Légiósokkal pótolnák Palkovicsot és Sofront 2012.06.02 11:50 F.Kapus
Légiósokkal pótolnák Palkovicsot és Sofront
2012.06.02. 11:56: Grumpy
110 komment
Címkék: fehérvár ebel ocskay
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr764560965
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!
exL:1 2012.06.02. 12:22:06
Sok sikert, szerncsét és pénzt a tervekhez és az új igazolásokhoz.Azon a szinten ahonnan igazolni tudunk, a légiós igazolása félig meddig zsákba macska.
barnabas7 2012.06.02. 12:22:40
Nagyon sajnálnám, ha Hajós és Tóth nem maradna... Szerintem szüksége van rájuk a Volánnak. Ők lehetnének a jövő emberei, mondjuk 1-2 éven belül. Szerintem. Más kérdés, hogy nem kéne a fiatalokat elküldeni, illetve ellehetetleníteni.
Légiósokkal pótlás... Más választás nincs, viszont nem tudom, hogy a kassza kit és mennyiért engedhet meg... Azért a KHL nagy ugrás lenne, bár tavaly Pire is volt próbán.
Légiósokkal pótlás... Más választás nincs, viszont nem tudom, hogy a kassza kit és mennyiért engedhet meg... Azért a KHL nagy ugrás lenne, bár tavaly Pire is volt próbán.
vladiv 2012.06.02. 12:48:21
@barnabas7: probalja meg, sztem nem sokkal nagyobb a kockazat, mint a Modo-ban lenne.
Ha meg bejon, akkor tovabbi szintek nyilhatnak meg... ki tudja mikor lesz ilyen lehetoseg megegyszer.
Ha meg bejon, akkor tovabbi szintek nyilhatnak meg... ki tudja mikor lesz ilyen lehetoseg megegyszer.
barnabas7 2012.06.02. 12:52:12
@vladiv: Így van, igazad van. Visszaolvasva valóban máshogy jön le amit írtam. Arra céloztam, vagy próbáltam célozni, hogy a próba nem minden, de mindenképpen induljon neki az ÚTnak... Hozzáteszem a KHL szeintem jobb mint a svéd liga. (Bár ezért várom a lehurrogást:)
Nem tudom, hogy a kassza kiket engedhet meg...
Nem tudom, hogy a kassza kiket engedhet meg...
lmark2 2012.06.02. 12:54:36
remélem khl lesz sofinak aztán nhl nem hiszem hogy nagyobb ugrás lenne a khl mondjuk a swednél.de remélem a válogatott mecsen ott lesz nem ugy mint hetényi. supe hiányzását azért nem emlitem ide mert supernek a kimaradás megengedett mert hosszu évekig mindent megtett a csapatért.
jágör68 2012.06.02. 13:04:48
Ja persze, KHL.
Ticar, Sabolic nem kellett nekik- pont Sofit akarják majd.
Kicsit vissza kell venni, mert olyan pofára esés lesz egyeseknek, mint a VB- n...
Ticar, Sabolic nem kellett nekik- pont Sofit akarják majd.
Kicsit vissza kell venni, mert olyan pofára esés lesz egyeseknek, mint a VB- n...
tsd 2012.06.02. 13:08:14
Védelembe kellenének inkább minőségi légiósok, ott vékony inkább a Volán (meg a magyar hoki úgy általában). Elől a fiataljainkra szerintem lehetne számítani, nagyobb terhet rakni..
jegib 2012.06.02. 14:18:54
Most nem értek egyet az öreggel, nem hoznék ennél több légióst, de Joe-t megtartanám minden áron. Vas Ladányi mellé fiatalt tennék tanuló nevelő célzattal. Durco Sille remélem marad. Varga Arnold jó lenne, ha kapna lehetőséget és domborítani is vmit.
HAnonymus 2012.06.02. 14:25:49
@jágör68: +1
Már a svéd első osztály is csoda lenne.
Már a svéd első osztály is csoda lenne.
Miskolcifan 2012.06.02. 14:49:43
Ha úgy alakulnak a dolgok szívesen látnám Miskolcon Hajóst meg Tóthot.
@jegib: jegkorong.blog.hu/2012/06/01/atigazolasok Itt a távozók között van feltüntetve.
@jegib: jegkorong.blog.hu/2012/06/01/atigazolasok Itt a távozók között van feltüntetve.
jegib 2012.06.02. 14:58:40
@jágör68: Hári Jani annyival jobb mint Ticar? Nem hinném, kár igy összehasonlítani őket, elég sok múlik a managereken és a szerencsén. Minegy melyik top ligába kerül, csak menjen.
jegib 2012.06.02. 15:11:23
@Miskolcifan: bocsánat, azt hittem vmiért hogy Joe-ra érted. Igen azt láttam én is, de kérdőjeles. És azért csodálkozok, mert sérülése előtt azért játszott Ő ebelben is, annyira nem lógott ki lefelé, aztán volt egy elég korrekt interjú akkoriban, h ledobja a túlsúlyát és izmot pakol magára. Utána megsérült, aztán vmiért kikeült a pixisből. Kár érte (is)
eszel59 2012.06.02. 15:13:46
@Miskolcifan: @jegib: Semmi nem lefutott még,bár a miskolci keret nagyrészt összeállt.Már csak az a málenkíj vaprósz( kicsi kérdés),hogy milyen (összetételű,létszámú,erősségű)ligára milyen erősségű csapat "szükségeltetik"Jegesmedve mezben?
Miskolcifan 2012.06.02. 15:18:03
@eszel59: Jó lenne már arról az összeállt keretről megtudni vmit :)
Lazlee 2012.06.02. 15:23:18
nagy jövő az 5. sorban várni. a csapattárs sérülésére.
check 2012.06.02. 17:08:16
@Lazlee: Ez a hatalmas fehérvári koncepció. Igazolunk 2 légióst több zsák dohányért, a fiatalok meg várjanak türelmesen az 5-6. sorban. Amikor abbahagyják mert nem játszanak csak szezononként 3 meccsen akkor sincs gond, mert igazolunk Újvárosból valakit... Persze gondolom MHÉ...
ati91 2012.06.02. 17:22:14
@check: a fiatalok gyengék még erre a szintre..főleg az első 2 sorba..rájátszásra esélyes csapatot kell kialakítani..a bajnokság még erősebb lesz mint tavaly volt..nem tudom nézed e az eddigi igazolgatásokat..csak úgy lehet itt rájátszásra esélyes csapatot kialakítani ha őket remélhetőleg jó légiósokkal pótolni tudjuk
check 2012.06.02. 17:25:32
@ati91: Nem tudom figyelted-e, de eddig erősen ment a MHÉ kommunikáció és erre légiósokat igazolnak nagy valag pénzekért, de a farmra nincs, viszont adósság van. Mellesleg Sofron sem volt sokkal több, amikor bekerült Godó és Marci mellé, viszont sokkal több lett, ami nem mondható el az 5. sorban biluxolókról majd.
Nick1234 2012.06.02. 17:45:45
@ati91:
De akkor ne is legyen sírás minden egyes vb előtt,hogy hol van az utánpótlás.Elment egy valag pénz az akadémiára,de minek?ezért?hogy tömjük a lyukakat légiósokkal?erre van pénz...fizetni a külföldit. Hajósék meg éljenek minimálbéren.Elküldeni igazából nem akarják őket,mert nagyon jók vésztartaléknak,de pénzt ne kérjenek,és igazi lehetőséget se várjanak.Edzenek,aztán majd lesz valami.Ezért akadémiát csinálni...A fiataloknak meg nincs helyük hol játszani.Szép jövőkép!csak így tovább!ahogy eddig!Szponzoroknak,meg meccsenként 1milliós terülj-terülj asztalka.
De akkor ne is legyen sírás minden egyes vb előtt,hogy hol van az utánpótlás.Elment egy valag pénz az akadémiára,de minek?ezért?hogy tömjük a lyukakat légiósokkal?erre van pénz...fizetni a külföldit. Hajósék meg éljenek minimálbéren.Elküldeni igazából nem akarják őket,mert nagyon jók vésztartaléknak,de pénzt ne kérjenek,és igazi lehetőséget se várjanak.Edzenek,aztán majd lesz valami.Ezért akadémiát csinálni...A fiataloknak meg nincs helyük hol játszani.Szép jövőkép!csak így tovább!ahogy eddig!Szponzoroknak,meg meccsenként 1milliós terülj-terülj asztalka.
ati91 2012.06.02. 18:01:09
az akadámiai fiataloknak még van idejük bőven..elég lesz akkor beépíteni őket ha már a nagy generáció nem lesz ..szal 1 -2 éven belül..nem lehet hip-hopp az egész keretet lecserélni és mindehova fiatlat tenni.
FrankK 2012.06.02. 18:22:10
@check: @Nick1234: Részben igazatok van de ha a légiósok számát nézzük + Sofit és Palkovicsot akkor a következő szezonra szám szerint eggyel kevesebben leszünk. Tehát jöhet egy fiatal akit be kell majd építeni.
Érthető voltam ? :)
Tavaly: Munro,Pratt, Durco,Classen, Ryan,- Sofron, Palkovics, DaCosta, Johansson
= 9 fő
Idén: Munro,Pratt, Durco,Classen, Ryan + 3 légiós = 8 fő
Tehát 1 fiatal azért beépülhet még.
Érthető voltam ? :)
Tavaly: Munro,Pratt, Durco,Classen, Ryan,- Sofron, Palkovics, DaCosta, Johansson
= 9 fő
Idén: Munro,Pratt, Durco,Classen, Ryan + 3 légiós = 8 fő
Tehát 1 fiatal azért beépülhet még.
csiszi 2012.06.02. 18:34:13
@Nick1234: Elég merész elképzelés, hogy az akadémia 1-2 év alatt már húzóembereket nevelne ki, pedig itt most csak Sofinál és Palkónál 111 pontot kell pótolni, és Joe se volt épp egy gyenge töltelékember... Hagyj még nekik egy kis időt!
