Kulcsembereik nélkül várnak ránk este a franciák
2016.05.10. 09:06: kutyatej73
106 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr338701296
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
DominiKing 2016.05.10. 15:14:20
@uteapu: Ne nézd a másik csoportot. Most írtam egy másik poszthoz, hogy megelőzzük a fehéroroszokat aztán tőlem még fejre is állhatnak a másik csoportban, kit érdekel. :-)
uteapu 2016.05.10. 15:14:52
@Speedking: Ez az időkombináció nem ébreszt bennem kellemes emlékeket de ha most így lesz, törlöm az emlékezetemből és csak ez maradhat. :)
uteapu 2016.05.10. 15:19:11
@DominiKing: Jó-jó de amióta egyszer kizártam magam a lakásból mert elvesztettem a kulcsot, azóta tartok mindig tartalékot, ne kelljen zárat cserélni. :)
uteapu 2016.05.10. 15:43:36
@DominiKing: Azért a viccel is óvatosan. :)
Így 1-0 után, tőlem már vége is lehetne ennek a meccsnek csak hát szeretem nézni a hokit.:)
Így 1-0 után, tőlem már vége is lehetne ennek a meccsnek csak hát szeretem nézni a hokit.:)
DominiKing 2016.05.10. 16:07:50
@uteapu: Akkor vicceltem volna, ha Kanadát vagy a finneket mondtam volna. :-)
uteapu 2016.05.10. 16:16:45
Kíváncsi leszek a végére de úgy néz ki a szlovákok nem igazán koncentrálnak erre a meccsre.
NickLeeson 2016.05.10. 16:19:41
@uteapu: mondjuk holnap fehéroroszokkal játszanak akik pihentek lesznek.
uteapu 2016.05.10. 16:21:18
@NickLeeson: Az rendben de én önző vagyok. :)
uteapu 2016.05.10. 16:48:18
@solarys: Nem bántam volna ha könnyítenek a helyzetünkön de ha nem, hát nem. Majd megoldjuk mi magunk. :)
DominiKing 2016.05.10. 16:52:40
@uteapu: Így van. Megverjük őket (is) és az egymás elleni eredmény már nekünk kedvez.
uteapu 2016.05.10. 16:59:56
Ez abból a szempontból érdekes, hogy milyen a mentalitás. A németeknek tök mindegy a szlovákoknak majdnem ugyan az. Nem is kell grammozni a hozzáállást, látható.
DominiKing 2016.05.10. 18:35:25
Rájöttem, ezt a mai meccset vártam már 7 éve. Olyan gyorsan elment, nem úgy mint ez a hátralévő fél óra.
NickLeeson 2016.05.10. 19:09:21
@freddyD: www.youtube.com/watch?v=nC7jfJxn_wQ és Hola plugin?
NickLeeson 2016.05.10. 19:10:03
csak válassz olyan országot amelyik nincsen geoblokkolva
tsd 2016.05.10. 19:18:40
Bazdmeg két perc két vas, a hokiistenek lassan kompenzálhatnának
freddyD 2016.05.10. 19:18:42
@NickLeeson: Köszi. Közben találtam egy franciát is
gofirstrow.eu/watch/435674/3/watch-hungary-vs-france.html
gofirstrow.eu/watch/435674/3/watch-hungary-vs-france.html
tsd 2016.05.10. 19:31:39
A mákos kurva annyukat
uteapu 2016.05.10. 19:47:56
A kurva életbe! Jók vagyunk de ne kapjon el ennyire a hév, figyelni hátul nagyon!
1885* 2016.05.10. 19:50:00
@uteapu: upppps. Szerinted bírjuk ezt a tempót? Főleg, hogy szerencsénk sincs?
freddyD 2016.05.10. 19:50:26
Ezt nem hiszem el b+, hogy szinte mindegyik valamirevaló megmozdulásukból gólt lőnek
uteapu 2016.05.10. 19:51:45
@1885*: Szerintem bírni fogják de kibaszott mákosak a gallok és ennél a harmadik gólnál azért látszott a profizmus.
Gaudi 2016.05.10. 19:52:39
Ez basszátok meg hihetetlen, hát hol van még csapatnak ennyi szerencséje, mint ellenünk ezeknek a balfasz franciáknak? Szétvág az ideg!
DominiKing 2016.05.10. 19:56:07
Az előző két meccsen olyan fegyelmezettek voltunk, most meg zsinórban csináljuk a hülye szabálytalanságokat.
zorromeister 2016.05.10. 19:56:08
Rég voltam ennyire nyűgös. Jobbak voltunk az első harmadban, kimondottan jól játszottunk, erre 1-3... nekik minden jól pattan... nem hiszem el, ha nem látom...
