Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1229) Csíkszereda (1381) DAB (1198) ebel (2418) Erste Liga (4767) Extraliga (1178) Fehérvár (1655) felkészülés (2272) FTC (1484) khl (2189) légiósok (1681) Miskolc (1517) nhl (4938) nők (1329) playoff (1339) Titánok (1027) u18 (1097) utánpótlás (1333) UTE (1307) válogatott (2269) vb (2472) videó (2123) Összes címke

Toboroz a Dab.Docler hokiakadémiája

2012.06.02. 11:01: Lazlee

Toboroz a Dab.Docler hokiakadémiája 2012.06.02. 09:47 F. Kapus

34 komment

Címkék: dab.docler hokiakadémia tüskecsarnok

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr894560883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bonsay 2012.06.02. 13:21:41

És akkor ők sírnak, hogy elviszik tőlük a felnőtt játékosokat.Most meg pestre jönnek toborozni.......?????

1885* 2012.06.02. 13:37:40

@bonsay: vicces, hogy pont egy starszos az első aki ezen felháborodik. :)

Lapke76 2012.06.02. 13:49:58

@1885*: Szerintem meg az vicces, hogy ha toboroz valaki, akkor az rögtön lenyúlja a tehetségeket, tönkreteszi az addigi munkát. :)
Pedig lehet, hogy ez a világ rendje? Mondjuk aki jobb feltételeket teremt ahhoz megy egy halom játékos?
Csináljon mindenki akadémiát legyen korosztályonként 200 gyerek, aki kb azonos feltételekkel készülhet, engem nem zavar, ha cserélgetik a gyerekeket közben. :)
Na jó bilibe ért a kezem. :D

1885* 2012.06.02. 13:58:15

@Lapke76: nem, szvsz nem az a világ rendje, hogy lenyúljuk amiért más megdolgozott...

Lapke76 2012.06.02. 14:08:19

@1885*: Igazad van arra gondoltam, hogy lehet,az a nagy baj, hogy nincs elég gyerek.
Például a fehérvári akadémiára mindenki mondja, hogy túl sok gyereket tart. Akkor a "lemorzsolódókat" el kell vinni, és máris ők is többet játszanak.
Illetve a megoldás az átigazolási szabályok és díjak kialakítása normálisan, amihez viszont kellenek a csapatok is. Láthatóan ők annyira nem akarják.
Ha lenne akadémiára pénzem én is toboroznék, mert tudnék a gyerekeknek nagyon jó lehetőséget biztosítani, és engem is sokan utálnának, mert elviszem a munkájuk eredményét.
A nézőpontok érdekes dolgok, értek én mindenkit, csak valahol mindenkinek igaza van.

1885* 2012.06.02. 14:20:01

@Lapke76: a múltba tekintve, kérdés az, hogy a "jobb kürölmények" valóságot takar, vagy csak ígéret. Pl. ha túl sok a gyerek akkor kevesebb idő-figyelem jut a többségre, nyilván a kiszemeltekkel kiemelten foglalkoznak, a többi tölteléknek kell aztán mehet a levesbe.
Lehet toborozni kezdőket és nulláról felépíteni valamit, meg lehet mások többéves munkájából aratni, úgy hogy beígérek fűt-fát...nem ragozom, szerintem tudod mire gondolok. Mostanában ez a divat, vagyis ez a világ trendje ;) az, hogy nekem erről mi a véleményem az meg kit érdekel.

Lapke76 2012.06.02. 14:24:13

@1885*: Engem azért irogatok. :)
És még elég sok mindenben egyet is értek.
Most jöttem rá, hogy épp a DAB-ot védem. Én is bekerülök UTEapu mellé. :D

Lapke76 2012.06.02. 14:28:30

@1885*: Egyébként csak arra gondoltam, hogy a Volán Stars DAB tengelyből aki éppen toboroz az jól csinálja, a többi szerint pedig lopás folyik. Na erre írtam, hogy ez a világ rendje most, és még csak most alakul ki, hogy hol milyen munka folyik, hová érdemes vinni a gyereket. Az enyém még csak fél éves, így még nézhetem, hogy hol dolgoznak rendesen, hova vigyem majd. :D

1885* 2012.06.02. 14:34:04

@Lapke76: XD. Mondjuk én sem értem miért Pesten és miért nem inkább Fehérváron toboroznak :)
A stars is a szomszédvárral kezdte anno na meg a Fradival.

Lapke76 2012.06.02. 14:39:54

@1885*: És még mi lesz, ha a Gepárdok meg tudják építeni a pályát, és ők is toboroznak. :)
Bár én szurkolok nekik is legyen csak minél több hely ahol nevelnek.

