Hollandiában zárják a szezont a serdülők 2012.03.16. 12:13 F. Kapus
Hollandiában zárják a szezont a serdülők
2012.03.16. 12:33: Theutus
73 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr864320183
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
blokkoló 2012.03.16. 13:34:07
Olyan U-16 ost aki befér az U-18 ba miért nem hivnak be Szerintetek?
hibasbt 2012.03.16. 15:31:26
De azt sem értem, hogy miért csak olyan emberek férnek be akik a Macban vannak vagy a Fehérvárban? Garát Zsombor van hogy a Mac -B ben játszik, talán nem is fér az A ba? Az UTE Vasas párharcból senki nem fér a csapatba? vagy más csapatokból? Ez elég szomorú
1885* 2012.03.16. 18:18:13
@hibasbt: a téma ennél a postnál lett kitárgyalva : hokikomment.blog.hu/2011/12/05/nehez_torna_var_a_serdulokre_1#comments
talán ott a válasz a kérdésedre.
@blokkoló: konkrétan?
talán ott a válasz a kérdésedre.
@blokkoló: konkrétan?
hurrá-hokizunk 2012.03.16. 20:27:20
Gratulálok annak aki bekerült! a többieknek kitartás! Fel a fejjel, majd legközelebb!
az egészben csak egyet sajnálok, az pedig,hogy Magyar Válogatottnak hívják!
senki ne magyarázza meg, hogy Magyarország legjobb hokisai vannak benne!mert mindenki tudja, hogy NEM!talán még az edzők is!
Hurrá-Hokizunk :DDDD
az egészben csak egyet sajnálok, az pedig,hogy Magyar Válogatottnak hívják!
senki ne magyarázza meg, hogy Magyarország legjobb hokisai vannak benne!mert mindenki tudja, hogy NEM!talán még az edzők is!
Hurrá-Hokizunk :DDDD
TheKaszi 2012.03.16. 22:47:37
@Szoljanka: Közben véget ért a kölyök és a serdülő döntő Volán győzelmekkel, holnap pedig az ifit is megnyerjük :)
moszkvicssluszkulcs 2012.03.17. 08:38:45
@TheKaszi: Igen, a Volán nyer/nyert/fog nyerni. És az gondolom senkit sem érdekel nálatok, hogy már az utánpótlás csapataitok is tele vannak "idegenlégiósokkal". Ez persze a Ti érdemetek, hogy olyan közeget teremtettetek, hogy megéri a szülőknek az ország minden pontjáról hozzátok vinni a gyereket. És így persze az utánpótlás bajnokságok is az ezüstről szólnak, mint a felnőtt...
Pumukli00 2012.03.17. 08:46:37
@moszkvicssluszkulcs: Sajnos, vagy nem sajnos ez van. Szerintem abban kell járni, hogy legyen még magyar területen legalább 3-4 hokiakadémia. Na annak lenne eredménye, nem is akármilyen. Székesfehérváron felismerték, hogy egy akadémiába beletenni a pénzt sokkal kifizetődőbb hosszútávon. Máshol is elkelne a megvilágosodás! Például nálunk...
1885* 2012.03.17. 09:29:00
@moszkvicssluszkulcs: és így lesz egyre gyengébb a többi klub, aztán végelgyengülésben kimúlik. Én igazán megértem a Volán törekvését, meg a nagyhal megeszi a kishalakat stb. de mit eszik majd a nagyhal, ha elfogyott a kicsi?
hurrá-hokizunk 2012.03.17. 09:44:01
@1885*:
Hú de jól írtad! Én/Mi is így gondoljuk, azt se felejtsük, hogy vannak akik ebben a korosztályban abba is hagyják a hokit, sajnos...
Hú de jól írtad! Én/Mi is így gondoljuk, azt se felejtsük, hogy vannak akik ebben a korosztályban abba is hagyják a hokit, sajnos...
1885* 2012.03.17. 10:02:28
@hurrá-hokizunk: igen, arra is értettem, hogy elfogy a kicsi vagy így vagy úgy.
Gondolom hamarosan jön a "lehet utánuk csinálni" szokásos kioktató szöveg.
Gondolom hamarosan jön a "lehet utánuk csinálni" szokásos kioktató szöveg.
