Mindenkit megdöbbentett a Debrecen visszalépése
2017.06.10. 13:38: kutyatej73
114 komment
Címkék: DHK
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr9012583657
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
leonov 2017.06.10. 16:08:17
Mar tortent ilyesmi asszem`. Ja,ja a budapesti borbelyok csapataval.
Szoval mar tobben is leirtak azt, amit en is gondolok az ugyrol. Az UTE peldat mutatva kuzdott evekig. Ez, amit a debreceni vezetes csinal/csinalt egy hitvany megoldas. Egyenesen szembekopve egy csomo embert.
Szoval mar tobben is leirtak azt, amit en is gondolok az ugyrol. Az UTE peldat mutatva kuzdott evekig. Ez, amit a debreceni vezetes csinal/csinalt egy hitvany megoldas. Egyenesen szembekopve egy csomo embert.
leonov 2017.06.10. 16:10:14
@Fermentátor: Az nem fog menni. A melirboj is a tuz kozeleben van meg mindig.
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2017.06.10. 16:13:21
@hajradhk: En nem is vagyok döntés helyzetben...
De ezt a vezetőséget nem engednem a liga közelében - ha lenne beleszolasom. Ha van olyan opció, h új alapokkal új csapat Debrecenben, am legyen!
De ezt a vezetőséget nem engednem a liga közelében - ha lenne beleszolasom. Ha van olyan opció, h új alapokkal új csapat Debrecenben, am legyen!
Kiinizsi 2017.06.10. 16:15:44
@hajradhk: Szerintem nincs annyi csapat, hogy mindeki még a fiatalok is eligazoljanak, de ezért is kell villámgyorsan intézni a dolgokat!
szittyavezír 2017.06.10. 16:17:26
@moszkvicssluszkulcs: a Vasas nem jön.
Szerintem a Debrecent meg kell segíteni, mert szükség van a klubra a Mol-ligában. Azt a mngt-et, aki részt vett a tegnapi mutatványban, messzire kell elzavarni.
Szerintem a Debrecent meg kell segíteni, mert szükség van a klubra a Mol-ligában. Azt a mngt-et, aki részt vett a tegnapi mutatványban, messzire kell elzavarni.
Kiinizsi 2017.06.10. 16:18:03
@Fermentátor: Hát ja, az kéne még ezeknek a tolvajoknak szövetségi pénzt adni! Elzavarni mindet a francba és normális vezetést hozni, egy visszafogott építkezésbe kezdeni. Szégyen amit művelnek!
És még DHK-Miskolc döntőt vizionáltunk...
És még DHK-Miskolc döntőt vizionáltunk...
szittyavezír 2017.06.10. 16:19:38
@hajradhk: igen, tudok róla. Sok évre tervezett, de nem adta a nevét ahhoz, ami a civis vársban zajlott. Jogosan!
hajradhk 2017.06.10. 16:19:47
@Kiinizsi: Azert szerintem egy Godó D., Vincze P., Molnár D., akiket en fiatalon ertek eppen elfernenek mas csapatoknal is. Egy amator vezetes miatt nem orulnek, ha elkallodnanak. Bizom meg a csodaban, de ha nem a legjobbakat kivanom nekik, ami ebbol a helyzetbol kihozhato.
hajradhk 2017.06.10. 16:25:52
@szittyavezír: Mocsari - Szilagyi fenomenalis nagytudasu paros! Szilagyi meg se tudott szolalni, Mocsari meg fapofal kozolte, hogy vege van nincs lóvé... Ezeknek kene inkabb huzni a fenebe..
szittyavezír 2017.06.10. 16:33:28
@hajradhk: szerintem a jobb játékosok találnak helyet maguknak.
-
Azok, akik ezt előidézték, nem maradnak a hokiban, ebben 99%-ig biztos vagyok. Kérdés, hogy menbyire nyúlhat bele a szövi. Szerintem más csapatot találni a Debrecen helyére, nem reális. Illetve csak felelőtlenség lenne.
-
Azok, akik ezt előidézték, nem maradnak a hokiban, ebben 99%-ig biztos vagyok. Kérdés, hogy menbyire nyúlhat bele a szövi. Szerintem más csapatot találni a Debrecen helyére, nem reális. Illetve csak felelőtlenség lenne.
OliBLOOD 2017.06.10. 16:37:11
@Kiinizsi: Siman fel tudjak szivni a hazai csapatok a debreceni magyar jatekosokat. Jatekoshiany miatt igy is foleg 2-3 sorosok voltak a csapatok. Most vegre lehet majd 4 sorral jatszani.
korxi 2017.06.10. 20:36:52
Mi a helyzet a Kapfenberggel, a nem-ebeles osztrák csapattal aki pár hónapja belengette a jelentkezési szándékát? Végül nem jelentkezett?
Imam Khomeini 2017.06.10. 20:49:46
@Fermentátor: szerinted a szerencsejatek zrt meg a swietelski penzet honnan kuldtek miskolcra?
OliBLOOD 2017.06.10. 20:58:40
Én nem tudom, hogy van-e erre jó szövetségi megoldás.
Amit itt páran emlegetnek, hogy Debrecennek kellene adni valami támogatást. Ezzel az a gond, hogy akkor a többieknek miért nem? Ha megvernek valakit, akkor innentől tényleg lehet mondani, hogy a szövetség csapata. Illetve a már megkötött debreceni szerződések gondolom élnének tovább, vagyis pl Booras várhatná az eredeti pénzét (amit a szövetségnek kellene fizetnie?). Illetve az a menedzsment kapna most segítséget akik egyeztetés nélkül bedobnak mindent?
Másik amit írtak az a Vasas. Viszont önmaguktól idén ők nem akartak/tudtak indulni. Vagyis nekik is kellene támogatás. Illetve 4 budapesti 2 fejér megyei és 1 miskolci csapat lenne a magyar bajnokságban. Nem túl szerencsés elosztás.
Ráadásul nagyon közel a MOL nevezési határidő (júni 15.)
Lehet jobb egy sűrű 9 csapatos bajnokság, mint egy kikezdhető részmegoldás.
Amit itt páran emlegetnek, hogy Debrecennek kellene adni valami támogatást. Ezzel az a gond, hogy akkor a többieknek miért nem? Ha megvernek valakit, akkor innentől tényleg lehet mondani, hogy a szövetség csapata. Illetve a már megkötött debreceni szerződések gondolom élnének tovább, vagyis pl Booras várhatná az eredeti pénzét (amit a szövetségnek kellene fizetnie?). Illetve az a menedzsment kapna most segítséget akik egyeztetés nélkül bedobnak mindent?
Másik amit írtak az a Vasas. Viszont önmaguktól idén ők nem akartak/tudtak indulni. Vagyis nekik is kellene támogatás. Illetve 4 budapesti 2 fejér megyei és 1 miskolci csapat lenne a magyar bajnokságban. Nem túl szerencsés elosztás.
Ráadásul nagyon közel a MOL nevezési határidő (júni 15.)
Lehet jobb egy sűrű 9 csapatos bajnokság, mint egy kikezdhető részmegoldás.
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2017.06.10. 21:01:49
@Imam Khomeini: Nem igazán értem, ez a kérdés miként kapcsolódik az én kommentemhez.
Imam Khomeini 2017.06.10. 21:07:31
@Fermentátor: pedig egyszeru
"De remelem, ez nem azt jelenti, h majd a dhk kap kulon anyagi segítséget a szövetségtől vagy a ligatol,"
helyettesitsd be a dhk helyere a miskolcot pl.
