Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1233) Csíkszereda (1387) DAB (1198) ebel (2420) Erste Liga (4767) Extraliga (1178) Fehérvár (1657) felkészülés (2275) FTC (1484) Gyergyói HK (1005) khl (2189) légiósok (1681) Miskolc (1519) nhl (4941) nők (1343) playoff (1339) Titánok (1030) u18 (1110) utánpótlás (1359) UTE (1309) válogatott (2273) vb (2478) videó (2125) Összes címke

Korosztályos válogatottakkal erősödik az Újpest

2012.07.10. 22:14: 1885*

Korosztályos válogatottakkal erősödik az Újpest  forrás: utehoki.hu

Újabb öt játékost igazolt az UTE  2012.07.10. 22:15 F. Kapus

93 komment

Címkék: ute mol liga dömötör

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr834643558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

1885* 2012.07.10. 22:27:30

Nemes Benji :D Üdv a fiataloknak!

bonsay 2012.07.10. 22:32:33

@1885*:
Szegény barátom szívből sajnállak!

facsipesz 2012.07.10. 22:46:42

Orosz Donát nem az hokiakadémiában tolta? Miért jött el, lehet tudni?

bonsay 2012.07.10. 22:49:00

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!
De jegyezd meg ezt a mondatodat!:)

1885* 2012.07.10. 23:06:11

@bonsay: nekem ugyan nem. csak nem Benjivel van gondod most meg?

bonsay 2012.07.10. 23:11:13

Semmi bajom imádom a játékát.

bonsay 2012.07.10. 23:28:19

Akkor segítek!
Nem szereted a közös csapatott de a mostani 11 új játékosotokból 6 Stars-os! Igaz hogy nem mind nálunk kezdte, de eddigi pályafutásuk zömét nálunk töltötték.Remélem sikereresek lesznek nálatok is.Én nem irigykedek rátok remélem eljön az idő amikor majd hozzánk akarnak visszatérni a srácok!

Indiana Jonescu 2012.07.11. 00:57:04

@bonsay: Milyen kreatívan értelmezed a történelmet. :-) A 11-ből való 6-ból konkrétan egyetlen egy kezdte a Starsban a pályafutását. Igaz hogy ez kifejezhető úgy is ahogy Te írtad hogy a 6 "starsosból" nem mindenki kezdte nálatok a pályafutását. :-) Engedtessék meg röhögni! Rengetegen pedig éppen Újpesten kezdték csak közben akár a Starsban is megfordultak. Tehát azok a Starsosok tulajdonképpen Újpestiek. :-P

hokihun 2012.07.11. 07:20:09

Elnézést az újpestiektől, de én nem örülök Nemes Benji hazatérésének. Az, hogy nem ragadt meg Svédországban, az nem a töretlen fejlődéséről tanúskodik, bár ebben lehet szerepet játszik a sok sérülése is. Bíztam benne, hogy felnőtt korosztályban is helyet kaphat valamelyik svéd másodosztályú csapatban. Szurkolok neki, hogy tűnjön ki felfelé a hazai mezőnyből, remélem jobb lesz, mint Galló volt nálunk.
Hajrá magyar hoki!

Tillasz 2012.07.11. 07:44:13

@hokihun:
Nem biztos, hogy az visszalépés, ha stabil kezdő egy MOL Ligás csapatban. Vele nagyott húzott az UTE. (Remélem sérülése rendbe jött.)
@Indiana Jonescu:
Kicsit kiforgatva a Zöld Sasokat:
"Akkor is nálunk kezdett, ha nem nálunk kezdett!"

hokihun 2012.07.11. 07:52:12

@Tillasz:
Persze, egy stabil kezdő egy felnőtt csapatban nem visszalépés a svéd U20-hoz képest, csak abban reménykedtem, hogy ott tud megragadni már most felnőttben. De remélem tényleg sérülésmentes szezonja lesz, és megmutatja tehetségét. Ebben bíztam Galló esetében is, mikor hozzánk került, de neki nem jött össze.
Remélem Benjinek sikerül. Ez MHÉ :)

Uteapu 2012.07.11. 08:05:18

@Tillasz: DD. Mindegy ki a címzett, mindkettejükre illik..:)

1885* 2012.07.11. 08:41:44

@bonsay: Na ezt vegyük át mégegyszer.
Cím: Korosztályos válogatottakkal erősödik az Újpest, erre én ennyit írtam: Nemes Benji :D Üdv a fiataloknak.

