Átvágva a palánkon 2012.04.22 11:35 F.Kapus
Átvágva a palánkon
2012.04.22. 12:19: Grumpy
108 komment
Címkék: esszéjellegű
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr604466252
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!
jacint70 · http://jacint.blog.hu 2012.04.22. 12:58:05
Én csak egyet nem értek...
Az, hogy nem kell küzdeni a bronzért, kb. egy órával a meccs előtt derülhetett ki... Gondolom, délelőtt még a győzelemre gyúrtak...
Ezek szerint egy pillanat alatt sikerült leereszteni?
Az, hogy nem kell küzdeni a bronzért, kb. egy órával a meccs előtt derülhetett ki... Gondolom, délelőtt még a győzelemre gyúrtak...
Ezek szerint egy pillanat alatt sikerült leereszteni?
brainska (törölt) 2012.04.22. 13:15:23
@jacint70: igen, ezek a történetek ugyanis általában fejben dőlnek el. nem láttam a meccset, nem is kommenteltem ebből fakadóan, de egyetértek mindenkivel abban, hogy erre nincs mentség, se épkézláb magyarázat - és sajnos ez a mutatvány (nem az eredmény, a mutatvány!) rányomhatja a bélyegét az egész következő szezonra. ugyanakkor egy hozadéka is lehet: nagyon el tudom képzelni, hogy a játékosok fejében is megfordul, hogy ilyet soha többé, semmilyen körülmény mellett vagy árnyékában nem produkálhatnak. és nem jövök elő a címeres mez parancsa meg hasonló lózungokkal: a közönségük, a világ legjobb hokis közönsége miatt nem tehetik meg, hogy nem kaparnak az utolsó pillanatig. ha az edzői stáb ezt képes megértetni velük, akkor folytatódhat a munka, ha nem, akkor kell találni valaki mást a szövetségi kapitány helyére. minden más - ezredszer: bulizás, fórjáték, lövések számának és erejének növelése kékről, kipattanók beverése támadásban, kipattanók hatástalanítása védekezésben - másodrendű.
Kegyetlen 2012.04.22. 13:16:08
szereztem ezen a vébén 2 embert a hokinak: az egyik 45 a másik 41 éves. szét tudták volna verni már a tévét. hokimeccsre akarnak járni. egyikük életében először látta ezt a sportot. Ljubljanában kezdte. a másik már volt DAB meccsen egyszer.
szanisz 2012.04.22. 13:17:38
Jó írás, tetszik h Fkapus sem annyira diplomatikus már, mondjuk már ki ha valami nincs rendben, és ne struccok módjára hajtogassuk a védekező mantrát. Aki ideír, az egy-két kivételtől eltekintve (ígyalakult)szereti, tiszteli a csapatot. Ettől még vannak orvosolható, vagy idegesítő hibák, amiket egyesek szerint tabu felhozin.
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.04.22. 13:20:52
hat en tartom magam ahoz amit a meccsen mondtam: hosszabitasos gyozelem volt a cel, de utolos 5percben elszurtuk...
veghist 2012.04.22. 13:44:00
Srácok, ott voltunk, láttuk. Együtt röhögtünk rajta. Ez bizony bunda volt. Lehet, hogy hosszabbításra gyúrtunk, de hogy rendesben megverni nem akartuk őket, az konkrét.
budapestijeti 2012.04.22. 13:44:31
F.Kapusnak külön is köszönöm!Igaz minden szava, és nem bánt meg senkit, viszont elgondolkoztat.
A játékosoknak : Veletek vagyunk, legyetek Ti is velünk!
Erkölcs, Erő, Egyetértés! :) + Motiváció - ezek szerint - de az már nem fért bele a Fradi címerébe...
A játékosoknak : Veletek vagyunk, legyetek Ti is velünk!
Erkölcs, Erő, Egyetértés! :) + Motiváció - ezek szerint - de az már nem fért bele a Fradi címerébe...
check 2012.04.22. 14:00:43
@nyuszi_5: Kapitányt gondolkodás nélkül cserélni kell. Egészen nyilvánvaló volt márt az Olimpija ellen is, meg most a szlovénok ellen is hogy nem tud meccs közben változtatni a csapaton. Emellett elkövetett keretösszeállítási hibát is és ha simán elnézte, hogy a csapat elalibizni akarja a brit meccsett akkor ő is benne volt nyakig. KP nálam nem edző.
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.04.22. 14:02:26
@veghist: en strategianak hivom, nem bundanak. az hogy a franciak evek ota A csoportosok, ugy hogy 1 meccset huznak be a leggyengebb ellen az bunda, vagy strategia? az ha elengedjuk a szloven meccs veget, igy az osztrak masodik harmadot is vegig tudjuk esetleg nyomni az bunda lett volna vagy strategia?
veghist 2012.04.22. 14:06:10
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: szerintem, ha a saját érdekünkben csináljuk, stratégia, ha más érdekében, bunda.
1116001 2012.04.22. 14:08:52
Mi még nem vagyunk olyan erősek, hogy büntetlenül taktikázhassunk az eredményekkel.
DominiKing 2012.04.22. 14:19:14
Szó szerint úgy érzem magam, ahogy a főcímben szerepel. Biztos sokan nekem esnek majd, de így úgy érzem, nem mi szereztük meg a bronzérmet, hanem nagy köszönet jár ezért ukrán sportbarátainknak. A héten már ezerszer hangoztattam, hogy nem baj az, ha a rosszra ki merjük mondani, hogy az nem jó. (@szanisz: respect a 13:17:38 hsz-edért)
Ettől még szerethetjük a csapatot.
Ezeket a fiúkat eddig igazi sportembereknek ismertem és most is biztos vagyok benne, hogy nem esett folt a becsületükön. Abban is biztos vagyok, hogy sokan bevallják magukban, hogy ettől ők jóval többre képesek és legközelebb ez a bizonyítási vágy majd az előnyünkre válhat.
Ilyenkor az edzőben is lehet keresni a hibát. Én nem tartom KP-t rossz edzőnek. Szerintem kellene már hagyni, hogy végre legyen egy olyan edzőnk, akinek több idő jut egy CSAPAT kialakítására (lásd: Japán).
Nagyon csalódott vagyok, de imádom ezt a csapatot.
Hajrá magyarok!
Ettől még szerethetjük a csapatot.
Ezeket a fiúkat eddig igazi sportembereknek ismertem és most is biztos vagyok benne, hogy nem esett folt a becsületükön. Abban is biztos vagyok, hogy sokan bevallják magukban, hogy ettől ők jóval többre képesek és legközelebb ez a bizonyítási vágy majd az előnyünkre válhat.
Ilyenkor az edzőben is lehet keresni a hibát. Én nem tartom KP-t rossz edzőnek. Szerintem kellene már hagyni, hogy végre legyen egy olyan edzőnk, akinek több idő jut egy CSAPAT kialakítására (lásd: Japán).
Nagyon csalódott vagyok, de imádom ezt a csapatot.
Hajrá magyarok!
üveg 2012.04.22. 14:26:03
Bundázni nem kell csak néhány játékos.../a jobbak/, de hogy ebben a KP is benne volt-e??? Minden esetre az "elök úr "..elégedett!! Míg a szurkoló ilyen esetben.....ezt kapja!!! De gondolom majd Ladányi úr értèkeli a "Végét" is!? :(
barnabas7 2012.04.22. 14:38:25
Sziasztok,
valaki segítsen!Tudnátok egy reális értékelést írni a következő játékosokról:
Mihály Árpi,
Hári,
Bartalis,
Pozsgai,
Szélig
köszi előre is
valaki segítsen!Tudnátok egy reális értékelést írni a következő játékosokról:
Mihály Árpi,
Hári,
Bartalis,
Pozsgai,
Szélig
köszi előre is
M.Messier 2012.04.22. 14:40:43
@check: Nem vagyok Volán fan, és Primeau sem rokonom. De akkor is ő volt az edző, amikor a Fehérvár úgy hozta az EBEL középszakaszt ahogy és csak ámultunk és bámultunk, miként a Ljubljana ellen is az elején. Ott szerintem a fejekben volt rendetlenség, azt hitték a bab is hús. Aztán akkor is Kevin volt az edző amikor nem is akármilyen játékkal vertük Japánt és Ukrajnát. Ne feledd, két ilyen siker négy éve mit jelentett. Érdekes, 17.-én még senki nem akarta elzavarni az edzőt. Ezután a szlovén-osztrák egymásután már sok volt.
