Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1231) Csíkszereda (1381) DAB (1198) ebel (2418) Erste Liga (4767) Extraliga (1178) Fehérvár (1655) felkészülés (2272) FTC (1484) khl (2189) légiósok (1681) Miskolc (1517) nhl (4938) nők (1332) playoff (1339) Titánok (1027) u18 (1100) utánpótlás (1336) UTE (1307) válogatott (2269) vb (2472) videó (2123) Összes címke

Bajnok a Fehérvár, megvan a 10-es sorozat

2012.03.22. 21:49: Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!

Bajnok a Fehérvár, megvan a 10-es sorozat 2012.03.22. 20:59 F. Kapus

203 komment

Címkék: miskolc fehérvár ob i.

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr324333966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mannisenmaki_ 2012.03.23. 12:01:24

@1885*: Gyerünk, zárjatok össze, kohászostól, fradistástól, hajrá, mondogassátok egymásnak, hogy igazatok van, és akkor minden jó lesz, szép napot!
Ikszdé

charcarias 2012.03.23. 12:02:03

@mannisenmaki_: most mar erdekelne, hogy mi tortent Miskolcon es az miert nem toszogatta a csoret senkinek! egy rovid osszegzest kaphatnek az esemenyrol?

1885* 2012.03.23. 12:10:00

@mannisenmaki_: te mindig csak a saját poénjaidon röhörészel, igaz? Már rég összezártunk, köztudott.

TheKaszi 2012.03.23. 12:10:29

Ez itt mindössze jogi kategória. Olyan jogcímen volt műsoridő húzás, ami vitatható, nem elvárható a ligától, hogy érvényre juttassa, a csatornának pedig joga eldönteni, hogy ez a rész közvetítendő, avagy nem.

Ha jól értem, a probléma nem maga az időhúzás, nem maga az esemény, hanem a tájékoztatás hiánya volt.

Akkor tudok egyetérteni ebben kerusszal, ha a liga adott megfelelő tájékoztatást a rendező csapat számára, mi az ami belefér, és mi az ami nem. Ellenkező esetben csak marad a tanulság, vita nélkül.

1885* 2012.03.23. 12:15:46

@TheKaszi: Ha a rendező csapat tájékoztatta volna a ligát, hogy erre készül nyilván szóltak volna, hogy nem kéne. Nem?

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.03.23. 12:22:59

@kapusLaci: szerintem meg eishockey nem olvasta el/nem ertette meg/nem erdekli az amit utobbi 2 oraban vegigbeszeltunk, beno megertette pl.

@mannisenmaki_: igy van, kettos merce az, h Miskolcon meccs utan volt a dijatadas. nem lehet he ezert nem baszta a liga csoret?

@charcarias: ugyanilyen dijatadas volt a szurkolok reszerol. a meccs utan.

mannisenmaki_ 2012.03.23. 12:26:14

@1885*: Te szólítasz meg mindig, ebből gondolom, igen. Csumi.

Szoljanka 2012.03.23. 12:27:59

Vihar a biliben...:)
Volt egy jó hangulatú meccs az eredménytől függetlenül, sőt a 4 meccs eredményeitől függetlenül, a két szurkolótábor kölcsönösen megtapsolta az ellent is, a végén még a miskolci hokistákkal is pacsiztak páran, a végén meg közösen mindenki bement a jégre, lehetett kezet fogni, pár szót váltani Jarabektől Sikiig, vagy Johanssontól Egri Istvánig mindenkivel...
Értem én, hogy szúrja a szemeteket, hogy ilyen is van, nem csak a véresszájú acsarkodás az ellennel...:))
Az meg hogy tolódik pár percet egy sporthírek, meg egy spanyol-orosz kosár kupameccs...
Az nem zavarta a digit, hogy 2 percet állt a játék, mert fejbe talált egy nézőt a pakk...? Mi van ha akármi közbejön-jéghiba, kapurögzítés, plexi, bármi....?

1885* 2012.03.23. 12:29:09

@mannisenmaki_: tévedsz, most is Te szólítottál meg, valamint abban is tévedsz, hogy érdekel.

charcarias 2012.03.23. 12:31:46

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: koszonom a valaszt! feltetelezem tettek ezt ugy, hogy nem serult ezzel senki erdeke. tv-s jogok sem csorbultak es a szovetseg reszerol sem kellett senkinek idegeskednie. ellenben akkor nem ertem a kettős mércét!?

