Hatan neveztek a juniorbajnokságba 2012.06.19. 16:55 F. Kapus
Hatan neveztek a juniorbajnokságba
2012.06.19. 19:33: 1885*
74 komment
Címkék: magyarország magyar bajnokság bajnokságok ob 2 u18 u16 u23 nevezések u14 ob ii
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr214598900
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Skyblue 2012.06.19. 20:41:21
Egy kis helyesírási korrekció: a kölyök B csoportnál a Spartak véletlenül Szpatrakra sikeredett és a többihez képest sz-el van. De a lényeg: évről-évre nő a merítés és a csapatok száma. Mi lesz majd akkor, ha a fúziósok is elég "nagyok" lesznek ahhoz, hogy külön indulhassanak? Akárcsak néhány éve ez a szám elképzelhetetlen lett volna. Ha valami, akkor szerintem ez igazán mutatja a jégkorong népszerűsgének növekedését és egyre nagyobb térnyerését.
szittyavezír 2012.06.19. 20:51:54
érdemes lesz járni U23-ra is. Lassan azt is kellene propagálni.
gabute 2012.06.19. 21:12:11
Furcsa, hogy miért indul közösen az Újpest és a Vasas, amikor serdülőben 3, ifiben 2 csapatot is ki tudnak állítani...
Zergling 2012.06.19. 21:18:19
@Skyblue: helyesírási korrekció a helyesírási korrekcióhoz:
1. nem sz-el, hanem sz-szel
2. nem évről-évre, hanem évről évre
A typo-tól eltekinthetünk :)
1. nem sz-el, hanem sz-szel
2. nem évről-évre, hanem évről évre
A typo-tól eltekinthetünk :)
1885* 2012.06.19. 21:29:25
@gabute: furcsa? engem felháborít, szeretném tudni minek ez, és kinek a "remek" ötlete. :((((((((((
Skyblue 2012.06.19. 21:39:42
@Zergling: Az enyém csak egy szimpla hozzászólás, Zoli cikkét meg sokan olvassák. Már jobbító szándékkal sem lehet hozzászólni, hogy ne kössenek bele az emberbe! :D ;)
kerusz 2012.06.19. 21:42:16
@gabute: @1885*: Mert egyes korosztályok egyes kluboknál - fogalmazzunk finoman - foghíjasak.
Tehát pl. lehet olyan, hogy kettejüknek együtt van két csapatnyi játékosuk, de ezek nem fele-fele arányban oszlanak meg, hanem mondjuk van fél csapat ifi az egyiknél, másfél csapatnyi a másiknál.
A két klubnál az elmúlt években végbement autodafé után ezen nem is nagyon van mit csodálkozni.
Tehát pl. lehet olyan, hogy kettejüknek együtt van két csapatnyi játékosuk, de ezek nem fele-fele arányban oszlanak meg, hanem mondjuk van fél csapat ifi az egyiknél, másfél csapatnyi a másiknál.
A két klubnál az elmúlt években végbement autodafé után ezen nem is nagyon van mit csodálkozni.
kerusz 2012.06.19. 21:44:13
@Skyblue: Javítva! Köszi.
bonsay 2012.06.19. 21:44:24
@gabute:
Nem biztos, hogy jó ötlet egy U-23 sorozatban 16-17 éves srácok játszanának.Nálunk tavaly ez sok súlyos sérüléssel járt.
Nem biztos, hogy jó ötlet egy U-23 sorozatban 16-17 éves srácok játszanának.Nálunk tavaly ez sok súlyos sérüléssel járt.
ViscaelBarcelona90 2012.06.19. 22:05:14
a DAB-nál most a sok fiatal visszatér az U-23-ba, úgyhogy jó kis meccsek várhatók...