Ezzel nem azt akarom mondani hogy Primeaunak nincs felelőssége, meg lehet hogy nem ordít vörös fejjel mint régen Cortina (helyesen) de más a habitusa.
De hogy ettől rossz edző lenne?
Őszintén érdekelne Ocskay véleménye, szerintem ő sem fogja elzavarni...
Ja, és mi nem tetszett a keretben?
Ezzel nem azt akarom mondani hogy Primeaunak nincs felelőssége, meg lehet hogy nem ordít vörös fejjel mint régen Cortina (helyesen) de más a habitusa.
De hogy ettől rossz edző lenne?
Őszintén érdekelne Ocskay véleménye, szerintem ő sem fogja elzavarni...
Ja, és mi nem tetszett a keretben?
gasaman 2012.04.22. 15:00:26
Minden meccset láttam, és sajnos inkább a rossz momentumok maradtak meg. Az hogya Slovén és Osztrák játékosok korcsolya technikája /szapora lábmozgásos sürü tolások irányváltás közben is/ mieink ritka hosszú ritka tolások és vitorlázás ebből nagy hátrányaink keletkeznek. Vagy az osztkák balszél 15x akadálytalanul jön be a kapunkig, a tulkoros védőink nem reagálnak a kipattanókra. Az újak, fiatalok messze nem száguldoznak, a középkoruak közül többen nem csipkedik magukat a teljes csapat gyorsjátékbani passzokban pontatlan. Általánosan a csapat egy lusta csapat benyomását kelti, különösen ha utána egy M.Dinamó- Avangard meccset láthatunk.
A felsorolt észrevételek kiküszöbölhetők, és/vagy az utánpótlás nevelési tervekbe kellene a hiányosságok kijavitására edzés módszereket beépiteni.
A felsorolt észrevételek kiküszöbölhetők, és/vagy az utánpótlás nevelési tervekbe kellene a hiányosságok kijavitására edzés módszereket beépiteni.
jágör68 2012.04.22. 15:32:51
@gasaman:
Erre írtam azt, hogy ezek gyermekkorban megtanulható- magtanítandó dolgok (gyorsaság, korcsolyázótudás, rekcióidő- bulielhozatal!!!).
És ezek hiányoznak. Meg ezen kívül a profi sportolói mentalitás is- amit nem elég 20 évesen elkezdeni tanulni- és amit a nagy generáció az akkori feltételek mellett sajnos nem is sajátíthatott el.
Ugyanakkor a nagy "sztárcsatárjaink" meg védőink nem tudom, hogy képzelik magukat A- csoportba valónak.
Grabner is elnagyképűsködte majdnem az egész VB-t, aztán majdnem pont nélkül is zárt- azt a 2-t is ellenünk szerezte az összeomlós meccsen.
Szóval ilyen hibákat nem engedhetünk meg és ezen kívül vannak már behozhatatlan hátrányaink is fentebb említve.
Erre írtam azt, hogy ezek gyermekkorban megtanulható- magtanítandó dolgok (gyorsaság, korcsolyázótudás, rekcióidő- bulielhozatal!!!).
És ezek hiányoznak. Meg ezen kívül a profi sportolói mentalitás is- amit nem elég 20 évesen elkezdeni tanulni- és amit a nagy generáció az akkori feltételek mellett sajnos nem is sajátíthatott el.
Ugyanakkor a nagy "sztárcsatárjaink" meg védőink nem tudom, hogy képzelik magukat A- csoportba valónak.
Grabner is elnagyképűsködte majdnem az egész VB-t, aztán majdnem pont nélkül is zárt- azt a 2-t is ellenünk szerezte az összeomlós meccsen.
Szóval ilyen hibákat nem engedhetünk meg és ezen kívül vannak már behozhatatlan hátrányaink is fentebb említve.
check 2012.04.22. 15:53:53
@M.Messier: KPnak tudni kellett volna, hogy az idősebb korosztályhoz tartozó játékosaink nem bírnak sorozatterhelésen 5 ilyen meccset. Jó formaidőzítés mellett megvertünk egy mélyen tudása alatt játszó Japánt (nem csökkentve a csapat érdemeit ezzel) és egy kaparós meccsen Ukrajnát. Az ukránok ellen már az első sorunk nem igazán ment hatékonyan. A szlovénok ellen hibás taktikával mentünk ki, futottunk az eredmény után egész meccsen, a többi már mindezek következménye volt.
A Volán középszakaszbeli teljesítménye nem kis részben volt köszönhető az ellenfelek aktuális edzésprogramjának és hozzáállásának, ők a POra gyúrtak már. Az Olimpija ellen KPnak nem volt válasza a gagyihokira váltó szlovének ellen, sem meccsen belül, sem két meccs között. Emellett tisztában volt azzal, hogy az ellenfeleink ismerik a játékunkat mégsem próbált meglepetést okozni nekik.
A keretben a kapuskérdés egy dolog, Bálizs bevált, de volt egy túrista a csapatban - Hetényi - akit nem mert meccsen játszatni, helyette itthon hagyott Szirányit, Orbánt, velük azért lett volna variálási lehetőség a védelemben. A védelmet egyébként is át kellett volna szerveznie, szembetűnő volt a fáradtság számlájára írható hibák mennyisége. Lehetne még folytatni, de inkább nem.
A Volán középszakaszbeli teljesítménye nem kis részben volt köszönhető az ellenfelek aktuális edzésprogramjának és hozzáállásának, ők a POra gyúrtak már. Az Olimpija ellen KPnak nem volt válasza a gagyihokira váltó szlovének ellen, sem meccsen belül, sem két meccs között. Emellett tisztában volt azzal, hogy az ellenfeleink ismerik a játékunkat mégsem próbált meglepetést okozni nekik.
A keretben a kapuskérdés egy dolog, Bálizs bevált, de volt egy túrista a csapatban - Hetényi - akit nem mert meccsen játszatni, helyette itthon hagyott Szirányit, Orbánt, velük azért lett volna variálási lehetőség a védelemben. A védelmet egyébként is át kellett volna szerveznie, szembetűnő volt a fáradtság számlájára írható hibák mennyisége. Lehetne még folytatni, de inkább nem.
promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2012.04.22. 16:10:27
Szerintem ez egy jó poszt és az "egy órával a meccs előtt leeresztesz" teljesen valós forgatókönyv, nem kell ide bundát vizionálni, azt hagyjuk meg a konteoblognak.
MecKenna 2012.04.22. 16:16:50
@DominiKing: az ukránoknál sporszerűtlenebb csapatot nem nagyok ismerek; én nem köszönném meg nekik - de nem ezért - hanem, mert nem ők tartottak benn minket, ill. kaparták ki a bronzérmet nekünk. Ezért mi dolgoztunk meg, mégha keserű is kissé a vége.
pikkbubi 2012.04.22. 16:42:24
Ezzel jövőre is benn maradunk...sok gólos meccs volt nekünk tét nélkül.
ezt a "taktikázást" minden sportágban látjuk Skandináviától Romániáig.
A qrvanagy profi szlovénok mekkorát taktikáztak az ebel-ben?
senkit nem érdekel ma már
az egyik legnagyobb magyar tréner Rátgéber anno megcsinálta hogy Oroszországba a B válogatottat vitte el, hogy a következő seletezőt 4 nappal később megnyerjük..
ezt a "taktikázást" minden sportágban látjuk Skandináviától Romániáig.
A qrvanagy profi szlovénok mekkorát taktikáztak az ebel-ben?
senkit nem érdekel ma már
az egyik legnagyobb magyar tréner Rátgéber anno megcsinálta hogy Oroszországba a B válogatottat vitte el, hogy a következő seletezőt 4 nappal később megnyerjük..
kanada09 2012.04.22. 16:48:59
most a csapat enyire volt ke'pes,sose lehet tudni hogy 1 e'v mulva mit fog tudni,vagye'ppen menyire fog fejlodni,egyszere nem lehet az egesz csapatott kicsere'lni mert nincsen ele'g fiatal,es a huzzo emberek a Sapab meg DAB-ba legiosok,kell 2/3 esztendo hogy a magyar fiuk felnojenek.Sajnos nem ele'g jok me'g,a jobbak azok ma'r legioske'nt ja'tszanak ma's orszagokban
Szekig 2012.04.22. 17:27:09
Játszottak, és elfáradtak. Jó edző/ nem jó edző, azt hiszem ehez kevés információnk van, hogy eldöntsük.
