A helyzetkihasználáson mindenképpen javítanunk kell
2017.04.25. 20:46: kutyatej73
46 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr8612454455
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
DominiKing 2017.04.25. 21:03:05
"A helyzetkihasználáson javítani kell..." "Nem szabad ennyi (buta) kiállítást kapni..."
Ez egy mantra malom már hosszú ideje. Kit kellene megvesztegetni, hogy ezen változtassunk? Ismerek olyan csapatokat, akiknél ez nem gond. Vajon, hogy csinálják?
Ez egy mantra malom már hosszú ideje. Kit kellene megvesztegetni, hogy ezen változtassunk? Ismerek olyan csapatokat, akiknél ez nem gond. Vajon, hogy csinálják?
DominiKing 2017.04.25. 21:10:14
Bálizs nyilatkozata nagyon korrekt és teljesen igaza van. Egy potyát simán ki kellene javítani egy ilyen nevekből álló csatársornak. Uraim, mi a f...t akarunk egy lőtt góllal?
Uteapu 2017.04.25. 21:18:02
"Jó meccset játszottunk a magyarokkal, a két nemzet között igen jó a kapcsolat, köszönjük nekik ezúton is a támogatást."
Mindig tudtam, hogy az ázsiaiak udvarias emberek és nem is gondoltam, hogy ilyen finom iróniára is képesek..:)
Mindig tudtam, hogy az ázsiaiak udvarias emberek és nem is gondoltam, hogy ilyen finom iróniára is képesek..:)
kutyatej73 2017.04.25. 21:25:07
@Uteapu: Jim Paek, a dél-koreaiak kétszeres Stanley Kupa-győztes szövetségi kapitánya külön köszönetet mondott a magyar szurkolóknak, hogy végig remek hangulatot teremtettek.
"Nagyszerű meccs volt, végig izgalmas, kemény csata folyt a jégen. Valamikor egy szerencsés lövés, egy szerencsés ítélet változtatja meg a meccs képét. A magyar és a koreai szövetség, valamint a két válogatott között jó a kapcsolat, és ezért is köszönet a magyaroknak" - jegyezte meg Paek.
"Nagyszerű meccs volt, végig izgalmas, kemény csata folyt a jégen. Valamikor egy szerencsés lövés, egy szerencsés ítélet változtatja meg a meccs képét. A magyar és a koreai szövetség, valamint a két válogatott között jó a kapcsolat, és ezért is köszönet a magyaroknak" - jegyezte meg Paek.
Nittümeki 2017.04.25. 21:35:12
@DominiKing: Számomra Bartalis, Hári, Kóger stb. teljes csődöt mondtak ezen a vb-n. Galló is rengeteg helyzetet puskázott el. A két kanadai csatár és a fiatalok nagy része elég jó, de ez így kevés.Azért azt ne feledjük, hogy az elitligás játékosokkal rendelkező nemzetek közül mi vagyunk az egyetlenek, akik nem liftezők legalább és jelen állás szerint egy darabig még nem is leszünk...Meg kell nézni, hogy pl. a lengyeleknél egyetlen egy srác játszik Csehországban, de ő se mindig az extraligában, míg a legtehetségesebb fiataljukat a Znojmo egy év után lapátra tette. Ehhez képest semmivel nem rosszabbak eddig, mint mi ezen a vb-n (sem)...
Róbert Právics 2017.04.25. 21:37:39
Minden játékosunk tudja, kerülni KELL a buta kiállításokat,és a helyzeteket be KELL lőni...
A baj az,van egy másik csapat is ott a jégen mely ugyanezt gondolja,és van úgy,hogy nekik sikerül valósággá alakítani ezt az elképzelést.
A következő vébén meg nekünk.
Remélem.
A baj az,van egy másik csapat is ott a jégen mely ugyanezt gondolja,és van úgy,hogy nekik sikerül valósággá alakítani ezt az elképzelést.
A következő vébén meg nekünk.
Remélem.
szanisz 2017.04.25. 21:40:15
@DominiKing: asszem Gebei mondta, és igaza volt, hogy a 3 kapott gól picikét sok, de az 1 lőtt rohadt kevés, tehát inkább a támadóalakzott betlizett mindkétszer.
Uteapu 2017.04.25. 21:50:05
@kutyatej73: OK de a cikkben, abban a rövid változatban iróniát is lehet érezni.:) Persze tudom, amint mondtam ők korrektek.
Kegy 2017.04.25. 22:09:58
És ez jo nekunk igy mar, h gyakorlatilag sansztalan a dolog? Lassan futballista szinte megy a nyilatkozas.
acs63 2017.04.25. 22:21:30
Az rendben van, hogy a szurkolók álmodozás közben hülyeségeket mondanak, hiszen azért szurkolók. De lassan tényleg itt is fellelhető a "futball-okosság", ráadásul szakmai részről! (Beleértve a múltkori Mogyi semmitmondásokat...)
A játékosok interjúi közül egyedül Bálizsé korrekt.
A játékosok interjúi közül egyedül Bálizsé korrekt.
solarys 2017.04.25. 22:36:52
A játékosaink nagyon tudják elméletben mit kellene csinálni, ill. mit kellene elkerülni, csak vhogy megvalósítani nem sikerül, sorozatban sem. Persze mondani mindig könnyebb, mint véghez vinni.
Sajnos Sofi felelőtlen hülyesége is azt mutatja, vmi nagy baj van a fejében jó néhány srácnak. Kifelé azt mutatják milyen elszánt élsportolók, de belül vmi hibádzik, vagy nincs a helyén. Én kiküldenék minden jobb játékost külföldre, hogy ne a hazai kellemes, kényelmes kis környezetükben lazuljanak. Ha minden nap bizonyítani kell a helyükért, talán megváltoznának mentálisan. Aki nem, azzal meg nem kellene számolni hosszútávon. Királykodjon csak egy klubcsapatban, de ne a válogatottban.
Sajnos Sofi felelőtlen hülyesége is azt mutatja, vmi nagy baj van a fejében jó néhány srácnak. Kifelé azt mutatják milyen elszánt élsportolók, de belül vmi hibádzik, vagy nincs a helyén. Én kiküldenék minden jobb játékost külföldre, hogy ne a hazai kellemes, kényelmes kis környezetükben lazuljanak. Ha minden nap bizonyítani kell a helyükért, talán megváltoznának mentálisan. Aki nem, azzal meg nem kellene számolni hosszútávon. Királykodjon csak egy klubcsapatban, de ne a válogatottban.
NickLeeson 2017.04.25. 23:21:36
Miert ne lehetne remenykedni? A tegnapi jatek nem volt egyaltalan szornyu. Meg a harmadik harmadban sem, eppen korongot szereztunk volna a tamado harmadban, amikor a kiallitast kaptuk.
A soron következö 4 meccsböl 2-t mi jatszunk. Egy masik (ukran-kazah) papirforma-szagu, de feljutas szempontjabol majdnem mindegy mi lesz az eredmenye. Az osztrak-koreaian pedig minden osztrak vereseg jo nekünk. Ergo egy lengyelek elleni gyözelemmel meg lenne eselyunk a feljutasra a kazah meccs elott. Egy gyozelemmel meg az utan is, amig az osztrak -lengyel meccs be nem fejezodik.
A soron következö 4 meccsböl 2-t mi jatszunk. Egy masik (ukran-kazah) papirforma-szagu, de feljutas szempontjabol majdnem mindegy mi lesz az eredmenye. Az osztrak-koreaian pedig minden osztrak vereseg jo nekünk. Ergo egy lengyelek elleni gyözelemmel meg lenne eselyunk a feljutasra a kazah meccs elott. Egy gyozelemmel meg az utan is, amig az osztrak -lengyel meccs be nem fejezodik.
progmet.hu 2017.04.26. 06:36:30
@Uteapu: Már megbocsáss,de ez lehet,hogy nekünk, liláknek szól,köszönetképpen a nem is oly régi edzómeccsekért... Ahol annyire felspanoltuk őket,hogy a harmadosztály helyett az elitben lesz a helyük :D
Egyébként ott is korrektek voltak,meccs után körbekoriztak és mindenkit udvariasan megtapsoltak.
Egyébként ott is korrektek voltak,meccs után körbekoriztak és mindenkit udvariasan megtapsoltak.
szittyavezír 2017.04.26. 07:56:59
szerintem semmi gond a nyilatkozatokkal. Annyire kiegyenlített a mezőny, hogy kis dolgok döntenek.
