Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1207) Csíkszereda (1365) DAB (1196) ebel (2399) Erste Liga (4751) Extraliga (1178) Fehérvár (1638) felkészülés (2224) FTC (1462) khl (2185) légiósok (1646) Miskolc (1502) nhl (4875) nők (1273) playoff (1302) Titánok (1025) u18 (1042) utánpótlás (1251) UTE (1300) válogatott (2188) vb (2337) videó (2120) Összes címke

Újvolán

2016.08.10. 13:38: 1885*

Újvolán

107 komment

Címkék: EBEL Fehérvár esszéjellegű Ocskay Gábor Volán

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr1110116304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Licsimi1 2016.08.10. 19:45:50

Azért jól elvagytok itt 6-8 felhasználó, aki elszopkodja egymást. Sírhatsz, a Te dolgod.
Blogellenes nem vagyok, csak az elfogult, bérfirkászkodást nem bírom. Mindezt egy ilyen embertől... Kiváncsi leszek mi lesz, ha Kedves úr megint kihátrál, mint annó a Stars mögül. "A jövőt építjük" A 3. helyen, mert eddig sehol sem sikerült...
Ancsin sok éve szerethető Újpestet ígér, ami lassan megvalósul, mert már ott játszik a fél Volán. Persze az igaz, hogy sokkal szerethetőbbek, mint amikor 15+ szlovák játszott ott.

1885* 2016.08.10. 19:46:55

Nem nem MA nem etetem :D

uteapu 2016.08.10. 19:56:48

@1885*: Tudtad, hogy a liga hazai játékosai egy év után már mind Volán nevelés? :D

uteapu 2016.08.10. 20:02:58

@1885*: Figyu. Mi most trollkodunk? :D

1885* 2016.08.10. 20:05:36

@uteapu: igen és jól szórakozom. :D

DominiKing 2016.08.10. 20:51:51

Szerintem sok igazság van a cikkben. Nagyrészt egyet is értek vele. Valóban kezd záródni az olló (ez nagyon jó a magyar hokinak, mert pozitív irányba), de a Volán vezető szerepe, egyelőre még mindig megkérdőjelezhetetlen. A MOL csapat szerintem is gyengül (ugye sokan feljebb léptek), azt viszont nem gondolnám, hogy a jelenlegi EBEL kerettel a "futottakmég" kategória lenne a Voláné. A válogatottnál nagyon bejött a fiatalítás (ami szerintem még ettől, nagyobb is lehetett volna). A nemzeti csapatban nagyon jól jött a gyorsaságuk, a frissességük és nagyobb fizikai teherbírásuk. Csak kapják meg a bizalmat és a megfelelő jégidőt. RC tökös volt, be merte vállalni és kamatostul meghálálták.
Az pedig csak az én meglátásom, hogy több távozó esetében jogos is volt a váltás, mert voltak olyanok akik azt képzelték, hogy mindenáron (nem Szilágyi Áron) helyük van a csapatban. Ez szerintem a maradóknak is jelzésértékű, hogy csakis a teljesítmény számít és nincsenek szent tehenek (a kivétel mindig erősíti a szabályt).
Szóval szerintem JLE! :-)

1885* 2016.08.10. 20:55:25

@DominiKing: " csakis a teljesítmény számít" majdnem ;)

uteapu 2016.08.10. 21:19:42

@DominiKing: Te mindig higgadt vagy, van is benne igazság de most úgy tűnik, mintha a helyzethez gyártottál volna ideológiát. :)

DominiKing 2016.08.10. 21:21:10

@1885*: Rossz májú vagy. :-) Van ott egy zárójel is, a múlt nem számít csakis a jelen.

DominiKing 2016.08.10. 21:24:37

@uteapu: ? A fiatalokkal szembeni bizalom növekedése iránti igényemet nevezed ideológiának?

uteapu 2016.08.10. 21:32:52

@DominiKing: Nem. Te mindig pártoltad a fiatalokat de szerintem a mostani helyzet, érzésem szerint inkább kényszer, mint okos előrelátás.

uteapu 2016.08.10. 21:34:55

@uteapu: Basszus. A szerintem, érzésem közül az egyik törölve.:)

DominiKing 2016.08.10. 21:37:02

@uteapu: Lehet idén csak addig nyújtózkodunk, ameddig a takarónk ér. Én ezt nem kényszernek, hanem bölcs előrelátásnak nevezném. :-)

DominiKing 2016.08.10. 21:38:58

@uteapu: Na jó, komolyan. Nem gondolod, hogy lehet a hibákból tanulni?

Imam Khomeini 2016.08.11. 14:18:59

@Licsimi1: nem baj, a volanban meg ott van Sziranyi es az egesz Dunaujvaros

1885* 2016.08.11. 14:35:38

@Imam Khomeini: Szirányiról már a Vasas is azt képzelte, hogy az ő nevelésük, 1 év után :))))

Licsimi1 2016.08.11. 15:33:28

@Imam Khomeini: Pókon kívűl még egy olyan Újpesti nevelés, aki meghatározó játékos mostanság? Persze tudom, Sikit is Ti neveltétek.
Sofron, Kóger, Vincze, Szita, Szaller, stb. mind-mind Újvárosból és Újpestről jöttek jöttek.
Amúgy is értelmetlen ez a vita, én sem az első munkahelyemen fejlődtem a legtöbbet. Szerintem 4-5 év egy helyen már meghatározó egy játékos életében. Legjobb példa, hogy mennyit fejlődött pl. Balu 2-3 Volán szezon alatt. Vagy Svasznek Bence hol tanult meg normálisan korcsolyázni?

1885* 2016.08.11. 16:31:39

Kóger OMG :(((((((

1885* 2016.08.11. 16:45:45

@leonov: Kóger egy rossz vicc, alibikirály.

uteapu 2016.08.11. 17:03:12

@Licsimi1: Tudjuk, rajtatok kívül itt senki nem tett szinte semmit a hokiért. Tudjuk, ti honosítottátok meg a hokit hazánkban. Tudjuk, mindenki nálatok tanulja ki a szakma csinját-binját. Rajtatok kívül senki nem húzott akkora hasznot potyapénzekből mint ti. Rajtatok kívül senki nem profitált annyit mások játékosaiból, mint ti. Rajtatok kívül senki nem picsog ennyit mint ti.
Az a bajotok, hogy mások is tudnak csapatot csinálni, akik még jól oda is tudnak nektek verni. Ez a ti legnagyobb bajotok, meg az, hogy nem fog már olyan könnyen a kaszátok. Produkáljatok már végre valami komolyat az EBEL-ben, ott szurkolunk is nektek de szokjátok már meg végre, hogy a honi liga már nem egyedül a ti játszóteretek.

uteapu 2016.08.11. 19:49:43

@Licsimi1: A nagyképűségetekről beszéltem és nem személyeskedtem. Nyomatékosan kérem ezt te se tedd, mivel nem is ismersz! Nem utálom a volánt csak azt, amit mint jelenség képviselt. Amit zárásként írtál, abban nagy tévedésben vagy de ezen cseppet sem csodálkozom írásaidat olvasva. Én csak picit sajnállak.

Licsimi1 2016.08.11. 19:53:28

@uteapu: Az utolsó mondatoddal nem személyeskedtél? Sajnálj ha akarsz. Szerencsére nincs miért, meg amúgy is leszarom.

uteapu 2016.08.11. 20:01:08

@Licsimi1: Megtehettem, mert te megtetted.
Jobb is az mintha az orvosnak kell kiszedni.

1885* 2016.08.11. 20:02:29

@Licsimi1: az előző kommented próbáld meg átfogalmazni, az oda nem illő szavak nélkül.

uteapu 2016.08.11. 20:14:17

@1885*: Nem fogom.:) Csak egy idő után összekócolja az idegeimet a mantramalom.:)
Egyébként ha nem haragszol én nem töröltem volna a kommentjét, főleg ha átfogalmazásra kérted egy részét.Igazából nem sértett és az ilyen nem a címzettet minősíti.

1885* 2016.08.11. 20:18:16

@uteapu: az a baj, hogy egy-két szót nem lehet törölni, csak az egészet, igaz, hogy őt minősíti, de szerintem van ami nem fér ide.

Licsimi1 2016.08.11. 20:28:34

@1885*: Tudjuk, rajtatok kívül itt senki nem tett szinte semmit a hokiért. Tudjuk, ti honosítottátok meg a hokit hazánkban. Tudjuk, mindenki nálatok tanulja ki a szakma csinját-binját. Rajtatok kívül senki nem húzott akkora hasznot potyapénzekből mint ti. Rajtatok kívül senki nem profitált annyit mások játékosaiból, mint ti. Rajtatok kívül senki nem picsog ennyit mint ti.
Az a bajotok, hogy mások is tudnak csapatot csinálni, akik még jól oda is tudnak nektek verni. Ez a ti legnagyobb bajotok, meg az, hogy nem fog már olyan könnyen a kaszátok. Produkáljatok már végre valami komolyat az EBEL-ben, ott szurkolunk is nektek de szokjátok már meg végre, hogy a honi liga már nem egyedül a ti játszóteretek.

Ezután minden szó odavaló volt!!!

Licsimi1 2016.08.11. 20:28:34

@1885*: Tudjuk, rajtatok kívül itt senki nem tett szinte semmit a hokiért. Tudjuk, ti honosítottátok meg a hokit hazánkban. Tudjuk, mindenki nálatok tanulja ki a szakma csinját-binját. Rajtatok kívül senki nem húzott akkora hasznot potyapénzekből mint ti. Rajtatok kívül senki nem profitált annyit mások játékosaiból, mint ti. Rajtatok kívül senki nem picsog ennyit mint ti.
Az a bajotok, hogy mások is tudnak csapatot csinálni, akik még jól oda is tudnak nektek verni. Ez a ti legnagyobb bajotok, meg az, hogy nem fog már olyan könnyen a kaszátok. Produkáljatok már végre valami komolyat az EBEL-ben, ott szurkolunk is nektek de szokjátok már meg végre, hogy a honi liga már nem egyedül a ti játszóteretek.

Ezután minden szó odavaló volt!!!

uteapu 2016.08.11. 20:48:39

@1885*: OK. Így meg elég zavaros az egész de sebaj. Szerintem belefér, főleg, hogy elvileg egy kettős találatú asszóval le is zárult az a rész.:)

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2016.08.11. 21:06:55

@DominiKing: "csakis a teljesítmény számít" - Mélyen egyetértek!

1885* 2016.08.11. 21:29:24

@uteapu: Te érted miért másolta be 2x a Te kommented? :) az együttes találat amire gondolsz?

uteapu 2016.08.11. 21:34:03

@1885*: Nem. Biztos nem ment át azonnal.:)
Az együttesnél másra céloztam a személyesekre. :)

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2016.08.11. 22:00:12

@Imam Khomeini: 26 játékosból legalább 10 fehérvári nevelés, 8 légiós/honosított.

Rajna két jegyzett szezonban, 17 éves koráig volt Dunaújvárosban. 3 Stars szezon után, 20 évesen, 1 szezonra visszakerült Dunaújvárosba. Utána szalmaszálon múlott, hogy abbahagyja, végül EBYSL-ből feltörve, 5. fehérvári szezonja előtt a három hasonló klasszis válogatott kapusunk között van.

Szirányi
4 ÚTE 16..20
3 Stars 20..23
1 Briancon 24
1 Miskolc 25
4 Fehérvár 25..29

Orbi
4 Dunaújváros 16..20
7 Fehérvár 20..27

Korbuly
1 MAC 14..15
1 ÚTE 15..16
2 svéd utánpótlás 16..18
5 Fehérvár 18..23

Vas Jankó
1! Dunaújváros 16
4 svéd utánpótlás 16..20
11 légiósként 20+
2. fehérvári szezont kezdi 2009/10 után

Erdély Csanád
1 DunaFradi 15
1 USHL 20
5 Fehérvár 16..19 20..

