Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1228) Csíkszereda (1381) DAB (1198) ebel (2418) Erste Liga (4767) Extraliga (1178) Fehérvár (1655) felkészülés (2272) FTC (1484) khl (2189) légiósok (1681) Miskolc (1517) nhl (4938) nők (1329) playoff (1339) Titánok (1027) u18 (1095) utánpótlás (1331) UTE (1307) válogatott (2269) vb (2472) videó (2123) Összes címke

Nekünk kell megállítanunk az éllovas Dél-Koreát

2017.04.25. 09:31: kutyatej73

Nekünk kell megállítanunk az éllovas Dél-Koreát

224 komment

Címkék: vb Magyarország Korea

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr3712452609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DominiKing 2017.04.25. 17:59:13

Például én Wehrs-től emberelőnyben csak blokkba lövéseket látok már meccsek óta.

braun93 2017.04.25. 17:59:19

Gallo es Hari nem hozza azt amit toluk elvarnank.
:/

DominiKing 2017.04.25. 18:01:36

@DominiKing: Ja igen, Janikát láttam már a kapunk előtt eladott koronggal. :-(

1885* 2017.04.25. 18:02:34

Mekkora mákunk volt :(

braun93 2017.04.25. 18:04:37

Ahhhhh. Majd jovore...

DominiKing 2017.04.25. 18:05:13

Remélem nem esünk ki. :-((((((((((((

1885* 2017.04.25. 18:05:31

Na és. megint lefőtt, én mondtam, bár örültem volna, ha nem lesz igazam.

CSL 2017.04.25. 18:05:50

@braun93:
Csak ki ne essünk...

2017.04.25. 18:06:13

@DominiKing:
És szerinted mitől megy ólomlábakon a csapat?
Biztos azért mert tegnap pihentek.

korxi 2017.04.25. 18:07:19

Krakkó nagyon nagy dolog volt, de az azóta történtek nem igazolják sem a válogatást, sem a szakvezetést.

Kegy 2017.04.25. 18:07:24

Lehet szarul jatszani, de 0 utkozest...A csoport..

1885* 2017.04.25. 18:07:27

@DominiKing: á nem, a bennmaradás meg lesz. Csak felesleges volt a feljutásért megyünket nyilatkozni Mogyikám.

Uteapu 2017.04.25. 18:08:02

Nem tudom eldönteni, hogy a taktikát nem tartották be a srácok vagy esetleg nem edzettek eleget, netán valami más de majd az edzőktől megtudjuk. Ők biztos, hogy mindent megtette. Megtettek?

solarys 2017.04.25. 18:08:44

A harmadik koreai gól szép kontra volt, biztos befejezéssel, de egyébként olyan semmilyen csapat ez a koreai.

1885* 2017.04.25. 18:09:30

@korxi: mitndenki monnyon le! Főleg csernobillmogyorocska

2017.04.25. 18:09:54

Ezért minek kellett több hetes edzőtábort csinálni?
Nincs egy kib@cott csatárunk:(

1885* 2017.04.25. 18:12:17

Lószarvoltez mama :(

2017.04.25. 18:13:51

Meccsenkénti 1 lőtt góllal mit akarunk itt?

1885* 2017.04.25. 18:15:00

KÖSZÖNJÜK Cserno, lehet fuckoffolni, aztán good bye!

DominiKing 2017.04.25. 18:15:53

Ez mindent elmond a csapatunkról, Bálizs a legjobb. :-(

2017.04.25. 18:16:10

Nem értik a különbséget?
A különbség Krakkóhoz és Szentpétervárhoz képest: Frank Banham

Kegy 2017.04.25. 18:16:47

Szanalmas vagy Csernomaz... Best player.. gyerekek, szegyelljetek nagatokat.

2017.04.25. 18:17:15

@DominiKing: Főleg a második gólnál...ott igen jó volt.

