Magyarország megpályázza a 2013-as vb-t 2012.05.07 14:00 F.Kapus
Magyarország megpályázza a 2013-as vb-t
2012.05.07. 14:11: Grumpy
128 komment
Címkék: vb szavazás iihf mjsz
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr1004494032
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
2002 2012.05.07. 19:30:23
@jágör68: annál édesebb lenne a győzelem felettük :D
Ravic83 2012.05.07. 19:31:52
Gyerekek válság van de jól élünk:)Mindenki utazni akar, ahelyett hogy kipengetné itthon 15-öt a bérletre aztán csókolom. Meg nekem a munkám a tavaszi időszakban nem enged meg egy hét szabit sajnos.--> Hajrá magyar pályázat
jegib 2012.05.07. 19:50:41
@Ravic83: Nekünk meg engedik. És? Többen közülünk meg nem mennek nyaralni, hanem ez a nyaralás. Szabad tán? Megmondóember...
Ravic83 2012.05.07. 21:03:13
@jegib: Mi ez a stílus ember???
Ravic83 2012.05.07. 21:15:25
Nem állt szándékomban érzékeny lelkedbe gázolni, csak kifejtettem hogy miért szeretném a saját szempontomból az itthoni VB-t+ egy :) jel mutatta hogy nem 'megmondani' állt szándékomban
Leon 61 2012.05.07. 22:18:23
Nem vitás,hogy minden szempontból nálunk kell rendezni.! A hoki népszerűsítése mindenekelőtt!
lmark2 2012.05.08. 01:27:52
jo lenne magyarországon lenne a vb de itthon még nem sikerült a feljutás sose A ba pedig probálkoztunk már 1 párszor. a fiukon a nyomás is nagyobb lenne. plusz 2011 ben mi rendeztuk. és 2012 ben olimpiai elő selejtezőt is rendezünk.
Tillasz 2012.05.08. 07:20:15
@lmark2:
Egyszer minden sorozat megszakad!
Egyszer minden sorozat megszakad!
facsipesz 2012.05.08. 08:32:35
Ha már mi rendezzük, legyen Debrecen. Kisebb városokban jobb, Pesten nem jött be a meccseken kívüli hangulat. Én mezben akarok mászkálni a főutcán, lépten nyomon szurkolókkal találkozni, sörözni más mezes cimborákkal, miazmás.
+1 Debrecenre!
+1 Debrecenre!
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.05.08. 08:52:52
@facsipesz: hany ferohelyes a Fonix egy JKVBn?
facsipesz 2012.05.08. 09:39:34
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!:
Passz. Ljubljanai jeggyel rendelkezők elővételi lehetőséggel élhetnének:)
Passz. Ljubljanai jeggyel rendelkezők elővételi lehetőséggel élhetnének:)
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.05.08. 09:41:45
@facsipesz: hat pedig nem mellekes kerdes...
Grumpy 2012.05.08. 10:03:12
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: kerestem kicsit neten.
a 2011-es vb kapcsán is felmerült a neve lehetséges helyszínként, akkor 4500 főt írtak.
a saját honlapjukon 10000 fő van.
ez a két szélsőség, de nyilván függ a rendezvény jellegétől is.
az iihf statisztikái szerint a 2005-ös vb-n a magyar csapat meccseit átlag 4185 fő látta. most nyilván nagyobb lenne az érdeklődés. (idén ljubljanában ez a szám 3789 volt)
a 2011-es vb kapcsán is felmerült a neve lehetséges helyszínként, akkor 4500 főt írtak.
a saját honlapjukon 10000 fő van.
ez a két szélsőség, de nyilván függ a rendezvény jellegétől is.
az iihf statisztikái szerint a 2005-ös vb-n a magyar csapat meccseit átlag 4185 fő látta. most nyilván nagyobb lenne az érdeklődés. (idén ljubljanában ez a szám 3789 volt)
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.05.08. 10:13:39
@Grumpy: koszi. hat az vekonynak tunik, nem?
amugy en is tamogatnek egy videki VB-t csak kerdes h megeri e megszervezni egy 5ezer fos csarnokban... ma mar nem annyi korongszurkolo van mint 2005-ben...
amugy en is tamogatnek egy videki VB-t csak kerdes h megeri e megszervezni egy 5ezer fos csarnokban... ma mar nem annyi korongszurkolo van mint 2005-ben...
Dallanan 2012.05.08. 10:55:05
@Grumpy:
2005-ben is 4500 néző jelentette a maximumot. Ez elég karcsú, ha figyelembe vesszük az érdeklődés növekedését.
Hacsak nem lesznek jóval drágább jegyárak, mint legutóbb, akkor nem sok a 4500. Skandinávoknak idén bejött... :)
2005-ben is 4500 néző jelentette a maximumot. Ez elég karcsú, ha figyelembe vesszük az érdeklődés növekedését.
Hacsak nem lesznek jóval drágább jegyárak, mint legutóbb, akkor nem sok a 4500. Skandinávoknak idén bejött... :)
Dallanan 2012.05.08. 11:06:05
@Dallanan: illetve nem kevés a 4500 fő.
szanisz 2012.05.08. 13:10:22
Főnix kevés nagyon , plusz szerintem budapesti pályázattal könnyebben ránk szavaznak a többiek, nekik is jobb az.
jegib 2012.05.08. 13:17:59
Arénába rendezném, és a nem magyar érdekeltségű meccseket, regisztráció ellenében (mondjuk otthon kinyomtatható bónok formájában) ingyenessé tenném, hogy ne kongjon a csarnok. A VB ideje alatt lehessen BKV-zni a heti bérlettel.