hurrá-hokizunk 2012.03.17. 10:29:13
@1885*:
oh, hát Én csinálnám utánuk! de mint szülő mit tehetek???? csak annyit, hogy leviszem a hozzánk legközelebbi egyesülethez, edzeni, meccsre, és amit mond az edző betartjuk...:)
na de majd egyszer :)))"tudjátok a pénz elfogy"
oh, hát Én csinálnám utánuk! de mint szülő mit tehetek???? csak annyit, hogy leviszem a hozzánk legközelebbi egyesülethez, edzeni, meccsre, és amit mond az edző betartjuk...:)
na de majd egyszer :)))"tudjátok a pénz elfogy"
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.03.17. 10:40:22
Gyerekek, nyugalom! Kiírtam, hogy az elmúlt időszakban a Volán korosztályos szinten hol végzett és ki lett a korosztály bajnoka. A junior bajnokság kuszasága miatt, azt kihagytam, egyébként 2010 ott nyert a Volán (csak, hogy ne legyek megtámadva!) Zárójelben a Volán helyezése
2008
Kölyök Stars (3)
Serdülő Stars (2)
Ifi Dunaferr (2)
2009
Kölyök Csíkszereda (2)
Serdülő Stars (3)
Ifi Dunaferr (2)
2010
Kölyök Zalai Titánok (7)
Serdülő Stars (5)
Ifi Stars (3)
2011
Kölyök MAC (4)
Serdülő Fehérvár
Ifi FTC-Dunaferr (4)
2012
Kölyök Fehérvár (a döntőben 2:0-ra vezetnek, egy győzelem kell nekik)
Serdülő Fehérvár
Ifi Fehérvár (már biztos döntőt játszanak, nem mellesleg toronymagasan a bajnokság legjobbjai!)
Egy a jelszó,......! :-)
2008
Kölyök Stars (3)
Serdülő Stars (2)
Ifi Dunaferr (2)
2009
Kölyök Csíkszereda (2)
Serdülő Stars (3)
Ifi Dunaferr (2)
2010
Kölyök Zalai Titánok (7)
Serdülő Stars (5)
Ifi Stars (3)
2011
Kölyök MAC (4)
Serdülő Fehérvár
Ifi FTC-Dunaferr (4)
2012
Kölyök Fehérvár (a döntőben 2:0-ra vezetnek, egy győzelem kell nekik)
Serdülő Fehérvár
Ifi Fehérvár (már biztos döntőt játszanak, nem mellesleg toronymagasan a bajnokság legjobbjai!)
Egy a jelszó,......! :-)
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.03.17. 10:47:50
@Ringleader: bocsánat, a 2012-es bajnokságoknál az ifit véletlenül felcseréltem a kölyökkel, így helyesen:
2012
Kölyök Fehérvár (már biztos döntőt játszanak, nem mellesleg toronymagasan a bajnokság legjobbjai!)
Serdülő Fehérvár
Ifi Fehérvár (a döntőben 2:0-ra vezetnek, egy győzelem kell nekik)
2012
Kölyök Fehérvár (már biztos döntőt játszanak, nem mellesleg toronymagasan a bajnokság legjobbjai!)
Serdülő Fehérvár
Ifi Fehérvár (a döntőben 2:0-ra vezetnek, egy győzelem kell nekik)
Uteapu 2012.03.17. 10:55:55
@Ringleader: 2011 vége. Tehát Akkor Onnan, már döntőnek mutatkozik a fölény.:)
JoAzUgyse 2012.03.17. 11:04:18
Az egész kőkemény üzlet. A Volán megtesz mindent azért, hogy taroljon az
utánpótlás vonalon is a média velük legyen tele, hogy milyen kitűnő
munkát végeznek. Azzal a laikusok (tehát a többség) nem fog foglalkozni,
hogy ezt milyen áron és hány csapat lenullázásával teszik). Aki egy
kicsit is belelát a jégkorong utánpótlásba tisztába van vele, hogy ha
egy csapatból kiszedik a meghatározó játékosokat az tönkre vágja egy-egy
klub kitartó munkáját amit az adott korosztályba fektetett. A tavalyi
halászás után ne várja senki, hogy megáll a folyamat. A fehérvári "mi
nem csábítunk senkit" egyesület képviselői már most szezonzárta előtt
megkeresték a még arra érdemesnek tartottakat. A következő szezon már
arról fog szólni, hogy nem tudnak az utánpótlásba sem a magyar
bajnokságba maradni, mert nincs ellenfelük.
A legjobb az egészben, ahogy az akadémia által keltett költségvetési
lyukat próbálják (és meg is teszik) befoltozni, hiszen a pénz egy részét
más települések gyerekeire költik.
utánpótlás vonalon is a média velük legyen tele, hogy milyen kitűnő
munkát végeznek. Azzal a laikusok (tehát a többség) nem fog foglalkozni,
hogy ezt milyen áron és hány csapat lenullázásával teszik). Aki egy
kicsit is belelát a jégkorong utánpótlásba tisztába van vele, hogy ha
egy csapatból kiszedik a meghatározó játékosokat az tönkre vágja egy-egy
klub kitartó munkáját amit az adott korosztályba fektetett. A tavalyi
halászás után ne várja senki, hogy megáll a folyamat. A fehérvári "mi
nem csábítunk senkit" egyesület képviselői már most szezonzárta előtt
megkeresték a még arra érdemesnek tartottakat. A következő szezon már
arról fog szólni, hogy nem tudnak az utánpótlásba sem a magyar
bajnokságba maradni, mert nincs ellenfelük.
A legjobb az egészben, ahogy az akadémia által keltett költségvetési
lyukat próbálják (és meg is teszik) befoltozni, hiszen a pénz egy részét
más települések gyerekeire költik.