"De remelem, ez nem azt jelenti, h majd a dhk kap kulon anyagi segítséget a szövetségtől vagy a ligatol,"
helyettesitsd be a dhk helyere a miskolcot pl.
1885* 2017.06.10. 21:08:54
@OliBLOOD: amikor a Te vagy az én csapatom szarban volt segített a szövetség? Persze volt akit a kormány megdobott 170 millával...szóval bármi lehet.
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2017.06.10. 21:16:13
@Imam Khomeini: Ha a Miskolc kapott valaha is "jutalmul" anyagi segítséget a szövetségtől azért, mert felelőtlenül költekezett, az nagyon helytelen volt!
Bár, én nem tudok ilyenről, de ez teljesen lényegtelen.
Bár, én nem tudok ilyenről, de ez teljesen lényegtelen.
Lazlee 2017.06.10. 22:38:22
Nem értem miért mindenki pénzt vár.
Lehet az is segítség, hogy azt mondják, hogy Vas Marci lesz a főnök, csak induljatok el, csak ne milliárdos költségvetésből, csak 100milliósból.
Lehet az is segítség, hogy azt mondják, hogy Vas Marci lesz a főnök, csak induljatok el, csak ne milliárdos költségvetésből, csak 100milliósból.
Nittümeki 2017.06.10. 23:22:51
Szerintem nem fogják tudni megmenteni a csapatot. Majd ha megteremtik a normális hátteret, akkor lesz újra debreceni csapat, akár már jövőre. Mondjuk egy jégcsarnok sem ártana oda a jelenlegi siló helyett....(azt valahogy nem làtom magam előtt,hogy Főnix méretű csarnokban teltházas Mol Liga meccsek legyenek beláthatö időn belül). Most meg Dudás valszeg elmehet külföldre meg még talán Hári Norbert. A többi jobb magyar játékost meg simán felszívja a többi csapat, ami a liga színvonala szempomtjából egyáltalán nem rossz.
szittyavezír 2017.06.11. 00:08:47
@1885*: a Te csapatod szinte ingyen használhatta a jeget, beleértve az utánpótlást is. Számold ki, ez mennyi támogatást jelent!
A többi problémámat nem írom le az akkori csapatról...
Szerintem abba lehetne hagyni az egymásra mutogatást, lehetnek klubérdekekek, de azért az egész a magyar hokiról szól.
Abban Olival tökéletesen egyetértet, hogy ha mankót kapnak az mjsz-től az direkt támogatás lenne, ami csúnyán néz ki.
Az meg egy korábbi hsz-emben volt, hogy itt van egy generáció, akikre úgy tűnik, rá lehet bízni vezetői feladatokat. Ezt Lezlee is írta, ebbe az irányba indulnék el.
És mégy egy dolog. Magára lehet hagyni a Debrecent és csinálhatunk úgy, hogy dögöljön meg, de azt mindenkinek látnia kell, hogy az igazi áldozat a klub, játékostól, edzőkön át, a nézőkig. 1-2 felelőtlen ember miatt...
A többi problémámat nem írom le az akkori csapatról...
Szerintem abba lehetne hagyni az egymásra mutogatást, lehetnek klubérdekekek, de azért az egész a magyar hokiról szól.
Abban Olival tökéletesen egyetértet, hogy ha mankót kapnak az mjsz-től az direkt támogatás lenne, ami csúnyán néz ki.
Az meg egy korábbi hsz-emben volt, hogy itt van egy generáció, akikre úgy tűnik, rá lehet bízni vezetői feladatokat. Ezt Lezlee is írta, ebbe az irányba indulnék el.
És mégy egy dolog. Magára lehet hagyni a Debrecent és csinálhatunk úgy, hogy dögöljön meg, de azt mindenkinek látnia kell, hogy az igazi áldozat a klub, játékostól, edzőkön át, a nézőkig. 1-2 felelőtlen ember miatt...
OliBLOOD 2017.06.11. 09:17:16
@Lazlee: Ha egy jatekosnak azt mondjak, hogy a 2-3 havi kieso fizetesedrol lemondhatsz, a jovoben pedig fele fizut fogsz kapni, viszont Marci lesz a fonok, akkor ez szerinted kielegiti, vagy masik csapat utan nez? Magyar piacon jatekoshiany van, igy a tobbi csapat is meg-meg talalna a debreceni jatekosokat egy jobb ajanlattal. Penz nelkul vagy keves penzzel max a fiatalokra lehet epiteni es hozzajuk igazolni par legiost. Kerdes, hogy a debreceni utanpotlas alkalmas-e erre.
Lazlee 2017.06.11. 09:19:46
@OliBLOOD: az újpesti alkalmas volt?
Annyira a debreceni is az.
Annyira a debreceni is az.
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2017.06.11. 09:50:05
@Lazlee: Nem var mindenki pénzt. En pl nem. Sot! Eppen arrol irtam, h nagyon remelem, nem penzt kapnak a szövetségtől.
hajradhk 2017.06.11. 12:32:26
@OliBLOOD: Nehogy azt hidd, hogy tart karokkal varjak oket... Bizonyos embereknek es igazan a legjobbaknak mar azt mondtak, hogy nem fernek be meg van a keret....
Kiinizsi 2017.06.11. 12:36:24
Remélhetőleg nem plusz pénzt fognak kapni, hogy a felelőtlen Borász féle szerződéseket kifizessék, fizesse ki aki megkötötte a saját pénzéből! Az összes szerződés semmis és fele költségvetéssel vagy amennyi van újakat kötni a maradék helyeket fiatalokkal feltölteni.
Az önkormányzat valószínű legalább résztulajdonos, biztos van beleszólása a dolgokba, hasson oda az MJSZ is, kirúgni azokat akik ezt előidézték és tisztességes embereket megválasztani. Tartalékos költségvetéssel, fiatalokkal végigtolni az idényt. Kérdezzék meg Egrit, Szilassyt, Azarit, hogy kell kevesebb pénzből csapatot működtetni!
Oliblood miért akarnád, hogy eltűnjenek a süllyesztőben nem lenne egy jó dolog, 2 éve örültél volna ha megszűnik a Dab, mikor a pénzember lelépett?
Egyesek meg nem tudom mit képzelnek magukról, hogy a Miskolcot ebbe az ügybe belekeverik, Komeini nézz szét a saját házad táján a Mac-nál először!
Az önkormányzat valószínű legalább résztulajdonos, biztos van beleszólása a dolgokba, hasson oda az MJSZ is, kirúgni azokat akik ezt előidézték és tisztességes embereket megválasztani. Tartalékos költségvetéssel, fiatalokkal végigtolni az idényt. Kérdezzék meg Egrit, Szilassyt, Azarit, hogy kell kevesebb pénzből csapatot működtetni!
Oliblood miért akarnád, hogy eltűnjenek a süllyesztőben nem lenne egy jó dolog, 2 éve örültél volna ha megszűnik a Dab, mikor a pénzember lelépett?
Egyesek meg nem tudom mit képzelnek magukról, hogy a Miskolcot ebbe az ügybe belekeverik, Komeini nézz szét a saját házad táján a Mac-nál először!
OliBLOOD 2017.06.11. 12:51:55
@hajradhk: Ez max a Miskolcra és a Fradira lehet igaz, de a legjobbakból 1-2 játékost ők is szívesen várnának, max nem annyiért mint korábban ajánlottak neki amikor a Debrecennel versenyeztek az ajánlatok.
MAC kerete még hiányosnak tűnik, Újpestbe illetve a DAB-ba az eddigi hírek alapján jópáran elférnének.
