Lengyelország–Magyarország 4-3 2012.04.17 21:55 F.Kapus
Lengyelország–Magyarország 4-3
2012.04.17. 22:55: Grumpy
37 komment
Címkék: vb ifjúsági válogatott u18
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr224457919
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
exL:1 2012.04.17. 23:32:57
No comment is comment,de amit ez a válogatott nyújtott a héten az nem érdemel többet ,mint ezt:no comment.
gasaman 2012.04.18. 00:26:11
@exL:1: Valahol igazad van meg nem is. Tudod ebben az utánpótlás "kávéházban" egyre nagyobb a biznisz. A produktum meg egyre kevesebb, a számonkérés meg a felelósség vállalás meg O !!!
lmark2 2012.04.18. 01:03:20
a kérdé az az hogy ha egyre tobb gyerek játszik egyre nagyobb a választék mégis egyre gyengébb eredmények jonnek az utánpolásba hogy fejlődünk előre?
kanada09 2012.04.18. 03:09:38
sajnos a sok fegyelmezetlense'get a klub csapatokbol hozza'k,ahol senki sem szolja meg o'ket mert szta'rok magyar szinten,de sajnos a legiosok is ele'ge' o"nzo" HOKIT HOZTAK HAZA. Kivancsi lenne'k mie'rt volatozott a 4 torna uta'n a keret,meg e'rtem hogy a kis Harit az IIHF kilo"te es mondjuk a Sebo"k JO"TT HELYETE de a to"bbi ???
kerusz 2012.04.18. 03:44:31
@exL:1: Nem, nem. Épp hogy nem lehet ezt kommentár nélkül hagyni. Sokaknak kellene már régóta magukba nézni.
dmx150 2012.04.18. 07:54:32
Nagy szégyent hoztak, hazai pályán...
Néhány játékoson kívül remélem a többiek a válogatott közelébe se lesznek többet!
Mintha bundáztak, vagy edzőt akartak buktatni! a vezetésnek meg nem Gallót kellene eltiltani, hanem azokat akik címeres mezben sem hajtanak.
Néhány játékoson kívül remélem a többiek a válogatott közelébe se lesznek többet!
Mintha bundáztak, vagy edzőt akartak buktatni! a vezetésnek meg nem Gallót kellene eltiltani, hanem azokat akik címeres mezben sem hajtanak.
Doktor Böle 2012.04.18. 08:14:54
@dmx150: Nyilván Galló sem szeplőtelen.
Rossonero_HUN 2012.04.18. 08:17:39
Szerintem alap kérdés,h egyénileg vagy csapatként buktunk-e el. A 4 nemzetet nem láttam,de a kommentek alapján ott még ment a csapatjáték. Az én benyomásom,h a vb-n mentek,hajtottak a srácok, akarták a győzelmet és fizikailag sem volt gond, ilyen téren felvették a harcot osztrákkal, lengyellel. Ezt jó volt látni. De mindez sokszor valóban öncélú volt. Ez egyéni hiba is,de inkább a taktikai, lelki felkészültség hiánya az én szememben. Változtatni kell sok mindenen, aztán gyorsan visszajutni és menni előre! Mert ez így 'kemény'.
hüjeliba 2012.04.18. 08:32:41
Az ifi bajnokság döntőjét a Fehérvár és a Szereda játszotta. A székely srácoknak nem sikerült feljebb lépni.
A Kercsó által edzett Fehérvárból 7 játékos volt itt és még 5 a hazai mezőnyből, gyakorlatilag senkitől sem sem kaptak ki nagyon, ez bosszantó, mint ahogy az is hogy ez a csoport a cunami miatt(is) egy szlovákiával volt csak gyengébb mint a DIV1/A.
Nem lehet hogy ez a bajnoki mezőny 8+1 csapattal vékony, és nem késztet igazi erőfeszítésre?