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.05.08. 18:14:39
@jegib: jo otletek, kuld at az MJSZnek :P
bar sztem az a 2hetes BKV berlet belefer azert cserebe h nem kell Japanba utazni ;)
bar sztem az a 2hetes BKV berlet belefer azert cserebe h nem kell Japanba utazni ;)
jegib 2012.05.08. 18:35:19
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: ott 80k az 1 hetes vonatbérlet :D
Tillasz 2012.05.08. 20:20:19
@Grumpy:
Hoki meccsen 4500 fő. Nyilván sok függ attól, hogy mennyiért lehet megszerezni az Arénát. A Főnix nyilván sokkal olcsóbb.
És nyilván a magyar meccsek kivételével nem sok embert érdekelnek a továbbiak.
Mondjuk, ha Debrecen, akkor nem ártana egy kicsit a jéggel is csinálni valamit.
(Én egyébként bp-i létemre Debrecenre szavaznék. Nagyon szeretem a várost.)
Hoki meccsen 4500 fő. Nyilván sok függ attól, hogy mennyiért lehet megszerezni az Arénát. A Főnix nyilván sokkal olcsóbb.
És nyilván a magyar meccsek kivételével nem sok embert érdekelnek a továbbiak.
Mondjuk, ha Debrecen, akkor nem ártana egy kicsit a jéggel is csinálni valamit.
(Én egyébként bp-i létemre Debrecenre szavaznék. Nagyon szeretem a várost.)
benö51 2012.05.08. 20:54:52
Én meg Újváros mellé tenném le a voksom ha számítana valamit.
Rendbe raknák végre a csarnokot és 5000 ember oda is befér.
Rendbe raknák végre a csarnokot és 5000 ember oda is befér.
kerusz 2012.05.08. 21:16:16
@jegib: Mi 2008-ban kéthetes bérletet vettünk 75 ezerért. Minden fillérje megérte! :-)
Lazlee 2012.05.08. 21:21:04
@benö51: az űj rácalmásira gondolsz?
Theutus 2012.05.09. 00:10:54
olasz vb-t terveztem...
@facsipesz: az érveid mindenképpen Debrecen mellett szólnak, de én is tartok tőle, hogy kicsi lenne a 4500 fős csarnok
@Tillasz: kurvára nem szeretem Debrecent, kizárólag facsipesz érvei miatt szimpatikus a dolog
@benö51: kényelmi szempontból nem lenne rossz, kis alakításokkal van akkora, mint a főnix, azonban hiányozna a "nyaralás" feeling
alternatív megoldás:
a nagy sikerre tekintettel kérjük fel a szlovénokat, hogy rendezzék meg jövőre is a vb-t
@facsipesz: az érveid mindenképpen Debrecen mellett szólnak, de én is tartok tőle, hogy kicsi lenne a 4500 fős csarnok
@Tillasz: kurvára nem szeretem Debrecent, kizárólag facsipesz érvei miatt szimpatikus a dolog
@benö51: kényelmi szempontból nem lenne rossz, kis alakításokkal van akkora, mint a főnix, azonban hiányozna a "nyaralás" feeling
alternatív megoldás:
a nagy sikerre tekintettel kérjük fel a szlovénokat, hogy rendezzék meg jövőre is a vb-t
benö51 2012.05.09. 06:24:30
@Theutus: Mondjuk Mariborban kisebb csarnok jó hangulat a lányok után már van siker élmény és 110 km közelebb van.
Azért az Újvárosi csarnokra ráférne egy kis felújítás és szzerintem mozgó lelátoval megspékelve 5.500 -6000 embert elbírna a VB alatt.
Emlékeim szerint volt ott már ennyi ember igaz kézi meccsen
Azért az Újvárosi csarnokra ráférne egy kis felújítás és szzerintem mozgó lelátoval megspékelve 5.500 -6000 embert elbírna a VB alatt.
Emlékeim szerint volt ott már ennyi ember igaz kézi meccsen
Tillasz 2012.05.09. 07:29:28
@Theutus:
Basszus. Nálatok nincs Nóta TV? Többen megfogadták, hogy erre a mű - szlovén - ünnepségre nem kíváncsiak. Mondjuk én sem nagyon..
Ha Újváros és Debrecen a választás, akkor én maradnék Debrecennél. (Bár semmi választásom nincs ebben!)
Basszus. Nálatok nincs Nóta TV? Többen megfogadták, hogy erre a mű - szlovén - ünnepségre nem kíváncsiak. Mondjuk én sem nagyon..
Ha Újváros és Debrecen a választás, akkor én maradnék Debrecennél. (Bár semmi választásom nincs ebben!)
kerusz 2012.05.09. 10:06:22
@benö51: Kizártnak tartom, hogy működő jégpályával fel lehetne bővíteni az újvárosi csarnok kapacitását 5...6000-re. Hely sincs bármiféle pótlelátókhoz.