Az természetes, hogy új tárgyalás indul és a játékosok most rosszabb pozícióból indulnak.
MAC kerete még hiányosnak tűnik, Újpestbe illetve a DAB-ba az eddigi hírek alapján jópáran elférnének.
Az természetes, hogy új tárgyalás indul és a játékosok most rosszabb pozícióból indulnak.
hajradhk 2017.06.11. 12:59:19
@OliBLOOD: Én is így gondoltam ahogy te, addig amíg tegnap játékosoktól teljesen más információkkal nem szembesültem. Pénz kérdés sajnos más csapatoknál is fenn áll és ezután a kudarc után nyilván nem akarnak el menni olyan helyekre, ahol szintén előfordulhat, hogy hónapokig nem kapnak lóvét.
OliBLOOD 2017.06.11. 13:03:31
@Kiinizsi: Azért jogilag furcsa lenne, hogy van egy szerződés a két fél között, majd az egyik hirtelen azt mondja, hogy ez semmis és semmi kártalanítás nincsen, viszont folytatja a működését.
Én nem akarom, hogy megszűnjön a debreceni hoki, ilyet sehol nem is írtam. Viszont amit írsz az egy normálisan működő világban elképzelhetetlen. Van egy társaság ami üzemelteti a felnőtt jégkorongot Debrecenben. Ennek a vezetőségét az MJSZ zavarja el, tegyen a helyükre valakit, teremtsen elő pénzt, stb? Ennyi erővel akár Győrben, Szegeden vagy Zalaegerszegen is felépíthet a szövetség egy új csapatot. Újvárosi hoki is állt a megszűnés szélén (nem a 2 évvel ezelőttire gondolok) Akkor nálunk előállt egy Azari és elkezdte felépíteni újra a csapatot. Ha önmagától nem jön egy ilyen jelölt, akkor kívülről se lehet odarakni, mert nem fogja magáénak érezni az egészet.
Én nem akarom, hogy megszűnjön a debreceni hoki, ilyet sehol nem is írtam. Viszont amit írsz az egy normálisan működő világban elképzelhetetlen. Van egy társaság ami üzemelteti a felnőtt jégkorongot Debrecenben. Ennek a vezetőségét az MJSZ zavarja el, tegyen a helyükre valakit, teremtsen elő pénzt, stb? Ennyi erővel akár Győrben, Szegeden vagy Zalaegerszegen is felépíthet a szövetség egy új csapatot. Újvárosi hoki is állt a megszűnés szélén (nem a 2 évvel ezelőttire gondolok) Akkor nálunk előállt egy Azari és elkezdte felépíteni újra a csapatot. Ha önmagától nem jön egy ilyen jelölt, akkor kívülről se lehet odarakni, mert nem fogja magáénak érezni az egészet.
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2017.06.11. 13:29:20
@Kiinizsi: Komeini csak furán csúsztatva tudta idekeverni a miskolcot és a többi csapatot. Felejtős a próbálkozása.
Kiinizsi 2017.06.11. 13:55:28
@OliBLOOD: Igen, nyilván ezek csak ötletelések voltak. Ha más nem csődbe vinni a csapatot és újat alakítani egyből. A sztárjátékosok nyilván se így se úgy nem fogják megkapni az extra gázsit.
Ez is csak egy ötlet, nem vagyok jogász stb.
Csak nem lenne jó ha néhány gazember miatt eltünne egy Kelet-Mo. csapat, utánpótlással mindennel a süllyesztőben!
Ez is csak egy ötlet, nem vagyok jogász stb.
Csak nem lenne jó ha néhány gazember miatt eltünne egy Kelet-Mo. csapat, utánpótlással mindennel a süllyesztőben!
Nittümeki 2017.06.11. 14:34:47
@hajradhk: Elképzelhetetlennek tartom, hogy a keret erősebb fele (itt most csak a magyarokról beszélek) ne kapjon magának csapatot, akár Magyarországon, akár máshol. A kiegészítő emberek elképzelhető, hogy kiesnek a profi hokiból, de ez ilyenkor sajnos mindig benne van. A néhány éve még válogatott Hüffner is volt amatőr játékos mostanában s ő csak egy név, aki most így hirtelen eszembe jutott.
hajradhk 2017.06.11. 15:10:41
@Nittümeki: nem kiegeszito jatekosrol van szo!
alvering2 2017.06.11. 15:32:01
@OliBLOOD: ebben a helyzetben azért pl. Egy Dáci, Darabos ill. Akik előtt volt lehetőség h MOL liga csapatban is játsszon , biztos elgondolkodik a maradáson. A működés biztosított, de más a perspektíva.
hajradhk 2017.06.11. 16:00:19
@alvering2: Molnar most kapott volna profi szerzodest, o valoszinuleg igy Mol ligaban gondolkozik tovabb. Mocsari viszont az utanpotlas evzaro "pikniken" gondolom szuloi befolyasra olyan mondatot mondott, hogy akkor indit a mol ligaban fiatalokbol allo csapatot. Ebben az esetben tenyleg lehet Molnar es Darabos elgondolkozik a maradason, csak Mocsari reszerol ez inkabb csak duma volt sajnos....
1885* 2017.06.11. 16:01:55
@szittyavezír: hol írtam olyat, hogy dögöljöm meg? Az meg tény, hogy Dab, Ute miatt nem izgatta magát a szövetség, sőt az Ute miatt te sem nagyon, az a jégbérlés story nagyon zavar, igaz?
Az is tény,hogy az UTE nem bedobta a törölközőt, hanem kiállt az ifikkel stb. Mint, ahogy Dunaújváros sem szállt ki.
Az is tény,hogy az UTE nem bedobta a törölközőt, hanem kiállt az ifikkel stb. Mint, ahogy Dunaújváros sem szállt ki.
alvering2 2017.06.11. 16:08:36
@hajradhk: nekem ez nem jött át, de lehet. Szeptemberben többet fogunk tudni
hajradhk 2017.06.11. 16:10:50
@alvering2: hat mar jovo heten tobbet fogunk tudni! :D 15-ig nevezni kell a mol ligaban, ha nem szerintem a fiatalok is szelnek erednek :/
Imam Khomeini 2017.06.11. 16:28:16
@Fermentátor: nem baj ha nem tudsz mindenrol
meg elvesztened a hitedet kedvenc csapatod makulatlansagaban
marpedig az fontos hogy tudjunk valamiben hinni es tudjunk rajongani dolgokert (semmi ironia es no offense)
meg elvesztened a hitedet kedvenc csapatod makulatlansagaban
marpedig az fontos hogy tudjunk valamiben hinni es tudjunk rajongani dolgokert (semmi ironia es no offense)
alvering2 2017.06.11. 16:35:48
@hajradhk: a határidő kitolása nem kerül pénzbe :)
alvering2 2017.06.11. 16:38:35
Azért én sajnálom, hogy többen úgy közelítik meg a helyzetet, hogy mi sem kaptunk, ezért ti se kapjátok. De szerintem úgy is lehetne, hogy ha ti kaptok, akkor majd mi is kapjunk legközelebb.
Nyilván feltételekkel.
Nyilván feltételekkel.
OliBLOOD 2017.06.11. 16:47:33
@alvering2: Egy dolgot vegyünk észre. Itt most olyan valakit akartok megmenteni aki nem kér segítséget.
Ezt a helyzetet lehetett volna normálisan kezelni. Szövetséggel egyeztetve, játékosokat nem bolondítva, pár évig juniorcsapattal. De ehhez a jelenlegi tulajnak nem volt kedve, inkább egyik napról a másikra bedobott mindent. Van új ember aki a klub élére állna? Ha a szövetség visz oda vezetőt is, akkor miért pont oda? Miért nem Győrbe, Zalaegerszegre, Jászberényre, Szegedre, bárhova máshova?