Nick1234 2012.06.02. 18:34:43
@FrankK:
Teljesen igaz. egy szóval sem mondtam hogy az egész keret csere.de az 1-2 légiós helyett kellene beépíteni 1-2 magyar fiatalt.mikor ha nem most?már 21-22 évesek.De az Öreg nem meri meghúzni,mert amíg tejelnek neki,mutatnia kell valamit.de inkább csődbe megy.Pénz meg nincsen,de a magyar hoki jövője ígéretből meg mint égen a csillag.
Teljesen igaz. egy szóval sem mondtam hogy az egész keret csere.de az 1-2 légiós helyett kellene beépíteni 1-2 magyar fiatalt.mikor ha nem most?már 21-22 évesek.De az Öreg nem meri meghúzni,mert amíg tejelnek neki,mutatnia kell valamit.de inkább csődbe megy.Pénz meg nincsen,de a magyar hoki jövője ígéretből meg mint égen a csillag.
FrankK 2012.06.02. 18:49:39
@Nick1234: Igen de ha beépít fiatalokat és tök utolsók leszünk a ligában ( amire lehet esély hiszen sokkal erősebb lesz mint bármikor) akkor nem lesz annyi szponzor , TV közvetítés = pénz. Akkor pedig jövőre megy csődbe a csapat "érdektelenség" miatt.
Azért azt lemérhető , hogy jóval eladhatóbb egy középszakasz 3. helyezett csapat mint 11. helyezett.
Szerintem nem kell sürgetni a fiatalok beépítését elég lesz úgy ahogy eddig is minden évben jött 1-2 . Több nem kell!
Azért azt lemérhető , hogy jóval eladhatóbb egy középszakasz 3. helyezett csapat mint 11. helyezett.
Szerintem nem kell sürgetni a fiatalok beépítését elég lesz úgy ahogy eddig is minden évben jött 1-2 . Több nem kell!
Szoljanka 2012.06.02. 20:01:14
@Lazlee: @check: Van ám egy rohadt nagy eredménykényszer az Öregen - van eredmény van szponzor, ha meg nincs, akkor pénz sincs.
Be lehetne most tenni két sornyi fiatalt, de nem lenne rájátszás sem.
Ha egyet-két fiatal évente megállja a helyét EBEL szinten, az már nem rossz eredmény.
Lehet szidni a koncepciót, meg jönni az MHÉ-val, de az eredmények azt mutatják, hogy Csicsóbá' valami jól csinál. Hosszú ideje, és még reméljük sokáig. Aggódjatok inkább a saját csapatotokért.
Be lehetne most tenni két sornyi fiatalt, de nem lenne rájátszás sem.
Ha egyet-két fiatal évente megállja a helyét EBEL szinten, az már nem rossz eredmény.
Lehet szidni a koncepciót, meg jönni az MHÉ-val, de az eredmények azt mutatják, hogy Csicsóbá' valami jól csinál. Hosszú ideje, és még reméljük sokáig. Aggódjatok inkább a saját csapatotokért.
jágör68 2012.06.02. 20:05:39
Lehet itt osztani a szakvezetést, de sajnos az a nagy büdös helyzet, hogy nincs minőségi utánpótlás.
Nem megy az, mint a Jesenicének, hogy szinte minden szezonban 2- 3 nagyon jó képességű és 1-2 kevésbé, de szintén tehetséges fiatalt kineveltek. Az idei szezonban sem volt rossz a Berlisk- Magovac- Tosic- Zidan- Ankerst- Dolinsek hatosra gondolni. Ráadásul ebből 3 védő.
És akkor még nem beszéltünk a korábbi nevelésekről Rodmanékon, Kopitaron át Sabolicékig.
Ami azért felettébb érdekes emberanyag meg pénz tekintetében.
10 ezres "városról" van szó.
Nem megy az, mint a Jesenicének, hogy szinte minden szezonban 2- 3 nagyon jó képességű és 1-2 kevésbé, de szintén tehetséges fiatalt kineveltek. Az idei szezonban sem volt rossz a Berlisk- Magovac- Tosic- Zidan- Ankerst- Dolinsek hatosra gondolni. Ráadásul ebből 3 védő.
És akkor még nem beszéltünk a korábbi nevelésekről Rodmanékon, Kopitaron át Sabolicékig.
Ami azért felettébb érdekes emberanyag meg pénz tekintetében.
10 ezres "városról" van szó.
check 2012.06.02. 20:53:44
@Szoljanka: Egyszercsak majd eljön a pillanat, amikor a rendelkezésre álló manna nem lesz elég a távozók pótlására. Na akkor se eredmény, se pénz nem lesz. Nem kívánom ezt nektek, de akkor nagy lesz a hasraesés...
Én kritizálom a koncepciót, mert a kommunikáció meg a marketing egy másikról szól. Emellett egyáltalán nem biztos, hogy hosszútávon jó az, amit és ahogyan csinálnak.
Mindenesetre köszönöm, hogy finoman céloztál arra, hogy ne ugassak bele a Volánnal kapcsolatos ügyekbe...
Én kritizálom a koncepciót, mert a kommunikáció meg a marketing egy másikról szól. Emellett egyáltalán nem biztos, hogy hosszútávon jó az, amit és ahogyan csinálnak.
Mindenesetre köszönöm, hogy finoman céloztál arra, hogy ne ugassak bele a Volánnal kapcsolatos ügyekbe...
check 2012.06.02. 20:58:37
@jágör68: Hát dolgozni kellene és abban az irányban, hogy legyen. Ehelyett Hajós és a válogatott keretbe is bejutott Tóth A. dedikáltan 5. sor (ez ám a motivátor). Tök jó üzenet az akadémia tagjainak nem?
@Szoljanka: És ezen a ponton megcáfolódik a kijelentésed, miszerint Gabbá valamit nagyon jól csinál. Szerintem hosszútávon nagy árat fizettek ezért...
@Szoljanka: És ezen a ponton megcáfolódik a kijelentésed, miszerint Gabbá valamit nagyon jól csinál. Szerintem hosszútávon nagy árat fizettek ezért...
Jégkorong 2012.06.02. 21:26:55
@Szoljanka: „Van ám egy rohadt nagy eredménykényszer az Öregen…” – gondolom nem ő az egyedüli, más csapatok életében is jelen van ez.
„Be lehetne most tenni két sornyi fiatalt, de nem lenne rájátszás sem.” – ezt nem sokan várják el, viszont Ada helyzete élő példa a fiatalok „beépítésére” – pejoratív értelemben - a csapatba.
„Ha egyet-két fiatal évente megállja a helyét EBEL szinten, az már nem rossz eredmény.” – való igaz. Sofi kivételével ez fehérvárinak hosszú távon nem sikerült az elmúlt években.
„Lehet szidni a koncepciót, …. Csicsóbá' valami jól csinál. Hosszú ideje, és még reméljük sokáig. Aggódjatok inkább a saját csapatotokért.” – a koncepció még nem az igazi; Gábor nem mindent tesz jól; én is azt kívánom; jó úton haladnak, nincs ok aggodalomra a farmosok versenyeztetését kivéve.
@jágör68: „Lehet itt osztani a szakvezetést, de sajnos az a nagy büdös helyzet, hogy nincs minőségi utánpótlás.” – erről is a szakvezetés tehet. Ezért kell máshonnan igazolni UX-től az Ebelig, nem véletlen.
@check: „Szerintem hosszútávon nagy árat fizettek ezért...” - amíg lehet venni kész hazai játékosokat, addig ez nem probléma. Godóék kiszállása után lesz érdekes a rájátszásba kerülés az 5. sorban vagy a padon fejlődő játékosokkal. Hülye vagyok, akkor jön az A terv - igazolunk máshonnan -.
„Be lehetne most tenni két sornyi fiatalt, de nem lenne rájátszás sem.” – ezt nem sokan várják el, viszont Ada helyzete élő példa a fiatalok „beépítésére” – pejoratív értelemben - a csapatba.
„Ha egyet-két fiatal évente megállja a helyét EBEL szinten, az már nem rossz eredmény.” – való igaz. Sofi kivételével ez fehérvárinak hosszú távon nem sikerült az elmúlt években.
„Lehet szidni a koncepciót, …. Csicsóbá' valami jól csinál. Hosszú ideje, és még reméljük sokáig. Aggódjatok inkább a saját csapatotokért.” – a koncepció még nem az igazi; Gábor nem mindent tesz jól; én is azt kívánom; jó úton haladnak, nincs ok aggodalomra a farmosok versenyeztetését kivéve.
@jágör68: „Lehet itt osztani a szakvezetést, de sajnos az a nagy büdös helyzet, hogy nincs minőségi utánpótlás.” – erről is a szakvezetés tehet. Ezért kell máshonnan igazolni UX-től az Ebelig, nem véletlen.
@check: „Szerintem hosszútávon nagy árat fizettek ezért...” - amíg lehet venni kész hazai játékosokat, addig ez nem probléma. Godóék kiszállása után lesz érdekes a rájátszásba kerülés az 5. sorban vagy a padon fejlődő játékosokkal. Hülye vagyok, akkor jön az A terv - igazolunk máshonnan -.
szittyavezír 2012.06.02. 21:29:06
az Ebelbe kerülés nem alanyi jogon jár. Sajnos ezek szerint 2-3 évente van 1-2 játékos, aki szóba kerülhet. Gondolom, hogy Csicsóbá szívesebben építene be magyar tehetségeket...
Lazlee 2012.06.02. 21:34:16
@Szoljanka: én ezzel azt akartam mondani, hogy Hajósék helyében elhúznék. és nem melegebbre, hanem hidegebbre.
mivel tudom, hogy ez a szisztéma, nem is követelem őket a Volánba, tulképp le is szarom. Arni érdekelne, mondjuk őneki csak minél több várást kívánnék, de hát ilyen f.fej vagyok :D
mivel tudom, hogy ez a szisztéma, nem is követelem őket a Volánba, tulképp le is szarom. Arni érdekelne, mondjuk őneki csak minél több várást kívánnék, de hát ilyen f.fej vagyok :D
Szoljanka 2012.06.02. 22:42:54
@check: Relatív, hogy kinek mi a hosszútáv, de csak jönne már a többi magyar csapat (kezdenénk fizetni azt a nagy árat), az már tényleg MHÉ lenne..:S
@Jégkorong: Azért azt Te is tudod, hogy a Volánon nem olyan eredménykényszer van, mint mondjuk az Újvároson, vagy a Miskolcon. Teljesen más célok, más költségvetésből, más szponzorszámmal...