@Theutus: Messze nincs akkora, mint a Főnix Csarnok. Az, hogy a kapacitás nem nagyon marad el tőle, azért van, mert az újvárosi lelátók háromnegyede állóhely, a Főnix meg puccos ülőhelyes... :-)
@Theutus: Messze nincs akkora, mint a Főnix Csarnok. Az, hogy a kapacitás nem nagyon marad el tőle, azért van, mert az újvárosi lelátók háromnegyede állóhely, a Főnix meg puccos ülőhelyes... :-)
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.05.09. 10:51:28
@kerusz: ki kell szedni a szekeket, aBard es bandaja ugysem ul le, minek a pucc? :D :D :D
Vincenzo90 2012.05.09. 11:03:20
A Sportaréna az egyetlen, ahol méltó körülmények vannak egy vébéhez. A fehérvári csarnok kicsi, az újvárosi kicsi, és mindkettő csúnya is. :D Majd ha lesz egy 5-6 ezres rendes csarnok Fehérváron. Nem multifunkciós, mert akkor sosem lenne ott hoki... Rendes jégcsarnok... :D Valaki adhatna rá pénzt hobbiból... :D
benö51 2012.05.09. 11:06:08
@kerusz: Vendégszektor széles sétálójára és a kanyarokba simán belehetne építeni még állóhelyes lelátót min 4 sorba. Szemben a büfé elé is elférne min 2 emlékeim szerint. az 5000 néző meg volt már bent hoki meccsen, ha a rendezők nem is írták le ezt a számot. Pl 1999 bajnoki döntő 6. meccs.
benö51 2012.05.09. 11:07:09
@kerusz: nem vitatkozni akarok csak közelebb van Mint Debrecen nekem.
Vincenzo90 2012.05.09. 11:08:36
@benö51: Éppen akartam jelezni, hogy a valós nézőszám, meg a jegyzőkönyvbe bevezetett az eltérhet egymástól. Ki a fene akarna súlyos büntetéseket fizetni azért, mert az előírtnál több embert engedtek be. Dehát "amíg elférnek, addig mehet". :D
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.05.09. 11:55:24
amugy azt figyelembe kell/lehet am venni, h a jovo evi VBhez nem lesz nepvandorlas kulfoldrol. van 200 britt, 10 japan, lesz 30 kazah... barki esik ki nem lesz olyan mint iden amikor ezrevel jottek(volna) a szomszedos szlovenok es osztrakok.
szoval gyakorlatilag csak a magyar meccsekre lenne kozonseg, es oda is 90%ban magyar nezo jonne.
szoval ilyen szenpontbol a Debreceni 4500 egyaltalan nem elvetendo opcio.
teny, h dragabban kellene adni a jegyeket, de ez a nezoszamot is csokkentene...
szoval gyakorlatilag csak a magyar meccsekre lenne kozonseg, es oda is 90%ban magyar nezo jonne.
szoval ilyen szenpontbol a Debreceni 4500 egyaltalan nem elvetendo opcio.
teny, h dragabban kellene adni a jegyeket, de ez a nezoszamot is csokkentene...
Vincenzo90 2012.05.09. 12:09:22
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Sportaréna. Oda 10 ezer embert még a spanyolok ellen is ki lehetne vinni.
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.05.09. 12:11:34
@Vincenzo90: arrol beszelgetnek itt az emberek, h nem szeretnek ha BPen lenne, es mik az alternativ megoldasok.
a kezenfekvo dolgokkal mindenki tisztaban van, csak nem mindenkinek tetszik.
a kezenfekvo dolgokkal mindenki tisztaban van, csak nem mindenkinek tetszik.
1885* 2012.05.09. 12:24:48
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: több Japán lesz. Mi a baj Budapesttel?
Vincenzo90 2012.05.09. 12:25:02
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Én meg mondom, hogy szerintem nincs alternatív megoldás. Fehérvár, Újváros két olyan csarnok, ami szerintem nem méltó a divI színvonalához. Miskolc kicsi, Főnix az meg Debrecen. Majd ha lesz ott első osztályú hoki évek óta, akkor kéne oda vinni.
Dallanan 2012.05.09. 12:30:49
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!:
Pedig a vége úgyis Birmingham lesz. :)
Amúgy azt gondolom, hogy igen nagy esélyünk lenne a rendezésre, ha pl. kazah, olasz kieső lesz.
Mi malmunkra hajtja a vizet az A vb eddigi gyér látogatottsága, ami szúrja a szemét a szövetségnek is.
Pedig a vége úgyis Birmingham lesz. :)
Amúgy azt gondolom, hogy igen nagy esélyünk lenne a rendezésre, ha pl. kazah, olasz kieső lesz.
Mi malmunkra hajtja a vizet az A vb eddigi gyér látogatottsága, ami szúrja a szemét a szövetségnek is.
benö51 2012.05.09. 12:50:00
@1885*: Emlékezz tavalyra. Nem lehet sörsátor, mert megfizethetetlen a terület bérleti díja. Meccs után szabályosan kizavarnak a területről, mert az az övék és nem képzeljük hogy ott ők őriznek minket, hogy nyugodtan szórakozzon a szurkoló. Ha ez nem elég akkor még idézek fel történeteket az Aréna környékéről.
Láttad milyen volt a mostani VB. nekünk nem tetszett a zene de a hazai hívek élvezték.
A rendezéshez ez is hozzátartozik és ebben az Aréna tulajdonosai pénzéhségük miatt megbuktak.
Láttad milyen volt a mostani VB. nekünk nem tetszett a zene de a hazai hívek élvezték.
A rendezéshez ez is hozzátartozik és ebben az Aréna tulajdonosai pénzéhségük miatt megbuktak.