Ezt a helyzetet lehetett volna normálisan kezelni. Szövetséggel egyeztetve, játékosokat nem bolondítva, pár évig juniorcsapattal. De ehhez a jelenlegi tulajnak nem volt kedve, inkább egyik napról a másikra bedobott mindent. Van új ember aki a klub élére állna? Ha a szövetség visz oda vezetőt is, akkor miért pont oda? Miért nem Győrbe, Zalaegerszegre, Jászberényre, Szegedre, bárhova máshova?
1885* 2017.06.11. 16:55:58
@alvering2: nézd annyi szörnyű év után én nagyon, nem szeretném, ha az én csapatom ismét segítségre szorulna. Ok, mentse meg a Szövetség a DHK-t, de hogyan?
A DHK vezetése egyik percben még hatalmas ígéretekkel dobálódzik, másikban közli, hogy ja mi most kiszállunk.
Láttunk persze már ilyet, remélem ezek a vezetők nem találnak maguknak másik klubot, miután ezt lerombolták.
A DHK vezetése egyik percben még hatalmas ígéretekkel dobálódzik, másikban közli, hogy ja mi most kiszállunk.
Láttunk persze már ilyet, remélem ezek a vezetők nem találnak maguknak másik klubot, miután ezt lerombolták.
hajradhk 2017.06.11. 17:01:06
@OliBLOOD: es egy hulye vezeto miatt egy varost, szurkolokat es jo jatekosokat buntetnel, mert hogy ti nem kaptatok.. igazi magyar mentalitas :DDDD Biztos, hogy lenne mas aki nem elsikkasztja a penzt ... Gyor, Zalaegerszeg tudtommal nem is szandekozik Mol ligazni... ne vetits mar hulyeseget, hogy csak a DHK ne, mert most eppen ez az adott helyzet.. ha a Gyor lenne akkor meg azt mondanat, h ilyen alapon miert nem Zalaegerszeg vagy Debrecen.
hajradhk 2017.06.11. 17:03:47
@1885*: Ezeknek a vezetoknek alapbol ott se kene lenniuk... Maradjon Mocsari az epitoiparnal, aztan amit elopott legyen boldog vele, de huzzon a fenebe...
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2017.06.11. 17:10:02
@Imam Khomeini: Nehezen erted meg, amit irtam. Meglehet, valoban nem tudok mindenről, de megegyszer: ha egy profi csapat menedzsmentje felelőtlenül gazdálkodik, akkor nem lehet megoldás, h a szovetseg emiatt anyagilag "jutalmazza" őket. Legyen szó debrecenrol, Miskolcról vagy bárki másról. Remelem, lassan sikerul megertened, h nem kedvenc csapatom makulatlansagarol avagy szégyenteljes múltjáról beszelek, hanem valami egészen másról.
Bar ezek utan nem igazan bízom benne.
Bar ezek utan nem igazan bízom benne.
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2017.06.11. 17:14:01
@hajradhk: Bocs, de miert lenne büntetés az, ha egy csapat nem akar nevezni, akkor azt tudomásul veszi a szövetség? Talan erovel el kellene indítani a ligában? Akarata ellenére?
hajradhk 2017.06.11. 17:27:38
@Fermentátor: Csak nem a csapat nem akar nevezni, hanem két ember átcseszve mindenkit így döntött, mert az elnök úrnak ez volt a legegyszerűbb, mert egy nulla. Emberségből is nulla. Én sem azt mondom, hogy pénzt adjanak debrecennek, de igen egy határidőt ki lehet tolni, ahogy írták felettem és akkor normális vezetők még tudnak szponzorokat keresni. Mert ez az ember ez nem tett meg mindent a csapatért. Azért a játékosok között többeknek ez a fő bevételi forrása és jól át lettek verve. És lehet, hogy elvakultnak tűnhetek, de látva, hallva, amit most pár játékos átél próbálok pozitívan hozzállni a dolgokhoz. Nagy Gergő facebook posztja sem arra megy ki, hogy a DHK mellett kell a jegkorong kedvelőknek kiállni, hanem maga a sportág mellett. Egyépként neki hatalmas tisztelet! :)
Imam Khomeini 2017.06.11. 17:33:10
@Fermentátor: ertettem hogy mirol irtal
eppen azert irtam azt amit
mas szavakkal akkor mert ugy latszik pont Te nem ertettel meg
nem lenne pelda nelkuli a magyar hokiban hogy penzt iranyitanak egy csapathoz amelynek nincs meg a teljes fedezete a szezonjara
ennek vannak mindenfele technikai amelyeket a dhk eseteben is siman lehetne alkalmazni mindenfele erkolcsi fenntartasok nelkul is
ezzel egyebkent nekem semmi bajom nincs mert majdnem minden filler jo helyre kerul a magyar hokiban
de attol meg az igazsag az hogy voltak csapatok akik ugy tudtak az elen maradni vagy ugy tudtak felemelkedni hogy ebben iranyitott tamogatasok segitettek oket
en is szereztem mar penzt az egyik utanpotlasnevelo egyesuletnek ugy hogy megkertem elotte hogy kaphassak egy listat par csapatrol akiknek szukseguk lehet erre
aztan a listabol a tamogato valasztott
szerintem ezek a penzek altalaban nem mentek rossz helyre
de mashol is lehet hasonlo tamogatasoknak jo helyuk - akar debrecenben is
Kiinizsi mesternek: tevedsz nem a mac a csapatom
eppen azert irtam azt amit
mas szavakkal akkor mert ugy latszik pont Te nem ertettel meg
nem lenne pelda nelkuli a magyar hokiban hogy penzt iranyitanak egy csapathoz amelynek nincs meg a teljes fedezete a szezonjara
ennek vannak mindenfele technikai amelyeket a dhk eseteben is siman lehetne alkalmazni mindenfele erkolcsi fenntartasok nelkul is
ezzel egyebkent nekem semmi bajom nincs mert majdnem minden filler jo helyre kerul a magyar hokiban
de attol meg az igazsag az hogy voltak csapatok akik ugy tudtak az elen maradni vagy ugy tudtak felemelkedni hogy ebben iranyitott tamogatasok segitettek oket
en is szereztem mar penzt az egyik utanpotlasnevelo egyesuletnek ugy hogy megkertem elotte hogy kaphassak egy listat par csapatrol akiknek szukseguk lehet erre
aztan a listabol a tamogato valasztott
szerintem ezek a penzek altalaban nem mentek rossz helyre
de mashol is lehet hasonlo tamogatasoknak jo helyuk - akar debrecenben is
Kiinizsi mesternek: tevedsz nem a mac a csapatom
OliBLOOD 2017.06.11. 17:39:50
@hajradhk: Ne állíts olyanokat amiket én soha nem írtam! Mi az hogy mi nem kaptunk? Hol hivatkoztam én erre? A többi várost azért hoztam fel, mert ott még nem döntöttek be MOL ligás csapatot senki egyik napról a másikra. Úgy néz ki debrecenben most igen. Inkább adjunk valakinek egy első esélyt, mint valakinek egy másodikat ha már nulláról kell felépíteni mindenképpen valamit.
Azt mondod biztos van más. Ki az? Miért nem lépett már elő? Miért a szövetségtől várjátok a megmentést miért nem saját magatok keresitek pl azzal, hogy a jelenlegi vezetőt a bejelentés másnapján elzavarjátok és megkezditek a tárgyalásokat a lehetséges folytatásról?
