Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1217) Csíkszereda (1369) DAB (1197) ebel (2410) Erste Liga (4765) Extraliga (1178) Fehérvár (1642) felkészülés (2246) FTC (1472) khl (2189) légiósok (1677) Miskolc (1507) nhl (4906) nők (1297) playoff (1317) Titánok (1025) u18 (1061) utánpótlás (1279) UTE (1301) válogatott (2222) vb (2374) videó (2120) Összes címke

A Medvescak a tengernél játszana

2012.05.28. 09:28: Grumpy

A Medvescak a tengernél játszana 2012.05.28 09:16 F.Kapus

39 komment

Címkék: ebel medvescak

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr314550268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Beethoven 2012.05.28. 09:51:28

cirkuszt és kenyeret a népnek

vladiv 2012.05.28. 10:14:22

Bevezetnek az EBEL kanadai tablazataba egy olyan oszlopot, hogy hany meccs alatt lett vki horvat allampolgar... A csucs persze a nulla meccs lenne...

barnabas7 2012.05.28. 10:48:45

Az komoly ötlet, kár hogy nem a Volán fog ott játszani.
Viszont az igazolások... Hogy a francba nem lépték túl a 60 pontot????!!!

üveg 2012.05.28. 11:14:16

...a Volán is próbálkozhatna:-pl. az akasztói Stadler stadion "gyepén"..bocs:-jegén!!!! :))

Voitih 2012.05.28. 11:28:09

Jó ötlet ismét. De honnan tudják a sorsolást?

Szoljanka 2012.05.28. 12:01:54

@barnabas7: Nekem is ez jutott eszembe, nem volt szerencsék legutóbb sem, játszottak azt hiszem 4-5-öt szabad ég alatt...
@Voitih: Valóban érdekes, hogy tudják, már én is kerestem, hogy mikor lehet menni borovicni liker-t inni, d még nem találtam semmit az EBEL honlapon...

budaijegesmedve 2012.05.28. 13:09:05

Zseniálisak, így kell eladni a hokit, ott ahol semmi tradiciója nincs, eredmény sincs (válogatott) és alapvetően egy délszaki ország, ahol eleve nem volt korábban szinte semmilyen érdeklődés.Meg is érdemlik, hogy 120 pontos kerettel küzdjék végig a szezont:-)

barnabas7 2012.05.28. 13:09:55

@Szoljanka: Lehet majd a Medvék-Volán EBEL döntőn lesz szerencsénk leutazni a tengerhez :)
Viccet félretéve és nem feszegetve a Team Canada vs Horvát dolgot nem lenne rossz ha a Volán is tudna hasonlókat csinálni. Tény, a Zágráb mögött ott áll a főváros, és majd' egy egész ország. Pénz van elég, így lehet ilyen show-kat rendezni.
Egy pillanatra beugrott a Kisstadion, mint alternatíva, de... lehet több kárral meg ráfordítással járna mint haszonnal...

na mindegy, akkor is szép dolog ez!

VOLÁN!

exL:1 2012.05.28. 13:20:00

Volánnak az a nagy igazolás hogy a csapat 90% -a egyben marad,( ami szinte biztos)max 1-2ember érkezik a távozók helyére.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.05.28. 14:54:58

honnan a kurva anyjukbol van ezeknek ennyi penzuk?????

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.05.28. 14:56:03

@barnabas7: ugy tudom h nagy valoszinuseggel lesz a kisstadionban ebel moka

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2012.05.28. 16:25:28

A meccsenkénti kilencezres nézőszám-átlag eladható?

kanada09 2012.05.28. 16:40:01

@exL:1: Igazad van ,ha meg marad a nagy re'sze az ma'r valami,de mikor fognak fiatalitani,ezek az o'regek ma'r nem soka'ig birja'k es nem fiatalodnak.35 vagy 36 ev az a karier ve'ge.Valamikor el kellene kezdeni,meg akkor is ha egy ,egymecs ra' megy a fiatalok hiba'ja'ra.Tanulni csak ja'tekkal leht,ne'zhetik a kispadrol ame'g a semu"k kiesik de abbol nem lesznek jobbak ,a rutint azt a je'gen kell meg szerezni.

Szoljanka 2012.05.28. 17:27:32

@barnabas7: Az baj nehéz erről úgy beszélgetni, hogy az ember ne feszegetné ezt a Team Canada dolgot. Szerintem rohadtul nem fair amit csinálnak...
HAJRÁ VOLÁN!!!