Vincenzo90 2012.05.09. 12:55:41
@benö51: Hát mondjuk engem a legkevésbé sem zavar, ha nem lehet ott sörsátor. Elég nagy város Budapest, a stadionokhoz meg minden közel van. Nem törvényszerű, hogy azért, mert az Aréna tövében nincs sörsátor, és nem engednek ott táborozni, szét kell széledjenek a szurkolók. Amúgy is szép lenne, hogy szebb átlag nézőszámot produkálnánk, mint az A csoport. :D Aztán el lehetne gondolkodni, hogy mit csinálnak szarul... :D
1885* 2012.05.09. 13:05:56
@benö51: az utolsó mondatod sajnos igaz, és akkor megint eszembe jut ki miatt nem láthattuk a Rangerst,sörsátort tényleg meg lehet oldani máshogy.
A mostani VB. az nem zene, hanem pszichológiai fegyver.
Viszont, hova máshova férne be 10000 hokidrukker? Mert a Főnixbe tutira nem, valamint ha abból indulok ki, hogy most az uszó EB-re 18000!!!! forint a jegy akkor bele sem merek gondolni mit kérnének egy hoki VB-ért.
A mostani VB. az nem zene, hanem pszichológiai fegyver.
Viszont, hova máshova férne be 10000 hokidrukker? Mert a Főnixbe tutira nem, valamint ha abból indulok ki, hogy most az uszó EB-re 18000!!!! forint a jegy akkor bele sem merek gondolni mit kérnének egy hoki VB-ért.
benö51 2012.05.09. 13:10:00
@Vincenzo90: Az már más, az emberek többsége, ha elhagyja a területet akkor már hazamegy, elveszik egy érzés.
Amiről beszélek azt jégkorong válogatott révén először 2002 Vb.n éreztem azt 2010 és 2012 VB -n idegen emberek a meccs előtt és után boldogan együtt vannak jól érzik magukat.
Ezeken a helyszíneken meg volt hozzá a terület és a közönség és a szervezők hozzáállása. Bp-n volt közönség , a szövetség lehetőségeihez képest jó szervezés és egy pénzsóvár büdös b... társaság aki ezt elvették tőlünk. Ez az én véleményem.
Amiről beszélek azt jégkorong válogatott révén először 2002 Vb.n éreztem azt 2010 és 2012 VB -n idegen emberek a meccs előtt és után boldogan együtt vannak jól érzik magukat.
Ezeken a helyszíneken meg volt hozzá a terület és a közönség és a szervezők hozzáállása. Bp-n volt közönség , a szövetség lehetőségeihez képest jó szervezés és egy pénzsóvár büdös b... társaság aki ezt elvették tőlünk. Ez az én véleményem.
Theutus 2012.05.09. 13:14:17
@Vincenzo90: mivel nem voltál egyszer sem pl Ljubjanában fogalmad sincs arról, hogy milyen a hangulat a jégcsarnok melletti sörsátrakban...így fogalmam sincs, hogy miért hiszed azt, hogy ezzel kapcsolatban is a zsebedben a bölcsek köve
@kerusz:tudom, hogy a Főnix nagyobb
@Tillasz:nem nézem a nóta tv-t, de tudomásom szerint van. a vb-nek ennek ellenére jó hangulata volt és csak a szlovénok meccsein kellett elviselni
hangulatilag biztosan jobb lenne Debrecen, mint a főváros
@kerusz:tudom, hogy a Főnix nagyobb
@Tillasz:nem nézem a nóta tv-t, de tudomásom szerint van. a vb-nek ennek ellenére jó hangulata volt és csak a szlovénok meccsein kellett elviselni
hangulatilag biztosan jobb lenne Debrecen, mint a főváros
benö51 2012.05.09. 13:22:44
@Theutus: értjük egymást!!!
Vincenzo90 2012.05.09. 13:24:13
@Theutus: Fehérváron is volt már csarnok mellett sörsátor, nem egyszer. Én azt mondom, hogy ez a szurkolókon múlik, nem az Arénán, mert az Arénától 500 méterre is lehet sörsátor tele szurkolókkal és kurva jó hangulattal.
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.05.09. 13:30:17
@Vincenzo90: bocs, de sztem te szedsz ujabban valami tetsztoszteron alapu gyogyszert, mert ez az "de en megmondom" Vincenzo ez valami uj... es nem szeretem...
nincs megoldas mert "a Fonix az Debrecen"? ez az indok amiert nem lehet (ujra) ott VB?
ezt komolyan gondolod vagy viccelsz? meg h nincs ott elso osztalyu hoki evek ota, hat bazdemg aztan Budapesten VAN... hogy oda ne rohanjak...
ertem en h BPi lakoskent milyen kurva kenyelmes az h melo utan beugrok, megnezek egy meccset, szurkolok es megiszok elotte utana 3 sort, de vannak emberek akiknek ez sokkal tobbrol szol...
multevben Pozsonyban ittam 2 idos finn hokiszurkoloval, aki elmondta h ok vegigdolgozzak az evet, szopnak mint a torkosborz, de tudjak hogy jon a hokiVB. valahol, barhol a vilaban es akkor MEG LE HET O RUL NI...
az hogy mekkora a hangulat, az h feljutunk vagy sem az nem attol fugg h 10 ezer ember van e vagy 5ezer.
ugyanerrol ir Theutus.
ez meg az MJSZ oldala, ha esetleg kimaradt volna neked:
www.icehockey.hu/index.php?pg=news_4_3544
nincs megoldas mert "a Fonix az Debrecen"? ez az indok amiert nem lehet (ujra) ott VB?