Jó játékosokat mivel büntetek? Elmennek majd máshova játszani. Biztos szar, hogy ugrott a zsíros szerződés, de találni fog magának csapatot mindenki aki akar. Persze az összeg kevesebb lesz és valószínűleg nem válogathat már az ajánlatok között, de világvége nincsen.
Azt mondod biztos van más. Ki az? Miért nem lépett már elő? Miért a szövetségtől várjátok a megmentést miért nem saját magatok keresitek pl azzal, hogy a jelenlegi vezetőt a bejelentés másnapján elzavarjátok és megkezditek a tárgyalásokat a lehetséges folytatásról?
Jó játékosokat mivel büntetek? Elmennek majd máshova játszani. Biztos szar, hogy ugrott a zsíros szerződés, de találni fog magának csapatot mindenki aki akar. Persze az összeg kevesebb lesz és valószínűleg nem válogathat már az ajánlatok között, de világvége nincsen.
Nittümeki 2017.06.11. 17:50:11
@hajradhk: Ott van a hasonló erősségű lengyel liga, ahol sok légióst alkalmaznak és mindig nagyon képlékeny piac, szerintem most sem telt még fel és a kapcsolatok is jók. De szerintem a jobb játékosok gond nélkül fognak csapatot kapni Magyarországon....
hajradhk 2017.06.11. 17:50:52
@OliBLOOD: Figyelj nincs értelme vitatkozni véleményem szerint.. Nyilván jobban érintett vagyok ebben az ügyben, mint te.. Mindenki a saját csapatát védi, de ez így is van rendben, ha debreceni szurkoló lennél, te is hasonlóan kampányolnál mint én, ha pedig én Dunaújváros szurkoló lennék, lehet én is így állnék hozzá. Erről az első második esélyről annyit, hogy szerintem mindenki érdemel második esélyt és ha nem él vele, akkor a továbbiakban nem kell foglalkozni vele. Én is úgy gondolom, hogy találnak csapatot, viszont családos emberekről beszélünk, akiknek gyerekeket, háztartást kell fenntartani és most potom pénzekért kuncsorognak.. Bizonyos más kluboknál is vagy éppen van pénz vagy nincs, kialakul helyzet után nem igazán megy el újra bizonytalan helyre, erre értem, hogy ki lett cseszve velük. Éltem át hasonlót nem rég én is és kibaszott szar tud lenni.
Azért pedig ne haragudj, ha kiforgattam a szavaidat, nem a vita generálás volt a szándékom. A szövetség amúgy maga írt a honlapjára olyat, hogy esetlegesen segítenek, nem mi kértük. Hidd el, hogy mi is mindent megteszünk.
Azért pedig ne haragudj, ha kiforgattam a szavaidat, nem a vita generálás volt a szándékom. A szövetség amúgy maga írt a honlapjára olyat, hogy esetlegesen segítenek, nem mi kértük. Hidd el, hogy mi is mindent megteszünk.
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2017.06.11. 20:53:14
@Imam Khomeini: Hát ez hihetetlen!
Feladom.
Feladom.
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2017.06.11. 21:00:27
@hajradhk: Én úgy tudom, hogy a csapatot a csapat vezetősége képviseli, irányítja. Ők vannak döntési helyzetben, mert őket bízták meg ezzel. El tudok képzelni persze egyfajta könnyítést Pl. ne június 15., hanem mondjuk jún. 20. legyen a nevezési határidő. De sokat várni sztem nem szabad.
alvering2 2017.06.11. 21:36:15
@OliBLOOD: az ember kertezik, s máris rengeteg a komment.
Én, mint csak szurkoló, s nagyon minimálisan érintett írtam a vléeményem azokra a kommentekre, amik itt voltak ill. a helyzetre.
Nem tudom, hogy a péntek du-i bejelentés után kinek, milyen
lehetősége van elzavarni bárkit, előszedni a Messiást vagy legalább Mr.Wolf-ot is - azt azért megjegyzem, hogy ugyanez az elnökség alatt lettek meg az eddigi eredmények MK3, ML 4. stb...
Mivel a játékosokat is eléggé meglepte, szerintem a szurkolókat is. Engem legalábbis nagyon. Nem hiszem, hogy vasárnap délutánra már látszódik, hogy ki tudná rendezni a helyzetet. Én tévedjek.
Én most a gép előtt, meg kívülről úgy gondolom, hogy tuti lehetett volna másképp, jobban, okosabbn, de én nemcsak most, hanem a lelátóról is tudok "okos" lenni, de szerencsére nem én jétszom és nem én döntök, nem én hoztam ezt a döntést - nem tudom.
Más is írta, de én úgy gondolom, hogy itt azért a játékosokról, szurkolókról, klubról is van szó - talán megér kérdés a szövetségtől, hogy biztos ezt akarjátok?
Én, mint csak szurkoló, s nagyon minimálisan érintett írtam a vléeményem azokra a kommentekre, amik itt voltak ill. a helyzetre.
Nem tudom, hogy a péntek du-i bejelentés után kinek, milyen
lehetősége van elzavarni bárkit, előszedni a Messiást vagy legalább Mr.Wolf-ot is - azt azért megjegyzem, hogy ugyanez az elnökség alatt lettek meg az eddigi eredmények MK3, ML 4. stb...
Mivel a játékosokat is eléggé meglepte, szerintem a szurkolókat is. Engem legalábbis nagyon. Nem hiszem, hogy vasárnap délutánra már látszódik, hogy ki tudná rendezni a helyzetet. Én tévedjek.
Én most a gép előtt, meg kívülről úgy gondolom, hogy tuti lehetett volna másképp, jobban, okosabbn, de én nemcsak most, hanem a lelátóról is tudok "okos" lenni, de szerencsére nem én jétszom és nem én döntök, nem én hoztam ezt a döntést - nem tudom.
Más is írta, de én úgy gondolom, hogy itt azért a játékosokról, szurkolókról, klubról is van szó - talán megér kérdés a szövetségtől, hogy biztos ezt akarjátok?
alvering2 2017.06.11. 21:50:49
@1885*: Igazából a kommentem, nem csak erre helyzetre szólt, hanem egyes kommentekre, ami ebben athreadben is votl, meg nméshol is, nmés téméban, s ha nincs ez a helyzet lehet, hogy nem is írom be, én is fel se veszem.
Ne legyen baja sose az UTE-nak (márcsak Andi miatt sem:)) , meg más klubnak sem. De szerintem sem itt, sem méshol sem jó, ha csak abból indulunk ki, hogy ha nekem szar votl legyen másnak is szar, mert ezt szoktuk meg. S ez most nem csak jégkorong, s sport.
Amúgy rövid válaszom: Nem tudom:) Én nem értek klubvezetéshez, nem tudom mi vezetett ide, hogy lehetne megoldani stb. - szurkoló vagyok, kicsit elfogult a DHK felé. De ne a "dögöljön meg a szomszéd tehene" mentalitson múljon.
Ne legyen baja sose az UTE-nak (márcsak Andi miatt sem:)) , meg más klubnak sem. De szerintem sem itt, sem méshol sem jó, ha csak abból indulunk ki, hogy ha nekem szar votl legyen másnak is szar, mert ezt szoktuk meg. S ez most nem csak jégkorong, s sport.
