Aki csütörtöki meccsünkön nyerni tud, még feljuthat
2017.04.27. 10:29: kutyatej73
346 komment
Címkék: vb Magyarország Lengyelország
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr612458075
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
2017.04.27. 18:12:27
Meg kell pályázni a jövő évi VB-t.
szanisz 2017.04.27. 18:12:51
@szanisz: meg lehagytam a lengyel hoki felemelkedését.
1885* 2017.04.27. 18:13:02
Vitya csak a közönséget tudja dicsérni. :( Kanfyal, önkritika? Jaj már megint csak a rizsa.
2017.04.27. 18:13:12
Mi van Kangyallal? Mintha orosz fogságból jött volna haza.
szanisz 2017.04.27. 18:14:01
Nem tudom már ki írta, h minden idők leggyengébb A-ból kiesői leszünk, összejött minden bizonnyal.
2017.04.27. 18:14:02
Szélig az egyetlen aki beleáll a témába!
mikediver 2017.04.27. 18:14:28
Holnap csúnya vége lehet így.... gyenge ez a keret vagy mi? Aki ért hozzá magyarázza már el miért így játszottunk?
Nittümeki 2017.04.27. 18:14:44
Chernomaz vegye a kalapját. Főállású vagy Magyarországon edzősködő kapitány kell. Bartalis Isti meg - bár származásilag földim - nem való csapatkapitánynak, abszolút nem tudott vezér lenni. Mellesleg mélye a tudása alatt játszott szint egész végig (ő is).
szanisz 2017.04.27. 18:15:08
kangyalék nem értik, h nem a feljutás hiánya a probléma?
1885* 2017.04.27. 18:16:09
Ha saját magukban nem bíznak, az mi a fasz ha nem mentális probléma? Ha az edzők erre alkalmatlanok, akkor kell szakembert hívni.
Kangyal bazdmeg miről beszélsz???
Kangyal bazdmeg miről beszélsz???
DominiKing 2017.04.27. 18:16:40
Hihetetlen, hogy egy ember nem volt akin nem láttam volna a fásultságot, hogy nincs egy vezéregyéniség, nem volt senki aki odabaszott volna, nem volt egy embernek sem vér a pucájában. Halvérű egy társaságot láttam. :-(((((((((((
CsakÚjváros 2017.04.27. 18:17:44
A szereplésünk óriási bukta,fejeket akarok! :D (cserno,kangyi,mogyi) Most másokra lenne szükség a válogatottnál,mind a válogatás mind a játék szempontjából.
szanisz 2017.04.27. 18:18:06
@lbsz: szerintem annyira nem áll bele, de az elején nem figyeltem
zorromeister 2017.04.27. 18:18:26
Azt hiszem, soha nem voltam még ilyen csalódott hokimeccs alatt/után. A harmadik harmadban a söröm nem volt kedvem kibontani... Érthetetlen számomra, ami történt.
1885* 2017.04.27. 18:18:37
@szanisz: sajnos nem, nem is én beszéltem feljutásról, pesszimista voltam, de ez felül vagy alul múlta a várakozásom, mert ez egy szégyenletes produkció volt. Ezt szegényke nem látja.
1885* 2017.04.27. 18:19:37
Már megint jön a jó magyar meg a nem jó magyar... Kangyal szánalmas vagy!
2017.04.27. 18:19:48
Le kell itatni a kazakokat.
Uteapu 2017.04.27. 18:20:13
Menjenek a p..csába. Nem értik, vagy nem akarják megérteni, hogy itt a kilátástalan játékunkról van szó? Nem vették a kritikát, hogy ezért maradt el a szurkolói Himnusz?
qwer1803 2017.04.27. 18:20:51
@zorromeister: Na akkor átéled, hogy mit éltünk át a Volánnal az idei szezonban :)
CsakÚjváros 2017.04.27. 18:22:18
@zorromeister: Én eddig úgy tudtam hogy a hokiválogatott ha ki is kap megdöglik a pályán,csúszik mászik....ez nem az a válogatott volt.
DominiKing 2017.04.27. 18:22:47
@Uteapu: Hol van ez a csapat az akkori 0-9 eshez képest? Még akkor is jó volt magyarnak lenni.
Nittümeki 2017.04.27. 18:24:00
Holnap kapunk egy hatost.
Snow-ice-hunter 2017.04.27. 18:24:42
Hála Isten véget ért a szenvedés...