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.03.17. 11:18:52
@Uteapu: Ahogy látod, már 2010, 2011-ben is megmutatták oroszlánfogaikat, de aztán 2012-re végképp beértek ;-) Kutya ERős CSapatokat Órököltek :-))) Te Akkor Ocskayzol?
Uteapu 2012.03.17. 11:22:04
@Ringleader: Soha nem tettem és nem is fogom.
Nálad egy jelszó, nálam egy sokat hallott refrén jutott az eszembe.:)
Nálad egy jelszó, nálam egy sokat hallott refrén jutott az eszembe.:)
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.03.17. 11:36:28
@JoAzUgyse: a legnagyobb bajnak azt tartom, hogy nem csak a laikusok tartják úgy, hogy a Volán a legnagyobb, legjobb utánpótlás-bázissal rendelkező egyesület, hanem a saját "rózsaszínszemüveges" szurkolóik is, akik meghatározó tényezői a honi jégkorong-szurkolói társadalomnak (az okokat nem ecsetelném!), és mivel elég szűk ez a kör, az erősebbik kutya b....k elven, úgy érezhetik, hogy ez jogos alap, hiszen csinálja más utánunk, ha tudja! Viszont már akkora a szakadék (pénzügyi, marketing szempontjából) köztük és más csapatok között, hogy szinte behozhatatlan előnyre tettek szert.
Szoljanka 2012.03.17. 11:37:37
@TheKaszi: Ma hánykor lesz a meccs?
@Ringleader: "Egy a jelszó,......! :-) " Ezt a mondókát mi is be tudjuk fejezni könnyen...
@JoAzUgyse: Addig nem változik semmi, míg nem lesz még egy EBEL csapat szerintem. És junioroknál nem akarat kérdése a maradás, jön a Junior EBEL, vagyis a JEBEL...
@Ringleader: "Egy a jelszó,......! :-) " Ezt a mondókát mi is be tudjuk fejezni könnyen...
@JoAzUgyse: Addig nem változik semmi, míg nem lesz még egy EBEL csapat szerintem. És junioroknál nem akarat kérdése a maradás, jön a Junior EBEL, vagyis a JEBEL...
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.03.17. 11:38:13
@Uteapu: a refrén is, az "Ocsakyzás" is "csomagolva" lészen! :-)))
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.03.17. 11:46:52
OFF
@Szoljanka: a JEBEL-ről nekem a JezEBEL jut eszembe, ami hamis prófétát jelent :-))), kedvenc zenekarom (DM) is megénekelte már a tutit, érdemes lenne odafigyelned a refrén utolsó sorára ;-)
ON
@Szoljanka: a JEBEL-ről nekem a JezEBEL jut eszembe, ami hamis prófétát jelent :-))), kedvenc zenekarom (DM) is megénekelte már a tutit, érdemes lenne odafigyelned a refrén utolsó sorára ;-)
ON
JoAzUgyse 2012.03.17. 13:11:57
@Szoljanka: De, akarat kérdése. A Magyar szövetségnek nem kell akarnia és kész. Amennyiben elengedi a Volánt esetlegessen több korosztályban (ahogyan a Volán szeretné) és ezzel két csapat kiállítására kényszeríti minden elengedett korosztályban őket a többi klubbot agyon vágja, mert minden hadrafogható játékost el fognak vinni (mindenkinek megigérik, hogy az osztrákoknál játszanak aztán vagy úgy lesz vagy nem).
1885* 2012.03.17. 13:32:36
@JoAzUgyse: igen.
@hurrá-hokizunk: sok szülő meg leviszi a nem túl távoli Fehérvárra, mert onnan lehetsz kerettag, meg Rózsadombról, XI. XII. kerület-ből hamarabb leérsz Fehérvárra, mint Újpestre vagy Erzsébetre. És akkor bizony pénz is lesz mindig...
@Ringleader: és a bajnokokból hányan játszottak tavaly is ott?
@hurrá-hokizunk: sok szülő meg leviszi a nem túl távoli Fehérvárra, mert onnan lehetsz kerettag, meg Rózsadombról, XI. XII. kerület-ből hamarabb leérsz Fehérvárra, mint Újpestre vagy Erzsébetre. És akkor bizony pénz is lesz mindig...
@Ringleader: és a bajnokokból hányan játszottak tavaly is ott?
Theutus 2012.03.17. 13:37:52
@1885*: a Csík ellen döntőző csapatban 6 vagy 8 dújvárosi van, nem emlékszem pontosan, ha vki nem rest számolja ki
és van csíki illetve pesti nevelésű játékos is a csapatban
és van csíki illetve pesti nevelésű játékos is a csapatban
Theutus 2012.03.17. 13:44:32
Csíki Zoli - Csík
Reisz Áron - Csík
Sárpátki Tamás - Csík
Lengyel Levente - Dab
Hamvai Szilárd - Dab
Lajcs Marcell - Dab
Orosz Donát - Ute
Dósa Krisztián - Sztárok
a csíkiként feltüntetett játékosok két éve a Fradiban szerepeltek, tavaly pedig a Dabban
szóval a csíki különítménnyel együtt 6 a dújvárosi
Reisz Áron - Csík
Sárpátki Tamás - Csík
Lengyel Levente - Dab
Hamvai Szilárd - Dab
Lajcs Marcell - Dab
Orosz Donát - Ute
Dósa Krisztián - Sztárok
a csíkiként feltüntetett játékosok két éve a Fradiban szerepeltek, tavaly pedig a Dabban
szóval a csíki különítménnyel együtt 6 a dújvárosi
1885* 2012.03.17. 13:54:04
@Theutus: köszi. Na ezért jó edzőnek lenni, dolgozol évekig, aztán más learatja a babérokat. Cool.
Serdülő
Gadácsi - MAC / 2003-2010
Szász - MAC /2003-2010
Imre - Stars
Kornakker Drago
Sándor DAB
Erdély DAB
+ vagy 4 játékos Zalaegerszegről, ők gondolom Árpi bácsit követték.
Serdülő
Gadácsi - MAC / 2003-2010
Szász - MAC /2003-2010
Imre - Stars
Kornakker Drago
Sándor DAB
Erdély DAB
+ vagy 4 játékos Zalaegerszegről, ők gondolom Árpi bácsit követték.
Jégkorong 2012.03.17. 14:28:17
@Theutus: minden edző álma az elittel dolgozni. Erről jut szembe, a tendencia a "nagyobbaknál" folytatódik; a "selejtezés" elkezdődött...
Jégkorong 2012.03.17. 14:36:11
@Theutus: 9-10 játékos nem lehet/lesz tagja továbbá az "elitképzésnek".
Jégkorong 2012.03.17. 14:40:44
@Theutus: igen ( 90% ).
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.03.17. 15:24:37
@1885*: bocsánat, hogy nem írtam oda, de külföldről írok...éppen Irónia vadvizein evezek eme csodálatos márciusi délutánon. Már korábban figyeltem az Akadémia alakulását, nagyságrendileg 50-50 %-os a fehérvári-nem fehérvári nevelés jelenléte pillanatnyilag.
moszkvicssluszkulcs 2012.03.17. 15:28:49
Ha az utolsó meccsek összeállításait nézem:
Volán kölyök=8 hazai nevelés/8 idegen
Volán Serdülő=9 hazai nevelés/8 idegen
Volán Ifi=14 hazai nevelés/8 idegen
Volán kölyök=8 hazai nevelés/8 idegen
Volán Serdülő=9 hazai nevelés/8 idegen
Volán Ifi=14 hazai nevelés/8 idegen
1885* 2012.03.17. 15:29:09
@Ringleader: telefonról isteni irkálni :) Thetussal összeraktuk, hasonló stat. jött ki. Hoggy vannak az Irónok?
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.03.17. 16:02:45
@1885*: az irónok szárazföldi lények, így nem találkoztam egyel sem! :-)
Más. Alapvetően nem vagyok az akadémiák ellen, sőt! Ilyen kis játékosállományú szövetség mellett az egyik legjobb dolognak tartom. Viszont az egyeduralmat nem. Tudom, politikai és gazdasági lobby kell ahhoz, hogy más csapatok is felvegyék a versenyt (nem kevésbé hozzáértés - utalva itt a sajátjaimra is), mert ellenkező esetben, valóban a kis- és középcsapatok kárára megy az egész.
A megoldást én két dologban látnám:
1. A sportolói szerződésekben, ahol az amatőr szerződés erősebb, támadhatatlanabb lenne;
2. egy sportszövetségi szintű draft-rendszer kialakításában (ehhez mindenképp kellene legalább 5-6 komoly klub, amelyből 2-3 akadémia jellegű)
Más. Alapvetően nem vagyok az akadémiák ellen, sőt! Ilyen kis játékosállományú szövetség mellett az egyik legjobb dolognak tartom. Viszont az egyeduralmat nem. Tudom, politikai és gazdasági lobby kell ahhoz, hogy más csapatok is felvegyék a versenyt (nem kevésbé hozzáértés - utalva itt a sajátjaimra is), mert ellenkező esetben, valóban a kis- és középcsapatok kárára megy az egész.
A megoldást én két dologban látnám:
1. A sportolói szerződésekben, ahol az amatőr szerződés erősebb, támadhatatlanabb lenne;
2. egy sportszövetségi szintű draft-rendszer kialakításában (ehhez mindenképp kellene legalább 5-6 komoly klub, amelyből 2-3 akadémia jellegű)
Ilthis. 2012.03.17. 22:11:35
@moszkvicssluszkulcs: Szia! Küldtem itt egy privát üzit!
hurrá-hokizunk 2012.03.17. 22:26:02
Valaki tudna segíteni, hogy Ifi-től hány éves szerződést íratnak alá az egyesületekben? köszönöm a választ!
moszkvicssluszkulcs 2012.03.18. 06:29:13
@Theutus: már régóta értjük, csak ritkán vagyunk érintve, veletek ellentétben.