Amúgy rövid válaszom: Nem tudom:) Én nem értek klubvezetéshez, nem tudom mi vezetett ide, hogy lehetne megoldani stb. - szurkoló vagyok, kicsit elfogult a DHK felé. De ne a "dögöljön meg a szomszéd tehene" mentalitson múljon.
alvering2 2017.06.11. 21:51:54
@Fermentátor: segítséget (s most mindegy milyen típusú)
szittyavezír 2017.06.11. 22:56:40
@1885*: én nem a klubok működéséről alkottam véleményt, hanem a kommentedről. Úgy állítottad be, hogy az Ute segítség nélkül oldotta meg a nehéz éveket. Erre írtam ellenpéldát Neked. Nem mellesleg a galacot 1 hete dobta ki a liga a szezon végén produkált eredményei miatt, ami nagyságrendileg jobb volt, mint az Ute 6-7 évvel ezelőtti 'teljesítménye'. De az egy más időszak volt, tudom.
Hogy engem mi zavar, azt nem Te fogod megfejteni. Pár Ute-bérlettel a zsebemben, akár írhatnék is a klubról, de nem teszem. Azt a hozzáállást tettem szóvá, ami arról szólt, hogy bezzeg mi milyen jól, korrektül..., de ha másról van szó, hulljon a férgese.
És ha már felhoztad a Dunaújvárost. Biztos, ez vmi szurkolói evolúció - nem tudom -, de teljesen korrekt módon állnak ehhez a problémához. Látszik rajtuk, hogy volt már napos oldal, meg árnyékos is. Tudják, hogy 1szer fenn, 1szer lenn.
Rajtuk azt érzem, hogy közös csónakban evezünk. Mindenkinek meg kellene már érteni, hogy ami most Debrecenben történik, az nem annak a pár vezetőnek fájdelmas, aki ezt előidézte, hanem mindenkinek, akinek terve van a magyar hokival.
Nem mellesleg, áttételesen mindenkinek szerepe van ebben a sztoriban, mert a klubok és a liga közösen vették fel a Debrecent. Egymás kezébe csaptak az illetékesek.
Ha másért nem, ezért kutya kötelessége a tisztelt sportvezetésnek mindent megtenni a kárenyhítés ügyében és próbálni kicsikarni egy 2. lehetőséget (mármint, ha van kivel tárgyalni).
Hogy engem mi zavar, azt nem Te fogod megfejteni. Pár Ute-bérlettel a zsebemben, akár írhatnék is a klubról, de nem teszem. Azt a hozzáállást tettem szóvá, ami arról szólt, hogy bezzeg mi milyen jól, korrektül..., de ha másról van szó, hulljon a férgese.
És ha már felhoztad a Dunaújvárost. Biztos, ez vmi szurkolói evolúció - nem tudom -, de teljesen korrekt módon állnak ehhez a problémához. Látszik rajtuk, hogy volt már napos oldal, meg árnyékos is. Tudják, hogy 1szer fenn, 1szer lenn.
Rajtuk azt érzem, hogy közös csónakban evezünk. Mindenkinek meg kellene már érteni, hogy ami most Debrecenben történik, az nem annak a pár vezetőnek fájdelmas, aki ezt előidézte, hanem mindenkinek, akinek terve van a magyar hokival.
Nem mellesleg, áttételesen mindenkinek szerepe van ebben a sztoriban, mert a klubok és a liga közösen vették fel a Debrecent. Egymás kezébe csaptak az illetékesek.
Ha másért nem, ezért kutya kötelessége a tisztelt sportvezetésnek mindent megtenni a kárenyhítés ügyében és próbálni kicsikarni egy 2. lehetőséget (mármint, ha van kivel tárgyalni).
1885* 2017.06.12. 07:58:38
@alvering2: szerintem senki nem akarja, hogy megdögöljön a szomszéd tehene, még én sem, lehet félreérthetően fogalmaztam.
@szittyavezír: szerintem meg nem mondtam-tettem, olyat amivel vádolsz, nyilván lemaradtam az evolúciós fejlődésben, és Ute bérletek sincsenek a zsebemben, ezért befejezném a társalgást.
@szittyavezír: szerintem meg nem mondtam-tettem, olyat amivel vádolsz, nyilván lemaradtam az evolúciós fejlődésben, és Ute bérletek sincsenek a zsebemben, ezért befejezném a társalgást.
Uteapu 2017.06.12. 08:45:39
@szittyavezír: ...ami most Debrecenben történik, az nem annak a pár vezetőnek fájdalmas, aki ezt előidézte..."
Persze, hogy nem. Ugyan így, ilyenek basszák szét jóformán a Székely hokit is, csak ott mélyek a gyökerek és nem teljesedett még be a pusztító, felelőtlen "munka".
Te is olyan példákat hozol, aminek minden esetben más az origója. Ez nagyon frusztráló minden hokiszeretőnek de sajnos volt már rá, nem is oly régen hasonlóra példa. A veszély továbbra is fennáll, mert van és mindig lesznek olyanok akik nem érte, hanem belőle élnek, villognak. Ráadásul ki sem lehet söpörni őket. Ilyenkor tudatosul, hogy milyen vékony a jég és milyen farkasvakságban leledzünk. Senki nem meri, vagy akarja kiönteni a poshadt vizet, mert az üres pohár rosszul fest és a kritikai hangot lerázzuk, magyarázzuk klubsovinizmussal, személyes antipátiával, mikor igazában nem erről van szó.
Persze, hogy nem. Ugyan így, ilyenek basszák szét jóformán a Székely hokit is, csak ott mélyek a gyökerek és nem teljesedett még be a pusztító, felelőtlen "munka".
Te is olyan példákat hozol, aminek minden esetben más az origója. Ez nagyon frusztráló minden hokiszeretőnek de sajnos volt már rá, nem is oly régen hasonlóra példa. A veszély továbbra is fennáll, mert van és mindig lesznek olyanok akik nem érte, hanem belőle élnek, villognak. Ráadásul ki sem lehet söpörni őket. Ilyenkor tudatosul, hogy milyen vékony a jég és milyen farkasvakságban leledzünk. Senki nem meri, vagy akarja kiönteni a poshadt vizet, mert az üres pohár rosszul fest és a kritikai hangot lerázzuk, magyarázzuk klubsovinizmussal, személyes antipátiával, mikor igazában nem erről van szó.
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2017.06.12. 15:18:07
Örülnék egy Bolzano jellegű végkifejletnek, de nehezen tudom elképzelni.
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2017.06.12. 15:31:09
@Fermentátor: Verseny van, nem csak a játékosokért, de a szponzorokért is. Szerintem nem baj, ha hangosan gondolkozunk.
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2017.06.12. 15:40:00
@OliBLOOD: A debreceni nézők vesznek oda, ha átmenetileg is. Sajnos messze nem egyértelmű, hogy menthető a helyzet, vagy inkább más vidéki térségben lenne jobb elölről.
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2017.06.12. 15:44:33
@szittyavezír: Egyetértek, meg kell próbálni akár a szövetségnek, akár a többi csapatnak minél többet kihozni a helyzetből.
Imam Khomeini 2017.06.12. 16:22:30
@trollfeeder: koszonom
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2017.06.12. 17:45:09
@trollfeeder: Az nem baj. Bár nem hiszem, hogy ennek a gondolkodásnak a része kell legyen, hogy a másik szavait kitekerjük és új értelmet adjunk így annak.
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2017.06.13. 10:14:11
@Fermentátor: Nem mindenki írja pontosan azt, amit gondol, és nem is mindenki érti azt, ami le van írva, de ebben az esetben nem látom, hogy jelentősen torzult volna a mondandó.