Kemény leszek....
A hokink katasztrófája lest volna, ha kiesünk, de megérdemeltük volna!
Egy dolog vigasztal, hogy RC időszakának mostani letelte ekkora égéssel végződött, mert így Majoross is jól leégett, így a szinte már odaígért kapitányi poszt már nem is olyan biztos. Mert ha a szövetség továbbra is a lobbinak fekszik be, a szakma szerintem odacsap, Egri már többször kiszólt a válogatási cirkusz ügyében, ami jórészt Majoross műve, beérett a "munkája".
Ami nagyon figyelemreméltó, az a támadóhokink halála!
Nem a sok kapott gól miatt égtünk meg, négy meccsen 11 gólt kaptunk, ez meccsenként 2,75-ös átlag.
A lőtt gólunk katasztrofális, mindössze hét és ebből ötöt a kieső ukránok ellen szereztünk, mindössze kettőt (!!!) lőttünk az osztrák-koreai-lengyel hármasnak! Azt a kettőt is szimpla és kettős előnybe, a 17 előnyből csak kettőt használva ki!
Akciógólunk pedig nuku!
Ez az, ami tisztán a szakmai munka felelőssége!
Kemény leszek....
A hokink katasztrófája lest volna, ha kiesünk, de megérdemeltük volna!
Egy dolog vigasztal, hogy RC időszakának mostani letelte ekkora égéssel végződött, mert így Majoross is jól leégett, így a szinte már odaígért kapitányi poszt már nem is olyan biztos. Mert ha a szövetség továbbra is a lobbinak fekszik be, a szakma szerintem odacsap, Egri már többször kiszólt a válogatási cirkusz ügyében, ami jórészt Majoross műve, beérett a "munkája".
Ami nagyon figyelemreméltó, az a támadóhokink halála!
Nem a sok kapott gól miatt égtünk meg, négy meccsen 11 gólt kaptunk, ez meccsenként 2,75-ös átlag.
A lőtt gólunk katasztrofális, mindössze hét és ebből ötöt a kieső ukránok ellen szereztünk, mindössze kettőt (!!!) lőttünk az osztrák-koreai-lengyel hármasnak! Azt a kettőt is szimpla és kettős előnybe, a 17 előnyből csak kettőt használva ki!
Akciógólunk pedig nuku!
Ez az, ami tisztán a szakmai munka felelőssége!
korxi 2017.04.27. 18:25:19
Ilyen heklyzetben a világon mindenhol minimum felvetődik az edző és a szakmai stáb szerepének/felelősségének kérdése. Ez most a stúdióban tabutémának számít, ugye?
Uteapu 2017.04.27. 18:25:32
@DominiKing: Pontosan. Ki lehet kapni de nem szabad az arcunkat elveszíteni.
szanisz 2017.04.27. 18:25:51
Jövőre kezdhetjük újra - immáron ismét underdog üzzemódban, 3 vagy 4 liftezővel.
DominiKing 2017.04.27. 18:28:11
@Snow-ice-hunter: Mondjuk nem ártana a játékosainknak is néha gyakorolni a kapu négy sarkára való lövést.
2017.04.27. 18:28:26
@DominiKing: @szanisz: Szélig legalább kimondta, hogy ízetlen az egész. Igaza van, ezt az ízt ami most van soha nem éreztem, amióta először bementem a Budapest Sportcsarnokba hokimeccset nézni egy C csoportos Vb-n.
1885* 2017.04.27. 18:28:31
@korxi: persze, én ezt már két napja leírtam, hogy jobb körökben ilyenkor önként lemond a vezetés, de kangyika csak nem mond ilyet a kissógóráról.
Nittümeki 2017.04.27. 18:29:00
A honosítottak meg tlejesen feleslegesnek bizonyultak, talán Dansereau kivételével.
Nittümeki 2017.04.27. 18:30:03
Nyílvánvalóvó, hogy nem vagyunk liftező szinten és nem tudnak annyit hozzátenni, hogy ott legyünk.
2017.04.27. 18:30:04
Sofi is jobban járt azzal az éjszakával, sajnos!
DominiKing 2017.04.27. 18:31:12
@Nittümeki: Ne bántsd őket. Sarauer, Wehrs, Sagert jó lesz majd, ha beindul az OB2.