DominiKing 2016.05.10. 19:58:03
Én meg azt mondom, a szerencsének is be kell segíteni, magától nem jön, ezért is csodálkozom, hogy a franciáknak miért van.
uteapu 2016.05.10. 19:58:28
Nem tarthat ki a szerencséjük végig. Lejegelik magukat a srácok, lehiggadnak és megnyerjük.
uteapu 2016.05.10. 20:04:19
@DominiKing: Túlpörgették magukat. Ne felejtsük el, hogy ez a pörgés jogos a franciáknak viszont nincs okuk idegeskedni, lehetnek nyugodtak.
uteapu 2016.05.10. 20:13:24
Most nincs meg a játékunk de majd megjön Vili gólja után. :)
zorromeister 2016.05.10. 20:29:51
A mákkal megszerzett kétgólos előnyre ráültek a franciák - ez nekünk nem ízlik...
freddyD 2016.05.10. 20:30:11
Ne legyen igazam, de nem látom a csapatban azt, amitől bizakodnom kéne egy fordításban
uteapu 2016.05.10. 20:33:18
@freddyD: Az én önbizalmam is megcsappant és látok pár olyan teljesítmény, amit a szezon előre vetített.
1885* 2016.05.10. 20:40:13
hát bizony Alea iacta est. De még nem vagyunk eltemetve. Kedves dal ebben a szituációban.
freddyD 2016.05.10. 20:40:23
Őszintén szólva, ez a második harmad még a Divízió 1-ben is kevés lett volna...
uteapu 2016.05.10. 20:41:10
@1885*: Majd megkapjuk, hogy mi mindig csak pufogunk. Kíváncsi vagyok kinek lesz bátorsága elmondani, hogy pár játékosnak jutalom út ez a VB és a többieknek kell ezt a batyut is cipelni.
uteapu 2016.05.10. 20:43:32
Na mindegy a harmadik harmadot megnyomjuk és lesz egy kis cukor a szánk ízének javítására.
1885* 2016.05.10. 20:47:11
@uteapu: hát most Neked :) Meg én is utaltam rá. Ismerve a történetet, Godót kurvára csodálom, ahogy most itt szakért ;)én biztos tettem volna már egy-két epés célzást, vagy valami szarkasztikus megjegyzést legalább.
zorromeister 2016.05.10. 20:50:30
Az első harmad után reálisabb lett volna a 3-1, mint az 1-3. Akkor nem tudták volna ezt a játékot játszani a franciák. Sajnálom a fiúkat, a negyedik gól Szirányié volt... Na, de remélem, a németek vagy a fehéroroszok ellen nekünk lesz szerencsénk, és végre szerzünk egy vb-pontot...
freddyD 2016.05.10. 21:03:03
Csak nekem tűnik úgy, hogy állandóan a honosított játékosaink vannak a büntetőpadon?
uteapu 2016.05.10. 21:06:04
@freddyD: Lennének mások is ha annyit dolgoznának. , mint ők.:)
freddyD 2016.05.10. 21:08:44
@uteapu: Hát ez a Sarauer büntetés konkrétan full felesleges faszság volt. De sebaj, 2:4 ahogy írom
uteapu 2016.05.10. 21:10:52
@freddyD: Az volt de legalább dolgozik és puhít.:)
DominiKing 2016.05.10. 21:21:07
Ami éveken keresztül a legerősebb posztunk volt és ami mindig tartást adott a csapatunknak az mond csődöt.
uteapu 2016.05.10. 21:22:36
Ez akkor lenne nagy lehetőség ha nem kaptuk volna az ötödiket.
uteapu 2016.05.10. 21:27:28
Nem neheztelek a srácokra. Van viszont akiknek el kellene már gondolkodni.
f@sk4l4p 2016.05.10. 21:29:13
Vissza a Div I-be, az a mi pályánk, 5-3 ban egy francia válogatott ellen még felállni sem tudunk, nemhogy kapura lőni, mi keresnivalónk lenne itt?
freddyD 2016.05.10. 21:29:38
Azért azt kevesen hitték volna, hogy a franciák jobban megvernek minket, mint a szlovákok.
De ha olyan kettős emberelőnyt produkálunk mint az előbb, akkor ezen nincs is mit csodálkozni.
Egy jó 10-15 perces részt kivéve nagyon szarok voltunk ma. Mákos kezdeti gall gólok ide vagy oda
De ha olyan kettős emberelőnyt produkálunk mint az előbb, akkor ezen nincs is mit csodálkozni.