Ha a támogatást piaci cég adja, akkor megérdemelt, ha a szövetség, vagy a többi csapat, akkor "jutalom"? Világos, hogy nem a felelőtlen gazdálkodókat kell vállon veregetni, de mindenki benne van a buliban (pl. kiköthettek volna öt év részvételt is vagy feloszthatták volna a térségi szponzorokat etc.). Ha a "segély" feltételekhez kötött, akkor szerintem akár rendben is lehet. A többi csapatnak is vhol érdeke, hogy legyen erős DHK megfelelő nézőszámmal.
Ha a támogatást piaci cég adja, akkor megérdemelt, ha a szövetség, vagy a többi csapat, akkor "jutalom"? Világos, hogy nem a felelőtlen gazdálkodókat kell vállon veregetni, de mindenki benne van a buliban (pl. kiköthettek volna öt év részvételt is vagy feloszthatták volna a térségi szponzorokat etc.). Ha a "segély" feltételekhez kötött, akkor szerintem akár rendben is lehet. A többi csapatnak is vhol érdeke, hogy legyen erős DHK megfelelő nézőszámmal.
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2017.06.13. 10:31:49
@trollfeeder: Ha a szövetség ad támogatást, az helyénvaló - LEHET! Lehet, ha például egy újonnan érkező csapat, egy éppen az amatőr időszakból előlépő egyesület (pl. Szeged, Győr, tudomisén) profi ligába történő csatlakozását segíti elő. Na, de ha egy profi klub szórja a pénzt, az itthon megszokottnál nagyobb összegekkel köt szerződést és emiatt a felelőtlenség miatt lesznek komoly likviditási gondjai, akkor nem a szövetség feladata a klub anyagi (!) gondjainak megoldása. Ilyen alapon aztán majd mindenki szórhatja felelőtlenül a pénzt, ígérhet óriási összegeket - majd a szövetség úgyis kifizeti, mondván.
Szóval, én tudom, mit írtam le és nagyon is jól tudom, hogy az idézettel a mondandóm ki lett csavarva, más értelmet kapott. Meglep, hogy erre jössz Te és el akarod nekem mesélni, hogy én mit is írtam és mire is gondoltam, vagyis a mondandóm nem torzult jelentősen.
Szóval, én tudom, mit írtam le és nagyon is jól tudom, hogy az idézettel a mondandóm ki lett csavarva, más értelmet kapott. Meglep, hogy erre jössz Te és el akarod nekem mesélni, hogy én mit is írtam és mire is gondoltam, vagyis a mondandóm nem torzult jelentősen.
leonov 2017.06.13. 11:29:58
Abban az idoben amikor a fedett csarnokkkal indult a Miskolc akkor bizony nem koltott EgriPista Booras-ra, Dudas-ra mert nem volt mit/ a nevek szabadon cserelgethetoek/.
Soha sem igergetett felelotlenul. Aztan ahogy lassankent bovult a penztarca ugy nohettek az igenyek.
Az UTE sem probalt magahoz csalogatni senkit amitassal.
Soha sem igergetett felelotlenul. Aztan ahogy lassankent bovult a penztarca ugy nohettek az igenyek.
Az UTE sem probalt magahoz csalogatni senkit amitassal.
leonov 2017.06.13. 11:30:41
A Fradi? DAB? Ok sem, sot amikor a DAB bajba kerult , akkor is kemenyen kuzdve megmaradt. Probaljak itt egyesek rendszerhibara terelni a szot, pedig ez bizony csakis a FELELOTLEN, MEGGONDOLATLAN, HOZZANEMERTO vezetes hibaja.
Segitsen a szovetseg? Amennyiben el tudja erni, hogy a DHK induljon akar fiatalokkal, akkor tegye. Am az nem korrekt, mondhatni senkivel szemben sem, ha a szovetseg fizeti Booras, Dudas beret.
Mindegy az, hogy van teruletileg iranyitott penz vagy nincs.
Segitsen a szovetseg? Amennyiben el tudja erni, hogy a DHK induljon akar fiatalokkal, akkor tegye. Am az nem korrekt, mondhatni senkivel szemben sem, ha a szovetseg fizeti Booras, Dudas beret.
Mindegy az, hogy van teruletileg iranyitott penz vagy nincs.
leonov 2017.06.13. 11:35:51
Egy szponzornak a nevet kell adnia a termekhez. A ket / de legalabbis egy / magust messzire el kell zavarni meg a kornyekrol is. A MOL ligaban profinak mondott jatekosok jatszanak es az uzemeltetok gazdasagi tarsasagok, ilyen olyan tulajdonresszel. A vezetoknek tudniuk kell mit csinalnak.
Am amit nem szabadna nekik elfelejteni, hogy ez nem egy ceg, amit csakugy be lehet duteni minden kovetkezmeny nelkul. Itt sok gyerekrol, mindennapokrol, a jovorol, az ELETROL van szo.
Nem tudok okos lenni es azt sem tudom, hogyan lehet etikusan elindittatni a DHK-t, de jelenleg szerintem erre nincs elfogadhato megoldas.
Am amit nem szabadna nekik elfelejteni, hogy ez nem egy ceg, amit csakugy be lehet duteni minden kovetkezmeny nelkul. Itt sok gyerekrol, mindennapokrol, a jovorol, az ELETROL van szo.
Nem tudok okos lenni es azt sem tudom, hogyan lehet etikusan elindittatni a DHK-t, de jelenleg szerintem erre nincs elfogadhato megoldas.
leonov 2017.06.13. 11:36:33
A fentieket egyben akartam irni, de volt/van benne valamilyen kifejezes? ami nem ment at a szuron.
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2017.06.13. 14:53:05
@leonov: Magamra veszem az inget: rendszerhiba az, hogy garanciák nélkül bármelyik csapat mondhatja, nem indul jövőre.
leonov 2017.06.13. 15:05:57
@trollfeeder: Ebben nem ertunk 1et. Milyen garanciakta kerhetsz az induloktol? Mar amit ki is tudnak fizetni! Igerni mindenki tud...
Hidd el nincs erre jo megoldas. Arrol meg nem is beszelve hogy nincs ket egyforma eset. A vegkifejlet miatt hasonlithatnak egymasra, de pl. ugyanez megegyszer nem fog megtortenni.
Az lenne az igazi ha a liga olyan nivot erne el, hogy nem vadaszni kell a jelentkezoket, hanem rostalni.
Hidd el nincs erre jo megoldas. Arrol meg nem is beszelve hogy nincs ket egyforma eset. A vegkifejlet miatt hasonlithatnak egymasra, de pl. ugyanez megegyszer nem fog megtortenni.
Az lenne az igazi ha a liga olyan nivot erne el, hogy nem vadaszni kell a jelentkezoket, hanem rostalni.
Imam Khomeini 2017.06.13. 17:07:58
@leonov: mar most sem nem kell vadaszni a jelentkezoket csak rostalni
teljesen felesleges hajkuraszni a nagyobb letszamot
7-8 csapattal is remekul el tud mukodni egy minosegi liga
teljesen felesleges hajkuraszni a nagyobb letszamot
7-8 csapattal is remekul el tud mukodni egy minosegi liga
Imam Khomeini 2017.06.13. 17:11:22
@Imam Khomeini: mellesleg a most debrecenben kialakult helyzet is jelentos reszben az eroltetett letszamemeles eredmenye
meg az is hogy a magyar jatekosok annyit kernek hogy a fehervari ebel csapat sem tud annyit fizetni
meg az is hogy a magyar jatekosok annyit kernek hogy a fehervari ebel csapat sem tud annyit fizetni
Nittümeki 2017.06.13. 19:53:28
@Imam Khomeini: Ezúttal egyetértünk. Negatív példának ott a lengyel liga. Az ország ugyan nagy, viszont a hoki szinte regionális sportág, nagyjából délen, a hegyek előterében népszerű viszonylag. 12 csapatos profiliga működik, de abból 2 toronymagasan kilóg felfelé és még 2-3 képvisel valamilyen nívót, a többi eredmények szempontjából csak vegetál nagyjából. A játékoshiány miatt meg engedélyezni kell a 8 légióst és az eredménykényszerben levő jó csapatoknak másodosztályú cseh és szlovák játékosok tömegeit kell szerződtetni, miközben a minőségi hazai játékosok ott is óriási pénzeket nyalnak fel. Ebbe bukott bele többek között a nemrég még Konti-kupa résztvevő Sanok is, de ott ez amúgy nem túl ritka jelenség. Nem hiszem, hogy ez kéne kegyen a követendő példa.