1885* 2012.03.23. 12:37:03

@charcarias: ha a maki azt mondja kettősmérce akkor az.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.03.23. 12:37:30

@charcarias: meccs utan, szvsz ciganykereket is lehet hanyni a jegen ha jolesik. tv elmegy reklamba/interjuba ha nem tetszik neki. a kettos merce az, hogy a fvari szurkolok (eddig) nem tudtak hogy erre engedelyt kell/illik kerni, a miskolci szurkolok meg a meccs utan dijaztak, ami senkit nem erdekel (adta a tv)

charcarias 2012.03.23. 12:41:26

@Szoljanka: nem hiszem, hogy a szovetseg illetve a digi ezt a "vihar a biliben" kategoriaba sorolja. a jeghiba, kapurogzites, plexi, hosszabitas "vis major" dolgok. a harmadszunetben tortentek ellenben nem.

Picadili 2012.03.23. 12:43:39

Lehet h elsiklottam az info felett de had kerdezem meg tortent a digitv reszerol reklamacio, vagy visszajelzes hivatalosan az mjsz fele h ebbol gond lehet h csuszott a program 5 percet? koszonom a valaszotokat

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.03.23. 12:43:51

amugy szerintem mar mindenki teljesen jol erti, hogy kerusz miert tette szova a dolgot, csak pentek van es meg nincs kerethirdetes (bar mar a masik poszt alatt alakul) es a VBt nem a kis lefedetseggel rendelkezo DigiTV adja....

amugy Avaya telefonkozpontokhoz nem ert valaki? van par furcsa jegyem, megoldhatnank izibe :P

1885* 2012.03.23. 12:47:35

@charcarias: @Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: szerintetek, ha az ebel döntöt nyeri a Volán, ott is megcsinálták volna?

charcarias 2012.03.23. 12:47:37

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: ha a fehervari szurkolok akik programot szerveznek nem tudjak, hogy mennyi a megallapitott szunet hossza, na az az eleg nagy baj. illetve ha tudjak es ennek birtokaban teszik amit tesznek. ha ez rendesen lemegy a meghatarozott idokeretben, szerintem megint nincs szo problemarol! erre kell figyelni legkozelebb! tolem akar koronazhattok is a jegen szunetben :)

Szoljanka 2012.03.23. 12:50:32

@1885*: EBEL....
Klagenfurtban a riporter a jégen beszélget a reklámszünetben a játékossal, Zágrábban úgy rakosgatják ide-oda a meccs kezdési időpontokat ahogy akarják...

charcarias 2012.03.23. 12:51:18

@1885*: velemenyem szerint akar megtehettek volna! aztan jon a sarga csekk az ebelbol :)

charcarias 2012.03.23. 12:52:37

@charcarias: ami viszont mar akar a kettos merce kategoriaba is beillik!

1885* 2012.03.23. 12:53:32

@Szoljanka: láttam, nem ez a kérdés, hanem az, hogy ott is megcsinálhatja-e a Volán, amit az OB1-ben, csak a kettősmércézésről jutott eszembe, mert az ebelben elvileg Ti vagyok a fax rossz végén, vagy nem?

1885* 2012.03.23. 12:54:31

@charcarias: :D látom olvasol a gondolataimban.

Szoljanka 2012.03.23. 12:58:25

@1885*: Az első években igen, talán már nem annyira.
Nem tudom, ott hogyan lett volna. Biztos csak a Volán hibája, hogy nem történt egyeztetés a klub és műsor rendezője között?
Szegény, tisztességes piaci magatartást mutató digitévé....

mannisenmaki_ 2012.03.23. 13:03:37

@1885*: Fogalmazzunk úgy, hogy most én, többek között téged is, máskor meg próbálsz belém kötni, ahogy már írtam is egyszer. Ignorálj bátran, kérlek!

check 2012.03.23. 13:04:04

@mannisenmaki_: nem is kicsit szánalmas ez a cinikusság mőgé rejtett besértődés... Mint egy 12 éves kislány...