Nem sokan várják el a rájátszást? Szerintem a menedzsment, a szponzorok, és a szurkolók is azt várják, hogy egy-egy lépést tegyünk évről évre - 6000m és a Mount Evesrest - Ocskay Gábor példájával élve..:)
Valóban nem olyan ütemben zajlik a fiatalok beépítése ahogy optimális lenne, de itt megint csak az eredménykényszer köszön vissza, és abban is egyet értünk, hogy a farm versenyeztetése nem megoldott ( vagy inkább nem finanszírozható a Jebel miatt ).
@Lazlee:
" én ezzel azt akartam mondani, hogy Hajósék helyében elhúznék."
Már ha van hova... Kiss esetében azt olvashattuk, hogy nem érkezett komoly megkeresés magyar csapatok részéről. Miért...?
@Jégkorong: Azért azt Te is tudod, hogy a Volánon nem olyan eredménykényszer van, mint mondjuk az Újvároson, vagy a Miskolcon. Teljesen más célok, más költségvetésből, más szponzorszámmal...
Nem sokan várják el a rájátszást? Szerintem a menedzsment, a szponzorok, és a szurkolók is azt várják, hogy egy-egy lépést tegyünk évről évre - 6000m és a Mount Evesrest - Ocskay Gábor példájával élve..:)
Valóban nem olyan ütemben zajlik a fiatalok beépítése ahogy optimális lenne, de itt megint csak az eredménykényszer köszön vissza, és abban is egyet értünk, hogy a farm versenyeztetése nem megoldott ( vagy inkább nem finanszírozható a Jebel miatt ).
@Lazlee:
" én ezzel azt akartam mondani, hogy Hajósék helyében elhúznék."
Már ha van hova... Kiss esetében azt olvashattuk, hogy nem érkezett komoly megkeresés magyar csapatok részéről. Miért...?
Jégkorong 2012.06.02. 23:07:28
@Szoljanka: az eredménykényszer az eredménykényszer. Jelen esetben mindegy, hogy a Volánról vagy más csapatról beszélünk, a lényegen nem változtat.
"Nem sokan várják el a rájátszást?..." - nem ezt nem várják el sokan, hanem a két sornyi fiatal játékos beépítését.
A fiatalok beépítése nem, hogy nem optimális, hanem egyáltalán nem tényező, kevés jelentőséggel bír jelen pillanatban.
Majd megnézem az eredménykényszert Godó, Marci, Balu, Toki,... távozásakor. Tudom, ha nem lesznek olyan szintű fehérvári játékosok, akkor körbenézünk a hazai piacon. Hiszen kevesebbe kerül venni, mint nevelni.
"Nem sokan várják el a rájátszást?..." - nem ezt nem várják el sokan, hanem a két sornyi fiatal játékos beépítését.
A fiatalok beépítése nem, hogy nem optimális, hanem egyáltalán nem tényező, kevés jelentőséggel bír jelen pillanatban.
Majd megnézem az eredménykényszert Godó, Marci, Balu, Toki,... távozásakor. Tudom, ha nem lesznek olyan szintű fehérvári játékosok, akkor körbenézünk a hazai piacon. Hiszen kevesebbe kerül venni, mint nevelni.
Lazlee 2012.06.02. 23:08:18
@Szoljanka: külföld? nevesincs szlovének eladják magukat pl franciába.
Lazlee 2012.06.02. 23:16:20
@Szoljanka: másik, hogy Kiss nem kapott ajánlatot (májusban!), az annak is köszönhető sztem, hogy még mindig nem tiszta ez a "Volán: akkor mi kiszálltunk" dolog. meg Újpest büdös volt neki.
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2012.06.02. 23:18:57
@jegib: Szerinted DaCosta, Palkovics és Sofron kiválásával újabb légiósok nélkül lehet hozni a rájátszást 8 osztrák csapat, egy szárnyait bontogató Znojmo, egy szívós medve és egy playoff-kígyó ellenében?
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2012.06.02. 23:21:22
@check: Szeretném figyelmedbe ajánlani Benk és Vaszjunyin hosszú évekig kitartó türelmét és alázatát!
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2012.06.02. 23:27:56
@check: A jégkorongcsapatoknál szokott lenni néhány játékos, akik a padról nézik végig a mérkőzést. De egy szóval se mondta senki, hogy Hajós és Tóth lesznek azok. A poszt csupán arra tér ki, hogy ők már "kiöregedtek" juniorból. Hozzáteszem, Kiss Dáviddal valószínűleg nem ez lett volna a helyzet, ezért nem is hitegették.
Frago 2012.06.02. 23:37:58
Egyre másra hallani, hogy több városban is toborzásba kezdenek szakosztályok Fehérvár, Újváros, Kaposvár mindenhol Akadémiát akarnak létre hozni,kb 150-200 játékossal. Komolyan gondolja azt valaki, hogy az összes játékos valaha eléri a junior majd utána a felnőtt korosztályt. Azt mondják akik ismerik, értenek hozzá,hogy ilyen létszám mellett korosztályonként legfejebb 1 jó esetben 2 játékos tudja beverekedni magát, ha van a nevelő egyesülete felnőtt csapatába, hazai viszonyokról beszélek. Ez sajnos egy ilyen sport, hogy csak a legjobbak maradnak. Nehezíti a helyzetüket a kevés első osztályu csapat, a gyakorlatilag nem létező második vonal, és egyáltalán nem létező harmad, negyed osztály. Aztán az,hogy ebből a sportból nálunk kevesen tudnak megélni.Általában csak a tehetségesebbekre figyelünk,mint a Kiss D. esete, de szemem láttára egymás után tünnek el a srácok,miután kiörekszenek az ifi és junior korból. Természetesen számomra is fontos lenne a MHÉ, ahogy ezt többen is leírták, de a magyar viszonylatban számomra fontosabb, hogy ha megveszem a bérletem olyan szinvonalu hokit lássak olyan játékosokkal olyan csapatok ellen ami megéri a kiadott pénzt. Ilyen szempontból teljesen mindegy számomra, hogy az a játékos hol tanulta a hoki alapjait. És itt jön be az eredmény kényszer.
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2012.06.02. 23:46:08
@check: Ez reális veszély lehet, ha több meghatározó játékos egyszerre hagyná abba. Palkovics teljesítménye nem indokolta volna, hogy letegye a lantot. Ladányi és Vas egyre eredményesebb. Sille a szezon meglepetése. Horváth és Tokaji se szégyenkezhetnek. Ennél gyorsabb ütemben egyszerűen nem éri meg juniorokat pumpálni a csapatba, ha az "öregek" még mindig hatékonyabbak náluk. Ha egyszerre többen abbahagyják, akkor majd lehet gondolkodni ezen, de szerintem addig nem érdemes. Addig meg évről évre egy-két fiatal játékost megedz a csapat EBEL-ben, ahogy tette eddig is.
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2012.06.02. 23:54:58
@Jégkorong:
Az eredménykényszer igen változó lehet. Nem mindegy, hogy kapsz egy ejnyebejnyét a szponzortól, vagy elzárják a csapocskákat, és bezárhat a bolt.
A két sornyi fiatal játékos beépítését egy évtized alatt gondoltad, ugye?
Ha netán sokan abbahagyják egyszerre, valóban sanszos a bevásárlás, csak az külföldről fog menni, nem hazulról.. :-\
Az eredménykényszer igen változó lehet. Nem mindegy, hogy kapsz egy ejnyebejnyét a szponzortól, vagy elzárják a csapocskákat, és bezárhat a bolt.
A két sornyi fiatal játékos beépítését egy évtized alatt gondoltad, ugye?
Ha netán sokan abbahagyják egyszerre, valóban sanszos a bevásárlás, csak az külföldről fog menni, nem hazulról.. :-\
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2012.06.02. 23:56:39
@Lazlee: Egyetem mellett ingázás minimálbér közelben? Nekem is büdös lett volna..
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2012.06.03. 00:00:29
@Frago: Egyetértek. Annyit fűznék még hozzá, hogy a kereslet növekedésében az egyszeri szurkolónak is van némi beleszólása a dolgok folyásába. Ha Interligás meccsen sikerülne a nézőszámot megugrasztani, talán kevesebben gondolnák ifi korban úgy, hogy egy fejezet lezárult az életükben.
Lazlee 2012.06.03. 00:16:43
@trollfeeder: jogos, jebel szertárosként nem fog ingázni. :D
kanada09 2012.06.03. 03:44:55
@check: Itten nem profi hokirol besze'lnenk? profi hokiban csak az eredme'ny sza'mit,az nem hogy honnan vannak a ja'tekosok.Miert nem e'ppen Amerikai meg Canadai magyar Juniorokat szerzo"dtetnek.Hid el van sok . Ha ne'zted a Memorial Cup-ot akkor ottan volt A Horvath(london knights)Lazar (edmoton Oil Kings) Tinordi(London knights)Csizmadia Bonneville Pontiacs AJHL,Zoltan Szabados PIJHL,Kovacs NCAA Div I, plusz 2 masik MJHL junior A hokis.Sajnos ha ezek a gyerekek egyszer eldo"ntik hogy menne'nek akkor sajnos sok magyar ifi oda se fog tudni szagolni a Vola'nhoz,ezekbo"l 4 ve'do" a tobbi csata'r,A vedo"k mind keme'nyek 190/195 CM magasak es kb 98-105 KG-osak.Sajnos elo"bb utobb ezek a fiuk ha nem jutnakl be az NHL-be akkor kopogni fognak a magyar ajtokon,Mint a Horvatok meg az Olaszok mi is neki fog kelleni kezdju"nk a honositasnak ha a fent nevezettek ma'r meg nem kezdetek a dolgokat,tudom hogy van egy pa'r fiatal aki ma'r dupla a'llampolga'r.A fehervari fiatalok ha'la'sak lehetnek az o"regnek hogy eddig nem hozta ezeket mert to"bb fiatal magyar gyerek kiesett volna ma'r a keretbo"l.De ki tudja,lehet hogy nincsen ele'g pe'nz ilyen nagy huza'sokra,Ebben a szo"vetse'gnek kellene befizetni,nem Vierumaki taborokra.Innen is la'tszik keve's embernek e'rdeke a magyar hoki javula'sa es elo're halada'sa,Valamikor neki kellene kezdeni a fiatalosita'snak,es kitartani egy pa'r fiatal mellett.A padrol 5-ik sorbol nem lehet tanulni,csak 15 perc mecsenke'nt lehet tanula'si leheto"se'g
Uteapu 2012.06.03. 08:08:31
@kanada09: Persze, hogy a profi jégkorongról beszélünk.De csak beszélünk, mert az nálunk nem létezik, csak úgy látszik, mintha lenne.
jabka 2012.06.03. 08:42:34
@kanada09: Ha sikerülne ezeket a tengerentúli magyar származású srácokat hazacsábítani, azzal a Volán és két szezont követően a válogatottunk is nagyon nagyon jól járna!