Uteapu 2017.04.25. 18:18:43

Ha már most csak ennyire elég a kondi, mi lesz a hátralévő meccseken? A többiről már ne is beszéljünk, ami hiányosság mutatkozik.

mikediver 2017.04.25. 18:19:12

Eddig minharom meccs csalodas....

solarys 2017.04.25. 18:19:20

Azért ez nem az edzőkön múlt!
Nem ők alakítanák ki és hagyják ki a ziccereket, nem ők kapnak potya gólokat.
A szomorú az, hogy elég szintelen-szagtalan ez a koreai csapat, de mégis megvertek minket.

CSL 2017.04.25. 18:19:41

Lehet okoskodás, de pont olyanokat nem hívnak be, akik a szezonban lövik a gólokat, pl Azari.. Értem én a fiatalítást is, de most ezzel az 5 meccsel egy fiatal mit ér tapasztalat szempontjából, ha a válogatott kiesik.. Na mindegy..

Kegy 2017.04.25. 18:19:57

Nem latom a palyan a halottakat...pro es kontra..

1885* 2017.04.25. 18:20:00

Tisztelet a kinnlevőknek, elékelték a himnuszt, van játékos aki megérdemelte...

DominiKing 2017.04.25. 18:21:27

@1885*: De azok itthon maradtak. :-(

szanisz 2017.04.25. 18:23:19

@1885*: nem jött be a megérzésem...

ritkán állok fel úgy magyar meccs után, hogy nagyon csalódott vagyok, most egymás után kétszer.

És ma abszolút meg is érdemeltük a vereséget, ez is fájó.

Godó első harmad után nagyon optimista volt, nem értettem, h pontosan miért. Ötlettelenek voltunk.

1885* 2017.04.25. 18:23:31

@solarys: kik állították össze a csapatot? Majoross, Cserno ott sem volt a felkészülési meccseken, most sírjak értük?

Uteapu 2017.04.25. 18:24:57

@1885*: Tudod mire emlékeztet a teljesítmény? A MOL döntőre ...és nem a Miskolcéra. :)

szanisz 2017.04.25. 18:26:39

előnyök botrányosak megint, kettős előnyt belőttünk, ennyi.

helyzetkihasználás ismét rossz.

hátul hülye hibák.

Góllövő nincs - kiesett Vas M és Sofron - most látszik, hogy a Godó-éra után is mennyi gólt vállaltak ők ketten, előbbi hátvédként is.

solarys 2017.04.25. 18:29:48

@1885*: Nem azt mondtam hogy nem hibáztak az edzők is néhol, de a játékosok egy részének is magába kell néznie. A fáradtság azért fura, mert tavaly is volt egymást követő nap meccsünk és az iram ott még nagyobb is volt.

szanisz 2017.04.25. 18:30:32

@DominiKing: Valaki múltkor itt elég szépen kielemezte, hogy nekünk rohadt sokat szánt a pár egységnyivel kevesebb pihenés.

Uteapu 2017.04.25. 18:31:00

Valamit nem értek. Két komoly ember van a stúdióban és hebegnek-habognak. Valahogy úgy érzem, mintha valamiért nem mondhatják el az igazi véleményüket.

szanisz 2017.04.25. 18:32:53

@Uteapu: szerintem csak nem tudják, hogy hogy lehettünk ilyen szarok.

1885* 2017.04.25. 18:33:49

@Uteapu: na jó, lehet ezt magyarázni, ha nyer a csapat, jó az edző, ha veszítünk, szar a a csapat. Ezt a csapatot Majoross és elvileg Cserno rakta össze, és ezt jobb körökben nekik kellene elvinniük. Szerintem Siki a hibás, egy bulit sem hozott el, és még gólt sem lőtt.

1885* 2017.04.25. 18:35:26

@Uteapu: ez így van, nem merik csernomogyikát kritizálni.

DominiKing 2017.04.25. 18:35:28

@Uteapu: Értetlenül állnak a dolgok előtt. Meg vannak ők is döbbenve.

hüjeliba 2017.04.25. 18:37:52

Ha további meccseinket megnyernénk, azzal gyakorlatilag lenn tartjuk Kazah válogatottat is. Jövőre egy szlovén olasz kazah magyar lengyel japán csoport elég érdekes lenne.