1885* 2012.03.23. 13:04:20

@Szoljanka: hát, nem hiszem, hogy a műsorrendezőnek kellett volna gondolatot olvasnia és odamenni a klub vezetőihez, meg a szurkolói teamekhez, bocsi, terveztek valami extrát a szünetekben?
Most miért megint a divel van bajod?

charcarias 2012.03.23. 13:06:40

@1885*: hajjaj, most leginkabb csang kaj-sek irasos gondolataiban kutatok, de lazitas keppen belepillantok egy-egy hokiszurkoloeba is :)

mannisenmaki_ 2012.03.23. 13:19:57

@check: Nem sértődtem meg, leírtam, mi szokott menni itt. Szánalmas az, hogy minősítéssel érvelsz, de hát ugye megcáfolni, esetleg példákkal, nem tudtad. Most meg már ne fáradj vele!
@1885*: Tőled köszöntem el, hátha utána megkíméljük egymás ;-).
Mindenki azt hiszi magáról, hogy gondolatolvasó :p.

drukker60 2012.03.23. 13:24:12

@Picadili: Itt van az igazság!!!!
@kerusz: azért mert volt az az ominózus 5 perces csúszás kevesebb pénzt fizet a kasszába a digisport?
ha így van máris megindítom a szurkolói csoportjaink között a gyűjtést, hogy nehogy kár érje a szövetséget. Ha viszont nem fizet kevesebbet, akkor meg nem értem, hogy miért kell hangulatot kelteni. Miért csípi a szemeket ami ott történt? Azért mert a játékosok és a szurkolók között jó viszony van? Ejnye-ejnye, aki ott akkor sz@rul érezhették magukat, azok a játékosok és a játékvezetők, akik kijöttek a jégre, és nem játszhattak, de úgy érzem, ezt sem a miskolci játékosok nem sérelmezték, sem a bírók. Tudom Ocskai-liga.........

1885* 2012.03.23. 13:27:16

@mannisenmaki_: ha már minősítés, Tőled sem áll távol, hogy másokat minősítgess.
Szóval ez a csumizás felétek azt jelenti, hogy én húzzak el, vagy csak ne válaszoljak ha megszólítasz. Értem.

Uteapu 2012.03.23. 13:42:38

@mannisenmaki_: @1885*: Ismételten jól elvagytok egymással. Priviben, ott nem kell moderálni, nem lehetne?

Theutus 2012.03.23. 13:51:40

@mannisenmaki_: miskolcon a meccs után, a hivatalos Mol Liga díjkiosztó után történt a saját díjkiosztó ünnepségük, nem meccs közben
ez csak a különbség

Uteapu 2012.03.23. 13:55:44

Egyébként vannak szabályok, amit jó párszor sikerült már megszegni. A harmadoknak, szüneteknek előírt ideje van. El lehet tőle, engedély birtokában térni. Rendet akarunk? Ez is beletartozik.
Ellenség meg akkor van, ha csinálunk magunknak, bezárkózunk, mondván, ez az én házam én váram. Ez olyan mint a majomketrec. Kint vagy bent?

Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.03.23. 13:56:20

Nehogy már azt gondoljátok, hogy más csapatnál nincsenek jóban a szurkolók a csapattal, és ti találtátok fel a spanyolviaszt. Pont ti, akik mesterfokon űzitek a sajátjaitok szidását. Mi lenne veletek, ha végigcumiznátok egy (2,3,4...) teljes szezont? Költői kérdés.
Az egész történet arról szólt, hogy önkényesen "hakniztatok" egyet, amikor nem illet volna (illetve csak akkor, ha azt befejezitek időben) Annyit kéne belátni, hogy tévedtetek, de ti nem, mert...CSAK!

1885* 2012.03.23. 13:57:28

@Uteapu: én inkább nem szólalok meg többet "**" de hadd ne privizzek vele.
Elnézést kérek, de nem én kezdtem. :(((((((((

Theutus 2012.03.23. 13:59:12

@Ringleader: egy képviselő a választási pénzen misét mondatott....úgy látszik mégis vannak reálpolitikusok:)

mannisenmaki_ 2012.03.23. 14:07:11

@Uteapu: Részemről is befejezve, bár olyanokat nem írtunk, amit moderálni kellett volna, szerintem.

Uteapu 2012.03.23. 14:08:14

@1885*: Ismerem, voltak óvodás gyerekeim.:)
Ez a komment blog lassan olyan, min: A Néma Levente. Ha élne Heltai erről írná.
Csak azt kéne eldönteni, ki Zilia és ki Agárdi Péter.

