Szirányi Bencével szűkült a keret 2012.04.05 23:11 F.Kapus
Szirányi Bencével szűkült a keret
2012.04.05. 23:36: Grumpy
116 komment
Címkék: vb válogatott szirányi primeau
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr534366683
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!
Vincenzo90 2012.04.05. 23:40:13
Na, most már megnézném tényleg, hogy mit tudna a srác a Volánban. Most jól tudom, hogy nincs csapata? Igaz, Primeau mestert ha nem győzte meg, akkor aligha fogja ezek után a Volán igazolni.
Voitih 2012.04.05. 23:50:46
Ezt a döntést nem értem, legalább öt gyengébb védő maradt a keretben...
2012.04.06. 00:03:08
Ez az éden hotel itt bármi megtörténhet! De lehet benne van a hiba végülis Kevin a 2. szöv.kap. akit nem gyözött meg.
JámborMalac 2012.04.06. 00:06:44
majd inkább vb után kritizálnám a szelektálást, de hihetetlen, h idén is kimaradt...az egyik legtehetségesebb védőnk, és 2.szor. mi lehet a baj?
Voitih 2012.04.06. 00:08:38
@check: Jaja, de maradt 3 dab védő is a keretben. Ők màr aláírtak?;)
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.04.06. 00:33:13
szegeny bence, gondolom hozott egy marek gyomorrontast iden is...
Voitih 2012.04.06. 00:34:42
@Zergling: Most mindenki utálni fog, de akkor is: Balu, Hetényi, Kiss, Hegyi, Orbán. Pozsgaival kb egy szint, viszont Szirányi egy erősebb bajnokságban nyomta a szezont.
Vincenzo90 2012.04.06. 00:45:53
Én most már nagyon meg akarnám pedig nézni, mit alakít a) komoly csapatban, b) komoly eseményen. Oké-oké, Briancon, de nem ragadt meg, ki tudja, miért nem, ráadásul ott sem láttam soha a játékát, mert elég messze van. :D
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.04.06. 01:05:57
Bence két évvel ezelőtti - amikor ugyancsak Szlovéniában debütált - statjai sokkal rosszabbak voltak, mint tavaly, amikor ugye (gyomorrontás, hasmenés miatt sic!) nem lett beválogatva.
Idén egy magasabban jegyzet bajnokság playoffjába jutott, ahol a Briancon hét foglalkoztatott védője közül a negyedik helyen zárt és Vityával együtt a szezon minden meccsén játszott!!!
Már csak ők ketten nem nyomták a volánban....Vityát nem merik kihagyni!
Idén egy magasabban jegyzet bajnokság playoffjába jutott, ahol a Briancon hét foglalkoztatott védője közül a negyedik helyen zárt és Vityával együtt a szezon minden meccsén játszott!!!
Már csak ők ketten nem nyomták a volánban....Vityát nem merik kihagyni!
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.04.06. 01:07:11
@Ringleader: nem beszélve arról, hogy két éve Ljubljanában az egyik legjobb hátvédprodukcióval rukkolt elő!
Voitih 2012.04.06. 01:11:12
@Vincenzo90: Pénz miatt nem ragadt meg, nem azért mert nem felelt meg.
Vincenzo90 2012.04.06. 01:38:05
@Voitih: A hivatalos verziót én is tudom. Szélig doktor ott van, és úgy néz ki, hogy marad. Azért bármit nem hiszek el.
@Ringleader:Csak ő. Meg Kóger, Hári, Bartalis, Hetényi, Budai, Vas Jankó, Galanisz, és Pavuk. Mégis ott vannak/lesznek. Nem az lesz válogatott, aki a Volánba igazol, hanem a Volán igazolja le azt, akit meg tud fizetni, és aki elég jó. Ok-okozati összefüggést lehet ebből következtetni, de nem szép dolog fordítva csak azért, hogy igazolni próbáljuk vele az összeesküvés-elméleteinket. :)
@Ringleader:Csak ő. Meg Kóger, Hári, Bartalis, Hetényi, Budai, Vas Jankó, Galanisz, és Pavuk. Mégis ott vannak/lesznek. Nem az lesz válogatott, aki a Volánba igazol, hanem a Volán igazolja le azt, akit meg tud fizetni, és aki elég jó. Ok-okozati összefüggést lehet ebből következtetni, de nem szép dolog fordítva csak azért, hogy igazolni próbáljuk vele az összeesküvés-elméleteinket. :)
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.04.06. 02:27:46
Bazzzzzz...komolyan nem tudom miről beszélsz! Én kizárólag a magyar válogatott védőiről beszélek, akik az utóbbi időben VB kerettagok voltak. Írsz itt nekem minden salátát, ráadásul van közte volán nevelés, U20-as játékos, főleg támadók...állítassz olyanokat, mint aki most kezdett hokimeccset nézni egy éve...hogy vegyelek így komolyan? :-(
Vincenzo90 2012.04.06. 03:50:05
@Ringleader: Ja, hogy csak a védő számít, mert aki nem védő, annak nem kell a Volánba igazolni, hogy válogatott legyen, csak annak, aki védő? Seems legit.
