Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1231) Csíkszereda (1381) DAB (1198) ebel (2418) Erste Liga (4767) Extraliga (1178) Fehérvár (1655) felkészülés (2272) FTC (1484) Gyergyói HK (1000) khl (2189) légiósok (1681) Miskolc (1517) nhl (4938) nők (1334) playoff (1339) Titánok (1027) u18 (1101) utánpótlás (1337) UTE (1307) válogatott (2269) vb (2473) videó (2124) Összes címke

Komolyak a gondok a Nationalliga körül

2012.06.26. 19:34: 1885*

Komolyak a gondok a Nationalliga körül  2012.06.26. 15:44 Hblog

34 komment

Címkék: nationalliga

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr174613131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

check 2012.06.26. 19:40:15

Lúzerek, büszkék lehetnek a művükre, még a végén sikerül előrelépés helyett egy NB4-es ligát összehozni...

Uteapu 2012.06.26. 19:50:32

@check: Egyék amit főztek, a Szlovéneknek sem lesz gondjuk, nem kell elmosogatni a tányérjukat.

papi79 2012.06.26. 22:29:38

Komolyan mondom nem sajnálom őket! Azt hiszem a dab is jobban járt hogy kimarad ebből. A junior ebel mindenki számára nyitott? Azt hittem csak az ebeles csapatok számára van. A DAB második csapatának nem lenne érdekes ha a Bled is oda akar menni?

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2012.06.26. 22:56:02

Biztos izgi voralbergi bajnokságban indulni. Majd visszasírják az Interliga lehetőségét.
@papi79:
Ha a szlovénok be tudnak pofátlankodni a junior EBEL-be, akkor a Dabbal se lenne ildomos kivételt tenniük.

Theutus 2012.06.26. 23:16:40

@papi79: a Dabnak egyrészt jelen pillanatban nincs második csapata, mivel 28 szerződött játékosa van, másrészt a junior ebelben vannak évjárati korlátok és abba sokan nem férnének be a tavalyi második csapatból
a DAB2nek az NLben lett volna értelme elindulni, de azt a labancok nem engedték (azért itt, mert a Mol erősebb lényegesen, mint a kiherélt NL), vagy a Molban Farmcsapatként indulva, de arra meg a jelek szerint nem volt költségvetés (a Volánból kirúgott fiatalokkal erősödve egy jó kis hajtós csapatot össze lehetett volna boronálni)

ViscaelBarcelona90 2012.06.26. 23:17:55

hát mostmár egyértelmű, hogy jobban jártunk, hogy ebből kimaradunk.... az egyre nagyobb fejetlenséget látván egyre kevésbé sajnálom, hogy nem leszünk ott...

MecKenna 2012.06.27. 00:01:01

:)na ezt a zavaros töketlenséget most nehéz káröröm nélkül szemlélni, miután hosszas sunyizással kitették az egyetlen magyar csapatot;
megnyugodtam, azért az osztrákok sem a szervezés császárai, ez olyan magyaros!:)

benö51 2012.06.27. 06:59:39

@Theutus: így van, jó csapat lett volna

Jégkorong 2012.06.27. 08:23:54

@Theutus: @benö51: "...vagy a Molban Farmcsapatként indulva, de arra meg a jelek szerint nem volt költségvetés..." - nem lett volna rossz megoldás, sőt...:)

@Theutus: sok a difi a MOL-NL utazási költsége között ?

Raon 2012.06.27. 09:02:44

@benö51: ez bennem is felmerült, egy Dab-Volán közös farm, "Fejér Örök Barátság" néven. Bár lehet egy ilyen a névadásért élből kirúgták volna a marketingest.

OliBLOOD 2012.06.27. 09:02:59

@Jégkorong: MOL-ba lejárt a nevezési határidő mire kiderült nem lesz NL. Így ilyen megoldásra esély se volt.