Uteapu 2017.04.25. 18:41:05

@DominiKing: Na jó. Neked elhiszem ezt a magyarázatot de csak neked. :)

DominiKing 2017.04.25. 18:41:50

Az a borzasztó, hogy a koreaiak jó adag szerencsével nyerték meg az előző két meccsüket, ahol a játék képe alapján nem ők voltak a jobbak, minket viszont leiskoláztak egy meglehetősen átlagos játékkal.

szanisz 2017.04.25. 18:42:35

Amennyire meg tudom ítélni, több szakember is azt hangoztatta, hogy idén max 1-2 helyen lehetne embereket kicserélni, és nem volt annyi meglepő döntés, mint korábban. Ez hülyeség? Ha nem az, akkor mit kúrtak el chernoék?

Nem tudják beütni a korongot a srácok helyett, megvoltak a helyzetek ma is, az előnyök is... és zéró, nulla, ha nincs a kettőselőny, nem is lövünk gólt.

Sikorcin vagy Azari reméljük legközelebb bizonyíthat.

DominiKing 2017.04.25. 18:42:38

@Uteapu: Én Godót nem úgy ismerem, hogy nagy haverja RC-nek.

1885* 2017.04.25. 18:43:22

Szerethető, objektív post!

szanisz 2017.04.25. 18:43:41

@hüjeliba: Kár, hogy nem ejthetjük ki a kazahokat.

szanisz 2017.04.25. 18:44:15

@DominiKing: Hát, ja, cherno elbánt vele kicsit.

1116001 2017.04.25. 18:46:51

@Speedking:
+Akkor és tavaly is szinte tökéletes volt a formaidőzítés, pszichológiai felkészítés. Gyakorlatilag az egész csapat csúcsformában volt.

A jelenlegi állomány nem képes kompenzálni ekkora formahanyatlást (majdnem a teljes utazó csapat) és fontosabb hiányzókat (Sebők, egy krakkói Banham, Vas Marci, egy jó formában lévő Sofront és Nagy Gergőt is ide sorolnék, tudom picit túlzás)
Nagyon az az érzésem, hogy a többség a szezon és egyben a rémálom végét várják tudat alatt.

1885* 2017.04.25. 18:46:52

@szanisz: amíg Majoross és Chernomáz van nekik esélyük nincs, pedig ...

Uteapu 2017.04.25. 18:51:48

Valamit akaró jó játékosaink kanadai edző által irányított csapatokba mennek és nem egy sablonos, monoton hokit játszó csapatba, mert ez lesz az eredménye. Persze ha a hokit tartják igazán fontosnak.

1116001 2017.04.25. 18:53:42

De legyünk optimisták, mint mindig!!!:)
1.Innen szép feljutni. Matematika még engedi.
2.Ha mégsem jönne össze, akkor jövőre egy hazai fiesztát kárpótlásul el tudnék viselni:)

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2017.04.25. 18:55:03

Kimentünk kapus nélkül, csak a kazahoknak van nálunk rosszabb kapusa. A támadásokat nem tudjuk építeni, de ez nem a kiemelkedő csatáraink bűne, hanem nincs rendes előrejátszó védőnk. Ma Szirányi jól ment, de egy megerősödött Koreához kevés. Ha A csoportba akarunk kerülni, akkor a fiatal védőinknek néhány év alatt ki kéne szorítaniuk Wehrst a keretből. Sagert, Garát kevés ide. A gyenge negyedik sor leginkább a gyatra hátrányos védekezésben mutatkozik meg. Emellett fegyelmezetlenek is vagyunk. Ma Nagy K. feledkezett meg magáról. Pozitívum a bulielhozatal, ugyanakkor a palánk melletti korongszerzésben még Vas J. is kevés.
Végül nem lehet szemet hunyni az edzői tehetetlenség felett. Mintha nem lenne felkészítve a csapat, hogy hátrányban kell játszani, és kritikus pillanatban kapunk gólokat. Döntetlennél is erőltetett néha a játék. És az utóbbi két meccset 45 percnél abbahagytuk. A szakvezetés ilyenkor meg néz, mint hal a szatyorban. Dansereau kellemes meglepetés, de Bartalis, Hári és Galló is odatették magukat. A csapat másik felét hiányoltam. Ébresztő, még benn maradhatunk a B csoportban, ha összekapjuk magunkat!