eGFR 2012.04.06. 06:02:19
Nem akart a Volánba menni, ezért eset ki. A képlet ugyanaz:((( Szégyen!!
kiralyfi 2012.04.06. 07:27:57
én mondtam, hogy K.P. a magyar keret leggyengébb láncszeme. abba már nem is merek belegondolni, hogy az előttem szólóknak igaza van...Hetényi jobb védő, mint Szirányi??? ennyire nem lehetünk balfacok...pfffff
jegib 2012.04.06. 07:34:19
@Ringleader: Én simán kihagynám Széliget is, tavaly sem domborított nagyot, míg Sille megoldotta rutinból a sebesség hiányát, ugyanez nem sikerült Szélignek. Remélem idén rámcáfol ha megragad a keretben.
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.04.06. 08:02:39
@jegib: Szeliget 1 dolog h kihagynad, a kerdes az h SZIRANYIT kihagynad e?
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.04.06. 08:04:23
@Vincenzo90: "Azért bármit nem hiszek el" Nem, csak azt amit akarsz. Igy konnyu elni.
Kegyetlen 2012.04.06. 08:07:39
"Hát ez mellbe vágott"
1885* 2012.04.06. 08:09:22
@Vincenzo90: pont azért nem fogod megnézni a válogatottban, mert nem akarja, hogy megnézd a Volánban. Ha érted mire gondolok.
Siki sem lehetne ott, ha nem igazol a Volánba, Te is tudod. Hogy ne csak a védők számítsanak.
@földgömb: AZ.
Csodálatos, hogy olyan remekül állunk bekk fronton, hogy egy Szirányit mellőzni tud a kapitány.
taps, taps, taps.
Siki sem lehetne ott, ha nem igazol a Volánba, Te is tudod. Hogy ne csak a védők számítsanak.
@földgömb: AZ.
Csodálatos, hogy olyan remekül állunk bekk fronton, hogy egy Szirányit mellőzni tud a kapitány.
taps, taps, taps.
moszkvicssluszkulcs 2012.04.06. 08:17:35
Nekünk innen messziről nyilván nincs meg minden infó, de nekem is kikerekedett a szemem olvasva a hírt. Ráadásul úgy, hogy tudom kik maradtak bent...
jegib 2012.04.06. 08:23:57
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Én látatlanba beletettem a keretembe, de kb annyiszor láttam játszani Franciaországban mint te. Gőzöm sincs milyen formában van, mennyire határozott. És bevallom a válogatott edzéseire sem fáradtam fel, hogy képet kapjak róla.
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.04.06. 08:27:03
@jegib: sajnos a tobbieket lattuk....
jegib 2012.04.06. 08:29:31
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Nade hozzájuk képest hogy áll? Tudjuk?
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.04.06. 08:35:13
@jegib: nem tudjuk, hisz nem jatszik a Volanban
jegib 2012.04.06. 08:38:03
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Miért szúrná tökön saját magát Primeau? Ha szar lesz a csapat a VB-n, úgyis repül. Mi érdeke volna kiszórni egy jó formában lévő, ügyes, fegyelmezett játékost?
1885* 2012.04.06. 08:40:55
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: sőt, nem is fog.
@jegib: hát Toki biztos jobb formában van mint Bence. Meg Balu is.
@jegib: hát Toki biztos jobb formában van mint Bence. Meg Balu is.
1885* 2012.04.06. 08:43:04
@jegib: na, ezt szeretnénk tudni mi is. Miért? Szerinted nem ügyes, fegyelmezett, vagy nincs ebelszíntű formában?
jegib 2012.04.06. 08:46:52
@1885*: Én nem tudom a válaszokat, azért kértem h mesélj ha kint voltál. Mint fentebb említettem, nem láttam Szirányit az egész szezonban, és most válogatott edzésen sem. Viszont nem nézem komplett hülyének Primeau-t sem látatlanba. Egyszerűen nem érdeke, hogy kivágjon olyan játékost, akivel jobb lenne a csapata.
2012.04.06. 08:53:49
@jegib: Tavaly Vitya nagyon nem találta a helyét, úgy kerülték meg ahogy akarták, simán ki kellett volna hagyni, remélem most változott a dolog...
1885* 2012.04.06. 08:57:40
@jegib: nézd, az hogy én mit látok, mondok totál indifferens, nem, egyáltalán nem mondtam semmi olyat, hogy KP. akár egy icipicit is hülye lenne, nemhogy komplett, a kinek mi az érdeke...azt már annyiszor leírtuk.
A formaidőzítés meg majd biztos remekül sikerül, ugyanis a VB-n kell majd csúcsformában lenni, és nem egy meccsen.
Majd meglátjuk "**"
A formaidőzítés meg majd biztos remekül sikerül, ugyanis a VB-n kell majd csúcsformában lenni, és nem egy meccsen.