Egy jó 10-15 perces részt kivéve nagyon szarok voltunk ma. Mákos kezdeti gall gólok ide vagy oda
f@sk4l4p 2016.05.10. 21:30:42
És ami lemaradt: a kiállításaink 99%-a felesleges és buta volt.
uteapu 2016.05.10. 21:32:08
@1885*: No sebaj, majd vigasztalódunk egy optimista cikknél.:)
Lehet, hogy mi is többet vártunk egy kicsit ettől a meccstől de így is szeretjük őket. :)
Lehet, hogy mi is többet vártunk egy kicsit ettől a meccstől de így is szeretjük őket. :)
zorromeister 2016.05.10. 21:33:55
Ennyi nem volt a két csapat között. Megérdemelt francia győzelem, de megkönnyítette a dolgukat a szerencse.
DominiKing 2016.05.10. 21:35:44
@zorromeister: Én inkább úgy fogalmaznék, hogy megérdemelt magyar vereség.
uteapu 2016.05.10. 21:36:53
@DominiKing: Ez így találóan pontos.
1885* 2016.05.10. 21:37:39
@zorromeister: ugyan, amikor kellett magasabb fokozatra kapcsoltak. Ez nem szerencse kérdése.
Snow-ice-hunter 2016.05.10. 21:42:42
Hú, a meccsvégi kettős fór, majd a gyorsan rákapott gól nagyon helyre tett minket.
A mérkőzés nagy részében jobbak voltunk, többet lőttünk kapura, ám megmutatkozott, hogy nagyon hiányzik az A-csoportos rutin.
Engem a vébén eddig a halovány kapus-teljesítményünk lepett meg, ám az nagyon.
A szlovákok elleni meccsen és a main is a nálam még mindig etalon Szuper Levis "rólo-lehúzós" kapusteljesítmény pontokat ért volna.
A mérkőzés nagy részében jobbak voltunk, többet lőttünk kapura, ám megmutatkozott, hogy nagyon hiányzik az A-csoportos rutin.
Engem a vébén eddig a halovány kapus-teljesítményünk lepett meg, ám az nagyon.
A szlovákok elleni meccsen és a main is a nálam még mindig etalon Szuper Levis "rólo-lehúzós" kapusteljesítmény pontokat ért volna.
freddyD 2016.05.10. 21:46:39
@Snow-ice-hunter: Igen, Rajnát ma én a 3. gól után lecseréltem volna. Nem feltétlenül mert mindegyik gólban benne lett volna, de egy jó kis ébresztő lett volna az egész csapatnak.
1885* 2016.05.10. 21:47:59
@DominiKing: persze, meg, hogy kettős emberelőnnyel nem tudtunk mit kezdeni. Azt is a sorstól kapták. Tán még az utazó keretünkbe is beleszólhattak.
f@sk4l4p 2016.05.10. 21:49:07
"ám megmutatkozott, hogy nagyon hiányzik az A-csoportos rutin."
Finoman fejezted ki az osztálykülönbséget a két csapat között. A kapuralövés meg egy statisztikai adat, a meccset gólokra játszák. Más is írta én is írom: 1.Levi még mindig beférne a keretbe. 2.Ezért kár honosítani, inkább legyen 11-0 Kanada ellen színmagyar kerettel, mint 7-1 a "koszonom szepen"-esekkel. 3. Tanulni,tanulni,tanulni, rögtön pl a szlovánoktól
Finoman fejezted ki az osztálykülönbséget a két csapat között. A kapuralövés meg egy statisztikai adat, a meccset gólokra játszák. Más is írta én is írom: 1.Levi még mindig beférne a keretbe. 2.Ezért kár honosítani, inkább legyen 11-0 Kanada ellen színmagyar kerettel, mint 7-1 a "koszonom szepen"-esekkel. 3. Tanulni,tanulni,tanulni, rögtön pl a szlovánoktól
zorromeister 2016.05.10. 21:49:07
Én nem láttam magas fokozatra kapcsoló francia válogatottat. Szerencsésen elhúztak, jól őrizték előnyüket, majd kihasználták hibáinkat. Ezt nem tudták volna megtenni, ha az elején ami nekik pattant, az nekünk pattan.
Egyébként én is azt gondolom, láttunk már jobb magyar kapusteljesítményt, mint ma. Hetényit jobb kapusnak tartom, mint Rajnát, de a kapitány döntése, kit védet fontos meccsen.
Egyébként én is azt gondolom, láttunk már jobb magyar kapusteljesítményt, mint ma. Hetényit jobb kapusnak tartom, mint Rajnát, de a kapitány döntése, kit védet fontos meccsen.
solarys 2016.05.10. 21:50:27
Sajnos hiába vagyunk már nagyjából mezőnyben partnerei az ellenfeleinknek, a kapuk előtt nagyon látszódik még a gyengeségünk. A csatárainknak nehezen megy a helyzetkihasználás, a védőknek meg a takarítás. Javultunk sokat, de még bőven van hova fejlődnünk.
DominiKing 2016.05.10. 21:50:28
@1885*: Nagyon jól tudod, hogy akkor már mindegy volt, a meccsnek 1-4-nél és a nem kapuscserénél, véget ért az érdemi része.