Ha nem érted mi a különbség a közös csapat meg a között, hogy hozzánk igazolnak, az a Te dolgod. Azért nézzük konkrétan a tegnapi nevek közül, bár nagyjából @Indiana Jonescu: megválaszolta, de azért én is megteszem, mert megérdemled.
Nemesre és Vojtkóra igaz, Sztársnevelés
Reiter Richárd Volán
Farkas Simon 98-2001 FTC 2003-2006 Sztárs 2010 -től Volán
Vecaj Dominik FTC - Sztársz - FTC -Vasas - MTK
Orosz Donát 9 év UTE 2 Volán

Egyébként ez MHÉ, mint azt a nálam korábban keltek már megjegyezték.

Szöszinek pedig ezúton kívánok őszintén, sok sikert a Ferencvárosban! Persze, nem ellenünk. :)

@Uteapu: azért ez az általad feltalált rövidítés igazi közkinccsé vált :)

gogosz 2012.07.11. 09:06:11

Gergelyekkel mi van?

1885* 2012.07.11. 09:25:08

@gogosz: ök is Sztársz nevelés :D

Lapke76 2012.07.11. 09:38:11

@1885*: Erre a hírre még a végén Újpest szurker leszek MOL ligában. Bár akkor lehet, hogy DAB-os is? :D
Szóval hajrá fiatalok, jó kis csapat lesz ez.
Nem lesz egyszerű ellenük.

1885* 2012.07.11. 09:48:53

@Lapke76: arra, hogy a Gergelyék stars nevelés? Még arról is meg akart győzni 1x egy Vasas drukker, hogy Szirányiék is :)

bonsay 2012.07.11. 09:58:30

Nemes 12 évből 7 nálunk
Bereczki kb 12 évből több mint 8 év nálunk
Farkas kb 13 évből 6 nálunk
Vecaj 10 évből 7 nálunk
Vojtkó 8 évből 8 nálunk
Pleszkán 12 évből 7 nálunk
Szerintem ezekből a számokból kiderül, hogy eddigi pályafutásuk jelentős részét nálunk töltötték. Ráadásul mindegyiküknél igaz, hogy a fent maradó idejüket kb 4-6 év legalább 2 de inkább 3 egyesületben töltötték.erre céloztam nem többre de nektek a tények mindig fájnak. Csak nem tudom miért???

facsipesz 2012.07.11. 10:01:21

Nem értem, miért kell a Stars/Vasas mundér becsületét védeni minden fronton, sokszor feleslegesen is? (közvetve/közvetlenül)

"Közép-Európa legmodernebb csarnokában" elvileg nagyon komoly, következetes szakmai munka folyik, ahol minden munkaerőt és játékost megbecsülnek, minden lépés kizárólag az ő - és összességében a magyar jégkorong - fejlődése érdekében történik, aminek az eredményekben is mutatkozniuk kell, amik önmagukért kell, hogy beszéljenek, tehát nincs szükség exrta PR-ra.

Vagy mégis?