Majd meglátjuk "**"
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.04.06. 09:03:51
@jegib: en nem nezem KPt komplet hulyenek, de mar a kerethirdeteskor megmondtam h erossen befolyaslhato. csak akkor az volt a replika, h ne sirjunk, ugysem szamit ki a salata.
persze lehet h tevedek, es szar a Bence.
elozo VB is a vedelmen csuszott el, ez is ezen fog.
persze lehet h tevedek, es szar a Bence.
elozo VB is a vedelmen csuszott el, ez is ezen fog.
hokihun 2012.04.06. 09:05:59
Hangsúlyozom, hogy látatlanban, csak a francia statisztikákra, jégidőre, szerződéshosszabbításra alapozva, idén jobban teljesített Vitya, mint Bence. Egyébként SzB. egyik kedvenc játékosom, szurkoltam neki most is, remélem a jövőben lesz még lehetősége bőven bizonyítania a válogatottban (nagy szükség lenne a jó kékvonalas lövéseire) úgyis, ha nem megy Fehérvárra...
1885* 2012.04.06. 09:10:14
Valaki azért azt még megmagyarázhatná, hogy miért nem kapott legalább egy lehetőséget a hétvégén? Hogy mindenki láthassa miért marad ki?
jegib 2012.04.06. 09:10:49
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Sztem bőven ráérünk a VB után kritizálni a munkáját. Én bízok benne, de nem hibázhat. Arról sincs pontos infód hogy befolyásolták e, vagy az ő döntése volt. Szólj ha tévednék. Az hogy mi jut el hozzád, és abból hogyan rakod össze a gondolataid, az messze nem biztos, hogy köszönőviszonyban van a valósággal. És az ebben a szép, hogy sem megcáfolni, sem megerősíteni nem fogják azok, akik tudják a tényeket. Majd az eredmények igazolnak vagy az edzőt vagy téged
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.04.06. 09:15:16
@jegib: ertem mirol beszelsz, es persze igazad van, lehet h en tevedek.
amivel nem ertek egyet az ez: "nem hibázhat"
sztem KP max akkor kerulhet ki, ha elmegy a Volantol. otherwise, meg lesz magyarazva es kesz.
de igazad van, ezt majd megbeszelhetjuk utanna, csak sajnos tul rovid a memoriam, es el fogom felejteni. szoval majd szolj h ugyemgemondtad, vagy ugyemegmondtam ;)
amivel nem ertek egyet az ez: "nem hibázhat"
sztem KP max akkor kerulhet ki, ha elmegy a Volantol. otherwise, meg lesz magyarazva es kesz.
de igazad van, ezt majd megbeszelhetjuk utanna, csak sajnos tul rovid a memoriam, es el fogom felejteni. szoval majd szolj h ugyemgemondtad, vagy ugyemegmondtam ;)
solarys 2012.04.06. 09:16:07
Bencét elküldését sajnálom. Fura hogy Hetényi P., Hegyi Á. vagy Kiss D. jobb lenne mint ő?
Tegnap este a helyszínen megvettem a szombati jegyet. Volt még bőven szabad hely, de azért remélem megtelik majd a csarnok!
Tegnap este a helyszínen megvettem a szombati jegyet. Volt még bőven szabad hely, de azért remélem megtelik majd a csarnok!
jegib 2012.04.06. 09:20:11
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: I mean, nálam nem hibázhat. Persze meg lehet magyarázni ha esetleg meg kell, de tartom, h jó játékkal ki lehet kapni. A rossz játékot, a taktikai hibát, a formaidőzítést, az egyéni hibát, meg hiába próbálják kimosdani, ezek után jogos a kritika.
Spigott 2012.04.06. 09:20:32
@jegib: Nagyon remélem, hogy nem folyásolta be senki KP-t, mert akkor semmi keresnivalója nem lenne a csapatnál. Gondolom, hogy van ő olyan komoly szakember, hogy legyen egyéni véleménye.
Ezzel együtt meglepett Bence kihagyása, bár én sem láttam, hogy miként teljesített.
Ezzel együtt meglepett Bence kihagyása, bár én sem láttam, hogy miként teljesített.
facsipesz 2012.04.06. 09:24:33
Hát ezt nem hiszem el...
tintamin 2012.04.06. 09:29:47
@Vincenzo90: "Nem az lesz válogatott, aki a Volánba igazol, hanem a Volán igazolja le azt, akit meg tud fizetni, és aki elég jó."
Láttál már olyan magyar válogatottat, aki nemet mondott a Volán ajánlatára?....
Láttál már olyan magyar válogatottat, aki nemet mondott a Volán ajánlatára?....
1885* 2012.04.06. 09:34:28
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: majd én szólok.