DominiKing 2016.05.10. 21:54:22
Itt egy nagyon átlagos, de nagyon fegyelmezett francia csapat volt. Ezek azt csinálták velünk, amit mi csináltunk annak idején az erősebb csapatok ellen. Mert most a miénk volt a játéktudásban erősebb csapat. Mondom, 4-1 után véget ért a meccs.
Nittümeki 2016.05.10. 21:55:04
Fájdalmasan kevesek vagyunk még ide. A szerencse se volt velünk, de attól még rossz volt nézni, hogy egy nem sokkal jobb játékosokból álló csapat hülyét csinált belőlünk. Nyílván a szerencse se volt velünk, de a végén már rossz volt nézni, ahogy pl. 5 a 3 ellen vergődtünk. Ami számomra külön fájdalmas: Ocskay ÚR megnyugodhat, a kutyának nem fog kelleni Rajna. Én a továbbiakban Vay-t védetném.
uteapu 2016.05.10. 21:57:08
Máshol keresném a hibát ha mondhatok ilyet. Ez a meccs az öltözőben dőlt el, mert így kezdeni a csapatot, nem igazán láttam még. Nem hiszem, hogy játékosok döntötték ezt el, hogy így rá kell menni a franciákra. Ez nem a mi játékunk.
zorromeister 2016.05.10. 22:08:45
Illetve az eddigi 3 vb-meccsünk közül bármelyiken hozott formát ha sikerül hozni a februári, lengyelek elleni meccsünkön, most készülhetnénk az olimpiai selejtező következő körére. Szóval még mindig nem gondolom, hogy a vb-szereplés kívánnivalót hagy maga után.
NickLeeson 2016.05.10. 23:39:29
@uteapu: szerintem egyszerűen a franciák vannak olyan jók, hogy könyörtelenül megbüntetik a hibáinkat. Kicsit volt olyan érzésem, hogy magunkat vertük meg. Szerintem egy-két helyzetben a kellő agresszió hiányzott, eladtuk a korongot könnyen, nem volt kiemelkedő kapusteljesítmény ami elbizonytalanította volna az ellent, csináltunk kb. 5 értelmetlen kiállítást, az átlagosnál nem tudtuk jobban kihasználni az emberelőnyöket. Ez együtt azt eredményezte, hogy hiába próbáltunk dominálni nem volt sok minden ami a javunkra billentette volna a mérleg nyelvét. Az akarat megvolt, okunk nem lehet panaszra. Ahhoz képest, hogy a csapat több mint felének volt idén hosszabb súlyos sérülése, egy másik és részben átfedő része saját magához és tavalyi önmagához képest formán kívül volt idén a klubszezonban és a legmagasabban jegyzett ponterős játékosunk nem lehet itt sérülés miatt szerintem így is várakozáson felüli amit helyenként látunk. Ha a saját hibáinkat csökkenteni tudjuk még szerezhetünk pontokat. A keretben pedig szerintem (laikusként) bőven kevesebb mint 5 ember helye lenne egyáltalán megkérdőjelezhető.
2016.05.11. 05:58:47
Csak abban bízom,hogy a beloruszokat is veri mindenki és tudunk velük egy ki-ki meccset játszani.
A kettős fór nagyon fájt.A sör keserű volt.A kakast elengedtem.
A kettős fór nagyon fájt.A sör keserű volt.A kakast elengedtem.
Chani02 2016.05.12. 23:02:22
@f@sk4l4p: Csak annyi, hogy gyorsabbak voltunk náluk. Sajnos ezzel együtt a pontosságunk leromlott, és a szerencsénk is elhagyott. Hiányzott a sikerhez egy ihletett kapusteljesítmény. 5v3-nál éreztük hogy van esély, túl görcsös lett a játék, és hiába tartalékoltunk erőt a második felvonásban: nem tudtunk már olyan sebességkülönbséget kialakítani, amivel a két gólt le tudtuk volna dolgozni. Taktikusak se voltunk, de ez nem a játékosok számlája. Ebben a keretben több van, mint ami kijött, de a játék képének is tudok örülni. A fejlődéshez meg kéne ragadni legalább ingázónak.
Chani02 2016.05.12. 23:05:54
@zorromeister: Mindhárom kapust láttam szezon közben, és válogatottban is, de nagyon nehéz eltalálni, hogy a három hasonló kvalitású úriemberből melyiknek fog aznap nagyon menni. Hetényinek ihletetten ment Kanada ellen kb. a közepéig, Vaynak pedig a finnek ellen végig. A francia meccsre én is Rajnát neveztem volna.
Chani02 2016.05.12. 23:09:42
@uteapu: Inkább 1:1-et követően nyíltunk ki, felhagyva a stabilabb védőmunkával.
Az utolsó 100 komment: