Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1206) Csíkszereda (1365) DAB (1196) ebel (2399) Erste Liga (4751) Extraliga (1178) Fehérvár (1638) felkészülés (2223) FTC (1462) khl (2185) légiósok (1645) Miskolc (1502) nhl (4875) nők (1272) playoff (1302) Titánok (1025) u18 (1042) utánpótlás (1251) UTE (1300) válogatott (2187) vb (2337) videó (2120) Összes címke

Brassói, fehérvári és érsekújvári győzelmek

2012.08.10. 21:58: Grumpy

Brassói, fehérvári és érsekújvári győzelmek 2012.08.10 21:51 Hblog

41 komment

Címkék: felkészülés felkészülési mérkőzések mol liga

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr94706297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eszel59 2012.08.10. 22:38:36

Sokkal jobbak voltunk,a Fehérvár nem érdemelt győzelmet.A játékvezetők maximálisan megfújták a hazai pályát,csakis emiatt vesztettünk.Az összes kiállításunk jogtalan volt,bezzeg a másik oldalon mindent elnéztek.A Sapa góljait szabálytalanságok előzték meg,"egy Miskolc"nem kaphat ennyit a Volántól! (Csak,hogy új témát vessek fel:biztos,hogy ez a MHÉ?)
Kár,hogy nem láttam a meccset,ha ott lettem volna , biztosan mellőzhetném a fenti teljesen objektív értékelést...

vostark 2012.08.10. 22:53:08

érdekes volt a bíráskodás a mai meccsen mindkét oldalon fura kiállítások voltak.. de mondjuk a Miskolcnak meg lett volna az esélye szorosabbá tenni a meccset de több szólót is elrontottak. Lesz ez még jobb is de legalább már éreztem a jég illatát

bErnamedve 2012.08.10. 22:58:53

Felejthető meccs volt, minden tekintetben... Nem tudom mennyire szolgálta a felkészülést.. az mondjuk igaz, hogy a speciális játékhelyzeteket lehetett gyakorolni.. Tudom, hogy felkészülési meccs volt, de a Volánnak ennél több kell majd az EBEL-ben, a Miskolcnak meg más kell majd a MOL-ligában.

fegya94 2012.08.10. 23:01:54

35-40%-n "pörgő" Volán és egy hajtós- brusztolós Miskolc volt a pályán szerintem. A bíráskodás elég csúfos volt ismét, érdekes ítéletek születtek. Banham nagyon ment, Baileyvel sem lesznek különösebb problémák szerintem, bár egy meccsből következtetéseket levonni elég nehézkes. A miksolci kapusok nagyon jó napot fogtak ki szerintem, és ha azt a 3-4 szólót belövi a Miskolc talán komolyabban vette volna a meccset a Volán is, és jobban meghajtották volna. A miskolci drukkereknek minden tisztelet, hogy ennyien eljöttek. Kár a végén azért a Sofi cukkolásért:S A miskolci 27-es srác megérdemelte volna a verést, az első harmadban a padon ülő Horváthot akarta "kihívni", aztán amikor ott volt előtte a lehetőség félt ledobni a kesztyűt, emellett legalább 3x vágott úgy oda a csatárok térdére, hogy a játék már 2-3 másodperce állt és a csatárnak még a fejében sem volt rákorizni a kapusra..

moszkvicssluszkulcs 2012.08.10. 23:27:45

Tim Kehler:Úgy gondolom, hogy jó mérkőzést játszottunk a Fehérvárral. Sok munkát végeztünk a héten, és most megtettük az első lépést előre a szezonban. Hiszen edzhetünk bármennyit, egy mérkőzés tempójához, intenzitásához nem mérhető semmi. Igazi meglepetés volt számomra, hogy a fiatal sorunk milyen remek teljesítményt nyújtott, gondolok itt Miskolczira, Szilágyira, Ritóra. A második harmadban kifejezetten jól játszottunk, bár az látszott, hogy mindkét csapat a felkészülés elején tart, sok munka vár még ránk is. Nagyon köszönöm a bennünket elkísérő szurkolóknak, hogy ilyen fantasztikus hangulatot teremtettek!

csatoimi 2012.08.10. 23:30:34

A Csíki sör kupa nem akkor lesz, mikor a cikkben írja.

kerusz 2012.08.11. 00:04:19

@csatoimi: Ahhh, bocsánat, odébbtoltátok, csak elfelejtettük javítani. Tekintsd kordokumentumnak, mindjárt javítom...

rrichy 2012.08.11. 01:03:24

Mondjuk úgy h fehérvári részről amit ki lehetett hagyni, azt kihagytuk miskolci részről meg hiányzik még nagyon az összjáték.

A bíráskodásról kár is bármit beszélni, ebben mindenki egyet ért, hogy csapnivalóan rossz volt...talán nekik kéne fejlődni a legtöbbet. Nem értem, hogy minek alkalmazunk 4 zebrát, ha még egy lest is képtelenek befújni, tilosról meg nem is beszélve!

Gratulálok a miskolcnak h ilyen szurkolói vannak, akik ilyen messzire is elkísérik őket, de ezt a KHL-ezést inkább a fradi stílusához tudnám minősíteni, kicsit alpárira sikerült!

begzyy 2012.08.11. 03:06:06

egyetértek az előttem szólóval, viszont a sofival kapcsolatos piszkálódást az ő viselkedése előzte meg. nem egyszer próbált egy felkészülési meccsen bunyót generálni, illetve oda-oda szurkált. én nagyon szurokltam neki hogy oda kerüljön, de ez nem megfelelő viselkedés volt szerintem. igazából mi ezt próbáltuk tükrözni. ha ez bunkóbbra sikerült a kelleténél, akkor bocsánat ezért

kanada09 2012.08.11. 06:36:35

Gyerekek a biroknak is az elso" mecsu"k volt,nekik is kelleni fog egY pa'r mecs hogy beleugrodjanak a ritmusba,job ha mostan hiba'znak es nem amikor szamitanak a pontok

scottybowmann 2012.08.11. 09:12:38

@rrichy: próbáld meg inkább inkább a videoton stílusához

JámborMalac 2012.08.11. 09:31:04

A 27es miskolci jatekos a kanadai Atkinson, jateka a tavaly Oll-ben jatszo McBride-ra emlekeztetett. Nem baj ha szokjak jatekosaink ezt a stilust, mert iden a Viennaban fog viritani.

noacid 2012.08.11. 11:28:59

@eszel59: Kár az utolsó mondatodért, csökkenti a szellemi fellatio élvezeti értékét..:)

Szoljanka 2012.08.11. 13:09:04

Az általam vártnál nagyobb iram volt, de látszott nagyon, hogy szezoneleji a forma.
Tényleg fura, hogy egy felkészülési meccsen ennyire feszült volt a hangulat, azért szerintem Horváth Balu nem a semmiért állt oda rögtön az első harmadban...
A bírók tényleg nagyon gyengén fújtak, a lesek simán elmentek, Gyenest fejen találta egy lövés, de ment tovább, s több egyértelmű két percet ( bottal akasztás pl.) simán tovább engedtek.
Jó lesz Banham, a gólja is szép volt, nekem még rajta kívük Pratt tűnt ki pozitívan.
Edzőmeccshez képest sok - vendég is -szurkoló, ezt is jó volt látni.
HAJRÁ VOLÁN!

Lazlee 2012.08.11. 15:09:38

gondolom szar meccs volt, mert akkor szokott ilyen kevés hsz lenni :D
hogy Balu edzőmeccsen verekszik az meg annyira meglepő mostmár, mint hogy újpesten meg újvárosban nincs jég.

jan8207 2012.08.11. 15:27:29

Sajnos most már tudjuk ki nyert a próbajátékok: eliteprospects.com/player.php?player=43855

Vincenzo90 2012.08.11. 15:42:14

@rrichy: Nem tudom, hogy mi hangzott el, de ha különösebben nem volt ocsmány, csak szimpla KHL-ezés, akkor lazán belefér. Engem is dühített volna, de hát ez sportpálya, Sofi meg profi sportoló, a helyén kell kezelni az ilyet. A Fradizást igazán nem értem, oly sok tábor van, akik legalább annyira alpári stílusban tudnak megnyilvánulni. Igen, még jégkorongpályákon is.

eszel59 2012.08.11. 16:00:59

@noacid: Sokáig gondolkoztam,hogy odabiggyesszem-e a végére,de enélkül még valaki azt hihette volna,hogy valóban láttam a meccset és komolyan értékelek.(Sajna volt már rá példa,hogy némelyeknek nem ment át a lumbahós agygromindolácsolásom,aztán erős izgalmi állapotban hirtelen felindulásban elkövetett tetemrehívó háesz eszközlésével vontak kérdőre.)

mannisenmaki_ 2012.08.11. 16:03:29

@Szoljanka: Sok??? vendégszurkoló?
Több maci volt, mint némely vendégszurker egy-egy régebbi bajnoki döntőben Fehérváron, nem egy közülük arcfestéssel (plusz jó csajok is:)). Nagyon őrültek, de ezt most az elismerés hangán mondom, nálam ők nyertek, a meccs gyenge volt, főleg mi.

