Szirányi Bence is Miskolcra igazolt 2012.06.22 09:09 F.Kapus
Szirányi Bence is Miskolcra igazolt
2012.06.22. 09:16: Grumpy
69 komment
Címkék: miskolc szirányi bence czuba
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr884604131
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
moszkvicssluszkulcs 2012.06.22. 09:18:03
Reszkess Brassó!!
a. Bárd 2012.06.22. 09:55:43
Ezek jó hírek, kifejezetten erös csapat lesz a Miskolc, jó meccsek várhatóak. Bár asszem most már el lehet felejteni a "nincs pénz, kicsi a költségvetésünk, kis csapat vagyunk" féle kommenteket, mert senki nem fogja elhinni :)
eszel59 2012.06.22. 09:56:35
@moszkvicssluszkulcs: Abbiza szép egy baleset lészen majdan,ha tanálkozunk...
OliBLOOD 2012.06.22. 10:20:37
@a. Bárd: Immár 4 csapat biztosan esélyes a végső győzelemre: Brassó, DAB, HSC, Miskolc
Nem lesz ez rossz bajnokság
Nem lesz ez rossz bajnokság
lamkoca 2012.06.22. 10:22:06
Elvileg Októberig stabil a költségvetés, már csak 6 hónapot kell összeszedni! :D Amúgy ha még ha Cica is jön akkor tényleg erősek leszünk hátul, ráadásul még ha minden igaz akkor az egyik kanadai is hátvéd. Jó ki szezon igérkezik, kezdem sajnálni hogy a negyrészét nem fogom látni, hacsak a tervezett kamerarendszer és élő közvetítés a csarnokba nem lesz kiadva egy stream-re.
Pumukli00 2012.06.22. 10:23:13
@OliBLOOD: Nagyon nem. Tényleg jó szezon lesz ez a liga nívóját tekintve. Már csak a fővárosiak kéne kicsit belehúzzanak...
Theutus 2012.06.22. 10:31:55
@OliBLOOD: a HSC jelen pillanatban sötét ló, pillanatnyilag 2 légiósuk van - Novak, Kozuch - és decemberig nem is terveznek légióst szerződtetni, mivel a fiatalok csapatba építése a cél a nyilatkozatok szerint
A HSC igazi ereje akkor derül ki, ha megtörténnek a légiós igazolások
Miskolc-Brassó: nagy a lendület, aztán majd kiderül menet közben, hogy meddig ér a takaró
bízom benne, hogy hosszabb távon sikerül nekik megoldani pénzügyileg is a mostani vagy ennél erősebb csapat működtetését
a közép-európai viszonyok között azonban van bennem némi szkepticizmus
A HSC igazi ereje akkor derül ki, ha megtörténnek a légiós igazolások
Miskolc-Brassó: nagy a lendület, aztán majd kiderül menet közben, hogy meddig ér a takaró
bízom benne, hogy hosszabb távon sikerül nekik megoldani pénzügyileg is a mostani vagy ennél erősebb csapat működtetését
a közép-európai viszonyok között azonban van bennem némi szkepticizmus
leonov 2012.06.22. 10:36:53
@Theutus: A brassói körülményekről nem tudok semmit, de az boztos hogy EgriPista nem egy HűbeleBalázs. Szóval ha ezt vállalja akkor teljesíteni is fogja.
leonov 2012.06.22. 10:57:26
Még nem teljes, de örömtelien alakul a keret.
Szoljanka 2012.06.22. 11:15:07
Csak úgy röpködnek már a magyar bajnokságba a Tyler-ek, de ha a Miskolc ebből a társaságból csapatot tud csinálni, bőven esélyesek az OB1 győzelemre is.
És ennek nagyon drukkolok, az Újváros akkor sem lenne Magyar Bajnok, ha mi nem indulunk..:))
És ennek nagyon drukkolok, az Újváros akkor sem lenne Magyar Bajnok, ha mi nem indulunk..:))
Gabberboy 2012.06.22. 11:25:09
@Szoljanka: Egyértelmű, hogy nem leszünk bajnokok, tavaly sem jutottunk el a döntőig, na meg a magyar hoki második fellegvára Miskolc! :)
gogosz 2012.06.22. 11:26:44
@Szoljanka: Ha Így lesz, valószínűleg ez lehet majd a legnagyobb hoki örömöd jövőre.
Szoljanka 2012.06.22. 11:31:24
@gogosz: A legnagyobb az egy jó szereplés rájátszásban az Ebelben, meg az MK győzelem lesz, de a Miskolc bajnoki címe is elégedett mosolyt csalna az arcomra...:))
centreville 2012.06.22. 11:39:54
@Szoljanka: Nekem meg a legnagyobb örömöm a Miskolc bajnoki címe mellett a VOLÁN EBEL-ben lévő min. elődöntőben lévő szereplése lesz.