Ami már sokkal furcsább, hogy évekóta lenyilatkozza mindenki, hogy nem szabad emberhátrányba kerülnünk, illetve az előnyöket be kell lőni. Nos az ember hátrány nem lett volna annyira kritikus(bár lehetett volna kevesebb). De nem lehetne 1-nél több emberelőnyös figurát gyakorolni. Gyakorlatilag azt az egy figurát erőltettük végig, amit a Volánnál is láthattunk. Ráadásul nem is volt hatékony ez.
Bár nem vagyok edző, s emiatt nem is érthetek hozzá, de az osztrák/szlovén párosnál, többféle megoldás is látható volt emberelőnyben. Ráadásul a miénk még elég statikus is volt, mindig elmaradt a forgás belőle.
Vagy ez csak nekem tűnt így?
Nincs itt semmi gond, csak ha ebből a VB-ből, és hibákból nem tanulunk.
Ami már sokkal furcsább, hogy évekóta lenyilatkozza mindenki, hogy nem szabad emberhátrányba kerülnünk, illetve az előnyöket be kell lőni. Nos az ember hátrány nem lett volna annyira kritikus(bár lehetett volna kevesebb). De nem lehetne 1-nél több emberelőnyös figurát gyakorolni. Gyakorlatilag azt az egy figurát erőltettük végig, amit a Volánnál is láthattunk. Ráadásul nem is volt hatékony ez.
Bár nem vagyok edző, s emiatt nem is érthetek hozzá, de az osztrák/szlovén párosnál, többféle megoldás is látható volt emberelőnyben. Ráadásul a miénk még elég statikus is volt, mindig elmaradt a forgás belőle.
Vagy ez csak nekem tűnt így?
Nincs itt semmi gond, csak ha ebből a VB-ből, és hibákból nem tanulunk.
szittyavezír 2012.04.22. 17:31:26
tovább kell lépni. Motiválatlanok voltunk és annyival nem jobbak, hogy így ne fussunk bele egy zakóba.
ati91 2012.04.22. 18:02:00
@check: te vagy az edző akkor..műmájer
check 2012.04.22. 19:08:00
@ati91: Én nem vagyok az, van véleményem, olvashattad. A reakciód alapján viszont te egy arrogáns beszólokmertértelmesetnemtudokmondani fickó vagy.
TheKaszi 2012.04.22. 19:20:21
Most az egyszer ellent kell mondanom F.Kapusnak, mert bár jól ismeri a győzni akaró fiúkat, taktikáznunk kellett a britek ellen. (Hányszor láttunk már ilyet focivébén a későbbi világbajnoktól.)
A példát pedig pont azért hoztam fel, mert a mi (fiúk) taktikázása jövőre feljutást érhet.
Ha jól emlékszem, mindkét kritikus meccsünk 5-a-3 ellen fordult meg, ráadásul az orosz bíró, aki a szlovénok ellen kitalálta a 2. harmadban a szigorú szabálymagyarázás érvényre juttatását, nem adta vissza az 5-a-3-at, pedig lett volna rá lehetősége.
Egyszóval, kevésen múlt az idén is a jobb szereplés, s a fiúk bizony taktikáztak, hogy jövőre sikerüljön a feljutás, és sikerülni is fog :)
HAJRÁ MAGYAROK!
A példát pedig pont azért hoztam fel, mert a mi (fiúk) taktikázása jövőre feljutást érhet.
Ha jól emlékszem, mindkét kritikus meccsünk 5-a-3 ellen fordult meg, ráadásul az orosz bíró, aki a szlovénok ellen kitalálta a 2. harmadban a szigorú szabálymagyarázás érvényre juttatását, nem adta vissza az 5-a-3-at, pedig lett volna rá lehetősége.
Egyszóval, kevésen múlt az idén is a jobb szereplés, s a fiúk bizony taktikáztak, hogy jövőre sikerüljön a feljutás, és sikerülni is fog :)
HAJRÁ MAGYAROK!
Vincenzo90 2012.04.22. 19:28:08
@TheKaszi: Ha-ha-ha. A britek jobbak, mint az ukránok. Ez már nem is kérdés. Az ukránok egyre szarabbak, a britek egyre jobbak. Maximum megszivattuk volna magunkat, ha ez direkt lett volna.
jegib 2012.04.22. 19:36:14
Hazaértünk. Lehet rajtam még fenn a rózsaszín szemüveg. de most egyáltalán nem értek egyet a cikk mondandójával. Nem csalódtam. Pláne nem fogok egy olyan meccs miatt nyafizini, aminek semmi tétje nem volt részünkről. Gondolom ausztriában is hisztizik mindenki mert elérték a kitűzött célt, de beleszaladtak egy-egy fülesbe japán és szlovénia ellen. Nagyjából le van szarva. Sokkal jobban bosszant, a zebrák inkorrektsége a fontos meccseinken. Kritikus pillanatokban segítették az eleve jobb csapatokat. Baromi jó volt viszont látni éles helyzetben hidegvérű fiatalokat. Brunya elképesztő, baromi jó irányba viszi a stressz, megroppanás helyett sokkal élesebb lesz, amit már láttunk tőle a volánban is, de ezt fenn tudja tartani akár 1 hétig.Bartalis Isti iszonyat kemény srác, szó nincs rá amit tud küzdeni. Ha Ladányi átvette Háritól az ütközéseket, cserébe Hári átvette a zsiványságot. Mocskos kellemetlen lehet ellene játszani, semmitől sem retten vissza. A DAB bekkjei szépen belenőttek a csapatba, nem voltak bizonytalanok. Galanisznak sem remeg a keze teher alatt. Halványabban ment Ladányinak és Sofinak, de ez benne van. Remélem jövőre elviszik Sofit más ligába. Ladányiék mellett pedig berobbanhat valaki más. Vasak még mindig nagyon jók szinte minden poszton. Idén nem sikerült a csoda, de hiba lenne kudarcként felfogni az idei szereplést. Jövőre olyanok ellen fogunk küzdeni akik nem ismerik ennyire a játékunkat, jó lenne ha végre a franciák és az olaszok nem húznának be egy mákos meccset.
jegib 2012.04.22. 19:40:07
@Vincenzo90: igen jó lett volna jövőre, ha épp ráérnek az ukrán NHL-esek. Ha a brittek ellen úgy kaparunk mint az ukránok ellen tettük, és olyan fegyelmezettek maradunk, bravúros kapusteljesítménnyel, sok góllal verjük őket, kb mint 2 éve. 1 góllal vertek egy egyáltalán nem éles magyar válogatottat. Bőven jobb az ukrán válogatott, mint a meccseik mutatják
istenostora 2012.04.22. 19:48:02
@TheKaszi: egyetértek.Kizavartuk az Ukránokat, nem olyan bonyolult ezt látni.Keserű a szájíz persze, de le akartuk tudni őket.Ennyi.Hajrá Magyarok!
somagyik 2012.04.22. 20:22:09
Kinn a meccsen az első szó ami az eszembe jutott, az a SZÉGYEN volt! Kicsit végiggondolva azonban rá kellett jönnön,ez profi sport, itt nem mindig a győzelem a legkifizetődőbb. Nem mindegy, hogy jövőre az ukránok, vagy az angolok lesznek az ellenfeleink! Szerintem egy év múlva választ kapunk a kérdésre: meg érte-e? Lehet, hogy pont egy angolok elleni könnyebb meccs kell majd a feljutásunkhoz. Addig meg örüljünk a bronzéremnek, és várjuk a novemberi olimpiai selejtezőt!
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.04.22. 20:28:45
@Vincenzo90: gondolom ezt KETTO meccsbol allapitottad meg amit a magyarok ellen lattal ugye? azert vagyunk itt paran akik lattunk meg par meccset mind2 csapattol a VB folyaman...
Szoljanka 2012.04.22. 20:33:08
@check: Nálam meg te nem vagy szurkoló.
"A szlovénok ellen hibás taktikával mentünk ki, futottunk az eredmény után egész meccsen, a többi már mindezek következménye volt."
Nem lehet, hogy egyszerűen "csak" jobbak nálunk?
@jegib: +1
Kár a végéért, de nem történt más, mint beigazolódott a realitás. Mi megnéztük a szlovén-osztrákot, s bizony még nem tartunk ott, mint ők. Még nem..:)
"A szlovénok ellen hibás taktikával mentünk ki, futottunk az eredmény után egész meccsen, a többi már mindezek következménye volt."
Nem lehet, hogy egyszerűen "csak" jobbak nálunk?