Uteapu 2012.07.11. 10:06:23

@1885*: Ez nekem olyan, mint az apasági vizsgálat. Azt még megértem, főleg egy gyermektartási díj esetében de itt!? Értem a Stars hívőket, pillanatnyilag sok minden más nem maradt számukra. Elég baj egyébként, de hagyd meg nekik, legalább ezt.:)

Uteapu 2012.07.11. 10:09:39

@Lapke76: A mai napon nem ez az első, D-s beírás! Valami van a levegőben?:)

1885* 2012.07.11. 10:13:04

@Uteapu: OK, meggyőztél, na még Borbás kéne a sok fiatalhoz :) akiről max. kiderülne, hogy Fradinevelés, viszont csak vendégként szerepelt kápmegyeren.
@facsipesz: a PR-ra sosem lehetett panasz :)

Uteapu 2012.07.11. 10:13:05

@bonsay: Bölcsivel, ovival mi a helyzet?

bonsay 2012.07.11. 10:18:19

@facsipesz:
Hogy miért kell állandóan védeni? Miért állandó belénk rúgást nem látod?
Ahogy az Uteapu fogalmaz, legalább azt a keveset amink van ne bántsák! Szerintem nem kevés és valamikor ezek a fiatalok fogják alkotni a válogatott gerincét.
Egyébként VALAMI tényleg van a levegőben....

1885* 2012.07.11. 10:18:51

@Uteapu: a statisztikákban az a jó, hogy mindenki úgy értelmezi ahogy akarja :D

bonsay 2012.07.11. 10:20:08

@Uteapu:
Miért bent ragadtál? Szóljak a gondoknak?:)

1885* 2012.07.11. 10:20:37

@bonsay: az volt a belerúgás, hogy örülni merészeltem, hogy Nemes hozzánk jön? Elnézést kérek.

Uteapu 2012.07.11. 10:21:07

@1885*: Hmm... azért Tőled nem vártam, hogy a fradisokat, egy kalap alá veszed az S/V, megmondókkal.:)

bonsay 2012.07.11. 10:21:10

@1885*:
értelmezd úgy hogy Te gyere ki belőle jól.MEGVÁROM!

Lapke76 2012.07.11. 10:21:49

@Uteapu: @1885*: Nem, az eredeti hírre gondoltam, csak előbb végig olvastam a bejegyzéseket, és lusta voltam vissza tekerni. :)
Bár Gergelyék miatt se rossz, csak nem szeretem a problémás játékosokat.
Egyébként Berta nem Stars nevelés? Többször is látták a csarnokban az elmúlt 127 évben. :D

bonsay 2012.07.11. 10:23:14

@1885*:
Nem ez volt a belénk rúgásod, hanem az összes többi amikor rólunk írsz! Még soha életedben nem írtál rólunk jót!

peterszky 2012.07.11. 10:26:20

@bonsay: Én megígérem, hogy egyszer fogok jót írni rólatok.

bonsay 2012.07.11. 10:28:56

@Lapke76:
Igen a Berta is benne van a hat játékos közt!
Ülj le EGYES!

bonsay 2012.07.11. 10:30:06

@peterszky:
Olyat ne ígérj amit nem tartasz be:)

bonsay 2012.07.11. 10:32:28

@bonsay:
Ha már közhelyeket elhasználtad akkor írd le kérlek a statisztikádat! Kiváncsi vagyok rá!

bonsay 2012.07.11. 10:33:30

@1885*:
Ha már közhelyeket elhasználtad akkor írd le kérlek a statisztikádat! Kiváncsi vagyok rá!

1885* 2012.07.11. 10:35:42

@Uteapu: uhhhh igazad van, remélem nem olvaták :)
@bonsay: majd ha veszed magadnak a fáradtságot és áttanulmányozod hány színtiszta UTE nevelés van nálunk, mint ahogy én utánanéztem a Starszosoknak, úgy kezdődik Hajek. De befejezem a számháborút, mert megígéretem UTEApunak, amúgy is 127, én nyertem :)
Erősen gondolkodom, mi jót írhatnék, ma ezen fogok dolgozni ígérem.
@Lapke76: :D Gergelyéknek egy icipivel több büntijük volt a kelleténél, sajnos. Amúgy sejtettem, csak mint köztudott gonosz vagyok :) Egyébként drukkolhatsz UTE-nak és a DAB-nak, más is szokott ilyet.