1885* 2012.06.19. 22:19:47
@bonsay: korábban is írtam, engem az nem tesz boldoggá, hogy Ti sem örültök, identitás nélküli csapatok, ezzel az erővel lehetne uakárhány 1-2-3-4, felesleges a klubjelzés. MHÉ. Tavasszal csodálatos élmény volt "Kölyök A csapatunk gyönyörű ezüsttel végzett a bajnokságban!" cím alatt stars mezes csapatot látni az utehokin. Köszi én erre nem vagyok kiváncsi.
canadien 2012.06.19. 22:34:23
A történelmet ismerve az MTK-FTC fúzió a legérdekesebb.:)
bonsay 2012.06.19. 22:39:39
@1885*:
És amikor a Mac-cal volt tavaly közös csapatotok arra kíváncsi voltál?Inkább azon gondolkozz hogy minket fikázol, az "indentitás nélküli csapatok" de a ti nagy tradícióval rendelkező egyesületetek már többet szer csak mások segítségével tudd elindulni a bajnokságban.Vagy tavaly nem volt IFI csapatotok.Kicsit szerényebben....
És amikor a Mac-cal volt tavaly közös csapatotok arra kíváncsi voltál?Inkább azon gondolkozz hogy minket fikázol, az "indentitás nélküli csapatok" de a ti nagy tradícióval rendelkező egyesületetek már többet szer csak mások segítségével tudd elindulni a bajnokságban.Vagy tavaly nem volt IFI csapatotok.Kicsit szerényebben....
bonsay 2012.06.19. 22:46:08
@canadien:
Ettől csak a FTC-UTE közös csapat lehet pikánsabb.A magyar hokit elnézve előbb utóbb ez se kizárt.
Ettől csak a FTC-UTE közös csapat lehet pikánsabb.A magyar hokit elnézve előbb utóbb ez se kizárt.
nazgul 2012.06.19. 22:52:46
@kerusz: Akkor az egyik miért nem indul saját névvel, a vegyes meg közös névvel? Miért kell olyan közös csapat, amelyikben csak az egyik klubból vannak? Vagy összerakják a legjobbjaikat, még ha van is elég saját játékosuk? Ez viszont nem lenne fair sem a játékosokkal sem a többi klubbal szemben.
bonsay 2012.06.19. 23:18:52
@nazgul: Az mennyivel etikusabb mikor úgy írnak ki bajnokságot, hogy aki két csapattal rendelkezik azok a második csapatba nevezték a jobb játékosokat mert felfele lehetett átjátszani lefele nem.Két éve egy egyesület kitalálta,a szövi meg irt hozzá egy versenykiírást..../nem jött be nekik, így se lettek bajnokok..../
kerusz 2012.06.19. 23:37:56
@nazgul: Ezt miért tőlem kérdezed?
nazgul 2012.06.19. 23:39:06
@bonsay: Ok, de ez nem válasz a kérdéseimre, hacsak azt nem mondod ezzel, hogy valóban nincs más indoka a közös csapatnak, mint hogy a két klub legjobbjai kerüljenek egy csapatba.
nazgul 2012.06.19. 23:43:56
@kerusz: Mert te válaszoltál és próbáltál magyarázatot adni gabute felvetésére.
kerusz 2012.06.19. 23:46:00
@nazgul: A több közös csapat létezését illetően. A csapatok nevezéktanához nem kívánok hozzászólni.
kerusz 2012.06.19. 23:50:42
@bonsay: A többi csapat miért nem fütyülte meg?
nazgul 2012.06.19. 23:52:06
@kerusz: Ok, azt hittem az Ute-Vasas közös nevezésre volt a magyarázat, mivel gabute is ezt furcsálta.
kerusz 2012.06.20. 00:04:00
@nazgul: El kellene kezdeni számolgatni a játékosokat, kinek hány adott korosztályba tartozó játékosa van... De mindkét klubnak vannak rendkívül hiányos évjáratai, annyi bizonyos. Sokat dolgoztak azért, hogy így legyen.
Kivago Ivan Györgyné 2012.06.20. 07:38:26
Furcsa .Budapesten a legjobb infrastruktúrával rendelkező csapatoknak kell összeborulni.
Mert önállóan tudnak indulni ?! Szerintem ifi talán így is van,de pl serdülőben 3 közös csapatot indítanak
ez jó :) "De mindkét klubnak vannak rendkívül hiányos évjáratai, annyi bizonyos. Sokat dolgoztak azért, hogy így legyen."
