Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1233) Csíkszereda (1387) DAB (1198) ebel (2420) Erste Liga (4767) Extraliga (1178) Fehérvár (1657) felkészülés (2275) FTC (1484) Gyergyói HK (1005) khl (2189) légiósok (1681) Miskolc (1519) nhl (4941) nők (1343) playoff (1339) Titánok (1030) u18 (1110) utánpótlás (1359) UTE (1309) válogatott (2273) vb (2478) videó (2125) Összes címke

Magyarország világbajnoki kerete

2017.04.19. 12:19: kutyatej73

Magyarország világbajnoki kerete

65 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr2812436859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

braun93 2017.04.19. 12:24:43

Hetényi szerintem befért volna még..

A Többi így vagy úgy oké. - kivétel: Csányit nem láttam még annyira meggyőzőnek sem, mint a többieket. (de ez egyéni vélemény)

OliBLOOD 2017.04.19. 12:28:09

5 légiós: Sagert, Wehrs, Csányi, Dansereau, Sarauer

Csapatok szerinti eloszlás:
Fehérvár AV19 7
MAC 3
DVTK 2
Újpesti TE 2
Austin Bruins 1
Cedar Rapids RoughRiders 1
Dunaújvárosi Acélbikák 1
Debreceni HK 1
Linköpings HC 1
Leksands IF 1
Schwenningen 1
Villach 1

moszkvicssluszkulcs 2017.04.19. 12:34:43

@OliBLOOD: Szerintem korrekt keret. Jankót már számold hozzánk:))

veghist 2017.04.19. 12:42:34

Én csak Kovács Bronsonon csodálkozom, annak örülök, hogy olyan csapatunk van, ahová Orbán vagy Bodo nem fér be. (egyébként tegnap Bodo nem ment rosszul... sok gólnál volt fönt?)

Dallanan 2017.04.19. 12:53:41

Sajnálom a kiesőket és tetszik az utazó keret is. Fura, hogy nem Hetényi a tartalék.
Nincs túl jó sorsolásunk, de Ukrajnával kezdeni a legjobb számunkra.

DominiKing 2017.04.19. 12:54:17

Bodot nem hagytam volna ki, két másikat inkább. Ezután a keret után gondolom megszűnik a MAC és a Volán indokolatlan fikázása.

zorromeister 2017.04.19. 12:54:29

Bálizs, Csanyi, Terbócs és Garát kisebb meglepetések. Kíváncsi vagyok már nagyon, mire jutunk majd Kijevben.

Nittümeki 2017.04.19. 13:02:21

@Dallanan: Hetényi Kárpátia-sisakos Büszkamagyar Zoltán nem vállalta a vésztartalék szerepét. :P

Nittümeki 2017.04.19. 13:03:56

Egyébként annak örülük, hogy már idén betartották az ötös limitet a honosítottaknál, de szerintem is Csányi helyett Bodo vagy Kovács Bronson hasznosabb lett volna.

Snow-ice-hunter 2017.04.19. 13:25:43

A MOL-liga előretörésének újabb lépcsőfoka az idei keret.
Mert 9 MOL-ligás került be, ez nem semmi!
Ráadásul négy csapatból!

A Volán EBEL-es története óta az idei hét játékos negatív rekord.

Dallanan 2017.04.19. 13:26:48

@Nittümeki: Kicsi az esély, hogy a tartalék kapus akár 1 percet is védjen, így számos elfogadható ok lehet a távolmaradására. Ettől még fura, így ennyi infó alapján.

Ha jól emlékszem, akkor 2012-es vb-n azért nem vett részt, mert azt állította, hogy a finn csapata nem engedte el, miközben elengedték. Az is fura volt... Bálizs Bence és Budai Krisztián védett végül. Brunya többnyire elég komoly tartást adott a csapatnak, Japán és Ukrajna ellen különösen jól védett.

Bonav 2017.04.19. 14:31:39

Ez ugye vicc hogy nincs Hetényi....

1885* 2017.04.19. 14:58:38

@veghist: hát ne is :P
Csányi: nyugodtak lehettek nem azért került be, mert jelenleg a mi játékosunk.
Kiss Danit sajnálom :(

Consiglieri74 2017.04.19. 15:00:09

Ők az aktuális magyar válogatott, tehát innentől kezdve mindent bele srácok, hajrá magyarok!

1885* 2017.04.19. 15:01:57

@Nittümeki: ezt nem tartom sportemberhez méltó magatartásnak.

Lazlee 2017.04.19. 15:02:02

@1885*: hanem mert megy a MACba? :D

2017.04.19. 15:50:20

Korrekt keret!
Isten segítse őket,hogy elérjék céljaikat!!
Hajrá magyarok!!!!!

Kegy 2017.04.19. 16:31:51

szegény Sebők Balázs. Ott maradt Finnországban a döntőre, erre lesérül. elég nagy pech.

1885* 2017.04.19. 17:20:01

@kutyatej73: off: nem tudom mi lehet a gond, de nem tudom a postot élesíteni :)
Nálam van a hiba, vagy a blogrendszer szaraxik?

Nittümeki 2017.04.19. 19:31:23

@Kegy: Nincs nagy baj, a harmadik meccsen talán már játszhat.

CSL 2017.04.19. 23:07:23

Szerintem Zolival kicsit ki lett szúrva a betegsége után. Először inkább a mol csapatba raktam volna, hogy formába jöjjön, mint, hogy padozott az ebelbe, szerintem az önbizalmának sem tett jót.
Remélem azért nem adja fel és jövőre megmutatja!
Hajrá magyarok!

NickLeeson 2017.04.19. 23:18:55

Megnéztem a meccsek kezdési időpontjait. Az utóbbi évek meccseit figyelve feltűnő, hogy két egymást követő napon játszott meccsek esetén hasonló képességű csapatok esetén a plusz 3 vagy 6 óra pihenés sorsdöntő lehet, legalábbis az esélyeket döntően befolyásoló tényező. Ez főleg az esti meccsek után következő délutáni meccsek esetén jelentezik (ilyenkor az adrenalin miatt az alvás sem megy ugye könnyen).
Igenis ezek a nüanszok számítanak, aki nem hisz benne, nézze vissza a dél-koreai osztrák-magyar első felét a magyar-fehérorszt tavalyról, de van rá más példa is az utóbbi évekből, fordított előjellel. Például a ljubljanai szlovén-magyaron lehetett volna pihentetni Bálizst anno és legalább nem csapágyasra járatni Godóékat a másnapi osztrák meccs előtt, ami kívülállóként inkább tűnt előzetesen nyerhetőnek. Ki is pukkant a csapatunk a meccs második felére. Persze én nem edző vagyok csak szurkoló. Rajna pihentetése Krakkóban az olasz meccs előtt például bejött.
A korábbi szokástól eltérően idén nem ötször van napi 3 meccs, hanem 7 napra elszórtan vannak. Így az a furcsa helyzet állt elő, hogy vannak olyan meccsek is amikor egyik csapat 1 nappal többet pihen mint a másik (mint az A-csoportos VB-n).
A harmadik meccsünk előtt a koreaiak egy nappal többet pihenhetnek mint mi. Az ötödik meccsünk előtt a kazahok szintén. A negyedik meccs előtt a lengyelek három órával többet mint mi, de mivel két nap van a két meccs között talán az nem mérvadó. Az osztrákok 6 órával kevesebbet pihenhetnek ellenünk, de ott is két nap van a két meccs között.
Vagyis kétszer hátrány, háromszor (kezdőmeccsel együtt) nem előny.
Mivel a rendező szólhat bele a kezdési időpontok megállapításába, nem meglepő módon csak a kazahok ellen lesznek az ukránok fáradtabbak mint az ellenfél (ergo ezt a meccset feladták többé-kevésbé, másnapi meccsnél 7 órával fittebb kazahok). Az osztrák meccsre plusz egy napot tudnak pihenni. Korea ellen szintén plusz egy nap. Lengyelek ellen plusz 3 ora másnapi meccsnél.

Többi csapat esetén (csak másnapi meccseknél levő különbségekre fókuszálva és
- Korea: +3 ora pihenés kazahok ellen. Plusz egy nap ellenünk. -1 nap ukranok ellen
- Lengyelek: -3 ora ukranok ellen (de nem esti meccsnel), +3 ora osztrakok ellen (osztrakoknak esti meccs utan)
- Ausztria: -1 nap ukranok ellen (esti meccs utan), -3 ora lengyelek ellen (esti meccs utan)
- Kazahok: -3 ora Korea ellen (esti meccs utan), +7 ora ukranok ellen.
- Magyarorszag: -1 nap Korea ellen, -1 nap kazahok ellen
- Ukrajna: +1 nap Korea es Ausztria ellen, +3 ora lengyelek ellen, -7 ora kazahok ellen

Kövezzetek meg, de nekem ebböl az jön le, hogy:
- nekünk a legrosszabb a sorsolasunk
- aprilis 22-25-re kell kihegyezni a csucsformat (nekünk) es foleg az elso ket meccsre.
- ha az elso kettö meccsen betlizunk könnyen a legcsunyabb vege lehet (utana jatszunk egy pihent es vagy a korabbi pontszerzesek miatt szarnyakat kapott vagy pont nelkuli Koreaval aki esetleg ellenunk akarja bebiztositani a bentmaradast. Ha az sem jönne ossze, akkor pedig pihenonap utan lengyelekkel akiknek emberi szamitas szerint mar lesz pontjuk igy jobb pozicioban vannak mint mi. Az utolso meccs a pihent kazahok ellen pedig...)
- optimistan nezve,
- Ausztria sorsolasa sem a legjobb, kazahokkal kezdenek, ha ez utan mi (is) le tudnank gyozni oket, akkor 3 olyan meccsük jön ahol az ellenfel pihentebb...
- kazahoknak is erdemes az elejen odatenniuk magukat az elso harom meccsre (Ausztria, masnap faradtan a meg porgo koreaiak ellen majd lengyelek). Ha az megvan, a faradt ukranok vagy a faradt magyarok ellen biztosan behuznak harom pontot ami eleg nekik a feljutashoz
- lengyeleknek es nekunk minden adott, hogy egy jo start eseten pihenten ki-ki meccset jatszunk

Szerintem ezekkel a stab is tisztaban van, ezert lehet hogy olyan szempontok is jatszanak a kivalasztasnal (a pihent koreaiak ellen meg a 59-ik percen is valaki le tudja utkozni az ellent, hogy ne is tudjanak tamadni vagy ne csinaljon kiallitast / tulutest etc.) amit mi meg az edzomeccseken sem latunk.

Honositashoz nem szolnek, ha elfogadjuk, hogy van, akkor tul sok helyen nem tudnek belekotni a keretbe a laikus par eves szurkoloi szememmel a seruleseket figyelembe veve.

Gondolom az agressziv szerepre Terbocs vs. Reisz volt a verseny. En arra tippeltem volna, hogy Kovacs B. megy a lövöereje miatt az emberelönyökhöz, Erdely tegnapi jateka valoszinuleg nem tette szüksegesse ezt peldaul. Sajnos en is ugy lattam, hogy a CSAPATtal együtt nem ugy ment a vedekezes, amikor Hetenyi bent volt a kapuban. A vedoket nehezebb lenne megitelnem, ugyhogy meg sem probalom.

Mindent bele innen!

szittyavezír 2017.04.20. 03:36:54

@NickLeeson: Nagyon szépen összeszedted és teljesen egyetértek, hogy minden nüansz számíthat.

Szigorúan véve nekem is ez jött le, mikor korábban megnéztem a sorsolást. Annyi árnyalja a képet, hogy az UKR meccsünk az első, ott mi leszünk előnyben, mert az ukr csapat felkészülése rövidebb volt. A kaz meccs meg nem lehet tudni, mennyire fog számítani. Inkább nekünk is az legyen elengedve.

NickLeeson 2017.04.20. 07:23:06

@NickLeeson: akkor kívánok is, első kèt meccsre két kazah és magyar győzelmet, valamint két hosszabbítàsos győzelmet a lengyelektől. A harmadik nap első meccsén kazah győzelmet. Jó alap lenne a további két meccsünkhöz.

oldalas 2017.04.20. 09:42:58

@NickLeeson: nagyon részletes, szerintem még az M4 Sport szakértője is lehetnél:)

DominiKing 2017.04.20. 09:56:23

@NickLeeson: Ez tényleg szép munka volt.

DominiKing 2017.04.20. 09:57:26

@oldalas: Ez az M4 PropagandaSportra nézve hízelgő.

leonov 2017.04.20. 12:36:12

@NickLeeson: Ez odabsz. Kivalo munka.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2017.04.20. 16:37:24

@Nittümeki: Kapus poszton a szezon második részében Hetényi teljesítménye tűnt kiegyensúlyozottabbnak, ezért számomra is meglepetés, hogy kihagyták. Nem csodálom, ha padlóra került a válogatás miatt. De a szezon értékelhető része már nagyon messze van - hol van már a tavalyi hó.. Lett helyette tegnap!

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2017.04.20. 16:38:02

@veghist: Realitás akkor volna, ha Vay szerepelne..

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2017.04.20. 17:01:13

Védőknél Kovács Bronson szerintem elfért volna Garát vagy Gőz helyett, esetleg egy csatár helyett is.
Csatároknál egy teljes sornyi ütősebb negyedik sort el bírtam volna képzelni. Ha feltesszük, hogy Nagy Krisztián nem csak darálni fog, hanem kombinatívan előre játszik, akkor is Benk, Csányi, Terbócs helyére lett volna szerintem olyan trió, akik az erőhoki részét is maradéktalanul teljesítik, viszont megvan a potenciál építő jellegű előrejátékra is. Őszintén szólva a sok hiányzó sem magyarázza, hogy egy ilyen szezon után miért kerül válogatottba Sarauer vagy Vas. Én örülök, ha idén nem esünk ki..

Nittümeki 2017.04.20. 17:38:30

@trollfeeder: Gőz szerintem idén mindenképp megérdemli a kerettagságot, Garát meg a poszt egyik legnagyobb reménysége. Akárcsak Terbócs csatárposzton, nézd meg a döntő utolsó meccsén a miskolciaknak lőtt gólját.... Fog ő még stabil első három soros csatár lenni a válogatottban és jó bajnokságban játszani. Az amúgy is idősődő Sarauerrel és Vassal részben egyetértek, bár Jankó most a felkészülési meccsek alatt egész jó volt, meg amúgy is kell tapasztalat is a válogatottba. A negyedik sorosok nagy részével viszont, hogy mi bajod és kiket szerettél volna helyettük, azt nem tudom. A Galanisz, Pavuk vagy épp kicsi Hári típusú játékosok (mondjuk pont rossz példák a részemről, mert mindhárman sérülések miatt estek ki, ha jól tudom, de nem ez a lényeg) ugyanis a fizikális korlátaik miatt egyáltalán nem biztos, hogy egy vb-n hasonló dolgokat tudnának mutatni, mint amiket a Mol Ligában csinálnak. Nemhogy egy Kazahsztán vagy Ausztria, de még egy Lengyelország vagy Korea ellen sem biztos.

DominiKing 2017.04.20. 17:42:24

@trollfeeder: Vay egyelőre nem nagyon él avval a nagy lehetőséggel amit kapott a sorstól. Nem véletlen, hogy öt-hat név is kering a szurkolók körében, mert sajnos nincs még meg Szuper Levi méltó utódja.

DominiKing 2017.04.20. 17:43:29

@trollfeeder: Hát az utolsó előtti mondatoddal nem nagyon lehet vitázni.

Nittümeki 2017.04.20. 17:46:13

@trollfeeder: Még egy annyit, hogy ezt a sokakra a napokban jellemző pesszimizmust se értem. Az utolsó felékszülési ellenfél, Szlovénia egy ennél a mezőnynél sokkal jobb csapat, az első kettőről nem is beszélve.:P Szerintem Kijevben a realitás a második-harmadik hely, az egyikért feljutás jár, a másikért nem, de minkettő abszolút reális lenne. Én a negyedik hellyel már csalódott lennék (mivel három ellenfélnél egyértelműen jobb csapatunk van) , kiesés meg tuti nem lesz, mert az ukránok erősen kilógnak lefelé, hazai pálya ide vagy oda.

Kegy 2017.04.20. 20:35:20

@braun93: foleg a rajatszasban :)

NickLeeson 2017.04.20. 20:53:17

@trollfeeder: az idei teljesítményekhez nehezen tudok hozzászòlni, szigorúan korábbiak alapján: Vas a tapasztalat alapján az az ember (volt), aki 20 perc jégidővel lehozza a meccsét 0-0 ra 60-70% bulielhozatallal ha kell. Sarauer pedig emberelőnyben jól szokott mozgatni és megtermett, de mozgékony, amiből nincsen sok a kimaradók között. Valamint korongbiztos.

NickLeeson 2017.04.20. 21:26:12

@NickLeeson: majd elfelejtettem, olyan gyönyörű EN gólt mint Jankó csak Bence tud ütni. Az Andrew által kiharcolt gyakorlatilag SH1-s öngól is párját ritkítja. Richnek eddig általában bejöttek a huzásai (Sebők, Azari Koreában, Erdély Krakkóban és Stipsicz is könnyen mennybe mehetett volna Péterváron ha a franciák ellen a kapuvas befelé pattan). Így is elég fiatal csapatunk van ha nem tévedek, kellenek a tapasztalt vezérürük is, akik fel tudják tüzelni,motiválni vagy épp megnyugtatni a társaságot ha kell. Így is az idősnek mondható játékosok szinte kizárólag a honosítottak. Ha az emített két játékost kiraknád, akkor a Benk,Szirányi, Kóger trió lenne a tapasztalat a maguk 30/29/28 évével...

alvering2 2017.04.20. 22:25:49

@Snow-ice-hunter: @Kegy: :))))
@DominiKing: egyetértek, hogy eddig nem az amerikai álom valósult meg, de én úgy látom, hogy igenis nagyon sokat tesz azért, hogy éljen a lehetőséggel.
Volt honnan fejlődnie, s komolyat lépett előre. Menni fog neki, ahogy Muhin alatt is Borogyint is "kivédte" a kapuból.

alvering2 2017.04.20. 22:29:03

@Snow-ice-hunter: Nagyon örülök a 4 csapatnak, főleg Arnold miatt, de Magosi, Varga, Benk, új csapatuk előtt is válogatottak voltak.
Dansereau pedig "új fecske".

Kegy 2017.04.20. 22:34:20

Sofron faszomcelebritasa...ehh...

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2017.04.21. 01:11:17

@Nittümeki: Tóth Adrián, Hajós Roland, Németh Attila bármelyike szerintem Benk helyett. És ha Bodo nem, akkor Csányi se, de Danserau is B. Orbanék helyett. Talán Terbócsnak a kora miatt van helye a sok hiányzó miatt.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2017.04.21. 01:13:26

@Nittümeki: C válogatott összecsapásokat nem követtem, csak az alapján gondolom, amit ezektől a játékosoktól a szezonban láttam.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2017.04.21. 01:22:44

@NickLeeson: Pedig idei vb keretről van szó, és nem utolsó a forma. Nekem mindkét játékos kedvencem volt, ezért is nehezen emészhető számomra ez a szezon.
Ami Chernomazt illeti, az u20 vb szereplést, olimpiai kvalifikációs pánikot és a franciák elleni betlit nehéz elfelejteni. Eddig két siker: az olaszokat és a fehéroroszokat vertük. Nem több, nem kevesebb. Az említett két úriember nem tudott vezéregyéniség lenni a klubcsapatában. Hetényi kiesésével talán Bartalis és Hári alkalmas erre leginkább. Semiképp se az életkor számít.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2017.04.21. 01:28:27

@Kegy: Bennem az is felmerült, hogy a doppingos hír esetleg nem csak egy játékoshoz köthető. Furán sok a hiányzó a válogatottból. Ennyi sérült csaták után szokott lenni..

Kegy 2017.04.21. 07:27:07

@trollfeeder: egy buliba nem egyedül jár az ember...

komolytalan samu 2017.04.21. 10:54:10

Papíron ugye az első ukránok elleni meccsünket nyerni kellene, már csak a felkészülések miatt. Itt a hazai pálya és az ukránok lelkesedése nehezítheti meg a helyzetet. Az osztrákok elleni meccs, megint csak papíron, lehet a döntő a feljutásért. Ha ott nyerünk, jelentősen nőnek az esélyeink, ha kikapunk, akkor minimálisra csökken. Én tartok attól, hogy az osztrákokat tétmeccsen isten tudja mikor vertük, és tény, hogy erősebb játékerőt képviselnek.

A koreaiakat, ha nem szórakozzuk el, verni kellene, a lengyelek szokás szerint sötét lovak, ha a fejben ott lesznek és elkapja őket a lelkesedés, akár még fel is juthatnak, de az nem valószínű, hogy a tornán végig csúcson tudnak pörögni, tehát inkább az a kérdés, hogy velünk, vagy az osztrákokkal szemben csuklanak, ill. kit kapnak el menet közben.

Belejátszhat a végelszámolásba a kazahok fromaidőzítése/hibája is. Ha az utolsó körre 100%-al érkeznek, akkor leadhatják a meccset és akár vesztes pozícióból is behúzhatjuk, de ha az osztrákok/lengyelek ellen botlanak, akkor kegyetlen lesz.

2 vagy 3-ik hely, nagyon kicsin fog múlni.

DominiKing 2017.04.21. 11:57:48

A papírforma, hogy két részre szakad a mezőny. Magyar, osztrák, kazah és lengyel, ukrán, Korea. Sokszor borult már a papírforma, de úgy gondolom, hogy most nem fog.

Uteapu 2017.04.21. 15:46:44

@DominiKing: Nincs itt kétfelé szakadás, főleg nem ha a leírt egyben sorrendet is jelez. Vért kell minden meccsen hugyozni ha jól akarunk szerepelni.

moszkvicssluszkulcs 2017.04.21. 16:05:02

Én a vb részvételünk kapcsán bizonytalan vagyok. Vagy nem??

NickLeeson 2017.04.22. 22:30:07

@trollfeeder: Vas és Sarauer pontjai remélem magukért beszéltek ma...

Egy adalék:
Face-off leaders (mind a hat csapatot beszámítva)
1. VAS Janos 16 2 88.89
3. SARAUER Andrew 11 4 73.33

Rajtuk kívül még három játékosunk van 50% fölött, Magó 80% és Hári és Bartalis is jó százalékban hozta el.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2017.04.23. 00:02:10

@NickLeeson: Szezon alatt miért nem lehetett így játszani? Az igazolási hírekben részben választ kaptam erre. Viszont várjuk ki a végét. A div1b feljutója ellen játszottunk egy nyögvenyelős meccset.

NickLeeson 2017.04.23. 08:21:17

@trollfeeder: úgy érted nem tudták kompenzálni a rossz idegenlégiósválasztást? Akárki Ellen ist játszottunk ma, ôk Ketten tegnap pozitiv értelemben húzóemberek voltak

NickLeeson 2017.04.28. 22:44:19

@NickLeeson:
mint fentebb irtam anno "- aprilis 22-25-re kell kihegyezni a csucsformat (nekünk) es foleg az elso ket meccsre.".

A mi lett volna, ha...-nak nincs tul sok ertelme, a vegleges eredmenyek alapjan ha az elso harom meccset hoztuk volna, akkor kazahokkal együtt feljutottunk vona a minimum kilenc pontunkkal....Allittom, hogy nem is hianyzott ahhoz olyan sok, talan csak az osztrak-meccs utolso 15 perce. Ha azt behuzzuk, szerintem a masnapi meccs is megvan faradtan. As akkor mindenkinek masmilyen kedve lenne most. Szerintem onnan fejben nem tudott felallni a csapat.
süti beállítások módosítása