Szoljanka 2012.06.22. 11:44:38
@centreville: Na várj csak mindjárt jön itt a Duna-parti tengely (egy horgonyos-egy olvasztós), hogy mit sz......juk itt egymást...:))
De ma semmi nem rontja el a kedvem..:))
Hajrá Volán, Miskolc, Szalavat Julajev, Jokerit, meg a csákberényi fűszeres tramini..:))
De ma semmi nem rontja el a kedvem..:))
Hajrá Volán, Miskolc, Szalavat Julajev, Jokerit, meg a csákberényi fűszeres tramini..:))
Theutus 2012.06.22. 11:52:01
@Szoljanka: a rájátszás ebben a szezonban legalábbis kérdéses, az MK-győzelem ellen már nem fogadnék nagy pénzben
Szoljanka 2012.06.22. 11:58:04
@Theutus: Meglátjuk, nagyon remélem hogy nem olyan szezonunk lesz, mint a tavalyelőtti, amikor ahogy fogytak az alapszakasz meccsek csak egyre jobban reménykedtünk, hogy még meglesz a PO, de nem lett meg...:(
Minden azon múlik, hogy hogyan tudjuk pótolnia két klasszist...
Minden azon múlik, hogy hogyan tudjuk pótolnia két klasszist...
Uteapu 2012.06.22. 12:08:24
@Szoljanka: Nem tudom eldönteni, az előbbi a tramini volt, vagy a szokásos módon Szol(a)janka.:))
Egyébként tavaly, hatalmas lehetőséget dobtatok el. Nem vagyok biztos benne, hogy ez idén összejön de uccu neki, legyen úgy.
Egyébként tavaly, hatalmas lehetőséget dobtatok el. Nem vagyok biztos benne, hogy ez idén összejön de uccu neki, legyen úgy.
Szoljanka 2012.06.22. 12:10:58
@Uteapu: Szoljanka volt, a tramini az még ezután jön..:))
Igen, így is lehet nézni, hogy eldobtuk, elhittük, az OLL-nek nagyobb PO rutinja van, talán jövőre egyel továbblépünk...
Igen, így is lehet nézni, hogy eldobtuk, elhittük, az OLL-nek nagyobb PO rutinja van, talán jövőre egyel továbblépünk...
Theutus 2012.06.22. 12:19:13
@Szoljanka: az élcsapatok és a Volán igazolásai között egyelőre látok különbséget
a 4 legjobb magyar pontszerzőből kiesett kettő
a nagy kérdés tényleg az, hogy az érkezők mennyire tudják pótolni a távozókat illetve az, hogy mennyire tud csapatként küzdeni a Volán
okosabbak úgyis csak 20-30 forduló után leszünk
van két momentum - nincs NL és ezzel szabadul fel idő, valamint Ty és Pozsi igazolása - ami miatt idén valószínűleg nekem is több időm, kedvem lesz minőőségi jégkorongot nézni...kíváncsian várom a szezont
a 4 legjobb magyar pontszerzőből kiesett kettő
a nagy kérdés tényleg az, hogy az érkezők mennyire tudják pótolni a távozókat illetve az, hogy mennyire tud csapatként küzdeni a Volán
okosabbak úgyis csak 20-30 forduló után leszünk
van két momentum - nincs NL és ezzel szabadul fel idő, valamint Ty és Pozsi igazolása - ami miatt idén valószínűleg nekem is több időm, kedvem lesz minőőségi jégkorongot nézni...kíváncsian várom a szezont
barnabas7 2012.06.22. 12:20:50
Szirányinak a Volán tett ajánlatot? Vagy ha nem hh? nem elég jó oda?
Szoljanka 2012.06.22. 12:29:19
@Theutus: Egyet értek veled, abban viszont biztos vagyok, hogy csapatként jók lesznek, ott üvöltünk ahogy csak tudunk tőlünk 2 méterre, mindenki hajtson úgy ahogy tőle csak telik, ahogy pl. Sofi tette minden meccsen.
Tudom, tavalyelőtti szezonban pont mindig otthon kaptunk ki, idegenből meg hoztuk a pontokat, de remélem több ilyen szezon nem lesz...
Tudom, tavalyelőtti szezonban pont mindig otthon kaptunk ki, idegenből meg hoztuk a pontokat, de remélem több ilyen szezon nem lesz...
scottybowmann 2012.06.22. 12:29:48
Két éve a Fradi is ilyen nagy lendülettel kezdte a holtszezont...
Szoljanka 2012.06.22. 12:36:44
@scottybowmann: Ez igaz, csak míg Miskolcon Egri hosszú évek óta a helyi jégkorongélet szilárd vezetője, addig a Fradinál gyakran váltogatták egymást a szakosztály-, és csapatvezetők.
Akkor emelkedhetnek fel a fővárosi csapatok, ha a vezetőségben is rend lesz.
Tudod, az egyszeri ember is csak ennyit mondott: a lépcsőt felülről kell kezdeni söpörni...
Akkor emelkedhetnek fel a fővárosi csapatok, ha a vezetőségben is rend lesz.