@jegib: azért ha nem sikerül jól a szereplés, akkor azt majd nem lehet pusztán arra fogni, hogy mert Szirányi kimaradt, vagy vele tuti sikerült volna, szóval nem fog igazolni semmit se pro se kontra ami Bencét illeti. Javíts ki ha tévedek, a volánnal picit elcsúszott a forma időzítés?
@facsipesz: no most megint egyet értünk.
@jegib: azért ha nem sikerül jól a szereplés, akkor azt majd nem lehet pusztán arra fogni, hogy mert Szirányi kimaradt, vagy vele tuti sikerült volna, szóval nem fog igazolni semmit se pro se kontra ami Bencét illeti. Javíts ki ha tévedek, a volánnal picit elcsúszott a forma időzítés?
@facsipesz: no most megint egyet értünk.
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.04.06. 09:38:27
@1885*: Sziranyi nem valogatott.
2012.04.06. 09:40:31
@tintamin: Kókusz, Vas Jankó, Bartalis
jegib 2012.04.06. 09:45:24
@1885*: Sztem nem a formaidőzítésen ment el. Egyszerűen jó taktikát választott a ljubljana, pont azt a bunkerhokit játszották mint mi annó a szlovákok ellen svájcban. Remélem azóta KP kidolgozta, h mit fog játszatni egy olyan hoki ellen...
csatoimi 2012.04.06. 09:48:55
Látom senki nem bírta kivárni a következő cikket, a "Szirányi kirabolta válogatottbeli társait, ezért kirakták a keretből" címmel. Mert másképp tényleg röhej lenne Primeau "mester" döntése. De mit vártok egy olyan edzőtől, aki egy kapus nélküli Ljubljana ellen semmit nem tudott kitalálni, az ellenfél legjobbjai sérültek voltak, mégsem tudta kihasználni.
2012.04.06. 09:52:23
@csatoimi: ez a vb sok kérdésre választ ad majd, én egyre jobban parázok...
1885* 2012.04.06. 09:55:06
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: javítottam is magam :(
@jegib: Hát én is remélem, hogy kidolgozta. Mert az ebelben nemigen sikerült.
@csatoimi: Kóger azért erősen Volánosnak számít :)
@jegib: Hát én is remélem, hogy kidolgozta. Mert az ebelben nemigen sikerült.
@csatoimi: Kóger azért erősen Volánosnak számít :)
exL:1 2012.04.06. 10:01:53
Nem tisztem és nem is szándékozom Primeaut védeni.Gondolom nem ellensége önmagának,hisz ő viszi a vásárra a bőrét azaz megy a vb re,ahol eldől hogy siker vagy kudarc lesz e a szereplés.Védőkből nagyon nem vagyunk div 1 élcsapat szinten.Sille Tamás 43évesen a legjobb védőink egyike volt az ebelben,ez sok mindent elmond a hazai hátvéd állományról legyen az MOL ligás,vagy Ebeles.Kapitány döntését majd az idő igazolja,vagy nem.
jacint70 · http://jacint.blog.hu 2012.04.06. 10:15:01
Az a jó, hogy ilyen viták minden évben vannak április elején... ;-)
Őszintén szólva, nálam - noha nagyon akartam, hogy KP legyen a szöv. kap. - eddig elég vegyes a megítélés...
Az biztos, hogy minden idők legjobb EBEL-es szereplése fűződik a nevéhez, válogatott szinten viszont nagyon visszafogottak eddig az eredmények...
kb. 2,5 hét múlva okosabbak leszünk...
Őszintén szólva, nálam - noha nagyon akartam, hogy KP legyen a szöv. kap. - eddig elég vegyes a megítélés...
Az biztos, hogy minden idők legjobb EBEL-es szereplése fűződik a nevéhez, válogatott szinten viszont nagyon visszafogottak eddig az eredmények...
kb. 2,5 hét múlva okosabbak leszünk...
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.04.06. 10:27:07
@exL:1: es szerinted Bence ellensege onmaganak? megis 0-2 az eredmeny, es nem javara...
Gaudi 2012.04.06. 10:34:36
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: szerintem csak 0-1
Gaudi 2012.04.06. 10:35:12
Már a mostani kapitánnyal...
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.04.06. 10:36:10
@Gaudi: es mond Bence szemszogebol ez hol megnyugtato?
Gaudi 2012.04.06. 10:37:25
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Sehol, de mint tény azért fontos.
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.04.06. 10:40:45
@Gaudi: a teny az, h tovabbra sem hiszem h Sator/KP miatt nem lehet valogatott.