LizardKing 2012.06.03. 08:56:52
@kanada09: Tinordinak mekkora esélye van h magyar válogatott legyen?amikor a Montreal Canadiens top 3 bekkje lesz 2év múlva kb
check 2012.06.03. 09:05:26
@trollfeeder: Szerintem ha felkészülsz a probléma megoldására az kellemesebb helyzetet eredményez, mintha csak szembesülsz a problémával
check 2012.06.03. 09:19:17
@kanada09: Alapvető tévedés, hogy a kanbadai és a magyar hokit hasonlítod össze. A magyar hokiban még mindig létezik a lokálpatriotizmus bizonyos szinten és sajnos még mindig kevés a merítési lehetőség.
A Volán alapvető stratégiája, hogy ha kell neki egy ember valahogy megszerzi. Akár saját házán belül (ez igen ritka) vagy máshonnan (ez az általános). Namármost az, hogy a játékosokat magyar klubokból elcsábítja azoknak a versenyképességét is rontja, ami nem szolgálja a sportág érdekeit, mivel nem igazán működik az utánpótlás sehol.
Most a Volánnak lenne lehetősége arra, hogy 2 fiatal tehetséges magyart beépítsen ehelyett az ő költségük sokszorosáért légióst hoz, mert az kell az eredményekhez (miközben van ugye 100M-s kötelezettség, akadémia és legyalulták a farmot, mert nincs pénz). Széles látókörre valló gondolkodás...
A Volán alapvető stratégiája, hogy ha kell neki egy ember valahogy megszerzi. Akár saját házán belül (ez igen ritka) vagy máshonnan (ez az általános). Namármost az, hogy a játékosokat magyar klubokból elcsábítja azoknak a versenyképességét is rontja, ami nem szolgálja a sportág érdekeit, mivel nem igazán működik az utánpótlás sehol.
Most a Volánnak lenne lehetősége arra, hogy 2 fiatal tehetséges magyart beépítsen ehelyett az ő költségük sokszorosáért légióst hoz, mert az kell az eredményekhez (miközben van ugye 100M-s kötelezettség, akadémia és legyalulták a farmot, mert nincs pénz). Széles látókörre valló gondolkodás...
Raon 2012.06.03. 09:45:51
@check: nagymértékben csökkenti a véleményed komolyságát, hogy szerinted Sofi sehol nem volt Godóék előtt. Akik meg látták, pontosan tudják, hogy már akkor kimagasló dolgai voltak, és elég jó eséllyel lehetett látni, hogy messze többre viheti, mint a korosztálya úgy átlagban. Sőt, ezt a dolgot kicsit kicsavarva azt is mondhatnám, hogy aki nem látta Sofiben négy-öt évvel ezelőtt az extra tehetséget, az ehhez a játékhoz annyit is ért...
És hogy ez mit jelent? Szerintem azt, hogy nem holnap lesz, amikor feltűnhet majd az újabb Sofron szintű playr. Lehet hogy már most is vannak olyanok, akik pár dologban jók (vagy esetlegh jobbak is nála, pl. Galanisz szerintem technikásabb). De összességében a jelenlegi legjobb tehetségeink is marha messze vannak attól, hogy elérjék azt, ahová Sofi jutott.
Ott van pl. Magó esete. Felépítésében hasonló, tehetséges srác, de tudásban, tapasztalatban szerintem kb. 3 évvel van lemaradva Sofi mögött. Tehát Magó 3 év Ebel rutinnal remek magyar játékos lehetne: nem feltétlenül egy újabb Sofron, de legalábbis meghatározó valaki.
Csak hát ami a realitásokat illeti, sajnos nem biztos, hogy el fog jutni odáig (és igen, ez jórészt a Volánon is múlik).
Ami a Volán csapatépítős hozzáállását illeti, ebben egyetértek - nemigazán látszik az üdvös koncepció, még számunkra sem.
Ami viszont a Dab (vagy bármilyen más magyar csapat) lerablását illeti, én komolyan nem értem, miért aggódsz. Ott van Galanisz, aki remek játékos, ez tény. De szerintem zéró esélye van annak, hogy hozzánk igazoljon. A többi, szóba jöhető jelölt viszont semmivel sem tud többet, mint a mi fiataljaink, szóval szerintem ezúttal tényleg teljesen felesleges attól tartani, hogy a Volán lerabol itt bárkit is. Miért tenné? Ahhoz, hogy ennek reális esélye legyen, olyan játékosok is kellenének, "akiket megérné elrabolni".
Vagy szerinted kik lennének azok, akik "veszélyben vannak"?
És hogy ez mit jelent? Szerintem azt, hogy nem holnap lesz, amikor feltűnhet majd az újabb Sofron szintű playr. Lehet hogy már most is vannak olyanok, akik pár dologban jók (vagy esetlegh jobbak is nála, pl. Galanisz szerintem technikásabb). De összességében a jelenlegi legjobb tehetségeink is marha messze vannak attól, hogy elérjék azt, ahová Sofi jutott.
Ott van pl. Magó esete. Felépítésében hasonló, tehetséges srác, de tudásban, tapasztalatban szerintem kb. 3 évvel van lemaradva Sofi mögött. Tehát Magó 3 év Ebel rutinnal remek magyar játékos lehetne: nem feltétlenül egy újabb Sofron, de legalábbis meghatározó valaki.
Csak hát ami a realitásokat illeti, sajnos nem biztos, hogy el fog jutni odáig (és igen, ez jórészt a Volánon is múlik).
Ami a Volán csapatépítős hozzáállását illeti, ebben egyetértek - nemigazán látszik az üdvös koncepció, még számunkra sem.
Ami viszont a Dab (vagy bármilyen más magyar csapat) lerablását illeti, én komolyan nem értem, miért aggódsz. Ott van Galanisz, aki remek játékos, ez tény. De szerintem zéró esélye van annak, hogy hozzánk igazoljon. A többi, szóba jöhető jelölt viszont semmivel sem tud többet, mint a mi fiataljaink, szóval szerintem ezúttal tényleg teljesen felesleges attól tartani, hogy a Volán lerabol itt bárkit is. Miért tenné? Ahhoz, hogy ennek reális esélye legyen, olyan játékosok is kellenének, "akiket megérné elrabolni".
Vagy szerinted kik lennének azok, akik "veszélyben vannak"?
Jégkorong 2012.06.03. 09:46:15
@trollfeeder: „Az eredménykényszer igen változó lehet.” – én ezt nem mondtam, nem írtam. Ez a jelenség sok csapat életében jelen van, függetlenül attól, hogy mennyi a költségvetése és milyen bajnokságban, ligában szerepel. ( Lásd a 23:07:28-kor kelt bejegyzést. )
„A két sornyi fiatal játékos beépítését egy évtized alatt gondoltad, ugye?” – én ezt nem mondtam, nem írtam. Azt jeleztem, hogy egyrészt ezt kevesen gondolják komolyan, másrészt Sofi után egy fehérvárit nem tudtak beépíteni – még Adát sem jelen pillanatban – eddig a csapatba. Brunya kivételt képez, hiszen Zolika megoldotta az ő dilemmáját, helyzetét. ( Lásd a 21:26:55., illetve a 23:07:28-kor kelt bejegyzéseket. )
„Ha netán sokan abbahagyják egyszerre, valóban sanszos a bevásárlás, csak az külföldről fog menni, nem hazulról.. :-\” – a Volánnak belátható időn belül nem lesz arra pénze, hogy 5-6 légiós helyett 10-12-t igazoljon és ezek közül többeket egyik hónapról a másikra honosítson, ergo jó hazai játékosokra lesz szüksége, akik jelen pillanatban a saját utánpótlásból nem állnak rendelkezésére. Továbbá abban sem vagyok biztos, hogy amennyiben marad a jelenlegi koncepció, akkor Pleszkán, Varga, Németh az elkövetkező két-három évben az Ebel csapat tagja lesz.
@jabka: „Ha sikerülne ezeket a tengerentúli magyar származású srácokat hazacsábítani, azzal a Volán és két szezont követően a válogatottunk is nagyon nagyon jól járna!”- ez egyáltalán nem biztos…
@check: Most a Volánnak lenne lehetősége arra, hogy 2 fiatal tehetséges magyart beépítsen ehelyett az ő költségük sokszorosáért légióst hoz, mert az kell az eredményekhez (miközben van ugye 100M-s kötelezettség, akadémia és legyalulták a farmot, mert nincs pénz). Széles látókörre valló gondolkodás...” – Sofi, Palkó helyett nagyon jó hazai vagy légiós játékosra van szükség, hiszen több mint 100 pontot kellene pótolni. Az egyik problémát ott látom, hogy a hazai játékosok helyett leigazolták Orbánt, Vargát, Magót, Ládát úgy, hogy közben a Kiss, Hajós, Tóth, Hetényi P., Maklári a farmban szerepelt. Utóbbiaknak kellett volna több lehetőséget adni és az alkalmasakat egyenként beépítgetni a csapatba.