E12-1 2012.05.28. 18:26:05

@Szoljanka: mi az a nem fair dolog, amit csinálnak? hogy a világon fellelhető horvát származású játékosokat Zágrábba próbálják vinni? Hogy honosítanak?

a magyar hoki is csinálja ezt, ugye nem kell a neveket soroljam
vagy csak az fáj, hogy Ők ez a részét a dolognak jobban csinálják? persze több pénzük is van hozzá, és ez könnyíti a dolgot, de valszeg az érdeklődés is nagyobb feléjük

drukker60 2012.05.28. 18:42:28

@E12-1: legalább 2 nevet,akit a magyar hoki így és ezért igazolt le írjál légyszíves! A magyar szabályok szerint 2 évet kell játszani magyar csapatban, hogy hokimagyarnak számítson. És nem fáj, csak pofátlanság és unfair!!!!

Szoljanka 2012.05.28. 19:44:51

@E12-1: Az a nem fair, hogy találnak egy észak-amerikait (persze nem egyet, hanem sokat), akiből pár hét alatt horvát lesz, s máris sokkal kevesebb pontot ér, mintha légiós lenne.
Amúgy van egy-két dolog amit neki szabad, más (szlovén, magyar) csapatnak meg nem.

barnabas7 2012.05.28. 19:49:19

@Szoljanka: Szerintem sem fair. Rohadtul nem, pontosan az általad leírt dolgok miatt. Nálunk is lehetne csinálni sztárcsapatot annyi pénzből, meg hip-hopp honosított játékosokból... Pl Patrik Németh, hogy csak egyet mondjak... Ami a horvátoknál úgy az nálunk fordítottan. Hári Norbi---> és a magyar válogatott...

az előzőből tényleg azt akartam csak kihozni, hogy tetszik a próbálkozás, meg az évenkénti extra amit a szurkolóknak nyújtanak.

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Ezt viszont jó olvasni, csak tényleg ne visszafelé süljön el :)

HAJRÁ VOLÁN!

jegib 2012.05.28. 19:50:51

Én meg azt mondom, had hozzák, sőt minél jobb minőségű drága légiósokat hozzanak, mert bizony azok ellen kihívás játszani, abban fejlődnek a mieink is.

kiralyfi 2012.05.28. 20:25:33

amit a Zagreb csinál, azt a Volán is megtehetné, csak nincs rá lecsó, ennyi...

Szoljanka 2012.05.28. 20:32:10

@kiralyfi: Aha, és lenne egy jó kis C csoportos válogatottunk... de jó lenne, nem..?
Az Újváros is megtehetné, és még lecsó is van rá, nem...?

csiszi 2012.05.28. 21:07:51

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: A felújított műjégpályára kéne szervezni ilyet, annak elég jó hangulata lenne. Ráadásul hokiszűz emberek is látnának jó meccset a Kós Károly sétány felől.

Rossonero_HUN 2012.05.28. 21:16:44

@Szoljanka: Ezek a honosított játékosok hamar a válogatottban találják majd magukat, nem? Egyre nagyobb számban. Na én akkor leszek marha ideges, ha az olaszok mellé kapunk még egy ilyen konkurenciát...

vladiv 2012.05.28. 21:50:48

@Rossonero_HUN: Sztem az iden a hovat valogatott meglepoen, de leegett... Hiaba voltak semi-hovatok

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2012.05.28. 22:15:39

Úgy gondolom, ha megvan a nézőszám, bizonyos mértékig a liga szemet huny a honosítások fölött. Idén szerintem játékerőben, szigorúan a Fehérvárott mutatott formák alapján a legjobb EBEL-csapat volt. A jövő szezon játékospontozásán a klubok valószínűleg beárazzák majd a zágrábi honosítottakat is. Nem hiszem, hogy pont az oszrákok engednék őket a végtelenségig.
Ez a módszer nálunk nem túl járható út. Jól ismert okok miatt nem fog ötezernél több néző kijönni az ifj. Ocskay Gábor csarnokba.. :-\

Rossonero_HUN 2012.05.28. 23:12:33

@vladiv: Ez igaz. De évenként VB és félek, hogy pillanatok alatt a nyakunkon lesznek. Utálni fogom, ha így alakul!

kiralyfi 2012.05.29. 06:35:33

@Szoljanka: nyugodtan levetheted az Újváros fóbiádat, amint valaki beír valaki a Dab szurkolók közül, Te rögtön vissza akarsz vágni, még akkor is, ha semmi köze a hírnek a Dabhoz. Én sem Dab szurkolóként írtam ide a véleményem...

moszkvicssluszkulcs 2012.05.29. 08:33:59

Ezt a honosítós dolgot mi is nyugodtan megcsinálhatnánk, de vagy csórók vagyunk hozzá, vagy lusták, vagy túl büszkék...