Szoljanka 2012.08.11. 23:00:48

@mannisenmaki_: Miért hogy lehet a sokat máshogy érteni..? :)
Igen, valóban jó sokan voltak, én már pár éve ismerem egy részüket, s tényleg őrültek, végig szurkolják a meccset, ha mínusz háromban is vannak...:))
S tényleg vannak jó csajok. :)

eszel59 2012.08.12. 08:20:36

@mannisenmaki_: @Szoljanka: Aszongyátok voltak jó csajok.Voltak jó csajok?Pedig én még ott sem voltam...nem engedett el...a Béla...
Egyébként rendes ember a Béla,nagyon szeret, csak akkor ver meg,amikor nem adom oda a nyugdíjam és emiatt véletlenül józan. Ilyenkor össze szokunk veszni,legmajább(nem egy másik népség,megvan:leginkább) azon,hogy nem akarok neki még egy gyereket szülni...Na de ez tényleg ritkán fordul elő.Négy éve vagyunk együtt és még csak háromszor volt - józan!

mannisenmaki_ 2012.08.12. 08:31:20

@Szoljanka: Csak fokozni akartam a "sok"-at, peace :).

Lapke76 2012.08.12. 11:15:24

@Vincenzo90: Sztem meg abban a párosításban, hogy van egy kanadai aki mindenkibe próbált belekötni egész meccsen, és egy magyar tehetség, aki KHL próbajátékon volt, nem mellesleg a legnagyobb tehetség Hárival, összekülönböznek egy edzőmeccsen, erre a miskolci szurkolók KHL-eznek egy jót ez szerintem nem fér bele, nagyon nem. Engem a Dávid Kornél féle NBA felkiáltásokra emlékeztetett, csak az a kérdés, hogy valaki a Miskolcból volt már azon a szinten ahol Sofi(remélem például Ritó még lesz)? Szóval ez a jelenet nettó bunkóság.

Ami azért kár, mert a Miskolcnak van egy kifejezetten jó csapata, nagyon jó szurkolótábora, és volt egy idény eleji meccs, ami sztem nem is volt vészes. Remélem ez az epizód gyorsan elmúlik, és többször ilyen nem fordul elő.

noacid 2012.08.12. 11:44:19

@eszel59: Húgyagyúakra tekintettel lenni nem kis lelki teher:) Figyelmen kívül hagyni viszont felemelő:)

OliBLOOD 2012.08.12. 11:56:16

@Lapke76: Mintha a fehérvári közönség nem NHL-ezett volna Szupernek amikor Újvárosba igazolt...

Edzőmeccseken pedig könnyebben vannak bunyók, hiszen semmi következménnyel nem jár (eltiltás) és sokszor csak 2+2-őt adnak érte.

Lazlee 2012.08.12. 12:01:32

@OliBLOOD: Nem akartam én lenni aki a memória szelektivitására felhívja a figyelmet. Köszi!

Tillasz 2012.08.12. 13:44:23

@Lapke76:
Szerintem azt ne nagyon erőltessük, ki kibe kötött bele és hogyan. Nem biztos, hogy a Volán ebből jól jönne ki. És felesleges volt pl. Sofinak is így reagálnia. Amúgy szerintem kicsit "szomorú" volt, de nincs miért. Jövőre talán sikerül.

eszel59 2012.08.12. 14:25:09

@Lapke76:Mivel nem voltam jelen és nem láttam az ok-okozati összefüggést Sofi viselkedése és a KHL-elezés közöt,így nem is tudom eldönteni,hogy "belefér-e" a történések kronológiai sorrendjét figyelembe véve. Miskolciként sajnálom,hogy nem jött létre a szerződés és azt is,hogy ez "jogalap"lett a fentebb említett játékos megítélésével kapcsolatban.
@noacid: sajnos csak egy mechanikus és egy hidraulikus gépkocsiemelőm van itthon,de mint szakirányban(is)végzett gépész ismerek még néhány emelőgépet.Megfogadva az ajánlásodat legközelebb rögtön híddaruval kezdem a figyelmen kívül hagyási technika felülemelkedési folyamatának megvalósítását !

Lapke76 2012.08.12. 15:05:30

@OliBLOOD: @Lazlee: És az ugyanúgy bunkóság volt szerintem.
@Tillasz: Lehet, hogy igazad van, de az mindig gyanús, hogyha az egyik oldalon mindig a 27-es játékos van a buliban benne. Abban egyetértünk, hogy nem így kellett volna reagálni.

@eszel59: Ezért is szeretem én a miskolci szurkereket. :)

Szóval peace, szeretek mindenkit, csak az ilyen megnyilvánulás nem tetszik. :)

Raon 2012.08.12. 16:41:03

Meccsről: a mi szempontunkból erősen feledhető volt, finoman szólva sem volt olajozott a gépezet. A Macik remekül helytálltak, ha jobb a ziccerkihasználásuk, szorosabb lehetett volna a vége. Bár lehet, hogy akkor meg mi kapcsolunk fel pár fokozatot, és nagyobb lesz a különbség, erre is volt már példa.
Az biztos, hogy a kapusok jók voltak. A Macik a vártnál élesebben, pengésebben álltak a meccshez - és erre a mieink szerintem a létező legrosszabb módon reagáltak. Engem nem érdekel, hogy a mi fiunkról van szó, az sem érdekel, hogy jogos volt a felháborodás vagy sem, de valakinek hátulról a fejére menni szimplán csak bunkóság. Akkor már kocogtassa meg szépen a vállát, kontaktoljanak szemtől szembe és akkor lehet emberkedni oda-vissza.
Sofi esetét nem láttam, mert a palánk mellett volt, de valahogy ott is úgy tűnt, hogy a hagyományos odamegyek-leverem (vagylegalábbmegpróbálom) módszer helyett közepes lángon izzított arcoskodást láthattunk. Én ezt speciel sajnáltam, mert az volt a benyomásom, hogy ha jogos is volt a "hisztink", ez akkor sem illik egy jégkorong meccshez.

Egyébként a bírók kritikán aluliak voltak. Csodálkozom, hogy senki nem íta meg, de jó eséllyel nem adtak meg a Maciknak egy teljesen egyértelmű gólt (tízből tízen úgy láttuk, hogy a hálóról jött vissza a korong, nem vas volt), illetve a második gólunknál a fejen lőttük a kapust, és a kipattanót pofoztuk be másodszorra - én ezt sem adtam volna meg, főleg úgy, hogy utána a kapus két percig tátogott, mire magához tért a sokkból.

Ami a KHL-ezést illeti, ezt én a félpályánál nem hallottam, tehát nem lehetett túl hangos, de ha szólt is, azt hiszem, felesleges ezt felfújni. Van az úgy, hogy a meccs hevében az ember mond, tesz dolgokat, de ezek barátok közt azért csak-csak beleférhetnek, ha nem lépnek át egy adott határt és nem lesz belőlük tendencia.
A miskolci szurkeszek sokan voltak, jól szurkoltak, részemről elismerés nekik, ennyi.

üdv,
Raon
Fehérvár Ördögi Kör

OliBLOOD 2012.08.12. 16:58:03

@Raon: "234 d. Ha a játék folyamán egy erős lövés eltalálja a kapus arcvédőjét, akkor a játékvezető saját megítélése szerint csak akkor szakíthatja meg a játékot, ha az ellenfél csapatának nincs abban a pillanatban
gólszerzési lehetősége."
Ez már egy ideje érvényben van.

Tillasz 2012.08.12. 17:19:37

@Raon:
Köszönöm, hogy ezt Te írtad le!
Amúgy számomra szokatlan volt, hogy barátságos mérkőzésen szurkoltak.
És csinos fehérvári lányok is voltak szép számmal!:-)

Theutus 2012.08.12. 17:20:56

az első harmadot élveztem... - tíz percig (régen voltam meccsen)

benö51 2012.08.13. 11:48:58

@Theutus: Biztos a gyomorrontásod volt az oka!

Zergling 2012.08.13. 14:34:38

Kiváncsi leszek a keddi Kisvolán-Nagyvolán és Miskolc-Nagymihály meccsekre.

Remélem, beindulnak a miskolci légiósok, mert elég láthatatlanok voltak a Volán ellen.

Theutus 2012.08.14. 16:09:41

@benö51: az is...maradjunk annyiban, hogy nagyon szezon eleje és nagyon edzőmeccs volt

hokikori 2012.08.22. 07:58:57

Ma este hétkor játssza első idegenbeli felkészülési mérkőzését a székesfehérvári csapat. A szlovák extra ligában játszó MsHK DOXXbet Žilina a magyar bajnokhoz hasonlóan a harmadik felkészülési mérkőzésére készül.
Kezdésnek augusztus 7-én a kazah extraligában edződő Ertisom Pavlodar hosszabbításban verte 4:3-ra a szlovák csapatot, majd három nappal később ugyancsak hazai környezetben a velük egy ligában érdekelt HKm Zvolen komoly zakót mért rájuk.A mérkőzésről 8:2-es vereséggel vonult le a magyar csapat mai ellenfele.

Platoon01 2012.08.22. 13:02:42

A zsolnai egyletnek ez az 5. felkészülési meccse lesz: az említetteken kívül a zólyomiakkal volt egy visszavágó 2-0-s vereséggel, a lengyel Tychy-t viszont 4-0-val ütötték ki.
süti beállítások módosítása