Gaudi 2012.04.06. 10:42:12
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Mindazonáltal az is tény, hogy akire Te gondolsz Satort sem akarta.
defg 2012.04.06. 10:50:20
Akkor miért hívták be a keretbe? Vagy amikor behívták akkor még nem súgtak KP-nek?
ati91 2012.04.06. 11:00:43
nem tud valaki valamit az új légiósokról? kivel tárgyalnak? új játékosokra gondolok :)mármint volán :P
Döngi 2012.04.06. 11:00:50
@csatoimi: A volán az alapszakasz végére teljesen elfáradt. Aztán pár nap pihi, és a középszakaszban szárnyalt (itt kellett volna kicsit jobban pihenni). Az utolsó Ljubljanai meccsen ha korrekt bírók vannak, az OL a büdös életbe nem tudott volna nyerni. Az tény, hogy a Volán olyan fáradt volt, fizikálisan és fejben, hogy rossz volt nézni. Igen, ez edzői és vezetőségi hiba (tavaly is megvolt ugyanez). Arról nem is beszélve, hogy minden meccsre 1 nappal kellet volna előbb kimenni (OK ez pénz kérdés is, de a jegybevételi árak fedezték volna).
Szóval van felelőssége KP-nak is, de ez nem taktikai hiba. Tehát nem biztos, hogy rossz szövetségi kapitány. (lásd osztrák példa: Kac kontra válogatott)
Szirányit én is sajnálom, nem tudom mi az oka a kihagyásának.
Hetényi pedig azért játszik, mert ismeri a begyakorolt taktikát, és lehet vele edzeni.
Keddre ő sem lesz a keret tagja...
Szóval van felelőssége KP-nak is, de ez nem taktikai hiba. Tehát nem biztos, hogy rossz szövetségi kapitány. (lásd osztrák példa: Kac kontra válogatott)
Szirányit én is sajnálom, nem tudom mi az oka a kihagyásának.
Hetényi pedig azért játszik, mert ismeri a begyakorolt taktikát, és lehet vele edzeni.
Keddre ő sem lesz a keret tagja...
exL:1 2012.04.06. 11:08:15
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Az hogy a kulisszák mögött mi zajlik és mi nem arról nyilván senki nem tud,max találgatni lehet , klub szimpátia válogatja hogy milyen stílusban.
1885* 2012.04.06. 11:18:17
@exL:1: lehet, hogy Fehérvárott senki nem tud, de itt kicsi ez a város :D és a falnak is füle van.
tom40 2012.04.06. 11:38:09
Majd 1-2 nap múlva visszakerül, és ő lesz a legjobb, mint annó Pedrónál volt. Legalábbis ezt tudom elképzelni, mint reális forgatókönyv,
alpec 2012.04.06. 11:40:06
@csatoimi: Egy repulojegy mar kijar neki!
alpec 2012.04.06. 11:41:15
@Ringleader: mocs-kos Volan! Nincs-is Volan! :D
exL:1 2012.04.06. 12:11:03
@1885*: Mint ex bajtárs mit mesélt? Annak ellenére hogy a döntés joga a kapitányé,azért ha már légiós ,és egy évig nem lőtávolon belűl játszott ,ha nem beteg és sérült,akkor 1 edzőmeccset megérdemelt volna.
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.04.06. 14:18:01
@alpec: Kedves barátom! Ha visszaolvasnál, észrevennéd, hogy ezen a gondolatmeneten osztoznak még páran, sőt, fehérvári "bajtársaid" is!
Mindegy , számomra már úgyis vicc kategória a válogatott, attól függetlenül, hogy eredményesek lesznek, vagy sem! Lobby, lobby, lobby....ocs...liga! :-D
Mindegy , számomra már úgyis vicc kategória a válogatott, attól függetlenül, hogy eredményesek lesznek, vagy sem! Lobby, lobby, lobby....ocs...liga! :-D
solarys 2012.04.06. 14:40:05
@EisHockey: A legolcsóbb 990,- utána azt hiszem 1990,- és középre még több, de pontosan nem tudom a többit.
Uteapu 2012.04.06. 14:44:16
Megint van egy dolog, illetve valaki, aki mellett leragadhatunk. Ami tény, az a Válogatott Achillesz sarka, a védelem. Bár ez így nem teljesen igaz, mert védekezni a csapatnak kell(ene).
Valahol-valakitől olvastam, hogy K.P. hosszú távon tud, "játékot" csinálni, meccsről-meccsre nehezen vált,taktikázik. Ez volt a lényege és bár eleinte kétkedéssel olvastam, a Volán végküzdelme, mintha ezt igazolta volna. Egy VB pont olyan, főleg most, mint egy PO., ilyesmiről szól. Ismernek minket és a játékunkat. Nem akarok példát mondani. A srácok, amit tudnak, azt álmukból felkeltve is tudják, a játékról is szinte mindent. Viszont azt kell csinálniuk, amit a főnök kitalált. Őszintén mondva, ez az, ami kicsit idegesít.
Még valami. Raon tett régebben, egy érdekes megállapítást, amiért kapott hideget-meleget. Nem emlékszem rá, hogy én is írtam-e valami "ledorongolót" arra, ha igen, akkor most elnézést kell kérnem. Nem kevés igaza volt!