2017.04.27. 18:32:28
@1885*: 27 éve :)
qwer1803 2017.04.27. 18:33:38
@Nittümeki: Na pont ezt akartam írni én is. Ilyen fajta légiósokból nem kérek, jobb lett volna 5 Banham, és akkor talán még fel is jutottunk volna.
Amúgy az idei vb volt a legkönnyebb. Jövőre lesz egy Szlovén, Olasz Kazah ( szerintem a sógorok behúzzák az utolsó 2 meccset) Lengyel, Japán, Magyar hatos.
Amúgy az idei vb volt a legkönnyebb. Jövőre lesz egy Szlovén, Olasz Kazah ( szerintem a sógorok behúzzák az utolsó 2 meccset) Lengyel, Japán, Magyar hatos.
1885* 2017.04.27. 18:35:24
@Uteapu: ja, még ebel sem volt :) meg kangyal által istenített jó magyar honosított, meg nem jó magyar honosított. Nála általában a nem jó magyar az aki nálunk játszik, korábban Siki, Dubo. Mert enafatti az bezzeg :)
Uteapu 2017.04.27. 18:35:45
@DominiKing: Azért ne vegyük a játékosok fejét.Nem csak és elsősorban nem az ő hibájuk.Nem felejtettek el hokizni de a formaidőzítés volt tragikus. Ez meg szakmai kérdés.A görcsösség ide vezet.
szanisz 2017.04.27. 18:36:36
@Nittümeki: De Dansereau sem tett annyit hozzá a játékhoz pontban (mondjuk a szó hogy "pont" hülyén hangzik most), ami feltétlen indokolná a folytatást. Arról volt szó, hogy jóval jobbnak kell lenniük a honosítottaknak - mint anno sarauer és banham. Na mindegy, én wehrst tuti kiraknám.
szanisz 2017.04.27. 18:37:38
@Uteapu: a formaidőzítést többen is írtátok. Ti úgy látjátok, hogy a két szlovén meccs idején voltunk csúcsformában?
2017.04.27. 18:39:51
Nem tudom ti hogy vagytok vele, de 61 játékossal készülni, mi értelme van, amikor a játékrendszert 22 játékosnak kell az asztalra tenni a Vb-n?
Uteapu 2017.04.27. 18:40:26
@szanisz: Nem annak kellene inkább feltűnnie, hogy nem egy-egy játékos, hanem az egész csapat az összes játékos betlizett? Azok is, akik pár hete csúcsformában voltak?
szanisz 2017.04.27. 18:41:06
legalább 4szer "védtem" meg a csapatot az osztrák meccs után, de roppant idegesítő, ahogy most a stúdióban úgy állították be mintha minden kritika, ami jött és jönni fog,
azért létezne, mert magasak a szurkolói elvárások és feljutást várt mindenki, stb... Nem...Egyszerűen 3 meccsen egymás után HASONSZŐRŰ csapatok ellen 2 (kettő) gólt lőttünk, egyet kettős előnyben!!!... ugyanekkor két gólt kaptunk előnyből.....
azért létezne, mert magasak a szurkolói elvárások és feljutást várt mindenki, stb... Nem...Egyszerűen 3 meccsen egymás után HASONSZŐRŰ csapatok ellen 2 (kettő) gólt lőttünk, egyet kettős előnyben!!!... ugyanekkor két gólt kaptunk előnyből.....
2017.04.27. 18:41:23
És mi francért Svédorsszággal/Finnországgal készülünk Olaszország és Franciaország helyett?
DominiKing 2017.04.27. 18:42:24
Én pedig folyamatosan védtem RC-t. A mai napig hittem benne, de azért a játékosokat se mentsük fel! Miért nem volt valaki, aki az élre állt volna?
szanisz 2017.04.27. 18:45:04
@Uteapu: Nem tudom, remélem, belülről kapunk épkézláb magyarázatot. Szerintem a formaidőzítés ilyen botrányos előnyös játékot önmagában nem magyaráz. PErsze egy tényező simán lehet.
mikediver 2017.04.27. 18:45:14
Én csak azt sajnálom aki vette a fáradságot és kiment kijevbe.