„A két sornyi fiatal játékos beépítését egy évtized alatt gondoltad, ugye?” – én ezt nem mondtam, nem írtam. Azt jeleztem, hogy egyrészt ezt kevesen gondolják komolyan, másrészt Sofi után egy fehérvárit nem tudtak beépíteni – még Adát sem jelen pillanatban – eddig a csapatba. Brunya kivételt képez, hiszen Zolika megoldotta az ő dilemmáját, helyzetét. ( Lásd a 21:26:55., illetve a 23:07:28-kor kelt bejegyzéseket. )
„Ha netán sokan abbahagyják egyszerre, valóban sanszos a bevásárlás, csak az külföldről fog menni, nem hazulról.. :-\” – a Volánnak belátható időn belül nem lesz arra pénze, hogy 5-6 légiós helyett 10-12-t igazoljon és ezek közül többeket egyik hónapról a másikra honosítson, ergo jó hazai játékosokra lesz szüksége, akik jelen pillanatban a saját utánpótlásból nem állnak rendelkezésére. Továbbá abban sem vagyok biztos, hogy amennyiben marad a jelenlegi koncepció, akkor Pleszkán, Varga, Németh az elkövetkező két-három évben az Ebel csapat tagja lesz.
@jabka: „Ha sikerülne ezeket a tengerentúli magyar származású srácokat hazacsábítani, azzal a Volán és két szezont követően a válogatottunk is nagyon nagyon jól járna!”- ez egyáltalán nem biztos…
@check: Most a Volánnak lenne lehetősége arra, hogy 2 fiatal tehetséges magyart beépítsen ehelyett az ő költségük sokszorosáért légióst hoz, mert az kell az eredményekhez (miközben van ugye 100M-s kötelezettség, akadémia és legyalulták a farmot, mert nincs pénz). Széles látókörre valló gondolkodás...” – Sofi, Palkó helyett nagyon jó hazai vagy légiós játékosra van szükség, hiszen több mint 100 pontot kellene pótolni. Az egyik problémát ott látom, hogy a hazai játékosok helyett leigazolták Orbánt, Vargát, Magót, Ládát úgy, hogy közben a Kiss, Hajós, Tóth, Hetényi P., Maklári a farmban szerepelt. Utóbbiaknak kellett volna több lehetőséget adni és az alkalmasakat egyenként beépítgetni a csapatba.
jabka 2012.06.03. 10:10:23
@Jégkorong: Persze, inkább jöjjenek a légiósok, akik úgysem fognak soha a magyar válogatottban játszani, ugye?
Jégkorong 2012.06.03. 10:15:19
@jabka: láttad Te azokat a srácokat játszani ?
Lazlee 2012.06.03. 10:16:03
@jabka: akiket te vársz, uolyan légiósok. volt az a Nátán gyerek emlékszel?
Fedayn 2012.06.03. 10:16:11
A fiatalok beépítésével alapvetően egyet értek, azt kellene erőltetni, de sajnos a jelenlegi helyzetben nem lehet minden áron meglépni.
Azért valljuk be őszintén... Fehérvárra minden meccsen telt ház van, 3500 ember, van hogy még ennél is több, az embereket pedig ki kell szolgálni. Ha beépítenek két sornyi fiatalt és csak hébe-hóba nyerünk egy meccset, mint az első szezonban, akkor hamar abbamarad a szurkolók lelkesedése is. Nincs néző=nincs szponzor=nincs pénz. Ilyen világot élünk. Tényleg! Feltette már bárki is a kérdést magának más csapatokból, hogy miért csak kb. 1000 ember jár meccsre??? Van egy tippem...
Én egyébként csak Sofi helyére hoznék valami ütős légióst az első sorba vagy a második sorba. Joe mehetne a harmadik sorba centernek. Mellé mindenképpen 2 fiatalt tennék, +1-et vagy a második, vagy az első sorba, attól függően, hogy a légióst hova igazoljuk (esetleg Árpi mehetne Godó és Marci mellé az 1 sorba) Elkezdeném így a szezont, azt meglátjuk. Ha gáz van, akkor van tartalékunk hozni egy légióst (mondjuk szezon közben nem egyszerű jó játékost találni). Vagy ha mindenképpen két légióst akarunk hozni, akkor az egyik inkább valami ütős védő legyen.
Szerintem a pénz itt most nem kérdés. A TAO-s pénzekből meg lesz itt oldva minden. EBEL szinten egy ütős légiós kb. 100-150 ezer euró, ami 30-45 MioFt/év. Két légiósnál az 60-90 MioFt/év. Nem gondolom, hogy ezt nem lehet előteremteni pluszba, legyen most bármilyen is a helyzet.
Azért valljuk be őszintén... Fehérvárra minden meccsen telt ház van, 3500 ember, van hogy még ennél is több, az embereket pedig ki kell szolgálni. Ha beépítenek két sornyi fiatalt és csak hébe-hóba nyerünk egy meccset, mint az első szezonban, akkor hamar abbamarad a szurkolók lelkesedése is. Nincs néző=nincs szponzor=nincs pénz. Ilyen világot élünk. Tényleg! Feltette már bárki is a kérdést magának más csapatokból, hogy miért csak kb. 1000 ember jár meccsre??? Van egy tippem...
Én egyébként csak Sofi helyére hoznék valami ütős légióst az első sorba vagy a második sorba. Joe mehetne a harmadik sorba centernek. Mellé mindenképpen 2 fiatalt tennék, +1-et vagy a második, vagy az első sorba, attól függően, hogy a légióst hova igazoljuk (esetleg Árpi mehetne Godó és Marci mellé az 1 sorba) Elkezdeném így a szezont, azt meglátjuk. Ha gáz van, akkor van tartalékunk hozni egy légióst (mondjuk szezon közben nem egyszerű jó játékost találni). Vagy ha mindenképpen két légióst akarunk hozni, akkor az egyik inkább valami ütős védő legyen.
Szerintem a pénz itt most nem kérdés. A TAO-s pénzekből meg lesz itt oldva minden. EBEL szinten egy ütős légiós kb. 100-150 ezer euró, ami 30-45 MioFt/év. Két légiósnál az 60-90 MioFt/év. Nem gondolom, hogy ezt nem lehet előteremteni pluszba, legyen most bármilyen is a helyzet.
jabka 2012.06.03. 10:18:03
Pedig a sportágunknak is óriási lehetőséget jelenthetne az Állampolgársági törvényünk! Csak ki kellene használnunk és élni az IIHF szabályokkal. Meg kellene próbálni összeszedni mindenhonnan a magyar gyökerekkel rendelkező legjobb srácokat - persze csak azokat akik nem más országok nemzeti csapataiban akarnak szerepelni - és ha lehúznak két évet magyar klubcsapatban, a könnyített honosítás után máris a magyar válogatottat erősíthetnék! Ahogy Mihály Árpi is.
Uteapu 2012.06.03. 10:32:19
Csak úgy szólok, hogy jövőre páran még befejezik, legalább is nagyon valószínű.
Tengeren túli srácok hazahozatala? Hová? a Volánba vagy a Magyar Bajnokságba? Mert nem egészen mindegy.
Tengeren túli srácok hazahozatala? Hová? a Volánba vagy a Magyar Bajnokságba? Mert nem egészen mindegy.
check 2012.06.03. 10:42:20
@Raon: Félreértettél, egy szóval sem kritizáltam a tehetségét, mindössze a játékerejére értettem. Egyébiránt - talán még te magad is - Tóth Adriánnal kapcsolatban még Sofront is meghaladóan nagy a várakozás a tehetségére alapozva (amit szintén nem vitatok). (Kérlek, hogy amikor a honnan-hova juthat el valaki témájában értekezünk vegyük tágra a határokat, nem is lehet pontosan belőni a célt.) Így viszont annál érdekesebb, hogy amikor Sofront be lehetett tenni az első sorba akkor mennyivel volt kisebb az eredménykényszer. Mindemellett az is érdekes, hogy te is a koncepciót véded, pedig talán 2 hete te is azt mondtad, hogy fiatalt az első sorban élete lehetősége lenne (igen, az).
MOst nem lesz lerablás, de az tisztán látszik, hogy mi történik majd akkor, ha egyidejűleg 3-4 játékos esik ki a rendszerből (akármilyen okból): mindannyiukat nem lesz lehetséges légióssal pótolni, így jönnek a magyar lehetőségek. Azt azért ne mondd, hogy ez rendben lenne így, mert a MHÉ, stb, stb, stb...
Én személy szerint úgy vélem, hogy első körben a DABból Pozsgai, Galanisz, Pavuk, Kiss D., Kiss Á. jöhet szóba, persze a körülményektől függően - hogy a konkrét kérdésedre is válaszoljak.
MOst nem lesz lerablás, de az tisztán látszik, hogy mi történik majd akkor, ha egyidejűleg 3-4 játékos esik ki a rendszerből (akármilyen okból): mindannyiukat nem lesz lehetséges légióssal pótolni, így jönnek a magyar lehetőségek. Azt azért ne mondd, hogy ez rendben lenne így, mert a MHÉ, stb, stb, stb...
Én személy szerint úgy vélem, hogy első körben a DABból Pozsgai, Galanisz, Pavuk, Kiss D., Kiss Á. jöhet szóba, persze a körülményektől függően - hogy a konkrét kérdésedre is válaszoljak.
jabka 2012.06.03. 10:58:04
@Uteapu: Természetesen ha továbbra is a Volán marad az egyetlen számottevő csapatunk, akkor oda.
kerusz 2012.06.03. 11:00:18
@kanada09: Bocs, nem értem egészen, mire kellene a magyar szövetségnek befizetni kiket?
Lazlee 2012.06.03. 11:01:46
@Fedayn: azt is valljuk be, hogy van e realitása idén a POnak? mint úgy általában bármely évben. ennyi erővel nem értem ezt a az eredménykészerezést, a Volánnak kb sztem minden évben a 10. hely elkerülése a cél, tavaly csodálatosan szép évet futottak (hozzáteszem, hazaipályán pont hogy nem szolgálták ki a megszokott módon a közönséget, mégis sokan jártak), amit kívánok idénre is.
Uteapu 2012.06.03. 11:03:16
@jabka: Tételezzük fel a kalandvágyat ezeknél a srácoknál.:)
Mikor kezdődne a 2 év, a Válogatott szempontjából, ha a Volán csak az EBEL-ben szerepel?
