Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1233) Csíkszereda (1387) DAB (1198) ebel (2420) Erste Liga (4767) Extraliga (1178) Fehérvár (1657) felkészülés (2275) FTC (1484) Gyergyói HK (1005) khl (2189) légiósok (1681) Miskolc (1519) nhl (4941) nők (1343) playoff (1339) Titánok (1030) u18 (1110) utánpótlás (1359) UTE (1309) válogatott (2273) vb (2478) videó (2125) Összes címke

Hét fedett szabványpályával lehet több

2012.05.26. 19:25: Grumpy

Hét fedett szabványpályával lehet több 2012.05.26 17:52 F.Kapus

21 komment

Címkék: tao jégcsarnok jégpálya mjsz

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr314547972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lacquo 2012.05.27. 16:18:05

a fehérvári csarnokot kellene rendbe tenni, mert szörnyű, gondolok itt a szigetelésre, a külalakra, és persze az állóhelyek megszüntetésére, helyette ülőhelyek kellenének

Szoljanka 2012.05.27. 17:50:01

@Lacquo: Mi úgy szeretjük ahogy van, nem kell leszigetelni, attól hokimeccs a hokimeccs, hogy nem pólóban nézzük, és annál rosszabb nem is történhetne, mint hogy megszűnnének az állóhelyek - szurkolni ülve nem lehet, márpedig pont a hangulat az amiért ennyien ott vagyunk meccsről meccsre, és amitől meg-megremeg néha az ellenfél keze, vagy lába.
Inkább jöjjenek a vidéki városok az első osztályba (Jászberény, Szeged, Győr, stb...) korszerű, szabványméretű pályával, mellette lelátóval.

ViscaelBarcelona90 2012.05.27. 22:52:25

@Szoljanka: na mert Fehérváron aztán marha nagy szurkolás van :D

amúgy meg az állóhelyek megszüntetésével a nézőszám is csökkenne...
viszont a vendégszektor iszonyat gáz, fadeszkák alkotják a vasprofilokon az alapot... ha azon 2-300 drukker egyszerre elkezd ugrálni, akkor lazán beszakadhat... hogy a közepére bebaszott kivetítőről már ne is beszéljek...

amúgy meg attól, hogy most új szabványpályák épülnek a már meglévő jégkorong egyesületeknek, még nem oldódik meg az a probléma, hogy a csapatoknak nincs pénzük az első osztályú költségvetésre...

Tyrog89 2012.05.28. 11:07:00

@ViscaelBarcelona90:
"na mert Fehérváron aztán marha nagy szurkolás van :D " Valóban, sokkal nagyobb szurkolás van, mint az ország bármely másik jégpályáján, még ha ezt neked fáj is beismerni.

"ha azon 2-300 drukker egyszerre elkezd ugrálni, akkor lazán beszakadhat..." Volt már rá példa nem is egyszer (Milano Vipers), hogy nem 2-300, hanem 6-700 ember ugrált ott egyszerre, mégsem történt semmi. A régi szép Dunaferres időkben is jóval többen jártak vendégbe, mint 2-300, mégsem történt soha semmi. Persze nem azt mondom, hogy ez a létező legjobb konstrukció, viszont azt állítani, hogy 2-300 embernél már beszakadhat, az azért erős túlzás.

"amúgy meg attól, hogy most új szabványpályák épülnek a már meglévő jégkorong egyesületeknek, még nem oldódik meg az a probléma, hogy a csapatoknak nincs pénzük az első osztályú költségvetésre... " Nézd meg hogy alakult ki az ÖSSZES mai magyar jégkorong csapat: épült jégpálya a városban -> elkezdtek hokis gyerekeket nevelni -> a gyerekek felnőttek, lett egy csapatnyi felnőtt játékos -> szereztek hozzá szponzort -> elindultak az OB1-ben. Ha ebből a láncból kiszednéd az első láncszemet, akkor semelyik új város nem tudna bekapcsolódni a magyar hokis életbe. Az első osztályú csapatok költségvetése pedig nem fog javulni a TAO által, mivel nem erre találták ki.

Szoljanka 2012.05.28. 12:11:47

@ViscaelBarcelona90: Az, hogy nálatok van egy csoport ( RA ), amely ultra stílusban szurkol rendben is van, de azért ne hasonlítsuk már össze a 4000-es csarnokban 600-700 nézővel kongó meccsek hangulatát egy 3500-as telt házas meccsével...:))
Nem kell a Milano Vipers-ig visszamenni, amikor a Béccsel játszottunk a PO-ban eljöttek egyszer vagy 400-an, és semmi nem történt a vendégszektorban...
Nálatok tök jó minden, csak a plexi koszos, lyukas, meg a dunai halászhálótól alig lehet látni...

mazsilaci 2012.05.28. 13:55:04

A Magyar Szövetségnek ajánlanám. A Kisstadiont kellene TAO pénzből befedni és felújítani, és így lenne egy 8 - 10 ezres "Nemzeti" jégkorongcsarnokunk.

ViscaelBarcelona90 2012.05.28. 16:48:47

@Szoljanka: hallod baszki :D nagyobb a hangulat Újvárosban, mint az istállóban :D a 3 dob püfölése még nem egyenlő a szurkolással xD

Lapke76 2012.05.28. 17:12:45

@mazsilaci: Annyi TAO pénzt csak a foci kap :(

Szoljanka 2012.05.28. 17:23:04

@ViscaelBarcelona90:
Savanyú a szőlő, kéne összehozni szezononként pár meccset, amin legalább félház van, meg egy csapatot, amivel tudunk egy szorosat játszani...:)
A vendégben is csak akkor van komolyabb létszám ha mi megyünk....

Raon 2012.05.28. 17:33:55

@ViscaelBarcelona90: teljesen felesleges ebben a kérdésben ebben a formában kinek nagyobb a farka versenyt játszani. Ugyanis minden, ami lelátói vélemény, az szubjektív (szurkolói hevület, ízlés, hangterjedés törvényei, hallókészülékek kínai vagy japán volta, stb.).

Ha majd azt hallani az x nhl-ahl meccset (tehát elvileg elég rutinos, harcedzett) megélt ellenfeleitektől, hogy nem szeretnek az újvárosi arénában játszani, mert ott olyan hangulat van, ami konkrétan zavarja őket a játékban, akkor örvendezhettek: felhoztátok egálra a dolgot. Addig ez csak szájkarate.

De ha érdekel a véleményem: ha amplitudókat nézünk, akkor az újvárosi szurkolás szerintem is jobb abban, hogy több a dal, azok sokkal többször, kvázi állandóan mennek, még ha csak egy szűk kis csoport (40-50 ember) énekli is. Ez teljes mértékben megfelel a hagyományos ultra szurkolásnak. Ha viszont a maximumot nézzük, akkor a Volán csarnokban megdörrenő négyezer emberhez képest sehol nem vagytok, és ez nem vitatéma, hanem egyértelmű tény. De mutass egy videót, ha én maradtam le valamiről.

Én pontosan értem, hogy ez miért nem tetszik nektek, de ezen nem gépelgetve lehet változtatni, ezt te is jól tudod. Na meg azt is, hogy ha nincs meg a csapatottok bizonyos mértékű eredményessége, akkor nincs az az ultraisten, aki el tudná érni, hogy ilyen hangulat, szurkolás lehessen nálatok, ez van.

ViscaelBarcelona90 2012.05.28. 19:06:23

@Raon: volt szerencsém eljutni az OB1 elődöntőben Fehérvárra... a 4000 ezer ember még EBEL-ben is max. 3500, de inkább 3000, mert többen nem férnek be a csarnokba, másrészt annak talán a tizede - de lehet még sokat mondtam - kapcsolódik be a "szurkolásba"... inkább legyen 50-60 vérbeli szurkoló, mint 2500 sznob, mert Fehérváron is igencsak divat lett jégkorongra járni, aminek az eredménye viszont az lett, hogy messze nincs meg az a hangulat, mint ami régen volt...

de mindent elmond az a tény, hogy az európai jégkorongszurkolókról készült 15 perces videóban magyar részről csak mi szerepelünk, aztán állítólag fehérvár és miskolc a két jégkorongfőváros xD

Raon 2012.05.28. 19:39:56

@ViscaelBarcelona90: látom jó érzékkel fogtad a lényeget. Leleplezni nagyon tudsz és az érveid is lehengerlőek. Be kell valljam, köpni-nyelni nem tudok hosszú percek óta, annyira igazad van.

Az azért szerencse, hogy az újvárosi tábor se itt, se élőben nem rólad és a hozzád hasonlókról szól, hanem vannak ott bőven korrekt arcok is.

Szoljanka 2012.05.28. 19:56:40

@ViscaelBarcelona90: Sajnos nem olyan kiélezett már egy OB1 döntő veletek, mint egy Ebel PO meccs, vagy egy VIC, RBS elleni presztízscsata, azokon tényleg moccanni sem lehet, olyan zsúfoltság van , és tényleg nagyobb az izgalom azokon, mint ellenetek mikor beütjük a hetediket...
Érdekes a matekod, de tegyük fel, ti nagyon jók vagytok, és a nézők fele szurkol is nálatok. Az még mindig csak 300 ember kb..:D
A régi hangulat azért nincs meg, mert már nem izgalmasak a meccsek, hanem előre lefutottak...:S
Nézd meg figyelmesebben a videót, nem csak ti szerepeltek magyar részről. Amúgy a készítő simán találhatott volna a neten olyan képkockákat, melyek simán megállják a helyüket abban a 15 perces videóban - akár az UU idejéből, akár a közelmúltból.

Platoon01 2012.05.28. 20:18:36

Az a videó az ehsforum.org-ra feltöltött képekből, videókból lett szerkesztve. Én nem tudtam az idényben olyan fehérvári látványról, amit érdemes lett volna megmutatni másoknak. Ha ilyen mégis van, tessék feltölteni. Az itt folyó vitának semmi értelme...Újvárosban bántóan kevesen szurkolunk viszonylag jól, Fehérváron pedig bántóan régóta nincs egységes szurkolás. Egyik oldalon létszámban kell hatalmasat fejlődni, másik oldalon pedig a régi tábor szintjéhez kell felnőni. Mellesleg a cikk a csarnokhelyzetről szól, nem a szurkolásról :)

Szoljanka 2012.05.28. 20:30:11

@Platoon01: Igazad van, a poszt tényleg nem erről szól, de ha már a focit is kedvelő piros-fehér érzelmű olvtárs belekezdett...:))
Jól látod, ott kevesen vannak, de az a mag jól nyomja, mi sokan vagyunk, csak nem egy helyen vannak a szurkolók..:(
De az alapján amiket írtál azt gondolhatja az ember, hogy van/volt némi közöd a videó elkészítéséhez - ez tényleg így van?

Platoon01 2012.05.28. 21:01:03

Kép/videóanyag gyűjtésben mindössze.

ViscaelBarcelona90 2012.05.28. 22:17:12

@Szoljanka:

"A régi hangulat azért nincs meg, mert már nem izgalmasak a meccsek, hanem előre lefutottak...:S" - Fehérváron azért annyira nem lefutottak pl. az EBEL-meccsek, Újvárosban meg teljesen más a helyzet... itt az emberek beleszürkültek a városba, és ha fejre állunk sem mozdulnak meg többen 1200-nál... (MOL-döntőt és OB1 elődöntőt kivéve) - pedig már a csapatvezetés és a kijáró szurkolók is megpróbálkoztak jó néhány dologgal...

"Nézd meg figyelmesebben a videót, nem csak ti szerepeltek magyar részről." - jah, 2-3 mp-ig benne vannak az Újpestiek is, ahogy megpróbálnak egy kicsit izmozni a sünökkel, de én erre nem lennék büszke...

Lazlee 2012.05.29. 07:37:47

@Raon: az ilyen típusú versenyben az a legviccesebb, mikor az előre lefutott versenyben a vesztes fél azért a csípőjét előre nyomja, hátha...

nem is értem minek foglalkoztok vele.

Szoljanka 2012.05.29. 11:27:57

@Platoon01: Azóta nézegettem tüzetesebben ezt az ehsforum.org-ot és vannak Volános képek régebbi időkből, és a közelmúltból is...
@ViscaelBarcelona90: Amikor azt írtam, hogy nem izgalmasak, előre lefutottak a meccsek, akkor az OB1 elődöntőre, döntőre gondoltam. Az Ebel meccsek pont ellenkezőleg, s ott a hangulat is egész más. Ezt világosan le is írtam.
Simán csak tényként közöltem, hogy nem csak Ti vagytok benne abban a 15 perces videóban. Se több, se kevesebb.

papi79 2012.05.29. 23:58:39

@ViscaelBarcelona90: azert ebben nem ertek veled teljesen egyet, megha a hangulat tenyleg fontos is: "inkább legyen 50-60 vérbeli szurkoló, mint 2500 sznob".
Egy klub beveteleinek fontos reszet kepezi a belepojegyek arabol befolyo osszeg. Ertelem szeruen, minel nagyobb az erdeklodes a csapat irant, annal jobban tud fejlodni a csapat is, ami tovabbi novekedest eredmenyez az erdeklodest tekintve. Tehat ugyan ugy szukseg van a szoldabb nezokre is (akar csalados emberekre is, akik mar nem biztos hogy egyutt ugralnak a kemeny maggal), mint a hangulatert felelos fanatikusokra.

Raon 2012.05.30. 10:28:48

@Lazlee: teljesen igazad van - de talán ez meg a mi fóbiánk :)
süti beállítások módosítása