ezt komolyan gondolod vagy viccelsz? meg h nincs ott elso osztalyu hoki evek ota, hat bazdemg aztan Budapesten VAN... hogy oda ne rohanjak...
ertem en h BPi lakoskent milyen kurva kenyelmes az h melo utan beugrok, megnezek egy meccset, szurkolok es megiszok elotte utana 3 sort, de vannak emberek akiknek ez sokkal tobbrol szol...
multevben Pozsonyban ittam 2 idos finn hokiszurkoloval, aki elmondta h ok vegigdolgozzak az evet, szopnak mint a torkosborz, de tudjak hogy jon a hokiVB. valahol, barhol a vilaban es akkor MEG LE HET O RUL NI...
az hogy mekkora a hangulat, az h feljutunk vagy sem az nem attol fugg h 10 ezer ember van e vagy 5ezer.
ugyanerrol ir Theutus.
ez meg az MJSZ oldala, ha esetleg kimaradt volna neked:
www.icehockey.hu/index.php?pg=news_4_3544
Vincenzo90 2012.05.09. 13:35:50
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: De mégis mi kifogásod van, ami Bp ellen szól? A nézőszám a rendező szempontjából fontos, mert presztízs és mert bevétel. Hangulat meg lehet ugyan olyan jó Pesten, mint Debrecenben. A szurkolókon múlik. Azokon, akik ott lennének Debrecenben és Pesten egyaránt. Akkor miért is kéne fele annyi nézőnek eladni a vébét? Kényelmi szempontok most nem játszanak, mert Debrecent talán még én is meg tudnám fizetni, nem nagy különbség Budapesthez képest, ne érts már félre...
1885* 2012.05.09. 13:38:37
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: na jó, akkor mostantól csak magamban kampányolok Bp.-ért.
Vincenzo90 2012.05.09. 13:41:05
@1885*: Ezt mondom én is. Ennyi ez a téma, nem több. Hogy a sörsátorért el kell-e sétálni 100 métert, az nem biztos, hogy olyan fontos a magyar hokinak, mint a nézettség. Aki meg fontos, az úgyis megy akkor is, ha sétálni kell odáig. Tavaly rettenetes volt, ahogy szétszéledtek a szurkolók a meccsek végén, de ki lehetett volna küszöbölni.
JámborMalac 2012.05.09. 13:42:39
arra szerencsére van esély, nem is kevés, hogy a legközelebbi itthoni vb jobb szervezést kapjon.
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.05.09. 13:45:21
@Vincenzo90: nagy. amugy meg az 5ezer es 10ezer kozott levo "jegkorongszurkoloknak" sok kozuk nem volt multevben sem a ahoz a "hokivb hangulathoz" amirol theutus vagy beno besze.
Debrecen azert lenne jobb, mert egy kisvaros, aki oda zarandokolna az csak a hoki miatt tenne. szabadsagot venne ki, stb stb stb...
"A nézőszám a rendező szempontjából fontos, mert presztízs és mert bevétel"
ja presztizs, lasd az A csoportos VBt, ami kong az uressegtol. amugy BPen is kongott a Magyar meccsek kivetelevel.
Bevetel meg, szvsz a Fonix nem kerulne annyiba mint az Arena, valszeg Debrecen tamogatna, es hat a jegyarak korrigalasaval epp annyi bevetelhez jutna a szervezo amennyihez szeretne. ha jol tudom, ilyenkor kb az a cel h 0-ra kojojjon a buli...
Debrecen azert lenne jobb, mert egy kisvaros, aki oda zarandokolna az csak a hoki miatt tenne. szabadsagot venne ki, stb stb stb...
"A nézőszám a rendező szempontjából fontos, mert presztízs és mert bevétel"
ja presztizs, lasd az A csoportos VBt, ami kong az uressegtol. amugy BPen is kongott a Magyar meccsek kivetelevel.
Bevetel meg, szvsz a Fonix nem kerulne annyiba mint az Arena, valszeg Debrecen tamogatna, es hat a jegyarak korrigalasaval epp annyi bevetelhez jutna a szervezo amennyihez szeretne. ha jol tudom, ilyenkor kb az a cel h 0-ra kojojjon a buli...
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.05.09. 13:47:46
@1885*: mivel NULLA beleszolasunk van ebbe, kampanyolhatsz napestig, egyeszeruen arrol lenne szo, hogy mindenki elmondana a velemenyet arrol h miert gondolja azt hogy csakBPen/nem csak BPen lenne jo helyen a VB.
pl te miert ragaszkodsz BPhez?
pl te miert ragaszkodsz BPhez?
Vincenzo90 2012.05.09. 13:49:48
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Jegyárak korrigálása. Na, ez az, ami nekem megintcsak nem tetszik. Gyakorlatilag azt mondod, hogy legyen drágább a jegy, és véletlen se juthassanak be olyanok, akik esetleg nem régi motorosok a hokiszurkolók közt. Más különbség meg nincs is... Szerintem meg pont hogy jó, hogy új embereket is megfog esetleg ez a sport. A sörsátor hangulata szerintem nem attól függ, hogy lesznek-e töltelék-nézők.
Szoljanka 2012.05.09. 13:53:18
@Vincenzo90: Voltál Svájcban, meg 2010-ben, 2012-ben Ljubljanában? Ha nem, akkor leírom a véleményemet, de szerintem nem vagyok vele egyedül...
