Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1217) Csíkszereda (1369) DAB (1197) ebel (2410) Erste Liga (4765) Extraliga (1178) Fehérvár (1641) felkészülés (2245) FTC (1471) khl (2188) légiósok (1676) Miskolc (1506) nhl (4905) nők (1295) playoff (1316) Titánok (1025) u18 (1061) utánpótlás (1279) UTE (1301) válogatott (2221) vb (2371) videó (2120) Összes címke

Készül a jég Dunaújvárosban is

2012.08.14. 16:02: Grumpy

Készül a jég Dunaújvárosban is 2012.08.14 15:52 Hblog

63 komment

Címkék: dunaújváros jégcsarnok jégpálya dab.docler

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr114712200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szoljanka 2012.08.14. 18:22:49

És akkor lemossák a palánkot, kicserélik a törött elemeket, vesznek a sűrű szövésű halászháló helyett jobbat, és a biztonsági őrt is beíratják egy -"alapvető viselkedési normák" tanfolyamra....?

a. Bárd 2012.08.14. 18:33:05

Elég nagy árat kell fizetni érte, de aki képes végigszenvedni az alábbi videoklipet, az láthatja, hogyan nézett ki anno a nagy kivetítő Újvárosban :)

www.youtube.com/watch?v=eXw5V-4L2Z4&feature=share&fb_source=message

(nyilván elég retro, de a maga idejében baromi jó volt)

a. Bárd 2012.08.14. 18:49:45

@Szoljanka: Lesz új háló, csak nem teszik fel. Olyan lesz, mint a fehérvári légkondi :)

A viccet félretéve gondolom mindent meg fognak csinálni, még ha várni is kell majd rá egy kicsit. Eléggé le van lakva a csarnok, ráfér...

mannisenmaki_ 2012.08.14. 19:22:00

@a. Bárd: Hol rejtegettétek ezt a kincset eddig:)??? Felért egy meleg poresszal:):):)
De azt legalább nem láttam :).

Amúgy tényleg jobb volt a régi(láttam is párszor), bár szerintem ez nem kivetítő szerintem, hogy még egy kicsit kötözködjek :).

Kovácsnéni2 2012.08.14. 19:37:19

@Szoljanka: Most miért sírsz?! Olyan csórók vagytok, hogy el sem tudtok indulni a bajnokságban, úgyhogy nem is lesz DAB-fehérvár meccs :p
Amúgy meg így is jobban néz ki mint a fehérvári istálló!
Nálatok mikor lesz normális "hazai" kispad, (amit ugye paraszt módon a vendégeknek adtok)?

a. Bárd 2012.08.14. 19:38:06

@mannisenmaki_: Igazi műszaki ember vagyok, eredményjelző, nah! :)))

OliBLOOD 2012.08.14. 19:39:46

@mannisenmaki_: Mezeken lévő neveket is érdemes megfigyelni: Papp V. Nagy G. Berta :)

Kovácsnéni2 2012.08.14. 19:45:11

Ha jól értem, először az alá-körbeszigetelés jön ami csak jövő nyáron tud megvalósulni, mert légkalapács kell hozzá. Szóval ez egyenlőre elég habos ígéret..

Addig nem lehetne társadalmi munkában lebontani a kommentátor bódét? :)

Szoljanka 2012.08.14. 20:29:23

@Kovácsnéni2: Na jó, nem sírok, de meg akartam nézni az új MOl-Liga szereplőt Újvárosban ( ugye érzed a kis-, és nagy betűk közti különbséget ), így aztán marad nektek az adott meccsen 521 belépő helyett 520, és gyönyörködj a jobban kinéző, igaz üres csarnokotoknban..:))) :P
Amúgy meg lesz Volán-Újváros, csak még nem tudni, hogy hol.
@a. Bárd: :)

1885* 2012.08.14. 20:46:23

Fehérvárból mikor lesz olyan online közvetítés, mint a kritizált újvárosi csarnokból? "*-*"

Szoljanka 2012.08.14. 20:52:12

@1885*: Egy kamerát fel tudsz állítani bárhol, s adni bármit. Ennek semmi köze a csarnokhoz, itt vagy mint előretolt hadtest újból az Újváros-Újpest tengelyből.....
Amúgy meg nálunk akit érdekel az kint van a meccsen ( elég sokan ), vagy nézi élőben minden hazai meccsünket az SK-n.

OliBLOOD 2012.08.14. 21:02:20

@Szoljanka: Persze amennyiben a csarnok biztosít a kamerának normális internethozzáférést (fehérváron ez nem szokott meglenni), mert a mobilnettel nem lehet normális minőségben közvetíteni. Lehet ilyen egyszerű a közvetítés, de eddig csak újvárosban sikerült megoldani és ha minden jól megy akkor a következő szezonban szövetség segítségével még pár csarnokban.
De persze nyugodtan fikázz mindent ami újvárosi, ez úgy is jól megy neked.

Szoljanka 2012.08.14. 21:15:09

@OliBLOOD: Van valamiféle statisztikátok arról, hogy hány újvárosi IP cím kattint a közvetítésetekre? ( lehet ha kimennének jóval többen lennétek ) Ha meg Pestről, Miskolcról, Fehérvárról nézik, az nagyon rendben is van, jól teszitek, hogy adjátok a meccseket.
DE, nem erről volt itt szó, ezt csak 1885 hozta fel, ahol kijárnak meccsre, vagy rááll egy TV adó az adott klub meccseire, ott nem kell online közvetítés.
Az fikázás, hogy leírtam, hogy min lehetne változtatni?
Nem írtam le a WC-k állapotát, vagy a zsírosdeszka ízét, mert az meg nálatok jobb.
Ha az én kommentem fikázás, akkor mi a 19:37-es komment...?

OliBLOOD 2012.08.14. 21:29:10

@Szoljanka: Tavaly volán farmon sem lehetett közvetíteni net hiányában, pedig nem voltak sokan és a tv sem adta.
Az a fikázás, hogy még azt is leszólod (nem nagy dolog, csak egy kamera kell) ami egyedül nálunk működik itthon. De már az első hozzászólásoddal beköptél egyet ide.
Elég nagy hülyeség azt gondolni, hogy a netes nézők kimennének ha nem lenne közvetítés. Aki a neten végignéz egy meccset van annyira fanatikus, hogy ne a belépő árán spóróljon és ha tud kimegy a meccsre. Ezzel pont azokat a szurkolókat szolgálják ki akik valamilyen okból nem tudnak kimenni, de követnék a meccset.

a. Bárd 2012.08.14. 21:34:11

Felesleges itt a feszültség, inkább örüljünk annak, hogy nálunk is elkezdődnek a felújítások. 3-4 év és pöpec csarnokunk lesz.

Legalábbis a cikk szerint :)

Szoljanka 2012.08.14. 21:42:21

@OliBLOOD: " jól teszitek, hogy adjátok a meccseket. " ezt írtam. Ez a leszólás? :)
De igaza van Bárdnak, kár itt ezen polemizálni. Leírtam egy vendég szurker szemével, hogy min lehetne változtatni, kár volt erre többeteknek így ugrani...

mannisenmaki_ 2012.08.14. 22:44:58

@1885*: @Kovácsnéni2: Nálunk internet nincs, csak zab és jég :).
Az NHL20** örökös bajnoka a Kohász, miénk a Farmville és az utóbbi 10 év a valóságban:). De idén mi leszünk a virtuális bajnokok :))))!

Theutus 2012.08.14. 23:32:03

@mannisenmaki_: szokjad a gondolatot, sok dújvárosin láttam és nekem elhiheted, hogy szar érzés:P

mannisenmaki_ 2012.08.14. 23:52:21

@Theutus: Már most megszoktam. Amíg adjuk a bajnokságot, és nem veszik, addig nem olyan rossz :))

Theutus 2012.08.14. 23:54:54

@mannisenmaki_: nincs kedvem rekontrázni, még nagyon szezon eleje van:)

Theutus 2012.08.15. 00:02:00

@mannisenmaki_: maradjunk annyiban, hogy én szerettem a Volán elleni meccseket, még akkor is, ha kikaptunk...tudod klasszikusan a medve és a vadász esete

Theutus 2012.08.15. 00:03:39

a lényeget pedig majdnem elfelejtettem, a szlovákiai felkészülési meccseken egy cseh és szlovák védő fog nálunk szerepelni próbajátékon

Theutus 2012.08.15. 01:54:38

@Lazlee: tom, csak nem hirdetem

Kovácsnéni2 2012.08.15. 09:06:31

@Lazlee: Dunaferr, Fix Taxi,... vagy egy másik jégkorongcsapat?
Eddig csak rossz hírek jöttek, meg ködös ígéretek, valami itt nagyon nem kerek.

Volt 30 újvárosi játékosunk, erre most külföldieket kell vadászi...!?

Uteapu 2012.08.15. 15:36:04

Ha nem látnám a dátumot, akkor is tudnám, hogy közeledik a rajt. Kovácsnéni és Szoljanka már bemelegít, többiek felkészülnek.:)
A közvetítésről akkor lehet érdemben dumálni, kritizálni ha mindenhonnan lesz, legalább úgy, mint Újvárosból. Persze tudom, én elfogult vagyok velük és még ráadásul lökött lila, ami még érthetetlen is némelyeknek.:)

1885* 2012.08.15. 16:28:35

@Szoljanka: előretolt hadtest még nem voltam. Azért megnézném Csicsóbá arcát amint én feállítok egy kamerát és elkezdek
közvetíteni, egyébként mindössze egy ártatlan kérdést tettem fel, nyilvánvalóan megfeledkeztem arról, hogy nektek saját tv adótok van, bocsi.
A net kontra helyszíni jellnlét, Oli nagyjából megválaszolta, annyit kiegészítésként, a hazafiak meccsébe belenéztem volna, de azért annyira nem érdekel ,hogy leautózzak miattuk Fehérvárra meg vissza. Na most lehet megint nekemugrani :D

kapusLaci 2012.08.15. 18:09:08

Tudom hogy a @Szoljanka: nem egy angyal,idönként vitákba bonyolódik bele,de abba igaza van amig az Ujvárosi csarnok szépségéhez viszonyitva szinte üresen marad,az nem tesz jót se az Ujvárosi hokinak,se a magyarnak.Internet közvetités ide vagy oda,a fotelböl se pénz se biztatás nem jön a csapatnak!
Természetesen jól tudom hogy megvannak a törzsszurkolók Ujvárosban is,le a kalappal elöttetek!!!

Uteapu 2012.08.15. 18:25:42

@kapusLaci: Az igaz, hogy nem hoz bevételt sem de a képernyőn át sugárzott energia az smafu?:))

jegib 2012.08.15. 18:27:05

@OliBLOOD: Azért valjuk meg, DÚjvárosban elég nagy tapasztalat van online kamerás közvetítésben, illetve annak háttérmunkáltaiban, ha nem tévedek nagyot akkor a Docler pont ebből szedte meg magát :)

a. Bárd 2012.08.15. 18:58:33

@check: mert nem hosszabbítottak vele szerződést. Én sem örülök neki, de ez van...

Theutus 2012.08.15. 19:44:01

@a. Bárd: Én kurvára nem örülök neki.
Nem igazán akartam róla büffenteni, magamban tartottam a dolgot.
Még azt is megértem, hogy nem fért bele valakinél a koncepcióba, mert nem az én felelősségem eldönteni, kik alkossák a csapatot.
Azt viszont tényleg nem értem, hogy egy olyan embernek, aki a pályafutása 90%-t nálunk hokizta végig, miért augusztusban mondják meg, hogy nem lesz szerződése???
Mert ez így eléggé nagy kibaltázás vele az idei szezonját illetően.
És rohadt halkan teszem hozzá, hogy megérdemelt volna egy búcsúztatót, mert tett annyit a klubért a hosszú évek alatt.
Ha klubszinten nem terveztek ilyet legalább a szurkolóknak megadhatták volna ennek a lehetőségét.
Az ő esetében nem arról szólt a történet, hogy saját elhatározásából eligazol a Volánba vagy bárhova. Mindegy lófütty...
Ezt a történetet nem feltétlenül kell kitenni a vezetésnek aranykeretben a VIPbe, hogy büszkék vagyunk rája...
Be is fejezem, mert sokkal csúnyábban fogom folytatni, pedig nem szeretném.
Azért a 30 év feletti játékosainktól illene méltó körülmények között búcsúzni vagy legalább a honlapon elrebegni halkan, hogy KÖSZÖNJÜK LECSÓ
/az is előfordulhat, hogy ez így természetes és én vagyok ilyen szentimentális barom... csak ezek a dolgok nem erősítik, mondhatni határozottan gyengítik bennem a klubhoz kötődés mítoszát/

1885* 2012.08.15. 20:01:41

@Theutus: én is szentimentális barom lehetek, egyet értek Veled. Nálunk is van néhány játékos aki megérdemelt volna, megérdemelne egy kösz B+-et. Ez egy ilyen modern világ... :(

peterszky 2012.08.15. 20:19:35

@1885*: Ez OFF, de vasárnap? :)

OliBLOOD 2012.08.15. 20:45:39

@Theutus: Én is nagyon sajnálom, hogy jövőre nem játszik nálunk. Fél évet játszott külföldön, egyet pedig a Starsban (mindenki tévedhet :) ), ezen kívül végig Újvárosban. Remélem ez a döntés nem fogja a jégkorongos karrierje végét jelenteni.

Theutus 2012.08.15. 22:00:58

@OliBLOOD: te sem kaptad meg reggel a mélt?

Lazlee 2012.08.15. 22:08:46

@OliBLOOD: megnyugtatásként: nem.

Theutus 2012.08.15. 22:12:23

@1885*: ezek nem civilizált dolgok
idáig rohadtul vártam a kezdést, már tervezgettük az idegenbeli túrákat is, a szlovákiai edzőmeccseket, de most valahogy büdösebbnek érzem a húst, mint amennyire éhes vagyok

kapusLaci 2012.08.15. 23:52:40

@Theutus: Lecsó nem ezt érdemelte(:

Szoljanka 2012.08.15. 23:59:06

@1885*: Na csak ennyit még ehhez az egészhez, s nem többet, hogy mi a az egyik meccsünk szünetében telón néztük a fiúk kézilabda meccsét, hogy kijutunk-e az olimpiára ( azt hiszem a norvégokkal játszottunk ), s mint tudjuk kijutottunk, és nem is akárhogy végeztünk. :))
Volt valamiféle net..:)

OliBLOOD 2012.08.16. 07:42:24

@Szoljanka: Korábban írtam: "mobilnettel nem lehet normális minőségben közvetíteni"
Voltak ilyen próbálkozások, de nem működtek. Egy kapcsolatnak van le és feltöltési sebessége. Mobilnet esetében (is) a feltöltés mindig kisebb mint a letöltés. Vodeóközvetítéshez a feltöltés számít, nézéshez a letöltés. Szóval az nem jelent semmit, hogy te mit tudtál nézni a csarnokban.

1885* 2012.08.16. 10:07:12

@Szoljanka: pont az Olimpia kapcsán merült fel bennem a kérdés, ugyanis az eseményeket úgy lehetett online nézni, hogy 12 csatornából választhattál, hogy melyik éppen zajló sportágat akarod nézni. Pedig mondhatták volna, hogy ha meg akarod nézni, mássz ki a fotelból és menj oda és vegyél jegyet.
A másikat Oli megválaszolta, igen én is tudok bárhol netezni a telefonomról, de nem azért mert a helyszínen van net, hanem mert a telefonon van mobilnet.
Mellesleg én sosem állítottam, hogy nincs net Nálatok. :)
@Theutus: igen, ez egy ilyen világ :( nem civilizált.

bandog 2012.08.16. 14:35:03

@Theutus: Nincs még veszve semmi,vagy te már többet tudsz?Ahogy tudom,még Lundh-nak sem igazán tetszett.Az egyik légiós bekk pedig már sérült.

bandog 2012.08.16. 15:01:53

@OliBLOOD: Tegyük hozzá gyorsan,hogy a külfödi kiruccanás az USA-ban zajlott le két csapatnál(Texas,Austin-Ice Bats,California,Bakersfield-Bakersfield Condors),ahol addig emlékeim szerint csak Szuper Levi képviselte a magyar szineket.Csak ezt nem emlití senki a "nagy" légiósok felsorolásánál.Jaaa,és vele volt Kiss Ákos is.

KBandi 2012.08.16. 21:17:13

És mégsem lesz jég jövőhéten?

check 2012.08.17. 07:16:48

@Theutus: Hatalmas +. Ehhez hozzáfűzném, hogy nálunk mindig is erős volt kötödés a klubhoz, a lokálpatriotizmus alapjain nyugvó csapat és pont ebbe nem fér bele az, hogy így bánjunk egy ilyen játékossal.

Theutus 2012.08.17. 14:13:58

@bandog: egyáltalán nem volt célom, hogy bármit is szellőztessek, mert nem ide tartozik
miután mások felvetették elmondtam a véleményemet az üggyel kapcsolatban
a grazi bekk tényleg megsérült, a vállával lett probléma, mert Pavukkal ütközött egyet
hogy mennyire lesz komoly azt nem tudom
"...az egyik légiós bekk pedig már sérült..."
egyelőre kizárólag ő van, tehát az összes légiós bekkünk sérült:(:P

Theutus 2012.08.17. 14:20:26

@check: amúgy ios nehezen fér bele, így pedig erősen karcolja az elfogadhatóság határát
/mondjuk nekem elfogadhatatlan/

ViscaelBarcelona90 2012.08.17. 22:18:24

@jegib: az meglehet, hogy a Docler webhelyes szolgáltatásokból szedte meg magát, de az online közvetítésekhez semmi közük nincs :) ezt egy srác hozta össze, akinek amúgy is ez a munkája, és az elmúlt években szinte full ingyen csinálta az egészet a saját cuccaival és a saját pénzéből...

Kovácsnéni2 2012.08.18. 12:41:36

@Theutus:
+1

Én a fiatalokat is sajnálom, sokat fejlődtek az elmúlt szezonban.

Van 6 egészséges védőnk? Az jó, nem?!
Volt egy szezonunk amikor kivételesen nem mi szívtunk a rövid kispad miatt. Ez is a múlté!

bandog 2012.08.18. 17:54:15

@Theutus:Elnézést kérek,ha úgy tünt mintha téged hibáztatnálak bármiért.Nem volt célom. :)
Egyébként a szlovák edzőmeccsekre egy cseh és egy szlovák bekk lesz a csapattal próbajátékra.

bandog 2012.08.18. 18:01:17

@Kovácsnéni2: Maximálisan igazat adok a fiatalokkal kapcsolatban.
Nem kell a Volánt szidni,hogy elszipkázza a tehetséges fiatalokat,mivel mi hagyjuk őket elmenni.

buchika 2012.08.18. 19:41:44

A bérlet áraktól lehet valamit már tudni? Illetve az előző szezonokban egy diáknak megérte megvenni a bérletet?

Theutus 2012.08.18. 22:38:33

@buchika: sztem tavalyi árak lesznek
azt, hogy megéri-e megvenni mindenkinek magának kell eldönteni...
alapvetően 2 dolog miatt vesz bérletet az ember: kényelme szempontból és azért, mert támogatja a csapatot
marad még a dolog anyagi része, jelesül ha sok meccset látogat az ember, a bérlet általában olcsóbb
a tavalyi év nem igazán viszonyítási alap, mivel a NL-el együtt 2,5 raklapnyi meccs volt

Theutus 2012.08.18. 22:41:24

@bandog: a fiatalok elengedésének sem örülök felhőtlenül, de véges a csapattagok létszáma
a szlovák-cseh párosról tudok
első lendületből ki akartam menni megnézni őket és úgy egyáltalán a csapatot, de úgy döntöttem nem megyek ki, mivel nem fogok azért szorítani két légiósnak, hogy Lecsónak ne legyen helye wtf

ujvaros19 2012.08.19. 10:25:21

@jegib:

Hát tényleg tévedtél. A Docler-nek semmi köze a kamerázáshoz,egy árva fillért nem láttunk/kértünk tőlük. A Docler név nem is szerepel a nevünkben ( DAB Online TV) Teljesen külön állók vagyunk,ha valami kisebb apró dolog kell,akkor azt saját finanszírozásból,vagy ha a csapat tud akkor segít egy kisebb összeggel.
A felszerelésre Márk az évek során saját maga termelte elő az összeget.

Ha bármi kérdésed van,szívesen válaszolok rá.
B.Balázs (újváros19)
(DAB ONLINE TV )
süti beállítások módosítása