Mert önállóan tudnak indulni ?! Szerintem ifi talán így is van,de pl serdülőben 3 közös csapatot indítanak
ez jó :) "De mindkét klubnak vannak rendkívül hiányos évjáratai, annyi bizonyos. Sokat dolgoztak azért, hogy így legyen."
Bujdy 2012.06.20. 07:45:37
Úgy látom, Debrecenben folyik a munka, nőnek a srácok.
Mikor várható, hogy az OB I-be, vagyis inkább a MOL ligába ők is beneveznek? Szerintem nagyon jót tenne a ligának, nem beszélve arról, hogy a Volán-Dab mellé egy újabb "barátság" alakulhatna a Miskolc-Debrecen vonalon! :) :D
Mikor várható, hogy az OB I-be, vagyis inkább a MOL ligába ők is beneveznek? Szerintem nagyon jót tenne a ligának, nem beszélve arról, hogy a Volán-Dab mellé egy újabb "barátság" alakulhatna a Miskolc-Debrecen vonalon! :) :D
eszel59 2012.06.20. 08:59:43
@Bujdy: Aztán ha később még Nyíregyházának is lenne egy hokicsapata,akkor alakulna ki az igazi "szerelmi"(avagy "kelet-magyarországi bermuda")háromszög!!!Utána életet lehelnének az Egri Vitézekbe és megszületne a kör(háromszög)négyszögesítése...
1885* 2012.06.20. 09:02:23
@bonsay: nem sikerült értelmezned amit mondtam, de Tőled ez nem meglepő. Nem Titeket fikáztalak, az ilyen vegyes csapatokat neveztem identitás nélkülinek, az, hogy ez mellékesen ráillik a minden évben más nevű csapatra az most más kérdés.
Én miért szerénykedjek, tehetek én erről a fúziókról? Elárulom NEM, viszont azt engedd már meg, hogy véleményem, adott esetben nemtetszésem fejezzem ki.
Megismétlem, starsos mezes csapat az utehokin, az nálam kiveri a biztosítékot és kész.
De ha már szememre hányod, hogy a nagy tradícióval rendelkező klubom miért nem képes önállóan kiállni, visszakérdeznék, a szerinted hihetetlen magas szakmai színvonalon műkődő metodikai központtal ellátott palotában, a legjobb edzőkkel készülő csapatod miért fuzionál ismét pont a lenézett UTÉval?
Én miért szerénykedjek, tehetek én erről a fúziókról? Elárulom NEM, viszont azt engedd már meg, hogy véleményem, adott esetben nemtetszésem fejezzem ki.
Megismétlem, starsos mezes csapat az utehokin, az nálam kiveri a biztosítékot és kész.
De ha már szememre hányod, hogy a nagy tradícióval rendelkező klubom miért nem képes önállóan kiállni, visszakérdeznék, a szerinted hihetetlen magas szakmai színvonalon műkődő metodikai központtal ellátott palotában, a legjobb edzőkkel készülő csapatod miért fuzionál ismét pont a lenézett UTÉval?
Uteapu 2012.06.20. 09:18:01
Különösebben nem kommentálnám az ilyen "összeborulásokat". Ezen meccsek lesznek azok, melyeket nagyon csendben, pusztán a hoki szeretete miatt fogok megnézni. Nem csak azért, mert nem tudom,hogyan szurkoljak.:(
1885* 2012.06.20. 09:23:31
@Uteapu: akkor nem csak én nem tudod tapsikolni az ilyen "remek" híreknek?
Csak egyetlen egy kérésem lenne, álljon ki a Fekti vagy a Jani vagy bárki és mondja ki, hogy az ő fejéből pattant ki, hogy legalább tudjam kinek köszönhetem a stars mezeket egy lila-fehér honlapon.
Csak egyetlen egy kérésem lenne, álljon ki a Fekti vagy a Jani vagy bárki és mondja ki, hogy az ő fejéből pattant ki, hogy legalább tudjam kinek köszönhetem a stars mezeket egy lila-fehér honlapon.
facsipesz 2012.06.20. 10:16:44
Már csak az a kérdés, hogy melyik edző fog "meccselni" az UTE-Vasas csapatokkal?