Tudod, az egyszeri ember is csak ennyit mondott: a lépcsőt felülről kell kezdeni söpörni...
eszel59 2012.06.22. 12:51:57
@a. Bárd: Viszont a jeget mi találtuk ki,mi készítettünk először jégpályát,így Ti csak ezután találhattátok fel a jégkorongot!(Egyébként az ásatásoknál-sok egyéb használati tárgy között- előkerült a Rudapithecus bárdja is,ami azt bizonyítja,hogy valszeg ő volt az első jégkorongkapus Borsodban...
Zergling 2012.06.22. 13:54:17
Banyek nem akarok tányért rakni a ház falára, hogy MOL ligát nézhessek(tiltja a társasházi szabályzat).
Nekem fantasztikus lenne, ha Sport1/Sport2/Sportklub közvetítené a meccseket.
Nekem fantasztikus lenne, ha Sport1/Sport2/Sportklub közvetítené a meccseket.
Lazlee 2012.06.22. 15:21:41
@Theutus: és jövőre is.
a. Bárd 2012.06.22. 16:37:59
@eszel59: Igen, ahogy hallottam szegény Rudi épp a borsodi jégkorszakban fagyott meg anno, de óriási szerencse, hogy a Bárd fennmaradt :)
Tillasz 2012.06.22. 17:15:20
@Theutus:
Szerintem Brassóban nem fog elfogyni a pénz, és talán Miskolc is kihúzza végig. Ha nem, akkor azok akik a pénzért jöttek, úgy is el fognak menni. Én inkább arra leszek kíváncsi, hogy az a hangulat megmarad-e, ami volt Miskolcon? És várom még az új neveket.
Lassan kell egy tömb az Avason!:-)
Szerintem Brassóban nem fog elfogyni a pénz, és talán Miskolc is kihúzza végig. Ha nem, akkor azok akik a pénzért jöttek, úgy is el fognak menni. Én inkább arra leszek kíváncsi, hogy az a hangulat megmarad-e, ami volt Miskolcon? És várom még az új neveket.
Lassan kell egy tömb az Avason!:-)
centreville 2012.06.22. 17:44:02
@Tillasz: A hangulat még fokozódni is fog!
Pözsó 2012.06.22. 17:55:45
Van még kiadó albi az Avason gazdagon :)
centreville 2012.06.22. 18:04:21
@Pözsó: Senki sem lakott az Avason.A színvonalat tartani kell!
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2012.06.22. 20:28:32
Ha már ilyen izgalmasnak ígérkezik a szezon, megoldhatnák a csapatok, hogy minden meccsről legyen minőségi ingyenesen hozzáférhető online stream. Ha más nem is, de ez mindenképp MHE!
Tillasz 2012.06.22. 20:39:37
@trollfeeder:
Szerintem ennek - a technikai feltételek megléte mellett - közvetítés jogi feltételek is kellenek.
@centreville:
Én nem a pályán lévő hangulatra, hanem az öltözőire gondoltam.
Szerintem ennek - a technikai feltételek megléte mellett - közvetítés jogi feltételek is kellenek.
@centreville:
Én nem a pályán lévő hangulatra, hanem az öltözőire gondoltam.
a. Bárd 2012.06.22. 22:00:10
@Tillasz: Nem hiszem, hogy jogi feltétele lenne, mi is mindig adjuk azokat a meccseket, amiket a Digi nem. Ha jogi szempontból egy helyen meg lehet oldani, máshol sem lehet akadály
komolytalan samu 2012.06.23. 01:24:28
@trollfeeder: Én a jobb meccsekről még 100-300 ft-ot se sajnálnék. Mobilfizetés, paypal v a magyar online átutalás, előfizetői kreditekkel. Ingyen bónuszközvetítés a gyengébb meccsekről.
Nem lenne nagy bevétel, pár tízezer max 100 meccsenként, de a rendszer fenntartása szvsz kijöhet belőle egy évre, és hosszabb távon ahogy a net végleg összeér a TV-el a (a magyar hoki fejlődését is beleszámolva) ligának ez hirtelen komoly érték is lehet.
Ennél már csak az lenne jobb, ha a rohadt drága a közvetítőkocsit, műholdas kapcsolatot kiváltva, a liga meccsei HD minőségű streamben jussanak el a sportv-hez v digisporthoz. Akkora nézettséget már talán hozna a liga, ami 0 ftért már megérné a rendszeres közvetítést vmely csatornának.
Az ingyenes közvetítésért cserébe a nagyobb nézettség több szponzorációs lehetőséget hozhat a ligának és a csapatoknak is.
Problémák:
- szerver, kellő kábel, ami vagy van, de ha nincs, ma már ez nem összeg.
- minőségi kamera és minőségi hokikameraman.
Ha az egyes klubbok nem tudnak minimális színvonalat biztosítani, 1 profi Mol liga stáb egy meccsnapon a kiválasztott mérkőzést le tudja hozni. Az heti 2-3.
Szerintem érdemes lenne utánaszámolni! Mert valószínűleg ez lenne a szurkolói bázis bővítésének is a legolcsóbb és legegyszerűbb módja.