Valahol-valakitől olvastam, hogy K.P. hosszú távon tud, "játékot" csinálni, meccsről-meccsre nehezen vált,taktikázik. Ez volt a lényege és bár eleinte kétkedéssel olvastam, a Volán végküzdelme, mintha ezt igazolta volna. Egy VB pont olyan, főleg most, mint egy PO., ilyesmiről szól. Ismernek minket és a játékunkat. Nem akarok példát mondani. A srácok, amit tudnak, azt álmukból felkeltve is tudják, a játékról is szinte mindent. Viszont azt kell csinálniuk, amit a főnök kitalált. Őszintén mondva, ez az, ami kicsit idegesít.
Még valami. Raon tett régebben, egy érdekes megállapítást, amiért kapott hideget-meleget. Nem emlékszem rá, hogy én is írtam-e valami "ledorongolót" arra, ha igen, akkor most elnézést kell kérnem. Nem kevés igaza volt!
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.04.06. 14:46:37
@EisHockey: ibusz.hu/belepojegyek/114552/magyarorszag-lengyelorszag
"Jegy foglalása online" - ott megmutatja hova mennyibe kerülnek a jegyek, egyébként 990, 1990, 2990, illetve a gyerekjegyek 50%-osak.
"Jegy foglalása online" - ott megmutatja hova mennyibe kerülnek a jegyek, egyébként 990, 1990, 2990, illetve a gyerekjegyek 50%-osak.
Dallanan 2012.04.06. 15:06:45
@Uteapu: Nem gondolom, hogy a Volán PO-ja és a VB összehasonlítható lenne. Volán kiesése alapvetően abból adódott, hogy a játékosok elhitték, hogy a 2 hazai és "pechesen" elveszített első ljubljanai meccs után, jobb csapat.
Mindent egybevetve a Ljubljana és a Volán közel ugyanolyan játékerőt minőséget képviselt az idén.
A szlovének tudtak nagyobbat újítani mivel a "sors" is ellenük fordult, mellesleg nem számoltak azzal, hogy kétszer ennyire könnyűnek találtatnak. Csapatsportokban nem egyedülálló, hogy a viharvert, megfogyatkozott csapat olyat küzd, amivel képes a "jobb" csapat fölé nőni. A Volán játékosai már nem tudtak, különösen az 5. meccsen látszott, hogy az egész társaság begörcsölt az akarásba. De hogy ebben mennyire felelős KP, az már más kérdés. Azt látom, hogy a magyar hoki még nem tart ott, hogy az esélyesség terhét cipelni tudja. Ezt bizonyította a tavalyi VB döntő is, vagy a 2 évvel ezelőtti, ahol bár papíron nem voltunk esélyesek, de a vb-n mutatott játék alapján mindenféleképpen benne volt a pakliban, hogy megverjük a szlovéneket, mert ők addig nem játszattak túl jól. Mint ahogy a döntőben sem, de mi messze alulteljesítettük az addigiakat. Sajnos a helyszínen még nagyobbnak látszott a 2 csapat közötti különbség, mint utólag a közvetítésből kiderült.
No a lényeg, hogy idén nem vagyunk esélyesek, 4. helynek már tapsolna a társaság, emiatt bízom benne, hogy a valódi tudásukat nagyobb százalékban lesznek képesek megmutatni, mint az elmúlt 2 esztendőben. Most a szlovének és az osztrákok cipelhetik az esélyesség terhét.
Mindent egybevetve a Ljubljana és a Volán közel ugyanolyan játékerőt minőséget képviselt az idén.
A szlovének tudtak nagyobbat újítani mivel a "sors" is ellenük fordult, mellesleg nem számoltak azzal, hogy kétszer ennyire könnyűnek találtatnak. Csapatsportokban nem egyedülálló, hogy a viharvert, megfogyatkozott csapat olyat küzd, amivel képes a "jobb" csapat fölé nőni. A Volán játékosai már nem tudtak, különösen az 5. meccsen látszott, hogy az egész társaság begörcsölt az akarásba. De hogy ebben mennyire felelős KP, az már más kérdés. Azt látom, hogy a magyar hoki még nem tart ott, hogy az esélyesség terhét cipelni tudja. Ezt bizonyította a tavalyi VB döntő is, vagy a 2 évvel ezelőtti, ahol bár papíron nem voltunk esélyesek, de a vb-n mutatott játék alapján mindenféleképpen benne volt a pakliban, hogy megverjük a szlovéneket, mert ők addig nem játszattak túl jól. Mint ahogy a döntőben sem, de mi messze alulteljesítettük az addigiakat. Sajnos a helyszínen még nagyobbnak látszott a 2 csapat közötti különbség, mint utólag a közvetítésből kiderült.