@jegib: +1
Kár a végéért, de nem történt más, mint beigazolódott a realitás. Mi megnéztük a szlovén-osztrákot, s bizony még nem tartunk ott, mint ők. Még nem..:)
benö51 2012.04.22. 20:35:11
@check: Először én is azt akartam kérdezni a véleményed után, hogy megpályáztad-e K.P. helyét, de meg is kérdem alkalmasnak érzed magad erre a posztra.?
Következő kérdésem elfelejtve a klub szimpátiádat, milyen keretet hívtál volna be, ?
Mennyi pénzért tudnál jobb edzőt hozni amit megtudunk fizetni?
Értékes válaszaidat várom és majd utána elmondom a véleményem.
Következő kérdésem elfelejtve a klub szimpátiádat, milyen keretet hívtál volna be, ?
Mennyi pénzért tudnál jobb edzőt hozni amit megtudunk fizetni?
Értékes válaszaidat várom és majd utána elmondom a véleményem.
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.04.22. 21:05:19
hat nagyon meno vagyok ma, rendesen elerzekenyultem :D
check 2012.04.22. 21:08:06
@benö51: Egyetlen ponton vitattam a végleges keretet, nem úgy általában (még ha úgy is értetted). Nem pályázok KP helyére, csak véleményem van.
check 2012.04.22. 21:10:29
@Szoljanka: Ezt még talán túlélem, bár én veled szemben nem személyeskedtem. Valószínűleg jobbak, éppen ezért kellett volna eltalálni a helyes taktikát (Cortina megtalálta Ukrajna és Japán ellen Szapporóban). Lehet, hogy ez téged szíven üt, de én nem látom KPban a félelmetes nagy edzőt.
check 2012.04.22. 21:16:28
@benö51: Lemaradt: főállású, szövetség által fizetett edzőt hoznék, nem véve figyelembe a klubérdekeket. Már megbocsáss, micsoda kérdés az, hogy mennyi pénzért mennyivel jobbat? A kérdésed egyben válasz is, hiszen amilyet meg tudunk fizetni, annak vannak korlátai. Kivéve, ha csomagban veszünk klub és szövetségi edzőt.
Én azt mondtam, hogy KP szerintem nem edző, mert meccs közben teljesen hatástalan. Szerintem - mondjuk évek óta ezt mondom - alapvető generációváltás küszöbén áll a válogatott és ennek fényében egy középtávú, 3-5 éves koncepciót kellene kidolgozni. Ennek része a kapitánykérdés is.
Én azt mondtam, hogy KP szerintem nem edző, mert meccs közben teljesen hatástalan. Szerintem - mondjuk évek óta ezt mondom - alapvető generációváltás küszöbén áll a válogatott és ennek fényében egy középtávú, 3-5 éves koncepciót kellene kidolgozni. Ennek része a kapitánykérdés is.
Theutus 2012.04.22. 21:36:21
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: nem csak ma:), teljesen felesleges a britek elleni csonton csámcsogni, ha vki ott volt és látta amit nézett, akkor az első harmad után levette a lényeget
@Vincenzo90:nem láttad a meccseiket így csalóka lehet a kép
@Vincenzo90:nem láttad a meccseiket így csalóka lehet a kép
facsipesz 2012.04.22. 21:37:09
F.Kapus frankón nem kerülgeti a kását, nagyon tetszik, hogy a jégkorong.blog nem próbál feltétlenül és minden körülmények között objektív hírportál maradni.
Én kinn, amikor a meccs előtt megtudtam, hogy megvan a bronz, plusz amikor a brit szurkolók röhögve könyörögtek, hogy "csak egy pontot engedjetek nekünk" (és akkor mi benn, Ukrajna a lecsóban), sejtettem, hogy "buli"-meccs is lehet ebből. Az első 10 percben levágta mindenki, hogy klasszisokkal jobbak vagyunk ennél a brit csapatnál.
Fieszta volt a lelátón: röhögtünk, óbégattunk, az angol (a kolompos) csákó a mi táborunkban szurkolt, vidám, felejtős meccs volt ez. És ez a lényeg: marhagyorsan felejtsük el, és kész.
Én kinn, amikor a meccs előtt megtudtam, hogy megvan a bronz, plusz amikor a brit szurkolók röhögve könyörögtek, hogy "csak egy pontot engedjetek nekünk" (és akkor mi benn, Ukrajna a lecsóban), sejtettem, hogy "buli"-meccs is lehet ebből. Az első 10 percben levágta mindenki, hogy klasszisokkal jobbak vagyunk ennél a brit csapatnál.
Fieszta volt a lelátón: röhögtünk, óbégattunk, az angol (a kolompos) csákó a mi táborunkban szurkolt, vidám, felejtős meccs volt ez. És ez a lényeg: marhagyorsan felejtsük el, és kész.
Szoljanka 2012.04.22. 21:37:55
@check: Nem üt szíven, hogy te mit gondolsz KP-ről, de az biztos, hogy nem ítélem meg úgy, mint te - hozta a csapat az elvárhatót, a bravúr nem sikerült. A csapathoz tartozik az edző is, dolgozik tovább, és majd meglátjuk...
Theutus 2012.04.22. 21:39:46
@facsipesz:majdnem egyetértek veled, szerintem az ott megismert angol "barátaink" felejthetetlenek
és már csak miattuk is jó, hogy az ukránok estek ki, mert jó lesz velük találkozni
angol földre került a magyar színekben pompázó szalmakalapom:D
és már csak miattuk is jó, hogy az ukránok estek ki, mert jó lesz velük találkozni
angol földre került a magyar színekben pompázó szalmakalapom:D
facsipesz 2012.04.22. 21:52:15
Egyébként ennek a vébének szurkolói szempontból számomra egyik óriási hozadéka az volt, hogy rájöttem, hogy valaki attól, hogy a Dunaújvárosnak szurkol, még lehet jó fej :DDD
(Bocs:))
Bárd, Theutus, és a többi hungarian "kóboj", kösz, hogy együtt óbégathattunk torkunkszakadtából, ősszel találkozunk:)
Nekem ez a vébé óriási volt, (a meccseket itt már mindenki kielemezte) a lelátó szerintem fergeteges volt, féktelenül vidám hangulat (köszönhetően az első két meccsnek). A szlovénok baromijó fejek voltak, a biztonságiak attól voltak nagyok, hogy nem is lehetett őket észrevenni (nálunk miért veszik magukat mindig ennyire komolyan, nem tudom, ott az egyikkel mentünk bele az éjszakába..), az Olimpija-szurkerekkel már megbeszéltük a fehérvári találkozókat, többekkel nyári partikat, az angolokat meg szintén nem lehet eleget magasztalni, hatalmasak voltak, szóval ez az egy hét fergeteges volt.
A jégkorong már megint bebizonyította, hogy a jégen kívül lebont minden határt, köszönöm mindenkinek, akivel találkoztam, akivel sörözhettem, szurkolhattam, köszönöm a hangulatot - a dobosoknak külön köszönet: nélkülük azért nem az igazi, és nem utolsó sorban: a csapatnak a játékot (én - Szirányi kihagyását leszámítva - nem vagyok elégedetlen).
Megérte. Pont.
(Bocs:))
Bárd, Theutus, és a többi hungarian "kóboj", kösz, hogy együtt óbégathattunk torkunkszakadtából, ősszel találkozunk:)
Nekem ez a vébé óriási volt, (a meccseket itt már mindenki kielemezte) a lelátó szerintem fergeteges volt, féktelenül vidám hangulat (köszönhetően az első két meccsnek). A szlovénok baromijó fejek voltak, a biztonságiak attól voltak nagyok, hogy nem is lehetett őket észrevenni (nálunk miért veszik magukat mindig ennyire komolyan, nem tudom, ott az egyikkel mentünk bele az éjszakába..), az Olimpija-szurkerekkel már megbeszéltük a fehérvári találkozókat, többekkel nyári partikat, az angolokat meg szintén nem lehet eleget magasztalni, hatalmasak voltak, szóval ez az egy hét fergeteges volt.
A jégkorong már megint bebizonyította, hogy a jégen kívül lebont minden határt, köszönöm mindenkinek, akivel találkoztam, akivel sörözhettem, szurkolhattam, köszönöm a hangulatot - a dobosoknak külön köszönet: nélkülük azért nem az igazi, és nem utolsó sorban: a csapatnak a játékot (én - Szirányi kihagyását leszámítva - nem vagyok elégedetlen).
Megérte. Pont.