Az Aréna környéke meg sem közelíti azt a hangulatot, hogy: kilépsz a csarnok ajtaján, s 15 méteres körben 25 sörcsap, meg 6 féle főtt-sült kaja közül választhatsz, mindenki ott van órákkal a meccse előtt/után, beszélget, jókedvű, egyszerűen elvan. Mi pl. pont egy szervező csapattal haverkodtunk össze most a VB-n, mind OLL szurkoló volt, s megváltoztatták bennem azt a meglehetősen sötét képet, ami az OLL-AVS PO után kialakult róluk, bónuszként bent voltunk a szlovén-osztrákon ingyen...
Egyszerűen teljesen más az egész hangulata, mint Pesten a belvárosban...
Az Aréna környéke meg sem közelíti azt a hangulatot, hogy: kilépsz a csarnok ajtaján, s 15 méteres körben 25 sörcsap, meg 6 féle főtt-sült kaja közül választhatsz, mindenki ott van órákkal a meccse előtt/után, beszélget, jókedvű, egyszerűen elvan. Mi pl. pont egy szervező csapattal haverkodtunk össze most a VB-n, mind OLL szurkoló volt, s megváltoztatták bennem azt a meglehetősen sötét képet, ami az OLL-AVS PO után kialakult róluk, bónuszként bent voltunk a szlovén-osztrákon ingyen...
Egyszerűen teljesen más az egész hangulata, mint Pesten a belvárosban...
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.05.09. 13:55:56
@Vincenzo90: milyen sorsator hangulata? es miert gondolod azt, hogy csak BPen foghat meg uj embereket a hoki? kitudja epp ez a loket kellene Debrecennek ahoz, hogy induljon az OB1be... szoval ezek relativ dolgok...
Vincenzo90 2012.05.09. 13:56:52
@Szoljanka: Képzeld, bármennyire furcsa is, ha nem is jutottam el anyagi okokból se a svájci, se az idei vébére, voltam már nem egy nemzetközi sporteseményen. A hangulatot ismerem, tudom, hogy milyennek kellene lenni. Én azt mondom, hogy ez nem a helyszín hibája, hanem a szervezésé, és a szurkolóké. Debrecenben is lehet szar hangulatú vébét szervezni, és Budapesten is lehetne jót. Itt is lehetne sörsátras, sültkolbászos, órákon át együtt beszélgetős hangulat minden gond nélkül.
Vincenzo90 2012.05.09. 14:00:08
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Amikor legutóbb ott volt a vébé, az is adhatott löketet. És mégsincs első osztályú hoki. Ha ezen múlna, akkor már lehetne rég. A városban tuti lenne rá igény. Viszont ez innentől egész más téma. Debrecenben meccsenként 1000 új ember, Pesten mondjuk 3-4, akihez eljut.
Egyébként meg mi van, ha Nagy-Britannia kapja a rendezési jogot?
Egyébként meg mi van, ha Nagy-Britannia kapja a rendezési jogot?
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.05.09. 14:01:06
@Szoljanka: ez a baj, hogy ezeket a dolgokat kurvara nem lehet leirni... talan aBard irta le oket legjobban a napi egyszavas osszefoglaloiban a facsen... lehet h azt erdemes lenne ide is kitenni :)
Uteapu 2012.05.09. 14:02:06
Már csak azt kéne tudni, ki rendezi a 2013-as vb-t, mert lehet, nem is sörsátor, hanem kumiszsátor kell.:))
Szoljanka 2012.05.09. 14:02:30
@Vincenzo90: Teljesen mindegy, hogy ki miért, vagy miért nem jutott el ezekre a Világbajnokságokra, nem ez a lényeg, mégis ezt hangoztatod sűrűn...
A helyszín befolyásolja a hangulatot, nem is kis mértékben. Biztos lehetne rengeteget javítani ezen az Aréna környékén is, de én rohadtul nem bízom benne, hogy ez meg is történne. Újváros, Debrecen, Fehérvár (jobb csarnokkal)....
A helyszín befolyásolja a hangulatot, nem is kis mértékben. Biztos lehetne rengeteget javítani ezen az Aréna környékén is, de én rohadtul nem bízom benne, hogy ez meg is történne. Újváros, Debrecen, Fehérvár (jobb csarnokkal)....
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.05.09. 14:03:01
@Vincenzo90: akkor Nagy Britanniaba fogunk menni, ha Isten is megsegit.
Szoljanka 2012.05.09. 14:06:04
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Azt nem olvastam, van linked?
Tényleg leírhatatlan az egész...
Mellettem 2 méterre írja F.Kapus a blogot a szálláson, a helyi járaton magyar, osztrák, angol, szlovén együtt óbégat, a buszmegállóból már hallani a magyar ollézást az újvárosi-vasasos társaságtól.... .... Csillagos ötös volt az a hét...:)
Tényleg leírhatatlan az egész...
Mellettem 2 méterre írja F.Kapus a blogot a szálláson, a helyi járaton magyar, osztrák, angol, szlovén együtt óbégat, a buszmegállóból már hallani a magyar ollézást az újvárosi-vasasos társaságtól.... .... Csillagos ötös volt az a hét...:)
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.05.09. 14:11:57
@1885*: ha komolyan irtad ez a kenyemi szempontot, akkor BP csak a BPieknek kenyelmes. nem hiszem h kenyelmeltelebb volna Debrecen egy miskolci, dunaujvarosi, fvari, szekelyfoldi szurkolonak mint BP.
amugy mar utannaneztem annak is h Kazasztanban milyen soroket lehet kapni :P
amugy mar utannaneztem annak is h Kazasztanban milyen soroket lehet kapni :P
jegib 2012.05.09. 14:15:37
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Nem ezt pofáztam a legelején? :D
Vincenzo90 2012.05.09. 14:20:15
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Mondjuk egy fehérvárinak, vagy újvárosinak jóval kényelmesebb Bp, mint Debrecen, de egy miskolcinak pl. tuti nem. A székelyeknek meg mindenképp sokat kell utazni.