DominiKing 2017.04.27. 18:45:25
@szanisz: Az a két első harmad tényleg elképesztően jó volt. Talán nem is láttam őket még ilyen jól játszani, csak a gólok hiányoztak. Ezért is érthetetlen, hogy mi történt azután (vagy már a gólok is azért hiányoztak?).
szanisz 2017.04.27. 18:46:57
@DominiKing: én úgy láttam, Hári nagyon próbál, egyszerűen nem jött neki össze a pont. bartalist nagyon tisztelem, de talán Vas J jobb kapitány lenne. CSak egy gondolat.
szanisz 2017.04.27. 18:48:14
@mikediver: ők szerintem meglepődtek azon, h milyen élhető és szerethető hely, és csak azt bánják, h kimentek a meccsekre.
szanisz 2017.04.27. 18:50:09
Amilyen hülyek vagyunk, holnap újra leülünk, és azt várjuk, hogy "csakazértis" megmutatják... Hajrá lengyelek.
mikediver 2017.04.27. 18:52:07
@szanisz: ja biztos, de azért a fókuszban a meccseken átélhető katarzis lett volna. Na most ez elmaradt....
1885* 2017.04.27. 18:52:38
@lbsz: azért kellett 61 játékos ,hogy macmajoross válogasson kit akar magának.
DominiKing 2017.04.27. 18:53:52
@szanisz: Ez így is lesz, már megyek is megfogadom a két gólos győzelmünket. (Ja, hogy annyit mostanában csak három meccsen szoktunk lőni)
1885* 2017.04.27. 18:53:57
@szanisz: á, én pl. csak a második harmadra érek haza, szerintem elég is lesz annyi ebből :)
CsakÚjváros 2017.04.27. 18:54:03
Szerintem itt már nem magyarázkodni kell,át kell adni a helyet,szép volt,jó volt ennyi volt...
szanisz 2017.04.27. 18:57:47
Kár hogy nem lehet olyan fogadásokat kötni, mint:
- HUN emberelőnyben gólt kap
- HUN emberelőnyben nem lő kapura
- HUN támadóharmadban több mint 3 kétpercest kap
:(
- HUN emberelőnyben gólt kap
- HUN emberelőnyben nem lő kapura
- HUN támadóharmadban több mint 3 kétpercest kap
:(
szanisz 2017.04.27. 18:58:32
@1885*: Addig kihagyunk 4-5 ziccert, te már a nyugis részre érsz haza, amikor csak vergődünk.
csakreálisan 2017.04.27. 19:02:16
@DominiKing: Ezt a válogatottat Majoross állította össze, ő vezette a felkészülést. Amiben Cherno hibázott, ha nem tudott erre a feladatra koncentrálni (mert nem tudott a Frankfurt miatt) becsületesebb lett volna egy hónappal ezelőtt szólni, bocs fiúk, nem fogom tudni rendesen csinálni...A másik, szarból nem lehet várat építeni...
2017.04.27. 19:04:02
Magasról lehet nagyot zuhanni!
A problémák ott kezdődnek, amikor Majoross azt nyilatkozza, ő elmondta játékosoknak "ti az A csoportból érkeztetek, játszatok is ennek megfelelően, nektek kell diktálni a tempót és a jégre vinni az energiát" - na itt a bibi, mi nem vagyunk más szinten valójában és nem meccselhetünk úgy mintha jobbak lennénk, mert annak pofára esés lesz a vége.
Itt a Kazahokat és minket leszámítva mindenki reálisan kezelte a saját képességeit, annak megfelelő taktikával és fegyelmezettséggel játszott. Meg lehet nézni a tabellát, meccsről meccsre tört össze a tévhitünk. Soha nem gondoltam volna, hogy ilyet mondok, de itt most nem volt meg a kellő alázat a magyar válogatottban és rossz felfogásban álltak bele a VB-be. Magasról lehet jó nagyot pofára esni, abból meg meccs közben nehéz felállni. Talán a következő szezonra sikerül, ahhoz viszont s vezetésben változás kell.
A problémák ott kezdődnek, amikor Majoross azt nyilatkozza, ő elmondta játékosoknak "ti az A csoportból érkeztetek, játszatok is ennek megfelelően, nektek kell diktálni a tempót és a jégre vinni az energiát" - na itt a bibi, mi nem vagyunk más szinten valójában és nem meccselhetünk úgy mintha jobbak lennénk, mert annak pofára esés lesz a vége.
Itt a Kazahokat és minket leszámítva mindenki reálisan kezelte a saját képességeit, annak megfelelő taktikával és fegyelmezettséggel játszott. Meg lehet nézni a tabellát, meccsről meccsre tört össze a tévhitünk. Soha nem gondoltam volna, hogy ilyet mondok, de itt most nem volt meg a kellő alázat a magyar válogatottban és rossz felfogásban álltak bele a VB-be. Magasról lehet jó nagyot pofára esni, abból meg meccs közben nehéz felállni. Talán a következő szezonra sikerül, ahhoz viszont s vezetésben változás kell.
1885* 2017.04.27. 19:07:27
@csakreálisan: de a szart is valaki összerakta. Oszt várta, hogyvár lesz belőle :)
@szanisz: elég lesz az is :)
@CsakÚjváros: na erre nem tennék nagyobb tétek, hogy ezek önként elhúznak. Főleg nem majoross.
@szanisz: elég lesz az is :)
@CsakÚjváros: na erre nem tennék nagyobb tétek, hogy ezek önként elhúznak. Főleg nem majoross.
Nittümeki 2017.04.27. 19:36:42
@szanisz: Vas jövőre 34 lesz és azt sem tartom elképzelhetetlennek, hogy lemondja a válogatottságot. Én Hári Janinak adnám egyértelműen, most is ő próbálta a hátára venni ezt a fásult, hitetlen társaságot plusz még mindig csak 25 éves, sok évig lehetne stabil cséká. Bartalis Isti szerintem se alkalmas erre a szerepre.
2017.04.27. 19:52:24
Közben a sógorok simán copatják eddig Koreát
2017.04.27. 20:22:21
4:
Korea a helyére kerül.
Korea a helyére kerül.
2017.04.27. 21:46:01
@1885*: Ez a hulladék Korea lesz A csoportos...momentumuk nem volt.
essze 2017.04.27. 21:58:44
@Speedking: Korea hulladék. Oké. Akkor mi mik vagyunk?
2017.04.27. 22:12:11
@essze: Vezér nélküli csorda,de ez már látszott a felkészülési meccseken is.
Egyébként majdnem teljesen ezt a csapatot vertük februárban full simán,akkor?
Egyébként majdnem teljesen ezt a csapatot vertük februárban full simán,akkor?
essze 2017.04.27. 22:24:40
@Speedking: Most viszont simán kikaptunk. És ez volt a tétmeccs.
essze 2017.04.27. 22:32:10
@Speedking: Amúgy ha mindez már látszódott a felkészülés során, akkor miért síkideg mindenki?
2017.04.27. 22:36:02
@essze: Mert qvára hihetetlen,hogy ezek a játékosok 3 meccsen 2 nyomorék duplafóros gólra képesek csak.Nem ehez szoktattak minket eddig.
Nittümeki 2017.04.27. 22:46:13
Ezt a vb-t úgy ahogy van el kell felejteni és jövőre nekimenni újra, más szövetségi kapitánnyal, más stábbal, talán részben más játékosokkal. Szinte tuti, hogy holnap is simán kikapunk - a mai után már aligha lesz felállás - de ettől már nem leszünk se rosszabbak, se jobbak. Jövőre pedig összébb gombolt zakóval neki kell menni újra, immár egy sima középcsapatocska szerepéből. Mert a mostani szereplés tükrében a régi idők épp, hogy nem feljutó második-harmadik, majd az átszervezés utáni harmadik helyei igen szépnek tűnnek, bár Gojangban is ez volt...
promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2017.04.28. 00:27:26
@Nittümeki: A Svájc és Gojang közötti időszak egy érett és összeszokott csapat utolsó évei voltak, ők megbízhatóan hozták azt, ami bennük volt, ami ugye mindig az első már nem feljutó hely volt.
Gojang egy deklarált nemzedékváltás első éve ánvolt és mint ilyen, senki nem várt túl sokat a csapattól, ezért jóval kevésbé fájt, mint az idei szereplés.
Most viszont Krakkó és Szentpétervár után sokan hitték (reméltük) azt, hogy a Gojang előtti megbízhatóságot kapjuk egy kicsit magasabb szinten, elvégre itt van a szupertehetséges fiatal generáció, a stabil Ebel-legénység, pár világverő légiósunk meg a csodatevő honosítottak.
Ehhez képest az derült ki, hogy a fiatal generációnak még idő kell, az öregek-légiósok-honosítottak meg sem nem világverők, sem nem csodatevők. Jelen pillanatban úgy tűnik, Krakkó volt csalóka (nagyon jól teljesítettek a honosítottak, igazi vezéregyéniségek voltak, szemben az idei betliző társulattal), a nemzedékváltás éveit nem fogjuk tudni ilyen gyorsan letudni.
Hektikusabb éveket várok. A rossz az, hogy ebben többször az ideihez hasonló tornákat-meccseket fogunk látni. A jó az, hogy a dolgok szerencsés együttállása esetén újabb krakkói-jellegű szereplések sem kizártak.
Gojang egy deklarált nemzedékváltás első éve ánvolt és mint ilyen, senki nem várt túl sokat a csapattól, ezért jóval kevésbé fájt, mint az idei szereplés.
Most viszont Krakkó és Szentpétervár után sokan hitték (reméltük) azt, hogy a Gojang előtti megbízhatóságot kapjuk egy kicsit magasabb szinten, elvégre itt van a szupertehetséges fiatal generáció, a stabil Ebel-legénység, pár világverő légiósunk meg a csodatevő honosítottak.
Ehhez képest az derült ki, hogy a fiatal generációnak még idő kell, az öregek-légiósok-honosítottak meg sem nem világverők, sem nem csodatevők. Jelen pillanatban úgy tűnik, Krakkó volt csalóka (nagyon jól teljesítettek a honosítottak, igazi vezéregyéniségek voltak, szemben az idei betliző társulattal), a nemzedékváltás éveit nem fogjuk tudni ilyen gyorsan letudni.
Hektikusabb éveket várok. A rossz az, hogy ebben többször az ideihez hasonló tornákat-meccseket fogunk látni. A jó az, hogy a dolgok szerencsés együttállása esetén újabb krakkói-jellegű szereplések sem kizártak.
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2017.04.28. 08:57:56
@promontor: Nem teljesen igaz ez, az idei keret elég foghíjas, és szerintem a válogatással tovább romlott a helyzet.
promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2017.04.28. 09:09:06
@trollfeeder: Ami a foghíjasságot illeti, kikre gondolsz? Csak mert valamennyi hiányzó mindig van és mindig lesz is. Kik voltak azok a kulcsemberek, akik ha itt lettek volna, akkor Krakkót csináltak volna Kijevből?
(Nekem van listám erről, de az "trükkös": Banham, Sarauer, Sebők, Sofron.)
(Nekem van listám erről, de az "trükkös": Banham, Sarauer, Sebők, Sofron.)
essze 2017.04.28. 09:24:06
@promontor: A döntő probléma nem a hiányzókkal, hanem az ittlévőkkel volt. Leginkább Chernomazzal és Majorossal. Minden edző igyekszik saját képére formálni a csapatát. Minél több ideje van rá, annál inkább. Nekem meg ez a kép nem tetszik.
szanisz 2017.04.28. 10:39:30
@essze: szerintem butaság volt a svédekkel, finnekkel játszani (szlovének rendben voltak), aki a döntést hozta, vállaljon felelősséget.
Nem gyakoroltuk így azt, ami eddig sem ment: emberelőny, helyzetkihasználás.
Továbbá hülyeség volt a két előnyös sor, amit akkora újdonságként vezettek fel nekünk.
Kell, hogy legyen szakmai felelős.
Nem gyakoroltuk így azt, ami eddig sem ment: emberelőny, helyzetkihasználás.
Továbbá hülyeség volt a két előnyös sor, amit akkora újdonságként vezettek fel nekünk.
Kell, hogy legyen szakmai felelős.
Kegy 2017.04.28. 10:47:08
@szanisz: az edzomeccsekkel az volt abaj, h azok jatszottak, akik otthon maradtak, mert szelekciora hasznaltak es nem osszeszokasra, jatekgyakorlasra. A fix tagok ugyanis ez a rettento kimerito rajatszas utan pihenot kaptak.
szanisz 2017.04.28. 10:49:24
@Kegy: minden éven azt látom, hogy az utolsó 1 (néha 2) meccset leszámítva MINDENT a szűkítésre használunk, és nem az összeszokásra, lsd még 80 fős keret.
És ez is az oka (az egyik oka) a gyenge előnyöknek, szerintem.
És ez is az oka (az egyik oka) a gyenge előnyöknek, szerintem.
Lazlee 2017.04.28. 11:56:19
@szanisz: azért is a svédekkel/finnekkel játszottunk, mert 90 a szövi.
Nittümeki 2017.04.28. 12:09:06
@Lazlee: Na, jövőben ettől nem kell félni, hogy túl jó csapatok jönnek a felkészülési meccsekre. :D Sőt örvendhetünk, ha a szokásos osztrák és szlovén meccseket le tudja majd szervezni a szövetség.
Kiinizsi 2017.04.28. 21:35:42
@Nittümeki: Jaja, azok a kutyütő honosítottak, elkúrták kellett volna még vagy 10 Mac-os és simán feljutunk...
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2017.05.01. 22:25:21
@promontor: Elnézést, hogy csak most válaszolok. Igen: Sofron, Sebők, ahogy te is írtad. Ezen kívül szerintem Vay, Hetényi, Nagy G., Vincze, Dudás, valamint a negyedik sorba gyakorlatilag két sornyi MOL ligában vitézlő csatárt lehetett volna nevezni, akik a kivitteknél jobban tudtak volna védekezni + még támadásnál forgatni.
promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2017.05.03. 11:09:46
@trollfeeder: 1) Ami a kapuskérdést illeti, szerintem nem ez volt a kritikus. Idén 14 gólt kaptunk, Krakkóban 11-et. Ez a három különbség kb. azok a gólok, amik potyagyanúsak. Ha hozzuk a Krakkói szintet bekapott gólokban, akkor lehet, hogy negyedikek vagyunk, de a feljutás akkor is távol lett volna. Az ugyanis elől ment el: Krakkóban 14 gólt lőttünk, Kijevben 8-at.
2) Még mindig a kapusokról: ami a konkrét személyeket illeti, Hetényi tud zseniális és borzasztó is lenni, amiből az következik, hogy mondjuk egy szoros vereséget lecserélhettünk volna egy hosszabbításos meccsre (amikor zseniális), helyette meg kapunk valakitől egy nagyobb zakót (amikor borzasztó). Vayról meg tavaly óta tudtuk, hogy valszeg nem jön, ez van.
3) A mezőnyjátékosok közül talán Dudással értek egyet, a védelemből nagyon hiányzott egy oszlop. A többi kb. az a szint, amin mindig lesz szurkolói vita, amikbe nem szeretnék belemenni. De azért azt látni kell, hogy a Mol ligából érkező kontingensről szóló vita annyiban irreleváns, hogy a húzóemberek nem onnan jönnek: a légiósok és az Ebelesek azok, ha ők nem teljesítenek (ahogy idén nem teljesítettek), akkor a Mol ligások megszakadhatnak, a világot nem fogják megváltani.
4) A kudarc másik oka (a húzóemberek betlije mellett) a gyenge, fantáziátlan csapatjáték volt, elsősorban elöl. (Sőt, igazából szerintem ez a fő ok.) Ez az edzői stáb sara és ezen pár másik Mol ligás beválogatása sem segített volna valószínűleg.
2) Még mindig a kapusokról: ami a konkrét személyeket illeti, Hetényi tud zseniális és borzasztó is lenni, amiből az következik, hogy mondjuk egy szoros vereséget lecserélhettünk volna egy hosszabbításos meccsre (amikor zseniális), helyette meg kapunk valakitől egy nagyobb zakót (amikor borzasztó). Vayról meg tavaly óta tudtuk, hogy valszeg nem jön, ez van.
3) A mezőnyjátékosok közül talán Dudással értek egyet, a védelemből nagyon hiányzott egy oszlop. A többi kb. az a szint, amin mindig lesz szurkolói vita, amikbe nem szeretnék belemenni. De azért azt látni kell, hogy a Mol ligából érkező kontingensről szóló vita annyiban irreleváns, hogy a húzóemberek nem onnan jönnek: a légiósok és az Ebelesek azok, ha ők nem teljesítenek (ahogy idén nem teljesítettek), akkor a Mol ligások megszakadhatnak, a világot nem fogják megváltani.
4) A kudarc másik oka (a húzóemberek betlije mellett) a gyenge, fantáziátlan csapatjáték volt, elsősorban elöl. (Sőt, igazából szerintem ez a fő ok.) Ez az edzői stáb sara és ezen pár másik Mol ligás beválogatása sem segített volna valószínűleg.
