Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1231) Csíkszereda (1381) DAB (1198) ebel (2418) Erste Liga (4767) Extraliga (1178) Fehérvár (1655) felkészülés (2272) FTC (1484) khl (2189) légiósok (1681) Miskolc (1517) nhl (4938) nők (1331) playoff (1339) Titánok (1027) u18 (1100) utánpótlás (1336) UTE (1307) válogatott (2269) vb (2472) videó (2123) Összes címke

Vas János a DVTK-nál folytatja

2017.04.19. 11:07: kutyatej73

Vas János a DVTK-nál folytatja

47 komment

Címkék: Miskolc Vas J.

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr2812436637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Snow-ice-hunter 2017.04.19. 11:30:16

Komoly igazolás!
Ez azt jelentheti, hogy a szlovák vonal létrejön!
Így Ő az első fecske lehet.

veghist 2017.04.19. 12:44:52

@Snow-ice-hunter: Ahogy te gondolod, szerencsére nem.

Dallanan 2017.04.19. 12:59:24

Remek hír igazi MHÉ, sok sikert Jankó!

2017.04.19. 15:47:45

Üdv a csapatnál Jankó!
Remélem lesz szlovák "vonal"! Unalmas már agyonverni minden éven a teljes magyar mezőnyt...kihívás kell:PPP

Snow-ice-hunter 2017.04.19. 16:19:14

@Imam Khomeini:
Ezek szerint van konkrét információd.

Snow-ice-hunter 2017.04.19. 16:24:29

A blog ezt írta 03.25-én:

"Információink szerint Richard Lintner azért járt ismét hazánkban, hogy egy visegrádi kupasorozatról konzultáljon személyesen is az MJSZ-elnökkel. Ennek keretében a MOL Liga és a Tipsport Extraliga topcsapatai már a következő, vagyis a 2017/18-as szezonban összemérhetnék erejüket valamilyen formában. Ezt, a résztvevők körét és a menetrendet természetesen még nem véglegesítették, de hogy lesz ilyen sorozat, az immár szinte bizonyos."

2017.04.19. 18:38:06

Ez igen. Kemény igazolás.

Uteapu 2017.04.19. 18:43:13

@Snow-ice-hunter: Te ligaszereplést vizionálsz az általad idézettben meg egy esetleges kupasorozatról írnak. A kettő nem ugyan az.

Snow-ice-hunter 2017.04.19. 19:11:13

@Uteapu:
Nem vizionálok.
A néhai szlovén-lengyel-magyar interligára gondolok.
Emellett a hazai ligák is párhuzamosan zajlódhatnak.

DominiKing 2017.04.19. 19:33:20

@Snow-ice-hunter: Én úgy emlékszem, hogy a néhai interliga az szlovén-horvát-magyar volt. De örülnék, ha jönnének a lengyelek is.

korxi 2017.04.19. 19:37:22

@Uteapu: De nem ligaegyesítést és nem is Extraligában való indulást írt. Szlovák vonalat írt, ami valamiféle kupasorozat lenne (amiből később vagy lesz valami több, vagy nem). De azt te is gondolhatod, hogy Lintner nem kirándulni jár hozzánk, mert most már mondhatjuk hogy jár.

DominiKing 2017.04.19. 19:57:27

@Snow-ice-hunter: Most látom, hogy volt egyszer egy Nowy Targ is, és ráadásul a MOL Liga előtti bajnokságot is annak nevezték. Erre nem is emlékeztem.

DominiKing 2017.04.19. 19:58:22

Mi van akkor, ha a szlovákok akarnak csapatot indítani a MOL Ligában?

braun93 2017.04.19. 20:12:52

@DominiKing: ja ..

Ismerjuk a tothokat...

Kb abba belemennenek, hogy 3. Osztalyu bajnoksagnak megtegyek mol ligat. Lekezelnek minket mint az osztrakok

korxi 2017.04.19. 20:16:23

@Imam Khomeini: Itt 4:42-től Egri a szlovákokkal való kupadologról beszél.
Ha van valami ezzel ellentétes, biztosabb és frissebb információd akkor légy oly kedves oszd már meg velünk, mert anélkül elég értékelhetetlen.

CSL 2017.04.19. 22:49:35

Közbe:
Szlovákia-Finnország: 0-3 ha érdekel valakit..

Snow-ice-hunter 2017.04.20. 09:27:51

A mai Északban (borsodi napilap) fellebbent a fátyol, Egri nyilatkozata szerint elindítják a Szlovák Kupa nevezetű sorozatot (már 99%-os elkészültségű szerinte), ami már augusztus végén elkezdődik.

Ebben 4-4 magyar és szlovák csapat indul és felkínálták az egyik magyar helyet a Volánnak.

Azt mondta még Egri, hogy a magyar kupa idei, szezon közbeni selejtezős kiírása nem megfelelő, nem is lesz (mert arra ott lesz a szlovák vonal), ki is jelentette, hogy a következő szezonban három sorozatban indulunk (Mol, Kontinentális kupa és szlovák kupa) és 70-75 meccs lesz benne.

Ebből számolgattam.
A Mol-liga a legutóbbi szezonnal számolva 57 meccs, a kontinentális kupa 3-6 meccs.
Ez mindösszesen, 60-63 mérkőzés.
A 75-höz hibádzik még 12-15 mérkőzés.
Ez lehet a szlovák kupa.

kutyatej73 2017.04.20. 10:19:09

"Szerepet kapunk a Szlovák Kupában, ez a sorozat északi szomszédunk Extraligájának előszobája. Az tisztán látszik, hogy a Magyar Kupa legutóbb alkalmazott selejtezős rendszere nem fog működni, de így sem lesz kevesebb meccsünk a 2016/17-es hetvenöttől. A Szlovák Kupában a két országból négy-négy csapat juthat szerephez – az indulás lehetőségét pedig a székesfehérváriaknak is felajánlják –, mi pedig úgy ítéljük meg, hogy a visegrádi vonal mindenképpen fejlődési alkalmat teremt számunkra."

szittyavezír 2017.04.20. 12:07:41

@Snow-ice-hunter: nekem ez nem koncepcionális gondolkodás. Kb arról szól, hogy holnap jobb legyen.
Kezdjük az elején, 4-4 magyar és tót csapattal tót qpának hívom???

szittyavezír 2017.04.20. 12:11:03

@kutyatej73: extraliga előszobája? Szép. Közben po-ba került a mol döntőben kisöpört Érsekújvár.

Félreértés ne legyen, jobb a tót hoki, mint a magyar, de a kölcsönösség fontos egy együttműködésnél. Látjuk, milyen, ha hiányzik (ebel).

leonov 2017.04.20. 12:34:32

@szittyavezír: Jelenleg mi leszunk a meghivottak.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2017.04.20. 12:54:00

@szittyavezír: Ha a szlovákok szervezik, miért ne?
Egyébként nem vagyok benne biztos, h ez lesz a neve.

Kiinizsi 2017.04.20. 17:13:01

Ez egy marha jó kezdeményezés, nem értem a fanyalgókat miért remélik, hogy nem lesz semmi!
A Magyar Kupa idei lebonyolítása egy baromság volt a nagy Volánnak helyet kellene biztosítani, Mol Liga döntősök a többi meg selejtező, mint régen. A Szuperkupát is lehetne folytatni 2 plusz meccs.
Az Extraliga még magasan a Mol felett van, nem is tudom, hogyhogy csak 4 szlovák csapat indulna. 6-8 szlovák 4 magyar a nagy Volánnal.
Jövőre meg jöhet egy közös liga kelet-nyugat főcsoport vagy észak-dél ezt már találják ki a szakemberek.

NickLeeson 2017.04.20. 19:58:41

@Kiinizsi: mi van mondjuk akkor, ha a szlovàkok a 4 leggyengébb Extraligacsapatot indítják (vagy a 4 leggyengébb adott évben nem feljutó csapatot) és azt mondják, aki magyar csapatok közül nègy közé/döntőbe kerül/megnyeri a kupát jövöre indulhat az Extraligában. Szlovák szempontból még annak is lenne értelme, ha a feljutásèrt rendezett rájátszást egészítenék ki a mi négy csapatunkkal. Aki 2-be jut azt felveszik az Extraligába. Mondjuk ebben az esetben nem tudom mit csinálnának a harmadik szlovák csapattal amelyik a másodosztályba kiesik. Nálunk utóbbi mondjuk ütközne a PO-val nagyban.

Imam Khomeini 2017.04.21. 01:25:28

@Kiinizsi: kerdezd meg Egri Pistat arrol hogy miert igy rendeztek meg a magyar kupat iden

leonov 2017.04.21. 07:09:51

Ez nekem nem vilagos. Az extraliga bejarata a feljutas.

korxi 2017.04.21. 09:17:12

@Kiinizsi: Ezzel teljes mértékben egyetértek. Ép ésszel tényleg nem érthető.
Az MK-nak valóban nem nagyon lenne hely. Annak az egyetlen értelme az volt, hogy a Nagyvolánnal játszik tétmeccsen a MOL Liga első 1-2 csapata (ezért az idei lebonyolítás értelmetlen is volt) de ha ebben a szlovák kupában (egyelőre nevezzük így) indul a Volán is, akkor az MK-nak ez az egyetlen értelme is ki van lőve.

OliBLOOD 2017.04.21. 09:24:47

@korxi: Nehogy már egy Magyar kupának a Volántól függjön az értelme. Nekem pont a korábbi évek gyakorlata nem tetszett, hogy van 2-3 bérelt hely, a maradékért pedig küzdjön a többi. Aztán 2 meccsen le van rendezve a kupa.

braun93 2017.04.21. 09:27:47

@OliBLOOD: de peldaul a tavalyi mar nem ilyen volt. Ott mindenki megharcolt a helyekert. Az miert nem volt jo? (Szezon utani)

Uteapu 2017.04.21. 10:50:01

Ez a kupa azt hiszem egy erőfelmérő, tájékozódó sorozat lehet, egy későbbi tervezet előszobája.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2017.04.21. 11:52:59

@Uteapu: Pontosan erre gondoltam én is.
Egy próba, hogy mennyire érdemes velünk közösködni: játékerőben, szurkolói érdeklődésben, stb. Illetve amiatt is lehet óvatoskodás, hogy lesznek-e nacionalista jellegű balhék pró és kontra.

DominiKing 2017.04.21. 12:04:26

@Fermentátor: Pedig ez utóbbi jó lenne, ha már megszűnne, mert én saját bőrömön tapasztalom, hogy egy hangos kisebbség kivételével, a többség ezt akarná. Régen a török időkben a vezérek párbaja döntött el egy-egy csatát. Menjen ölre OV és Fico.

leonov 2017.04.21. 12:30:39

@DominiKing: Ficonak drukkolok. Oszinten.

Kiinizsi 2017.04.21. 12:39:47

@OliBLOOD: "Bérelt" helye csak a Volánnak volt a Mol döntőbe be is kellett jutni ez adott volt mindegyik csapatnak. Értelme van a kupának mindenképpen, de jó volt össze mérni az erőnket velük és látni, hogy 1-1 meccsen meg lehet őket verni és úgy az értéke is nagyobb volt azért!

Kiinizsi 2017.04.21. 12:44:27

@Uteapu: Valószínű így van, gondolom nem nagyon akarnak közösködni kutyaütő csapatokkal, senkinek sem lenne jó olyan Ebel-hez hasonló produkció, mint amit a Volán nyújtott az idén.
Majd elválik mennyire leszünk versenyképesek velük.
De az ötlet és az irány jó!

Kiinizsi 2017.04.21. 12:46:35

@Imam Khomeini: Ezt te sem gondolod komolyan, hogy Egri Pista keresztülvert a ligán egy ilyen ügyefogyott MK lebonyolítást?!

Uteapu 2017.04.21. 13:51:27

@essze: Hozzátok igazol? :))

korxi 2017.04.21. 18:14:42

A szlovákok ugye többször tettek burkoltan és nyíltan ajánlatot a cseheknek a ligaegyesítésre, akik viszont töreltenül elzárkóznak attól. A szlovákok valszeg feladták ezt a vonalat, de továbbra is hasznosnak tartanának valami összekapcsolódást vagy bővítést, de érthető módon meredeknek tartanának egy egyesítést a MOL ligával. Ez tehát afféle próba lesz, amiből vagy lehet további előremenés, vagy nem.
Szóval én megértem hogy úgy vannak vele hogy oké, nincs ló, de azt még körül kell járni hogy jó-e a szamár is:)
süti beállítások módosítása