Uteapu 2012.07.11. 10:36:46

bonsay-bonsay-nak. DDD. Freud?:)))

Lapke76 2012.07.11. 10:44:05

@bonsay: Tudom csak engem szórakoztat ez a fight mindig, ezért bele kellett szőnöm. A vita fontosságára vonatkozott Berta, nem a te bejegyzésedre. De ülök. :)

Uteapu 2012.07.11. 10:49:00

@1885*: Tudod mit hiányolok még? Mivel itt lilák,mindketten "túlbuzgunk", Palik L. után szabadon: de hová tűnt V90? :)))

facsipesz 2012.07.11. 10:54:42

@bonsay: "legalább azt a keveset amink van ne bántsák"

Oh, nem tudtam, hogy így állunk, és a Vasas lett a "szerethető kiscsapat":)

Hát igen. A felnőtt csapat elhajtása, edzők és full korosztályok elvándorlása után tényleg csak ez a kevés maradt, de hátha Levi és Spiller legyőzik a belső erőket. Kifelé már kezd normalizálódni a helyzet, legalábbis nyilatkozat szinten.

1885* 2012.07.11. 11:00:17

@Uteapu: azt mondta arrogánsak vagyunk :)
@Lapke76: XD
segítsetek, kiről kell jót írnom? Budapesti Sztárok SE
Nove Zamky - Stars
Vasas Bp. Stars
Vasas HC
VASAS ? "*-*"

E12-1 2012.07.11. 11:06:26

@1885*: írj a Fradiról valami jót, az nem árthat, csak előnyödre válik

1885* 2012.07.11. 11:16:03

@E12-1: Hajrá Fradi! Rólatok nem is szoktam rosszat írni.

peterszky 2012.07.11. 11:28:11

@bonsay: Ezt betartom, hidd el. Igaz, ahhoz történnie kell valaminek :D

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.07.11. 11:29:57

nem ertem, miert kellene szeretni/kedvelni egy csapatot amit nem kedvelek/szeretek?

miert irjak jokat a Pittsburgh-rol ha nem csipem oket?

vilagbeke meg minden, de aze...

canadien 2012.07.11. 13:02:13

Nagyon jól alakul az UTE kerete!Sok szerethető fiatal játékossal(mindegy honnan)!Pörgős kis csapatnak tűnik és érdemes lesz a meccseikre járni...Feltéve ha sikerül egy jó edzőt is találni.A játékosok "eredetét" vizsgálni, nagyon felesleges és kicsinyes dolog,mert országunk vérszegény darabszámú csapatainál a játékos vándorlás ezeréves dolog!

Kivago Ivan Györgyné 2012.07.11. 13:25:42

@canadien: Szerintem azért ne éld bele magad,hogy a Nemest látni fogod UTE/Vasas/Stars vagy mi mezben az idén

Kivago Ivan Györgyné 2012.07.11. 13:41:59

“Mondottam, ember küzdj és bízva bízzál!”

1885* 2012.07.11. 14:17:48

@Kivago Ivan Györgyné: voltám én már annyi minden, és annyi mindent nem szerettem még!
Ha meg nem játszik UTE mezben azt is kibírom ám, eddig is túléltük valahogy.

Disznóvágási Feri · http://apalyaszelen.blog.hu 2012.07.11. 14:37:48

@facsipesz: Spiller már nincs a Vasasnál. A tulajdonosok elküldték, amikor Szuper odament.

Bármennyit is számít az konkrétan egy ember vagy egy klub megítélésében, hogy az illető hány évig és melyik csapatban játszott?

(Válasz.)

Akkor meg minek kell ezzel foglalkozni?

hokihun 2012.07.11. 15:07:36

@Kivago Ivan Györgyné:
Ha bedobsz egy ilyet, miért nem "mesélsz"?
Ha nem publikus, vagy netalán nem tudsz mit, akkor minek dobsz be ilyet?

