A Brassó megóvta az első debreceni negyeddöntőt
2017.02.17. 16:33: 1885*
43 komment
Címkék: Brassó Mol liga Óvás
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr1212269096
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
freddyD 2017.02.17. 16:36:28
Elég elkeseredett szarrágás. Ha nem tetszett ez nekik, miért kezdték el a meccset?
2017.02.17. 16:38:44
Akkor miért játszották le a meccset ha úgy így megóvják. Ezt a balkáni sunyiságot nem lehet kiverni belőlük. Tisztességtelen hozzáállás.
leonov 2017.02.17. 16:42:37
@wa1907: Mert ha gyoztek volna akkor nem ovtak volna. Akkor a DHK ovott volna.
volna
volna
2017.02.17. 16:44:35
@leonov: Nehezem hiszem. Hisz ott a helyszínen mege egyeztek, Nem? s utána pedig jött az óvás. Nem mindenhol azonos a tisztesség megítélése, és fontossága.
alvering2 2017.02.17. 16:54:56
Azért szép ez, mert még most is látom magam előtt amikor a Brassó edzője feltartott huvelykujjjal mutatja a meccs előtt, hogy minden rendben van, jó lesz így.
Uteapu 2017.02.17. 17:08:40
A Brassóval soha nem szabad máshogy, csak írásban rögzíteni minden megállapodást kritikus helyzetben.
2017.02.17. 17:09:38
El kell felejteni a románokat a következő szezontól.A szeredára meg ki kell találni vmi kiskaput.Ez az óvés nettó faxság.
TheKaszi 2017.02.17. 18:18:09
Véleményem szerint ez nem etikai kérdés, hanem jogi kérdés.
Ebből a szempontból nem tudom elítélni a Brassót, hogy zöldasztalos győzelemre húz be egy meccset, ők szabály szerint jártak el.
Ebből a szempontból nem tudom elítélni a Brassót, hogy zöldasztalos győzelemre húz be egy meccset, ők szabály szerint jártak el.
Uteapu 2017.02.17. 18:30:06
@TheKaszi: Megtehették volna, hogy a meccs előtt rögzítik, óvás alatt játsszák le a meccset. Így lesz egy jogi eset etikai kérdés is.
2017.02.17. 18:40:22
@Uteapu: Így van.
Uteapu 2017.02.17. 18:41:38
A szabályok betartása fontos. Hogy is lesz akkor szabályos a holnapi meccs, ha netán újrajátszást rendelnek el? Borul a pályaelőny szabálya.
Uteapu 2017.02.17. 18:47:59
Na most olvastam az újrajátszás lesz. Most óv a DHK a pályaelőny elvesztése miatt?
DominiKing 2017.02.17. 18:59:06
Szart sem érnek manapság azok a szavak, hogy fairplay, sportszerűség, tisztesség, becsület, gerincesség. Azok a szabályok pedig amik nem életszerűek felülírhatók. Szerintem nem tisztességes és nem életszerű azt reklamálni amibe magam is beleegyeztem. Nagyon jók a magyar közmondások: ne csináljunk már segget a szánkból.
Imam Khomeini 2017.02.17. 19:01:34
hat a Fradi ovasat elutasitottak a szeredai meccset kovetoen pedig az sokkal megalapozottabb volt
a versenyszabalyzat egyertelmuen rogziti hogy ha ket biro jelen van a negybol akkor a meccset le kell jatszani
a versenyszabalyzat nem rogziti hogy ha a ket meg nem jeleno jatekvezeto kulfoldi akkor ez a pont nem ervenyes
a versenyszabalyzat egyertelmuen rogziti hogy ha ket biro jelen van a negybol akkor a meccset le kell jatszani
a versenyszabalyzat nem rogziti hogy ha a ket meg nem jeleno jatekvezeto kulfoldi akkor ez a pont nem ervenyes
veghist 2017.02.17. 19:07:58
@Imam Khomeini: de igen, a csapat kérheti, hogy külföldi bíró vezessen, ha fizeti a költségeit. Ha ez nem teljesül, óvhat.
A történet vesztese a Debrecen, egyértelműen. Nem fair, de a szabály az szabály.
A történet vesztese a Debrecen, egyértelműen. Nem fair, de a szabály az szabály.
Uteapu 2017.02.17. 19:11:46
@veghist: Pusztán csak az kíváncsiság. A pályaelőny nem érvényes szabály, vagy az nem érdekes?
veghist 2017.02.17. 19:30:56
@Uteapu: a pályaelőny nem szabály.
leonov 2017.02.17. 19:47:24
Termeszetesen az ujrajatszas is Debrecenben lesz.
veghist 2017.02.17. 20:21:42
@leonov: persze. Egyetértek, hogy nem ugyanaz, és a pszichilógiai hatás nem ugyanaz, de nincs jó megoldás. És tény, hogy nem fair.
Uteapu 2017.02.17. 20:29:07
@veghist: Nem jó dolgok ezek és nem is szimpik. Viszont értékes tapasztalattal gazdagodtam általad. Megtudtam, hogy az érvényes versenyszabályzat nem szabály. :)
Imam Khomeini 2017.02.17. 20:31:52
@veghist: melyik paragrafus alapjan lehet ez ovasi indok?
veghist 2017.02.17. 21:06:43
@Uteapu:Miért is? Pont a Versenyszabályzat engedi, hogy egy csapat kükföldi bírót kérjen. Onnantól ez nem kérés, hanem követelmény, a Versenybíróság döntése szerint.
@Imam Khomeini: majd ha kiteszik a határozat teljes zsövegét jogászkodhattok. Nem ggondolom, hogy jó ötlet volna ide másolni.
@Imam Khomeini: majd ha kiteszik a határozat teljes zsövegét jogászkodhattok. Nem ggondolom, hogy jó ötlet volna ide másolni.
Uteapu 2017.02.17. 21:15:28
@veghist: Nem a bírókra gondoltam de mindegy. Annak minden pontjának követelménynek kellene lennie ezek szerint, ahogy írod. A gondolkodás bizonyos dolgokon nem jogászkodás hanem kíváncsiság, még akkor is ha nem nyeri el a tetszésedet.
veghist 2017.02.17. 21:22:34
@Uteapu: Nem szeretnék magyarázni egy olyan döntést, amit nem én hoztam. Nem beszélve arról, hogy szerintem rossz és rosszabb döntések között választhattak, úgy, hogy mindenképp valamelyik felet igazságtalanság kellet hogy érje. Így döntöttek, és ezt a döntést tiszteletben tartom.
korxi 2017.02.17. 22:24:48
Arról lehet valamint tudni hogy az alaphelyzet miért alakult így, mármint miért nem értek oda a szlovák bírók? Ki bafta el?
alvering2 2017.02.17. 23:18:04
@veghist: ilyenkor hogyan kell kezelni Clarke végleges kiállítását?
Imam Khomeini 2017.02.17. 23:23:15
@alvering2: a szabaly szovege ez:
(6) Az elmaradt, illetve a mérkőzés harmadik harmadának kezdete előtt félbeszakadt mérkőzéseket újra le kell játszani. A lejátszás új helyszínéről és időpontjáról továbbá a felmerülő költségek viseléséről a felelősség megállapításával egyidejűleg a Versenybírósági Bizottság dönt.
(7) A (6) bekezdés alapján új időpontban megrendezett mérkőzésen azok a játékosok jogosultak pályára lépni, akik az eredeti időpontban jogosultak voltak erre, azonban az időközben kiszabott fegyelmi büntetések az új időpontban megrendezett mérkőzés alatt is hatályosak.
de most mar ovatos vagyok, mert a liga alelnoke es az mjsz versenybirosaga a meg nem erkezo jatekvezetokre vonatkozo szabalyt is maskepp ertette mint ahogy en ertettem a szoveg alapjan
(6) Az elmaradt, illetve a mérkőzés harmadik harmadának kezdete előtt félbeszakadt mérkőzéseket újra le kell játszani. A lejátszás új helyszínéről és időpontjáról továbbá a felmerülő költségek viseléséről a felelősség megállapításával egyidejűleg a Versenybírósági Bizottság dönt.
(7) A (6) bekezdés alapján új időpontban megrendezett mérkőzésen azok a játékosok jogosultak pályára lépni, akik az eredeti időpontban jogosultak voltak erre, azonban az időközben kiszabott fegyelmi büntetések az új időpontban megrendezett mérkőzés alatt is hatályosak.
de most mar ovatos vagyok, mert a liga alelnoke es az mjsz versenybirosaga a meg nem erkezo jatekvezetokre vonatkozo szabalyt is maskepp ertette mint ahogy en ertettem a szoveg alapjan
Imam Khomeini 2017.02.17. 23:24:50
@veghist: szerintem nem kovetelmeny hanem lehetoseg
nem lenne bolcs dolog azert halasztani merkozeseket mert teszem azt egy adott idopontra senkit sem tudnak szerezni es ovasi indok lehetne ha megsem kulfoldi vezet
nem lenne bolcs dolog azert halasztani merkozeseket mert teszem azt egy adott idopontra senkit sem tudnak szerezni es ovasi indok lehetne ha megsem kulfoldi vezet
alvering2 2017.02.17. 23:26:36
@Imam Khomeini: THX. Az én értelmezésemben ez nem alkalmazható itt, hisz a meccs nem elmaradt, s nem félbeszakadt, de én nem vagyok jogász. Igaz el tudom képzelni, hogy itt az elmaradt a helyes a meccset tekintve. Ekkor viszont nem lehetne időközben kiszabott büntetésről beszélni.
alvering2 2017.02.17. 23:28:51
@Imam Khomeini: S ki? :)
veghist 2017.02.17. 23:47:17
@Imam Khomeini: Te így látod, ők úgy látták. Nem a te felelősséged, hanem az övék.
Imam Khomeini 2017.02.18. 00:47:53
@veghist: vilagos
pont erre irtam hogy tartozkodnek az ertelmezestol mert en maskepp ertettem mint ok
pont erre irtam hogy tartozkodnek az ertelmezestol mert en maskepp ertettem mint ok
Ló18 2017.02.18. 07:16:56
egy bíróság mindig jogot szolgáltat, nem igazságot. perfekt esetben az van a jogban, amit az emberek igazságosnak éreznek, de ha ezt nem pontosan sikerül leírni, akkor ez van. Kiszellőztetek, aztán készülődöm, jönnek Benőék, megcsináltam a sörcsapot, lesz sör, rájuk fér, csak a köszos cipőjével ne basszas már megint össze a korlátot! Egészségetekre!
Imam Khomeini 2017.02.18. 10:19:24
@alvering2: megis csak batorkodom ertelmezni
a versenybirosag eppen azt mondta ki az iteletevel hogy a meccset csak baratsagoskent lehetett volna lejatszani igy megsemmisitette az eredmenyet
ez azt jelenti hogy a hivatalos merkozes elmaradt helyette eg baratsagosat jatszottak
azt is megnevezte aki miatt elmaradt es uj idopontban kell lejatszani: a jatekvezetoi testulet
ezert kell nekik allni a megismetelt meccs koltsegeit
a versenybirosag eppen azt mondta ki az iteletevel hogy a meccset csak baratsagoskent lehetett volna lejatszani igy megsemmisitette az eredmenyet
ez azt jelenti hogy a hivatalos merkozes elmaradt helyette eg baratsagosat jatszottak
azt is megnevezte aki miatt elmaradt es uj idopontban kell lejatszani: a jatekvezetoi testulet
ezert kell nekik allni a megismetelt meccs koltsegeit
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2017.02.18. 10:22:06
@alvering2: Szar érzés lehet ez a debreceni szurkolóknak, de a meccs valójában elmaradt. Hiszen az eredménye törölve lett. Csak a szerdai meccs eredménye létezik ebben a pillanatban.
:\
:\
alvering2 2017.02.18. 11:07:38
@Fermentátor: az, de sztem én mar elengedtem. Mondjuk jogilag érdekes lenne fellebbezni kedd délután. :)
Imam Khomeini 2017.02.18. 12:55:23
@alvering2: a jt is megteheti meg
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2017.02.18. 18:37:01
Szóval a brassói meccset is újra kell játszani, mert abban a tudatban léptek jégre a debreceniek, hogy egy győzelem már van. Persze nem fogják, mert most 1:1, így izgalmasabb.
Imam Khomeini 2017.02.18. 19:48:42
Akkor lehet gondolkozni a kovetkezo ovason