1885* 2012.06.02. 14:41:00

@Lapke76: két és fél éved van :) és aki ma még jól dolgozik, az lehet, hogy már nem lesz trendi. Ha rám hallgatsz nem az aktuális divat szerint választasz majd. Kicsi korban az edző személye, felkészültsége, pedagógiai érzéke stb. sokkal fontosabb, mint, hogy mit ígér a klub PR dumája.

Lapke76 2012.06.02. 14:42:49

@1885*: Mondom én, hogy egyet értünk. :)

bonsay 2012.06.02. 15:47:52

@1885*:
Kercsó ezer éve összeszedett egy két gyereket a Stars alakulásánál.De Ő mindenhol ezt teszi.Kár hogy ezen a több mint tíz év óta lovagolsz.Azóta egyszer jött egyszerre több gyerek Újpestről kb 7 éve, de ők menekültek és nem csábítottuk Őket.Tőlünk sokkal több gyereket vittek el furcsa dolgok közt.De ezek tények és tudjuk Téged nem nagyon zavar csak bele tudjál rúgni a Starsba. Sajnálatos, hogy ilyen sivár életet élsz.

Lapke76 2012.06.02. 16:00:46

@bonsay: azért a felvetésben volt jogos rész is, ezt te is elismered. Ráadásul smile-val jelezte, hogy poén, aminek van igazság tartalma. Nem kell rögtön mindenre ugrani, mert nagyon stresszes lesz az ember élete.
Neveljetek gyerekeket tovább, sztem nálatok 1-2 éve alakul a normális munka (na ezért mit kapok másoktól :)), és ne sértődötten, hanem konstruktívan állj hozzá. És tudom 1885 milyen régóta olvasom a blogot. ;)

bonsay 2012.06.02. 16:01:24

Lapke76:
Szerintem meg ne vidd olyan korán edzésre a gyereket./korcsolyázni attól megtanulhat/Tönkre teszi az ízületeket és korán kiégnek a gyerekek. 8-9 évesen se késő és csak a gyereket kíméled vele! NHL sztár úgyse lesz Magyarországról.... Mi későn kezdtük és pár év alatt behozta a lemaradását és nem is sír, hogy itt meg ott fáj.....

bonsay 2012.06.02. 16:05:02

@Lapke76: Sajnos itt a többséget az élteti a Starsba belerúgjon.A mondani való mellékes.

bonsay 2012.06.02. 16:14:34

Egyébként meg nem értem azokat a birka szülőket akik 32.-nek oda viszi a gyereket egy pl. a Volánba de a gyerek semmit nem játszik egész évben.Ettől nem fognak fejlődni, hogy meccs alatt a padon ülnek vagy még ott sem.A másik csoport a külföldön játszó utánpótlás gyerekek.Az ifi VB-n egy kivételével mind csak égette magát.Persze a birka szülő elájul, hogy külföldön játszik a gyerek.Mert volt pénze rá, hogy befizesse gyermekét egy sokad osztály gyenge csapatába.Tisztelet az egy két kivételnek.

1885* 2012.06.02. 16:17:35

@Lapke76: "És tudom 1885 milyen régóta olvasom a blogot" LOL, @bonsay: az izületeket nem az teszi tönkre ha háromévesen - játékos formában - elkezdenek ismerkedni a sportággal, és nem is attól lesznek korán kiégettek...nem azt írtam, hogy napi két órát edzzen.
Téged sem nagyon zavar, hogy mit írok, mert Te is csak azt és úgy értelmezed ahogy Neked tetszik. Én mégsem minősítgetlek sem Téged, sem az életed.

A többséget azért élteti, hogy "belerúgjon" a Starsba, mert mindenki irigy rátok. :D

bonsay 2012.06.02. 16:40:58

@1885*: Pedig pontosan más kép látom, és tapasztalom korai edzés elkezdés hátrányait.De nem akarok vitázni ezen Veled. Beszéltem játékossal aki amerikában edz és alig fél évet vannak csak jégen.Gondolom nem azért mert nincs elég jégidő.....

1885* 2012.06.02. 16:48:45

@bonsay: csak nem kanada09 fia? A korai kezdés hátrányai elsősorban abból adódhatnak, ha nem megfelelő szakember kezébe kerülnek, aki nem az életkornak megfelelő terhelésnek teszi ki a gyereket.
8-9 éves kezdéssel is simán tönkre lehet tenni az izületeket, túledzeni, aminek következménye a korai kiégés.

bonsay 2012.06.02. 20:55:24

@1885*: És szerinted mennyi megfelelő szakember van e kis hazánkban?

Lapke76 2012.06.03. 14:47:53

@bonsay: @1885*: na szegény gyerek. :)
3 évesen megtanul korcsolyázni az a terv aztán, ha valamelyik edző addig megtetszik akkor ő taníthatja.:) NHL-est nem akarnék belőle nevelni, egyszerűen csak jobbnak tartom a hokit kiskori sportnak, mint az úszást amit én csináltam, mert csapatjáték függő lettem felnőttnek. még az is lehet, hogy aztán kosarazni fog mint az apja. ;)
Vagy mittudomén, nem én döntök, legfeljebb "finoman" irányítok.