Kazahsztán mindenkinek messze van, az tuti. :D
Kazahsztán mindenkinek messze van, az tuti. :D
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.05.09. 14:21:10
@jegib: hat hozzad meg ki szolt? :P
de igen, epp errol beszelgettunk, csak el lett poenkodva, most meg elkezdtek sokan elmondani a velemenyuket, en meg szeretek vitatkozni :)
ja es felvesztem azon, hogy V90 elmagyarazta h KI ZA RO LAG csak BP johet szoba :) mikozben az MJSZ/MTI is azt irja h BP/DEB
de igen, epp errol beszelgettunk, csak el lett poenkodva, most meg elkezdtek sokan elmondani a velemenyuket, en meg szeretek vitatkozni :)
ja es felvesztem azon, hogy V90 elmagyarazta h KI ZA RO LAG csak BP johet szoba :) mikozben az MJSZ/MTI is azt irja h BP/DEB
1885* 2012.05.09. 14:26:36
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: sör kimaradt B+ Fehérvárhoz és Újvároshoz Pest közelebb van az én térképemen mint Debi, de biztos rosszul látom, ez a Kazahsztán bizarr ötlet.
Vincenzo90 2012.05.09. 14:28:32
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: mjsz/mti nem érdekel. nem akarok Debrecent. helyszín nem egyenlő hangulat. ennyi a képlet: hangulat egyenlő szervezés plusz szurkoló. mivel én így gondolom, így a hangulattal kapcsolatos "érveket" nevetségesnek tartom. madrid és barcelona is nagy város, mégis jó hangulat tud lenni meccsek után, és tudnak együtt szórakozni a szurkolók. ;)
ráadásul drágábban lehetne ott kevesebb ember. ez meg kifejezetten irritáló, hogy valakinek tényleg kifejezetten ez tetszene. hát rekesszed ki a tudod kit, de ne engem... :D
ráadásul drágábban lehetne ott kevesebb ember. ez meg kifejezetten irritáló, hogy valakinek tényleg kifejezetten ez tetszene. hát rekesszed ki a tudod kit, de ne engem... :D
Dallanan 2012.05.09. 14:31:15
Főnix mellett biztosan lenne sörsátor? :)
jegib 2012.05.09. 14:34:08
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: legyen japánban :D ott má egyszer feljutottunk :D
Vincenzo90 2012.05.09. 14:35:26
@Dallanan: Hogyne lenne? A Főnix mellett szlovén szurkolók csapolnák a hangulatot éneklés közben, és félmeztelen kazah lányok táncolva vinnék ki a sört az asztalokhoz. :D
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.05.09. 14:40:26
@Vincenzo90: @1885*: kenyelem =/= tavolsag.
ha megkerdeznenk a fvari/ujvarosi szurkolokat sztem deb-re szavazna a tobbseg :P
amugy meg h mit akarunk meg mit nem, mi erdekel vagy mi nem, mondom ez mind mellekes. senkit nem fog erdekelni a szervezok kozul sem az en sem a te velemenyed.
az meg h ki mit tart nevetsegesnek, a hangulattal kapcsolatos erveket vagy pedig azt h van e debrecenben ob1es csapat az megint mas tal teszta.
a helyszin pedig igenis meghatarozza a hangulatot, teljesen mindegy hogy mi a keplet. szervezok es szurkolok minden vbn vannak, ettol meg egyesek szerint nem osszehasonlithato a 2 szloven es az 1 magyar vb. valamiert...
de reszemrol a tema tultargyalva. tovabbi jo vb szervezest :) (amit majd megkap Birmingham :P)
ha megkerdeznenk a fvari/ujvarosi szurkolokat sztem deb-re szavazna a tobbseg :P
amugy meg h mit akarunk meg mit nem, mi erdekel vagy mi nem, mondom ez mind mellekes. senkit nem fog erdekelni a szervezok kozul sem az en sem a te velemenyed.
az meg h ki mit tart nevetsegesnek, a hangulattal kapcsolatos erveket vagy pedig azt h van e debrecenben ob1es csapat az megint mas tal teszta.
a helyszin pedig igenis meghatarozza a hangulatot, teljesen mindegy hogy mi a keplet. szervezok es szurkolok minden vbn vannak, ettol meg egyesek szerint nem osszehasonlithato a 2 szloven es az 1 magyar vb. valamiert...
de reszemrol a tema tultargyalva. tovabbi jo vb szervezest :) (amit majd megkap Birmingham :P)
1885* 2012.05.09. 14:47:20
@jegib: úgyis van, itt van a közelben, olcsó a tömegközlekedés, és sugárzó a jókedv.
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: ja, persze, mert a paraszt pestiek még kifütyölnék a Volánosokat, mintha olvastam volna vmi ilyen viziót.
én is túltárgyaltam, ööö Usa nem eshetne ki? Az egy jó kis túra lenne. :)
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: ja, persze, mert a paraszt pestiek még kifütyölnék a Volánosokat, mintha olvastam volna vmi ilyen viziót.