És vajon edzeni közösen fognak, vagy csak a meccseken találkoznak?
2-2 csapat önálló néven, és 6 csapat fúzióban. Az utóbbiaknak lesz meccsszám rendesen, az biztos.
És vajon edzeni közösen fognak, vagy csak a meccseken találkoznak?
2-2 csapat önálló néven, és 6 csapat fúzióban. Az utóbbiaknak lesz meccsszám rendesen, az biztos.
1885* 2012.06.20. 10:30:44
@facsipesz: "http://www.vasashoki.hu/2012/06/jol-sikerult-szezon-jol-sikerult-evzaro/"
októbertől április végéig megháromszorozódott a játékosok száma, 80-ról több mint 240-re.
ebben benne vannak a "közös" gyerekek is? "*-*"
októbertől április végéig megháromszorozódott a játékosok száma, 80-ról több mint 240-re.
ebben benne vannak a "közös" gyerekek is? "*-*"
kerusz 2012.06.20. 12:15:03
@1885*: Azért ahhoz, hogy a Jégpalotában, aholegy jégen mindig lehet korizni, tudjanak gyerekeket toborozni, nem kell olyan nagy művészet. Sokkal nehezebb dolga van az UTÉ-nek, ahol hetente két óra közönségkori van. Pedig simán elműködhetne ott is egy második pálya.
Szoljanka 2012.06.20. 12:23:23
Érdemes lesz kijárni junior meccsekre, csak itt lesz látható az, hogy hol tartanak a fehérvári fiatalok a többi magyar csapat fiataljaihoz képest, az engem nem érdekel, hogy a Villachi, Klagenfurti fiatalokhoz képest mi a helyzet...
1885* 2012.06.20. 12:25:40
@kerusz: gyereket nem toborozni nagy művészet, hanem megtartani a sportágnak. Ami úgy tűnik nemigen működik, különben nem lenne szükség ezekre a csodálatos fúziókra.
A létszám megtriplázódásának, gondolom semmi köze a taohoz.
A létszám megtriplázódásának, gondolom semmi köze a taohoz.
kerusz 2012.06.20. 13:31:35
@1885*: Azt gondolom, nem kell mindenhez ilyen kétkedően, megkockáztatom, rosszindulatúan hozzáállni. A Vasas/Starstól sok mindent meg lehetne tanulnia más kluboknak. Ha jártál ott a csapatod meccsein, láthattad, hogy mindig tele volt az előcsarnok is stars-mezben rohangáló töpörtyűkkel. A recept adott, csinálni kell utánuk. Az UTE is TAO-zhat.
1885* 2012.06.20. 13:59:27
@kerusz: Sajnálom ha rosszindulatúnak tűnök, inkább úgy gondolom hosszú évek tapasztalata nem tölt el túlzott optimizmussal, mondhatnánk tán cinikusnak is, igen.
Taozott az UTE is, Te is tudod én is tudom.
Lehet, hogy sok mindent lehetne tanulni a Vasastól,
meg van egy csomó minden amit meg nem kéne eltanulni tőlük, szerintem. A közös csapatoknak tán meglesz az az előnye, hogy ebben az esetben nem szól majd az "aki nem ugrál az szarújpesti" az ifjú starszosok szájából.
De lehet, hogy erre már csak én emlékszem, én kérek elnézést, hogy nehezen felejtek :D
Taozott az UTE is, Te is tudod én is tudom.
Lehet, hogy sok mindent lehetne tanulni a Vasastól,
meg van egy csomó minden amit meg nem kéne eltanulni tőlük, szerintem. A közös csapatoknak tán meglesz az az előnye, hogy ebben az esetben nem szól majd az "aki nem ugrál az szarújpesti" az ifjú starszosok szájából.