Gaudi 2012.05.29. 08:50:04

@moszkvicssluszkulcs: Valószínű, hogy a horvátoknál a jogszabályi környezet is egyszerűbb az állampolgárság megszerzéséhez. Nálunk csak akkor van gyorsított eljárás, ha a kérelmező bizonyítani tudja, hogy a történelmi Magyarország területén lakott, és konyít a magyar nyelvhez is valamennyit.
Horvátoknál, ha jól tudom annyi, hogy horvát szeretnék lenni... Tényleg? Örülünk, itt írja alá... No ennyire nem durva azért, de a minénkhez képest kb. ennyivel egyszerűbb. :-)

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2012.05.29. 08:52:19

@moszkvicssluszkulcs: Úgy érted, hogy a Kiss Dávidnak perspektívát nem jelentő Interligás bérért majd bárki is honosodni fog?

vladiv 2012.05.29. 09:03:40

@Gaudi: :-) ...ennel sokkal bonyolultabb sem lehet, mert ha a hir mar igy jelenik meg, hogy jott x db kanadai, ja es abbol mar kapasbol 2 horvat allampolgar...

mindenesetre erdekes...

Uteapu 2012.05.29. 10:27:27

Azért érdekesen áll hozzá pár ember.
-A Medvék, ha van pénzük, miért ne igazolhatnának, főleg olyanokat, akiknek vélhetően van Horvát (délszláv?)felmenőjük.
-Nem az a baj, hogy ezt megteszik és így erősödnek, hanem az, hogy ezt a Volán nem tudja megtenni. Mások stagnálása, esetleges gyengülése nem jelenti automatikusan a mi erősödésünket, főleg ha a szomszéd kerítésén át kukucskálunk és azt nézzük, mit főznek.
-Két év nagy idő és egyenlőre nem sok köze van a válogatotthoz.
-Nekünk sincs megtiltva a körbenézés, ha meg nem tudjuk, vagy nem tesszük, ne másokat ítéljünk el ezért.

moszkvicssluszkulcs 2012.05.29. 10:36:53

@trollfeeder: azt írtam...vagy csórók vagyunk hozzá...

moszkvicssluszkulcs 2012.05.29. 10:40:18

@Gaudi: de azért "eccer" valaki körülnézhetne a nagy víz túloldalán, hogy hány Vörös, Kovács, Tóth, Nagy, Kiss, Szabó, Russzólakatoskolompár(brrr) nevű hokista létezik, akiket talán érdekelhetné a hazai hoki.

Szoljanka 2012.05.29. 11:21:52

@Rossonero_HUN: Igen, szerintem jó esély van erre is, és szerintem nem túl sportszerű dolog sok-sok honosított játékossal kiállni, mint ahogy az olasz válogatott is teszi...
@kiralyfi: Nem akartam én párhuzamot vonni kapásból, csak eszembe jutott, hogy nálatok ott a Docler, van pénz bőven, nektek is egy járható út lenne. Lenne....
Ez a visszavágós dolog érdekes, olvass csak vissza az utóbbi napok posztjaiban, ki kezdeményezett beszélgetést kivel...

Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.05.29. 12:08:59

@Gaudi: csak annyit, hogy most kb. ott tart a magyar állampolgársági törvény, ahol már rég tartanak a környező országok törvényei. A horvátoké sem sokkal lazább. Születés, származás és honosítás által lehet valaki állampolgár. Nálunk is, ott is elég, ha valamelyik felmenőd (akár a nagyszüleid) származása bizonyítottan magyar (horvát) és máris könnyített eljárásban van részed. szerintem ez így normális. Majd mindenütt így van.
Másodsorban 21 éve robbant ki a délszláv háború. Az akkori emigránsok gyermekei éppen most érnek felnőtté. Kanadában a számuk kb 100000, míg az USA-ban 500000. Ráadásul a 91-es háború után mindkét helyen megduplázódott a horvát emigránsok száma.
Akár Joe Sakic is lehetett volna horvát válogatott :-)

Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.05.29. 12:31:01

Most meg megjelent :-)))) Blogmotor imádlak!
süti beállítások módosítása