Theutus 2012.03.23. 14:12:01

@Uteapu: Ziliához jobban illik a rózsaszín szemüveg:)

Uteapu 2012.03.23. 14:12:58

@mannisenmaki_: Nem írtatok olyat, de priviben lehet bár mit, arra mondtam, hogy ott nem kell.

Egyébként ha abból indulok ki amit bölcs anyósom mondott, hogy: a legnagyobb gyűlöletekből lesznek a legnagyobb szerelmek, akkor Ti nemsokára a legjobb barátok lesztek.:)))

1885* 2012.03.23. 14:18:49

@Theutus: Lilát szeretnék.
@Uteapu: "**" nem, nem lesz a barátom. És az is aggasztana ha szerelmes lenne belém :D

Uteapu 2012.03.23. 14:24:12

@1885*: Mondjuk ezt egyikőtökről sem feltételezem, bár manapság...:)))
Azért Te sem látsz a jövőbe, mert akkor már lottóznánk felesbe.:)

Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.03.23. 14:31:54

@Uteapu: @1885*: ne aggódj, tegnap kiderült az is, hogy maki egy "lány" :-)

1885* 2012.03.23. 14:39:51

@Uteapu: igen, ha lottóznánk és nyernénk felesbe, máris kezdeném a nagybevásárlást és minket utálna mindenki :D
@Ringleader: "**"

1885* 2012.03.23. 14:46:12

@charcarias: hhhahaha nem kérdés egy center hely tutira foglalt.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.03.23. 14:48:27

@F. Kapus: vanank napok, amikor rajovok miert zarodott le a kommenteles 1-1 poszt alatt anno az anyablogon...

EisHockey 2012.03.23. 14:50:33

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: szó sincs arról, hogy nem értettem volna meg.
@Ringleader: veszekedni akarsz?....mert én nem.
Annyi csúszást láttam már: a 3. harmadra gyakran nem fagy le kellően a jég, aztán a pályán mindenki kori-kori....; plexi-kitörés- legszebb példája a BS-ben; Zágrábban ,de már Ljubjánában is a harmadok közepén reklám-szünet; de a legszebb: elkéstek a bírók....nem is kicsit..nagyon!
Ok.: a szabály, az szabály! Levontuk a tanulságot. De szerintem Kerusz rögtön tüskét akart belénk szúrni!....lehetett volna ezt segítőkészebben tálalni.

charcarias 2012.03.23. 14:56:19

@EisHockey: de ezek mind "vis major" dolgok!

Uteapu 2012.03.23. 14:58:52

@1885*: Az első sor: K&h - FHB, OTP-ERSTE-RAIFFEISEN
A többi már nem probléma:))

1885* 2012.03.23. 15:05:20

@Uteapu: ha nyerünk a lottón kinek kellenek?
@charcarias: hagyd. Kerusz a gonosz és kész.

Uteapu 2012.03.23. 15:07:01

@1885*: Hosszú távon gondolkodom.:)

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.03.23. 15:07:11

@EisHockey: hat nem, nem ertetted meg, mert szerinted a jeg-plexi-biro hiba, es a szurkoloi dijatadas ugyanaz a kategoria. tuskes kerusz, meg megmondta hogy a hiba abban van, hogy ezen nemes szurkoloi gesztust, senki nem kozolte a szervezokkel.

beno megertette, es elmondta, hogy nem tudtak hogy ezt barkivel meg kellene beszelni, ezert jovore a szervezes ezen resze atgondolando.

ti, meg azota csamcsogtok a plexin, a szurkolon akit leteritett a korong, a digitvn, a jatekos-szurkolo baratsagtengelyen, a medveszcsakon, a volangyuloleten stb stb stb...

Uteapu 2012.03.23. 15:16:56

@1885*: Hagyjuk a múltat. Tudod a jelszót: majd jövőre.:))

kerusz 2012.03.23. 15:53:15

Bocsánat, dolgozó ember vagyok, miután a ligaelnökösködésért egy fillért nem kapok, a telefonokat is a sajátomon intézem, valamikor meg kell keresnem ennek az árát (de ez egyéni szoc.probléma, nem panasz, csak magyarázat az elmaradt válaszokra).

Mindjárt végigolvasok mindent és reagálok.

Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.03.23. 16:04:52

@Uteapu: csak aztán a második csatársorunk nehogy Cofidis, Cetelem, Provident legyen, mert bedőlünk, mint a bodega fala a bicikli súlya alatt :-)))

Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.03.23. 16:14:11

@kerusz: vége a melónak a Fővárosi Köztisztasági Vállalatnál? :-))) Napok óta ezen röhögök (ne haragudj!)

Uteapu 2012.03.23. 16:14:37

@Ringleader: DD Nyugdíjpénztárral a kapuban.:))

Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.03.23. 16:17:57

@Uteapu: :-)))) huhúúúú, állami támogatás? Kapunk majd hideget-meleget!

Uteapu 2012.03.23. 16:22:17

@Ringleader: Sebaj. Nem leszünk egyedül.:)

Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.03.23. 16:29:59

@Uteapu: Sőt! Edzőnek szerződtetjük az IMF-et! :-)

Uteapu 2012.03.23. 16:32:38

@Ringleader: Jól van, megnyugodtam. Már féltem, hogy egyedül vagyok "megveszve"!:)))

Szoljanka 2012.03.23. 17:23:46

@Uteapu: Rendet akarunk? Akkor nem volt rend, mikor veletek játszottuk a döntőt, s minden szünet 17-18 perces volt a Megyerin, kellett a plusz pihenő az játékosaitoknak...
@Ringleader: Ha nekünk is szerethető csapatunk lenne 2-3 éve, mint neketek, valószínüleg itt sem lennének efféle dolgok, hisz mit kérjen az ember számon a hokistától, ha a szakosztály körül sincs(volt) minden rendben. De itt nem ez a helyzet. Igazi profik játszanak, kiknek minden meg van adva ahhoz, hogy csak a játékkal foglalkozzanak. Hány EBEL meccsen voltál idén? Hányszor volt olyan szituáció, hogy egy játékosunk egy az egyben vitte a kapusra, és ebből hányszor lett gól?
Aki kritikát fogalmaz meg az már "mesterfokon űzi a sajátjai szidását"... dehogy. A kritikát meg lehet fogalmazni (nem mindegy hogy hogyan), a szurkoló telhetetlen, a legjobbat várja a csapatától mindig.

zsozsi68 2012.03.23. 17:29:48

@bazilika: Most aztán jól megmondtad ( már amit kihámoztam belőle ). Amúgy a 25-ből hányszor volt komoly ellenfele a Fradinak?

Uteapu 2012.03.23. 17:32:44

@Szoljanka: Azért ez még Tőled is szegényes volt.

Szoljanka 2012.03.23. 17:36:22

@Uteapu: Bocs Mester......
.........

Uteapu 2012.03.23. 17:43:14

@Szoljanka: Semmi baj, elnézem ezt a félresikerült próbálkozást.

kerusz 2012.03.23. 18:28:36

@benö51: Ha a Ligát nem érdekelné a szurkolók véleménye, akkor nem olvasnám a kommenteket és nem venném a fáradtságot arra, hogy reagáljak. De nem vagyok abban biztos, hogy adott esetben egy internetes szurkolói szavazást egy szinten kellene kezelni a szövetség különdíjaival.

Egyébként a különdíjakat is pontosabban kell meghatározni, mert az például sehol nincs normálisan leírva, hogy a bajnoki döntőben kiosztott díjak miről szólnak, a bajnokságban nyújtott teljesítményről, vagy pedig a szezonban nyújtott teljesítményről.

Erről szerintem előbb-utóbb az elnökségnek kell majd egy döntést hoznia, és utána mindenkinek ahhoz kell tartania magát.

benö51 2012.03.23. 18:46:57

@1885*: Szerintem igen jelent, ha mást nem de annyit biztos , hogy megtudta, befogadták a szurkolók és tisztelik.

benö51 2012.03.23. 18:56:29

@kerusz: Azt szeretném még megkérdezni, hogy szerinted ki lehetne írni a jövő szezon végén egy netes szavazást : legjobb csatár, kapus, védő címre. Csak azért, hogy kit láttak a legjobbnak a szurkolok.

Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.03.23. 19:03:15

@Szoljanka: melyik döntőn húztuk az időt a szünetekben haknizással?
Én szangvinikus típus vagyok, de még sosem szidtam ordenáré módon saját játékost. Ami pedig a telhetetlenséget illeti, úgy vallom, hogy előbb tapasztald meg, majd utána kritizálj. Javaslom azoknak, akik véres szájjal szapulják kedvenceiket, sprinteljenek oda-vissza egy hosszt teljes felszerelésben, aztán dumáljanak. Én megkóstoltam, nem is szoktam elégedetlenkedni (annyit)!
Miért is terelődött ide a szó? Nem azt kellene írd, hogy ok, valóban benéztük a haknit, de tanultunk belőle!

1885* 2012.03.23. 20:19:31

@benö51: köszi, szerintem meg is érdemli a tiszteletet.
@Szoljanka: mi sem gondoltuk ám, hogy ez is eljön, szétestünk már többször is, de azért nem fogunk más csapatot választani, Még rátok is jöhetnek nehéz idők.

benö51 2012.03.23. 20:23:52

@1885*: Voltak is pedig már fedett volt a csarnok és majd nem mindenki nyerni járt. 88-92 között. 150-200 néző

kerusz 2012.03.23. 20:34:29

@EisHockey: Nálunk is van lehetőség reklámszünetre a versenyszabályzat szerint. Nem emlékszem rá, hogy a múlt nyáron került volna bele, tehát alighanem már korábban is létezett ez. Ha jól tudom, az eljárás az, hogy ha ténylegesen van is ilyen reklámszünet, arról a meccs előtt tájékoztatni kell a csapatokat.

Akart a fene tüskét szúrni a volánosokba. Tudom, hogy rosszul esett sokaknak Fehérváron, hogy nyilvánosan tettem szóvá. Sokat gondolkoztam, hogy e-mailben jelezzem-e, vagy így. Arra jutottam, hogy van értelme az ilyen dolgokról nyilvánosan beszélnünk, elvégre nem is titokban történt meg az eset.

Lehet a dolgot úgy szemlélni, hogy történt-e konkrét kár, vagy sem (von-e le pénzt a Digi - nyilván nem), meg hogy ha ezt nem lehet, miért lehetett mást.

Lehet azt is mondani, hogy mit pattogok vacak 5 perc miatt.

Azt kellene megérteni, hogy egymás szempontjainak figyelembevétele nélkül nem lehet előrejutni, és hogy vannak olyan alapvető dolgok, amiknek készségszintűvé kell válnia a magyar jégkorongban is.

Elég sok konfliktust vállaltam fel az elmúlt két évben, kaptam a fejemre sokszor, tán csak akasztott ember nem voltam még. Nyilván sértettem régi bevett gyakorlatokat is. De idén minden meccs rendben ért véget és minden meccs végeredménye az lett, amit a pályán elértek. Nem tűnik nagy dolognak, de ilyen utoljára a magyar jégkorongban a 2003/2004-es szezonban történt,és előtte sem sokszor.

Az idén hosszú idő után először a szezon zömében nem vélt vagy valós sérelmekről olvashattunk-hallhattunk a meccseket követően, és kiderült, hogy az edzőknek, csapatok vezetőinek rengeteg nagyon érdekes mondanivalójuk van a konkrét meccsekről vagy akár a magyar jégkorongról úgy általában is. Megpróbáltuk egy kicsit tágítani a horizontot, újabb ellenfeleket keresni annak a kevés csapatnak, amelyik nálunk játszik.

Lelkes "kibicek" segítségével, akik közül többen köztetek kommenteznek, elkezdtünk egy stratégiai tervezési folyamatot is, amelyben a magyar jégkorongban dolgozók véleményét kérdezzük. Mindezt azzal a céllal, hogy 3, 5, 10 éves távlatban legyenek céljai a magyar jégkorongnak, és ne ad hoc történjenek a dolgok. Okkal bízunk abban, hogy ebben a holtszezonban szokatlanul korán szolgálhatunk majd konkrétumokkal a 2012/13-as évet illetően. Megpróbáltuk elérni azt, hogy azt, ami a miénk, és ahol mi vagyunk otthon, mi dönthetünk a saját ügyeinkben, érezzük jobban a magunkénak.

És nagyon köszönöm azoknak, akik megértették, hogy mit miért szeretnék csinálni, esetleg segítettek is benne. Voltak nem kevesen.

Én sokak segítségével ennyit tudtam hozzátenni az elmúlt két évben, ha valakit megsértettem azzal, hogy nyilvánosan szóvá mertem tenni a tegnapi szurkolói díjkiosztás körülményeit, azt ugyanezen nyilvánosság előtt ezennel tisztelettel megkövetem.

1885* 2012.03.23. 20:39:44

@benö51: tudom, meg másnak is volt, akik voltak már fennt is. Benne van a pakliban.

kerusz 2012.03.23. 20:42:37

@1885*: Reméljük, hogy nem jönnek. Azon van mindenki, hogy inkább a többiek zárkózzanak fel.

benö51 2012.03.23. 20:56:17

@1885*: @kerusz: Akkor ezzel a zárszóval befejezhetjük a 2011-12 bajnokságot.

1885* 2012.03.23. 20:57:50

@kerusz: így van. Kell jó UTE meg jó FTC is...remélhetőleg a Miskolc meg jó úton halad.

gogosz 2012.03.23. 21:00:31

@1885*: Gyertek, gyertek, már hiányzik az a borzongás, (félelem) mikor Sikiék befordultak cserére a padról emberelőnyben. :)

kerusz 2012.03.23. 21:22:13

@benö51: Azt azért még nem, még pénzt is kell osztanunk a csapatoknak

Szoljanka 2012.03.23. 22:10:27

@Ringleader: Hát a legutóbbiban, mikor Volán - Ute döntő volt. Nem "haknizással", egyszerűen majdnem 20 percesek voltak a szünetek, nem tudom, hogy miért.
Elbeszélünk egymás mellet, nem értesz. Nem amellett vagyok egy kicsit sem, hogy ordenáré módon kéne szidni bárkit is, de szerintem igen is lehet helye a kritikának. Attól függetlenül, hogy én nem vagyok jégkorongozó, ők meg azok. Még egyszer leírom: nekik minden feltétel meg van adva, hogy a legjobban teljesítsenek,csak erre kell figyelniük. A szurkoló ezer féleképpen kifejezi szeretetét a csapat felé, akkor simán belefér, hogy azt is kifejezze ha valami nem tetszik. Szerintem.
@1885*: Milyen "szurkoló" az akinek eszébe jut más csapatot választani...? Jöhetnek nehéz idők, de ahogy Ti az Újpest mellett, én a Volán mellett maradok akkor is, mindig.

1885* 2012.03.23. 22:14:18

@Szoljanka: szerintem a saját játékos rendszeres anyázása stb. nem fér bele, de a Ti dolgotok.
Nem is mondtam, hogy ne maradj, csak jeleztem, lehettek még Ti is szerethető csapat.

Szoljanka 2012.03.23. 23:02:04

@1885*: Ezt írtam: "Nem amellett vagyok egy kicsit sem, hogy ordenáré módon kéne szidni bárkit is", erre te, hogy az anyázás nem fér bele...
Tényleg nem érthető módon írtam le már többször is a mondandómban, hogy szerintem SE fér bele??
Nem hiszem, hogy nem érted/értitek, vagy csak nem akarjátok....

Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.03.23. 23:27:27

@kerusz: RESPECT!
@Szoljanka: a három évvel ezelőtti (atyaúristen, már 3 éve?) döntőn a késéseket a hűtőgép okozta, amely a magas nézőszám mellett nem volt képes lehűteni a vizet (jeget) a megfelelő színvonalra. Nem beszélünk el egymás mellett, csak nem vagy hajlandó észrevenni a probléma lényegét, ezért javaslom olvasd el kerusz 20:34-kor írt bejegyzését...és ezzel zárjuk is le, mert így lenne elegáns!

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.03.24. 02:40:37

@kerusz: ehez nehez lenne barmit hozzatenni.
reszemrol koszonom, es hajra magyarok!

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2012.03.24. 15:55:20

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Hát igen, azért az Ocskay-ligázást hiányoltam is ebből a posztból.. =)

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2012.03.24. 16:08:05

@kerusz: for pRESIDENT!
Vagy, hogy klasszikust idézzek: "Der Führer selbst hätte es nicht besser sagen können". =)

1885* 2012.03.24. 21:01:01

@Szoljanka: "akkor simán belefér, hogy azt is kifejezze ha valami nem tetszik. Szerintem."

zsozsi68 2012.03.24. 21:12:11

Off is meg nem is. Ma 3 éve ment el Kiscsicsó... :-(((
süti beállítások módosítása