1885* 2017.04.25. 19:04:22

@trollfeeder: Nagy K. meg Terbócs tegnap is, csak szólok. Tök jó, hogy hú mekkora tehetségek, csak sok percbe kerül. Persze ettől még rá lehet verni a buktákat a 4. sorra, hiszen a világon mindenütt az ő feladatuk hozni a meccset.
Bálizst annyira nem hibáztatnám.

braun93 2017.04.25. 19:09:28

@Speedking: egyebkent ennyi.

+akkor volt pontkirály Sarauer az Ebelben (tehat csicsforma) Volt egy Sofink.

Ez mar ugy mindenkinek megy:

Na meg tenyleg felbasz a kapusteljesitmeny. De kit lehetett volna meg vinni? (Vay szerintem tul van hajpolva -pados kapus -

NickLeeson 2017.04.25. 19:10:07

@1116001: meg lehet meg szurkolni, hogy jövöre DIV I/A-ban ne egy halal-csoport jöjjön össze, mondjuk egy szloven-olasz-osztrak-kazah-magyar...Jelen allas szerint meg kijohet.

NickLeeson 2017.04.25. 19:11:43

@kutyatej73: Ja, Dania ugyis draga mulatsag lenne.

NickLeeson 2017.04.25. 19:22:34

@trollfeeder: kapusposzton megis mit tehetett volna a szakvezetes?
Ne felejtsük, hogy ilyen-olyan okok miatt a Szentpetervaron szerzett pontjaink több mint harmada nem all rendelkezesre.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2017.04.25. 19:26:14

@braun93: Vay Ádám nincs túltolva, Bálizs Bencével kezdtek védeni a Fehérvár farmcsapatában a MOL ligában, és pár zakó után összekapták magukat, és mindketten jó kapusok lettek. Vay a nagy vizen túl szerencsét próbált, aztán a Debrecenben nem akármilyen vetélytársak ellenében kitűnt, a finnek ellen parádézott. NHL, AHL meg kapusként nagyon nehéz. Egy csomó lehetőség előtt áll. Nekem nem volt szerencsém Hetényi formájáról meggyőződni, de kettejüket neveztem volna, ha már Adorjánt nem lehet.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2017.04.25. 19:28:27

@NickLeeson: Az idei szezon "sportdiplomácia sikereire" remélem, minél hamarabb fátylat tudunk borítani..

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2017.04.25. 19:30:41

Lengyelország ellen Ricsike papírformája a hosszabbításos vereség, kazahok ellen pedig belegondolni sem akarok. Most, hogy a sógorokat és Koreát megajándékoztuk 3..3 ponttal, nyugodtan adhatnak belőle az ukránoknak.

SteelBulls 2017.04.25. 19:49:23

@braun93: Persze, padozott végig... Játszott 39 meccset, a verekedése után elég látványosan feljavult, 90% fölé tornászta védési hatékonyságát a gyenge kezdés után, csinált 3 shotoutot, ami még Motténak se ment a gyenge Mallards védelem mögött egész szezonban. Persze nem volt az a diadalmenet, amit sok mindenki várt, de azért szép fejlődő ívet ment a szezonban. Szerintem nem kérdés, hogy vele stabilabb lenne a poszt.