Mikor kezdődne a 2 év, a Válogatott szempontjából, ha a Volán csak az EBEL-ben szerepel?
moszkvicssluszkulcs 2012.06.03. 11:07:15
@jabka: egyetértek veled.
Lazlee 2012.06.03. 11:07:28
@Uteapu: a sárgakártyájuk ettől független az MJSZben van leadva, és az számít.
Jégkorong 2012.06.03. 11:24:04
@jabka: „Meg kellene próbálni összeszedni mindenhonnan a magyar gyökerekkel rendelkező legjobb srácokat...” – első sorban mi magunknak kell megállni a saját lábunkon és az itthoni korosztályoknak kell magas szintű fejlődési lehetőséget teremteni, versenyhelyzetet biztosítani ahhoz, hogy nagyon jó csapataink, bajnokságunk, ligánk, válogatottunk legyen. Még egyszer kérdem: láttad érintetteket játszani ? Azért mert azt mondták, illetve a tengerentúlról jönnek elv alapján jobbak, mint a hazai csapatok gerincét alkotó játékosok ?
„Természetesen ha továbbra is a Volán marad az egyetlen számottevő csapatunk, akkor oda.” – a magyar bajnokságban, továbbá a ligában szereplő csapatokkal mi a helyzet ? Mivel nem a Volán szintjén vannak, akkor nem számottevőek ? Ha már itt tartunk, azok a játékosok, akikre hivatkozol nem biztos, hogy kellenek a Volánba.
„Természetesen ha továbbra is a Volán marad az egyetlen számottevő csapatunk, akkor oda.” – a magyar bajnokságban, továbbá a ligában szereplő csapatokkal mi a helyzet ? Mivel nem a Volán szintjén vannak, akkor nem számottevőek ? Ha már itt tartunk, azok a játékosok, akikre hivatkozol nem biztos, hogy kellenek a Volánba.
kerusz 2012.06.03. 11:24:58
@Raon: Én egy dolgot fájlalok, mégpedig azt, hogy a Volán a legutóbbi szezonjaiban olyan bátortalanul nyúlt a fiatalokhoz. Állandóan azt éreztem, hogy még azokon a meccseken sem játszatták őket eleget, amelyeken simán megtehették volna, mert nem volt eredménykényszer vagy már elmúlt.
Sofi és mondjuk Tóth Ada között az az alapvető különbség, hogy míg Sofi kényszerűségből (az első EBEL-szezon óta csapattag) megkapta a lehetőséget arra, hogy hozzászokjon az EBEL-hez, Tóth Ada nem. Pedig utóbbi bemutatkozó EBEL-meccsén parádés gólt lőtt, pedig Tóth Ada az utóbbi négy szezonjában a MOL Ligában állandóan pont/meccs felett teljesített. Nem tudom, mit kellett volna tennie még azért, hogy ne csak a padot melengesse vagy tolhasson egy-egy meccsen két cserét a negyedik sorban. Szerintem sokkal több shiftet érdemelt volna, mint amennyit végül kapott - és ahogy Sofinak is rendkívül jót tett, hogy az első sorba került, néha Adát is be lehetett volna tenni az első két sor valamelyikébe tanulni és megmutatni, mire képes. Nyilván számos elszalasztott alkalom kínálkozott minderre az elmúlt 3 szezonban.
Egyébként ugyanezt éreztem idén a VB-n is. Primeau orrba-szájba dicsérte a negyedik sort, valószínűleg a miénk volt a legjobb harmadik és negyedik sor, mégis az első kettő volt csapágyasra járatva.
Sofi és mondjuk Tóth Ada között az az alapvető különbség, hogy míg Sofi kényszerűségből (az első EBEL-szezon óta csapattag) megkapta a lehetőséget arra, hogy hozzászokjon az EBEL-hez, Tóth Ada nem. Pedig utóbbi bemutatkozó EBEL-meccsén parádés gólt lőtt, pedig Tóth Ada az utóbbi négy szezonjában a MOL Ligában állandóan pont/meccs felett teljesített. Nem tudom, mit kellett volna tennie még azért, hogy ne csak a padot melengesse vagy tolhasson egy-egy meccsen két cserét a negyedik sorban. Szerintem sokkal több shiftet érdemelt volna, mint amennyit végül kapott - és ahogy Sofinak is rendkívül jót tett, hogy az első sorba került, néha Adát is be lehetett volna tenni az első két sor valamelyikébe tanulni és megmutatni, mire képes. Nyilván számos elszalasztott alkalom kínálkozott minderre az elmúlt 3 szezonban.
Egyébként ugyanezt éreztem idén a VB-n is. Primeau orrba-szájba dicsérte a negyedik sort, valószínűleg a miénk volt a legjobb harmadik és negyedik sor, mégis az első kettő volt csapágyasra járatva.
kerusz 2012.06.03. 11:27:02
@jabka: Elvégre idén volt mége egy majdnem-Kontinentális Kupa döntősünk is...
leonov 2012.06.03. 11:40:45
Galanisznak már az előző szezont is a Volánban kellett volna tolnia.
A Dab-érdekén kívül mindenkinek ez lett volna a jó.
A Dab-érdekén kívül mindenkinek ez lett volna a jó.
Uteapu 2012.06.03. 11:58:53
@leonov: Van már VOLÁN mezed? Mert ha nincs, most küldenek Neked egyet.:))
Szoljanka 2012.06.03. 12:12:03
@Lazlee: Mit nem lehet ezen érteni?
Óriási különbség van a között, hogy 12.,10.,8., vagy hatodik helyen végzünk az alapszakaszban.
Rengeteg számít, hogy 1200, vagy 1700 bérletes van-e, hogy van-e 3500+ a nézőszám a meccseken, hogy a jó szerepléssel több a média megjelenés is (ez rengeteget számít a szponzoroknak)...
Ezek mind-mind súlyos milliók...
Óriási különbség van a között, hogy 12.,10.,8., vagy hatodik helyen végzünk az alapszakaszban.
Rengeteg számít, hogy 1200, vagy 1700 bérletes van-e, hogy van-e 3500+ a nézőszám a meccseken, hogy a jó szerepléssel több a média megjelenés is (ez rengeteget számít a szponzoroknak)...
Ezek mind-mind súlyos milliók...
Lazlee 2012.06.03. 12:31:50
@Szoljanka: akkor mégegyszer leírom azt, amit abban írtam, amire hivatkozol.
ENNEK a csapatnak sztem a 10. helynél jobbat elérni lehet a célja, minden évben.
és ebbe akár két ELÉG jégidőt kapó, amúgy nem ügyetlen fiatal is belefér. (akik sztem Sofinál jobb scorerek)
ENNEK a csapatnak sztem a 10. helynél jobbat elérni lehet a célja, minden évben.
és ebbe akár két ELÉG jégidőt kapó, amúgy nem ügyetlen fiatal is belefér. (akik sztem Sofinál jobb scorerek)
csiszi 2012.06.03. 12:38:12
@check: Elfogadva a gondolatmeneted, két dolgot nem értek csak:
"Mindemellett az is érdekes, hogy te is a koncepciót véded, pedig talán 2 hete te is azt mondtad, hogy fiatalt az első sorban élete lehetősége lenne (igen, az)." - Tudjuk már, hogy milyen sorok lesznek? Az, hogy hoznak 3 új légióst, még nem jelenti, hogy Godóék mellé jön az egyik. Palkónak és Joe-nak eleve nem volt végig fix helye a szezonban, de még az első sort is megpróbálták néha szétszedni (az más kérdés, hogy általában nem jött be - annyira érzik már egymást, hogy az önmagában gólveszélyes).
A másik, hogy az akadémia jelenlegi formájában alig 2 éves. Nem elhamarkodott számonkérni, hogy minek van, ha nem építik be onnan a fiatalokat? Nyilván nem úri-muriból nyomták bele a pénzt, szerintem pont az alapítása mutatja, hogy készülnek a generációváltásra. Ebből a szempontból én a JEBELt is szerencsésnek tartom: ott mindenképp szerepet kapnak majd a fiatalok, könnyebb lesz észrevenni egy kiugró tehetséget. De ez nem megy egyik szezonról a másikra. Az, hogy van egy 5. sor, egyelőre (az eredménykényszer mellett) még egy jó kompromisszum. Ráadásul bármikor jöhet egy sérüléshullám, amikor lehet bizonyítani (és igen, azt mondom, hogy igenis várjanak a lehetőségre, de addigra álljanak rá készen).
"Mindemellett az is érdekes, hogy te is a koncepciót véded, pedig talán 2 hete te is azt mondtad, hogy fiatalt az első sorban élete lehetősége lenne (igen, az)." - Tudjuk már, hogy milyen sorok lesznek? Az, hogy hoznak 3 új légióst, még nem jelenti, hogy Godóék mellé jön az egyik. Palkónak és Joe-nak eleve nem volt végig fix helye a szezonban, de még az első sort is megpróbálták néha szétszedni (az más kérdés, hogy általában nem jött be - annyira érzik már egymást, hogy az önmagában gólveszélyes).
A másik, hogy az akadémia jelenlegi formájában alig 2 éves. Nem elhamarkodott számonkérni, hogy minek van, ha nem építik be onnan a fiatalokat? Nyilván nem úri-muriból nyomták bele a pénzt, szerintem pont az alapítása mutatja, hogy készülnek a generációváltásra. Ebből a szempontból én a JEBELt is szerencsésnek tartom: ott mindenképp szerepet kapnak majd a fiatalok, könnyebb lesz észrevenni egy kiugró tehetséget. De ez nem megy egyik szezonról a másikra. Az, hogy van egy 5. sor, egyelőre (az eredménykényszer mellett) még egy jó kompromisszum. Ráadásul bármikor jöhet egy sérüléshullám, amikor lehet bizonyítani (és igen, azt mondom, hogy igenis várjanak a lehetőségre, de addigra álljanak rá készen).
Lazlee 2012.06.03. 12:46:11
de újra mondom azt is: sztem nem pálya 0 játékkal várni az esetleges meccsenkénti két shiftre.
akkor inkább a másik hokifőváros, és sérüléshullám esetén meg visszaigazolni. (kölcsönadás nem lehetséges?)
akkor inkább a másik hokifőváros, és sérüléshullám esetén meg visszaigazolni. (kölcsönadás nem lehetséges?)