Nem lenne nagy bevétel, pár tízezer max 100 meccsenként, de a rendszer fenntartása szvsz kijöhet belőle egy évre, és hosszabb távon ahogy a net végleg összeér a TV-el a (a magyar hoki fejlődését is beleszámolva) ligának ez hirtelen komoly érték is lehet.
Ennél már csak az lenne jobb, ha a rohadt drága a közvetítőkocsit, műholdas kapcsolatot kiváltva, a liga meccsei HD minőségű streamben jussanak el a sportv-hez v digisporthoz. Akkora nézettséget már talán hozna a liga, ami 0 ftért már megérné a rendszeres közvetítést vmely csatornának.
Az ingyenes közvetítésért cserébe a nagyobb nézettség több szponzorációs lehetőséget hozhat a ligának és a csapatoknak is.
Problémák:
- szerver, kellő kábel, ami vagy van, de ha nincs, ma már ez nem összeg.
- minőségi kamera és minőségi hokikameraman.
Ha az egyes klubbok nem tudnak minimális színvonalat biztosítani, 1 profi Mol liga stáb egy meccsnapon a kiválasztott mérkőzést le tudja hozni. Az heti 2-3.
Szerintem érdemes lenne utánaszámolni! Mert valószínűleg ez lenne a szurkolói bázis bővítésének is a legolcsóbb és legegyszerűbb módja.
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2012.06.23. 08:18:28
@komolytalan samu:
Tudtommal minden mérkőzésen készül felvétel.
Nem kell kameraman (és nem csak emiatt: prohardver.hu/hir/50_gigapixeles_kamerat_epitettek.html), nem kell kommentár, csak a minden csarnokban amúgy is meglévő (?) internetet kéne összedrótozni vele. Ha menő IP-kamera, akkor még köztes gép se kell, de tegyük fel, hogy kell egy ócskavas, ami pufferel. Ezek a csapatok oldalain, vagy MJSz oldalán beregisztrálódnának, és fosnák a stream-et. A sávszél első körben nem hangsúlyos szerintem. Inkább az, hogy legyen. A többi majd idővel kialakul.
Tudtommal minden mérkőzésen készül felvétel.
Nem kell kameraman (és nem csak emiatt: prohardver.hu/hir/50_gigapixeles_kamerat_epitettek.html), nem kell kommentár, csak a minden csarnokban amúgy is meglévő (?) internetet kéne összedrótozni vele. Ha menő IP-kamera, akkor még köztes gép se kell, de tegyük fel, hogy kell egy ócskavas, ami pufferel. Ezek a csapatok oldalain, vagy MJSz oldalán beregisztrálódnának, és fosnák a stream-et. A sávszél első körben nem hangsúlyos szerintem. Inkább az, hogy legyen. A többi majd idővel kialakul.
kerusz 2012.06.23. 10:41:39
@komolytalan samu: Azért az nem véletlen, hogy igazán jó minőségű streameket nem nagyon találsz a nagyvilágban. Lehet, hogy a feladat mégsem olyan egyszerű.
Theutus 2012.06.23. 13:50:50
@trollfeeder: azért, ha minőségi közvetítésben gondolkodsz nem árt, ha vannak akik kezelik a kamerákat:)
RAttila 2012.06.23. 18:08:42
@kerusz: Servus TV??
budapestijeti 2012.06.23. 18:42:44
@Szoljanka: Felüről kell kezdeni söpörni, de alulról építeni! A többivel egyet értek! Remélem azért várunk ki, hogy nagyobbat dobjunk a végén...! :)
@Zergling:tedd a tetőre, arra nem kell engedély! :)
@trollfeeder: +1
@Zergling:tedd a tetőre, arra nem kell engedély! :)
@trollfeeder: +1
kerusz 2012.06.23. 19:48:08
@RAttila: És itt nagyjából ki is fújt. De ők is csak fordulónként egy meccset nyomnak, ha jól rémlik.
komolytalan samu 2012.06.23. 21:25:28
@kerusz: HD és HD közeli streamet szolgáltat pl. a netflix egyszerre több millió nézőnek is akár. Ellenőriztem: a DVD minőségű stream 1.5mbit/sec a HD 5mbs letöltési sebességet igényel náluk.
A magyar eredetű Ustreamen keresztül is kivitelezhető a HD , Producer Pro előfizetéssel.
Példa: www.ustream.tv/nasahdtv Cserébe nem kell szervert építeni, bérelni, a szolgáltatást készen kapjátok. Ez az online közvetítésekhez több mint elég lenne.
(nem vagyok ustreames, szinte mindegy melyik szolgáltató, csak ők magyarok :)
Ha ez megoldható, akkor már csak egy honlap és egy fizetési rendszer kiépítése kell. Paypal, mobilfizetés, stb. Ha a ligának belefér az ingyenes szolgáltatás, a hoki népszerűsítésének még jobb.
A TV közvetítéshez persze nem flash v silverlightra épített stream, hanem IPTV broadcast rendszer kellene. Félreérthető voltam. Egy min. 10-15mbites kimenő sávszélesség és ha lehet a szolgáltatókkal külön QoS szerződés a stabil minőséghez.