Imam Khomeini 2017.05.03. 14:48:52
@promontor: a kapusteljesitmenyt ennyivel nem lehet elintezni
kulcsfontossagu helyzetekben kaptunk olyan golokat amelyeknel felmerul a kapusteljesitmeny
ausztria ellen 0-0-nal Raffl rovid sarokra lott golt kozeptavolrol takaras nelkul mikozben mi jatszottunk folenyben es emberelonyben
korea ellen 1-1-nel a masodik koreai gol rovid sarokra (ez utobb gyoztes golnak bizonyult)
kulcsfontossagu helyzetekben kaptunk olyan golokat amelyeknel felmerul a kapusteljesitmeny
ausztria ellen 0-0-nal Raffl rovid sarokra lott golt kozeptavolrol takaras nelkul mikozben mi jatszottunk folenyben es emberelonyben
korea ellen 1-1-nel a masodik koreai gol rovid sarokra (ez utobb gyoztes golnak bizonyult)
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2017.05.03. 15:07:06
@promontor: Nem tudom, hogy Hete milyen formában volt, mert a szezon már hónapok óta véget ért, de a statok alapján is kiegyensúlyozottabb volt, mint Miki, és közelítette a 92%-ot is emlékeim szerint. Vayt meg kellett volna várni akár még beugróként is. @Imam Khomeini: leírta a döntő tényeket.
A pontok másik fele pedig azért probléma, mert másfél sornyi játékostól nem lehet elvárni, hogy ilyen sorozatterhelés mellett folyamatosan hozzák, amit tudnak.
A pontok másik fele pedig azért probléma, mert másfél sornyi játékostól nem lehet elvárni, hogy ilyen sorozatterhelés mellett folyamatosan hozzák, amit tudnak.
promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2017.05.03. 15:41:36
@Imam Khomeini: Azt egy szóval se mondtam, hogy tökéletes kapusaink voltak. Csak azt, hogy a hibáik ellenére nem rajtuk ment el a feljutás.
Igen, ez valóban két kritikus gól volt. Viszont az elsőnél én felvetném a védelem felelősségét is, mert azért az is kérdés, hogy Wehrs miért adott díszkiséretet Raffl-nek.
Általában meg azt tenném hozzá, hogy mindkét meccsen 1 gólt lőttünk. És azért Korea nem 59.59-nél talált be, szóval az idő még ott is meglett volna egy fordításra. A képesség és a mentális erő viszont totálisan hiányzott, amiről nem a kapus tehetett.
@trollfeeder: "mert másfél sornyi játékostól nem lehet elvárni, hogy ilyen sorozatterhelés mellett folyamatosan hozzák, amit tudnak"
Hát ezt most nem értem.
Miért ne lehetne a kulcsemberktől elvárni, hogy bizonyítsák a kulcsemberségüket? Szerintem ez egy teljesen átlagos, normális elvárás, minden vb-n. Krakkóban ennek meg is feleltek.
(Egyébként meg nem az az elvárás minden egyes kulcsember felé, hogy minden egyes mérközésen termeljenek 5 pontot, tehát azzal nem lett volna semmi baj, ha mindegyiknek van egy-két gyengébb meccse. Az volt a baj, hogy mindegyiknek szinte csak gyenge meccse volt.)
Igen, ez valóban két kritikus gól volt. Viszont az elsőnél én felvetném a védelem felelősségét is, mert azért az is kérdés, hogy Wehrs miért adott díszkiséretet Raffl-nek.
Általában meg azt tenném hozzá, hogy mindkét meccsen 1 gólt lőttünk. És azért Korea nem 59.59-nél talált be, szóval az idő még ott is meglett volna egy fordításra. A képesség és a mentális erő viszont totálisan hiányzott, amiről nem a kapus tehetett.
@trollfeeder: "mert másfél sornyi játékostól nem lehet elvárni, hogy ilyen sorozatterhelés mellett folyamatosan hozzák, amit tudnak"
Hát ezt most nem értem.
Miért ne lehetne a kulcsemberktől elvárni, hogy bizonyítsák a kulcsemberségüket? Szerintem ez egy teljesen átlagos, normális elvárás, minden vb-n. Krakkóban ennek meg is feleltek.
(Egyébként meg nem az az elvárás minden egyes kulcsember felé, hogy minden egyes mérközésen termeljenek 5 pontot, tehát azzal nem lett volna semmi baj, ha mindegyiknek van egy-két gyengébb meccse. Az volt a baj, hogy mindegyiknek szinte csak gyenge meccse volt.)
Az utolsó 100 komment: