38 játékossal készül tovább a válogatott
2017.04.09. 19:58: kutyatej73
54 komment
Címkék: válogatott felkészülés
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr4412413045
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kiinizsi 2017.04.09. 21:02:21
Hát ez van ha korrupt gazemberek vezetnek valamit. Sok sportágat leépítettek már így, úgy látszik most a jégkorong van soron.
Nittümeki 2017.04.09. 22:07:44
@Snow-ice-hunter: Lehet elégedetlenkedni, de pl. Pavuk már az edzőtáborba se jelentkezett, akkor miről beszélünk?....Egyébként is tartom (székelyként, nem budapestiként), hogy a MAC-ban több válogatott szintű magyar játékos van, mint a DVTK-ban, a döntő eredménye ide vagy oda. Amúgy te is tudod, hogy az egyetlen teljesen miskolci kötődésű válogatott szintű játékos az Gőz, aki idén remélem mehet is a vb-re, mert most nagyon megérdemelné. A MAC meg azért lényegesen több jó fiatal játékost nevelt ki a magyar hokinak mostanság, ezt azért ne feledjük.
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2017.04.09. 23:03:58
@Nittümeki: Lehet, hogy a Mac-nak több a válogatott szintű játékosa. De akkor hogy lehet, hogy évről évre elbukják a bajnokságot a miskolccal szemben? A 4-1-es vereség még szoros is a tavalyi 4-0 után. De oké, ott vannak az igazi válogatott játékosok, csak csapatként nem funkcionálnak. Ez hogy lehet? Nyilván úgy, hogy nem elég jó az edző. És abból mi következik?
Lazlee 2017.04.09. 23:54:26
Komoly; a komplexusosokra még jön egy válogatos szintező, ha komoly íróállományunk lenne, itt parázs kis indulatok generálódnának :)
veghist 2017.04.10. 01:23:05
@Snow-ice-hunter: @Kiinizsi:@Fermentátor: Most jól értem, hogy a hír kapcsán azon vagytok felháborodva, hogy nem Miskoczi Kiss Bence és Vojtko került be az U25-ből, hanem Terbócs? Most komolyan? Láttátok ti ezt a két borzalmas meccset?
De Nettümeki felvetésére:
Nincs válogatottba való kapusotok (Adorjánnak évek vannak még), Gőz Balázs az egyetlen felmerülő hátvédetek, de (ellentétben Nettümekivel) őt nem tartom válgatott szintű hátvédnek, főleg akkor nem, amikor van Szirányi, Wehrs, Stipsitz, Kovács, Sagert, Garát... de jobbnak tartom Orbánt, Pozsgait, Mestyánt és Volát is.
Csatárból a keretben van Mago, és Hajós, megsérült Galanisz (nyilván jól megfizették a svédet...) Pavuk nem ment el. Komolyan, szerintetek kinek kellene még a válogatott bővebb szűk keretében lenni? És kit cserélnétek le vele? (és itt nem ér a most csatlakozó öt srácot mondani, akik aligahanem azért vannak ott, hogy szokják a hangulatot..
És hogy miért nyert a Miskolc? Leginkább, mert a döntőben összeszedettebbek voltak, a döntő pillanatokban jobban teljesítettek a légiósaik, és az utolsó meccsen szerencsésebbek is voltak. És ez tagadhatatlan. Viszont nem jelenti azt, hogy Tóth Adrián, vagy Ritó jobb játékos lenne, mint Nagy Krisztián, vagy Somogyi.
De hogy még egyszer összefoglaljam, azért 8:3, mert nincs jó magyar kapusotok, és alig van jó magyar védőtök. Ja meg persze korrupció, de az alap.
De Nettümeki felvetésére:
Nincs válogatottba való kapusotok (Adorjánnak évek vannak még), Gőz Balázs az egyetlen felmerülő hátvédetek, de (ellentétben Nettümekivel) őt nem tartom válgatott szintű hátvédnek, főleg akkor nem, amikor van Szirányi, Wehrs, Stipsitz, Kovács, Sagert, Garát... de jobbnak tartom Orbánt, Pozsgait, Mestyánt és Volát is.
Csatárból a keretben van Mago, és Hajós, megsérült Galanisz (nyilván jól megfizették a svédet...) Pavuk nem ment el. Komolyan, szerintetek kinek kellene még a válogatott bővebb szűk keretében lenni? És kit cserélnétek le vele? (és itt nem ér a most csatlakozó öt srácot mondani, akik aligahanem azért vannak ott, hogy szokják a hangulatot..
És hogy miért nyert a Miskolc? Leginkább, mert a döntőben összeszedettebbek voltak, a döntő pillanatokban jobban teljesítettek a légiósaik, és az utolsó meccsen szerencsésebbek is voltak. És ez tagadhatatlan. Viszont nem jelenti azt, hogy Tóth Adrián, vagy Ritó jobb játékos lenne, mint Nagy Krisztián, vagy Somogyi.
De hogy még egyszer összefoglaljam, azért 8:3, mert nincs jó magyar kapusotok, és alig van jó magyar védőtök. Ja meg persze korrupció, de az alap.
moszkvicssluszkulcs 2017.04.10. 08:37:18
Elvakult Miskolc szurkolóként nagyon sok mindenben igazat adok.
DE... Csak 2 név Láda Balázs és Azari Zsolt. Mind ketten a legjobb statisztikai mutatókkal rendelkeznek a MOL ligában játszó magyarok között a saját posztjukon. Az Ő be nem hívásuk a legjobb(??) 80 közé se, szerintem alapjaiban kérdőjelezi meg ezt a "nemlátomabajnokságotezértasegítőimrehivatkozom" rendszert. Ha ők maguk jelezték, hogy nem akarnak válogatottak lenni, akkor mea culpa, de a nyilatkozataikból nem ez jött le...
DE... Csak 2 név Láda Balázs és Azari Zsolt. Mind ketten a legjobb statisztikai mutatókkal rendelkeznek a MOL ligában játszó magyarok között a saját posztjukon. Az Ő be nem hívásuk a legjobb(??) 80 közé se, szerintem alapjaiban kérdőjelezi meg ezt a "nemlátomabajnokságotezértasegítőimrehivatkozom" rendszert. Ha ők maguk jelezték, hogy nem akarnak válogatottak lenni, akkor mea culpa, de a nyilatkozataikból nem ez jött le...
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2017.04.10. 10:27:14
@veghist: "Most jól értem, hogy a hír kapcsán azon vagytok felháborodva, hogy nem Miskoczi Kiss Bence és Vojtko került be az U25-ből, hanem Terbócs? Most komolyan? Láttátok ti ezt a két borzalmas meccset?"
Ami az én hozzászólásomat illeti, rosszul érted. Én ugyanis ezt írtam:
Lehet, hogy a Mac-nak több a válogatott szintű játékosa. De akkor hogy lehet, hogy évről évre elbukják a bajnokságot a miskolccal szemben? A 4-1-es vereség még szoros is a tavalyi 4-0 után. De oké, ott vannak az igazi válogatott játékosok, csak csapatként nem funkcionálnak. Ez hogy lehet? Nyilván úgy, hogy nem elég jó az edző. És abból mi következik?
Vagyis két eset lehetséges:
1. A Mac-nak valóban jóval több válogatott szintű játékosa van. Ebben az esetben nyilván az edzőjükkel van a gond.
2. A Mac-nak nincs több válogatott szintű játékosa, de az edzőjük, aki a válogatott irányításában komoly részt vállal, hibát követ el, h túlreprezentálja csapatát.
A végkövetkeztetés mindkét esetben ugyanaz.
Ami az én hozzászólásomat illeti, rosszul érted. Én ugyanis ezt írtam:
Lehet, hogy a Mac-nak több a válogatott szintű játékosa. De akkor hogy lehet, hogy évről évre elbukják a bajnokságot a miskolccal szemben? A 4-1-es vereség még szoros is a tavalyi 4-0 után. De oké, ott vannak az igazi válogatott játékosok, csak csapatként nem funkcionálnak. Ez hogy lehet? Nyilván úgy, hogy nem elég jó az edző. És abból mi következik?
Vagyis két eset lehetséges:
1. A Mac-nak valóban jóval több válogatott szintű játékosa van. Ebben az esetben nyilván az edzőjükkel van a gond.
2. A Mac-nak nincs több válogatott szintű játékosa, de az edzőjük, aki a válogatott irányításában komoly részt vállal, hibát követ el, h túlreprezentálja csapatát.
A végkövetkeztetés mindkét esetben ugyanaz.
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2017.04.10. 10:28:31
@veghist:
Ui: Ami a légiósokat illeti: tavaly és az idén is megtudhattuk, hogy a mac légiósai a jobbak.
Ui: Ami a légiósokat illeti: tavaly és az idén is megtudhattuk, hogy a mac légiósai a jobbak.
Uteapu 2017.04.10. 10:31:03
Mindig leragadunk ott, hogy ki honnan lesz kerettag. Azon is, hogy játékos miért megy adott csapatba, valóban ezen esélyeit növelve ha már a képességei alapból meg is vannak. Ezt nem lehet nekik felróni, de amit én nagyobb bajnak vélek ennél az máshol van. Valahol örülök a fiatal hazai trénerek jelenlétének de be kell látni, hiába gyűjtik be a legjobbnak tartott játékosokat, egy bizonyos szintet nem képesek meghaladni. Csapatoknak, játékosoknak és ezáltal a hokinknak is nagyobb hasznára válna a minőségi, magas hokikultúrából jövő tapasztalt trénerek alkalmazása. Nem beszélve olyan kapitányról, aki nem negyedévente két -három napot tölt a csapat mellett.
A mostanában látott válogatott csapatoknál, kísértetiesen azonos hibákat, sablonokat lehetett látni és azt is, hogy képtelenek taktikailag váltani, ellenfélhez alkalmazkodni. Ez nem az ő hibájuk. Szerintem képzési hiányosság, egészen fiatal kortól kezdve. Nem véletlen a külföldön és itthon játszók közti növekvő különbség a kintiek javára.
A tévedés jogát fenntartva ez a véleményem.
A mostanában látott válogatott csapatoknál, kísértetiesen azonos hibákat, sablonokat lehetett látni és azt is, hogy képtelenek taktikailag váltani, ellenfélhez alkalmazkodni. Ez nem az ő hibájuk. Szerintem képzési hiányosság, egészen fiatal kortól kezdve. Nem véletlen a külföldön és itthon játszók közti növekvő különbség a kintiek javára.
A tévedés jogát fenntartva ez a véleményem.
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2017.04.10. 11:19:39
@Uteapu: Ha számít az valamit, szerintem jól látod.
Imam Khomeini 2017.04.10. 14:05:28
@moszkvicssluszkulcs: Azari pontosan tudja hogy mivel vagta el magat Chernonal meg ha ugy is nyilatkozik hogy nem erti miert nem hivtak
Nittümeki 2017.04.10. 14:22:44
@Imam Khomeini: És mivel?
Imam Khomeini 2017.04.10. 14:25:30
@Uteapu: egyelore egy messzirol jott foallasu kapitanyt engedhetunk meg magunknak
o u18-ig az osszes korosztaly munkajat vezeti
o u18-ig az osszes korosztaly munkajat vezeti
Imam Khomeini 2017.04.10. 14:26:33
@Nittümeki: az nem tartozik a nyilvanossagra amig ok ketten ezt el nem mondjak
Nittümeki 2017.04.10. 14:29:17
@Imam Khomeini: Nagyon titokzatos egy világ ez a magyar jégkorong. :P
Uteapu 2017.04.10. 14:36:40
@Imam Khomeini: Úgy a pontos talán, hogy koordinál és az érdemi munkára részben van csak hatása.
Uteapu 2017.04.10. 14:40:09
@Nittümeki: Nem olyan titokzatos, csak nem minden tartozik a nagy nyilvánosságra. Ráadásul nem ez, és az ilyenek a fontosak.
Imam Khomeini 2017.04.10. 15:02:29
@Nittümeki: nem titokzatos hanem normalis
Imam Khomeini 2017.04.10. 15:09:55
@Uteapu: szovetsegi kapitanykent ove a valogatas es az edzesmunka meghatarozasanak felelossege, evente x hetre osszetartast szervez a korosztalyos valogatott kereteknek u13-tol u18-ig tobb csapatnyi jatekos szamara
ezekre az ossztartasokra mindig elhiv egy csomo klubedzot hogy modszertant tanuljanak es reszt vegyenek az edzesek vezeteseben
ertekes nemzetkozi tornakra szervezi meg a reszvetelt ezekkel a valogatottakkal
olyan helyekre ahol a sracok nagyon sokat tanulhatnak es jobb jatekosok es emberek lehetnek ezaltal
ez nem erdemi munka? mi tobbet tehetne az erdemi munka erdekeben?
szerencsere az az ido meg nem erkezett el hogy a szovetsegi kapitany beleszoljon az egyesuletek munkajaba
hogy a valogatotthoz meghivott klubedzok mit alkalmaznak az ott tanultakbol a klubcsapataiknal az a sajat felelosseguk
aztan ha szarul dolgoznak akkor az ambiciozus jatekosok es szulok keresnek olyan csapatot ahol jobb munkat vegeznek
en nagyon utalom a tomeges klubcsereket utanpotlas koru jatekosok eseteben de azert semmi nincs veletlenul
ha egy fel csapat gyerek ugy dont hogy mashova megy akkor a klubon belul is van mit elgondolkodni
ezekre az ossztartasokra mindig elhiv egy csomo klubedzot hogy modszertant tanuljanak es reszt vegyenek az edzesek vezeteseben
ertekes nemzetkozi tornakra szervezi meg a reszvetelt ezekkel a valogatottakkal
olyan helyekre ahol a sracok nagyon sokat tanulhatnak es jobb jatekosok es emberek lehetnek ezaltal
ez nem erdemi munka? mi tobbet tehetne az erdemi munka erdekeben?
szerencsere az az ido meg nem erkezett el hogy a szovetsegi kapitany beleszoljon az egyesuletek munkajaba
hogy a valogatotthoz meghivott klubedzok mit alkalmaznak az ott tanultakbol a klubcsapataiknal az a sajat felelosseguk
aztan ha szarul dolgoznak akkor az ambiciozus jatekosok es szulok keresnek olyan csapatot ahol jobb munkat vegeznek
en nagyon utalom a tomeges klubcsereket utanpotlas koru jatekosok eseteben de azert semmi nincs veletlenul
ha egy fel csapat gyerek ugy dont hogy mashova megy akkor a klubon belul is van mit elgondolkodni
Uteapu 2017.04.10. 15:19:30
@Imam Khomeini: A hetedik mondatod az, ahol az érdemi munkára való hatását értem. Glen nélkül, még itt sem tartanánk.
Imam Khomeini 2017.04.10. 15:58:03
@Uteapu: szerintem az o hatasa a kluboknal folyo erdemi munkara sokkal nagyobb mint amennyit egy szovetsegi kapitanytol el lehet varni
mindenkinek a sajat munkajat kell tisztesseggel elvegeznie
egyebkent en a williamsonra valo utalasomat erre a mondatodra reagalasul irtam: " hiába gyűjtik be a legjobbnak tartott játékosokat, egy bizonyos szintet nem képesek meghaladni. Csapatoknak, játékosoknak és ezáltal a hokinknak is nagyobb hasznára válna a minőségi, magas hokikultúrából jövő tapasztalt trénerek alkalmazása. Nem beszélve olyan kapitányról, aki nem negyedévente két -három napot tölt a csapat mellett."
szoval van olyan kapitany aki negyedevente nem csak par napot tolt a csapatokkal
de ltszik hogy nem elsosorban a kapitany szemelyen es itt tartozkodasanak hosszan mulik az eredmeny hiszen megis ott tartunk a korosztalyos hokiban is ahol - szoval az eredmenyek nem fognak gyorsan jonni
nem lehet turelmetlennek lenni mert ugy semmi sem lesz
majd ha nekunk is lesz legalabb egy csapatra valo legiosunk aki megallja a helyuket odakint netan dontot jatszik (lasd meg Szloveniat) akkor lesz mirol beszelnunk
nalunk viszont altalaban az van hogy akik felnottkent kerulnek ki azok egy vagy ket feledheto szezon utan hazakullognak (tisztelet a kivetelnek) es a fetiskent tisztelt ebelben bizunk hogy majd ott fejlodnek
hat a lof@szt
az ebelben nekik biztos helyuk van mert ok a kevesebb pontot ero hazai jatekosok
kulfoldon meg ki kell lepniuk a komfortzonabol
Szelig Vitya meg 10 evet le tudott huzni Brianconban
Goz Sziranyi Magosi ideje ugyanabban a francia bajnoksagban 1-2 ev utan kitelt
Miskolcon sorozatban 3 mol liga cimet gyujtottek be 10 eve van fedett csarnokuk ket eve fedett a masodik palyajuk is
megsem volt soha egyetlen ermes csapatuk sem az utanpotlasban
na pl ez a nagy baj
mindenkinek a sajat munkajat kell tisztesseggel elvegeznie
egyebkent en a williamsonra valo utalasomat erre a mondatodra reagalasul irtam: " hiába gyűjtik be a legjobbnak tartott játékosokat, egy bizonyos szintet nem képesek meghaladni. Csapatoknak, játékosoknak és ezáltal a hokinknak is nagyobb hasznára válna a minőségi, magas hokikultúrából jövő tapasztalt trénerek alkalmazása. Nem beszélve olyan kapitányról, aki nem negyedévente két -három napot tölt a csapat mellett."
szoval van olyan kapitany aki negyedevente nem csak par napot tolt a csapatokkal
de ltszik hogy nem elsosorban a kapitany szemelyen es itt tartozkodasanak hosszan mulik az eredmeny hiszen megis ott tartunk a korosztalyos hokiban is ahol - szoval az eredmenyek nem fognak gyorsan jonni
nem lehet turelmetlennek lenni mert ugy semmi sem lesz
majd ha nekunk is lesz legalabb egy csapatra valo legiosunk aki megallja a helyuket odakint netan dontot jatszik (lasd meg Szloveniat) akkor lesz mirol beszelnunk
nalunk viszont altalaban az van hogy akik felnottkent kerulnek ki azok egy vagy ket feledheto szezon utan hazakullognak (tisztelet a kivetelnek) es a fetiskent tisztelt ebelben bizunk hogy majd ott fejlodnek
hat a lof@szt
az ebelben nekik biztos helyuk van mert ok a kevesebb pontot ero hazai jatekosok
kulfoldon meg ki kell lepniuk a komfortzonabol
Szelig Vitya meg 10 evet le tudott huzni Brianconban
Goz Sziranyi Magosi ideje ugyanabban a francia bajnoksagban 1-2 ev utan kitelt
Miskolcon sorozatban 3 mol liga cimet gyujtottek be 10 eve van fedett csarnokuk ket eve fedett a masodik palyajuk is
megsem volt soha egyetlen ermes csapatuk sem az utanpotlasban
na pl ez a nagy baj
Ordogfioka 2017.04.10. 16:50:52
Vincével mi a helyzet? Azt tudom, hogy vállsérüléssel küszködött, de az U25-sök között se láttam. Később csatlakozna a kerethez? Remélem nem kell megválnunk egy krakkói hőstől.
Lazlee 2017.04.10. 16:56:28
@Ordogfioka: amelyik cikkben írják, hogy Nagy G meg KováCs nem lesz tuti, ott írják Vinczét is a tuti sérültek között.
Ordogfioka 2017.04.10. 16:57:10
@Lazlee: Tuti?:)
Uteapu 2017.04.10. 17:10:17
@Imam Khomeini: Értelek és hasonlókat gondolok én is. Amit idéztél azt kimondottan klubszintre érvényesnek gondoltam és az A válogatottunkra.:) Nem vagyok türelmetlen, mert végül is éppen csak nagykorú a hokink de mindig felbasz ha azt olvasom, hogy megyünk tovább, mintha minden tökéletesen rendben lenne. Tudom, nem lehet a korlátok miatt mindenhová szuper edzőt hozni, főleg a fiatalokhoz de nem tetszik, hogy ennyire meg vannak elégedve a saját munkájukkal páran. Pedig... No mindegy, illetve a fenét mindegy.
Lazlee 2017.04.10. 17:23:00
@Ordogfioka: nem, mert vissza kerestem neked:
Vincze Péter Tamás és Pavuk Attila személyes okokból, Könczei Áron egyetemi tanulmányai miatt hiányzik.
Vincze Péter Tamás és Pavuk Attila személyes okokból, Könczei Áron egyetemi tanulmányai miatt hiányzik.
moszkvicssluszkulcs 2017.04.10. 17:42:25
@Imam Khomeini: komoly? erről lemaradtam...
Kiinizsi 2017.04.10. 18:14:15
@veghist: Na, akkor megint leírom, utoljára.
Ha az Ebeles Volánból lenne tele a válogatott és a topligákban játszókkal azzal nem lenne gond, ők nyilván magasabb szinten tolják! Bár a Jesenice üti a Ljubljanát, mi meg vertük a Jesenicét...
A gond csak azzal van, hogy egy másik Mol ligás csapatból ami rendre a Macik mögött végez a válogatott majdnem fele onnan jön /nyilván ők egyénileg jobbak.../ :) Egy Láda Balázs nem fér be a 87 fős bő keretbe se...aham, mesélj még ;)
A többi Molos-ból is 1-2 játékos elvétve.
Nem értem miért kell védeni a védhetetlent, nem vagyunk mind hülyék!
Nyilván ez mind összeesküvéselmélet, hogy a Felcsútiak kivételezettek, ok.
Ha az Ebeles Volánból lenne tele a válogatott és a topligákban játszókkal azzal nem lenne gond, ők nyilván magasabb szinten tolják! Bár a Jesenice üti a Ljubljanát, mi meg vertük a Jesenicét...
A gond csak azzal van, hogy egy másik Mol ligás csapatból ami rendre a Macik mögött végez a válogatott majdnem fele onnan jön /nyilván ők egyénileg jobbak.../ :) Egy Láda Balázs nem fér be a 87 fős bő keretbe se...aham, mesélj még ;)
A többi Molos-ból is 1-2 játékos elvétve.
Nem értem miért kell védeni a védhetetlent, nem vagyunk mind hülyék!
Nyilván ez mind összeesküvéselmélet, hogy a Felcsútiak kivételezettek, ok.
1885* 2017.04.10. 18:21:12
@Kiinizsi: amíg Chernomaz helyett a másik Mol ligás csapat edzői állnak a kispadon ezen nem is kell csodálkozni.
Ki látta a szövetségi kapitányt Mol ligás meccsen?
Ja, elég amit arrról Majoross elmesél.
Ki látta a szövetségi kapitányt Mol ligás meccsen?
Ja, elég amit arrról Majoross elmesél.
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2017.04.10. 18:35:02
@1885*: Kb.
Ha pedig tényleg annyira jók a mac játékosai (és hazai viszonylatban azért valóban nem kutyaütők, ezt aláírom), akkor az nem arról állít ki szegénységi bizonyítványt, aki egy ilyen csilivili, az ellenfelek legjobbjaiból összevásárolt, csupasztár gárdából másodjára sem volt képes bajnokot faragni? A 9 döntőbeli meccsből sikerült megnyerniük 1-et. Igen, azt mondják, a mac játékosai a jobbak, a miskolc csak azért nyert, mert csapatként múlták felül mogyiékat. De bocsánat, a jégkorong nem csapatsport? Ha majoross a bajnokságban felsült avval, hogy csapatot kovácsoljon az övéiből, mi a biztosíték arra, hogy a vb-n majd ugyanazokkal a játékosokkal sikerüljön az, ami itthon nem?
Ha pedig tényleg annyira jók a mac játékosai (és hazai viszonylatban azért valóban nem kutyaütők, ezt aláírom), akkor az nem arról állít ki szegénységi bizonyítványt, aki egy ilyen csilivili, az ellenfelek legjobbjaiból összevásárolt, csupasztár gárdából másodjára sem volt képes bajnokot faragni? A 9 döntőbeli meccsből sikerült megnyerniük 1-et. Igen, azt mondják, a mac játékosai a jobbak, a miskolc csak azért nyert, mert csapatként múlták felül mogyiékat. De bocsánat, a jégkorong nem csapatsport? Ha majoross a bajnokságban felsült avval, hogy csapatot kovácsoljon az övéiből, mi a biztosíték arra, hogy a vb-n majd ugyanazokkal a játékosokkal sikerüljön az, ami itthon nem?
1885* 2017.04.10. 18:43:57
@Fermentátor: egyetértek. Szépen összefoglaltad.
Sok egyéni sztárból nem feltétlen lesz jó csapat.
Sok egyéni sztárból nem feltétlen lesz jó csapat.
veghist 2017.04.10. 18:46:03
@Kiinizsi: Én eléggé belementem a két keret összehasonlításába, de ebbe nem mész bele... Én pont mgértem, hogy Láda Miért nem került a keretbe. Mert nem elég jó a végső válogatottságra már (ez jó hír) és potenciál sincs benne, hogy vissza tudna előzni 34 évesen. Persze ez az én véleményem csak. És még egy kis szubjektum, hogy kimondottan szeretem a játékát. Csak van jobb/és vagy perspektiívikusabb játékos.
veghist 2017.04.10. 18:53:41
@1885*: Nem, de a kolléga csak ezt az egyetlen nevet hozta föl, amikor én tételesen végigmentem a neveken. Érdekes, a postomnak erre a részére senki nem reagált.
Ez a bajom, amikor általánossban kell fikázni, akkor mindeni tök okos, de amikor azt látjuk, hogy az egyik csapatban kb két épkézláb magyar védő van, akkor mégis, miről beszélünk?
Ez a bajom, amikor általánossban kell fikázni, akkor mindeni tök okos, de amikor azt látjuk, hogy az egyik csapatban kb két épkézláb magyar védő van, akkor mégis, miről beszélünk?
Uteapu 2017.04.10. 19:04:38
@veghist: Mit tehetnek azok, ha éppen két épkézláb védőt hagytak náluk? :)
veghist 2017.04.10. 19:07:32
@Uteapu: OK, ez már lassan a van rajta, nincs rajta sapka kérdés.
veghist 2017.04.10. 19:11:07
@Uteapu: BTW múlt szezonban is ugyanezek a magyar hátvédek voltak ott, nem vitt el senki senkit.
Lazlee 2017.04.10. 19:14:32
@veghist: most ugye ez nem komoly, hogy te itt érvelésre vársz? :D
veghist 2017.04.10. 19:16:12
@Lazlee: idealista vagyok :-)
Uteapu 2017.04.10. 19:23:53
@veghist: Stílszerűen legyen inkább fejvédő. :)
Te jobbára elfogadónak tűnsz, sokan meg nem. Azért az látható, hogy van "befelé hajló kéz" ami remélem csak a jobb ismeretből adódó bizalom játékosok felé. Mert ha pár esetben máshogy van az már nem szakmaiság.
Te jobbára elfogadónak tűnsz, sokan meg nem. Azért az látható, hogy van "befelé hajló kéz" ami remélem csak a jobb ismeretből adódó bizalom játékosok felé. Mert ha pár esetben máshogy van az már nem szakmaiság.
Uteapu 2017.04.10. 19:35:23
@Lazlee: Pár érvelést elfogadnék az utánpótlás csapataink mellett a látható mérkőzéseit megmagyarázandó. :)
Dallanan 2017.04.10. 22:26:49
@veghist: Kb. minden szavával egyetértek!
Mivel a jkb komment beszüntetés óta nem írtam, így reagálok a többire is, nem akarok kimaradni. :)
Az idei bajnoki cím esetén a mérleg nyelve a jobban, hatékonyabban játszó légiós kontingens és a kimagasló kapusteljesítmény volt.
Mivel a jkb komment beszüntetés óta nem írtam, így reagálok a többire is, nem akarok kimaradni. :)
Az idei bajnoki cím esetén a mérleg nyelve a jobban, hatékonyabban játszó légiós kontingens és a kimagasló kapusteljesítmény volt.
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2017.04.11. 06:37:39
@Dallanan: Ezert is választotta meg a szakma a legjobb kapusnak balizst, a legjobb hstvednek pedig escobedot.
Dallanan 2017.04.11. 09:25:20
@Fermentátor: Na ebből is látszik, hogy egyikünk sem képzett edző. :)
Imam Khomeini 2017.04.11. 09:29:14
@Fermentátor: hat ezt beszeld meg az edzokkel ugyanis ok szoktak lenni a szakma
Booras pedig nem a donto mvp-je lett hanem a liga mvp-je és a versenykiiras ertelmeben mas nem is lehetett az
javaslom ezt tanulmanyozni: cp.jegkorongszovetseg.hu/_upload/doclib/58/MOL_Liga_Versenykiiras_HU-EN_20161130_jav.pdf
4. oldal "jatekosok dijazasa" szakasz
Booras pedig nem a donto mvp-je lett hanem a liga mvp-je és a versenykiiras ertelmeben mas nem is lehetett az
javaslom ezt tanulmanyozni: cp.jegkorongszovetseg.hu/_upload/doclib/58/MOL_Liga_Versenykiiras_HU-EN_20161130_jav.pdf
4. oldal "jatekosok dijazasa" szakasz
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2017.04.11. 10:20:07
@Imam Khomeini: Bocs, de mit kell megbeszélnem az edzőkkel és miért is? Ők így döntöttek, nyilván így is van.
ui: Booras a PO MVP-je lett, valóban nem a döntőé. Lényegtelen.
@Dallanan: Én még képzetlen edző sem vagyok. :)
ui: Booras a PO MVP-je lett, valóban nem a döntőé. Lényegtelen.
@Dallanan: Én még képzetlen edző sem vagyok. :)
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2017.04.11. 10:24:57
@Imam Khomeini: Ja, szerintem te azt hihetted, én vitatni próbáltam, hogy ez lenne a véleményük (mmint az edzőké). Pedig nem. Én tényként közöltem, hogy őket választották meg (ill. booras esetén nyilvánvalóan nem megválasztás volt, hanem a pontok alapján lett mvp). Mindezt Dallanan kommentjére válaszoltam, cáfolatként. Ő ui azt írta, hogy "Az idei bajnoki cím esetén a mérleg nyelve a jobban, hatékonyabban játszó légiós kontingens és a kimagasló kapusteljesítmény volt.". Ezzel azért szembement az, amit a szakma véleményéből ÉS booras teljesítményéből le lehetett szűrni.
Kegy 2017.04.11. 11:38:20
Dudást mikor rakták ki? fel sem tűnt eddig :)
Kiinizsi 2017.04.11. 11:43:22
No megjöttek már a mac szponzorok is, ha már ennyi lóvét beleöltek :D
Ja, a döntőt az a csapat nyerte ahol a légiósok vitték a prímet... :D
Amelyik csapat pedig az MHÉ zászlóshajója, ahol tele volt a csapat saját nevelésű "fiatal tehetséggel", mint az MVP Booras vagy Nikiforov, Escobedo, Somogyi stb. stb. ők meg kikaptak.
Írták még, hogy a szerencsésebb csapat nyert, mi van? :)
A játék képe alapján sima 4-0 is lehetett volna, végig mi irányítottunk, az elbukott meccsen is akkor miről beszél a bennfentes?
Nyilván nincsenek nálunk válogatott szintű játékosok, ok elfogadom, a 2. helyezett meg tele van velük és véletlenül az ő edzőjük hozza meg a döntést, rendben :)
Jövőre már tényleg felvásárolnak mindenkit, ez így nem mehet tovább, de akkor mi lesz a "tehetségeikkel"? :D Mint az új válogatott Tóth aki a szupercsapatba nem fért be, de a válogatottba már elég jó lesz, ne nézzük már bohócnak egymást!
Néhányan elmehetnének NBI-es "szakértőnek" ők tudnak így mellébeszélni, meg szagérteni, mágnestáblát adok nekik:)
Ja, a döntőt az a csapat nyerte ahol a légiósok vitték a prímet... :D
Amelyik csapat pedig az MHÉ zászlóshajója, ahol tele volt a csapat saját nevelésű "fiatal tehetséggel", mint az MVP Booras vagy Nikiforov, Escobedo, Somogyi stb. stb. ők meg kikaptak.
Írták még, hogy a szerencsésebb csapat nyert, mi van? :)
A játék képe alapján sima 4-0 is lehetett volna, végig mi irányítottunk, az elbukott meccsen is akkor miről beszél a bennfentes?
Nyilván nincsenek nálunk válogatott szintű játékosok, ok elfogadom, a 2. helyezett meg tele van velük és véletlenül az ő edzőjük hozza meg a döntést, rendben :)
Jövőre már tényleg felvásárolnak mindenkit, ez így nem mehet tovább, de akkor mi lesz a "tehetségeikkel"? :D Mint az új válogatott Tóth aki a szupercsapatba nem fért be, de a válogatottba már elég jó lesz, ne nézzük már bohócnak egymást!
Néhányan elmehetnének NBI-es "szakértőnek" ők tudnak így mellébeszélni, meg szagérteni, mágnestáblát adok nekik:)