De lehet, hogy erre már csak én emlékszem, én kérek elnézést, hogy nehezen felejtek :D
kerusz 2012.06.20. 14:33:08
@1885*: Szerintem nem érdemes mindent egybemosni. Lehet neked nem szimpatikus a Vasas/Stars, de amit a toborzásban (nem a csábításban) tesznek, azt inkább másolni kellene. Nekem sem szimpatikus az EBEL, de azért 95%-ban követendő dolgokat csinál.
1885* 2012.06.20. 14:46:02
@kerusz: OK, ha Te mondod, Neked elhiszem, bevallom nem tudom mire gondolsz, mi a toborzásukban az amit másolni kellene. Ha már toborzás valaki tudja, miért van Szajbert neve a Vasas toborzó plakátján? Lehet, hogy még régről ott felejtették? Ezt most kivételesen minden rosszindulat nélkül, öszinte érdeklődéssel kérdem.
Uteapu 2012.06.20. 14:51:35
@1885*: Szívesen látnám az ő, vagy más nevét a mi plakátunkon... ha lenne.
Tillasz 2012.06.20. 16:38:54
@1885*:
Bocs, de Te nem olvasod az UTE honlapját?!Ott szerintem megfelelő választ kapsz a kérdésedre. Mondjuk azt én sem értem, ahol mindkét csapat külön is el tudna indulni, mi az értelme - a győzelmi mámoron kívül -a közös csapatnak.
Bocs, de Te nem olvasod az UTE honlapját?!Ott szerintem megfelelő választ kapsz a kérdésedre. Mondjuk azt én sem értem, ahol mindkét csapat külön is el tudna indulni, mi az értelme - a győzelmi mámoron kívül -a közös csapatnak.
bonsay 2012.06.20. 22:10:45
@1885*:
Vagy nem ismered a tényeket metodikával kapcsolatban vagy erősen csúsztatsz!
-a metodika nem a Stars vagy a Vasas tulajdona
-kérdez meg Nagy Attilát, hogy eddig kik jártak a legkevesebbet a metodikába.Biztos, hogy Pestiek közül az egyik legkevesebbet használói voltunk. /erre fogták, a szakik, hogy nem lehet válogatott játékos a Vasasból mert nem használják a metodikát és gyenge a fizikumuk/
-a toborzásból nem a felsőbb korosztályba érkeznek, hanem a kicsikhez, ettől még a nagyok nem lesznek többen
-egy bajnokságnak sokkal többet számít ha van egy erős ellenfél mint inkább két gyenge. Főleg az ifiknél és a junioroknál.
-és hogy nekünk miért jó a közös csapat? Ha valaki olyan teljesítményt csinál a junioroknál akkor lehetőséget kaphat MOL ligában meccset játszani.
Azt hiszem számunkra ez nagyon fontos.
Talán megfejted, hogy nektek miért jó....
Vagy nem ismered a tényeket metodikával kapcsolatban vagy erősen csúsztatsz!
-a metodika nem a Stars vagy a Vasas tulajdona
-kérdez meg Nagy Attilát, hogy eddig kik jártak a legkevesebbet a metodikába.Biztos, hogy Pestiek közül az egyik legkevesebbet használói voltunk. /erre fogták, a szakik, hogy nem lehet válogatott játékos a Vasasból mert nem használják a metodikát és gyenge a fizikumuk/
-a toborzásból nem a felsőbb korosztályba érkeznek, hanem a kicsikhez, ettől még a nagyok nem lesznek többen
-egy bajnokságnak sokkal többet számít ha van egy erős ellenfél mint inkább két gyenge. Főleg az ifiknél és a junioroknál.
-és hogy nekünk miért jó a közös csapat? Ha valaki olyan teljesítményt csinál a junioroknál akkor lehetőséget kaphat MOL ligában meccset játszani.
Azt hiszem számunkra ez nagyon fontos.
Talán megfejted, hogy nektek miért jó....
bonsay 2012.06.20. 23:08:25
@kerusz:
Pontosan nem tudom hány csapat vette észre a trükköt a versenykiírásban de annyit tudok nálunk fejlettebb hokis társadalomban úgy szokták csinálni hogy az egyes csapat a legerősebb.Csak ránk jellemző, hogy időnként fordítva ülünk a lovon....
Pontosan nem tudom hány csapat vette észre a trükköt a versenykiírásban de annyit tudok nálunk fejlettebb hokis társadalomban úgy szokták csinálni hogy az egyes csapat a legerősebb.Csak ránk jellemző, hogy időnként fordítva ülünk a lovon....
bonsay 2012.06.20. 23:33:13
@1885*:
Az ide eredményeikről meg csak annyit a Volán után mi voltunk a legeredményesebb egyesület utánpótlásban!
Ti hogy végeztetek?
Ja hogy a legjobb Újpesti eredményt velünk közösen értétek el idén....
Az ide eredményeikről meg csak annyit a Volán után mi voltunk a legeredményesebb egyesület utánpótlásban!
Ti hogy végeztetek?
Ja hogy a legjobb Újpesti eredményt velünk közösen értétek el idén....
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2012.06.21. 01:24:52
Erős identitású csapatok az utánpótlásnál kezdődnek, amiben a Stars jó úton jár, de legfőképp Csíkszereda és Dunaújváros mostanság iskolapéldái ezeknek. Viszont be kell látni, hogy van más út is. Elég csak a brassói nagybevásárlásra gondolni.
facsipesz 2012.06.21. 09:05:01
@1885*: 240 gyerek? Az szép.
Van emögött egy kis tao-maximalizálási szándék is, de az alapötlet nem rossz.
Ingyen korcsolyáztatjuk az elsős ált-iskolásokat (akiket rögtön leigazolunk), második évtől meg majd kiderül, hogy ki az, aki nem túlkoros, használható, és a szülei hajlandók lesznek a tagdíjat is vállalni, ráadásul valami minimálcuccot is kapnak talán.
Így kell toborozni, és kihasználni a lehetőségeket.
Viszont az alsóbb korosztályok edzői gárdájában minden évben lezajló fluktuáció nem tesz jót hosszú távon. Szerintem.
Van emögött egy kis tao-maximalizálási szándék is, de az alapötlet nem rossz.
Ingyen korcsolyáztatjuk az elsős ált-iskolásokat (akiket rögtön leigazolunk), második évtől meg majd kiderül, hogy ki az, aki nem túlkoros, használható, és a szülei hajlandók lesznek a tagdíjat is vállalni, ráadásul valami minimálcuccot is kapnak talán.
Így kell toborozni, és kihasználni a lehetőségeket.
Viszont az alsóbb korosztályok edzői gárdájában minden évben lezajló fluktuáció nem tesz jót hosszú távon. Szerintem.
1885* 2012.06.21. 10:16:56
@bonsay: na pont az ilyen megnyilvánulások miatt vagyok rosszul ettől a fúziótól.
Egyébként meg a válogatottba eddig azt hittem azért nem kerülhetettbe starsos, mert hozzánemértő volt a keretedző: "fiúk nem ájultak el tőle. Semmi új gyakorlatot nem csináltatott, amiket egyesületi szinten gyakoroltak volna.Elég gáz ha edzés végére a molinó száraz marad és nála ez sajnos így volt"
@facsipesz: a fluktuáció sem tesz jót, meg az sem amilyen stílusban oktatnak egyesek, óvodás gyerekkel lehetne normálisan beszélni, szerintem.
Most akkor Szajbert Krisztián edző a vasasnál? Ha nem, miért van a neve a plakáton?
Egyébként meg a válogatottba eddig azt hittem azért nem kerülhetettbe starsos, mert hozzánemértő volt a keretedző: "fiúk nem ájultak el tőle. Semmi új gyakorlatot nem csináltatott, amiket egyesületi szinten gyakoroltak volna.Elég gáz ha edzés végére a molinó száraz marad és nála ez sajnos így volt"
@facsipesz: a fluktuáció sem tesz jót, meg az sem amilyen stílusban oktatnak egyesek, óvodás gyerekkel lehetne normálisan beszélni, szerintem.
Most akkor Szajbert Krisztián edző a vasasnál? Ha nem, miért van a neve a plakáton?
bonsay 2012.06.21. 17:18:32
@1885*: Rengeteg mondva csinált érv volt az év során ki miért nem lett válogatott tőlünk.
De amit tőlem idézel az engem igazol a gyalázatos ifi vb okán.Én már majd egy éve írtam nem egy nagy durranás ez a kanadai....
De amit tőlem idézel az engem igazol a gyalázatos ifi vb okán.Én már majd egy éve írtam nem egy nagy durranás ez a kanadai....
bonsay 2012.06.21. 17:24:01
a legszebb érv az volt mikor azt hangsúlyozták a Vasas leszálló ágban van a Mac meg felszálló folyamatban van és ezért van több válogatott a Mac-ból. a következő meccsen 10-2! vertük a Mac csapatát. Amíg ilyen szakik veszik körül a válogatott csapatainkat, nagy előre lépéstől nem kell tartanunk.
1885* 2012.06.21. 17:39:04
@bonsay: azt mond csak még meg, ha ennyire jók vagytok mindenben akkor csak azért van ez az UTE-Vasas, hogy jótékonykodjatok az általad-általatok lesajnált UTÉ-val?
bonsay 2012.06.21. 18:26:32
@1885*:
Egyet idéz tőlem amikor én ilyet írtam.
Egyet idéz tőlem amikor én ilyet írtam.
bonsay 2012.06.21. 18:28:01
@bonsay:
Annak idején ilyen fazonok miatt nem a liláknál kezdtük mint TE.
Annak idején ilyen fazonok miatt nem a liláknál kezdtük mint TE.
bonsay 2012.06.21. 18:28:45
@1885*:
Annak idején ilyen fazonok miatt nem a liláknál kezdtük mint TE.
Annak idején ilyen fazonok miatt nem a liláknál kezdtük mint TE.
bonsay 2012.06.21. 18:31:44
@1885*:
Nincs nálatok beképzeltebb szülő mint a lilák, ezt akkor is tapasztaltam mikor én sportoltam de ma sem változott a helyzett...
Nincs nálatok beképzeltebb szülő mint a lilák, ezt akkor is tapasztaltam mikor én sportoltam de ma sem változott a helyzett...
1885* 2012.06.21. 18:58:55
@bonsay: :D amikor meg én sportoltam, minden klubban volt ilyen is, olyan is, és 1 t-vel írtuk a helyzetet, beírásaid alapján úgy gondolom sokat nem veszített a klub a távolmaradásoddal. Lényeg az, hogy Dimával megértitek egymást, jól kijöttök oszt jó napot.
1885* 2012.06.21. 19:00:06
@bonsay: a Volán után mi voltunk a legeredményesebb egyesület utánpótlásban!
Ti hogy végeztetek?
Ja hogy a legjobb Újpesti eredményt velünk közösen értétek el idén....
Ti hogy végeztetek?
Ja hogy a legjobb Újpesti eredményt velünk közösen értétek el idén....
Uteapu 2012.06.21. 19:10:04
Látom érezteti hatását a meleg, no meg persze kovászos uborkaszezon van.
bonsay 2012.06.21. 19:31:11
@Uteapu:
Lehet, hogy igazad van!
Csak ha tényeket présel ki belőlem, és én közlöm akkor kollégád rossz néven veszi. Mindenesetre ha közös csapatból egy UTE játékos gólt szerez én biztos megtapsolom viszont a kolléga fordítót esetben inkább a kardjába dől.
Én kérek elnézést....
Lehet, hogy igazad van!
Csak ha tényeket présel ki belőlem, és én közlöm akkor kollégád rossz néven veszi. Mindenesetre ha közös csapatból egy UTE játékos gólt szerez én biztos megtapsolom viszont a kolléga fordítót esetben inkább a kardjába dől.
Én kérek elnézést....
bonsay 2012.06.21. 19:34:40
@1885*:
Nem az a kérdés én hogy vagyok Dimával, hanem Te hogy vagy a Pékkel?
Ovit magam részéről bezártam.
Nem az a kérdés én hogy vagyok Dimával, hanem Te hogy vagy a Pékkel?
Ovit magam részéről bezártam.
1885* 2012.06.21. 20:03:54
@bonsay: Pékkel? Amikor aktuális volt, leírtam a nemtetszésem. Ovit meg kedvelem, még Ovis mezt is vettem, mikor Washingtonban jártam :D
kanada09 2012.06.22. 07:58:13
@Szoljanka: meg fogsz lepo"dni milyen jo'k lesznek,nekik is lesz segitse'gu"k ku"lfoldro"l
moszkvicssluszkulcs 2012.06.22. 08:58:16
Ezek szerint a Volán juniorba jönnek kanadai-magyar srácok? Kezd izgalmas lenni...
Szoljanka 2012.06.22. 11:19:15
@kanada09: Legyen így, mindannyiunk érdeke egy erős junior bajnokság!
kanada09 2012.06.22. 16:30:09
@moszkvicssluszkulcs: En ugy hallotam lesz egy,ketto.De tudom hogy van 2/3 aki gondolkodik rajta ezek is 92 /93 -as szu"lete'su"ek.Sajnos az EBEL csak 4 -92/91-es hokist enged meg csapatonke'nt de tudom hogy a gyerekek gondolkodnak rajta csak nem tudja'k me'g melyik csapathoz menyenek vagy melyikkel proba'lkozzanak.Hogy tudna'nak segiteni azt senki sem tudja,akkor fogjuk meg la'tni amikor leigazolnak egy csapathoz es kezdenek ja'tszani,A ke'de's , tudnak e beileszkedni az ottani Europai stilusba?Amie'rt itten ja'tszanak a junior liga'kban az nem jelenti azt hogy ottan is jo'k lesznek,vagy meg felelnek. To"bbett fogok tudni Julius ve'ge fele.
kerusz 2012.06.22. 20:52:00
@horivan: Nem léphetnek feljebb, csak az alapszakaszban vehetnek részt. Az olyan februárig tart majd.
A szlovák U20-ban szerintem van erős és gyenge csapat is, az előcsatározások két legjobbja játszott az Extraliga hat leggyengébbjével a feljutásért. Az egyikük simán fel is jutott, így azt lehet saccolni, hogy a másodosztály eleje és az Extraliga vége kb. egyforma lehet.
A szlovák U20-ban szerintem van erős és gyenge csapat is, az előcsatározások két legjobbja játszott az Extraliga hat leggyengébbjével a feljutásért. Az egyikük simán fel is jutott, így azt lehet saccolni, hogy a másodosztály eleje és az Extraliga vége kb. egyforma lehet.
moszkvicssluszkulcs 2012.06.23. 08:30:00
@kanada09: köszi, izgalmasan hangzik!
facsipesz 2012.06.25. 00:52:22
@1885*: "Most akkor Szajbert Krisztián edző a vasasnál? Ha nem, miért van a neve a plakáton? "
Hahaha, Krisztián nagyon szívesen veszi a jelentkezni vágyó szülők megkeresését:))
Hahaha, Krisztián nagyon szívesen veszi a jelentkezni vágyó szülők megkeresését:))
kanada09 2012.06.25. 06:34:17
@moszkvicssluszkulcs: tudod e mikor kezdo'dik az EBEL junior szezon?
moszkvicssluszkulcs 2012.06.25. 06:53:36
@kanada09: megmondom őszintén, hogy fogalmam sincs. De biztos lesz itt olyan, aki tud neked válaszolni!
horivan 2012.06.25. 17:55:08
@kerusz:
Köszönöm. Mindenesetre jó fokmérője lesz a magyar utánpótlás csapatoknak. Ha veszik az akadályt jól szerepelnek – vagy egyes csapat kiemelkedik a mezőnyből, akkor lehet újra tárgyalni a szlovákokkal jövőre.
Köszönöm. Mindenesetre jó fokmérője lesz a magyar utánpótlás csapatoknak. Ha veszik az akadályt jól szerepelnek – vagy egyes csapat kiemelkedik a mezőnyből, akkor lehet újra tárgyalni a szlovákokkal jövőre.