Nittümeki 2017.04.25. 20:14:22

@trollfeeder: Én pont Háritól és Bartalistól hiányolom azt, hogy húzzanak meg néha valami váratlant. Ez Isti az ukránoknak lőtt gyönyőrű gólját leszámítva három meccs alatt nem történt meg. Vilike ma legalább szépen kialakított magának egy helyzetet, persze ha még be is lövi, lehet, hogy behúzzuk a meccset....Na de ez ennyi, remélem verjük a lengyeleket és akkor nem kell kurva szar szájízzel nekimenni jövőben. Bár szerintem most egy időre itt ragadunk megint a szintünkön.A szlovén-francia kettősből valaki tuti, hogy jön és ha a kazah-osztrák kettősből valaki lent marad, akkor Budapesten se vagyok meggyőződve, hogy jövőben összejön a feljutás. A szinte tuti visszaeső olaszok ugyan liftezőkhöz képest hullagyengék, de az eddigi kijevi játékunkkal őket se biztos, hogy vernénk. Kapitányi poszton lehet, hogy jól jönne egy vérfrissítés. És akkor még ott vannak a lengyelek, meg Japán se gyenge, már ha feljut.

schurrer 2017.04.25. 20:20:43

Nálunk miért mindig a hiányzókról beszélünk? Ukránoknál több KHL- es és légiós, osztrákoknál "csak" 20-25 játékos, még a koreaiaknál is Testwuide és Radunske hiányzik. Állítólag már az sincsen, hogy kicsi a merítésünk, 80 játékosból választották ki az erre a vébére legalkalmasabbakat. A másik, hogy bár a játékosaink sokkal kritikusabbak a saját teljesítményüket értékelve, addig a hátországban semmilyen, még apróbb kritika sem hangzik el ami a csapatot illetné. Fociban megszoktam, hogy megy a duma, de ott azért páran elég keményen szoktak fogalmazni, ha egy kapus mellényúl vagy nincs védelmünk. stb. Nem kell pellengérre állítani senkit persze, de a józan, kritikus hangok hiánya nagyon zavar engem!

ugorka 2017.04.25. 20:30:47

Sziasztok, nem tudjátok hol tudnám visszanézni a meccsünket magyarul?

Nittümeki 2017.04.25. 20:31:38

@ugorka: Ne kínozd magad szerintem....

korxi 2017.04.25. 20:44:08

@ugorka: He? Én pedig levettem volna a kommentátorhangot, ha lehetőségem lett volna rá. Az volt a lényeg hogy Engyel szokás szerint ordibált mintha kétpercenként ütnék gólt, plusz folyton biztosítottak arról hogy mennyivel jobbak vagyunk mint ez a szar korea aki csak rombolni tudnak.

Kegy 2017.04.25. 21:16:03

@braun93: ezt mibol? Mert jobban vedett 2 3 meccsen, mint a betlizo Hetenyi v. Rajna?

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2017.04.25. 21:25:54

Néhány megjegyzés a dupla 1-3 után:
1) Bassza meg.
2) Azért Ausztriától kikapni nem szégyen. Koreától sem, figyelembe véve, hogy a) kurvára fejlődnek b) kurvára fáradtak voltunk, hála a szemét lebonyolításnak, ami szerintem igenis számít.
3) A válogatáshoz nem értek, de nekem úgy tűnik, ebben a csapatban vannak hajtós fiatalok, akik még beérhetnek és vannak érett játékosok (hazai és honosított egyaránt), akik viszont nem hozták azt a pluszt, amit az öreg vezérbikáknak kellene és amihez hozzászoktunk. Mondjuk az idei klubidények után ez nem olyan meglepő. Erre minden valószínűség szerint rámegy az idei feljutás, de azért a fiatalok jobbak lesznek, szóval lesz még esély feljutni.
4) Az osztrák-magyart edzőpárbaját RC elvesztette: két nekünk jó harmad után az osztrákok money time-ban simán lejátszottak a pályáról. Nyilatkozták is, hogy változtattak. Ezt ugye az edzői stábnak le kellett volna reagálni, hát ennek nem látszott nyoma.
5) Egy hazai vb-nek nem csak azért örülnék, mert akkor mehetnék meccsre megint, hanem azért is, mert akkor talán a meccsbeosztással a mi kedvönk szerint lehetne játszani, ez ilyen szoros párharcoknál döntő lehet. nem véletlenül emlegette RC a belarusz meccset tavalyról, akkor ugye mi mentünk bele pihenten.