Sárpátki
1 Csíkszereda 16
1 DunaFradi 17
6 Fehérvár 17..23

Reisz
1 Csíkszereda 15
1 DunaFradi 16
6 Fehérvár 16..22

Közülük legfeljebb négyet mondhatsz újvárosi nevelésnek, ha a jegyzett pályafutásuk elejét tekintjük. Ez nem a csapat fele, hanem durván hetede. Ha viszont azt nézem, hogy mikor váltak meghatározó játékosokká, akkor Vason kívül mind Fehérvárott. Szirányin lehet vitatkozni esetleg, mert a tehetsége a Starsban is látszott, de a brianconi kitérő szerintem még nem hozta meg az áttörést. Kettejükön kívül az összes máshonnét érkező játékos legfeljebb 20 évesen került a csapatba, tehát jégidőt Fehérvár biztosított nekik a fejlődéshez.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2016.08.11. 22:03:41

@1885*: Válogatott játékos. Ő befért, Siki nem.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2016.08.11. 22:10:13

@uteapu: Hány@dik lett az ÚTE tavaly a hazai ligában? Hány@dik a Fehérvár?

Lazlee 2016.08.11. 23:28:15

@trollfeeder: na elmész a picsába. :D

Téged is a Ica tanítónéni nevelt, mert a középiskola négy éve számít valamit először, a szüleid addigi 14 éve csak a fölvezetés.

De megint csak inkább az Imivel értek egyet, lehet utálkozni, csak ne barom módra.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2016.08.12. 05:01:41

@Lazlee: =D
Egyszer azért kíváncsi lennék, hogy az érintett játékosok mit mondanak. Egyáltalán állást mernek-e foglalni a kérdésben.

Imam Khomeini 2016.08.12. 08:05:08

@trollfeeder: csak kerdezem, az altalad felsorolt jatekosok mind 16 evesen kezdtek hokizni?

uteapu 2016.08.12. 09:36:56

@trollfeeder: Látod ez a baj veletek. Ha nincs komoly érv a végén meg az fog jönni, hogy kinek büdösebb a kesztyűje. :)

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2016.08.12. 09:47:30

@uteapu: Egyedül a Miskolc mondhatja el magáról, hogy a Fehérvárt le tudja győzni sorozatosan, ők is csak a B-t. Az irány érzékelhető, de egy kicsit korai a haláltánc, amit szeretnétek eljárni. Emlékeztessetek majd erre, mikor a titánok kitömik a lilákat!

uteapu 2016.08.12. 10:21:33

@trollfeeder: Minket lehet, hogy kitömnek és még az is lehet, hogy másokat is. A dolgok igazi lényegét a büdös életbe nem fogjátok megérteni, amíg szemellenzősen és lassan csak a múltból éltek. Azt sem fogjátok megérteni, hogy itt alapból nem a csapatotok ellen vannak, hanem a felfogásotokkal, ami a Volánon csapódik le. Ez azért, mert a csapat fontos minden hokiszeretőnek de ti jelentéktelenek vagytok hozzájuk képest a nagy arcotokkal.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2016.08.12. 11:26:28

@uteapu: Múltból élünk? Ez most történik, Reg! Persze, nem a csapat ellen dörzsölik a tenyerüket a honi ellenfelek, mikor boltik végre a Fehérvár kupában.. Hihető! Sőt, Ocskay-ligázás sincs, a csapat vezetősége is csupa szerethető dolgot tol le a nagyérdemű honi hoki torkán. Csak azok a genyó fehérvári szurkolók ne lennének, akik esetleg még a csapatuk játékával szemben is kritikus hangnemet engednek meg, ha szükséges. Lehet, hogy azért fáj ez nektek ennyire, mert nekünk tényleg van mire büszkének lenni. Talán eljutunk oda, hogy egyre több hazai csapatnak lesz. Csendben figyeltem a miskolci flame-eket, akik biztos szintén "jelentéktelenek", és "nagy az arcuk"..

uteapu 2016.08.12. 11:37:56

@trollfeeder: Fff.. Mondjad csak a magadét, nekem elegem volt. Ne keverj bele más csapatot ekézz minket és főleg ne akard belekeverni a jegesmacikat! Ne erőlködj ilyesmivel.

Imam Khomeini 2016.08.12. 11:57:09

@uteapu: trolleteto mindig is ilyen vegtelenul egybites volt

Licsimit sajnalom o regen sokkal tagabb latokorrel birt de mara beszukult az elmeje

az a baj hogy nem ertik hogy mirol szolt a cikk es mirol a kommentek ezert csak a kedvenc csapatuk elleni tamadaskent tudjak megelni

mivel igy az alapfeltevesuk is hulyeseg mindenfele faszsagot probalnak elorangatni ellenervkent

1885* 2016.08.12. 12:53:17

@trollfeeder: "titánok kitömik a lilákat!" Ez minden vágyad? Az ebelben mikor tömtök ki már mindenkit? Elég rég ott vagytok már.

Licsimi1 2016.08.12. 16:55:21

@1885*: Ti is elég rég ott vagytok már a MOL Ligában, Ti mikor tömtök már ki mindenkit?

Licsimi1 2016.08.12. 17:08:10

@Imam Khomeini: Jaja! Én sértődtem meg felső vezetőként, mint egy kisgyermek. :)
Éppen az a baj, hogy egymást gerjesztve utáljátok a Volánt, bármit is csinál. Amikor itt volt az volt a baj, mikor elment akkor az. Amikor megcsinálta a Farmot, akkor az. Most meg az,hogy létezik és próbál úgy a felszinen maradni,hogy eredményes is legyen valahogyan.
Csak arra kérek mindenkit, hogy nézze vissza a sapporói ukrán meccs összefoglalóját. A végén ott is kimondja a kommentátor, azt ami miatt én itt a számat tépem! Kiváncsi leszek jövőre a MAC-ot is így fogjátok b@aszogani mikor elmegy? És a Miskolc, ha az Extraligában fog indulni?

uteapu 2016.08.12. 17:20:43

@Licsimi1: A MAc-ot már most mindenki b@szogatja.:)
Ti is megszokhatnátok az ekézést, mint ahogy mi is megszoktuk, mert mindenki kapott már.

1885* 2016.08.12. 17:21:58

@Licsimi1: Ti meg mikor veszitek észre, hogy nem mi, hanem a saját nevelésű Kangyal-Mogyi páros vág haza Titeket? Nem minket kéne itt gyaláznod folyamatosan :D Az Öreg keblén melengett párossal foglalkozzatok.

Licsimi1 2016.08.12. 17:51:36

@1885*: Én nem az Újpestet gyalázom Te szerencsétlen, hanem Téged és az öreg barátodat! Persze a csapatod sem a kedvencem, de tavaly már konszolidáltak voltak. Én is voltam meccsen Újpesten is és nemcsak akkor, amikor a Volánnal játszottak.

uteapu 2016.08.12. 17:55:51

@Licsimi1: Na ez mindjárt más! Ha a csapatomat gyalázod, azért roppant módon durcás tudok lenni. :D

1885* 2016.08.12. 18:00:33

@Licsimi1: engem meg Uteaput? Oszt mit ártottunk Neked? Azt ugye tudod, hogy kommentelgethetsz a Volán blogon, ott mindenki biztos egy véleményen van veled.

Miért vagyunk mi szerencsétlenek? Mert nem a csodálatos Volánnak drukkolunk?

uteapu 2016.08.12. 18:05:33

@1885*: :D Csak gondolj bele. Ülünk páran vagy csak ketten egy sörözőbe és teljes az egyetértés, nincs kit gyalázni. Bambulunk magunk elé, a sör sem igazi így , milyen unalmas lehet. :D

Licsimi1 2016.08.12. 18:07:41

@uteapu: Nem iszom alkoholt! :)
Amúgy meg Ti kezdtétek...

1885* 2016.08.12. 18:13:55

@uteapu: :D
@Licsimi1: elkezdhetnéd, nem lennél ennyire ellenséges, a Ti kezdtétek utoljára oviban volt érv.

uteapu 2016.08.12. 18:14:01

@Licsimi1: Hát... nem is rád gondoltam.:D
Ja...Várjál csak. Nem rémlik de utánanézek. Mi kezdtük, hogy a jkb-tól kezdve mindenki ellenetek?
....
Utánanéztem. Nem mi voltunk. :D

uteapu 2016.08.12. 18:24:44

@Licsimi1: Egyébként elárulok valamit. Tudom tisztelni azokat, akik a végsőkig képesek kiállni a csapatuk mellett. Ilyen volt a régi blogtárs, Zele kiállása a Vasas mellett. Egy pici különbséggel, amit azt hiszem nem is kell megemlítenem és az ő javára szól.:)

1885* 2016.08.12. 18:25:10

@uteapu: na, én befejeztem, inkább bontok egy pezsgőt, mert nekünk van miért örülni, szegény "szerencsétlen" Lilákhoz hazajött a nagy KEDVENC!

uteapu 2016.08.12. 18:27:39

@1885*: Erre gondoltam én is, mert ahogy látom, két fronton is helyt kell állnia és ez nem egyszerű. :)

1885* 2016.08.12. 18:50:45

@uteapu: jó lenne egy cikk valahol Sikitől meg Benkitől, hogy miért jöttek haza :)

kutyatej73 2016.08.12. 19:09:10

@Licsimi1: A válogatott támadó 18 év után visszatér élete első klubjába.1995-ben, nyolcévesen igazolták le a lilák.
www.jegkorongblog.hu/2016/08/05/benk-andras-ujpesten-folytatja/

1885* 2016.08.12. 19:12:32

@kutyatej73: :D A haza ott van, ahol szeretnek.

uteapu 2016.08.12. 19:24:22

@1885*: Ne túlozz. Majd egy év után lesz saját nevelés.:D

1885* 2016.08.12. 19:27:41

@uteapu: én kérek elnézést :D

Imam Khomeini 2016.08.14. 00:19:03

@kutyatej73: a fehervariak csak akkortol ismerik a jatekosok eletutjat amikor a volanba igazoltak

ezert lesz nekik mindenki fehervari neveles aki valaha is megfordult ott

FrankK37 2016.08.14. 10:17:09

@Imam Khomeini: Kérlek rakd egymás mellé :
Benk András

"1995-ben, nyolcévesen igazolták le a lilák"
"9 egy huzamban Székesfehérváron eltöltött EBEL-szezon"

Maradjunk annyiban , hogy Újpesten megtanították korcsolyázni , Fehérváron pedig válogatott jégkorongozót faragtak belőle .

uteapu 2016.08.14. 10:33:07

@FrankK37: A jégkorong alapja a korcsolyatudás. :D :D

FrankK37 2016.08.14. 10:35:32

@uteapu: Javier Fernández López még sem tud jégkorongozni :D

Imam Khomeini 2016.08.14. 11:22:20

@FrankK37: elfelejtetted, hogy valogatott jatekoskent igazolt Fehervarra

uteapu 2016.08.14. 11:27:22

@FrankK37: :D Na de őt valószínüleg a lányok is nyugodtan beengedhetnék az öltözőjükbe ezért nem jégkorongozó :D

FrankK37 2016.08.14. 11:28:29

@Imam Khomeini: Akkor pontosítok, az ELSŐ felnőtt világbajnokságára már Volán játékosaként utazott el.

FrankK37 2016.08.14. 11:30:55

@uteapu: Ebből is látszik, hogy nem minden a korcsolyatudás, néha keménynek is kell lenni

FrankK37 2016.08.14. 12:09:21

@Imam Khomeini: Pedig igaz, felnőtt VB ről beszélek, nem U20 és nem bari mérkőzésről.

Imam Khomeini 2016.08.14. 12:43:40

@FrankK37: valogatottsagrol beszeltel es nem felnott vb meccsrol

olvass csak vissza nyugodtan

1885* 2016.08.14. 13:22:48

Egy szónak is 100 a vége, mindenki a Volánban lett jégkorongozó, aki nem, az is. Aki valaha akár a nézőtéren eltöltött 1 harmador az is, még énis :)))))))))

FrankK37 2016.08.14. 17:02:36

@1885*: Ezt Te mondtad : "mindenki a Volánban lett jégkorongozó"

Örülök, hogy nem nekem kellett kimondanom :D :D

Vincenzo6 2016.08.15. 00:04:45

Páran gyengén teljesítenek, elmennek levezetni/regenerálódni és mindjárt mindenki azt hiszi, hogy itt megszűnnek a különbségek. Összezárt ollót vizionál itt mindenki, miközben egy millimétert csukódott kb. De sebaj, érezzétek jól magatokat ettől. Én is örülök, ha erősödik a MOL liga meg a csapatai, de az összehasonlítás még midig teljesen értelmetlen.

Ordogfioka 2016.08.22. 15:55:19

@uteapu: Megérett az idő egy objektív, független, jégkorongos hírportál létrehozására, oda illő emberekkel.

Ordogfioka 2016.08.22. 15:56:22

@Licsimi1: Ebben a pár mondatban minden benne van. Szerintem blogellenesség nem létezett itt, ezt a blog vezetősége provokálta ki az erősen részrehajló esszéírásaival. Ha a szerző véleményét szeretné kifejezni az adott témával kapcsolatban, tegye meg azt kommentben, ne éljen vissza a hatalmával. Ha a jégkorongban egyeduralmat emlegetünk először nézzük rá, mivé lett ez a blog...

Ordogfioka 2016.08.22. 15:57:04

@uteapu: Ezt a választ nem tudtam hova tenni, pedig többször is elolvastam a kommentfolyamot. Régóta olvasom a hozzászólásaidat, sokszor egyetértettem veled, de mostanság csak gúnyt és utálatot lehet érdemben kiolvasni belőlük. Megértem ha az egypólusú jelenséggel van bajod, de ezért miért kell a Volánt és a szurkolóit, hozzátartozóit ekézni? Aki megérdemli az úgyse olvassa a megjegyzéseket. Személy szerint nekem a bajom nem a többi csapat előrelépésével van, hanem azzal, hogy irreális képet festenek a mai magyar jégkorongról.

Ordogfioka 2016.08.22. 15:58:11

@Lazlee: Állásinterjún se azt nézik, hova jártál általános suliba. Jóesetben minden rendes helyen megtanítják, hogy kell a gyereknek korizni, és ez nem biztos, hogy elsősorban a klub érdeme.

Ordogfioka 2016.08.22. 15:59:28

@uteapu: A múltból hadd ne mondjam ki él.. A miskolci "kommentcunamit" én is figyeltem. Még egyet sem láttam pattogni, hogy így a Volán, úgy Volán, pedig az egyetlen csapat, aki elmúlt időszakban megközelített minket.

Ordogfioka 2016.08.22. 16:00:09

@Imam Khomeini: Te már csak ismered :)
Nem értjük miről szólt a cikk, mivel érdemben nincs semmi mondanivalója. Kérlek világosíts fel ha van. Megkockáztatom, hogy ha a MOL liga nem erősödött volna, akkor is bekövetkeznek a Volánban ezek a játékosmozgások.

Ordogfioka 2016.08.22. 16:01:18

@Vincenzo6: Egyetértek, volt egy kicsúszott szezon és ennyi, nem kell túldimenzionálni.

uteapu 2016.08.22. 16:54:51

@Ordogfioka: Véletlenül kerültem most ide de jó, hogy így történt. Visszaolvastam és meggyőződtem róla , hogy olyasmit állítottál ami nem igaz, tehát hazudtál.Igen ha úgy tetszik ekézem azokat,akik eddig ekéztek mindenkit, mer úgy gondolták megtehetik. Utáltam az egypólusúságot mert zsarolással élt és ez még ma is meglévő jelenség de ahogy osztódik, úgy gyengül is.
Örülnék neki ha konkrétan leírnád, mikor említettem a hozzátartozókat! Ez a hazugság részedről és ezáltal hiteltelen is lettél. A jkb-val mindig akkor van baja valakiknek ha számára nem tetsző dolgokat ír de nem azért van, hogy mindenkinek a kedve szerint nyalja a seggét.
Ha számotokra mindig tetsző dolgokat akartok olvasni, arra ott van a saját oldal.
Szevasz.

uteapu 2016.08.22. 17:26:16

@1885*: Ha tudnád miket töröltem vissza! :)
Az nem izgat fel ha engem baszogatnak és még a csapatnál is van egy ingerküszöb, főleg ha tudom, honnan jön.;) Azt viszont nem tudom tolerálni ha olyasmit állítanak ami nem igaz, bár ez manapság sajnos nem szokatlan.

1885* 2016.08.22. 17:39:20

@uteapu: képzelem! :D és még el sem kezdődött a szezon.

Vincenzo6 2016.08.23. 09:03:36

Jézusom! Miért nem lehet egy hozzászólásban?

Lazlee 2016.08.23. 09:52:16

@Vincenzo6: túlzott elvárások ezen a szinten.
süti beállítások módosítása