Theutus 2012.04.22. 21:54:27
@check: abban egyetértünk, hogy nem lenne baj, ha főállású edző állna a válogatott élén
azonban arról nem KP tehet, hogy ez nem így van
és az sem rajta múlott, hogy a szlovénok és az osztrákok ellen veszítettünk...jelenleg nyerni akkor lenne esélyünk ellenük, ha nekünk fontos lenne a meccs, nekik pedig már kevésbé...és ez edzőtől teljesen független dolog
Cortinát az egekbe emelik sokan mert a vezetésével megtette ugyanazt a válogatott amit KP csapata is hozott, de neki érdekes módon sokan a fejét követelik
az nem az edző hibája, ha ilyen erős csapatok ellen nem tud a válogatottunk egyformán magas szinten játszani és bárkit állíthatsz oda más edző kezei alatt sem lesz jobb addig, amíg a klubokban nem lesznek erre kényszerítve a játékosaink
azonban arról nem KP tehet, hogy ez nem így van
és az sem rajta múlott, hogy a szlovénok és az osztrákok ellen veszítettünk...jelenleg nyerni akkor lenne esélyünk ellenük, ha nekünk fontos lenne a meccs, nekik pedig már kevésbé...és ez edzőtől teljesen független dolog
Cortinát az egekbe emelik sokan mert a vezetésével megtette ugyanazt a válogatott amit KP csapata is hozott, de neki érdekes módon sokan a fejét követelik
az nem az edző hibája, ha ilyen erős csapatok ellen nem tud a válogatottunk egyformán magas szinten játszani és bárkit állíthatsz oda más edző kezei alatt sem lesz jobb addig, amíg a klubokban nem lesznek erre kényszerítve a játékosaink
facsipesz 2012.04.22. 21:59:38
@Theutus: Hát a lengyeleket sajnálom, szívesen partiztam volna a tesókkal, bár a vodkázás nagyon kemény lett volna velük:)
Az viszont hazavágná a családi kasszát, ha valamelyik ázsiai ország nyerné a rendezést a jövőben (mert ott kell lenni, ez nem vitás).
Viszont tényleg nagyon jót tett, hogy újraszervezték a div. I-et: sokkal minőségibb lett a hoki. Mondjuk egészségügyi szempontból nem lett jobb: eddig csak egy meccs volt para, most meg (majdnem) az összes.
Az viszont hazavágná a családi kasszát, ha valamelyik ázsiai ország nyerné a rendezést a jövőben (mert ott kell lenni, ez nem vitás).
Viszont tényleg nagyon jót tett, hogy újraszervezték a div. I-et: sokkal minőségibb lett a hoki. Mondjuk egészségügyi szempontból nem lett jobb: eddig csak egy meccs volt para, most meg (majdnem) az összes.
gogosz 2012.04.22. 22:00:17
@Szoljanka: Nekem KP-vel kapcsolatban az az érzésem, hogy mindig hoz egy stabil "négyest" ami előre egy nagyon jó, elfogadható jegy, de menet közben_miközben megjön az étvágy, már az "ötösre" vágyunk és csalódásnak éljük meg az eredményt. Lásd, EBEL kezdetekor ki nem fogadta volna el ezeket az eredményeket, és a VB előtt is jó eredménynek számított a harmadik hely.
Theutus 2012.04.22. 22:06:23
@facsipesz: számunkra is volt hasonló élmény, rengeteg fehérvári szurkolóval sörözgettünk, akikkel idáig ez nem volt jellemző
tényleg fergeteges hangulata volt ennek a vb-nek, talán csak azok nem éreztek rá erre, akik az utolsó britek elleni meccsre tudtak csak kijönni
voltunk celebek, részegek, nyertes és vesztes csapat büszke és boldog szurkolói, "ismeretlen ellenségekből" jó haverok, szóval leírhatatlan az egész és még mindig a hatása alatt vagyok, jó volt egy hétre kikapcsolni, elfelejteni az itthoni sok szart és vidámnak, büszke magyarnak lenni HEJJ
tényleg fergeteges hangulata volt ennek a vb-nek, talán csak azok nem éreztek rá erre, akik az utolsó britek elleni meccsre tudtak csak kijönni
voltunk celebek, részegek, nyertes és vesztes csapat büszke és boldog szurkolói, "ismeretlen ellenségekből" jó haverok, szóval leírhatatlan az egész és még mindig a hatása alatt vagyok, jó volt egy hétre kikapcsolni, elfelejteni az itthoni sok szart és vidámnak, büszke magyarnak lenni HEJJ
Theutus 2012.04.22. 22:08:24
@gogosz: csak sokan azt felejtik el, hogy nem a Svéd válogatott vagy a Salzburg élén hozza stabilan a négyest...
check 2012.04.22. 22:08:33
@Theutus: Én nem azért kritizálom, mert csak 3. lett a csapat - előre is ezt vártam - hanem azért, mert nem képes arra, hogy lereagáljon nem várt, vagy nem kedvező helyzetet. Nekem Cortinában az tetszett, hogy képes volt változtatni, ha kellett.
Jimmy666 2012.04.22. 22:11:01
@somagyik: Pont arról van szó, hogy egy profi tud profin veszíteni is.
Talán nem puzsérság, ha azt mondom, hogy ez egy szégyenteljes amatőr produkció volt
(produkció áthúzva) :)
Talán nem puzsérság, ha azt mondom, hogy ez egy szégyenteljes amatőr produkció volt
(produkció áthúzva) :)
Szoljanka 2012.04.22. 22:11:36
@gogosz: Egyetértek, a szurkoló attól szurkoló, hogy mindig a legtöbbet várja el a csapatától, s mikor már nem a meccs hevében van, rájön, hogy mi a realitás, és hogy lépésről lépésre kell haladni. Én most sajnos azt láttam, hogy a szlovén hoki az még nem egy lépés hozzánk képest - elképesztő egy márkanév az országban a jégkorong, nagyon népszerű, jól csinálják szakmailag is, meg az egyéb tényezőkben is...
Theutus 2012.04.22. 22:12:39
@gogosz: ez kb olyan, mint amikor az utolsó meccsen egy full részeg aznap érkezett figura számon kérte rajtunk, hogy adott pillanatban vigyorogtunk egyet - szurkolás helyett - amikor megláttuk nem túl súlytalan barátunkat egy rózsaszín icehockey feliratú pólóban feszíteni
Theutus 2012.04.22. 22:14:21
@facsipesz: sanszos lehet az ázsiai rendezés, mivel két csapatuk lesz jövőre...én azonban bízom egy francia vagy olasz rendezésben
Theutus 2012.04.22. 22:15:27
@check: akkor meséld el nekem, hogy min változtatott pl. Cortina Kanada vagy Ausztria ellen?
a. Bárd 2012.04.22. 22:17:53
@Theutus: egy észak olasszal én is kiegyeznék. Bár egy UK sem lenne utolsó, annyi magyar van kint, garantált a jó hangulat
Theutus 2012.04.22. 22:21:22
@a. Bárd: sok kinn élő magyar még nem jelent jó szurkolást
persze ettől mi jól fogjuk érezni magunkat
persze ettől mi jól fogjuk érezni magunkat
a. Bárd 2012.04.22. 22:24:59
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Én csak azt hittem sörért mész, és kértem magamnak is egyet :)
@facsipesz: igen, nagy ritkán előferdül, hogy mi is jó lábbal kelünk fel és kedvesek vagyunk :D
@facsipesz: igen, nagy ritkán előferdül, hogy mi is jó lábbal kelünk fel és kedvesek vagyunk :D
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2012.04.22. 22:55:04
Ezen a vébén a néhanéha felvillantott játék alapján a szlovének kivételével mindenkit meg kellett volna vernünk. És a szlovéneket is jól meg kellett volna szorongatni. Az osztrák vereségen elúsztak az álmok, de a britek ellen a "böcsület" is. Ezt a csapatot szívvel-lélekkel hajtónak ismerték meg sokan, és most fájó csalódásként élhették meg a mutatott játékot. Hangsúlyozom, nem az eredményt! Gratulálok a fiúknak a világranglistás araszolásért és a bronzért, főként az újonnan / régiújonnan bemutatkozóknak!
jabka 2012.04.22. 22:59:14
@barnabas7: Megcsináltam amit kértél és átküldtem Neked privátban.
kerusz 2012.04.22. 23:05:29
@trollfeeder: Az osztrákokat miért _kellett_ volna vernünk? Nem értem. Harminciksz éve nem megy, most miért lett volna evidens, hogy sikerül?
Doktor Böle 2012.04.22. 23:35:03
@jabka: Öcsém, neked aztán van önbizalmad. Mint amikor jelentkeztél szpíkernek a tévébe, mondván, hogy te jobban csinálod. ikszdé
jabka 2012.04.22. 23:42:04
@Doktor Böle: Mi bajod van, miről beszélsz? Sokat ittál?
vaze 2012.04.22. 23:51:42
@jabka: pont ugyanezt akartam kérdezni én is. tőled! :DDDDD
bagyula 2012.04.23. 01:43:57
@facsipesz: Nekem is óriási volt ez a VB, azzal az apró különbséggel, hogy része voltam a szlovén biztonsági rendszer "finomhangolásának"...a szlovén meccsen bizony semmiért bilincsbe bevittek az örsre és reggel engedtek el 800 EUR büntivel...Arról nem beszélve, hogy speaker szurkolás tilos lenne egy VB-n, stb.
M.Messier 2012.04.23. 03:02:26
@check: Értem én hogy neked Primeau nem edző, csak te meg azt értsd meg hogy a két feljutót akkor sem vertük volna meg ha Scotty Bowman és Viktor Tyihonov kézenfogva áll a padunk mögött. A turistával kapcsolatban igazad van, Orbán talán jobb megoldás lett volna, na de egy fecske ugye...
Ugyan mit lehetett volna variálni, amikor az osztrákok ellen a második harmad közepétől MINDENKI részletre vette a levegőt?
A Volánra visszatérve, mégegyszer mondom azt a két és fél sornyi és 3.kapussal felálló már agyonvert Olimpiját edző nélkül is meg kellett volna csapni.
Én egyik mérkőzésen sem voltam az öltözőben, de nem tudom elképzelni hogy a kanadai szótlanul állt volna a csapat előtt.
Amúgy meg szerencsések vagyunk ám nagyon hogy egy ilyen szakemberre azt mondhatod hogy nem edző. Azért nem a Hugyagi Kiöntés (volt ilyen nevű amatőr brigád!) padjáról pottyant Fehérvárra.
De tiszteletben tartom a véleményed. Csak nem értünk egyet.
Ugyan mit lehetett volna variálni, amikor az osztrákok ellen a második harmad közepétől MINDENKI részletre vette a levegőt?
A Volánra visszatérve, mégegyszer mondom azt a két és fél sornyi és 3.kapussal felálló már agyonvert Olimpiját edző nélkül is meg kellett volna csapni.
Én egyik mérkőzésen sem voltam az öltözőben, de nem tudom elképzelni hogy a kanadai szótlanul állt volna a csapat előtt.
Amúgy meg szerencsések vagyunk ám nagyon hogy egy ilyen szakemberre azt mondhatod hogy nem edző. Azért nem a Hugyagi Kiöntés (volt ilyen nevű amatőr brigád!) padjáról pottyant Fehérvárra.
De tiszteletben tartom a véleményed. Csak nem értünk egyet.
benö51 2012.04.23. 06:48:17
@check:Már csak egy kérdésem marad ezek után, Ha nem K.P. lesz következő szezonban hanem S.L. akkor is támadni fogod?
1116001 2012.04.23. 07:55:59
Ha már szóba került Cortina. Jó volt őt látni magyar sálban a lelátón:-)
A speaker szurkolást hergelést én sem értettem.
A szlovén meccsen berepült dudának, és néhány állat köpködő szurkolónak ugye nem lett következménye?
A speaker szurkolást hergelést én sem értettem.
A szlovén meccsen berepült dudának, és néhány állat köpködő szurkolónak ugye nem lett következménye?
Vincenzo90 2012.04.23. 08:29:35
@Theutus: az osztrákok meccseit láttam, meg a szlovének meccseit is. Nem tudom, hogy az ukránok és a britek mások ellen mit alakítottak, de a szomszédaink egyre gyengébbek évről-évre, míg a szigetországiakat egyre komolyabban kell venni, mert vannak igen komoly eredményeik.
check 2012.04.23. 09:32:52
@benö51: Próbálj egy kicsit szélesebb látókörű lenni, jeleztem, hogy nem klubedzőt, hanem főállású, szövetség által fizetett edzőt látnák szívesen a válogatott élén. SL pedig elköteleződött a DABhoz elvben, így nem érintett.
Mindazonáltal ez a kérdésed nem igazán kapcsolódik ahhoz, amit előzőleg írtam, így csak kötekedésnek tudom venni.
Mindazonáltal ez a kérdésed nem igazán kapcsolódik ahhoz, amit előzőleg írtam, így csak kötekedésnek tudom venni.
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.04.23. 09:44:08
@check: hat az U18 elen pl foallasu kapitany van... sajnos sztem el is fogjak kuldeni... :-/
acs63 2012.04.23. 10:09:58
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Hát..., ha helyette megint csak klubedzői stáb lesz, az rosszabb. Talán @check: egy komplett, független stábban gondolkodik, saját hatáskörrel és felelősséggel. (Én erre voksolnék, ha lehetne.)
Ha nem tudnak jobbat Thurstonnál, akkor adhatnánk neki még egy esélyt. Valahogy' úgy vagyok vele, mint a sebesült katona a legyekkel...
(Úgy tapasztaltam, a külföldi edzőknek kell egy év, amíg a magyarországi devianciákkal szembesülnek.)
Ha nem tudnak jobbat Thurstonnál, akkor adhatnánk neki még egy esélyt. Valahogy' úgy vagyok vele, mint a sebesült katona a legyekkel...
(Úgy tapasztaltam, a külföldi edzőknek kell egy év, amíg a magyarországi devianciákkal szembesülnek.)
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.04.23. 10:26:57
@acs63: en kimondottan jo edzonek tartom Ericet es nagyon szomoru leszek ha elkuldik. mondjuk en nem ertek hozza... abban amit irtal, a lenyeg a FUGGETLEN volna, de olyan nem lesz SOHA. erdekek voltak/vannak/lesznek. erosebb kutya... szoval sztem errol kar is almodozni... KP (ha sokan nem is csipik) sztem jo atmenet a kellene es a van kozott.
acs63 2012.04.23. 10:42:24
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Attól lesz független, hogy felelős a saját hatáskörében. A hatáskör determinálásáért meg a szövetség (a munkaadó) a felelős. Amennyiben valakinek az egzisztenciája, szakmai neve a tét, az könnyebben függetleníti magát a "súgóktól". Egy másodállásnál ez kevésbé fontos. A háttéralkuból is kevesebb lehetne a szigorúbb felelősség miatt.
KP - szerintem - nem jó átmenet a fentiek miatt. Már ezen a blogon is védelmükbe vették sokan a KLUBEREDMÉNYE miatt. Szerintem nála is (a szurkolóknál ez elfogadható) összemosódtak már az érdekek. (Szirányi) Nem (elsősorban) szakmai okokból nem fogom sajnálni, ha elküldik.
(Ez a dupla "nem" csúnya, de leginkább kifejező.)
KP - szerintem - nem jó átmenet a fentiek miatt. Már ezen a blogon is védelmükbe vették sokan a KLUBEREDMÉNYE miatt. Szerintem nála is (a szurkolóknál ez elfogadható) összemosódtak már az érdekek. (Szirányi) Nem (elsősorban) szakmai okokból nem fogom sajnálni, ha elküldik.
(Ez a dupla "nem" csúnya, de leginkább kifejező.)
benő19 2012.04.23. 11:15:27
@facsipesz: EGYETÉRTÜNK mindenben,a DAB-osok qrva jó fejek (nem nyalok...), a szlovén meccs után a sátorban együtt a "RIA, RIA, HUNGARIA",angol meccs után a szlovén kissrác - a magyar szurker nyakában szlovén zászlóval- magyarországnak szurkol és még sorolhatnám.
Az is egy emlékezetes pillanat marad, amikor a mellettem álló HONFITÁRS-unknak - élete első hokimeccse volt- az angol vereség után elénekelt himnusznál patakokba folyt a könnye(biztos nem az utolsó meccse volt, amit megnézett).
Ezért az élményekért érdemes jégkorongra járni.
Az is egy emlékezetes pillanat marad, amikor a mellettem álló HONFITÁRS-unknak - élete első hokimeccse volt- az angol vereség után elénekelt himnusznál patakokba folyt a könnye(biztos nem az utolsó meccse volt, amit megnézett).
Ezért az élményekért érdemes jégkorongra járni.
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.04.23. 11:23:32
OFF: atigazolasi hirek
a VBrol, es a britt kolompos haverunk hatarol ismeros DOWD srac megy a Trojaba Pistikenk melle
eliteprospects.com/player.php?player=20955
Oulette helyure igazoltak egy 28 eves kanadai sracot a Medvescsakek
eliteprospects.com/player.php?player=7996
Par Olimpja => Villach mozgast is suttog az Eliteprospects, olyanokat mint Music es Cole
Hetenyinkrol meg azt suttogjak h Jokeritbol el...
a VBrol, es a britt kolompos haverunk hatarol ismeros DOWD srac megy a Trojaba Pistikenk melle
eliteprospects.com/player.php?player=20955
Oulette helyure igazoltak egy 28 eves kanadai sracot a Medvescsakek
eliteprospects.com/player.php?player=7996
Par Olimpja => Villach mozgast is suttog az Eliteprospects, olyanokat mint Music es Cole
Hetenyinkrol meg azt suttogjak h Jokeritbol el...
veghist 2012.04.23. 11:27:41
@Theutus: Annál azért durvább volt, amikor a nevezett egyén levette a pólóját, és kapott egy sört, hogy vegye vissza...
Thomas_AV 2012.04.23. 11:49:04
1 hét - hokilét :D
még mindig pörögnek bennem az 1 hét eseményei. kösz minden Pajtinak az élményt!
"... együtt sírunk, együtt nevetünk! ..."
még mindig pörögnek bennem az 1 hét eseményei. kösz minden Pajtinak az élményt!
"... együtt sírunk, együtt nevetünk! ..."
mikita 2012.04.23. 11:51:49
@gasaman: "Az hogy a Slovén és Osztrák játékosok korcsolya technikája /szapora lábmozgásos sürü tolások irányváltás közben is/ mieink ritka hosszú ritka tolások és vitorlázás ebből nagy hátrányaink keletkeznek."
Végignézve a hazai U18 VB-t, ezek az észrevételek sajnos a fiataljainkra is ugyanúgy igazak. Úgy látszik, már az alapoknál valamit nem jól csinálunk.
Végignézve a hazai U18 VB-t, ezek az észrevételek sajnos a fiataljainkra is ugyanúgy igazak. Úgy látszik, már az alapoknál valamit nem jól csinálunk.
benő19 2012.04.23. 11:58:18
@bagyula: Szólhattál volna mi olcsóbban felajánlottunk volna egy fekvőhelyet.....(bocs).
Beszélgettünk másnap a közeledben szurkolókkal és Ők is Téged igazoltak, csak ez a falóvat sem érdekelte.
Úgy nézett ki túlbúzgok voltak az "erős fiúk", de ez itthon is így van.....
Viszont a hangulat kiváló volt!!!!!!
Beszélgettünk másnap a közeledben szurkolókkal és Ők is Téged igazoltak, csak ez a falóvat sem érdekelte.
Úgy nézett ki túlbúzgok voltak az "erős fiúk", de ez itthon is így van.....
Viszont a hangulat kiváló volt!!!!!!
acs63 2012.04.23. 12:07:15
@mikita: "Úgy látszik, már az alapoknál valamit nem jól csinálunk."
Az alapoknál sincs minden rendben, de ennek vannak a korcsolyatechnikától független okai is.
Az alapoknál sincs minden rendben, de ennek vannak a korcsolyatechnikától független okai is.
bagyula 2012.04.23. 12:07:17
@benő19: :)
Irtam egy felebbezest:
Tisztelt Hatosag
Nem ertek egyet az Onok intezkedesevel, a kiallitott birsaggal es a felhozott indokokkal.
• 104,32 euró bírság: nyilvános helyen veszekedés, kiabálás, méltatlan viselkedés
Ez a nyilvanos hely egy jegkorong merkozes volt meghozza egy olyan merkozes amely az IIHF I/A csoportjanak a gyozteserol donthetett. Egy ekkora tetnel teljesen helyenvalo az, hogy a jelenlevok hangosan buzditjak csapatukat. Ez meg hatvanyozottabban ervenyes a vendegszurkolokra, hiszen ok a het kozepen, csaladjukat, munkajukat hagytak hatra, hogy a csapatukat gyozelemre segitsek, idegen kornyezetben. Az kevesbe helyenvalo azonban, hogy a szervezok nem biztositjak a ket tetemes letszamu szurkolotabor elkuloniteset es (az ervenyes IIHF szabalyokkal ellentetben?) hangosbemondon at stimulaljak a tobbszoros letszamu hazai kozonseget. Ezen mulasztasok (karoltve a vendegszektorban levo hazai szurkolok nemelyikenek viselkedesevel) tobb vendegszurkolobol JOGGAL valtottak ki frusztraciot. Ezen frusztracio azonban csak nagyon roved ideig (percekig!) mutatkoztt meg barmilyen magatartsban (tetlegessegben egyeltalan nem!), ezt a tenyt az intezkedo hatossag teljesen figyelmen kivul hagyta illetve nem tudta igazolni az ellentetes tenyallast.
• 417,29 euró bírság: veszekedés, kiabálás, méltatlan viselkedés a hivatali feladatát végző hivatalos személlyel
Tenyszeruen HAMIS. A hivatalos szemely nem vagy nagyon alacsony szinten beszelt angolul vagy barmely mas idegen nyelven (jomagam folyekonyan beszlek angolul, tobb mint tiz eve angol nyelvu kornyezetben dolgozom), igy az intezkedes is alacsony hatasfoku lehetett. Amint fennebb is emlitettem, az intezkedes idopontjaban a szurkolok kozotti osszetuzes a merkozes lefolyasa miatt (2-0 utan rogton jott a 3-0 a hazai csapat javara) lecsillapodott, igy egy egyertelmu tulreagalasrol beszelhetunk a biztonsagi szolgalat reszerol. Jomagam, ezen tortenesek hatasra probaltam mar nem venni tudomast sem a jelenlevo szloven szurkolokrol sem az intezkedo hivatalos szemelyrol (o ezt serelmezhette, tevesen).
• 333,83 euró bírság: hivatalos személy törvényes intézkedésének vagy utasításának mellőzése
Tenyszeruen HAMIS. Indoklast lasd fennebb. Hozzateszem, hogy mivel az intezkedest kivalto ok mar korabban megszunt (ismetlem a 3-0 hatasra, mely mely letargiaba kergetett engem es szurkolotarsaimat, es minden eronkkel a csapat biztatasara probaltunk koncentralni) igy az “utasitas mellozest” nem tudom ertelmezni (hiszen ekkor mar nem volt osszetuzes a szurkolok kozott). Azt is megjegyzem, hogy a jelenlevo partatlan (nemetorszagi) szurkolok szerint a szloven szurkoloknak legalabb akkora volt a saruk a konfliktus kirobbantasaban es eszkalalodasaban. Furcsa modon, ok nem kapatak buntetest.
Mindezt figyelembe veve az Onok indoklasa, miszerint:
“Nyilvános helyen ittas állapotban kiabált, üvöltözött, félrelökte a biztonsági őrt, nem vette figyelembe a rendőrség utasításait és többszöri felszólítására sem hagyta abba a szabálytalankodást, a biztonsági őrt ököllel fenyegette és a középső ujját mutatta neki.”
nem alapul tenyeken. Sem az “okollel fenyegetest” sem a kozepso ujjal mutogtast nem tudjak sem tanukkal sem videofelvetelekkel bizonyitani. Ezert nem irtam ala a jegyzokonyvet a rendorsegi fogvatartasom alatt.
Befejezesul, ugyancsak hamis a kovekezo megallapitas a hatossagi intezkedesrol:
“A rendőrség az iratokban azt is feljegyezte, hogy a szabálysértő személy nem kért védőügyvédet…”
A lebilincseles utan tobbszor elismeteltem angolul, hogy szuksegem lenne a szekemnel maradt penztarcamra, irataimra valamint egy vedougyvedre. Ezen keresem nem talalt meghallgatasra.
A felsorolt okokat figyelembe veve kerem a buntetes eltorleset.
Tisztelettel,
Pal Gyula Csikszereda, 2012 Aprilis 23
Irtam egy felebbezest:
Tisztelt Hatosag
Nem ertek egyet az Onok intezkedesevel, a kiallitott birsaggal es a felhozott indokokkal.