Kell egy jó kapusteljesítmény, agy keveset hibázó védelem és egy helyzeteivel jól gazdálkodó támadó alakzat.
Az első 3 meccsen ezt ausztria és korea hozta, ezért vezetik a csoportot.
A lengyelek lőttek 3 meccsen, 4 gólt, koreának NHl-AHl-es védeleme, kapusa van. A kazahoknál csak kanadai lőtt gólt.
Félreértés ne legyen, nem vagyok elégedett az eredményességünkkel és magyarázni sem szeretném a rossz bizonyítványt, de ebben a csoportban, ha van egy rosszabb kifutású év, ott a legfontosabb cél, hogy maradjunk bent! Ez úgy tűnik, hogy elérhető, szóval aki kint van élvezze ezt a hetet, aki a tv előtt, az meg szervezze úgy jövőre, hogy ott lehessen! :)
Kell egy jó kapusteljesítmény, agy keveset hibázó védelem és egy helyzeteivel jól gazdálkodó támadó alakzat.
Az első 3 meccsen ezt ausztria és korea hozta, ezért vezetik a csoportot.
A lengyelek lőttek 3 meccsen, 4 gólt, koreának NHl-AHl-es védeleme, kapusa van. A kazahoknál csak kanadai lőtt gólt.
Félreértés ne legyen, nem vagyok elégedett az eredményességünkkel és magyarázni sem szeretném a rossz bizonyítványt, de ebben a csoportban, ha van egy rosszabb kifutású év, ott a legfontosabb cél, hogy maradjunk bent! Ez úgy tűnik, hogy elérhető, szóval aki kint van élvezze ezt a hetet, aki a tv előtt, az meg szervezze úgy jövőre, hogy ott lehessen! :)
1885* 2017.04.26. 08:21:53
Jó nyilytkozatok, Nagy K. lehetne egyes szám első személyben nyilatkozni, ami a felesleges kiállításokat illeti, Kóger mantrázza Cserno varázsszavát, "türelmesnek kell lenni", persze srácok még egy kis türelem és vége a VB-nek, lehet menni nyaralni.
szanisz 2017.04.26. 08:46:39
@1885*: az a baj, hogy előnyben is türelmesek voltunk állandóan. Meg gólhátrányban sem kapkodtunk.
Tetszett, hogy Korea is akkor kértünk időt, amikor már elment.
Chernonak nem erőssége, h akkor kérjen időt, amikor még van időnk.
Tetszett, hogy Korea is akkor kértünk időt, amikor már elment.
Chernonak nem erőssége, h akkor kérjen időt, amikor még van időnk.
szanisz 2017.04.26. 08:48:16
@szittyavezír: Cherno semmitmondó nyilatkozata, a középpontjában dél-korea fejlődésével egy kicsit felbaszott. Az osztrák és a dél-koreai meccs után mondhatna többet arról, hogy miért nkincs előnyös játékunk, miért vagyunk teszetoszák a saját kapunk előtt, stb
Snow-ice-hunter 2017.04.26. 08:53:23
A feje tetejére állt vébén, két fordulóval a vége előtt elméletileg öt csapat is esélyes a feljutásra, ám ezzel párhuzamosan négy is kieshet.
Ami minket illet:
Amennyiben a kazahok érvényesítik ma az ukránok ellen a papírformát, a további eredményektől függetlenül bennmaradtunk.
A mai kazah-ukrán meccstől függetlenül, ha Korea megveri (pláne, ha rendes játékidőben) Ausztriát, amellett hogy távol-keletiek biztos feljutók, a kazah-lengyel-magyar-osztrák négyes bármelyike feljutó helyre kerülhet, akár mi is.
Mert így Ausztriának 6-7 pontja lenne az utolsó körre, a magyar-lengyel győztesének 5-6-7 pontja. a kazahok 5-8 pont között valahol.
Mivel mi a kazahokkal, a lengyelek az osztrákokkal játszanak a záró körben, a magyar-lengyel győztese a feljutásért játszhat, persze a másik sikerében kell bíznia.
Ami minket illet:
Amennyiben a kazahok érvényesítik ma az ukránok ellen a papírformát, a további eredményektől függetlenül bennmaradtunk.