Nem lehetne a baromi drága osztrák vonal helyett, a közelebb lévő szlovák korosztályos csapatokkal valahogy együttműködni, vagy a Kerusz által (is) nyomozott szlovén csapatokkal ?
A Kercsó által edzett Fehérvárból 7 játékos volt itt és még 5 a hazai mezőnyből, gyakorlatilag senkitől sem sem kaptak ki nagyon, ez bosszantó, mint ahogy az is hogy ez a csoport a cunami miatt(is) egy szlovákiával volt csak gyengébb mint a DIV1/A.
Nem lehet hogy ez a bajnoki mezőny 8+1 csapattal vékony, és nem késztet igazi erőfeszítésre?
Nem lehetne a baromi drága osztrák vonal helyett, a közelebb lévő szlovák korosztályos csapatokkal valahogy együttműködni, vagy a Kerusz által (is) nyomozott szlovén csapatokkal ?
dmx150 2012.04.18. 08:37:42
@Doktor Böle: nyilván, ő sem, de valaki szépen leírta, hogy a beválogatásnál sem mindig a legjobbak lettek behívva. Ezt akkor azzal indokolták, hogy csapatba jobban beleillenek...hát látjuk.
Itt a fejekben van a baj, azt hiszik néhányan, hogy nhl sztárok.
Itt a fejekben van a baj, azt hiszik néhányan, hogy nhl sztárok.
kerusz 2012.04.18. 09:40:18
@Rossonero_HUN: @dmx150: A négy nemzet tornán jól működött a csapat, ha jól értettem. Egy divízióval feljebb érmet szerző csapatot vertek. Tehát nem arról van szó, hogy akik jöttek, nem képesek csapatként működni.
Azt is láttuk, hogy Fehérváron nyoma sem volt semmilyen csapatjátéknak. Egyszerre négy...hat játékos volt a jégen, akik azt csináltak, amit jónak láttak.
Hogy miért esett szét az egész, az itt a nagy kérdés. Gondolom, akik pár hete még képesek voltak csapatként működni, azok most nem is akartak úgy tenni. Érdemes lenne megnézni, mik ennek az okai. Ld. még: a beválogatásnál nem mindig alegjobbak lettek behívva (dmx150)... Lásd még: miért baj, ha a gyerek anélkül, hogy szólna valakinek, pizzát rendel (sokan)...
Hogy miért nem volt hatékony eszköze Thurstonnak ez ellen, az a másik fontos kérdés.
A fiataloknak (meg az őket befolyásoló hozzátartozóiknak) pedig ezek után alighanem el kell gondolkozniuk azon, hogy valójában mit akarnak. Mitől sztár valaki, mitől jó játékos. Mert ez alatt az egy hét alatt mindent lenulláztak, amit eddig elértek. Ha jártak itt scoutok, akkor azt írhatták be a noteszükbe, hogy közülük senkit sem érdemes figyelemmel kísérni.
Hát most lehet kezdeni újraépíteni a karriert, mert az eddigi így szart sem ér.
Azt is láttuk, hogy Fehérváron nyoma sem volt semmilyen csapatjátéknak. Egyszerre négy...hat játékos volt a jégen, akik azt csináltak, amit jónak láttak.
Hogy miért esett szét az egész, az itt a nagy kérdés. Gondolom, akik pár hete még képesek voltak csapatként működni, azok most nem is akartak úgy tenni. Érdemes lenne megnézni, mik ennek az okai. Ld. még: a beválogatásnál nem mindig alegjobbak lettek behívva (dmx150)... Lásd még: miért baj, ha a gyerek anélkül, hogy szólna valakinek, pizzát rendel (sokan)...
Hogy miért nem volt hatékony eszköze Thurstonnak ez ellen, az a másik fontos kérdés.
A fiataloknak (meg az őket befolyásoló hozzátartozóiknak) pedig ezek után alighanem el kell gondolkozniuk azon, hogy valójában mit akarnak. Mitől sztár valaki, mitől jó játékos. Mert ez alatt az egy hét alatt mindent lenulláztak, amit eddig elértek. Ha jártak itt scoutok, akkor azt írhatták be a noteszükbe, hogy közülük senkit sem érdemes figyelemmel kísérni.
Hát most lehet kezdeni újraépíteni a karriert, mert az eddigi így szart sem ér.
sattis81 2012.04.18. 09:45:52
Azért kezdtem el rajongani a hokiért 92-93 környékén, mert itt alázatos sportemberek játszottak, a szemünk láttára javultak hétről hétre mert még huszonévesen is fejlődni akartak (sőt, harminc fölött is)
Ettől féltem, hogy a sikereiken felbuzdulva minden tajparaszt inkább hokizni iratja a kisparaszt gyerekét, és focivá züllesztik ezt a sportot is..
Fájdalmasan látom, hogy elérkezett az idő.
Alázat sehol, reméltem, hogy Kercsó majd kiosztja a maga pofonjait, de már ő is öregszik, lehiggad talán.. Nem lesz ez így jó..
Ettől féltem, hogy a sikereiken felbuzdulva minden tajparaszt inkább hokizni iratja a kisparaszt gyerekét, és focivá züllesztik ezt a sportot is..
Fájdalmasan látom, hogy elérkezett az idő.
Alázat sehol, reméltem, hogy Kercsó majd kiosztja a maga pofonjait, de már ő is öregszik, lehiggad talán.. Nem lesz ez így jó..
Doktor Böle 2012.04.18. 10:15:16
@sattis81: Kercsó. Ne is beszéljünk róla.
Lapke76 2012.04.18. 10:15:24
@kerusz: Én csak a Kazahok elleni meccset láttam, és egy dolog hiányzott nagyon. A többiben is igazatok van de egy fontos dolog van, amit már azt hiszem szuperminiben el kell kezdeni tanítani. EZ EGY CSAPATSPORT, ahol lehetsz nagyon jó egyénileg mégse fogsz semmit elérni egyedül. Na ezt a fiúk a kazahok ellen tökéletesen bemutatták. Volt a kazah 10-es gyerek, mindent meg tudott csinálni amit akart, mégis képes volt a társainak passzolni, méghozzá olyan szitukban is amikor volt még helye cselezgetni, de a társ golhelyzetben volt, míg nálunk előnyben az üresen álló lövésre kész védő szinte soha nem kapott korongot, hogy megpróbáljon kékvonalast lönni, stb...
Ez nem egy edző, és szülő hibája, hanem mindenkié. Még a miénk szurkolóké is akik sztárolunk egy gyereket, ahelyett, hogy csak biztatnánk és mindig hozzátennénk, hogy miben kell felnőnie. Lásd Galló esete.
Nem láttam még játszani, csak olvasok róla, és elhiszem hogy nagyon nagy tehetség, de biztos, hogy ő megváltotta volna a világot?
16 évesen a 18 évesek elfogadták volna vezérnek, aki a csapatot egyben tartja? Mert szereintem ez hiányzott de nagyon, hogy nem volt kis Csicsó, vagy kis Ladányi a pályán mentalitásban.
Ez nem egy edző, és szülő hibája, hanem mindenkié. Még a miénk szurkolóké is akik sztárolunk egy gyereket, ahelyett, hogy csak biztatnánk és mindig hozzátennénk, hogy miben kell felnőnie. Lásd Galló esete.
Nem láttam még játszani, csak olvasok róla, és elhiszem hogy nagyon nagy tehetség, de biztos, hogy ő megváltotta volna a világot?
16 évesen a 18 évesek elfogadták volna vezérnek, aki a csapatot egyben tartja? Mert szereintem ez hiányzott de nagyon, hogy nem volt kis Csicsó, vagy kis Ladányi a pályán mentalitásban.
sattis81 2012.04.18. 10:32:27
Oké, amióta hokibuzi vagyok mindenki csak szidja a Kercsót, hogy csak erőhokit tanít, taktika, technika nulla, de akkor hogy faragott a Ladányiból, Tokajiból, Széligből, és a többi újvárosiból igazi hokist?
Most komolyan?
Azért valamit csak tud az öreg.
Most komolyan?
Azért valamit csak tud az öreg.
szanisz 2012.04.18. 10:59:15
Csalódott vagyok az u18 miatt, de azért ne felejtsük el hogy az utánpótlás feladata& célja nem a sikeres szereplés, hanem a felkészítés. A felnőtteknél már a sikerekre kell gyúrni.
A felkészítés része egy-egy nagyobb pofon, mint amilyen ez is.
A felkészítés része egy-egy nagyobb pofon, mint amilyen ez is.
Doktor Böle 2012.04.18. 11:08:30
@sattis81: Nek Bali, Orsó, Simon volt az isten. Hol vannak már?
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.04.18. 11:32:47
@sattis81: nem tudom mióta vagy "hokibuzi", de a fenn említett úriemberek nem (kizárólag) az ő keze által váltak azzá, amik!
Rossonero_HUN 2012.04.18. 11:51:11
@szanisz: Egyetértek! Az a jó ebben a vb rendszerben,h évről évre kiderül,hol tartunk.És ugyanígy hamar lehet javítani csapat és egyéni szinten is.Nincs világ vége,csak muszáj okulni ebből.Talán több alázat minden téren?
szanisz 2012.04.18. 11:55:01
@Rossonero_HUN: Azok után, hogy láttam hogy a négy nemzet tornáján mire képesek, én is mentális okokra gondolok. Egy meccset láttam, ott még szemet szúrt a kevés passz, de nem vagyok nagy szakértő.
blokkoló 2012.04.18. 12:42:06
Talán ha még egy Volános sor játszik máskép alakul.Ez a torna nagy szégyene lett az egész stábnak de föleg a külföldön tanulgató srácoknak!!!
lelkes02 2012.04.18. 15:34:28
Milyen volános sorra gondolsz mert ha megnézed a játszó volános sornak a +/- mutatóját akkor rájössz hogy ez nem lett volna megoldás...
canadien 2012.04.18. 16:08:17
@sattis81: Nem tud angolul! És ez itt most fontosabb volt...
vioola 2012.04.18. 17:22:07
@kerusz:És a következő korosztály (95-96)elment a levesbe.Ez a károkozás.
hüjeliba 2012.04.18. 17:31:22
@dmx150: A Galló ügyről lemaradtam a februári tornán még itt volt, megdicsérték a "svéd" sort aztán eltűnt, ill nem szerepelt sehol a neve. Ő lemondta ?
gasaman 2012.04.18. 18:04:42
@hüjeliba: A Galló Vili útlevél, próbajáték és gimnáziumi felvételi miatt kénytelen volt lemondani az U-16 vál. tillburgi tornán való résztvételt, ezt tisztelettel,időben megtette. Ezután az U-18 as válogatott szerepléstől letiltották- gondolom-igy kell fegyelemre és tiszteletre nevelni?
Aztán Hári Norbi kiesésével megszünt a "svéd" sor, akik egymaguk nem tudnak egy tornát megnyerni, DE jelenlétük , sokmozgásos gyorspaszos ütközéses, gólerős aktiv zavarós és védekezni visszajárós játékuk adja azt a pluszt ami ugyanebben a csoportban még érmet is hozhatott volna.Ha van egy összeszokott, hajtós sorod a többiek is átveszik a tempót, kialakul a "presszing", versenyben van a csapat és a szurker is mást lát. De ez mind sajnos csak a "Mi lett volna?" katagóriába tartozik.
Aztán Hári Norbi kiesésével megszünt a "svéd" sor, akik egymaguk nem tudnak egy tornát megnyerni, DE jelenlétük , sokmozgásos gyorspaszos ütközéses, gólerős aktiv zavarós és védekezni visszajárós játékuk adja azt a pluszt ami ugyanebben a csoportban még érmet is hozhatott volna.Ha van egy összeszokott, hajtós sorod a többiek is átveszik a tempót, kialakul a "presszing", versenyben van a csapat és a szurker is mást lát. De ez mind sajnos csak a "Mi lett volna?" katagóriába tartozik.
bonsay 2012.04.18. 18:38:51
blokkoló:
Nem nagyon van rálátásod!!!!
A Volánból 2-3 srácnak volt elfogadható teljesítménye, a többinek nulla. Pontosan a válogatási rendszer miatt van itt a csapat!!!
Nem nagyon van rálátásod!!!!
A Volánból 2-3 srácnak volt elfogadható teljesítménye, a többinek nulla. Pontosan a válogatási rendszer miatt van itt a csapat!!!
canadien 2012.04.18. 19:30:29
egy 96-os gyereket fegyelmeznek...a 94-es kilóméter hiányos,korongra csavarodó,öncélú szupersztárnak ÖT mérkőzés alatt nem lehetett elmagyarázni,hogy passzoljon?!
bonsay 2012.04.18. 19:42:52
A legjobb védőket válogatott marhasággal kirakták.Románokkal játszunk felkészülési meccset, amikor előre lehetett tudni, hogy a VB kontrákból tudunk építkezni, mert erősek a többiek. A gála meccs fontosabb mint a felkészülés! És még rengeteg szakmai hiba!!!
kanada09 2012.04.19. 01:36:10
@gasaman: Szegeny Gallo Vilmos milyen szegyento"l szabadult fel.Ra' ma'r nem lehet fogni a gyenge szereple'st,De e'n biztos vagyok benne hogy a Magyar Szo"vetse'g nem aja'nlotta fel a repcsi jegyett hogy haza menjen vagyu hogy menjen oda ahol a U 16-os torna volt.Ma's zsebe're ko"nyu" kiaba'lni meg fenyegetni
kanada09 2012.04.19. 01:38:22
Sajonos most is mint ma'skor a szo"vetseg e's nem az edzo" do"nti el ki van meghiva e's ki lesz a csapatban.
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2012.04.20. 10:53:00
Thurston szégyellheti magát, hogy ennyit tudott kihozni az ifi és junior keretből, amit ő válogathatott össze..
kanada09 2012.04.21. 03:30:14
@trollfeeder: te biztos vagy abban hogy az edzo" valasztotta ki ezeket ,vagy lehet hogy abbol va'logatott amit a szo"vetseg meghivot.nagy a diferencia a ketto" kozott
lelkes02 2012.04.29. 19:22:35
Nagyon sajnálom az U18 as csapatunknak a rosszul sikerült VB,mert sokkal több van ebben a csapatban,ha jól megnézzük a februári négy nemzet tornához képes egy sorral kevesebb játékos volt a VB én.Nekem is az a véleményem,hogy a Svéd sor nagyon hiányzott a csapatból,mert vissza emlékezve a 4 nemzet tornára akkor látjuk,hogy a többi sor ugyan azt játszotta mint a VB én csak akkor az erős ellenfelek sorára a Svéd sor elég kemény nyomást gyakorolt,és ez nem volt meg a mostani játékukra.Az a helyzet,hogy nem csak a gyerekek voltak hibásak hanem a vezetőség is egy picit magába kéne nézzen mert egy jól működő csapatot nem illik darabjára szétszedni.Más országokban évekig játszatnak együtt.Főleg olyan helyen ahol kevés a játékos ,mert a jégkorongozó gyerekeknek kellene a siker mert enélkül abba fogják hagyni a korongozást mert nincs reményük a továbblépéshez.A legrosszabb az ,hogy ajnároznak olyan sorokat akik 10 kapnak és 3 gólt lőnek egy tornán .A hátvédek azok kritikán aluli játékot játszanak nem tudnak védekezni 36 mp alatt gólt kapnak és egyszer nem sikerül indítani a csatátokat.