én is túltárgyaltam, ööö Usa nem eshetne ki? Az egy jó kis túra lenne. :)
Vincenzo90 2012.05.09. 14:50:50
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Szervezők és szurkolók vannak, csak nem mindegy, mit csinálnak, meg mit nem.
Ha fehérvárit akarsz kérdezni, akkor kérdezz! Biztos van a keménymagban 5-10 ember, aki szívesen elmondja a véleményét, és szívesebben megy Debrecenbe, de a fehérváriak többségének ezerszer kényelmesebb Budapest, az biztos. Nekem legalábbis sok ismerősöm/rokonom volt a pesti vébén, akik Debrecenbe anno csak a távolság/kényelem miatt nem utaztak el. Én alapvetően Fehérvár mellett élek, szóval tudom, mi a különbség. Ha valaki elég őrült, és megteheti, annak nyilván nem probléma... De nem mindenki ilyen és továbbra sem értek egyet azzal a gondolattal, hogy minél zártkörűbb vébét rendezzünk minél drágábban csak azért, hogy ne legyen sok ember.
Egyetértek veled, hogy a kényelmi szempontok másodlagosak a hangulat mellett, de a hangulatot én képtelen vagyok a város nevének függvényeként értelmezni.
Valamiért azt érzem, hogy te szeretnél utazgatni, csak mert számodra egyelőre a rossz és jó tapasztalataidat összevetve ez a garancia a hangulatra. Persze ez lehet, hogy tévedés. :)
Ha fehérvárit akarsz kérdezni, akkor kérdezz! Biztos van a keménymagban 5-10 ember, aki szívesen elmondja a véleményét, és szívesebben megy Debrecenbe, de a fehérváriak többségének ezerszer kényelmesebb Budapest, az biztos. Nekem legalábbis sok ismerősöm/rokonom volt a pesti vébén, akik Debrecenbe anno csak a távolság/kényelem miatt nem utaztak el. Én alapvetően Fehérvár mellett élek, szóval tudom, mi a különbség. Ha valaki elég őrült, és megteheti, annak nyilván nem probléma... De nem mindenki ilyen és továbbra sem értek egyet azzal a gondolattal, hogy minél zártkörűbb vébét rendezzünk minél drágábban csak azért, hogy ne legyen sok ember.
Egyetértek veled, hogy a kényelmi szempontok másodlagosak a hangulat mellett, de a hangulatot én képtelen vagyok a város nevének függvényeként értelmezni.
Valamiért azt érzem, hogy te szeretnél utazgatni, csak mert számodra egyelőre a rossz és jó tapasztalataidat összevetve ez a garancia a hangulatra. Persze ez lehet, hogy tévedés. :)
jegib 2012.05.09. 15:22:41
@1885*: najó megtaláltam az arany középutat, még senki nem mondta, nincs sugárzás etc. Legyen akkor korea :)
Dallanan 2012.05.09. 15:48:08
@jegib: Vagy olasz tengerpart.
Grumpy 2012.05.09. 16:11:24
baszki, Dániába nem akar menni senki?
Dallanan 2012.05.09. 16:19:10
@Grumpy: De, csak ők nem fognak kiesni. :)
Vincenzo90 2012.05.09. 18:13:42
Én Iránba akarok menni. Mennyi esélye van annak, hogy jövőre divízió egyes válogatottjuk lesz, nem lesz háború, és vébét is rendezhetnek? :D
moszkvicssluszkulcs 2012.05.09. 19:41:46
Az volt már, hogy Szlovákiába menjünk jövőre Div.1-be??
vaze 2012.05.09. 20:14:49
@moszkvicssluszkulcs: vannak olyan perverzek, akik felvetették, én is (nem itt), más is :D
zsozsi68 2012.05.09. 20:36:23
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Mivel én a barátaimmal épp az 5 és a 10 ezer közötti tábort erősíteném kikérjük magunknak, igenis volt közünk a tavalyi szurkoláshoz... Nem pesti vagyok, igaz nem is élek messze. Viszont Debrecenbe, pláne drágábban majdnem biztos, hogy nem mennénk. A szombathelyi, egerszegi szurkolók nevében nem beszélhetek, de képzelem nekik milyen szervezést igényelne...
zsozsi68 2012.05.09. 20:37:32
@Grumpy: De, csak nem hoki vb-re. :)
benö51 2012.05.10. 06:36:15
@zsozsi68: Nem nagyobb szervezés mint más helyszín. Autópálya végig.
Ló18 2012.05.10. 08:29:17
@1885*: nem nézted be, mert egy napra is annyi :) vagyis csak bérlet van, így ha csak egy napra utaznál le, meg kell venni a bérlet :(
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.05.10. 08:45:41
@zsozsi68: szoke no nezegeti a szexshop kirakatat, ott van egy hatalmas mufasz. arra jar egy reszeg, megkerdi:
-kene mi?
-kikerem magamnak! haborog a no
-hehe azt hiszi kiadjak? :)
PS: kivetel erositi a szabalyt
-kene mi?
-kikerem magamnak! haborog a no
-hehe azt hiszi kiadjak? :)
PS: kivetel erositi a szabalyt
zsozsi68 2012.05.10. 16:50:29
@benö51: Oda-vissza kb. 900 km. A szervezést arra értettem, hogy onnan már megérné megszállni. Pest meg 1/3 annyi Nyugat Mo-ról... @Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: :)))
zsozsi68 2012.05.10. 16:51:18
@zsozsi68: Bocs, kevesebb, mint fele
Az utolsó 100 komment: