Itt az utolsó esélyünk a bennmaradásra
2016.05.14. 12:02: kutyatej73
84 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr178716002
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
DominiKing 2016.05.14. 13:59:27
A mai ellenfelünk inkább ellenség. Brutális és alattomos játékra képesek és profi módon művelik az ellenfél provokálását. Kicsiben a szlovénok játszottak így ellenünk, amikor tétre ment a játék. Sajnos mi ennek mindig felültünk és többek között ez okozta a vesztünket. Ma tűrni kell és legyen megtorlás számukra az emberelőnyünk. Apró gólokkal törlesszünk, ez lesz nekik igazából húsba vágó.
Hajrá magyarok!
Hajrá magyarok!
DominiKing 2016.05.14. 15:02:37
Nekem valahogy a mai szitu hasonlít a szapporói ukrán meccsre. Még a tétje is hasonló :-)
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2016.05.14. 15:11:56
Én már nem merek mondani semmit. Rajna kezd...
uteapu 2016.05.14. 15:32:37
Megfogadtam, hogy nemírok a harmadok alatt de ezt most nem bírtam ki. :)
freddyD 2016.05.14. 15:32:56
@Fermentátor: Érthető, hogy nem lehetett megint Vay a kapuban, mikor már az USA meccs végére is elfáradt
uteapu 2016.05.14. 15:51:23
Sajnos kijönnek róla a korongok, ráadásul sok a buta kiállítás és egyébként is könnyebben fognak kiszórni minket.
DominiKing 2016.05.14. 15:51:59
Sajnos minden védés kipattanóval végződik, de a fehérorosz kapus se áll feladata magaslatán. Az pedig szintén nagy baj, hogy a a négy kiállításunkból három teljesen jogos volt. Ezen változtatni kellene.
KHL Pisti 2016.05.14. 15:57:14
@DominiKing: Tökéletesen hasonló érzésem támadt nekem is a meccs előtt. Pont ugyanaz lehet a fegyverünk, mint 8 éve.
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2016.05.14. 15:57:30
A negyedik kiállítás, hat... Mindegy, benne van. Eddig azert összejöttek nekunk a dolgok.4 kapuralovesbol 2 gól azert nem rossz.
tsd 2016.05.14. 16:20:23
BAZSIKA
tsd 2016.05.14. 16:24:58
VILIKE
1885* 2016.05.14. 16:27:53
@tsd: na azért Bencécske assistja sem volt gyengécske :P
@freddyD: @Fermentátor: szerintem nem kell Rajnát cseszegetni :)
@freddyD: @Fermentátor: szerintem nem kell Rajnát cseszegetni :)
tsd 2016.05.14. 16:32:32
Jól öljük most a játékot
tsd 2016.05.14. 16:35:22
Istit az NHL-be
tsd 2016.05.14. 16:39:12
Hát ezek az 5-3-ak..
DominiKing 2016.05.14. 16:40:32
Ha valaki azt mondja nekem, hogy az utolsó harmad előtt két góllal vezetünk, hát...
Nehogy felébresszetek!
Nehogy felébresszetek!
uteapu 2016.05.14. 16:41:00
@1885*: Ez nem egy felcsúszott ütő volt, hogy szarjon sünt egy hétig.
NickLeeson 2016.05.14. 16:45:49
Azt lattatok, hogy a bulielhozatal 26:10 ide?
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2016.05.14. 16:47:16
Az utolso percekben teljesen uraltuk a játékot. Magabiztosan mozognak a fiuk.
uteapu 2016.05.14. 16:49:42
A tapasztalatok szerint a második harmadok voltak a kritikusak eddig. Akkor most...izé... :)
uteapu 2016.05.14. 16:52:58
@1885*: Már erre koncentráltak. :)
tsd 2016.05.14. 17:00:36
Bartalis tanári
DominiKing 2016.05.14. 17:24:24
Nem lett igazam nem4-2 hanem 5-2 Igeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!
uteapu 2016.05.14. 17:25:34
ÓRIÁSI!!! Győzelem az A csoportban!
DominiKing 2016.05.14. 17:29:16
@uteapu: Jaj és teljesítik a kérésedet. Van zenei aláfestése a himnusznak.
DominiKing 2016.05.14. 17:33:25
Nem hiszem el. Egy szar spanyol bajnoki meccs miatt lekeverik az ünneplést.
1885* 2016.05.14. 17:34:23
most komolyan elkapcsolnak a diadalmámor helyett a fostalicska botlábúakra????? ezt nem hiszem el.
DominiKing 2016.05.14. 17:36:29
Azért most nagyon haragszom a szlovákokra. Már meg is lenne a bennmaradás, ha legyőzték volna ezt a f.orosz csapatot.
Kurier! Hol vagy?
Kurier! Hol vagy?
1116001 2016.05.14. 17:36:58
@1885*: Tegnap csak altatás és figyelemelterelés volt!!:)
uteapu 2016.05.14. 17:40:00
@DominiKing: Aztán milyen mérges leszel a franciákra ha el lazázzák a meccsüket ellenük és esetleg azon megy el a bennmaradásunk. :)
freddyD 2016.05.14. 17:40:59
Szenzációs élmény volt, teljesen megérdemelt győzelem. Ezek a srácok most váltak halhatatlanná, gratulálok tiszta szívből
Szamiz67 2016.05.14. 17:52:32
Csodálatos mérkőzés volt, kösz srácok ezért a szívvel-lélekkel-ésszel játékért!
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2016.05.14. 18:01:26
@1885*: Szó nem volt cseszegetésről. Jó, előszörre meglepődtem, nem értettem. Hiszen, ha egyszer Vay jó formában van, miért nem ő véd. Ha meg fáradt, akkor miért nem a Rajna-Hetényi duó van nevezve. Ennek szólt a 3 pont.
1116001 2016.05.14. 18:04:35
Ez már A csoportos munka volt!
A végét én is megkönnyeztem:)
Pokoli nehéz lesz benn maradni, de ha ki is pottyanunk, nekem akkor is pozitív lesz ez a mérleg!!!
(győzelem, mutatott játék szlovákok, kanada, finnek ellen)
A végét én is megkönnyeztem:)
Pokoli nehéz lesz benn maradni, de ha ki is pottyanunk, nekem akkor is pozitív lesz ez a mérleg!!!
(győzelem, mutatott játék szlovákok, kanada, finnek ellen)
Chani02 2016.05.14. 23:02:23
Történelem.
NickLeeson 2016.05.15. 00:03:31
Jól számolom, hogy az EN-s gólunk nélkül a fehéroroszoknak saját kezükben lett volna a sorsuk feltéve, hogy mint a papírforma szerint várható szlovákok már nem szereznek több pontot? Ha győztek volna az utolsó meccsen számukra legrosszabb esetben hármas holtverseny alakult volna ki, amiben mi lettünk volna a legrosszabbak. Így viszont ők. Ha így van, szerintem a stábjuk is hibázott. Ha igen, akkor ez a hiba még sokba kerülhet nekik akár.
Nittümeki 2016.05.15. 00:26:49
@NickLeeson: Ha feltételezzük, hogy mi is és ők is megszerezzük a megszerezhető három pontot és a szlovákok maradnak hattal, így kialakul a hármas holtverseny, a szlovákok gólaránya várhatóan még akkor is messze a legjobb lesz. A maradék két csapatból meg az egymás elleni eredmény nekünk kedvezne és mindenekelőtt azt nézik.
NickLeeson 2016.05.15. 00:43:29
@Nittümeki: hármas holtversenynél nem először az egymás elleni eredmények minitabellája döntene? Abban mindenkinek 3 pontja lenne, szlovákok +1 gólkülönbség, nekünk 0, BLR -1
NickLeeson 2016.05.15. 07:45:24
@NickLeeson:
Step 1: Taking into consideration the games between each of the tied teams, a sub-group is created applying the points awarded in the direct games amongst the tied teams from which the teams are then ranked accordingly.
Step 2: Should three or more teams still remain tied in points then the better goal difference in the direct games amongst the tied teams will be decisive.
Step 1: Taking into consideration the games between each of the tied teams, a sub-group is created applying the points awarded in the direct games amongst the tied teams from which the teams are then ranked accordingly.
Step 2: Should three or more teams still remain tied in points then the better goal difference in the direct games amongst the tied teams will be decisive.
NickLeeson 2016.05.15. 10:03:55
Melyik csapatoknak szurkoljunk (a sajátunkon túl) és melyek a saját sorsunkat befolyásoló mérkőzések?
Az A csoport egyik nagy csapata se szeretné Kanadát vagy Finnországot kapni a negyeddöntőben, ezért nem fognak pontot leadni a kicsiknek. A csoportgyőztes esetleg elméletileg megpróbálhatná elkerülni az USA-t ha utóbbi csak negyedikként jutna tovább. A cseheknek erre a svájciak elleni meccsen esetleg lesz lehtőségük, abban bízva, hogy a később rendezett orosz-svéden előbbiek nyernek rendes játékidőben. Ergo csak a svájciak számíthatnak ajándék pontokra a másik csoportban, de csak akkor ha az USA ma nem győzne Németország ellen.
Kérdés az USA fog-e taktikázni? Szerintem nem, pedig egy mai hosszabbításos vereséggel jó esetben tudná befolyásolni az utolsó meccsén, hogy negyedik vagy harmadik helyen megy-e tovább és a negyeddöntő már biztos lenne. Nem hiszem, hogy oroszokat direktbe el akarnák kerülni. Egy mai rendes játékidős vereséggel viszont még a negyeddöntő is veszélybe kerülni (ki-ki mérkőzés a szlovákokkal utolsó fordulóban még ha nincs is sok realitása annak, hogy ott szolvákok bizonyulnak erősebbnek). A mai meccsen németek legalább két pont megszerzésével bebiztosíthatnák a negyeddöntőt, vagyis függetleníthetnék magukat az utolsó mérkőzéstől. Ha ma kikapnak, még a negyeddöntő is veszélyben, ha holnap nem vernek minket, ergo szerintem nem fogják feladni a mai meccset. Én enek a kimenetelnek fogok szurkolni.
Sokan úgy gondolják, hogy a franciák nem lesznek motiváltak az utolsó meccsen ha mi nem szereznénk elegendő pontot. Szerintem ez így nem igaz. A csoportok beosztása a világranglista alapján készül, sok még a bizonytalanság, és a csoportokat ugye módosítani is fogják ha Németország és Franciaország egy csoportba kerülne, de számításaim szerint egy francia győzelem BLR ellen a következő csoporttal kecsegtetne a franciák számára: Magyarország, Szlovénia, Franciaország
(világranglista ez lenne hátulról: Olaszország, Magyarország, Szlovénia, Dánia, Norvégia és Lettország közül a gyengébb, Franciaország)
A többi esetben a franciák lennének a második leggyenygébb csapat Olaszország vagy Szlovénia után. Szerintem nekik is megéri győzni és ezt ők is tudják. Ez nem grancia semmire, de talán fognak annyira hajtani mint mi anno Dél-Korában Japán ellen.
Az A csoport egyik nagy csapata se szeretné Kanadát vagy Finnországot kapni a negyeddöntőben, ezért nem fognak pontot leadni a kicsiknek. A csoportgyőztes esetleg elméletileg megpróbálhatná elkerülni az USA-t ha utóbbi csak negyedikként jutna tovább. A cseheknek erre a svájciak elleni meccsen esetleg lesz lehtőségük, abban bízva, hogy a később rendezett orosz-svéden előbbiek nyernek rendes játékidőben. Ergo csak a svájciak számíthatnak ajándék pontokra a másik csoportban, de csak akkor ha az USA ma nem győzne Németország ellen.
Kérdés az USA fog-e taktikázni? Szerintem nem, pedig egy mai hosszabbításos vereséggel jó esetben tudná befolyásolni az utolsó meccsén, hogy negyedik vagy harmadik helyen megy-e tovább és a negyeddöntő már biztos lenne. Nem hiszem, hogy oroszokat direktbe el akarnák kerülni. Egy mai rendes játékidős vereséggel viszont még a negyeddöntő is veszélybe kerülni (ki-ki mérkőzés a szlovákokkal utolsó fordulóban még ha nincs is sok realitása annak, hogy ott szolvákok bizonyulnak erősebbnek). A mai meccsen németek legalább két pont megszerzésével bebiztosíthatnák a negyeddöntőt, vagyis függetleníthetnék magukat az utolsó mérkőzéstől. Ha ma kikapnak, még a negyeddöntő is veszélyben, ha holnap nem vernek minket, ergo szerintem nem fogják feladni a mai meccset. Én enek a kimenetelnek fogok szurkolni.
Sokan úgy gondolják, hogy a franciák nem lesznek motiváltak az utolsó meccsen ha mi nem szereznénk elegendő pontot. Szerintem ez így nem igaz. A csoportok beosztása a világranglista alapján készül, sok még a bizonytalanság, és a csoportokat ugye módosítani is fogják ha Németország és Franciaország egy csoportba kerülne, de számításaim szerint egy francia győzelem BLR ellen a következő csoporttal kecsegtetne a franciák számára: Magyarország, Szlovénia, Franciaország
(világranglista ez lenne hátulról: Olaszország, Magyarország, Szlovénia, Dánia, Norvégia és Lettország közül a gyengébb, Franciaország)
A többi esetben a franciák lennének a második leggyenygébb csapat Olaszország vagy Szlovénia után. Szerintem nekik is megéri győzni és ezt ők is tudják. Ez nem grancia semmire, de talán fognak annyira hajtani mint mi anno Dél-Korában Japán ellen.
promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2016.05.15. 11:01:08
@NickLeeson: Igen, ez így van, vicces lenne, ha így alakulna. Bár ebben az esetben ugye a franciák lennének az utolsók, tehát a fehéroroszok sorsa attól függene, hány ponttal végez a másik csoport hetedik helyezettje: két norvég vereség esetén Norvégia esne ki.
Ez persze a mi szempontunkból duplacsoda lenne, mert egy második világraszóló bravúrt feltételezne részünkről.
Ez persze a mi szempontunkból duplacsoda lenne, mert egy második világraszóló bravúrt feltételezne részünkről.
promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2016.05.15. 11:19:49
@NickLeeson: Egyébként ha már üreskapus gólok: ha meg mindennek a tetejébe az első meccsünkön mi nem kaptunk volna a végén egyet, akkor ebben az esetleges hármas holtversenyben elsők lennénk, hát az lett volna igazi csoda, egy ötödik hely a csoportban, Szlovákiát megelőzve.
Persze ez nyilván nem szakvezetési hiba, egy első meccsen ilyet nem lehet kiszámolni, de jól jelzi, hogy itt nem feltétlenül igaz az a szokásos hokis bölcsesség, hogy tökmindegy, hány góllal kapsz ki: az csak a play-offra érvényes.
Persze ez nyilván nem szakvezetési hiba, egy első meccsen ilyet nem lehet kiszámolni, de jól jelzi, hogy itt nem feltétlenül igaz az a szokásos hokis bölcsesség, hogy tökmindegy, hány góllal kapsz ki: az csak a play-offra érvényes.
promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2016.05.15. 11:26:31
@NickLeeson: Ami a francia-belarusz meccset illeti, nyilván lesz francia motiváció a győzelemre, de sokkal gyengébb, mint a belaruszoké. Ez kb. ugyanaz az eset, ami 2013-ban volt az olasz-kazah előtt, ott is lett volna hasonló motiváció az olaszok számára. Az ilyenek sokkal puhábbak, mint a kiesés veszélye.
Sajnos a német-magyar vs francia-belarusz meccs tipikusan az a szcenarió, hogy az első meccs eredménye olyan módon befolyásolja a második meccs résztvevőinek motivációját, hogy az az első meccs vesztesét hátrányosan érinti.
Sajnos a német-magyar vs francia-belarusz meccs tipikusan az a szcenarió, hogy az első meccs eredménye olyan módon befolyásolja a második meccs résztvevőinek motivációját, hogy az az első meccs vesztesét hátrányosan érinti.
NickLeeson 2016.05.15. 11:42:52
@promontor: hát nem tudom. A mieink szerintem Dél-Koreában elég motiváltak voltak a japánok ellen. Nekünk látszólag nem volt tétje annak a meccsnek, csak az, hogy a következő évben ne egy olasz-kazah-szolvén vagy osztrák hármassal kelljen meccselni a feljutásért. A franciák, ahogy a játékosok is mindig nyilatkozták folyamatosan figyelnek hátrafelé is, és az ő szempontjukból mi könnyebb ellenfélnek számítunk szerintem mint bármely más együttes a mezőnyben (nekünk van a legkisebb A csoportos rutinunk a feljutókat is ide számolva). Hazai pályán nem hiszem, hogy ki akarnának esni (francia-szlovén meccs papíron se lefutott meccs). Jó lenne azt a meccset már tét nélkül figyelni.
promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2016.05.15. 12:05:23
@NickLeeson: Szerintem a magyar-japán a kivétel, az olasz-kazah a tipikus. Vagy a tavalyi lett-francia. Nem azt állítom, hogy "ésszel" nem akarnának győzni ilyenkor is a kevésbé érdekelt csapatok, de érzelmileg szerintem kevésbé fontos nekik és ez nagyjából azonos tudású csapatoknál döntő lehet.
De persze ha úgy alakul, én is reménykedem majd egy francia győzelemben.
De persze ha úgy alakul, én is reménykedem majd egy francia győzelemben.
NickLeeson 2016.05.15. 15:19:22
Most ennek a német gólnak örüljünk Vincent?
NickLeeson 2016.05.15. 18:10:24
Hát a német hosszabbításos győzelemnek szurkoltam, de így sem tűnik rossznak.
Német sportadón néztem, az utolsó buli előtt amiből győztes gól lett, az utolsó pillanatban behozták a németek a jól lövő bekkeket. Nagy húzás volt így utólag.
Nicsak a csehek meg közben leadtak pontokat a dánoknak? Mondjuk a sorrenden egyelöre nem változtat, de durván kiegyenlített a másik csoport. Ha csak valami csoda nem történik, a németek már a negyeddöntőben, így viszont a szlovák negyeddöntős esélyek az utolsó meccsig életben maradnak.
A következő négy meccsen a következőnek szurkolok:
SUI-SWE: SUI (rendes játékidőben)
SVK-FIN: FIN
RUS-NOR: RUS
CAN-FRA: CAN
Ekkor úgy mennének a németek a mi meccsünknek, hogy biztos negyeddöntősök és ha győznek az oroszokat kapják negyeddöntőben jutalmul. Ha kikapnak, akkor pedig USA-nak hosszabbításos vereségre kellene játszania Szlovákia ellen, hogy GER NE a cseheket kapja. Ez számukra nekem jobb opciónak hangzik, és USA részéről elég rizikós lenne erre játszani. Mondjuk a német nem annyira az az észér fajta, de ki tudja. Hátha mondjuk pihentetik mondjuk az első számú kapust.
Német sportadón néztem, az utolsó buli előtt amiből győztes gól lett, az utolsó pillanatban behozták a németek a jól lövő bekkeket. Nagy húzás volt így utólag.
Nicsak a csehek meg közben leadtak pontokat a dánoknak? Mondjuk a sorrenden egyelöre nem változtat, de durván kiegyenlített a másik csoport. Ha csak valami csoda nem történik, a németek már a negyeddöntőben, így viszont a szlovák negyeddöntős esélyek az utolsó meccsig életben maradnak.
A következő négy meccsen a következőnek szurkolok:
SUI-SWE: SUI (rendes játékidőben)
SVK-FIN: FIN
RUS-NOR: RUS
CAN-FRA: CAN
Ekkor úgy mennének a németek a mi meccsünknek, hogy biztos negyeddöntősök és ha győznek az oroszokat kapják negyeddöntőben jutalmul. Ha kikapnak, akkor pedig USA-nak hosszabbításos vereségre kellene játszania Szlovákia ellen, hogy GER NE a cseheket kapja. Ez számukra nekem jobb opciónak hangzik, és USA részéről elég rizikós lenne erre játszani. Mondjuk a német nem annyira az az észér fajta, de ki tudja. Hátha mondjuk pihentetik mondjuk az első számú kapust.
Ló18 2016.05.15. 18:14:23
@NickLeeson: sztem tuti negyeddöntősök a németek. nem látom hogyan eshetnek ki?
NickLeeson 2016.05.15. 18:23:43
SVK-FIN -> SVK
CAN-FRA -> FRA
USA-SVK -> SVK
BLR-FRA -> FRA
GER-HUN -> HUN
sőt mind FRA-nak és SVK-nak beleférne egy hosszabbításos győzelem is. Vagy két rendes győzelem ha mi csak hosszabbításban nyernénk.
A másik opció:
CAN-FRA -> FRA
BLR-FRA -> FRA
USA-SVK -> USA
GER-HUN -> HUN
Ekkor szintén elég franciáknak egy rendes és egy hosszabbításos győzelem, sőt USA-nak is, vagy ha mi csak hosszabbításban győznénk, akkor nekik rendes játékidőben kellene. Kár, hogy nem a FRA-BLR van előbb, akkor franciák még nagyon motiváltak lennének.
CAN-FRA -> FRA
USA-SVK -> SVK
BLR-FRA -> FRA
GER-HUN -> HUN
sőt mind FRA-nak és SVK-nak beleférne egy hosszabbításos győzelem is. Vagy két rendes győzelem ha mi csak hosszabbításban nyernénk.
A másik opció:
CAN-FRA -> FRA
BLR-FRA -> FRA
USA-SVK -> USA
GER-HUN -> HUN
Ekkor szintén elég franciáknak egy rendes és egy hosszabbításos győzelem, sőt USA-nak is, vagy ha mi csak hosszabbításban győznénk, akkor nekik rendes játékidőben kellene. Kár, hogy nem a FRA-BLR van előbb, akkor franciák még nagyon motiváltak lennének.
Ló18 2016.05.15. 18:26:48
@NickLeeson: jóóóóóóóóóóó:)
Ló18 2016.05.15. 20:07:53
@1885*: dehogy jöttem vissza, itt szopok a kaz-rusB óta, bezárta vki az ajtót rám :( most akkor mol vagy ebel vagy milyen meccsekre készítsem a csarnokot?
1885* 2016.05.15. 20:21:53
@Ló18: Elky lehetett, engem megszponzorált az USA D, reggel küldök egy kis Whiskit, hogy kihúzd a Magyar-Németet. És küldök pizzát. Tudok még valamit tenni érted? UTE-FTC derbyre még várnod kell :(
uteapu 2016.05.15. 20:49:48
@1885*: @DominiKing: Jól elvagytok az ábécé-vel. :)
Ló18 2016.05.15. 20:54:34
@1885*: elvagyok... kedves vagy, de pizzát nem kérek, felszívja a piát, így nem hat annyira, meg most végeztem ki egy 0,7-es üveget, Johnny L...(walking ugye), még jó, hogy a hűtő szar és jegesedik, így tudtam lekaparni belülről hozzá jégkását!
Elky leningrádból írogat, meglehetősen érthetőeket, ékezetekkel, áh Ő sem a régi :(
Köszi a gondoskodást, de itt van előttem Jim (jövőre meglátogatom újra Pére Lachaise-ben, éps ígérem rágót sem ragasztok a fára, ha jövőre is A, és oda kell menni). Képzeld arról álmodtam, hogy talán 1998 lehetett az év és 7-0-ra aláztatok, aztán Dzsuva gólja után egy bélást melegítettem gyufával és azt dobáltam be a jégre a gödörben. De szép is volt.
Elky leningrádból írogat, meglehetősen érthetőeket, ékezetekkel, áh Ő sem a régi :(
Köszi a gondoskodást, de itt van előttem Jim (jövőre meglátogatom újra Pére Lachaise-ben, éps ígérem rágót sem ragasztok a fára, ha jövőre is A, és oda kell menni). Képzeld arról álmodtam, hogy talán 1998 lehetett az év és 7-0-ra aláztatok, aztán Dzsuva gólja után egy bélást melegítettem gyufával és azt dobáltam be a jégre a gödörben. De szép is volt.
Ló18 2016.05.15. 21:02:31
@1885*: mi van?! ki nem állhatlak!!! ki nem békíthető az ellentét, nehogy már elfelejtsed!!! Te, ugye Dzsuva már elment?
Chani02 2016.05.16. 09:04:00
@Ló18: Közben mondjuk nem volt annyi off..
uteapu 2016.05.16. 12:16:19
@1885*: Legéndi Imre ha jól emlékszem.
1885* 2016.05.16. 12:53:45
@uteapu: köszi :) nem értem, hogy jött ide, mondjuk Ló18-at nem mindig értem. Tudod ki hiányzik nekem a zöldektől, budapestijeti barátunk, de mintha ott láttam volna a szentpétervári tömegben.