No a lényeg, hogy idén nem vagyunk esélyesek, 4. helynek már tapsolna a társaság, emiatt bízom benne, hogy a valódi tudásukat nagyobb százalékban lesznek képesek megmutatni, mint az elmúlt 2 esztendőben. Most a szlovének és az osztrákok cipelhetik az esélyesség terhét.
a. Bárd 2012.04.06. 15:25:36
Ráérünk a kritizálással a vb végéig, könnyen lehet hogy sokaknak bocsánatot kell majd kérnie :). Én sem értem Bence mellözését, de nem voltam ott, nem láttam milyen állapotban van, illetve fogalmam sincs KP-nek milyen tipusú védö kell.
kiralyfi 2012.04.06. 15:41:09
@a. Bárd: lehet, hogy Énekest is benevezi...:)))
jegib 2012.04.06. 15:52:45
Egy névvel adós nekem KP, ha őt kiszórja, majdnem mindent meg tudok bocsájtani neki :D Sőt akkor aztán igazi tökös lenne :D
Uteapu 2012.04.06. 15:58:02
@Dallanan: Először is tisztázzuk, hogy amit írtam az nem Volán ellenesség! Most mindegyikünk csapatáról van szó.
Ritkán megyek bele "szakmába", mert nem értek hozzá!!!
Viszont bizton állíthatom, hogy ez igenis olyan, mint a PO. Nem, hogy napról-napra, hanem percről- percre kell döntést hozni a padon és azt tudni, a pályán megvalósítani. Ráadásul, erre nem apropóból kell készülni, hanem erre eleve fel kell (kellett volna?) készülni! Nem látom, nem láttam, úgyhogy nem köpködés, vagy előre sírás, vélemény. No meg némi beszari tapasztalat.
Ritkán megyek bele "szakmába", mert nem értek hozzá!!!
Viszont bizton állíthatom, hogy ez igenis olyan, mint a PO. Nem, hogy napról-napra, hanem percről- percre kell döntést hozni a padon és azt tudni, a pályán megvalósítani. Ráadásul, erre nem apropóból kell készülni, hanem erre eleve fel kell (kellett volna?) készülni! Nem látom, nem láttam, úgyhogy nem köpködés, vagy előre sírás, vélemény. No meg némi beszari tapasztalat.
Dallanan 2012.04.06. 16:29:40
@Uteapu: Nem kell tisztázni, nem vettem Volán ellenességnek. Persze, az általad felsoroltakban ua. a PO és a VB, ebben egyetértek Veled.
Úgy láttam, hogy KP a Ljubljana ellen folyamatosan próbált belenyúlni a meccsbe és nyilván neki is van felelőssége a kiesésben. Én úgy látom, hogy azért lett elkönyvelve többek számára KP lassan reagáló edzőnek, mert köztudottan nagy videós és elemző. De ez nem zárja ki (sőt), hogy ne legyen 3-4-5 lehetséges opciója a meccs megváltoztatásába, hiszen pont az a lényeg, hogy minél felkészültebb valaki, annál nagyobb az elvi variációs lehetősége. Tehát én a Volán kiesését nem az edző lassú reakciójára vetítem, sokkal inkább a koncentráltság és pszichés okokra. Biztos van más is, én sem vagyok szakember, persze volt közöm a jégkoronghoz, de ettől nem leszek edző. :) Illetve ami kimaradt, a Volán formaidőzítése nem volt megfelelő. Mondjuk ez most a vb szempontjából jól jöhet, ennyi idő elég újra formában lendíteni a játékosokat.
Úgy láttam, hogy KP a Ljubljana ellen folyamatosan próbált belenyúlni a meccsbe és nyilván neki is van felelőssége a kiesésben. Én úgy látom, hogy azért lett elkönyvelve többek számára KP lassan reagáló edzőnek, mert köztudottan nagy videós és elemző. De ez nem zárja ki (sőt), hogy ne legyen 3-4-5 lehetséges opciója a meccs megváltoztatásába, hiszen pont az a lényeg, hogy minél felkészültebb valaki, annál nagyobb az elvi variációs lehetősége. Tehát én a Volán kiesését nem az edző lassú reakciójára vetítem, sokkal inkább a koncentráltság és pszichés okokra. Biztos van más is, én sem vagyok szakember, persze volt közöm a jégkoronghoz, de ettől nem leszek edző. :) Illetve ami kimaradt, a Volán formaidőzítése nem volt megfelelő. Mondjuk ez most a vb szempontjából jól jöhet, ennyi idő elég újra formában lendíteni a játékosokat.
gabute 2012.04.06. 16:32:12
Hetényi jobb védő, mint Szirányi... hahaha...
Dallanan 2012.04.06. 16:32:25
@jegib: Ha jól gondolom, hogy kinek a fiára gondolsz, akkor én őt nagyon hasznos játékosnak tartom, persze évekkel ezelőtt azt hittem, hogy sokkal többre viszi.