Jégkorong 2012.06.27. 09:15:50

@OliBLOOD: igen, tudom. Ezért írtam azt egyrészt, hogy "lett volna", másrészt pedig ez a gondolat nem biztos, hogy megfogalmazódott Zsazsában.:)

benö51 2012.06.27. 09:28:41

@OliBLOOD: Dubnica még kérdéses, ha jól tudom. Akkor meg lehet 1 hely még a 10 fős létszámhoz. A Stelliről meg ne is beszéljünk.
De ahogy írtam nincs meg hozzá az akarat. Ez a szomorú részünkről!!!!!!

benö51 2012.06.27. 09:31:38

@Raon: a név mindegy lenne, tovább is játszhatnának a fiatalok akiket elküldtünk, és lehet, hogy lassabban érők 2 év múlva nagyon jók lennének. Ezt nem fogjuk soha megtudni ha abbahagyják, hogy volt-e köztük ilyen.

eszel59 2012.06.27. 09:57:07

@Raon: Közös lónak túrós a csusza,avagy nézd meg egy korábbi topikban @Theutus: reakcióját,amikor-ötlet szintjén- arról szólt a polémia,hogy a DAB-nak egy pesti csapattal kellene fuzionálnia az EBEL-ért! Persze érdekes felvetés,egy kicsit el is gondolkoztam a közös csapat közös szurkolótáborán,amint egységbe kovácsolódva buzdítják a..."sajátjaikat"...

kerusz 2012.06.27. 09:58:50

@benö51: Nem hiszem, hogy korrekt lenne surranópályán bevenni egy ilyen csapatot a MOL Ligába, miközben a Galati meg a Progym-VSK Csíkszereda vegyes sem kapott bebocsátást - pl. határidő-mulasztás miatt.

Azt gondolom, megkerülhetetlen az egyesületek felelőssége abban, hogy hogyan terveznek a játékosaikkal és a csapataikkal. Nekik kell tudniuk, mennyire reális az, amit elterveznek, mik az akadályok, mik a korlátok, mik a lehetőségek. Csak akkor tud a szövetség vagy a liga bármiben is normálisan segíteni, ha pl. nem az újságokból, utólag tudjuk meg, miképp döntött valaki, hanem bevonják őket is a döntési folyamatokba.

kerusz 2012.06.27. 09:59:56

@kerusz: Viszont még 30-áig lehet pótnevezni az OB II-be. Játéklehetőségnek és egy csapat egyben tartásának az is valami.

Jégkorong 2012.06.27. 10:25:16

@kerusz: „Nem hiszem, hogy korrekt lenne surranópályán bevenni egy ilyen csapatot a MOL Ligába, miközben a Galati meg a Progym-VSK Csíkszereda vegyes sem kapott bebocsátást - pl. határidő-mulasztás miatt.” – bevenni nem korrekt, értem. „Kivinni”, ehhez hozzájárulni ? Ez is korrekt. Tudom, belépni nehezebb, mint kilépni...Az, hogy az általad említett két csapat miért nem kapott bebocsátást a Ligába, annak több oka is van.:)

„Csak akkor tud a szövetség vagy a liga bármiben is normálisan segíteni, ha pl. nem az újságokból, utólag tudjuk meg, miképp döntött valaki, hanem bevonják őket is a döntési folyamatokba.” – nem csak... Akkor is segített a szövetség, amikor az újságokból, utólag tudta meg az egyesület döntését.:)

kerusz 2012.06.27. 10:36:23

@Jégkorong: Engedd meg nekem, hogy én jobban tudjam, hogy az említett két csapat miért nem kapott bebocsátást.

Segített, de nem jó szájízzel. És szerintem annyi elvárható, hogy ne hozzuk egymást kellemetlen helyzetbe.

Javaslom, zárjuk le ezt a témát, egy nem létező csapat nem létező felvételi kérelméről van szó pusztán elméleti síkon. Ha a gyakorlatban is akarnak valamit, hét végéig ott az OB II.

gogosz 2012.06.27. 10:36:40

@Jégkorong: Az utolsó gondolatod nagyon ült! Erre nem is nagyon lehet mit mondani.

kerusz 2012.06.27. 10:46:55

@gogosz: A DAB-nak is segített tavaly elindulni az NL-ben.

Bujdy 2012.06.27. 10:57:49

Na, labancok így jártak, nem baj...

Viszont akkor a Mol liga fejesek tessenek szépen odahatni a szlovén fejekbe, hogy tudatosuljon a szlovén fejekben, hogy az osztrákok hozták őket ilyen helyzetbe! Aztán jövőre időben pályázzon 1-2 szlovén csapat a MOL ligába, azok, melyekkel előrébb van a liga! :)

Raon 2012.06.27. 11:17:06

@benö51: nem jó érzés ezt mondani, de teljesen egyetértek. Pláne Sofi esetét nézve érdekes, hogy miért törünk pálcát 20-22 éves játékosok felett.

@eszel59: van igazság abban, amit mondasz, de az azért más tészta. Ott a fő csapat exportálásáról volt szó - és ezt teljesen megértemm, lehet ezért rám a szurkot dobálni, de ezt én sem viselném el, még mondjuk a KHL kedvéért sem. Ez a mostani ötlet viszont egy b csapatos fúzió. Bár a felvetés annyiban lényegtelen, hogy úgy sem lehet belőle semmi, sajnos.

kerusz 2012.06.27. 11:17:31

@Bujdy: Nem fogjuk tudatosítani. Jobb, ha maguktól jönnek rá.

kerusz 2012.06.27. 11:18:23

@Raon: Késő van hozzá. Hétfőn végleges programot akarunk.

Jégkorong 2012.06.27. 11:18:33

@kerusz: „Engedd meg nekem, hogy én jobban tudjam, hogy az említett két csapat miért nem kapott bebocsátást.” – az, hogy az általad nevezett két csapat miért nem kapott bebocsátást a Ligába, azt tőled is tudom. Eléggé egyértelműen, világosan fogalmaztál, és az elutasításnál több, jelentősebb okot véltem felfedezni, mint a késedelmes jelentkezés…:) jegkorong.blog.hu/2012/05/13/a_steauanak_nem_tetszik_a_mol_liga#more4506228

„Segített, de nem jó szájízzel.” – igen, van, akinek segít, van, akinek, akiknek nem. Szíve joga, hiszen az önmaga által hozott döntéseket visszavonhatja, módosíthatja, ha akarja… Jelen esetben akarta, a fentebbi esetben nem…

„És szerintem annyi elvárható, hogy ne hozzuk egymást kellemetlen helyzetbe.” – ettől független tiszteletben tartottam, tartom kérésed, hiszen az ülésen elhangzott nyilvános véleményekre nem tértem, nem térek ki.

"A DAB-nak is segített tavaly elindulni az NL-ben." - igen, ezért kellett a MOLban is játszani, két csapatnyi játékost szerződtetni. A lobby más kérdés...

„Javaslom, zárjuk le ezt a témát…” – részemről rendben, megtörtént.

benö51 2012.06.27. 11:18:50

@kerusz: Te is tudod hogy ez csak elméleti kérdés. Ilyen összeállt csapat biztos nem lesz az idén.
Mi szurkolók csak játszunk a gondolatokkal és mivel ismerjük a játékosokat ezért sajnálkozunk.
A surranó pályás megoldással nem értem mi bajod lenne, ha a szlovák szövetség bekavar és nem engedi a Dubnicát akkor mely csapat lesz a 10. a Mol ligában? Erre van vészforgató könyvetek? Érdeklődve várom válaszod.
Szerinted egy OB II csapat költségvetése mennyi lenne úgy hogy akikről beszélünk fiatal játékosok még fejlődni is tudjanak és megfelelő képzést kapjanak az edzéseken.
Miután ezt kiszámolod szerinet te is rá fogsz jönni, hogy erre pénzt végképp nem lehet találni a magyar hokiban.

benö51 2012.06.27. 11:21:50

@kerusz: Ma dönt a szlovák szöv a Dubnicáról?

Zergling 2012.06.28. 13:07:58

Nem lehet, hogy a szlovén csapatok esetleg kopogtatni fognak a MOL liga "ajtaján"?
Vagy ennek nincs realitása?
süti beállítások módosítása