1885* 2012.07.11. 15:55:47

@Disznóvágási Feri: bocsi, én ilyen konzervatív hülye vagyok, nekem számít, hogy valaki ismeri még azt a szót, hogy klubhűség, vagy pedig minden szezonban oda megy ahol épp egy párezerrel többet fizetnek, vagy ígérnek :D
@hokihun: hát ez az. :(

Disznóvágási Feri · http://apalyaszelen.blog.hu 2012.07.11. 16:01:26

@1885*: A klubhűségnek amatőr keretek között van értelme, de aki a sportból él, annak a klub általában munkahely. Persze vannak kivételek, de szerintem nem kell hibáztatni valakit azért, ha klubot vált.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.07.11. 16:08:17

@Disznóvágási Feri: sajnos egyet kell ertenem. kenyeret nem adnak azert, ha a klubod zaszlajat lengeted. sot, so:rt sem...

1885* 2012.07.11. 16:10:50

@Disznóvágási Feri: a drukkereket meg nem lehet hibáztatni, ha nem tapsikolnak, hogy átjáróház a klubjuk, és netán az előző évben rühellt játékos érkezik...stb.
ezt most nem az adott szituációra mondom hanem általában.
Persze a profi szurkoló az akinek mindegy ki csak nyerjen a csapat, vagy mit tudom én.
AMATŐR vagyok, naiv vagyok, ez van :)

1885* 2012.07.11. 16:12:00

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: tőlem kaphatsz egy sort, bár nem jeleztél vissza, hogy lehetek-e a menedzsered :P Kivel szeretnél egy sorba lenni?

Uteapu 2012.07.11. 16:20:58

@Disznóvágási Feri: Csak annyiban más a véleményem, hogy a klubot igenis minősíti.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.07.11. 16:26:29

@1885*: so:rt. lehetsz. de csak ha ilyen greedy vagy mint a Ryan-e :)

Uteapu 2012.07.11. 16:30:18

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Ne hagyd, hogy szórakázzon Veled! Küldj pár pontot neki, azt ossza be.:))

1885* 2012.07.11. 16:36:34

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: köszi :) persze, én is degecen születtem :P nos van ajánlat MTK-tól és a Fraditól, az MTK-nál 10 rugóval többet fizetnek, melyiket írjuk alá?
Vagy írjuk alá mindkettőt, aztán leoldunk inkább a Pingvinekhez mert ott 2x annyit adnak mint az MTK.
@Uteapu: nem mondtam, hogy minősíti v. elítélem a játékost, csak, hogy nekem számít vagyis értékelem ha egy játékos nem cserélget szezononként klubot.

Uteapu 2012.07.11. 16:46:36

@1885*: Ebben egyetértünk, ezért értékeltem mindig Buxát.

Disznóvágási Feri · http://apalyaszelen.blog.hu 2012.07.11. 16:56:24

@1885*: Az amatőr státus nálam nem pejoratív értelemben értendő, sőt, az amatőr sport sokkal inkább letisztult, mint a profi. Ott nem a profitszerzés a cél, mivel nem gazdasági alapon működik. A profi sport viszont szolgáltatást nyújt a "fogyasztóknak", akiknek a véleménye ugyebár a legfontosabb kell, hogy legyen. Csak hát fogyasztónak számít a szurkoló, a média, a szponzorok, stb. Így különböző igényeket kell kiszolgálni. A profi sportoló ebben az esetben egy homokszem a gépezetben. Hogyan döntsön a klub ügyvezetője, ha a szponzor pl. akkor ad sok pénzt, ha leigazol valakit, akit a szurkolók utálnak? Mi van, ha egy játékos a fél tábor szerint jó, másik szerint rossz? És csak ezután jönnek a valódi sportszakmai szempontok...

1885* 2012.07.11. 17:07:07

@Uteapu: IS.
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: basszus direkt nem írtam, mert jön bonsay, hogy már megint beléjük rúgtam, de ha ragaszkodsz hozzájuk, akkor mingyá intézem.
@Disznóvágási Feri: :D a szponzor fiának mindenképpen kell hely, az biztos. :)
Én nem állítottam, hogy könnyű klubelnöknek lenni. Tartok tőle, hogy nem igazán motiválja őket, hogy a szurkoló kit szeretne. Viszont sok szurkolót meg szeretnének.
Ja, nem vettem sértésnek az amatőrt, de tudom, hogy az én gondolkodás módom, nem profi, már sokszor ki lettem oktatva itt ezügyben :D

zele 2012.07.11. 17:26:10

@Disznóvágási Feri: Spiller nem ment el a Vasastól (nem is küldték a tulajdonosok :D), csak szakosztályigazgató lett. Szuper pedig a szakosztályvezető.

zele 2012.07.11. 17:27:29

@1885*: Most is Vasas HC a neve a klubnak, persze ez tökmindegy neked.

1885* 2012.07.11. 18:16:05

@zele: tényleg, mondjuk a Vasas vizilabdáról tudtam volna jót szólni, meg tudnád mondani, hogy az első bejegyzésemben mi volt olyan sértő amiért nekem ugrott, bonsay?

sonicboom 2012.07.11. 18:19:03

@zele: nem állítanám 100%-ra, hogy a következő két dolog nem üti egymást, de ez az oldal már nem friss:
www.vasashoki.hu/csapat/szakmai-stab/

Ez viszont teljesen aktuális bő egy hónapja:
kmh.sport.hu/dss_edzok_reszletes.php?id=30

Feltételezem, hogy az előbbi pozíció megszűnt már számára.

canadien 2012.07.11. 20:49:35

@Kivago Ivan Györgyné: Tényleg mesélj,mert felizgattál,hogy mi lehet szerinted a háttérben?!Aki Á-t mond az mondjon B-t is...

Theutus 2012.07.11. 22:45:04

@bonsay: én kifejezetten kedvelek pár Vasas szurkolót:)
továbbá Spiller alkalmazását is pozitívan éltem meg
más pillanatnyilag nem jut eszembe, de bízom benne, ha kihagytam valamit Peterszky kihúz a csávából:)

Disznóvágási Feri · http://apalyaszelen.blog.hu 2012.07.12. 01:12:06

@zele: Hát ha látod őt a klub környékén, add át üdvözletem. Máskülönben nézz utána, már nincs ott.

Disznóvágási Feri · http://apalyaszelen.blog.hu 2012.07.12. 01:19:15

@1885*: Senki sem mondta, hogy logikusan gondolkodnak. :) Viszont itt látszik, hogy a profi sport tele van ellentmondásokkal, és már a romantikája sem a régi. Részemről egyre inkább feleslegesnek tartom, mert az eredeti feladatát nem végzi el.

hokihun 2012.07.12. 07:03:49

@Kivago Ivan Györgyné:
Még mindig nem derült ki, hogy miért dobtál be egy olyan témát, amiről utána nem akarsz vagy nem tudsz többet mondani.

eszel59 2012.07.12. 08:24:54

@Kivago Ivan Györgyné: "Bé"kiváncsi lettem én is!
Ha már nem óhajtád kielégíteni az információra szomjas széles néptömegek oly'olthatatlan tudásvágyát,legalább gondolj a Bonbon-díjra!Szegény Bárd-mint 1 személyes kúr a tórium-eddig bajban van,mert nem sorlanak az egetrengető pletykák.Nekem meg már unalmas,hogy mindíg én nyerek...

Uteapu 2012.07.12. 08:52:58

Gondolom, kielégítő volt a válasz, minden érdeklődő számára.
Azért, mert egy kutyus, ott ül egy sakktábla mellett, a gazdival szemben, az nem jelenti azt, hogy tud sakkozni.

facsipesz 2012.07.12. 11:31:11

Spiller elment a Vasastól?
Nocsak-nocsak.
Egy évig tartott a lendület meg a bizalom?
Levi vajon meddig fogja húzni?

Csak a felszínen nagy a fluktuáció, (sajnos) a lényeg nem változik ebben a klubban.

Kivago Ivan Györgyné 2012.07.12. 21:34:01

@canadien: udvarlással nem mész semmire :)

1885* 2012.07.13. 10:04:06

@Kivago Ivan Györgyné: csak nem Ryan menedzsere Benjié is?
süti beállítások módosítása