• 104,32 euró bírság: nyilvános helyen veszekedés, kiabálás, méltatlan viselkedés
Ez a nyilvanos hely egy jegkorong merkozes volt meghozza egy olyan merkozes amely az IIHF I/A csoportjanak a gyozteserol donthetett. Egy ekkora tetnel teljesen helyenvalo az, hogy a jelenlevok hangosan buzditjak csapatukat. Ez meg hatvanyozottabban ervenyes a vendegszurkolokra, hiszen ok a het kozepen, csaladjukat, munkajukat hagytak hatra, hogy a csapatukat gyozelemre segitsek, idegen kornyezetben. Az kevesbe helyenvalo azonban, hogy a szervezok nem biztositjak a ket tetemes letszamu szurkolotabor elkuloniteset es (az ervenyes IIHF szabalyokkal ellentetben?) hangosbemondon at stimulaljak a tobbszoros letszamu hazai kozonseget. Ezen mulasztasok (karoltve a vendegszektorban levo hazai szurkolok nemelyikenek viselkedesevel) tobb vendegszurkolobol JOGGAL valtottak ki frusztraciot. Ezen frusztracio azonban csak nagyon roved ideig (percekig!) mutatkoztt meg barmilyen magatartsban (tetlegessegben egyeltalan nem!), ezt a tenyt az intezkedo hatossag teljesen figyelmen kivul hagyta illetve nem tudta igazolni az ellentetes tenyallast.
• 417,29 euró bírság: veszekedés, kiabálás, méltatlan viselkedés a hivatali feladatát végző hivatalos személlyel
Tenyszeruen HAMIS. A hivatalos szemely nem vagy nagyon alacsony szinten beszelt angolul vagy barmely mas idegen nyelven (jomagam folyekonyan beszlek angolul, tobb mint tiz eve angol nyelvu kornyezetben dolgozom), igy az intezkedes is alacsony hatasfoku lehetett. Amint fennebb is emlitettem, az intezkedes idopontjaban a szurkolok kozotti osszetuzes a merkozes lefolyasa miatt (2-0 utan rogton jott a 3-0 a hazai csapat javara) lecsillapodott, igy egy egyertelmu tulreagalasrol beszelhetunk a biztonsagi szolgalat reszerol. Jomagam, ezen tortenesek hatasra probaltam mar nem venni tudomast sem a jelenlevo szloven szurkolokrol sem az intezkedo hivatalos szemelyrol (o ezt serelmezhette, tevesen).
• 333,83 euró bírság: hivatalos személy törvényes intézkedésének vagy utasításának mellőzése
Tenyszeruen HAMIS. Indoklast lasd fennebb. Hozzateszem, hogy mivel az intezkedest kivalto ok mar korabban megszunt (ismetlem a 3-0 hatasra, mely mely letargiaba kergetett engem es szurkolotarsaimat, es minden eronkkel a csapat biztatasara probaltunk koncentralni) igy az “utasitas mellozest” nem tudom ertelmezni (hiszen ekkor mar nem volt osszetuzes a szurkolok kozott). Azt is megjegyzem, hogy a jelenlevo partatlan (nemetorszagi) szurkolok szerint a szloven szurkoloknak legalabb akkora volt a saruk a konfliktus kirobbantasaban es eszkalalodasaban. Furcsa modon, ok nem kapatak buntetest.
Mindezt figyelembe veve az Onok indoklasa, miszerint:
“Nyilvános helyen ittas állapotban kiabált, üvöltözött, félrelökte a biztonsági őrt, nem vette figyelembe a rendőrség utasításait és többszöri felszólítására sem hagyta abba a szabálytalankodást, a biztonsági őrt ököllel fenyegette és a középső ujját mutatta neki.”
nem alapul tenyeken. Sem az “okollel fenyegetest” sem a kozepso ujjal mutogtast nem tudjak sem tanukkal sem videofelvetelekkel bizonyitani. Ezert nem irtam ala a jegyzokonyvet a rendorsegi fogvatartasom alatt.
Befejezesul, ugyancsak hamis a kovekezo megallapitas a hatossagi intezkedesrol:
“A rendőrség az iratokban azt is feljegyezte, hogy a szabálysértő személy nem kért védőügyvédet…”
A lebilincseles utan tobbszor elismeteltem angolul, hogy szuksegem lenne a szekemnel maradt penztarcamra, irataimra valamint egy vedougyvedre. Ezen keresem nem talalt meghallgatasra.
A felsorolt okokat figyelembe veve kerem a buntetes eltorleset.
Tisztelettel,
Pal Gyula Csikszereda, 2012 Aprilis 23
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.04.23. 12:12:39
@bagyula: szoritunk neked!!!! :-/
bagyula 2012.04.23. 12:22:26
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Koszonom, mar eddig is a leheto legnagyobb tamogatast megkaptuk a szurkolotarsaktol, a jelenlevo magyar hivatalos szemelyektol valamint a ljubljanai magyar konzulatustol. Ezt a felebbezest is ok forditjak szlovenra es juttatjak el a szloven hatosagokhoz. Legalabb megtudtam, hogy mar nem vagyok hazatlan (aka bozgor). Ez is valami.
benő19 2012.04.23. 12:26:25
@bagyula: Gondolom be volt kamerázva a csarnok, nézzék vissza a történteket! Persze nekik ez az egyszerűbb, pedig volt alattatok pár szlovén akik nekünk is mutogattak.....
SZURKOLUNK NEKED!
SZURKOLUNK NEKED!
gasaman 2012.04.23. 12:40:22
@mikita: Kösz hogy felfigyeltél! Várom hátha lesz hivatalos értékelés az U-18 szereplésről és ahhoz teszek(TESZÜNK) javaslatokat hogyan lehetne kimászni a süllyesztöből.
szanisz 2012.04.23. 12:43:18
@bagyula: kitartás..
check 2012.04.23. 12:46:34
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Az egy kicsit más dolog nem?
check 2012.04.23. 12:52:01
@acs63: Pontosan erről van szó, nekünk, a mi hokinknak az is a sajátja, hogy nem tudunk olyan mennyiségű játékosból meríteni, mint Kanada pl., ahol elég 3-4 héttel az esemény előtt megnevezni a kapitányt és a második vonal is bombaerős. Én nagyon szeretném, ha független (kluboktól és érdekeiktől) stáb vezetné a válogatottat és nagyon hasznos lenne, ha nem csak egy évre, hanem min. 2-3-ra kapna lehetőséget. Különösen egy olyan helyzetben, amikor egyértelmű konzekvenciákat kell levonnunk.
Szoljanka 2012.04.23. 14:02:56
@bagyula: Mi ott álltunk feletettek 3-4 sorral, való igaz amit leírtál, sok sikert az ügy végigviteléhez.
Érdekes módon a magyar-osztrák meccs, első szünetében is megfogyatkoztunk pár emberrel, nem volt semmi atrocitás, mégis elküldték őket a rendőrök a csarnok közeléből..
Nem tudom miért nagy divat az ellen provokálása Szlovéniában, a szlovén-osztrákon pont olyan disznónak volt ábrázolva az osztrák csapat, mint amit nekünk mutogattak Fváron az OLL ellen a PO-ban...
Érdekes módon a magyar-osztrák meccs, első szünetében is megfogyatkoztunk pár emberrel, nem volt semmi atrocitás, mégis elküldték őket a rendőrök a csarnok közeléből..
Nem tudom miért nagy divat az ellen provokálása Szlovéniában, a szlovén-osztrákon pont olyan disznónak volt ábrázolva az osztrák csapat, mint amit nekünk mutogattak Fváron az OLL ellen a PO-ban...
Theutus 2012.04.23. 14:36:31
@bagyula: szerintem összedobjuk a büntetésedet, ha vége lesz az ügynek asszem mkinek lesz egy euroja, aki ott szurkolt veled
facsipesz 2012.04.23. 17:12:12
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: "en kimondottan jo edzonek tartom Ericet es nagyon szomoru leszek ha elkuldik. mondjuk en nem ertek hozza..."
Ha az utánpótlás (főleg az ifi) legutóbbi produkciói miatt Eric-et teszik felelőssé, az nagyon komoly problémát jelent a magyar hoki egészére nézve.
Illetve ha az ifi kiesése nem von maga után egyéb következményeket (...), akkor sem számíthat a magyar jégkorong sok jóra a jövőben.
Ha az utánpótlás (főleg az ifi) legutóbbi produkciói miatt Eric-et teszik felelőssé, az nagyon komoly problémát jelent a magyar hoki egészére nézve.
Illetve ha az ifi kiesése nem von maga után egyéb következményeket (...), akkor sem számíthat a magyar jégkorong sok jóra a jövőben.
peterbalogh 2012.04.23. 19:07:14
@bagyula:
rossz fát huggyoztak le.
rossz fát huggyoztak le.
bagyula 2012.04.23. 20:04:22
@peterbalogh: A villanykerítést ;)
szanisz 2012.04.23. 20:45:18
Hát én nem voltam ott, de 1 eurót megér nekem a dolog : ). Főleg ha visszhangot is keltünk ezzel