Fehérvár–Miskolc 12-1 2012.03.19 20:29 F.Kapus
Fehérvár–Miskolc 12-1
2012.03.19. 22:13: Grumpy
96 komment
Címkék: ob i.
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr74327039
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
stfocus 2012.03.19. 22:33:45
Semmi értelme így ennek. Szövetség hülyesége. Alamizsna a Volánnak alázás a jegesmedvéknek szégyen a Magyar Hokinak!
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2012.03.19. 22:47:54
Most ez van.
A jövőre nézve pedig el lehet esetleg olyasmin gondolkodni, hogy csak olyan játékosokat lehessen a rájátszásba nevezni, akik az alapszakasz min. X meccsének Y percén keresztül játszottak. Vagy valami mást.
A jövőre nézve pedig el lehet esetleg olyasmin gondolkodni, hogy csak olyan játékosokat lehessen a rájátszásba nevezni, akik az alapszakasz min. X meccsének Y percén keresztül játszottak. Vagy valami mást.
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2012.03.19. 23:06:10
@stfocus: Te mit teszel a "Magyar Hokiért"?
veghist 2012.03.19. 23:18:07
@trollfeeder: Ez most hogy jön ide?
exL:1 2012.03.20. 06:57:54
Nehéz bármi okosat mondani a tegnapi mérkőzésről.Igaza van Palkovicsnak ,ennek így nemsok értelme volt.Cirka félháznyi közönség sem élvezte igazán ,mert igaz a szurkoló örül ha nyer a csapata,ha gólt ,sok gólt lő,de ennek nem sok sport értéke van,az ilyen mérkőzésen semmi izgalom,max annyi hogy a lelátó mögötti büfében a tea iható e ,vagy tele van citrompótlóval(most ez utóbbi volt)ha kiesünk az ebelből,inkább kössünk le 2-3edző meccset a többi kipottyanó csapattal,és max a magyar bajnoki döntő után játszunk a magyar bajnokkal valami szuper kupa döntő félét.Így a Mol liga sem értékelődik le,mert az eddigi Dab és Miskolc elleni meccsek nem azt mutatják hogy közeledett volna az ebelhez .
stfocus 2012.03.20. 07:12:00
@veghist: Gondolom zavarja hogy nem tudja kivagyok. Legyen elég annyi hogy Bérletes vagyok Miskolcon de Ebel meccsre és sok más bajokságra eljárok. Szurkolóként elég sok mindent tetem Miskolcon....
bazilika 2012.03.20. 07:49:32
ez megalazo semmi ertelme ha afradi lenne 30is kapna sajna olyan lehet a kulombseg mint az A csoport es a D csoport kozott
poraszabolcs 2012.03.20. 08:36:34
Ez így komolytalan és értelmetlen. Hiába visz haza egy szekérderéknyi ezüstöt a Miskolc, semmivel sem lett jobb és színvonalasabb hokit játszó csapat, mint tavaly volt. Nem akarok miskolci barátaink lelkébe gázolni, de ezzel a véleménnyel szerintem nem vagyok egyedül. A Macik 2-3 igazán penge meccset vívtak az elmúlt hónapokban, ennek mi ittuk a levét. Félreértés ne essék, nem a csalódás vagy a keserűség beszél belőlem, az már történelem. A többi tétmeccsük egyszerűen felejthető, így a többi ezüst is szimplán a körülményeknek köszönhető, és ebben a Szövetség is vastagon benne van, mint ahogy nálunk is abban, hogy öt héten keresztül meccs nélkül hagyta a HSC-t. Ez az év szervezés és lebonyolítás szempontjából visszalépés itthon is és az anyaországban is. Befejeztem, többet nem morgolódok.
kapusLaci 2012.03.20. 08:50:13
Ez a OB I döntö inkább kabaréhoz hasonlit mint hokihoz,sajnos.Ha Hofi élne megmondaná a magáét:))
Többen is emlitették hogy jót tesz a válogatott játékosok felkészülésére,játékban maradására.
Szerintem ez tévedés,nem egy Miskolc ellen,és még egy Langyelország(2 meccs)se szolgálja a válogatott felkészülését.
Legalább Ausztria,Szlovénia vagy Norvégia lenne megfelelö ellenfél a felkészülésre,ezekkel a csapatokkal(kb.a mi szintünkön hokiznak)készülhetnénk fel a VB-re.
Én igy is bizok a válogatottba,de nagyon,nagyon nehéz VB elött állunk,a 2-ik haly szenzácio volna,de az se lesz meglepetés ha a kiesés ellen fogunk küzdeni!
Hajrá Magyar jégkorong!
Többen is emlitették hogy jót tesz a válogatott játékosok felkészülésére,játékban maradására.
Szerintem ez tévedés,nem egy Miskolc ellen,és még egy Langyelország(2 meccs)se szolgálja a válogatott felkészülését.
Legalább Ausztria,Szlovénia vagy Norvégia lenne megfelelö ellenfél a felkészülésre,ezekkel a csapatokkal(kb.a mi szintünkön hokiznak)készülhetnénk fel a VB-re.
Én igy is bizok a válogatottba,de nagyon,nagyon nehéz VB elött állunk,a 2-ik haly szenzácio volna,de az se lesz meglepetés ha a kiesés ellen fogunk küzdeni!
Hajrá Magyar jégkorong!
polarbears 2012.03.20. 08:50:25
@stfocus: mi az a sok más bajnokságra eljárok? szlovák,cseh,ukrán?
Beethoven 2012.03.20. 08:53:29
@polarbears: román?
Gaudi 2012.03.20. 09:03:47
@kapusLaci: A 2. hely tényleg szenzáció volna. Pontosan annyira, mint eddig az első helyek.
eszel59 2012.03.20. 09:05:19
Én örülök,hogy még nem haltak ki teljesen az emberi értékek és kapcsolatok a sportban sem!Hiába a hatalmas tét,az öldöklő küzdelem a pályákon,a Sapa bebizonyította,hogy még egy olyan kétesélyes és kiszámíthatatlan sorozatban,mint a magyar jégkorongbajnokság(OB I)döntő mérkőzései közben is embernek lehet maradni.Ennek szellemében szívmelengető "emlékveretet"kaptunk Fehérváron,és ezt stilszerűen a jégen,mérkőzés közben adták át a Volán játékosai nekünk.Nem mondom,hogy a mieink meglepődtek az "ajándéktól"csak valszeg nem számítottak rá,hogy ilyen gavalléros lesz.
Nagyon remélem,hogy minél hamarabb-szerdán még nemigen...-hasonló módon tudják majd a Macik viszonozni ezt a nemes gesztust!(Láda Balunak viszont kezét-lábát töröm elfele,ha ide mer jönni Miskolcra!Miféle dolog,hogy Jegesmedve emlőkön nevelkedve kettőt üt nekünk?Majd jól bepanaszolom a szülőknél,meg a tesónál!!!)
Komolyra fordítva a szót.
NEKÜNK nem kell magyarázkodnunk,vagy elnézést kérnünk,hogy egy ilyen(hiányzókkal terhelt és fiatal csapattal)egyáltalán be mertünk jutni a döntőbe,és még pofátlanul ki is mertünk állni a toronymagasan legjobb magyar csapat ellen.Borítékolható volt a nagy különbség,akik bármely oldalról fanyalognak,azoknak csak egy hasonlat:
ha valami csoda("rossz" kiírás,szerencsésebben "gyengébb"csapatokonellen történő továbbjutás stb.)folytán a Diósgyőr bejutna a Bajnokok Ligája döntőjébe,ahol 12:1-re kapnának ki a mindjuk a Barcelonától,attól én(mi)ugye még örülhetek(tünk)az eszüstéremnem-bár a barcások szerint ez így méltatlan és felesleges?
Az öszes seggünket a falhoz vernénk,ha az "A"csoportban LEHETŐSÉGÜNK lenne-mert már eljutottunk oda!-hogy a döntőben egy tucatot kapjon a magyar jégkorongválogatott a leendő győztestől...
Nagyon remélem,hogy minél hamarabb-szerdán még nemigen...-hasonló módon tudják majd a Macik viszonozni ezt a nemes gesztust!(Láda Balunak viszont kezét-lábát töröm elfele,ha ide mer jönni Miskolcra!Miféle dolog,hogy Jegesmedve emlőkön nevelkedve kettőt üt nekünk?Majd jól bepanaszolom a szülőknél,meg a tesónál!!!)
Komolyra fordítva a szót.
NEKÜNK nem kell magyarázkodnunk,vagy elnézést kérnünk,hogy egy ilyen(hiányzókkal terhelt és fiatal csapattal)egyáltalán be mertünk jutni a döntőbe,és még pofátlanul ki is mertünk állni a toronymagasan legjobb magyar csapat ellen.Borítékolható volt a nagy különbség,akik bármely oldalról fanyalognak,azoknak csak egy hasonlat:
ha valami csoda("rossz" kiírás,szerencsésebben "gyengébb"csapatokonellen történő továbbjutás stb.)folytán a Diósgyőr bejutna a Bajnokok Ligája döntőjébe,ahol 12:1-re kapnának ki a mindjuk a Barcelonától,attól én(mi)ugye még örülhetek(tünk)az eszüstéremnem-bár a barcások szerint ez így méltatlan és felesleges?
Az öszes seggünket a falhoz vernénk,ha az "A"csoportban LEHETŐSÉGÜNK lenne-mert már eljutottunk oda!-hogy a döntőben egy tucatot kapjon a magyar jégkorongválogatott a leendő győztestől...
Video Tóni 2012.03.20. 09:10:30
Szerinem meg nem a szövetség és a lebonyolítási rendszer hibája ez az egész. Anno amikor "elengedték" a Volánt az EBEL-be, volt egy feltétel, miszerint a magyar bajnokságban is indulnak. Azok akik ezt megszavazták, nem arra a megoldásra gondoltak hogy majd egy csicskacsapat letudja a kötelező penzumot (az is megért egy misét amikor még ez sem ment, akkor a jogszerű kizárásra azzal fenyegetőztek hogy nem engedik el a válogatott játékosokat), aztán a nagycsapat jön és lekaszálja a termést. Idén is megvolt a lehetőség arra hogy azok a játékosok álljanak ki a rájátszásban, akik az alapszakaszt is végigjátszották. Aranyérmet azért biztos hogy fognak kapni, már előre elkészült úgy 70-80 darab... Azzal az álszent dumával meg nem kéne jönni hogy a VB előtt kell a lábakba a meccs, mert ez egyszerűen nem igaz. Másrészt hogy lesz így a farmcsapat tagjainak play-off tapasztalata? :D
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2012.03.20. 09:18:32
Azért ez hihetetlen! Mert a Volán fényévekre van a Miskolctól (nem mellesleg a Dab-tól is...) azért miért kell leértékelni még a macik Csíkszereda elleni sikerét is? Mert öt hétig nem játszottak a csíkiak? Az nem világos, hogy ez a játékhiány miért nem a párharc első két meccsén (4-2 és 7-1 a szeredának) ütközött ki, miért csak a harmadik meccs második harmadában jutott eszébe a székely csapatnak, hogy ők tulajdonképpen játékhiánytól szenvednek és a szövetség áldozatai?
Nem, nem a Miskolc a hibás, hogy merészelt bejutni a döntőbe, idén harmadszor is. Valóban: nem ők a második legjobb csapat a hazai mezőnyben, hanem a Dunaújváros. Azonban a Dab nincs fényévekre a Maciktól, hanem egyszerűen csak egyértelműen jobbak náluk (mint láthattuk, jórészt pariban volt egymással a két csapat az idényben, még MJJSE-sikerek is előfordultak).
Ergo: egy hasonlóan tartalékos Újvárost a Volán szintén lemosott volna. esetleg nem 12-1-re, hanem 9-1-re (ahogyan a nem tartalékosnak szórtak is 6-7 gólt). Vagyis, ha nem a Miskolc jut a döntőbe, hanem bárki más a Volán ellenfele, óriási lett volna a különbség!
Én büszke vagyok arra, hogy ez a kiscsapat egy olyan kiválósággal játszhat, mint a Fehérvár. Nem hiszem, hogy bármelyik csapatban a hibást kell keresni azért, mert ez a két csapat a döntő résztvevője. Bár javaslom a Miskolccal szemben ennyire kritikus fehérvári szurkereknek, hogy gondolkodjanak el azon: ha nem zúgnak ki 4-2-vel egy olyan csapat ellen, melyet képesek voltak 8-1-re megverni, akkor most nem kellene egy OB 1-gyel vigasztalniuk magukat! Nem az a baj ugyanis, hogy a Miskolc itt van a döntőben, hanem az, hogy a Dab nincs...
Nem, nem a Miskolc a hibás, hogy merészelt bejutni a döntőbe, idén harmadszor is. Valóban: nem ők a második legjobb csapat a hazai mezőnyben, hanem a Dunaújváros. Azonban a Dab nincs fényévekre a Maciktól, hanem egyszerűen csak egyértelműen jobbak náluk (mint láthattuk, jórészt pariban volt egymással a két csapat az idényben, még MJJSE-sikerek is előfordultak).
Ergo: egy hasonlóan tartalékos Újvárost a Volán szintén lemosott volna. esetleg nem 12-1-re, hanem 9-1-re (ahogyan a nem tartalékosnak szórtak is 6-7 gólt). Vagyis, ha nem a Miskolc jut a döntőbe, hanem bárki más a Volán ellenfele, óriási lett volna a különbség!
Én büszke vagyok arra, hogy ez a kiscsapat egy olyan kiválósággal játszhat, mint a Fehérvár. Nem hiszem, hogy bármelyik csapatban a hibást kell keresni azért, mert ez a két csapat a döntő résztvevője. Bár javaslom a Miskolccal szemben ennyire kritikus fehérvári szurkereknek, hogy gondolkodjanak el azon: ha nem zúgnak ki 4-2-vel egy olyan csapat ellen, melyet képesek voltak 8-1-re megverni, akkor most nem kellene egy OB 1-gyel vigasztalniuk magukat! Nem az a baj ugyanis, hogy a Miskolc itt van a döntőben, hanem az, hogy a Dab nincs...
csatoimi 2012.03.20. 09:18:55
Ez csak a klubvezetők hibája, senki másé, ők egyeztek bele ebbe a hülyeségbe! A válogatott érdek is egy nagy marhaság, mert a vége az lesz, hogy klubbok fognak eltünni ez miatt, mert senki sem fogja vállalni ezt a megaláztatást, nem fektet pénzt egy 12-1-be! Más bajnokságban játszol, nincs mit keres itten! Nem egyenlőek az esélyek így! Milyen lenne, ha boxban összeengednék Kokót Klicskóékkal? Örülne valaki a gyilkosságnak?
kapusLaci 2012.03.20. 09:30:24
@csatoimi: Ez egy örökös vita volt,és az is marad.Itt mindkét vitatkozó félnek igaza van.
Imi,Ti is elindulnátok az EBEL-be(el is tudnátok)ha a földrajzi adottságotok nem volna ennyire elérhetetlen sajnos(:
Imi,Ti is elindulnátok az EBEL-be(el is tudnátok)ha a földrajzi adottságotok nem volna ennyire elérhetetlen sajnos(:
poraszabolcs 2012.03.20. 09:42:50
@Fermentátor: Ha nekem szólt válaszod, akkor reagálnék: egy percig sem bagatellizálom el a HSC elleni győzelmek jelentőségét, azokat a Miskolc szezonbeli csúcsmeccseinek nevezném. Gondom a hazai bajnokságok lebonyolítási rendszerével van illetve azt gondolom, hogy a Miskolc sem a csíkiak elleni győzelem előtt, sem utána nem tudott olyan magas színvonalon játszani. Játékerő szempontjából a tavalyi csapat erősebb volt, az idei eredményesebb. Ennyi.
Uteapu 2012.03.20. 09:48:13
Az OB döntő, világosan mutatja azt az elhibázott helyzetet, hogy régóta mennyire egypólusú a hokink.
Ez nem a Volán fikázása és nem a Miskolc,- de mondhatnám bár melyik csapatot- hibája. Náluk most az is látható, hogy amennyiben kiesik 3-4 meghatározó játékos, egy időutazást részesei vagyunk, vissza a múltba.Amíg a klubok a megmaradásért küzdenek csak kifutott eredmények születnek. Nem tudom, hogy a szövetség meddig akar élni Sapporo-ból, mert nem látom mi változott volna azóta.
Szerintem sz@rban vagyunk,- ezt az OB döntő is példázza,- amivel nekünk az a bajunk, hogy ha kint van büdös, ha bent marad, görcsölni fog a hasunk.
Ez nem a Volán fikázása és nem a Miskolc,- de mondhatnám bár melyik csapatot- hibája. Náluk most az is látható, hogy amennyiben kiesik 3-4 meghatározó játékos, egy időutazást részesei vagyunk, vissza a múltba.Amíg a klubok a megmaradásért küzdenek csak kifutott eredmények születnek. Nem tudom, hogy a szövetség meddig akar élni Sapporo-ból, mert nem látom mi változott volna azóta.
Szerintem sz@rban vagyunk,- ezt az OB döntő is példázza,- amivel nekünk az a bajunk, hogy ha kint van büdös, ha bent marad, görcsölni fog a hasunk.
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2012.03.20. 09:50:05
@poraszabolcs: Lehet, hogy ezt értettem félre: "...a többi ezüst is szimplán a körülményeknek köszönhető, és ebben a Szövetség is vastagon benne van, mint ahogy nálunk is abban, hogy öt héten keresztül meccs nélkül hagyta a HSC-t. "
Ha félreértettelek, akkor bocs a kirohanásért!
Mindenesetre azt tartom, hogy - túl azon, hogy mivel mindkét csapat akarta a döntőt, örüljünk annak, ami van! - ha valaki rossz helyen van ebben a fináléban, az nem a Miskolc, hanem a Fehérvár. Ha a Barcelona focicsapata a várható otthoni "kudarc" (ezüstérem a reál mögött) után bejelentkezne, hogy szeretne játszani a Debrecennel a magyar bajnoki címért és nyerne soknullára, akkor nekem eszembe nem jutna azon morfondírozni, hogy a Loki van rossz helyen, jobb lett volna döntőbe a Vidi. Nem, az a meccs (amellett, hogy fociünnep lenne a DVSC számára) a Barca számára lenne tévedés!
Ha félreértettelek, akkor bocs a kirohanásért!
Mindenesetre azt tartom, hogy - túl azon, hogy mivel mindkét csapat akarta a döntőt, örüljünk annak, ami van! - ha valaki rossz helyen van ebben a fináléban, az nem a Miskolc, hanem a Fehérvár. Ha a Barcelona focicsapata a várható otthoni "kudarc" (ezüstérem a reál mögött) után bejelentkezne, hogy szeretne játszani a Debrecennel a magyar bajnoki címért és nyerne soknullára, akkor nekem eszembe nem jutna azon morfondírozni, hogy a Loki van rossz helyen, jobb lett volna döntőbe a Vidi. Nem, az a meccs (amellett, hogy fociünnep lenne a DVSC számára) a Barca számára lenne tévedés!
csatoimi 2012.03.20. 09:50:27
@kapusLaci: Az Ebel indulás nagyon jó, de az ob1-el nem szabad összeengedni!
check 2012.03.20. 09:59:38
@Uteapu: Right. Akkor most gondolj bele, ha a sapporoi hősök elfogynak...
Valóban semmi nem változott Japán óta és ez elkeserítő.
A TAO-s pénzekkel talán lélegzethez juthatnak a csapatok, de félek, hogy ez nem lesz elég
Valóban semmi nem változott Japán óta és ez elkeserítő.
A TAO-s pénzekkel talán lélegzethez juthatnak a csapatok, de félek, hogy ez nem lesz elég
kerusz 2012.03.20. 10:00:06
@poraszabolcs: De figyelj, tényleg ne hagyjuk ezt ennyiben, mert ettől nem lesz jobb. Mi volt a gond a szervezéssel és a lebonyolítással?
bagyula 2012.03.20. 10:00:11
@csatoimi: Egyetertek. A MOL-Liga PO is izgalams, az EBEL PO is izgalmas...kar, hogy az OB1 nem tud izgalmas lenni. Nem ugy a roman PO! Viszlat jovo heten a Vakar Lajosban es Hajra Sport Club! :)
solarys 2012.03.20. 10:05:43
Sajnos ekkora tudás és képesség különbség mellett nem élvezhető egy találkozó. A mostani pechesen tartalékos Medvéket még a DAB is hasonlóan nagy arányban verné. Ez már várható volt a miskolciak Fradi elleni elődöntője után.
Azon lehet elméleti vitákat folytatni jó vagy rossz, hogy a Volán játszik az OB1-ben, de igazán jó megoldást nehéz kitalálni. Viszont az idény során a DAB szimpatizánsok is várták hogy játszanak a Volánnal tét meccset. Az elődöntőjük után ők is csalódottak voltak. Sajnos még a DAB idei eredményesebb szezonja után is, még mindig elég nagy a különbség, pláne az idei Fehérvár nagyon jól összeállt. Az EBEL és a MOL liga más szintet képvisel fizikálisan, technikailag, játék sebességben.
Jövőre talán előre lépés lehetne a Slohokej ligával való bővülés, csatlakozás, persze erősödnie, bővülnie kellene a hazai csapatoknak is sok mindenben!
Azon lehet elméleti vitákat folytatni jó vagy rossz, hogy a Volán játszik az OB1-ben, de igazán jó megoldást nehéz kitalálni. Viszont az idény során a DAB szimpatizánsok is várták hogy játszanak a Volánnal tét meccset. Az elődöntőjük után ők is csalódottak voltak. Sajnos még a DAB idei eredményesebb szezonja után is, még mindig elég nagy a különbség, pláne az idei Fehérvár nagyon jól összeállt. Az EBEL és a MOL liga más szintet képvisel fizikálisan, technikailag, játék sebességben.
Jövőre talán előre lépés lehetne a Slohokej ligával való bővülés, csatlakozás, persze erősödnie, bővülnie kellene a hazai csapatoknak is sok mindenben!
kerusz 2012.03.20. 10:05:57
@kapusLaci: Még egyszer: senki nem kötelezi a Fehérvárt, hogy a Miskolc ellen kabarézzon, el lehet küldeni a farmcsapatot is Miskolcra és lehet menni keresni edzőpartnert, már kilencen kiestek az EBEL-ből.
zsozsi68 2012.03.20. 10:07:11
Az elődöntők előtt sokaknak nem tetszett, mert leírtam, hogy az OBI engem nem hoz lázba. Magyarázkodnom kellett, hogy nem a DAB-ot, Miskolcot/Fradit becsülöm le, hanem a Volán ilyetén szereplése ellen tiltakozom. Tegnap erőt vettem magamon, végignéztem a meccset, ez fehérváriként is több mint kellemetlen volt... @eszel59: Kivételesen nem értek egyet, a foci BL vagy az A csop. nem egészen az OBI, szerintem nem volt akkora csoda, hogy döntőt játszotok.
check 2012.03.20. 10:08:50
@kerusz: Szerintem ne vedd személyesnek a dolgot. A megfogalmazás félreérthető volt, inkább a versenykiírást lehetne kritizálni, de azért nem igaz, hogy minden évben ilyentájban ez a téma (tavaly az volt, hogy a DAB egy 5 meccses gyilkos párharc másnapján kezdett a Volán ellen a döntőben). Egyszer végre tisztázni kellene, hogy mi merre mennyi és nem hagyni, hogy a lobbierők egymásnak feszüljenek és az erősebb nyer.
benö51 2012.03.20. 10:09:10
Lehetne egy olyan megoldása is , hogy nem rájátszás szerinti döntő, hanem 1 teljes kőr a magyar csapatoknak azzal a feltétellel, hogy a Volán csak idegenben játszik.Az 5 csapat amelyik most szerepel a bajnokságban ebben a 12 napba le is tudná játszani. 1 meccsre a Volán ellen mindenki felszívná magát és lehet, hogy szorosabb lenne.
A véleményem szerint minden csapat szurkolóinak meg kell adni a lehetőséget hogy élőben hazai pályán tét meccsen lássa jelenlegi legerősebb magyar csapatot.
Ahogy tavaly Miskolcon előtte a DAB ellen nem sikerült a rendes játék időben nyernie a Volánnak, sőt az UTE ellen ki is kapott 3 éve úgy a fentiek szerinti lebonyolításban érdekes lehetne a bajnokság vége.
A véleményem szerint minden csapat szurkolóinak meg kell adni a lehetőséget hogy élőben hazai pályán tét meccsen lássa jelenlegi legerősebb magyar csapatot.
Ahogy tavaly Miskolcon előtte a DAB ellen nem sikerült a rendes játék időben nyernie a Volánnak, sőt az UTE ellen ki is kapott 3 éve úgy a fentiek szerinti lebonyolításban érdekes lehetne a bajnokság vége.
Uteapu 2012.03.20. 10:11:55
@check: Nem merek belegondolni!
A TAO? Szalma szál, az amin amin még levegőt veszünk?
Annak ott lenne a helye, ahová elvileg szánták, csak hát...
A TAO? Szalma szál, az amin amin még levegőt veszünk?
Annak ott lenne a helye, ahová elvileg szánták, csak hát...
macik 2012.03.20. 10:13:42
A tököm tele van már a fehérváriak -különösen Palkovics- fanyalgásával. Tetszettek volna élni a hazai pálya előnyével az OJ ellen, oszt akkor oszthatnátok az észt az EBEL-ben. Palko itt játszik, de kérdem én, hogy minek, ha a válogatottságot lemondta, akkor már inkább egy fiatal fehérvári kapjon több lehetőséget.A lebonyolítási rend előzetesen el lett fogadva, a következő évben érje el azt a T. fehérvári csapat, hogy ha Ők kipottyannak az EBEL-ből, akkor ellenük vagy csak a DAB, vagy csak a többi csapatból összeállított OB-s válogatott játszhasson, hogy szegények inkább ne fanyalogjanak. Gondolom Nekik sem esett volna jól anno a svájci vb-n, ha a kanadaiak testületileg lesajnálták volna a magyar válogatottat...
Video Tóni 2012.03.20. 10:14:58
Benö, nem gondolhatod komolyan hogy a többi csapat szurkolóinak az a leghőbb vágya hogy láthassák a legerősebb csapatot :) Nem mindenki divat-siker-szurkoló...
kerusz 2012.03.20. 10:17:56
@check: Attól függ, milyen változásokra vártál. Tényleg, milyenekre?
kerusz 2012.03.20. 10:18:50
@check: Nem személyeskedésnek veszem, tényleg érdekel, mert most kell kiírnunk lassan a következő évi bajnokságot.
Szamovár 2012.03.20. 10:23:05
Nem, tudom ki hogy van vele, de én élveztem azt a meccseket, amikor Svájcban, az A csoportban 9 gólt kaptunk...
És akkor is büszke voltam a csapatra.
És akkor is büszke voltam a csapatra.
poraszabolcs 2012.03.20. 10:26:55
@kerusz: Az OB I-ben az, hogy a Nagyvolán agyonvág mindenkit, a romániai rájátszásban pedig az, hogy a HSC-t kihagyták belőle. Értem én, hogy Mol-liga döntővel kalkuláltunk, de azért 14-17 meccset le lehet játszani majd' 40 nap alatt. A HSC szezonbeli 49. hivatalos mérkőzésére készül (ha jól számolom), ez a szám messze az utóbbi évek legalacsonyabbja. Szerintem nem ez a fejlődés útja. Azt is megértem, hogy baromi nehéz összehangolni a dolgokat, de...
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2012.03.20. 10:27:02
@kerusz: Az hülyeség, hogy meghatároznátok, hogy egy versenysorozatra szeptemberig lehet nevezni mondjuk max. 30 játékossal és menet közben mondjuk három (öt?) fővel lehet azt még kipótolni? Így a kiemelkedő csapat(ok) végig kb. ugyanazzal a csapattal játszanak. Majd ő(k) még az elején eldönti(k), mennyire fontos nekik az OB I, a Mol Liga.
kerusz 2012.03.20. 10:33:36
@poraszabolcs: Azt is meg kell tanulni, hogy egy csapat eredményes legyen. Például az U20-as válogatott évek óta nem tud feljutni, mindig azt hisszük, ők a legerősebbek,és mindig van, aki eredményesebb náluk. Az fontos, hogy legyenek csapatok, akik eredményesek tudnak lenni. Ezek szerint a Miskolc Lindqvisttel olyan edzőt talált,aki ezt isképes megtanítani. Egyébként szerintem a Miskolc idén is rengeteget lépett előre, mert amg tavaly MOL Liga szinten nagyon jó légiósai voltak, idén a hazai játékosokra hárult nagyobb teher, ráadásul Lindqvist elég bátran játszatta a fiatalokat is. Idén Ritó (1994-es), Orosz és Miskolczi (mindketten 1993-asok) alapember lett náluk.
gogosz 2012.03.20. 10:34:35
@kerusz: Az már előrelépés lenne, ha arra találnátok megoldást, hogy egy csapatnak sem változhasson ekkorát a játékereje a végére.
OliBLOOD 2012.03.20. 10:36:30
@kerusz: benö javaslatát fontolóra lehetne venni. 15 játéknap van most az OB1 rájátszásában.
Tegyük fel, jövőre jön a Vasas és a Debrecen is. Így 7 csapat lenne, páratlan csapatlétszám révén 14 meccsnapra lenne szükség ahhoz, hogy egy oda-vissza kört tudjanak játszani a csapatok.
Igaz ebben a verzióba is erősen bekavarhat, hogy ki mikor játszik a Volánnal (pl ha az első pár kört még a farm játsza végig, utána pedig megérkezik az EBEL csapat)
Plusz ha egyes csapatok csak OB1-ben indulnának, akkor azt is meg kell oldani, hogy ne csak ez a 12 meccsük legyen. Akkor bejöhet az alapszakasz-középszakasz rendszer a bónuszpontokkal.
Esetleg alapszakasz, bónuszpontos középszakasz ami csak odavágóból áll és egy négycsapatos minitorna lenne a döntő.
Igazából csak ötletelek, végig kellene gondolni, hogy minek hol van a buktatója (biztosan találni).
Tegyük fel, jövőre jön a Vasas és a Debrecen is. Így 7 csapat lenne, páratlan csapatlétszám révén 14 meccsnapra lenne szükség ahhoz, hogy egy oda-vissza kört tudjanak játszani a csapatok.
Igaz ebben a verzióba is erősen bekavarhat, hogy ki mikor játszik a Volánnal (pl ha az első pár kört még a farm játsza végig, utána pedig megérkezik az EBEL csapat)
Plusz ha egyes csapatok csak OB1-ben indulnának, akkor azt is meg kell oldani, hogy ne csak ez a 12 meccsük legyen. Akkor bejöhet az alapszakasz-középszakasz rendszer a bónuszpontokkal.
Esetleg alapszakasz, bónuszpontos középszakasz ami csak odavágóból áll és egy négycsapatos minitorna lenne a döntő.
Igazából csak ötletelek, végig kellene gondolni, hogy minek hol van a buktatója (biztosan találni).
Video Tóni 2012.03.20. 10:38:34
Eleve hülyeség elindítani úgy a csapatokat hogy nem azonos feltételek érvényesek rájuk. Hogy szerezzen azonos minőségű támogatókat az a csapat aki csak az OB1-ben indulhat azéval aki az EBEL-ben is? A játékosokról ne is beszéljünk, még ha ugyanazt a pénzt meg is kapná szeritned melyik csapatot választja?
miki78 2012.03.20. 10:39:57
@kerusz: Ha tényleg érdekel, akkor én volánosként mondom:
Az AV19 az OBI-ben csak azokat a játékosokat nevezheti, akik nevezve voltak az alapszakaszban is. Esetleg lehet 3 játékos + egy kapus az EBEL keretből, ahogy pl. a fociban az olimpiákon 3 túlkoros. A nevezéseket le kell adni a PlayOff előtti utolsó átigazolási szezon utolsó napja utáni napon.
Ez persze vonatkozhatnak akkor a Dab-ra is, hogy ne legyen csak Lex-Volán :)
Az AV19 az OBI-ben csak azokat a játékosokat nevezheti, akik nevezve voltak az alapszakaszban is. Esetleg lehet 3 játékos + egy kapus az EBEL keretből, ahogy pl. a fociban az olimpiákon 3 túlkoros. A nevezéseket le kell adni a PlayOff előtti utolsó átigazolási szezon utolsó napja utáni napon.
Ez persze vonatkozhatnak akkor a Dab-ra is, hogy ne legyen csak Lex-Volán :)
EmceeMike · http://emceemike.blog.hu 2012.03.20. 10:42:29
@stfocus: @poraszabolcs: @csatoimi: @Uteapu: Elmondtatok mindent, és csak egyetérteni tudok. Ez így csak egy komédia. Bár lehet, hogy a laikus nézők jól szórakoznak rajta, meg a fehérváriak...
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2012.03.20. 10:42:50
@miki78: Pontosan! (Én is a lex-Volánt kerülendő használtam a TSZ-ot.)
:)
:)
Spigott 2012.03.20. 10:43:36
Nem tudom, én amondó vagyok, hogy igenis kellenek a Volán elleni meccsek, mert az "itthoni" csapatoknak ez komoly erőpróba, ártani nem árthat, ugyanakkor valahogy meg kellene tartani (vagy visszahozni) a bajnoki rájátszás komolyságát is, az nem segít az OB I eladásában, ha alsó hangon 6-7 gól különbség van a csapatok között a döntőben/elődöntőben. A Volán keretének nevezési létszám szabályozása, vagy az alapszakasz meccsszám kvóta csökkentheti a különbséget, de erre meg az öreg Csicsó mondhatja azt, hogy nem azért fizeti a játékosait, hogy, ha esetleg újra visszaesnek a bajnokságba, akkor csak üljenek a nézőtéren, szóval jót senkinek nem lehet tenni. Valahol azonban mégis az lenne a legjobb megoldás, hogy amennyire komolyan veszi az alapszakaszt a Volán, annyira vegye komolyan a rájátszást is. Nem a magunk fényezése miatt mondom, mert volt, hogy mi is gyengébb csapattal álltunk ki egy-egy meccsre, de azért igyekeztünk jól elosztani a csapatot, még akkor is, ha ez nem ment mindig zökkenőmentesen. A farmmal együtt a Volánnak is van olyan bő kerete, mint nekünk, sztm meg tudnák oldani ők is, még az EBEL mellett is. Bár az is igaz, hogy egy Palkovics, vagy Ladányi, esetleg a Balu már nem biztos, hogy odalenne egy olyan négynapos túráért, mint amit mi nyomtunk a Feldkirch/Miskolc útvonalon.
Káosz Professzor 2012.03.20. 10:48:00
Azért gondolom ezt a helyzetet a versenykiírás hibájának, mert a Volán bármilyen lépése vitákat gerjesztene: ha a legerősebb csapatukkal indulnak, akkor nem fair, mert más kávéház, ha meg nem azzal (pedig "ráérnek"), akkor meg lenézik az OBI-et.
A Volán részéről egyértelműen az a sportszerű ebben a helyzetben, hogy teljes csapattal komolyan beleállnak a meccsbe, és kihozzák a maximumot.
Viszont a jövőben valóban kellene egy olyan megoldás, ami már az elején elvágja ezt a gordiuszi csomót. A fentebb már vázolt verzió, hogy csak az jétszhasson a PO-ban, aki X meccsen szerepelt a Mol ligában, pl. működne.
Azt hiszem egyébként, hogy a klubvezetők is csak most szembesülnek 100%-ban azzal, hogy mekkora a különbség egy jó Volán és az OBI között. Talán kellett ez a pofon, és nem a Miskolcnak, hanem az egész mezőnynek.
Nem fikázni akarok ezzel, és nem élezni a különbséget a Volán és az OBI között, csak el kéne végre fogadni, hogy a kettő jelenleg fényévekre van egymástól.
(Az meg már trollmégnes lenne, ha ebből levonnám azt a következtetést, hogy miért jobb egy 4. soros Volán csatár a válogatottba, mint egy ponterős OBI-es.)
A Volán részéről egyértelműen az a sportszerű ebben a helyzetben, hogy teljes csapattal komolyan beleállnak a meccsbe, és kihozzák a maximumot.
Viszont a jövőben valóban kellene egy olyan megoldás, ami már az elején elvágja ezt a gordiuszi csomót. A fentebb már vázolt verzió, hogy csak az jétszhasson a PO-ban, aki X meccsen szerepelt a Mol ligában, pl. működne.
Azt hiszem egyébként, hogy a klubvezetők is csak most szembesülnek 100%-ban azzal, hogy mekkora a különbség egy jó Volán és az OBI között. Talán kellett ez a pofon, és nem a Miskolcnak, hanem az egész mezőnynek.
Nem fikázni akarok ezzel, és nem élezni a különbséget a Volán és az OBI között, csak el kéne végre fogadni, hogy a kettő jelenleg fényévekre van egymástól.
(Az meg már trollmégnes lenne, ha ebből levonnám azt a következtetést, hogy miért jobb egy 4. soros Volán csatár a válogatottba, mint egy ponterős OBI-es.)
miki78 2012.03.20. 10:51:41
@Káosz Professzor: minden évben megjön ez a pofon, csak egyre nagyobbak...
2012.03.20. 10:58:07
Magyar bajnoki döntőt nagy Volán nélkül!
És
Szuperbajnoki döntőt nagy Volán - Liga válogatott között 2. v 3. győzelemig tartó párharcot! A Vb felkészülés jegyében!
És
Szuperbajnoki döntőt nagy Volán - Liga válogatott között 2. v 3. győzelemig tartó párharcot! A Vb felkészülés jegyében!
lamkoca 2012.03.20. 11:04:13
Előre szólnék, hogy nem szeretném egy fehérvári szurkolónál sem kihúzni a gyufát, de azzal a gondolatmenettel amit Palkó nyilatkozott már több ízben ez tavaj sikerült nekem. Azt mondta ugyanis palkó, hogy ez a kiírás szerinte sportszerűtlen és teljesen értelmetlen és nem kellene kiállniuk ebben a bajnokságban. Hiszen az alap cél az lenne, hogy meccsben maradjanak a vb-ig, de még ez sem teljesül, mert ebben a sorozatban max 20-30 százalékon teljesítenek. Azt már én teszem hozzá, hogy ez a rendszer a magyar jégkorongnak is inkább káros, mivel nem igazán használ a nézettségnek sem. Ez látszik miskolcon is, hogy döntő ellenére kevesebb a néző. ennek ellenére, hangsújozom, MINDEN ÉL NÉLKÜL. Gretulálok a bajnoki címhez, és miskolci szurkolóként 3 ezüstel a hátunk mögött az sem érdekel, ha a régi időket idézo 23-1 es eredmények születnek az utolsó meccseken. De azért ne így legyen, a gól/meccs átlagot azért hozzuk! Grat még egyszer! Itt megnézhetitek a nyilatkozatot: www.nemzetisport.hu/nsotv_csapatsportok/palkovics-ennek-igy-semmi-ertelme-2122385
kerusz 2012.03.20. 11:06:03
@poraszabolcs: Hát lehet, hogy az RJSZ azzal kalkulált, hogy a HSC MOL Liga döntőt játszik, de ezzel én nem tudok mit kezdeni.
A történeti hűséghez tartozik, hogy az én eredeti javaslatom az volt, hogy a MOL Liga tartson a szezon elejétől a végéig, de ezt egyetlen csapat (sem OB I-es, sem erdélyi, sem román) és az RJSZ sem fogadta el. Hát most azt esszük, amit kifőztünk, ligaelnökként nem vagyok abban a helyzetben, hogy bármit letoljak a csapatok torkán.
A másik: tegnap volt egy hosszú és tartalmas beszélgetésünk néhány szakemberrel. Például Stephan Lundh, a DAB edzője azt mondta, hogy nagyon hasznosnak és jónak tartotta, hogy a csapata tétmeccsen is játszott a Volán ellen. Mert míg a DAB játékosainak volt 15-20 erős meccse a szezonban, a Volánnak volt 50, és a DAB játékosainak, akik szeretnének válogatottak lenni, vagy egyáltalán fejlődni, meg kell tapasztalniuk a különbséget. Persze, hogy egyelőre garantált a bukta, de ha valaki javulni akar, akkor rendszeresen meg kell tudja méresse magát a nála erősebbekkel.
Glen Williamson pedig pl. azt mondta, hogy nagy hiba, hogy van MOL Liga, van kupa és van OB I is, egy sorozatnak kellene lennie és annak a szezon végéig tartani, a nagy Volán pedig játsszon csak az EBEL-ben.
Szó volt még sok minden másról is, de ennyi vág most a témába.
A történeti hűséghez tartozik, hogy az én eredeti javaslatom az volt, hogy a MOL Liga tartson a szezon elejétől a végéig, de ezt egyetlen csapat (sem OB I-es, sem erdélyi, sem román) és az RJSZ sem fogadta el. Hát most azt esszük, amit kifőztünk, ligaelnökként nem vagyok abban a helyzetben, hogy bármit letoljak a csapatok torkán.
A másik: tegnap volt egy hosszú és tartalmas beszélgetésünk néhány szakemberrel. Például Stephan Lundh, a DAB edzője azt mondta, hogy nagyon hasznosnak és jónak tartotta, hogy a csapata tétmeccsen is játszott a Volán ellen. Mert míg a DAB játékosainak volt 15-20 erős meccse a szezonban, a Volánnak volt 50, és a DAB játékosainak, akik szeretnének válogatottak lenni, vagy egyáltalán fejlődni, meg kell tapasztalniuk a különbséget. Persze, hogy egyelőre garantált a bukta, de ha valaki javulni akar, akkor rendszeresen meg kell tudja méresse magát a nála erősebbekkel.
Glen Williamson pedig pl. azt mondta, hogy nagy hiba, hogy van MOL Liga, van kupa és van OB I is, egy sorozatnak kellene lennie és annak a szezon végéig tartani, a nagy Volán pedig játsszon csak az EBEL-ben.
Szó volt még sok minden másról is, de ennyi vág most a témába.
lamkoca 2012.03.20. 11:14:54
@poraszabolcs: Ezt miskolciként, abszolút aláírom! Tényleg nem tudtunk olyan kiemelkedő meccset játszani, mint a csík ellen. És igen a tavaji csapat sokkal erősebb volt, az ideinek viszont van szerencséje, és így legalább a fiatalok is több szeerephez jutnak. Tavaj ez nem volt és lásd Ritó mekkorát fejlődött!
jegib 2012.03.20. 11:37:19
lehet balgaságot kérdezek, meg az is lehet volt már téma. Miért nem csinálnak egy teljes szezonos MOL ligát, ami egyben a magyar bajnokság is? Hogy meccsben maradjanak a rájátszásból kieső csapatok, lehetne helyosztókat vívni. Vagy esetleg megnyitni az átigazolási piacot csak és kizárólag ligán belül.
Video Tóni 2012.03.20. 11:51:05
A MOL ligát az EBEL konkurrensévé kell felfejleszteni, kuncsorogjanak nálunk az osztrákok! Ehhez kéne hosszú távú terveket elkészíteni.
Uteapu 2012.03.20. 11:56:53
Kicsit leragadtunk a Volán-többiek közti különbségen, ami valós, mindenki előtt világos. Nem ez az alapvető baj és nem a mostani OB döntő minősége. Szóba került a Kanada-Magyar VB meccs, ami a most folyó döntőre hajaz. Pillanatnyilag tök mindegy, hogy a Volán, hogyan jutott idáig, összességében analóg a helyzet.
Mondhatnám az általuk, sokat hangoztatott szlogent, hogy tessék, kövessük az ő példájukat, amit ők sem gondolnak igazán komolyan, csak a sok basztatás miatt jön elő. No de az nem fog menni, mert nincsenek meg a feltételek hozzá.Miből, kikből? Azari, Egri dolgozik, van elképzelése, tudna mit csinálni. Aztán van még... izé,... van még?
Itt van pár jó külföldi tréner, akik tán' dolgozhatnának máshol is de nekünk, értünk dolgoznak. Nem nekik kéne,(mint ahogy Kerusz írta) ötletelni a hokink rendbetételén, nekik más a feladatuk, a tanácsaik viszont nagyon hasznosak lehetnek. Élni kéne vele. Most még van koksz a kályhában, vissza kéne menni, nem hagyni kialudni.
Mondhatnám az általuk, sokat hangoztatott szlogent, hogy tessék, kövessük az ő példájukat, amit ők sem gondolnak igazán komolyan, csak a sok basztatás miatt jön elő. No de az nem fog menni, mert nincsenek meg a feltételek hozzá.Miből, kikből? Azari, Egri dolgozik, van elképzelése, tudna mit csinálni. Aztán van még... izé,... van még?
Itt van pár jó külföldi tréner, akik tán' dolgozhatnának máshol is de nekünk, értünk dolgoznak. Nem nekik kéne,(mint ahogy Kerusz írta) ötletelni a hokink rendbetételén, nekik más a feladatuk, a tanácsaik viszont nagyon hasznosak lehetnek. Élni kéne vele. Most még van koksz a kályhában, vissza kéne menni, nem hagyni kialudni.
Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2012.03.20. 11:57:08
@Káosz Professzor: A Volántól természetesen nem sportszerűtlen, hogy teljesen komolyan veszik az elődöntőt és a döntőt.
Azonban, ha szeretnénk, hogy ezek a meccsek komolyabbak legyenek, valóban érdemes változtatni. Nem a Volánon, hanem a kiíráson. :)
Azonban, ha szeretnénk, hogy ezek a meccsek komolyabbak legyenek, valóban érdemes változtatni. Nem a Volánon, hanem a kiíráson. :)
kerusz 2012.03.20. 12:00:01
@jegib: mert
1.) az OB I-es csapatok nem akarták
2.) a Volán nem akarta
3.) a HSC, Brassó, Steaua nem akarta
4.) az RJSZ nem akarta
az MJSZ meg nem foglalt állást.
1.) az OB I-es csapatok nem akarták
2.) a Volán nem akarta
3.) a HSC, Brassó, Steaua nem akarta
4.) az RJSZ nem akarta
az MJSZ meg nem foglalt állást.
Kakaós csiga 2012.03.20. 12:01:32
@kerusz: " DAB játékosainak, akik szeretnének válogatottak lenni, vagy egyáltalán fejlődni, meg kell tapasztalniuk a különbséget."
A kapusaink nem sokat tapasztalhattak néhány farm játékossal karöltve!!!
A kapusaink nem sokat tapasztalhattak néhány farm játékossal karöltve!!!
kerusz 2012.03.20. 12:04:22
@Uteapu: Már miért nem kellene nekik ötletelni ezen? A miénkénél sokkal fejlettebb hokikultúrából jöttek, elemi érdekünk, hogy minél többet megtudjunk abból, ami a fejükben van.
Szoljanka 2012.03.20. 12:11:39
Azt gondolom, hogy pár ember elfeledkezik itt arról az aprócska körülményről, hogy az OB1 5. helyezettje (tök mindegy melyik klub) nem tudta elkapni a második csapatunkat sem. Persze ha nem jutunk PO-ba az EBEL-ben, akkor már ott jöhetett volna a nagyVolán, de nem így volt, a farm játszott. Ha ez nem így történik most nem lenne miről beszélni, menne az Újváros-Miskolc döntő...
Video Tóni 2012.03.20. 12:12:22
Tök mindegy hogy mit ötletelnek az edzők, ha a döntés joga annak a pár embernek a kezében van akik egy totálisan más rendszerben nevelkedtek és csak a saját malmukra akarják hajtani a vizet...
exL:1 2012.03.20. 12:16:19
@Video Tóni: nem rossz 5 let,de ehhez az kellene,hogy aki megnyeri az ötös lottó telitalálatot,az a 2milliárd forintot ossza szét egyenlő arányban a Mol liga csapatai közt,és szigorúan ellenőrizze ,hogy tényleg arra költötték e a pénzt amire kell.Ezt a Teréz anya feelinget cirka 3-4éven keresztül kellene megtennie minden 1.5-2milliárd nyereményt elérő szerencsés és önzetlen lottónyertesnek:)Erre mennyi esélyt látsz?Én nem sokat.Mivel mesék nincsenek,ezért nem valószínű hogy Pierre Page zaklatná keruszt ,hogy vegye be a Salzburgot a mol ligába,és cserébe megígéri hogy tündi bündi lesz,és soha egy rossz szót nem szól a magyar hokiról,és szurkolókról... Mol liga a lehetőségeihez képest nem rossz.A lehetőségihez képest.Van bizonyos szinten 3 jó csapat (2 magyar 1 erdélyi) és a többiek,kik kisebb nagyobb távolságból követik őket.Egy Dabnak a szezonban cirka 10-12komoly meccse ( NL-t nem számolva,ki tudja lesz e ősztől)és a többi 40 egynéhányon nem nagyon kell megizzadnia.Amíg ezen nem lehet változtatni,addig ez a szakadék meglesz a 2liga ( Ebel,Mol )közt.Ebelben minden meccsen odakell tenni magát a csapatnak,ott nem 10,hanem cca. 50húzós meccs van(persze ott is előfordulnak rossz unalmas meccsek,de a hajtás a sebesség akkor is megvan)Változtatáshoz pénz kell,nem kevés(ebből lehetne igazolni tényleg minőségi légiósokat,nem szlovák extraliga közép mezőny csapatainak 3- 4.soros tagjait,tisztelet a kivételnek)akiktől tanulhatnának a fiatal magyar játékosok,és idővel 2-3év felnőnének melléjük.Magyar játékosok adottak,nemsokan vannak ,akik tényleg komoly játékerőt képviselnek.Megszünt a Vasas ob 1es csapata,tiszavirág életű fennállásuk alatt nyertek mol ligát,de sajnos megszüntek, a húzójátékosai eligazoltak Miskolcra ,újvárosba,fradiba.Mégsem lett sokkal erősebb a bajnokság.Fiatal játékosok közül Galanisz ,szerintem nagyon jó játékos lenne ha évek óta nem lepkesúlyban nyomná,Mol ligában megél,de 1-2 szinttel feljebb?
Uteapu 2012.03.20. 12:32:22
@kerusz: Elfogadom, no de alapvető dolgokról, aminek természetesnek kéne lennie?
Video Tóni 2012.03.20. 12:36:45
@exL:1: Ha jól tudom a Volánnak sem kell 2 milliárd ahhoz hogy az EBEL-ben szerepeljen, mégis egész jó eredményeket ér el. A minőség javulásához sem feltétlenül kell az NHL-ből frissen kiöregedett légiósokat hozni, pláne nem 10-esével ahogy pl a Salzburg csinálja. De a MOL liga lehetne akár 16 csapatos is kelet-nyugat konferenciával, így azért egy akkora piacot lefedne, hogy nagyobb szponzorok számára is vonzó legyen. Mi magyarok nagyon merünk kicsik lenni...
Uteapu 2012.03.20. 12:38:25
@Szoljanka: Vettem.:) Na akkor lett volna itt igazán miről beszélni!
Egyébként rosszul állítottad a váltót, mert most nem csak a gépről hanem egy szép, hosszú szerelvényről van szó.:)
Egyébként rosszul állítottad a váltót, mert most nem csak a gépről hanem egy szép, hosszú szerelvényről van szó.:)
exL:1 2012.03.20. 12:49:35
@Video Tóni: Én úgy értettem hogy a 2milliárdos nyereményt elosztani a mol csapatok közt,nem 1 nek adni :)így jutna csapatonként cca évi 300milla,ebből lehetne ütős csapatot összehozni,de mint tudjuk ez csak álom kategória.16 csapatos Mol liga sem rossz 5let,ha a 16 nagyjából egyforma erős,nem pedig pofozógép.Legyen 1 nek a dab ,2 nek a Miskolc,3 nak a Szereda, Ők majdnem egyforma játékerőt képviselnek(vannak különbségek,de majdnem) folytatnád a hasonló erősségű csapatok felsorolását?nem kell 16 ig ,legyen csak 10
kerusz 2012.03.20. 12:53:36
@Uteapu: Igen, alapvető dolgokat is.
check 2012.03.20. 12:55:59
@kerusz: Én olyan alapvetőre, ahol nem érvényesülhetnek lobbiérdekek. egynek kell szövetségi szinten érvényesülni, az pedig a sportág fejlődésének az érdeke.
Nekem erősen úgy tűnik, hogy valamilyen okból mindig bekerül a Volán a kalapba, amikor tudjuk ilyen esetben nincs jó megoldás, csak kevésbé rossz (=magyarul minden megoldás sérti valakinek az érdekeit). Tisztában vagyok azzal, hogy a jelenlegi helyzetet a DAB kezdeményezte, de nyilvánvalóan azért, mert komolyan akarta venni az összes kiírást, amiben elindult, és nem játssza a Volán mintájára azt, hogy farm küszködjön, az éles csapat meg csak éles meccsen játszik.
Számomra alapvető fontosságú - ha már a sportág eladhatóságáról is szó esik - hogy olyan kiírás készüljön el, ami reális, a résztvevő csapatoknak versenyzési lehetőséget ad, és nem bohóckodásba torkollik. Ilyenkor kell a szövetségnek azt mondani, hogy oké, meghallgattam mindenkit, de a sportág érdeke azt kívánja, hogy így és így legyen, akinek nem tetszik, az kihagyhatja a lehetőséget. Na ilyen még sosem volt, ellenben ilyenkor mennek a folyamatos egyezkedések a háttérben.
Nekem erősen úgy tűnik, hogy valamilyen okból mindig bekerül a Volán a kalapba, amikor tudjuk ilyen esetben nincs jó megoldás, csak kevésbé rossz (=magyarul minden megoldás sérti valakinek az érdekeit). Tisztában vagyok azzal, hogy a jelenlegi helyzetet a DAB kezdeményezte, de nyilvánvalóan azért, mert komolyan akarta venni az összes kiírást, amiben elindult, és nem játssza a Volán mintájára azt, hogy farm küszködjön, az éles csapat meg csak éles meccsen játszik.
Számomra alapvető fontosságú - ha már a sportág eladhatóságáról is szó esik - hogy olyan kiírás készüljön el, ami reális, a résztvevő csapatoknak versenyzési lehetőséget ad, és nem bohóckodásba torkollik. Ilyenkor kell a szövetségnek azt mondani, hogy oké, meghallgattam mindenkit, de a sportág érdeke azt kívánja, hogy így és így legyen, akinek nem tetszik, az kihagyhatja a lehetőséget. Na ilyen még sosem volt, ellenben ilyenkor mennek a folyamatos egyezkedések a háttérben.
Uteapu 2012.03.20. 13:04:13
@kerusz: Régóta sejtettem két dolgot.
A világ összes kincséért nem cserélnék Veled!
Külföldi edzőnek, ez az igazi kihívás!
A világ összes kincséért nem cserélnék Veled!
Külföldi edzőnek, ez az igazi kihívás!
check 2012.03.20. 13:05:06
@kerusz: Teljesen egyetértek Lundh mesterrel, azonban annyit hozzátennék, hogy a bajnokság komolyságát meg kellene őrizni. A fentebb említett alapszakasz-kvótarendszer életszerűnek tűnik, biztos lennének ellenzői, de talán érdemes lenne megfuttatni.
Wiliamson véleménye is elgondolkodtató, azonban ez akkor működne jól, ha legalább 8-10 csapat van.
Wiliamson véleménye is elgondolkodtató, azonban ez akkor működne jól, ha legalább 8-10 csapat van.
kerusz 2012.03.20. 13:14:01
@check: De hát a MOL Ligában éppen 8 csapat van...
exL:1 2012.03.20. 13:27:31
@kerusz: Nem lehet hogy arra gondolt a mester,hogy 8-10 nagyjából egyforma erejű? Ez az erő inkább a Dab hoz mint a Steauahoz közelítsen.
Video Tóni 2012.03.20. 13:43:50
@exL:1: A Volánra is számítanék adott esetben, nem kötelező az EBEL részvétel ha adódik reális alternatíva. Még ha egy picivel lejjebb is kell adni az igényeket. Bár ha a 100 milliós mínuszt nézem, akkor elgondolkodtató hogy mi a realitás. Plusz ha tényleg lennének normális tervek akkor akár jöhetne a Jesenice (Az EBEL túl nagy falat nekik) És a Slovan távotása után a szlovákoktól is lehetne hívni amenyniben a cseh-szlovák bajnokság nem jön létre. Készüljön több terv, aztán elválik mi a jó, de a tölgyfa se nő nagyra ha már csírájában eltapossák.
kerusz 2012.03.20. 13:56:55
@exL:1: Márminthogy check mester?
zsozsi68 2012.03.20. 15:55:44
@Video Tóni: Mki a 100 millás hiányon lovagol, főleg aki elfelejti, ha nem lenne akadémia, nem lenne hiány sem. Ha minden évben lejjebb adnánk az igényeket, még mindig ki-ki meccseket játszanánk a DAB-bal. Ez biztos sokaknak tetszene, de még Újvárosban is előre! menekülnek.
poraszabolcs 2012.03.20. 15:55:54
@kerusz: Megfontolandó ötletek ezek...viszont ha csak 70-80 meccses MOL liga, akkor nincsenek nemzeti bajnokságok. A Kupákat még be lehetne valahová szúrni, de mást nem. Tényleg nehéz.
zsozsi68 2012.03.20. 16:01:09
@Video Tóni: Sokan lovagolnak a 100 millás hiányon, főleg akik elfelejtik, ha nem lenne akadémia, nem lenne hiány sem. Ha mindig lejjebb adnánk az igényekből, ki-ki meccseket játszhatnánk a DAB-bal, ami lehet, hogy sokaknak tetszene, de ők is előre! menekülnek.
gogosz 2012.03.20. 16:05:30
@exL:1: Azért a Brassót ne hagyd ki a számításoknál, mert szerintem a végére jobb formába lendültek mint a Miskolc, HSC páros. Csak a rend kedvéért és azért, hogy ne sértsük meg őket jelzem ezt.
zsozsi68 2012.03.20. 16:25:16
@zsozsi68: Inkább 2X, mint 1X sem...
exL:1 2012.03.20. 16:54:00
@gogosz: jawohl ! :)igazad van.
Szoljanka 2012.03.20. 17:24:17
@Uteapu: Jó a hasonlat! :)
Gondolkoztam, hogy állítsam-e a váltót, de én még mindig egy egyszerű gépmenetet látok, a hosszú szerelvény általatok jött létre...:))
Gondolkoztam, hogy állítsam-e a váltót, de én még mindig egy egyszerű gépmenetet látok, a hosszú szerelvény általatok jött létre...:))
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2012.03.20. 23:10:29
@stfocus:
Akkor nem értelek, mi lepett meg. Nyilvánvaló, hogy a Szövetségnek kardélen kell lavíroznia a klubérdekek között, mert sokminden elmondható a hazai korongról, csak az nem, hogy versenyképes csapatok tömkelege ostorozná a ligát.
A Volánnak éppenséggel nem alamizsna. Hidd el, jól lehet sáfárkodni egy magyar bajnoki címmel a játékosok és a szponzorok irányába is! Az Újpest bajnoki címeit azt hiszem, most éri utol a Fehérvár. A Fradi befogásához még kell 20 év.
Nem gondolom azt sem, hogy megalázó lenne a helyzet a Miskolcnak. Nem azonosak a feltételek. Ezt csak az nem tudja, aki legfeljebb az eredményre kíváncsi.
Én egyáltalán nem tartom szégyenletesnek, hogy a legjobb magyar csapat nyeri el a bajnoki címet, és azt sem, hogy jó néhány játékosnak sikerült kiemelkednie a honi szintről, persze ez örökös vitatéma lesz, amíg nem változik számottevően a magyar jégkorongos helyzet..
Akkor nem értelek, mi lepett meg. Nyilvánvaló, hogy a Szövetségnek kardélen kell lavíroznia a klubérdekek között, mert sokminden elmondható a hazai korongról, csak az nem, hogy versenyképes csapatok tömkelege ostorozná a ligát.
A Volánnak éppenséggel nem alamizsna. Hidd el, jól lehet sáfárkodni egy magyar bajnoki címmel a játékosok és a szponzorok irányába is! Az Újpest bajnoki címeit azt hiszem, most éri utol a Fehérvár. A Fradi befogásához még kell 20 év.
Nem gondolom azt sem, hogy megalázó lenne a helyzet a Miskolcnak. Nem azonosak a feltételek. Ezt csak az nem tudja, aki legfeljebb az eredményre kíváncsi.
Én egyáltalán nem tartom szégyenletesnek, hogy a legjobb magyar csapat nyeri el a bajnoki címet, és azt sem, hogy jó néhány játékosnak sikerült kiemelkednie a honi szintről, persze ez örökös vitatéma lesz, amíg nem változik számottevően a magyar jégkorongos helyzet..
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.03.20. 23:21:27
@trollfeeder: :-)))
"Hidd el, jól lehet sáfárkodni egy magyar bajnoki címmel a játékosok és a szponzorok irányába is!" Elképzelem, ahogy id Ocskay belép egy szponzorhoz hogy "Bélám! Idén is mi leszünk a bajnokok, igaz senki sem kíváncsi az OB1 döntőre, mert annyira egyértelmű!", vagy a leendő játékosokhoz "Bélám! gyere hozzánk, mert nálunk garantált magyar bajnok leszel!"
Kedves Uram! Hölgyem? Ne áltassa magát, mert a Volán az EBEL jelenlétével tud fölénőni a honi jégkorongnak, azt - nem az Országos Bajnokságot - használja mézesmadzagként!
"Hidd el, jól lehet sáfárkodni egy magyar bajnoki címmel a játékosok és a szponzorok irányába is!" Elképzelem, ahogy id Ocskay belép egy szponzorhoz hogy "Bélám! Idén is mi leszünk a bajnokok, igaz senki sem kíváncsi az OB1 döntőre, mert annyira egyértelmű!", vagy a leendő játékosokhoz "Bélám! gyere hozzánk, mert nálunk garantált magyar bajnok leszel!"
Kedves Uram! Hölgyem? Ne áltassa magát, mert a Volán az EBEL jelenlétével tud fölénőni a honi jégkorongnak, azt - nem az Országos Bajnokságot - használja mézesmadzagként!
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2012.03.20. 23:32:45
@Ringleader: Az a hajó már elment. Ha az OB1-nek hátat fordítanának ebben a helyzetben, az kínosabb, mint a hétfői meccs..
kerusz 2012.03.20. 23:33:49
@poraszabolcs: Az RJSz is ugyanazokkal a gondokkal küszködik, mint mi, csak mások az arányok. Van 3 csapat, amelyik álmából felkeltve is 10 góllal jobb mindenki másnál. Idén sikerült összehozni 6 csapatot a kezdésre (a 3 csapaton felül), ők egymás között tök jól el tudtak volna játszani az egész szezonban, ehelyett egy bonyolult sokszakaszos rendszert kellett összehozni, ahol a csapatok 18 és kb. 45 meccs között játszanak, és rendszeresek a nagy verések (22-3, 15-0, 14-0, stb...).
Nyilván el kell gondolkodni, hogy mit kezdjünk ezekkel a csapatokkal (vétek lenne veszni hagyni őket), meg azzal is, hogy van-e út felfelé és hogyan. De ehhez előre kellene gondolkodni pár évvel, eldönteni, mit akarunk és a döntés után szigorúan ragaszkodni az elhatározottakhoz.
Nyilván el kell gondolkodni, hogy mit kezdjünk ezekkel a csapatokkal (vétek lenne veszni hagyni őket), meg azzal is, hogy van-e út felfelé és hogyan. De ehhez előre kellene gondolkodni pár évvel, eldönteni, mit akarunk és a döntés után szigorúan ragaszkodni az elhatározottakhoz.
Kovácsnéni2 2012.03.21. 08:21:34
Csak a többek által is javasolt kvóta rendszert tartom igazságosnak, és hasznosnak. Csak az játszhasson a rájátszásban, aki az alapszakasz mérkőzéseinek, legalább 60%-án is játszott. Egyúttal be kell vezetni a kötelező átigazolási díjat! (Szerződések lejártakor is!)
A kosárlabdában nagyon jól működött 14 év felett minimum 1 millát kellett fizetni a nevelő egyesületnek, a játékosért. (nem tudom van-e még ott ilyen)
A kosárlabdában nagyon jól működött 14 év felett minimum 1 millát kellett fizetni a nevelő egyesületnek, a játékosért. (nem tudom van-e még ott ilyen)
eszel59 2012.03.21. 08:42:53
@zsozsi68: Persze,minden hasonlat sántí.Én ezekkel a példákkal csak azt szerettem volna érzékeltetni,hogy ha van egy csapat,aki bármilyen módon részese egy döntőnek és ott bucira veri őket a jóval erősebb és esélyesebb ellenfél,azért a "kiscsapat"és a szurkolói méltán lehetnek büszkék az oda kerülés tényére ,és az elért második helyezésre.Ezt a "jogukat"kár elvitatni még az összes "mellékkörülmény"figyelembe vétele mellett-vagy pontosan az összes körülmény mérlegelésével!
zsozsi68 2012.03.21. 09:07:27
@eszel59: Ezért írtam, hogy nem tartom csoda kategóriának a döntőbe jutásotokat, sztem megérdemelt, jogotok van kiélvezni minden percét, a hatalmas különbség ellenére is.
stfocus 2012.03.21. 11:59:35
@trollfeeder: Igazad van végülis. Értem én hogy jó lobogtatni egy Magyar Bajnoki aranyérmet a szponzorok felé, és nekünk Miskolcnak is kitűnő eredmény az ezüst és sport történelmi pillanat is. De szurkolói szinten nagyon fájó végig nézni egy 12-1 vereséggel végződő meccset és utána minden hozzá nem értőtől hallgatni hogy úristen hogy kikaptunk. Az emberek és a hozzá nem értő közönség is ki van éhezve a sportsikerekre. Így lesz minél több néző meccsről meccsre. És a legcsúnyább eredménye ennek a csúfos vereségeknek az lesz hogy a mai mérkőzésen Én és bérletes társaimon kívül túl nagy tömegre sajnos nem számítok.... És egy Magyar Bajnoki döntőnek ez nem éppen a legjobb hírverés.
Én mind a két csapatot nagyon szeretem, és Palkovics nyilatkozatával és F. Kapus cikkével teljesen egyet értek. Át kell alakítani a rendszer úgy hogy mindenkinek jó legyen. Csapatoknak, játékosoknak és szurkolóknak ezáltal a Magyar Jégkorongnak is!!!
Én mind a két csapatot nagyon szeretem, és Palkovics nyilatkozatával és F. Kapus cikkével teljesen egyet értek. Át kell alakítani a rendszer úgy hogy mindenkinek jó legyen. Csapatoknak, játékosoknak és szurkolóknak ezáltal a Magyar Jégkorongnak is!!!