Tillasz 2017.06.13. 19:59:43
Sajnálatos, hogy ebben a szar helyzetben magukat bennfentesnek láttató emberek olyanokat nyilatkoznak aminek a valósághoz sok köze nincs. Zavaró, hogy fogalmuk sincsen, hogy egy csapatnál kinek mi a feladata, azt hogyan teljesítette, és ki miért felel. Az is fura, hogy nyilván mindenkinél jobban tudja ki mikor tudott meg dolgokat.
benö51 2017.06.13. 22:01:22
Igen tökéletes a helyzet június közepe van,eddig csak azt nem tudtuk, hogy mikor kezdődik a szezon , nem hogy sorsolás nem volt, most már azt se, hogy hány csapat lesz. tervezz szurkoló!! szomorú az egész
hajradhk 2017.06.13. 23:05:37
@Tillasz: Na most te a Mocsári Attila vagy a Szilágyi Levi vagy? :DDDDD Mert más nem őket védené. :D Inkább a Levi! :D
alljko 2017.06.14. 07:33:07
@hajradhk: Egyikük sem.
Még egyet talál(gat)hatsz,aztán ha nem jó a tipp kiestél a játékból! :)
Még egyet talál(gat)hatsz,aztán ha nem jó a tipp kiestél a játékból! :)
alvering2 2017.06.14. 07:38:35
@hajradhk: Úgy látom kezdünk szintet lépni. Az elkeseredettség már a szurkolókat is egymás ellen fordítja. Talán nem kéne.
Lazlee 2017.06.14. 09:11:30
@alljko: de langyos. :)
hajradhk 2017.06.14. 13:39:57
@alvering2: Én nem vagyok elkeseredve, de érdekes, hogy a vezetőséget védi, hogy honnan tudom én hogy ki mikor tudta meg..Ha nem közülük való miért ezzel jönne? Tudom amit tudok és beállíthat engem valaki a hiteltelennek én tisztában vagyok vele, hogy első kézből vannak az infóim.
Tillasz 2017.06.15. 20:06:34
@hajradhk:
Tudod az a baj a hozzászólásaiddal, hogy jól értesültnek tartatod magad, de alapvető dolgokkal nem vagy tisztában.
Ha első kézből vannak információid, akkor járj utána kik is a DHK vezetői és ezt oszd meg azokkal akik itt nemigen tudják? Közülük ki, miért felel, kié a döntés, a javaslattétel, a végrehajtás?
Amúgy nem nyernél ilyen tippekkel, de szerinted ha Ők nyilatkozni akarnak ebben az ügyben, itt fognak nickname alatt írogatni? Ez komoly?! Szerintem a sajtó, az MJSZ és a Blog nagyon jól tudja kinek, milyen kérdéseket kell feltennie. Ezt - gondolom - már rég megtették.
Apropó, engem például érdekelne a Te véleményed, miért is vezetett ide a dolog. Én nem tudom, bár - utólag összerakva infókat - sejtésem van.
Tudod az a baj a hozzászólásaiddal, hogy jól értesültnek tartatod magad, de alapvető dolgokkal nem vagy tisztában.
Ha első kézből vannak információid, akkor járj utána kik is a DHK vezetői és ezt oszd meg azokkal akik itt nemigen tudják? Közülük ki, miért felel, kié a döntés, a javaslattétel, a végrehajtás?
Amúgy nem nyernél ilyen tippekkel, de szerinted ha Ők nyilatkozni akarnak ebben az ügyben, itt fognak nickname alatt írogatni? Ez komoly?! Szerintem a sajtó, az MJSZ és a Blog nagyon jól tudja kinek, milyen kérdéseket kell feltennie. Ezt - gondolom - már rég megtették.
Apropó, engem például érdekelne a Te véleményed, miért is vezetett ide a dolog. Én nem tudom, bár - utólag összerakva infókat - sejtésem van.
Tillasz 2017.06.15. 20:07:22
@Lazlee: Na még langyos sem voltam!:))) Már megérte beírni ide.
alvering2 2017.06.15. 23:22:15
Ilyenkor sajnálom kicsit, hogy nem a régi blogon megy a kommentelés. Azt viszont nem sajnálom, hogy van a hokikomment blog, hamár Zoliék úgy döntöttek nincs komment ott. Tudnám ki ír mit.
moszkvicssluszkulcs 2017.06.16. 08:12:53
Ne legyen igazam, de, ha a Debrecen visszalépése végleges lesz ezzel a "billoggal",akkor a következő években nem lesz felnőtt csapatuk...
alvering2 2017.06.16. 11:06:01
@moszkvicssluszkulcs: szerintem végleges, s én is remélem, hogy nem lesz igazad
DominiKing 2017.06.16. 12:09:25
@alvering2: Ne sajnáld! Itt is lehetnénk többen, csak sokan érzékenyebbek a kelleténél és belátom nem mindig alaptalanul.
De! Ennél a cikknél is látszik, hogy a jelentősebb kérdésekhez többen is hozzászólnak. jelenleg 100 fölött a hsz szám és 20 különböző hozzászóló volt. Velem együtt már 21 :-)
Köszönjük Emese helyett legfőképpen Kutyatej73-nak! :-)
De! Ennél a cikknél is látszik, hogy a jelentősebb kérdésekhez többen is hozzászólnak. jelenleg 100 fölött a hsz szám és 20 különböző hozzászóló volt. Velem együtt már 21 :-)
Köszönjük Emese helyett legfőképpen Kutyatej73-nak! :-)
alvering2 2017.06.16. 12:11:04
@DominiKing: csak azért sajnálom, mert nem tudom ki írta, mondta...:)
Kiinizsi 2017.06.16. 15:02:38
Most akkor mi van, lesz indulás vagy sem már egy hét eltelt és semmi hír? Nem hallom, hogy a tolvaj management lemondott volna!
Ha most nem indulnak, akkor az utánpótlás is gyorsan el fog sorvadni.
Ha most nem indulnak, akkor az utánpótlás is gyorsan el fog sorvadni.
alvering2 2017.06.16. 16:12:06
@1885*: én nem regisztrálok még egyszer. Épp elég volt, hogy az eredeti nickem foglalt volt, majd az újat elfelejtettem:) 3 a magyar igazság.
Amúgy meg nem titok, ki vagyok.
Amúgy meg nem titok, ki vagyok.
alvering2 2017.06.16. 21:40:04
@1885*: Jaja. Meg traubi:)
kutyatej73 2017.06.20. 18:23:17
A Magyar Jégkorong Szövetség elnöksége hétfői ülésén egyhangú döntéssel június 30-ig meghosszabította a Liga nevezési határidejét.
Az utolsó 100 komment: