Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1216) Csíkszereda (1368) DAB (1196) ebel (2407) Erste Liga (4765) Extraliga (1178) Fehérvár (1640) felkészülés (2237) FTC (1471) khl (2186) légiósok (1667) Miskolc (1504) nhl (4896) nők (1289) playoff (1313) Titánok (1025) u18 (1052) utánpótlás (1270) UTE (1300) válogatott (2208) vb (2353) videó (2120) Összes címke

A győzni tudás képessége

2016.05.11. 12:08: kutyatej73

A győzni tudás képessége

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr138705516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gaudi 2016.05.11. 13:08:55

Én végletekig optimista, rózsaszín szemüveges csávó vagyok alapvetően, de ez most sok volt nekem. Égett az arcom, dühös voltam, és először nem néztem végig egy válogatott meccset.

1116001 2016.05.11. 13:19:40

Hurrá, csak megtaláltam!! Megvan még ez a blog!:)

De, hogy érdemben is hozzászóljak:
Én már a legelején sem igazán értettem, miért a franciákra és a németekre koncentrálunk görcsösen?
Teljesen feleslegesen pakoltak terhet a srácokra.

Mindemellett ennyi helyzetet kihagyni büntetlenül nem lehet ezen a szinten. Sőt lassan egy polccal lejjebb sem. OST-t sem sikerült megnyerni már...

DominiKing 2016.05.11. 14:03:02

Nekem az jutott eszembe, amikor gyerek koromban kimentünk az Orczy kertbe focizni mindig gondosan kijelöltük a posztokat. Aztán ahogy múlt az idő egyre többen lettünk csatárok, mert mindenki előre ment, gólt akart lőni (elsőre azt írtam, hogy ütni).
Egyébként maga a góllövés sem megy nekünk, pedig erre mutató jelek az idény közben számos olyan játékosunknál is felmerült aki most a keret tagja. Ráadásul a franciák ellen az sem működött ami az első két meccsen példásra sikerült, többek között, borzasztó buta kiállításokat szedtünk össze. Azért fájó ez a vereség, mert közben olyan dolgokat mutattunk, ami egy pici fegyelemmel párosulva simán megmutathatta volna, hogy miénk a jobb csapat.
És ami engem a legjobban bánt, hogy nekünk mindig a leghátsóbb poszt volt az erősségünk, mindig ez adta a tartást a csapatnak, most az elégségest sem érte el.
Mostanában sokszor utalok a fiatalokra. Úgy gondolom, hogy ők azok akikbe még nem rögzültek be régi avitt reflexek, ezért, ha rájuk helyeznénk a hangsúlyt, akkor nem is azonnal, de nagyon rövid időn belül behozhatnánk a lemaradásunkat (szerintem nem kell túl ragozni, mentális és fizikális képességekre gondolok). Én már most is sokkal több szerepet szánnék nekik és feltétlen bizalmat.
Ha értékelnem kellene az első három meccset, azt mondanám, hogy az eredmény kivételével (itt elsősorban a lőtt gólok számát értem), minden másban pozitív irányba mozdultunk el.
Szerintem.

Nittümeki 2016.05.11. 16:46:15

Treille SHL-statisztikái: 25 meccs, 1 gólpassz. Hát ennél pl. Galló Vili már most többet mutatott a svéd elitligában. Háriról ne is beszéljünk. Jó játékos (amint láthattuk....) de nehogy már felnagyítsuk a franciák képességeit azért, hogy ne tűnjön olyan csúfosnak a vereség. Egy Kanada és Szlovákia elleni helytállást követően egy négygólós vereség a franciáktól igenis zakó. Eddig is tudtuk, hogy az a realitás, hogy kiesünk és nincs is ezzel semmi baj, menni kell tovább, fejlődni, visszajutni, megint visszajutni, de azért mindent ne szépítsünk már meg.
süti beállítások módosítása