A mai kazah-ukrán meccstől függetlenül, ha Korea megveri (pláne, ha rendes játékidőben) Ausztriát, amellett hogy távol-keletiek biztos feljutók, a kazah-lengyel-magyar-osztrák négyes bármelyike feljutó helyre kerülhet, akár mi is.
Mert így Ausztriának 6-7 pontja lenne az utolsó körre, a magyar-lengyel győztesének 5-6-7 pontja. a kazahok 5-8 pont között valahol.
Mivel mi a kazahokkal, a lengyelek az osztrákokkal játszanak a záró körben, a magyar-lengyel győztese a feljutásért játszhat, persze a másik sikerében kell bíznia.
szanisz 2017.04.26. 09:05:45
@Snow-ice-hunter: a probléma szerintem abban van, hogy a magyar-lengyel vesztesének elszáll minden esélye, és a győztesnem bízhat a vesztes elánjában; értsd ha verjük őket (remélem), a lengyelek minek küzdjenek az osztrákok ellen?
NickLeeson 2017.04.26. 09:19:39
@szanisz: egy hosszabbitasos magyar gyozelem a magyar-lengyelen eredmenyezhet 4 8 pontos csapatot az utolso fordulo utan. Na abban a konstellacioban a lengyel-osztrak golkulonbsege lenne a donto arrol, hogy ki jut fel, szoval lenne motivacio. Ahhoz persze kellene egy osztrak-koreai meccsen hosszabbitasos osztrak gyozelem.
1885* 2017.04.26. 09:22:22
@szanisz: Csenonak az SEM erőssége. De ne legyünk igazságtalanok, a kettős előnyből sikerült gólt szerezni :)
szanisz 2017.04.26. 09:23:46
@NickLeeson: ööö, lekövettelek. Kicsit sok a hosszabbításos győzelem mint feltétel. 4-es pontmegegyezésnél mi a szabály?:)
szanisz 2017.04.26. 09:24:32
@1885*: igen, de már nem is az első kettős előnyünk volt :)
szanisz 2017.04.26. 09:27:33
@szanisz: leesett, gondolom a 3 meccsen való gólarányunk.
NickLeeson 2017.04.26. 09:44:41
@szanisz: elöször az egymas elleni pontok. Mivel abban Ausztria lenne a legroszzabb, ok biztos nem jutnanak fel. Amugy 4 7 pontos is kijohet, de az tenyleg valoszinutlenebb. Mi ketszer nyerunk hosszabbitasban, kazahok ketszer kikapnak hosszabbitasban, lengyelek egyszer nyernek es egyszer kikapnak hosszabbitasban. Osztrakok kikapnak rendes jatekidoben Del-Koreatol. Na erre a kimenetelre nem fofadnek.
NickLeeson 2017.04.26. 09:45:21
@NickLeeson: pontok utan meg golarany.
NickLeeson 2017.04.26. 09:52:08
@NickLeeson: es a legjobb az, hogy dontetlen allasnal az osztrak-lengyel meccsen mindket csapatnak le kellene hoznia a kapust elvileg. Na azt megneznem.
szanisz 2017.04.26. 10:02:23
@NickLeeson: azzal trükköznének, hogy ki viszi le KÉSŐBB.
Kegy 2017.04.26. 11:09:18
@NickLeeson: :) :)
alpec1 2017.04.26. 14:33:14
@szanisz: én megmondom: mert ennyit tudunk. Ennyit tudott a Volán az EBEL-ben, a Miskolc az Intertotóban, vagy mi a rákban, a légiósaink is kb. erről a polcról érkeznek. Nem kell itt nagy varázslatra gondolni. Ezt meg mégsem mondhatja (mondjuk felőlem éppenséggel mondhatná is).
szanisz 2017.04.26. 14:36:37
@alpec1:
A lengyelek kb ugyanezt hozták egy gyengébb kerettel.
Az osztrák keret szerintem nem erősebb. (erősebb csapatokból vannak, mint a volán, de nem játszanak együtt éveket, és most a rutin sem szólt a javukra).
A koreai keret sem erősebb, hiába nyertek 3szor, legalábbis fogadóirodák szerint nem.
Abban igazad lehet, hogy formán kívül ennyit tudunk - én nem követtem a volánt idént.
A lengyelek kb ugyanezt hozták egy gyengébb kerettel.