Lapke76 2012.06.03. 14:49:45

@bonsay: Igen itt a blogon néha 10-15 is van. :D

kanada09 2012.06.03. 19:00:56

@bonsay: En la'ttam a STARS csapat ko"ru'lme'nyeit es biztos vagyok benne hogy az csa'bitotta a gyerekeket.Ha valakinek utazni kell hogy jatszon u_18-as hokit mert a klubja'ban csak 10 jatekos van akkor miert ne utazon valahova ahol egyu"tt edzik a ma'sik 20 fiuval es a helyzet meg ko"veteli hogy keme'nyen dolgoz.Nem kell el itelni a sok toborza'st,biztositson a klubb olyan le'gko"rt hogy ne akarjon valaki el igazolni

kanada09 2012.06.03. 19:09:38

@1885*: nem az e'n fiam,es igaz itten van je'g de 8-10 e'vesek csak 8/9 honapot vannak a je'gen Majus ko"zepe'to"l baseball,foci,Usza's,mountain bike,ilyesmi a te'ma,majd csak Augusztus ko"zepe'n kezdik megint a koriza'st.De azok akik 12/13 e'vesek,azok 1 holnapot az e'vben napi 2-szerest ,7 napot egy he'ten csina'lnak,nem mind csak azok akik a TOP 10%.Aze'rt o"k a top 10 % amibo"l majd 2 & eljutt a Junior ligakban.Mennek toborzokra ,he'tvegeken le ja'tsza'k a 6 mecsett az Scoutok elo"tt abban a reme'nyben hogy o"szire kapnak egy aja'nlatott valahova Eszak Amerikaban(Canada,USA)ez az e'let sorja,rendje

kanada09 2012.06.03. 19:13:37

@bonsay: A ke'rde'sem tehoza'd,a ku"lfo"ldi gyerekek voltak gyenge'k vagy a Hazai termele's volt gyenge,vagy az volt gyenge aki kijelo"lte azt a 30 gyereket amibo"l va'lasztott az edzo"

kanada09 2012.06.03. 19:19:39

Na meg me'g egy dolgot amikor ezek a fiuk elkezdenek hokizni,senki sem tudja ki lesz jo vagy gyenge.Ha van olyan edzo" akkor az vila'g sztarAze'rt csinaljuk hogy sportoljon a gyerek es' ne a video elo"tt u"ljon ege'sz nap,a sport ege'szseges,ame'g sportol a gyerek nincsen ideje bajba keru"lni.A hoki olcsobb mint az u'gye'sz ami kelleni fog hogy a gyereket kihuzza a szarbol amikor bajba keru"lt,az utolso" pontom a statisztika kimutatta hogy altlagban 0.9 %-a minden korosztalynak lesz komolyabb sportolo a 99 % az kidu"l mire 17/8 evesek lesznek,Mivel USA-ban Kanadaban van 200/300 ezer minden korosztalyban ez nem sza'mit de magyarban amikor csak 50/60 vagy 200 hokis van egy korosztalyban ez nagyon szaros helyzett

bonsay 2012.06.03. 23:18:12

@kanada09: Sajnos a hazai gyerekek közül se a legjobbak játszottak,akik meg ott voltak lebénultak a VB-re.Roppant gyenge szakmai stáb is nagy gond volt.Sajnos hosszasan lehetne sorolni a hibákat csak az illetékesek hallgatnak.....

bonsay 2012.06.03. 23:33:31

@Lapke76:
Ha nem profizmus a fő cél akkor nem vagy olyan nagy gondban.Ha egy kicsit is igen akkor lesz gondod bőven.....

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2012.06.04. 00:15:54

@1885*: bonsaynak - "mégsem minősítgetlek sem Téged, sem az életed."
lol..
"pont egy starszos"

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2012.06.04. 00:19:16

@kanada09: Elkelne a blogmotorba egy e'kezeto:sszevono'. =)

Lazlee 2012.06.04. 00:40:19

@trollfeeder: komolyan, biztos jókat ír, de skipelem a hszeit, mert félek, hogy agyfaszt kapok ettől az írásmódtól.
és még sztem neki se könnyű, simán megértenénk mit akar, ha ékezet nélkül írná.
vagy adjon egy postacímet, van magyar billem több is a polcon porfogónak, fölajánlom összmagyar testvéri szeretetből.

Zergling 2012.06.04. 01:03:22

@Lazlee: de örülök h más is kimondta.
Nekem is eltörik rajta a szemem.
De amúgy tényleg szokott értelmeseket írni.

Lapke76 2012.06.04. 09:39:16

@Lazlee: "összmagyar testvéri szeretetből"
LOL
süti beállítások módosítása