Nittümeki 2017.04.25. 22:00:50

@promontor: Jelenleg nem látom magam előtt, hogy jövőre a Papp Laciban mi feljutunk... Fentebb leírtam már részletesen.

szanisz 2017.04.25. 22:07:07

@Nittümeki: ha lesz Sebők, Vas J, Sofron (??????) és páran összeszedik magukat leginkább helyzetkihasználás terén, szerintem rendben leszünk. Vay addig fejlődhetne sokat.

itthon azért a hangulat is odab*sz.

mondjuk jó lenne ha ausztria maradna is, és nem kazahsztán, az osztrák ebel-lábak inkább megremegnének ott mint a kazah lábak, bár vertük már ott utóbbit.. de tanultak ők abból.

Nittümeki 2017.04.25. 22:16:48

@szanisz: Kijevben is vannak elitligás játékosaink, mégse látszik. Egy szlovén vagy francia csapat mindenképp erősebb, papíron Kazahsztán is (hamarosan elválik), az osztrákok, akik ugye így is megvertek, meg szinte azt lehet mondani, ennél csak jobb csapatot tudnak kiállítani....Ha pedig az "ászaink" csődöt mondanak, akkor másoknál se vagyunk feltétlenül jobbak.

Nittümeki 2017.04.25. 22:19:23

@szanisz: Kijevben is vannak elitligás játékosaink, mégse látszik. Egy szlovén vagy francia csapat mindenképp erősebb, papíron Kazahsztán is (hamarosan elválik), az osztrákok, akik ugye így is megvertek, meg szinte azt lehet mondani, ennél csak jobb csapatot tudnak kiállítani....Ha pedig az "ászaink" csődöt mondanak, akkor másoknál se vagyunk feltétlenül jobbak.

szanisz 2017.04.25. 22:26:02

@Nittümeki: digókat krakkóban vertük, nem látom be, hogy budapesten miért ne kaphatnánk el őket, ausztria ellen pedig nem leszünk örökké szerencsétlenek. (lsd még gojang). Egy vereség pl szlovének ellen belefér.

De tényleg az kell, hogy formában legyenek emberek, nem hittem el, mikor írtátok, h Sarauer nem lesz jó, mert a volánban sem ment neki annyira idén relatíve, és tényleg- krakkóhoz képest ég és föld.

Hári és bartalis sztem jól mentek a meccseken, bár előbbinél és persze gallónál szokatlan a sok kihagyott ziccer. Van ilyen, de ettől még rohadt jó kis játékosok és fognak jövőre örömet is okozni.

asszem.

Nittümeki 2017.04.25. 22:34:38

@szanisz: Ezen most kár vitatkozni, jövőre úgyis megint optimista leszek én is...Most viszont az az érzésem, hogy nagy dolog van készülőben: véghezvisszük minden idők leggyengébb szereplését A'-csoportból érkezett csapatként! De tényleg, annyira impotens a játékunk, hogy jelenleg meg vagyok győződve róla, hogy a lengyelektől és kazahoktól is kikapunk és zseniális három ponttal megfogjuk a csodálatos ötödik helyet.

NickLeeson 2017.04.25. 23:07:33

@Nittümeki: 2 eve az A csoportbol erkezo olaszok 5 ponttal 5. lettek. Tavaly az A csoportbol erkezo osztrakok 8 ponttal 4.

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2017.04.25. 23:15:17

@Nittümeki: Nem mondtam, hogy feljutunk. ;-) Persze azt se, hogy nem. Igazából nem tudni, ki lát előre egy évvel? Szerintem apróságokon múlik majd. Azt egyébként gondoltad volna Gojang után, hogy egy évre rá feljutunk?

Egyébként meg ennek a vb-nek sincs vége. Lehet itt még két reménytelen vereség, de lehet két szép győzelem is, meg közte bármi. Ha optimista vagyok, akkor azt gondolom, hogy a lengyelek ellen kipihenten a mainál sokkal jobban fogunk játszani.

szanisz 2017.04.26. 08:35:23

@Nittümeki: a lengyelek is impotensek, nem értem, miért féltek tőlük ENNYIRE.

Kazahsztán pedig pont tegnap volt borzasztó a lengyelek ellen, 7 percet hokiztak, a legvégén.