Az osztrák keret szerintem nem erősebb. (erősebb csapatokból vannak, mint a volán, de nem játszanak együtt éveket, és most a rutin sem szólt a javukra).
A koreai keret sem erősebb, hiába nyertek 3szor, legalábbis fogadóirodák szerint nem.
Abban igazad lehet, hogy formán kívül ennyit tudunk - én nem követtem a volánt idént.
alpec1 2017.04.26. 14:47:58
@szanisz: Az osztrák csapat jobb, ha másban nem, van két olyan klasszisteljesítményük (Raffl, Lebler), amihez fogható közel sincs nálunk és van egy nagyon komoly kapusteljesítmény mögöttük. Korea nem rosszabb, mint mi és van mögöttük egy komoly kapusteljesítmény.
Lengyelországgal még nem játszottunk, nem is láttam őket.
Lengyelországgal még nem játszottunk, nem is láttam őket.
szanisz 2017.04.26. 14:49:54
@alpec1: Raffl nagyot játszott valóban, a mi aszaink keveset hoztak. Ha csak megközelíti a helyzetkihasználásunk a megszokottat, gólokkal nyerünk a sógorok ellen. mindegy, nincs ha.
Nittümeki 2017.04.26. 14:55:37
@alpec1: Na-na. Azért két SHL - és egy DEL-játékossal érkeztünk Kijevbe...Tény, csodát egyikük se tett, míg az osztrákok otthon játszó, EBEL-es ászai például eldöntötték ellenünk a meccset....Inkább Szanisznak van igaza, ez alulteljesítés, a lengyelek egy egyértelműen gyengébb kerettel jelenleg előttünk állnak. Igaz, egymással még nem játszottunk, de az a megérzésem, hogy kikapunk holnap is.
Dallanan 2017.04.26. 18:27:35
@Nittümeki: nagyon remélem, hogy nagyon rossz vagy megérzésekben. :)
Dallanan 2017.04.26. 18:34:57
Nem vagyok annyira pesszimista. Holnap két pihent csapat, egyenlő feltételek mellett. Jók leszünk! A sorsolásról korábban már volt szó, pihenés szempontjából a miénk messze a legrosszabb, míg Koreáé és Ukrajnáé a legjobb. Ezen a szinten már számít, teljesítményeken is látszik.
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2017.04.26. 18:38:30
@Nittümeki: Nem értek egyet. Máshol (DEL, SHL) ezekből a játékosokból kijön, mit tudnak. Talán Erdély Csanádon látszott leginkább a Korea elleni meccsen, hogy nem arra használja a szakmai stáb, amire kellene.
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2017.04.26. 18:40:09
@acs63: Mondjuk a potyagól egy bajnokin elmegy, itt nem.
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2017.04.26. 18:43:13
@NickLeeson: Reménykedni lehet, de ha a kazahok hullajtanak pontot Ukrajnának, vagy Korea - mivel már annyi pontja van, szintén adakozik, és a lengyelekre olimpiai selejtezős taktikával megyünk, baj lesz.
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2017.04.26. 18:44:43
@1885*: Kógerrel csak az a bajod, hogy válogatott?
Dallanan 2017.04.26. 20:33:23
@qwer1803: Aki valaha is sportolt nem amatőr szinten, az megérti Levit és álláspontját, többsèg egyet is èrt vele. Vagy kellene.
szanisz 2017.04.27. 08:59:40
@Dallanan: én csak amatőr szinten sportoltam, de szerintem Levi érvei általában jólfelépítettek és érthetők.
alpec1 2017.04.27. 10:13:26
@Nittümeki: az osztrákoknak is vannak SHL játékosaik, meg svájcban játszók, meg komoly osztrák csapatok húzóemberei. Semmilyen összehasonlításban nem vagyunk jobbak, ne magyarázzatok már.
szanisz 2017.04.27. 11:09:57
@alpec1: sztem a jelenlegi osztrák és magyar keret KB egy szint volt (azt írtam fent, az osztrák nem erősebb mint a magyar), az első kétharmadban mégis kivégezhettük volna őket némi hidegvérrel. Gojangban dettó.
Nem játszanak együtt, mint a volánosok, nem ismerik úgy egymást. Ez hatalmas előny nálunk.
Nem játszanak együtt, mint a volánosok, nem ismerik úgy egymást. Ez hatalmas előny nálunk.