Dallanan 2012.04.06. 16:48:43
A kapuskérdésre van egy elméletem. Levente kivár, valószínűleg csak akkor jönne, ha ő védene és nem felváltva, mint tavaly, ami nem vált be. Ha a jövő csapatát építjük, akkor a vezetőség nyilván Hetényit várja igazán.
alpec 2012.04.06. 16:52:32
@Ringleader: Ocskay keves ehhez, sztem Orban szemet vetett a jegkorongra! :D
moszkvicssluszkulcs 2012.04.06. 18:15:14
Hát, vagy mi nem értünk a jégkoronghoz, vagy KP...
jan8207 2012.04.06. 18:29:01
Valahol olvastam, hogy Szirányi azt nyilatkozta, hogy nem volt jó szezonja...
gabute 2012.04.06. 20:23:26
@jan8207: Hetényinek viszont remek szezonja volt, többször is megszagolta az EBEL-öltöző szagát! És 7. lett a MOL ligában. Ez sokkal több, mint egy francia élcsapatban húzóemberként játszani...
exL:1 2012.04.06. 20:30:48
@gabute: Élcsapat és húzóember azért kissé túlzás,de egy edzőmeccset azért tényleg megérdemelt volna.
Vincenzo90 2012.04.06. 22:22:42
@tintamin: Már megválaszolták helyettem a kérdést, de igen, tudok nem is egy olyat, aki a Volán helyett a légióskodást válaszotta, mégis kerettag. Ha megerőlteted magad, te is találsz ilyet. Egy esetből szabályszerűségre következtetni, miközben több ellenpélda is van... szóval ez semmi több, mint rosszindulat, sértettség, vagy beteges és szánalmas kisebbségi komplexus.
Vincenzo90 2012.04.06. 22:24:52
A Brianconnak sem kell jövőre érdekes... Biztos azért, mert olyan nagy húzóember volt. Mielőtt bárki jön az ismert verzióval, figyelmeztetnék mindenkit, hogy Vityát valószínűleg megtartják.
hokky 2012.04.06. 22:57:46
@Vincenzo90:Brianconban az idei keretből kettő játékos marad jövőre. Az egyik közülük Szélig, aki Bence pénzének kb. az ötszörösét keresi. Az egész csapatnak aprópénzért ajánlottak hosszabbítást. Lehet szarozni, de attól még Ő marad az egyik legtehetségesebb hátvéd. Azonban elkövetett egy "nagy hibát": kétszer is nemet mondott az Ocskaynak. Ugyanaz megy a felnőtteknél, mint ami az utánpótlásnál: tehetséges srácokat áldoz fel, tesz parkoló pályára önös klubérdekei miatt.
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.04.06. 23:29:28
@Vincenzo90: "szóval ez semmi több, mint rosszindulat, sértettség, vagy beteges és szánalmas kisebbségi komplexus" - mondja ezt a "volános" éned, de közben a "fradista" éned meg gyártja az összeesküvéselméleteket! Bravo!
Vincenzo90 2012.04.06. 23:54:59
@Ringleader: vatkajdovösszeesküvés? :) milyen elméletet gyártottam én?
1885* 2012.04.07. 10:24:31
@Vincenzo90: magad mondtad, hogy NEM láttad játszani, akkor miért fikázod? Mit ártott Neked a Bence? Leszámítva, hogy nem Volános?
@hokky: Mindezt úgy, hogy védőfronton igencsak kicsi a választék :(
@hokky: Mindezt úgy, hogy védőfronton igencsak kicsi a választék :(
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.04.07. 11:22:26
@Vincenzo90: erre most - a te érdekedben - érdemben nem válaszolnék, viszont van egy kérdés, amit 1885 kolléga feltett neked...azóta SEM válaszoltál! Nem is fogsz!
Vincenzo90 2012.04.07. 17:35:09
@1885*: Ki fikázta? Én nem fikáztam. Én azt mondtam, hogy elhiszem, hogy azért maradt ki, mert nem nyújtott maradandót, és nem gyártok gyerekes elméleteket helyette.
2012.04.08. 14:37:58
Én a légiósok meccseit csak elég halványan követtem, egy kezem elég hozzá, hogy hány Jokerit, Ljungby, Briancon, stb. meccset láttam, konkrétan Briancon meccset egyet sem :D
És mint mondtátok ti is így vagytok ezzel, szóval lehet, hogy egyszerűen nincs formában Bence.
Én olyan értelemben viszont jobban kíváncsi lettem volna rá, mint a gyakran emlegetett Hetényi, Hegyi & co.-ra, hogy őket amúgyis gyakran látjuk meccselni, tisztában vagyunk a szintjükkel (ami nem rossz, de azért nagy megtiszteltetés, hogy a válogatott tagjai).
Én Hárira is azért vagyok annyira kíváncsi, mert alig láttam játszani.
És mint mondtátok ti is így vagytok ezzel, szóval lehet, hogy egyszerűen nincs formában Bence.
Én olyan értelemben viszont jobban kíváncsi lettem volna rá, mint a gyakran emlegetett Hetényi, Hegyi & co.-ra, hogy őket amúgyis gyakran látjuk meccselni, tisztában vagyunk a szintjükkel (ami nem rossz, de azért nagy megtiszteltetés, hogy a válogatott tagjai).
Én Hárira is azért vagyok annyira kíváncsi, mert alig láttam játszani.