Szerintem 3 pontot hozunk, de tényleg kevés ez egy a-ból kiesőtőlo, főleg hogy az a-csoportban nagyon jók voltunk.

egy csapat, amely 16ban veri belaruszt, ne a kiesés ellen játsszon már 17ben egy csoporttal lentebb..

szanisz 2017.04.26. 08:37:09

@promontor: teljesen egyetértek

a "lehet itt még bármi" azért nem teljesen igaz, mert nem hiszem, hogy az osztrákok sem dél-korea, sem lengyelo. nem tud nyerni rendes játékidőben.

Bááár...dél-korea tényleg jó, a lengyeleknek meg egyszer lehetne már szerencséje.

Annyi, ha megverjük őket, tökmindegy lesz nekik az osztrák meccs. :(

szanisz 2017.04.26. 08:38:17

És szerintem igaza volt annak, aki azt mondta h nagyon gyenge a sorsolásunk, és korea és kazahsztán ellen főleg. Szerintem látszott a fásultság, nem értem, hogy Godónak mi tetszett az első harmad után.

szanisz 2017.04.26. 08:39:07

@szanisz: beosztás, nem sorsolás, bocsánat

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2017.04.26. 08:51:16

@szanisz: Az idei továbbjutás jeen pillanatban szerintem is a létező legvalószínűtlenebb forgatókönyvek egyike, a "bármi" alatt nem is ezt értettem.

Ha már tippelni kell, akkor én osztrák-koreai továbbjutást tippelnék, ehhez az kell ugyebár, hogy Ausztria rendes játékidőben megverje Koreát, ami szerintem össze fog nekik jönni.

szanisz 2017.04.26. 09:02:44

@promontor: szerintem nem fog nekik ez összejönni, de úgy érzem mi a kazahok ellen dacból jól fogunk játszani, a srácoknak azért van tökük, és ZÉRÓ nyomás lesz rajtuk, ott meglepetés is lehet

én is osztrák- korea feljutást várok

Sajnos a jövő évi csoport elég brutál lesz.

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2017.04.26. 09:15:27

@szanisz: Hát én is minimum azt remélem (és "elvárom", szurkolóként), hogy tökösen mennek ki a két utolsó meccsre!

Az meg nem baj, ha kemény lesz a jövő évi csoport. A legjobb, ami a Div 1A-val történhet, ha színvonalban hozzánő az A csoport aljához.

utó 2017.04.26. 09:43:58

Többször volt már olyan, hogy iszonyat szerencsésen alakult minden, és úgy sem jutottunk fel, emlékeim szerint.

Szerintem a Div 1/A a szintünk. Itt játszunk jó meccseket, nem véletlen, hogy itt vagyunk, és csak nagyon ritkán jutunk fel, akkor meg szinte mindig mindenkitől kikapunk. Bár tény, hogy tavaly aránylag közel voltunk a bentmaradáshoz.

szanisz 2017.04.26. 10:13:04

@utó: div 1A eleje (első 3) a szintünk a keret alapján, most Korea durván bezavart, meglátjuk a későbbiekben tartja-e a szintet.

Nittümeki 2017.04.26. 10:29:05

@szanisz: Nem fogja, az utánpótlásuk sehol nincs, a divizió 2-ben szerénykedik. Az olimpia után 2-3 éven belül elkezdenek visszazuhanni szerintem.

szanisz 2017.04.26. 10:30:05

@Nittümeki: honosítanak még 5 AHL-est.. :)

Nittümeki 2017.04.26. 10:33:31

@szanisz: Hacsak az IIHF ki nem találja, hogy Pekingre biztosítanak egy helyet Ázsiának és nem feltétlenül Kínának (ahol magasról xarnak a hokira), akkor aligha fognak tudni ilyen kaliberű játékosokat honosítani, mint a mostani kanadaiak.

szanisz 2017.04.26. 10:34:52

@Nittümeki: Nem tudom, szerintem sok játékosnak ez csak pénzkérdés. Az meg van ott.
süti beállítások módosítása