TheKaszi 2012.06.03. 12:49:03
Korábbi posztban az volt olvasható, hogy a JEBEL-ben szerepelhetnek koros játékosok. Ha ez így van, akkor nem értem, mi azzal a probléma, hogy az idén 5 sorral megy neki a Volán az EBEL-nek. A fiatalok szerepeltetése pedig edző és játékszisztéma függő is, amire jó példa a Sofron-Nagy-Kóger trió szerepeltetése Sator alatt.
Amúgy Klassen leigazolásakor volt téma, hogy csatárt, avagy feljátszó védőt igazoljunk, amire a helyes választ a rájátszás legvége mutatta meg, mert a védőink akkor nem tudtak kellőképpen feljátszani.
Bízom benne, hogy Joe marad, mert akkor valójában a játékszisztéma magja adott lenne.
A fiatalokról pedig annyit, hogy szerintem csak a jelenlegi 16 éves korosztálynak lesz lehetősége komplett sorral felkerülni majd az EBEL-be az akadémiáról, ehhez pedig várhatóan szükséges a JEBEL indulás, ami pedig a farm szükségszerű megszüntetését jelenti.
Dunaújvárosból valószínűleg igazolni fogunk játékosokat, mivel ott nem lesz szükség két csapatnyi játékosra, így a játékosok érdeke is az lesz, hogy fejlődhessenek.
Amúgy Klassen leigazolásakor volt téma, hogy csatárt, avagy feljátszó védőt igazoljunk, amire a helyes választ a rájátszás legvége mutatta meg, mert a védőink akkor nem tudtak kellőképpen feljátszani.
Bízom benne, hogy Joe marad, mert akkor valójában a játékszisztéma magja adott lenne.
A fiatalokról pedig annyit, hogy szerintem csak a jelenlegi 16 éves korosztálynak lesz lehetősége komplett sorral felkerülni majd az EBEL-be az akadémiáról, ehhez pedig várhatóan szükséges a JEBEL indulás, ami pedig a farm szükségszerű megszüntetését jelenti.
Dunaújvárosból valószínűleg igazolni fogunk játékosokat, mivel ott nem lesz szükség két csapatnyi játékosra, így a játékosok érdeke is az lesz, hogy fejlődhessenek.
TheKaszi 2012.06.03. 12:53:38
@Fedayn: Lehet, hogy Derek megy az első sorba, a tavalyi felkészülési meccseken volt ilyen szereposztás is. Persze ez elsősorban Joe-tól függ. Árpi tudná Joe mellett átvenni Palkó posztját, visszakerülne így az eredeti szélre. Persze, még minden képlékeny.
check 2012.06.03. 12:58:33
@csiszi: Egyértelműen kijelentették, hogy Palkót és Sofront légióssal pótolják, ami nálam azt jelenti, hogy a szerződtetendő játékosok azt a 11x pontot hivatottak pótolni, ami kiesik, nyilván nem a 4-5. sorból...
Az akadémiát példának hoztam, hogy az ott felnövő játékosok számára milyen üzenetet hordoz az, hogy az évek óta a MOL Ligában stabilan jól teljesítő játékosoknak egy az egyben belemondják a szemébe, hogy 5. sor öcsi és ennyi (értsd: akkor játszol, ha nem leszünk 3 sornyian se). Ez így kidobott pénz...
Az akadémiát példának hoztam, hogy az ott felnövő játékosok számára milyen üzenetet hordoz az, hogy az évek óta a MOL Ligában stabilan jól teljesítő játékosoknak egy az egyben belemondják a szemébe, hogy 5. sor öcsi és ennyi (értsd: akkor játszol, ha nem leszünk 3 sornyian se). Ez így kidobott pénz...
csiszi 2012.06.03. 12:59:08
@kerusz: @csiszi: Azzal mondjuk egyetértek, hogy voltak elszalasztott lehetőségek a fiatalok rutinszerzésére.
Számomra a legérthetetlenebb ezek közül, hogy miért nem neveznek _automatikusan_ annyi fiatalt, hogy a 22 fő meglegyen.
Sérülés vagy lefutott meccs (akár győztes vagy vesztes) esetén pedig még játszani is bemehetnek, de ha csak ülnek a kispadon, már az is valami.
Számomra a legérthetetlenebb ezek közül, hogy miért nem neveznek _automatikusan_ annyi fiatalt, hogy a 22 fő meglegyen.
Sérülés vagy lefutott meccs (akár győztes vagy vesztes) esetén pedig még játszani is bemehetnek, de ha csak ülnek a kispadon, már az is valami.
Lazlee 2012.06.03. 12:59:37
@TheKaszi: "Információink szerint a junior EBEL-ben az 1990-es születésűek már nem játszhatnak"
tehát csak két játékoson megy a beszéd, hogy nekik helyet kéne e szorítani a top12ben, vagy jöjjön idegenlégiós.
az utolsó bekezdésed meg egyenlőre nem megalapozott.
tehát csak két játékoson megy a beszéd, hogy nekik helyet kéne e szorítani a top12ben, vagy jöjjön idegenlégiós.
az utolsó bekezdésed meg egyenlőre nem megalapozott.
check 2012.06.03. 13:12:18
@TheKaszi: Köszönjük, hogy felvázoltad a DAB hosszú távú stratégiáját... :S Ez a szemlélet az alapvető gond.
kerusz 2012.06.03. 13:17:46
@Szoljanka: Nyilván csak elméleti kérdésekről beszélünk, mert a gyakorlatban senki nem próbálta ki, de szerintem mondjuk Tóth Adrián fokozatos beépítése azzal, hogy kap elegendő cserét húzóemberek között, eddig is belefért volna és ezután is bele kellene férjen.
kerusz 2012.06.03. 13:22:11
@csiszi: A csak kispadon ülés azért nem olyan sok, annál jobb, ha játszik a MOL Ligában szvsz, mert kell a meccsrutin is. Persze, hogy jó kispadról, beöltözve meccset nézni, de szerintem még jobb egy fiatalnak, ha rendszeresen játszik. De eleve nem azzal kellene odamenni, hogy elfér a srác a kispadon...
A szlovén csapatok sokkal bátrabban nyúltak a fiataljaikhoz. A zalaegerszegi tornán részt vett Olimpija farmból nem kevesen játszottak épp a Volán ellen a negyeddöntőben, az edzőt is onnan vették kölcsön a főnök eltiltása alatt, és elég jól sikerült helytállniuk.
A szlovén csapatok sokkal bátrabban nyúltak a fiataljaikhoz. A zalaegerszegi tornán részt vett Olimpija farmból nem kevesen játszottak épp a Volán ellen a negyeddöntőben, az edzőt is onnan vették kölcsön a főnök eltiltása alatt, és elég jól sikerült helytállniuk.
exL:1 2012.06.03. 13:28:38
Volánnál igazi nagy gond majd a következő 2013/14es szezonban lesz,mikor esélyes hogy jópár nagy név abbahagyja a játékot.Helyettük megfelelő képességű légióst igazolni esély sem lesz,mert a büdzsé eléggé up date lightes.Megoldás lehetne Mol ligából pótolni a távozókat ,ha lennének tényleg megfelelő,azonnal bevethető húzóemberek,de nem igazán vannak.Marad még egy lehetőség,Idén bátran- bátrabban nyúlni a fiatalokhoz,ha eldőlt + v.- irányba a meccs ,akkor behozni őket,hogy szokják a légkőrt,sebességet stb.Az ősszel kezdődő szezonnak elég komoly tétje lesz a play of on kívűl!
csiszi 2012.06.03. 13:48:38
@kerusz: Nyilván nem állandó kispadon ülést hiányolok, de ezekre a "póthelyekre" nem is kell mindig ugyanazt vinni.
Azzal együtt, hogy egyetértünk a több lehetőség szükségességéről (pláne amikor már eldőlt a meccs), az Olimpija szerintem kényszerből és nem bátorságból nyúlt a farmhoz.
Az egyik kedvenc hobbim volt idén, hogy a volán meccsein elsőként az ellenfél 4. sorát jegyeztem meg. Egyrészt kiváncsi vagyok, mennyire erősek a miénkhez képest, másrészt olyankor lehet a legjobban szurkolni a gólnak, ha ők vannak fent :) Namost pont az Olimpijánál vettem észre korábban azt amit most leírtam, azaz hogy elhoznak úgy fiatalokat EBEL meccsekre, hogy gyakorlatilag nem kapnak jégidőt. Nem vezettem pontos statisztikát, de szerintem simán voltak olyanok, akik egy cserét sem voltak bent. Viszont ha nagy a baj, akkor lehet bizonyítani.
Azzal együtt, hogy egyetértünk a több lehetőség szükségességéről (pláne amikor már eldőlt a meccs), az Olimpija szerintem kényszerből és nem bátorságból nyúlt a farmhoz.
Az egyik kedvenc hobbim volt idén, hogy a volán meccsein elsőként az ellenfél 4. sorát jegyeztem meg. Egyrészt kiváncsi vagyok, mennyire erősek a miénkhez képest, másrészt olyankor lehet a legjobban szurkolni a gólnak, ha ők vannak fent :) Namost pont az Olimpijánál vettem észre korábban azt amit most leírtam, azaz hogy elhoznak úgy fiatalokat EBEL meccsekre, hogy gyakorlatilag nem kapnak jégidőt. Nem vezettem pontos statisztikát, de szerintem simán voltak olyanok, akik egy cserét sem voltak bent. Viszont ha nagy a baj, akkor lehet bizonyítani.
Szoljanka 2012.06.03. 13:48:59
Tiltott kifejezést használok a blogmotor szerint, pedig semmi durvát nem írtam, így reagálni sem tudok....
check 2012.06.03. 13:51:15
@exL:1: Egyetértek, erre próbáltam célozgatni egy korábbi kommentemben. Annyival egészíteném ki a kommentedet, hogy ha nem ragadja meg a volán a kényszer szülte lehetőséget, akkor megalapozza a következő évek mélyrepülésének lehetőségét is, ami viszont biztos nem szolgálná a MHÉ-t.
Szoljanka 2012.06.03. 13:57:38
@check: Vagy azt írtam, hogy Újvárosból igazolunk, és az is MHÉ...:D :D
jabka 2012.06.03. 14:00:18
@kerusz: Hangsúlyozni szeretném, hogy nem vagyok sem Volán, sem DAB szurkoló, hanem a válogatottunk érdekeit próbálom szem előtt tartani. Ami tény; jelenleg a Volán képviseli nálunk azt a szintet, hogy a legjobb magyarjai onnan kikerülve a válogatott húzóemberei legyenek és esély legyen a vb-n a feljutásra. Minden tiszteletem a Dunaújvárosnak, valóban nagyon szépen helytálltak a Kontinentális kupában és valóban az lenne az igazi, ha a Fehérvár mellé még feljönne egy két együttesünk erre a szintre!
@Jégkorong:Az, hogy körülnéznénk a világban, összmagyar szinten gondolkozva, még nem jelentené azt, hogy nem törődnénk a mostani határainkon belüli fiatalokkal. Ugyanakkor abban is biztos vagyok, hogy a legjobb csíki hokisok is szívesebben játszanának hosszú távon a magyar címeres mezben és ha ez így van, akkor egész egyszerűen két év játék magyar csapatban, honosítás és máris számíthatna rájuk a kapitány.
A SAPA Fehérvár AV19 pedig bármelyik bajnokságban is játszik, akkor is magyar licencel rendelkező csapat.
@Jégkorong:Az, hogy körülnéznénk a világban, összmagyar szinten gondolkozva, még nem jelentené azt, hogy nem törődnénk a mostani határainkon belüli fiatalokkal. Ugyanakkor abban is biztos vagyok, hogy a legjobb csíki hokisok is szívesebben játszanának hosszú távon a magyar címeres mezben és ha ez így van, akkor egész egyszerűen két év játék magyar csapatban, honosítás és máris számíthatna rájuk a kapitány.
A SAPA Fehérvár AV19 pedig bármelyik bajnokságban is játszik, akkor is magyar licencel rendelkező csapat.
kerusz 2012.06.03. 14:17:25
@jabka: Ehhez képest az idei VB-n pl. Galanisz volt az egyik húzóember.
jabka 2012.06.03. 14:37:54
@kerusz: Ez teljesen igaz, én is nagyon örültem a játékának, góljainak. A DAB remélem, hogy rálépett arra az útra, amely az EBEL szint felé vezet!
jágör68 2012.06.03. 15:34:19
Ha nincs tehetséges hazai fiatal, akiből húzoember lehetne- akkor honosítani kell.
Meg megkeresni a nagyvízentúli hazánkfiait.
Nem értem, hogy ez miért nem működik?
Egy telefonba/ emailbe nem megy tönkre a klub.
Meg megkeresni a nagyvízentúli hazánkfiait.
Nem értem, hogy ez miért nem működik?
Egy telefonba/ emailbe nem megy tönkre a klub.
check 2012.06.03. 15:52:12
@jágör68: Kérdezd meg a horvátokat, mennyire volt eredményes a válogatottjuk a VBn, amely a Medvescsak játékosaira épült. Nekem ez nem lenne bejövős, őszintén szólva a pillanatnyi érdekeken túl a hazai fiataloknak úgyanúgy egy negatív üzenetet hordozna.
jágör68 2012.06.03. 17:12:09
@check:
Hát, abból a csapatból csak 2-3 húzóember volt jégen.
A többi pont az a töltelék, akire nálunk akarnak válogatott 3-4. sort építeni.
Horvát kapus meg nincs is még EBEL- szintű se....
Hát, abból a csapatból csak 2-3 húzóember volt jégen.
A többi pont az a töltelék, akire nálunk akarnak válogatott 3-4. sort építeni.
Horvát kapus meg nincs is még EBEL- szintű se....
kanada09 2012.06.03. 18:11:06
@kerusz: pelda'ul megkeresik a fiatal kint e'lo' magyarokat es el inditja'k a honosita'si papirjaikat,hogy ne keljen ezeknek a fiuknak komoly pe'nzeke'rt a ko"vetse'gekre utazni oda,vissza.A ma'sodik dolog segitsek azokat a csapatokat penzbelileg amelyik ilyen nagy kiada'sba va'gjak a fejsze't.Nem kis pe'zro"l van szo'.A harmadik dolog pedig az hogy ezek a fiatalok itten ma'r kapnak havonta mint amato"r hokisok ingyen repcsi jegyett 2-szer egy e'vbe,ingyen laka'st,e's kb 300-400 ezer forint zsebpe'nzt havonta mint Junior koru hokisok.Ha el mennek az ECHL-be kb 35-42 ezer USA dollar a fizu egy e'vre,AHL minimum 58 ezer egy e'vre.Ez a realita's. Ha akarja'k ezeket a fiukat akkor valamikor o"ssze kell a'lni az egyesu"letnek meg a Szo"vetsegnek es ki dolgozanak egy olyan csa'bito' o"tletett ami meg e'rne ezeknek a gyerekeknek kevesebb pe'nze'rt is honositani e's vissza uazni az o"s hazaban
Frago 2012.06.03. 18:19:20
@kanada09: Pontosan ez a gond, mivel nem tudják a klubok megfizetni ezeket a fiukat, ezért nem jönnek a magyar bajnokságba. Lássuk be náluk inkább az anyagiak dominálnak, mint a hazafiság, vagy az, hogy a magyar válogatottba szerepeljenek.
kanada09 2012.06.03. 18:20:55
@Jégkorong: En la'ttam ezeket ja'tszani to"bszo"r es biztos vagyok benne hogy mint 17/18/vagy 20 evesek akik a WHL-ben QMJHL-ben vagy OHL-ben Top Six csatarok ,vagy TOP 3 defenceman millioszor jobbak mint aka'rmelyik magyar ifi amelyik a div 3-ba jatszik a VB-ken.Ez nem roszindulat csak realita's.Es ha be tudnak a'lni majd 21 evesen az ECHL-be vagy AHL akkor biztos jobbak mint aka'r melyik magyar ifi hokis,de az sem biztos hogy el menne'nek Magyarba,soka itten is abba hagyja'k amikor a Junior kurok eltelik.Gondolom ha a Derek Ryan csak jobb mint a fehervari ifik,nagy resze ezeknek a fiuknak ma'r profi szintu" keme'ny hokit kell ja'tszani hogy megtartsa'k a helyu"ket
véngrecky 2012.06.03. 19:17:43
@Frago: Csak az biztos, hogy cirkusz kell a népnek. Az meg csak magas színvonalú hoki és komoly ellenfelek esetén teljesül. Ha nincs magyar, akkor jöjjön a légiós, mert az utolsó hely már fehérváron(is)kevés. A fiatalok be fognak férni, csak türelem a részünkről és kitartó munka, sportszerű élet a részükről. A JEBEL szerintem óriási lehetőség.Hétről-hétre külföldön játszani egy fiatalnak úgy , hogy több ország feltörekvő játékosai az ellenfelek, hát az nem semmi. Nem csak a volánig kell látni. Vannak olyan játékos megfigyelők és nemzetközi szakemberek akik megérzik a tehetséget és egy 18-19 éves csiszolatlan gyémántból tudnak értéket csinálni.
véngrecky 2012.06.03. 19:47:48
@jabka: Mért jönnének haza a canadai hokisaink? Pénzért? Hova? Ha jobbak mint a volánosok, akkor meg hogy tudják őket megfizetni? Ha gyengébbek, akkor meg minek hívni őket?
kanada09 2012.06.03. 20:56:56
@véngrecky: aze'rt mert uj kihiva's
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2012.06.03. 23:30:04
@check: A Sofron helyére érkező légiós nem biztos, hogy Ladányi és Vas mellett fog játszani. Én, személy szerint Magosit tenném oda, hogy bizonyítson.
Akkor lenne baj, ha az eredménykényszer egy fiatalt se engedne a keretbe szezonról szezonra. Sofron egyébként a sikertelen Weinstock-érában került az első sorba.
Akkor lenne baj, ha az eredménykényszer egy fiatalt se engedne a keretbe szezonról szezonra. Sofron egyébként a sikertelen Weinstock-érában került az első sorba.
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2012.06.03. 23:42:47
@kerusz: Igen, ez a kérdés rendszeresen felmerült nálunk is a lelátón. Pl. tavaly az újévi zsúfolt program miatt a Ljubljana jött hozzánk. Mindkét csapat lesújtóan enerváltan játszott. Semmibe nem telt volna nevezni egy sor fiatalt, pihenőt adva a bevallottan "öregeknek".
Végül azt a hipotézist fogadtuk el, hogy csapatépítési koncepció miatt.
Nagy tétnél, és speciális játékokkal zsúfolt mérkőzésen sajnos számtalanszor visszaütött az első két sor rongyosra járatása..
Maximálisan egyetértek abban, hogy ilyenkor a jékorong nagyhatalmaknál bevált "patterneket" itthon ilyen esetekben nem kéne vakon követni. Még Tolvanen is rájátszásnál beleesett ebbe a "hibába".
Végül azt a hipotézist fogadtuk el, hogy csapatépítési koncepció miatt.
Nagy tétnél, és speciális játékokkal zsúfolt mérkőzésen sajnos számtalanszor visszaütött az első két sor rongyosra járatása..
Maximálisan egyetértek abban, hogy ilyenkor a jékorong nagyhatalmaknál bevált "patterneket" itthon ilyen esetekben nem kéne vakon követni. Még Tolvanen is rájátszásnál beleesett ebbe a "hibába".
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2012.06.03. 23:49:26
@kerusz: McBride-ra gondolsz rácsos sisakban? =)
Nem lehetett kihagyni..
Nem lehetett kihagyni..
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2012.06.04. 00:05:28
@Lazlee: Érdekes, nekem szezon elején folyton azt nyilatkozták, hogy alapszakasz hatodikként akarunk rájátszásba kerülni. Ennél rosszabbak a végére se lettünk. Sőt, megnyertük a középszakaszt. Ebbe az nem fér bele, hogy dedikált helye legyen a fiataloknak. Meg kell küzdeniük érte. Először edzéseken. Innentől pedig erősen edzőfüggő. De a lehetőség adott.