Őszinte leszek, ennek a költségeit nem ismerem, de ha ezzel állandó heti két mérkőzés közvetítést el lehet érni vmelyik sportcsatornán, akkor egy utánajárást , számolást talán megér.
A magyar eredetű Ustreamen keresztül is kivitelezhető a HD , Producer Pro előfizetéssel.
Példa: www.ustream.tv/nasahdtv Cserébe nem kell szervert építeni, bérelni, a szolgáltatást készen kapjátok. Ez az online közvetítésekhez több mint elég lenne.
(nem vagyok ustreames, szinte mindegy melyik szolgáltató, csak ők magyarok :)
Ha ez megoldható, akkor már csak egy honlap és egy fizetési rendszer kiépítése kell. Paypal, mobilfizetés, stb. Ha a ligának belefér az ingyenes szolgáltatás, a hoki népszerűsítésének még jobb.
A TV közvetítéshez persze nem flash v silverlightra épített stream, hanem IPTV broadcast rendszer kellene. Félreérthető voltam. Egy min. 10-15mbites kimenő sávszélesség és ha lehet a szolgáltatókkal külön QoS szerződés a stabil minőséghez.
Őszinte leszek, ennek a költségeit nem ismerem, de ha ezzel állandó heti két mérkőzés közvetítést el lehet érni vmelyik sportcsatornán, akkor egy utánajárást , számolást talán megér.
komolytalan samu 2012.06.23. 21:42:22
@trollfeeder: a Kerusznak ment válaszon kívül:
A sima weben közvetített online streamhez a jelenlegi infrastruktúra (helyi tv, meccsrögzítés) becsatornázása is elég.
Ha a digisporton, sportklubbon stb adott IPTV közvetítésről beszélünk, oda már egy profi, de minimum gyakorlott kameramann, és egy két fős szerelő stáb kell. Nem engedhető meg, hogy vmi amatőr kamerarángatását nézzék a tv-ben. Se a ligának se a tv-nek.
A sima weben közvetített online streamhez a jelenlegi infrastruktúra (helyi tv, meccsrögzítés) becsatornázása is elég.
Ha a digisporton, sportklubbon stb adott IPTV közvetítésről beszélünk, oda már egy profi, de minimum gyakorlott kameramann, és egy két fős szerelő stáb kell. Nem engedhető meg, hogy vmi amatőr kamerarángatását nézzék a tv-ben. Se a ligának se a tv-nek.
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2012.06.23. 22:08:22
@komolytalan samu:
Idén néztem talán újvárosi (?) mérkőzést, ahol kipakolták a kamerát, és kommentár nélkül szépen végigment. Ilyesmire gondolok, sima webes stream, még csak nem is kell 5+ Mpixel. A sávszélt nem fogja kinyírni. Vagy ha igen, annak örölünk, nem? =)
Szóval elégedetten hátradőlnék, ha idén kezdőlépésként ilyesmi elinduna.
Idén néztem talán újvárosi (?) mérkőzést, ahol kipakolták a kamerát, és kommentár nélkül szépen végigment. Ilyesmire gondolok, sima webes stream, még csak nem is kell 5+ Mpixel. A sávszélt nem fogja kinyírni. Vagy ha igen, annak örölünk, nem? =)
Szóval elégedetten hátradőlnék, ha idén kezdőlépésként ilyesmi elinduna.
komolytalan samu 2012.06.23. 22:43:01
Nem a te sávszéled a kritikus, 2-4mb-es vonala szinte mindenkinek van. Az a kérdés van e minden csarnokban egy min 5mbites kimenő és a helyi szgépes infrastruktúra képes e azt stabilan eljuttatni egy stream szolgáltatóhoz, mert egy reálisan párszáz-egykétezres nézőszámra önálló szervert nem érdemes építeni, bérelni a költségek miatt.
A legfontosabb kérdés persze az, hajlandó e minden csapat a szükséges infrastruktúrát biztosítani ennyi szurkolóért, mert ez eredménynek nem látványos és üzletileg csak hosszútávon megtérülő.
Az IPTV-s, vmely sportcsatornának ingyen biztosított közvetítés nagyságrenddel többe kerülne, de nagyságrendekkel több nézőt érne el, ami szponzori támogatásokban megtérülhet. Ráadásul az utóbbi esetén az előbbi már tényleg csak szándék kérdése.
A legfontosabb kérdés persze az, hajlandó e minden csapat a szükséges infrastruktúrát biztosítani ennyi szurkolóért, mert ez eredménynek nem látványos és üzletileg csak hosszútávon megtérülő.
Az IPTV-s, vmely sportcsatornának ingyen biztosított közvetítés nagyságrenddel többe kerülne, de nagyságrendekkel több nézőt érne el, ami szponzori támogatásokban megtérülhet. Ráadásul az utóbbi esetén az előbbi már tényleg csak szándék kérdése.
TheKaszi 2012.06.24. 20:39:46
@trollfeeder: @komolytalan samu:
Amíg a csarnokok nincsenek tele, addig még korai keresni a klubok támogatását.
Éppen ezért szurkolói összefogás szükséges a témában. Lehet ez hivatalosan bejegyzett szervezet is, amely a meccseken túl riportokat is készít, főképpen szurkolói riportokat szurkolókról és a jégkorongbarátokról. Ezt követően már csak kis lépés lenne a jogdíjak megszerzésének a kérdése, miután van támogatói és közönség bázis.
Amíg a csarnokok nincsenek tele, addig még korai keresni a klubok támogatását.
Éppen ezért szurkolói összefogás szükséges a témában. Lehet ez hivatalosan bejegyzett szervezet is, amely a meccseken túl riportokat is készít, főképpen szurkolói riportokat szurkolókról és a jégkorongbarátokról. Ezt követően már csak kis lépés lenne a jogdíjak megszerzésének a kérdése, miután van támogatói és közönség bázis.
komolytalan samu 2012.06.25. 00:42:06
@TheKaszi: Ha jól értem, szerinted előbb legyen tele a stadion hiperaktív szurkolókkal és majd utána lehet közvetítésekről, streamről beszélni?
De ha a szurker tartja el (közvetlenül és áttételesen)a klubot, akkor a klubnak elemi érdeke minél több szurkolót szerezni. A téma meg ennek mikéntjére egy ötlet/javaslat.
Valamelyikünk fordítva üli meg a hokilovat :)
De ha a szurker tartja el (közvetlenül és áttételesen)a klubot, akkor a klubnak elemi érdeke minél több szurkolót szerezni. A téma meg ennek mikéntjére egy ötlet/javaslat.
Valamelyikünk fordítva üli meg a hokilovat :)
kerusz 2012.06.25. 16:36:57
@TheKaszi: @komolytalan samu: Samu, igazad van, az igényt meg kell teremteni a hokira. A Big Brotherre sem vágyott senki addig Magyarországon, amíg minden bulvárlapból meg a bulvártévéből nem ömlött a népek arcába, hogy ők bigbránert szeretnének látni. De az arcukba ömlött és onnantól rengeteg ember arra volt kíváncsi, hogy hogy kefél éccakánként BB Júliácska és BB Rómeóka.
Nyilván ha a népek arcába sikerülne tolnunk azt, hogy ők jégkorongot szeretnének nézni, akkor azt néznének. Éppen ezért igyekszünk az arcukba tolni ezt.
Pont ezért nem véletlen, hogy a Digi TV mellett döntöttünk tavaly, ugyanis ők ígérték azt, hogy minden héten, rendszeresen, fix időpontban jégkorongot fognak közvetíteni. Ráadásul egy olyan napon (hétfő este), amikor arányaiban legnagyobb az otthon tévét nézők aránya az egyéb programot választókkal szemben.
Nyilván a streamnek és a televíziónak is megvan a maga feladata. Szerintem a televíziót nem nagyon fogja kiváltani a stream. A streamet keresni kell céltudatosan, a tévé viszont azokat is eléri, akik olykor csak céltalanul kapcsolgatnak. Ezért az új szurkolók elérésében _szerintem_ a tévének van nagy feladata.
És a streamre meg a tévére is az igaz, hogy élményt kell közvetíteniük. Nem elég egy jó minőségű, hang nélküli egykamerás kép, mert sok a versenytárs, és ők is mind élményt akarnak eladni. Kell több kamera, kell visszajátszás, kell elemzés, kellenek riportok. Ha mindez megvan, akkor lehet képes bármi is arra, hogy új szurkolókat nyerjen meg a jégkorong számára.
Éppen ezért (bár ők ezt még nem tudják) tervezem is, hogy leüljünk a jégkorongot közvetítő Digi-stábbal értékelni az elmúlt szezont, és segíteni abban, hogy az elsőre szerintem jól sikerült színvonalat még emeljük.
Nyilván ha a népek arcába sikerülne tolnunk azt, hogy ők jégkorongot szeretnének nézni, akkor azt néznének. Éppen ezért igyekszünk az arcukba tolni ezt.
Pont ezért nem véletlen, hogy a Digi TV mellett döntöttünk tavaly, ugyanis ők ígérték azt, hogy minden héten, rendszeresen, fix időpontban jégkorongot fognak közvetíteni. Ráadásul egy olyan napon (hétfő este), amikor arányaiban legnagyobb az otthon tévét nézők aránya az egyéb programot választókkal szemben.
Nyilván a streamnek és a televíziónak is megvan a maga feladata. Szerintem a televíziót nem nagyon fogja kiváltani a stream. A streamet keresni kell céltudatosan, a tévé viszont azokat is eléri, akik olykor csak céltalanul kapcsolgatnak. Ezért az új szurkolók elérésében _szerintem_ a tévének van nagy feladata.
És a streamre meg a tévére is az igaz, hogy élményt kell közvetíteniük. Nem elég egy jó minőségű, hang nélküli egykamerás kép, mert sok a versenytárs, és ők is mind élményt akarnak eladni. Kell több kamera, kell visszajátszás, kell elemzés, kellenek riportok. Ha mindez megvan, akkor lehet képes bármi is arra, hogy új szurkolókat nyerjen meg a jégkorong számára.
Éppen ezért (bár ők ezt még nem tudják) tervezem is, hogy leüljünk a jégkorongot közvetítő Digi-stábbal értékelni az elmúlt szezont, és segíteni abban, hogy az elsőre szerintem jól sikerült színvonalat még emeljük.
komolytalan samu 2012.06.25. 18:28:21
@kerusz: Köszönöm. A TV és a stream viszonyáról hasonlókat gondolunk. Még ha az on demand tv-zés felé is halad a világ hosszabb távon.
Az IPTV-s (eurosport jellegű, stúdió) közvetítés pedig akkor megfontolandó, ha a csatorna ezzel lenne hajlandó jelentősen növelni a közvetítésszámot. Ha e nélkül is, akkor fölösleges.
Visszajátszás, a támadások felépítésének grafikai villámelemzése szakértői elemzésekkel, instant statok óó. Nyitok egy bort a gondolatára.
Az IPTV-s (eurosport jellegű, stúdió) közvetítés pedig akkor megfontolandó, ha a csatorna ezzel lenne hajlandó jelentősen növelni a közvetítésszámot. Ha e nélkül is, akkor fölösleges.
Visszajátszás, a támadások felépítésének grafikai villámelemzése szakértői elemzésekkel, instant statok óó. Nyitok egy bort a gondolatára.
KCs 2012.06.25. 19:20:30
@kerusz: A sport mindig is rétegműsor volt a tévékben, és a hoki különösen olyan, hogy a tévé nagyon keveset ad vissza a sportág lényegéből. De nyilván próbálkozni érdemes.
Ha egyszer eljutnánk oda, hogy ilyen színvonalú webes összefoglaló van a Mol Ligáról, mint ami a Mol Ligánál semmivel sem erősebb brit élvonalról, akkor már nagyot lépnénk előre:
www.youtube.com/watch?v=jI7G7syEPTY&feature=topics
Ha egyszer eljutnánk oda, hogy ilyen színvonalú webes összefoglaló van a Mol Ligáról, mint ami a Mol Ligánál semmivel sem erősebb brit élvonalról, akkor már nagyot lépnénk előre:
www.youtube.com/watch?v=jI7G7syEPTY&feature=topics
F. Kapus 2012.06.25. 21:02:43
@KCs: "A sport mindig is rétegműsor volt a tévékben." Ez tökéletesen igaz, csak épp a legvastagabb réteg nézte mindig is :) en.wikipedia.org/wiki/List_of_most_watched_television_broadcasts
qwertzuiop05 2012.06.25. 21:04:07
Bocs, hogy beleugatok.
live.huste.tv/ - szlovák sport minden mennyiségben. Simán látni a korongot!:o)
www.tvtipsport.cz/elh/ - cseh sport minden mennyiségben. Simán látni a korongot!:o)
Szerencsejátékzéertével mi van?
live.huste.tv/ - szlovák sport minden mennyiségben. Simán látni a korongot!:o)
www.tvtipsport.cz/elh/ - cseh sport minden mennyiségben. Simán látni a korongot!:o)
Szerencsejátékzéertével mi van?
kerusz 2012.06.25. 21:11:02
@KCs: Így van, ez egy remek műsor. Ez a szpíker nyomta a Sheffield TV-t is a Kontinentális Kupa herningi fordulójából. Nekem már akkor nagyon tetszett, amit csinált.
komolytalan samu 2012.06.25. 23:08:22
@kerusz: Azért, ha egy dvd minőségű streamre képes kapcsolat akadna minden stadionban, tehát nem kéne komolyabb összeget a kluboknak beleinvesztálni, meggondolandó lenne ustreamen v más szolgáltatón keresztül.
Pl. a webes hátteret a digisport is biztosíthatná (a stream adattengere nem őket terhelné).
Ha már ennyire elkötelezettek a hoki felé:)
Pl. a webes hátteret a digisport is biztosíthatná (a stream adattengere nem őket terhelné).
Ha már ennyire elkötelezettek a hoki felé:)
komolytalan samu 2012.06.25. 23:21:20
@qwertzuiop05: Vmelyik külföldi betting cég is szóba jöhetne esetleg támogatóként, - még reálisabb is lenne, mint az állami vezérlésű Szrt -, de én baromira tartok attól, hogy az online fogadások korrumpálnák a hokit.
Ahol a klubbok/játékosok dollármilliókat keresnek ott túl sokat veszíthetsz. Nem véletlen, hogy a focicsalások is jellemzően k-Európában vagy a nyugati másodosztályokban (a taljánoktól tekintsünk el) jönnek elő.
Persze kisebb cégeknél már most is lehet Mol ligára fogadni, de mire nem.
Ahol a klubbok/játékosok dollármilliókat keresnek ott túl sokat veszíthetsz. Nem véletlen, hogy a focicsalások is jellemzően k-Európában vagy a nyugati másodosztályokban (a taljánoktól tekintsünk el) jönnek elő.
Persze kisebb cégeknél már most is lehet Mol ligára fogadni, de mire nem.
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2012.06.25. 23:29:46
@kerusz: Igen, a csapatokat marketinggel lehet győzködni, de az nagy beruházás. Én kis erőfeszítésről, de esetlegesen nagyobb médiamegjelenésről beszélek. Amilyen netes közösség van, szerintem "nyers" felvételekből is születne önkéntesen néha összefoglaló. Néhány éve pl. a jégkorong.tv kiváló kezdeményezésnek tűnt.
Kitérve a tv kontra internet marketing témára, egy megjegyzés: vitathatatlanul a tv-n van a súlypont még, de az internet is kezd olyan lenni, hogy a szádba tolják kéretlenül a dolgokat (gugli, fészbuk etc.).
Kitérve a tv kontra internet marketing témára, egy megjegyzés: vitathatatlanul a tv-n van a súlypont még, de az internet is kezd olyan lenni, hogy a szádba tolják kéretlenül a dolgokat (gugli, fészbuk etc.).
Theutus 2012.06.26. 01:07:25
@trollfeeder: szerencsésebb, ha nem a véletlenek vezérlik a dolgokat
és még jobb, ha tudatosan vannak vezérelve a dolgok
a jégkorong tv és a streamek azokhoz jutnak/jutottak el idáig, akiket amúgy is érdekelt a jégkorong
kicsinek tartom az esélyét, hogy vki csak úgy klikkelgetve belebotlik pl a Dab streamjébe ahol éppen egy hang nélküli egy kamerás közvetítés folyik és rögtön a hoki szerelmese lesz (persze véletlenek vannak:P)
és még jobb, ha tudatosan vannak vezérelve a dolgok
a jégkorong tv és a streamek azokhoz jutnak/jutottak el idáig, akiket amúgy is érdekelt a jégkorong
kicsinek tartom az esélyét, hogy vki csak úgy klikkelgetve belebotlik pl a Dab streamjébe ahol éppen egy hang nélküli egy kamerás közvetítés folyik és rögtön a hoki szerelmese lesz (persze véletlenek vannak:P)
benö51 2012.06.26. 07:26:51
@Theutus: de ott legalább ment valami. Ebben jóval előrébb jártok nálunk. ez tény.
Szoljanka 2012.06.26. 11:28:25
@trollfeeder: Igen a jegkorong.tv egy nagyon jó kezdeményezés volt, elfogadható kép-, és hangminőségben, riportokkal.
Külön kell választani azt a réteget akit érdekel a hoki, ott egy elfogadható minőségű, és árú stream jó megoldás, de ha új embereket akarunk a jégkoronggal "megfertőzni" annak csak a tv közvetítés lehet az útja.
Kényelmesebb, gyorsabb a tv. És a valóban széles sportrajongó réteg hétfő este ha egyetlen élő közvetítést talál ( ami még magyar is )akkor az élő Mol-Liga meccsen marad a huszonharmadik Barca-Osasuna ismétlés helyett.
Külön kell választani azt a réteget akit érdekel a hoki, ott egy elfogadható minőségű, és árú stream jó megoldás, de ha új embereket akarunk a jégkoronggal "megfertőzni" annak csak a tv közvetítés lehet az útja.
Kényelmesebb, gyorsabb a tv. És a valóban széles sportrajongó réteg hétfő este ha egyetlen élő közvetítést talál ( ami még magyar is )akkor az élő Mol-Liga meccsen marad a huszonharmadik Barca-Osasuna ismétlés helyett.
eszel59 2012.06.26. 12:37:06
@Szoljanka: Ezzel a huszonharmadik ismétléssel most sikerült mélyen és vsszavonhatatlanul magadra haragítani az Osasuna szurkolók oly'népes magyar táborát,akik pedig huszonnegyedszer is képesek révetegen bámulni kedvenceik labdakergetését azon a szép zöld gyepen..!
Szoljanka 2012.06.26. 12:41:24
@eszel59: nem bánom, ez a hokikomment, nem a spanyolfocikomment, oda nem írtam volna ezt...:))
kerusz 2012.06.26. 12:51:58
@trollfeeder: Ezt nem lehet úgy csinálni, hogy majd a netes közösség puszira, szeretetből összehozza. Vagy nekikezdünk komolyan, vagy nem.
A jegkorong.tv azért nem egy kifejezetten hobbyprojekt volt, bár a fiatalok szerették is a hokit, de tisztán látszik, hogy egy évnél több türelmet nem tudtak adni az egésznek, fenntartani pedig nem tudták.
A jegkorong.tv azért nem egy kifejezetten hobbyprojekt volt, bár a fiatalok szerették is a hokit, de tisztán látszik, hogy egy évnél több türelmet nem tudtak adni az egésznek, fenntartani pedig nem tudták.