1885* 2012.03.18. 08:33:45
@hurrá-hokizunk: jegkorong.blog.hu/2011/12/16/valtozott_a_sporttorveny
jegkorong.blog.hu/2010/09/01/jog_8
@Ringleader: nekem sincs bajom az akadémia jellegű intézményekkel, csak zárójelben jegyezném meg, már 1963-ban feltalálták itthon, igaz nem akadémiának, csak szerényen sportiskolának nevezték és az utánpótlás NEVELÉSÉRE és nem mások által kinevelt játékosok összegyűjtésére fókuszáltak.
Hozzáértés kapcsán Neked nincs mit hiányolni :P
jegkorong.blog.hu/2010/09/01/jog_8
@Ringleader: nekem sincs bajom az akadémia jellegű intézményekkel, csak zárójelben jegyezném meg, már 1963-ban feltalálták itthon, igaz nem akadémiának, csak szerényen sportiskolának nevezték és az utánpótlás NEVELÉSÉRE és nem mások által kinevelt játékosok összegyűjtésére fókuszáltak.
Hozzáértés kapcsán Neked nincs mit hiányolni :P
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.03.18. 10:16:17
@1885*: látom értjük egymást! Hiányolom viszont, hogy kevesen kapcsolódnak be a beszélgetésünkbe, a végén még lila topikká alakul az egész, szopákolva néha a dunaújvárosiakat ;-) így is elmenekült már néhány ember....na, go HOME! :-)
Theutus 2012.03.18. 10:24:34
@moszkvicssluszkulcs: igen, ti még örültök neki, hogy Balu elmehetett a Volánba:)
ha többen követnék már nem ugyanaz az érzés lenne:P
@1885*: @Ringleader: az Akadémiával, mint olyannal nekem sincs semmi bajom, sőt örültem neki, hogy megcsinálták, azonban nem arra számítottam, hogy minden korosztályban a kölyöktől kezdve összegyűjtik minden csapatból a legjobbakat
az meg egyenesen gusztustalan, amit @JoAzUgyse:már korábban leírt, hogy "nem csábítanak senkit sem", de már idén megkerestek mindenkit, akit a szezonkezdetkor nem sikerült elcsábítani
ha többen követnék már nem ugyanaz az érzés lenne:P
@1885*: @Ringleader: az Akadémiával, mint olyannal nekem sincs semmi bajom, sőt örültem neki, hogy megcsinálták, azonban nem arra számítottam, hogy minden korosztályban a kölyöktől kezdve összegyűjtik minden csapatból a legjobbakat
az meg egyenesen gusztustalan, amit @JoAzUgyse:már korábban leírt, hogy "nem csábítanak senkit sem", de már idén megkerestek mindenkit, akit a szezonkezdetkor nem sikerült elcsábítani
Theutus 2012.03.18. 10:43:00
@1885*: ez a fiatalokra vonatkozó új szabályozás egyik oldalról jó, a klubok oldaláról viszont eléggé hátrányos
azzal egyetértek, hogy 10 éves gyereknek ne kelljen szerződnie a nevelő egyesületével, de a klubokat védendő nem ártana, ha nem mehetnének el a játékosok teljesen ingyen egy másik egyesület hívó szavára
és most nem arról beszélek, hogy valakinek a szülei Zalaegerszegről elköltöznek Szegedre
azzal egyetértek, hogy 10 éves gyereknek ne kelljen szerződnie a nevelő egyesületével, de a klubokat védendő nem ártana, ha nem mehetnének el a játékosok teljesen ingyen egy másik egyesület hívó szavára
és most nem arról beszélek, hogy valakinek a szülei Zalaegerszegről elköltöznek Szegedre
1885* 2012.03.18. 10:47:15
@Ringleader: "**" mindenki elutazott az ünnepekre ezért nem cáfolják.
@Theutus: pont úgy nem csábítanak senkit, mint 2001-ben az akkor alakult utánpótlásnevelő csodacsapat, de biztos csak nekem van de ja vum :D
az, hogy nem számítottál rá, azért picit meglep.
@Theutus: pont úgy nem csábítanak senkit, mint 2001-ben az akkor alakult utánpótlásnevelő csodacsapat, de biztos csak nekem van de ja vum :D
az, hogy nem számítottál rá, azért picit meglep.
Theutus 2012.03.18. 10:52:40
@1885*: pontosabban arra nem számítottam, hogy ilyen mértékben lerabolják a többi klubot
tudod én naívan arra gondoltam, hogy végre elkezdenek utánpótlást építeni a szuperminitől kezdődően és azokból egyszer majd lesz valami
hát tévedtem:)
tudod én naívan arra gondoltam, hogy végre elkezdenek utánpótlást építeni a szuperminitől kezdődően és azokból egyszer majd lesz valami
hát tévedtem:)
1885* 2012.03.18. 10:53:00
@Theutus: "1885* 2011.12.17. 16:25:24
@miki78: igen pontosan ismerem amikor éveket fektet egy klub az u.p. nevelésbe, aztán jön egy csodacsapat, igér fűt-fát és mindenki odarohan.
Kérdés honnan nézzük, nevelőegyesület v. edző vagy akitől lenyúlják a gyerekeket akikben mint mondod többéves munka van, vagy szülő akinek ha valami nem tetszik, vagy úgy véli jobb lehetőséget kínál a szomszéd vár és erre közlik, hogy akkor fizess x millát ha el akarod vinni a gyereked, mindezt úgy, hogy kemény havi tagdíjakat csengetsz. Öszintén szólva nem tudom a megoldást, mondom, mindkét oldal szempontjai abszolút megérthetőek. "
Ezt tartom, a megoldást még mindig nem tudom. :(
@miki78: igen pontosan ismerem amikor éveket fektet egy klub az u.p. nevelésbe, aztán jön egy csodacsapat, igér fűt-fát és mindenki odarohan.
Kérdés honnan nézzük, nevelőegyesület v. edző vagy akitől lenyúlják a gyerekeket akikben mint mondod többéves munka van, vagy szülő akinek ha valami nem tetszik, vagy úgy véli jobb lehetőséget kínál a szomszéd vár és erre közlik, hogy akkor fizess x millát ha el akarod vinni a gyereked, mindezt úgy, hogy kemény havi tagdíjakat csengetsz. Öszintén szólva nem tudom a megoldást, mondom, mindkét oldal szempontjai abszolút megérthetőek. "
Ezt tartom, a megoldást még mindig nem tudom. :(
1885* 2012.03.18. 10:58:27
@Theutus: minek bajlódni, ha építkezik más. Aztán nagy kegyesen azt mondjuk, jöhetsz hozzánk, és ezt vedd kitüntetésnek. Meg persze ez az út a válogatotthoz.
TheKaszi 2012.03.18. 12:32:55
@moszkvicssluszkulcs: Az viszont fontos, hogy a sok "idegenlégiós" játékos, aki nálunk nevelődik, a többi csapat számára is ígéretes lehet.
Volt szerencsém, igaz, csak egy-egy meccset megtekinteni mind az ifi, serdülő és kölyök bajnokságból, így határozottan bizakodó vagyok a következő korosztályok kapcsán. A pályán elért eredményeknél azonban lényegesen nagyobbak voltak a különbségek a Volán csapatok javára.
Az a tény, hogy a Volánhoz hozták a szülők a fiatalokat, természetesen jó; ugyanakkor sok pénzbe is került az egyesületnek, ami miatt az idei költségvetést nagyon takarékosra kellett szabni.
Volt szerencsém, igaz, csak egy-egy meccset megtekinteni mind az ifi, serdülő és kölyök bajnokságból, így határozottan bizakodó vagyok a következő korosztályok kapcsán. A pályán elért eredményeknél azonban lényegesen nagyobbak voltak a különbségek a Volán csapatok javára.
Az a tény, hogy a Volánhoz hozták a szülők a fiatalokat, természetesen jó; ugyanakkor sok pénzbe is került az egyesületnek, ami miatt az idei költségvetést nagyon takarékosra kellett szabni.
TheKaszi 2012.03.18. 12:43:34
@TheKaszi: A játékosok csábításánál azért azt a körülményt is vegyétek figyelembe, hogy a fiatal játékos és a szülei döntenek, vélhetően nem áldoznak, ha nem éri meg.
1885* 2012.03.18. 13:25:15
@TheKaszi: ha a Volánnak nem érné meg, nem fogadták volna a fiatal játékosokat, sok pénzbe került? nálatok nem fizetnek tagdíjat? és a TAO?
Theutus 2012.03.18. 13:38:28
@TheKaszi:
ringleader korábban már vázolta a korábbi évek eredményeit:
2008
Kölyök Stars (3)
Serdülő Stars (2)
Ifi Dunaferr (2)
2009
Kölyök Csíkszereda (2)
Serdülő Stars (3)
Ifi Dunaferr (2)
2010
Kölyök Zalai Titánok (7)
Serdülő Stars (5)
Ifi Stars (3)
2011
Kölyök MAC (4)
Serdülő Fehérvár
Ifi FTC-Dunaferr (4)
a pályán elért eredményeknél lényegesen nagyobb volt a különbség - igen, mivel kis túlzással a korosztályok legjobbjait ide csábították
valószínűleg nem véletlen, hogy a korábbi évek eredménytelensége után minden korosztályban a Fehérvár lett a bajnok
azt azért szeretném tudni, hogy mit profitál ebből a többi csapat:P
ringleader korábban már vázolta a korábbi évek eredményeit:
2008
Kölyök Stars (3)
Serdülő Stars (2)
Ifi Dunaferr (2)
2009
Kölyök Csíkszereda (2)
Serdülő Stars (3)
Ifi Dunaferr (2)
2010
Kölyök Zalai Titánok (7)
Serdülő Stars (5)
Ifi Stars (3)
2011
Kölyök MAC (4)
Serdülő Fehérvár
Ifi FTC-Dunaferr (4)
a pályán elért eredményeknél lényegesen nagyobb volt a különbség - igen, mivel kis túlzással a korosztályok legjobbjait ide csábították
valószínűleg nem véletlen, hogy a korábbi évek eredménytelensége után minden korosztályban a Fehérvár lett a bajnok
azt azért szeretném tudni, hogy mit profitál ebből a többi csapat:P
JoAzUgyse 2012.03.18. 14:36:29
@TheKaszi: Gondolom te már beértél Ironiába.
Mondjuk érdemes lenne meggondolni, hogy fizessenek a nevelő egyesületek a Volánnak a továbbképzésért.
Mondjuk érdemes lenne meggondolni, hogy fizessenek a nevelő egyesületek a Volánnak a továbbképzésért.
JoAzUgyse 2012.03.18. 14:47:45
Az új sport törvény bevezetése után a szövetségnek, már ki kellett volna dolgozni egy átigazolási szabályzatot ahol a klubbok legalább a nevelési költségek egy részét megkaphatnák átigazolási díjként.
A szülők a döntéseiket néha úgyhozzák meg, hogy mit szeretnének nem pedig, hogy minek van racionalitása.
A szülők a döntéseiket néha úgyhozzák meg, hogy mit szeretnének nem pedig, hogy minek van racionalitása.
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.03.18. 15:55:41
@TheKaszi: Konkrétan a 2011-es serdülő aranyt a Kercsót követő Zalai Titánok nyerték meg nektek; a 2012-es ifit a tavalyi Dunaferr-FTC hokisai segítségével hozzátok majd össze, az idei serdülőben van egy kis MAC, Titánok (főleg), Stars, Dunaferr, talán 4-5 saját nevelés; a mostani kölyökben már több saját nevelés van, de azért itt is akad Titán, Dunaferr vonal. Az egyik kérdésem az lenne, hogy ez - szerinted - hogyan lesz "ígéretes" más csapatok számára? Konkrétan, a Titánok nem léteznek, a Dunaferr vegetál, a kettévált Stars küzd, hol fúzióval (UTE-Stars), hol Vasas, hol Stars néven, egyedül talán a MAC-tól nem tudtok "szipkázni" (egyébként én bennük látom a következő Akadémia jellegű építkezést, remélem másképp mint a Volán)
A másik, hogy miért került ez a szakosztályotoknak sok pénzbe? Ezek után a játékosok után mennyi nevelési díjat fizettetek? (ez utóbbi költői kérdés volt) Azok a szülők, akik most ott "taníttatják gyerekeiket sokkal nagyobb áldozatot hoztak/hoznak mint kedvenc klubbotok. A legnagyobb fegyvertény, ami a kezetekben van az nem más mint Kercsó neve (és természetesen szakmai tudása), és az Akadémia mellé állított Volán nagycsapata, ahonnan egyenes út vezet(het) a felnőtt válogatottba.
Én továbbra is abban látom a problémát, hogy a kinevelt játékosokat nem lenne szabad ilyen egyszerűen kiemelni, és elvinni, mert klubbok, szakosztályok tönkremenetelét okozhatják. Erősebb jogi hátteret a sportklubboknak, és kiegyenlített merítési lehetőséget az akadémiáknak, sportiskoláknak, még több akadémiai jellegű képzést, Budapesten, Dunaújvárosban, de miért ne, akár Miskolcon, Debrecenben, Kaposvárott, Zalaegerszegen.
A másik, hogy miért került ez a szakosztályotoknak sok pénzbe? Ezek után a játékosok után mennyi nevelési díjat fizettetek? (ez utóbbi költői kérdés volt) Azok a szülők, akik most ott "taníttatják gyerekeiket sokkal nagyobb áldozatot hoztak/hoznak mint kedvenc klubbotok. A legnagyobb fegyvertény, ami a kezetekben van az nem más mint Kercsó neve (és természetesen szakmai tudása), és az Akadémia mellé állított Volán nagycsapata, ahonnan egyenes út vezet(het) a felnőtt válogatottba.
Én továbbra is abban látom a problémát, hogy a kinevelt játékosokat nem lenne szabad ilyen egyszerűen kiemelni, és elvinni, mert klubbok, szakosztályok tönkremenetelét okozhatják. Erősebb jogi hátteret a sportklubboknak, és kiegyenlített merítési lehetőséget az akadémiáknak, sportiskoláknak, még több akadémiai jellegű képzést, Budapesten, Dunaújvárosban, de miért ne, akár Miskolcon, Debrecenben, Kaposvárott, Zalaegerszegen.
gasaman 2012.03.18. 16:15:30
Messzire kerültönk cimadó témától!
Sok sikert kivánok a serdülőknek a Tillburgi tornához!
Az újonnan alakuló egyesületek, az akadémia mindig összeszedi a többet, jobb előre haladást kereső családokat játékosokat. Főként, ha a változást karizmatikus edző jövetele fémjelzi.
Igy volt ez 2oo1 Sztárs, 2oo5 Zalaegerszeg,2oo9 Volán-akadémia.
Csak az feltünő, hogy egyes nagyvárosban ahol minden adott mégsem tudtak ütőképes csapatot kialakitani. Lementünk és 1o-2o góllal gyöztünk, pedig látom, hogy már válogatott edző is van tőlük.
Vagy mégis tud a "mesteredző"?
Sok sikert kivánok a serdülőknek a Tillburgi tornához!
Az újonnan alakuló egyesületek, az akadémia mindig összeszedi a többet, jobb előre haladást kereső családokat játékosokat. Főként, ha a változást karizmatikus edző jövetele fémjelzi.
Igy volt ez 2oo1 Sztárs, 2oo5 Zalaegerszeg,2oo9 Volán-akadémia.
Csak az feltünő, hogy egyes nagyvárosban ahol minden adott mégsem tudtak ütőképes csapatot kialakitani. Lementünk és 1o-2o góllal gyöztünk, pedig látom, hogy már válogatott edző is van tőlük.
Vagy mégis tud a "mesteredző"?
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.03.18. 16:25:55
@gasaman: lehetne egy kicsit konkrétabban fogalmaznod?
Ha tudnál olvasni, akkor látmnád, hogy SENKI nem vonta kétségbe (legalább is ezen poszt kommentjei alatt) Kercsó szakmai hozzáértését, sőt!
Persze, hogy nem tudnak ütőképes csapatokat kialakítani, ha a fent említett csapatok "elszipkázzák" a legjobbakat.
Ha tudnál olvasni, akkor látmnád, hogy SENKI nem vonta kétségbe (legalább is ezen poszt kommentjei alatt) Kercsó szakmai hozzáértését, sőt!
Persze, hogy nem tudnak ütőképes csapatokat kialakítani, ha a fent említett csapatok "elszipkázzák" a legjobbakat.
b23 2012.03.18. 21:30:37
@Ringleader: Miért is a Titánok nyerték a 2011-es aranyat a Volánnak?
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.03.18. 21:58:05
@b23: húúú, nagyon alaposan megcáfoltál, miért is nem?
Még mielőtt válaszolnál, kijavítom magam. Nem csak a Titánok nyerték meg nektek az aranyat. az előző évi serdülő 5., illetve kölyök 4. hely predesztinálta nektek a serdülő aranyat. Ehhez nem kellett más, mint "igazolni" meghatározó játékosokat: 5 Titán, 1+1 Mac, 1-1 Dunaferr és UTE, illetve Kercsót. (ne gyere azzal, hogy a kanadain az első kettő Volán nevelés, mert azt nem állítottam, hogy nállatok nem lennének tehetséges játékosok, csak a fent felsoroltak nélkül nem nyertetek volna aranyat)
No ezért! Cáfolj meg!
Még mielőtt válaszolnál, kijavítom magam. Nem csak a Titánok nyerték meg nektek az aranyat. az előző évi serdülő 5., illetve kölyök 4. hely predesztinálta nektek a serdülő aranyat. Ehhez nem kellett más, mint "igazolni" meghatározó játékosokat: 5 Titán, 1+1 Mac, 1-1 Dunaferr és UTE, illetve Kercsót. (ne gyere azzal, hogy a kanadain az első kettő Volán nevelés, mert azt nem állítottam, hogy nállatok nem lennének tehetséges játékosok, csak a fent felsoroltak nélkül nem nyertetek volna aranyat)
No ezért! Cáfolj meg!
b23 2012.03.18. 22:20:22
@Ringleader: 2009 kölyökben(tehát ez a korosztály)ki játszotta a döntőt?Egyébként az általad példaként említett MAC-ban szerintem több az újpesti nevelés mint a saját.
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.03.18. 22:37:04
@b23: miért kell csinálni az értetlent? Ti játszottátok a Csíkszeredával...és akkor mi van?
Visszakérdezek. 2010 kölyökben ki lett a bajnok? Abból a bajnokcsapatból a legjobb 4 hova került? (a többi csak azért nem, mert hazamentek Erdélybe) + 1 meghatározó MAC kölyök, Dunaferr kölyök és UTE serdülő játékos. Ne legyél már álszent!
Visszakérdezek. 2010 kölyökben ki lett a bajnok? Abból a bajnokcsapatból a legjobb 4 hova került? (a többi csak azért nem, mert hazamentek Erdélybe) + 1 meghatározó MAC kölyök, Dunaferr kölyök és UTE serdülő játékos. Ne legyél már álszent!
hurrá-hokizunk 2012.03.18. 22:45:20
Ringleader, teljesen igazad van! Fehérvár most elvan, sajnos nem akarják tudomásul venni, hogy a máshol kinevelt gyerekek nélkül elvesznének!és azt se felejtsük el, hogy Kercsó egy pár klubot elhagyott...és most mi van azokkal a klubokkal?..és azt se felejtsük el Kercsó az akadémia előtt vissza akart menni a Starshoz, sőt még toborozta az erdélyi gyerekeket...csak úgye nem látták szívesen...mint szakember jó! de Én úgy gondolom a többi edző is ilyen jó lenne..és jók is! nagyon megdolgoznak ők is...csak pl. Baróti és Dima is hány éve ua. a csapatnál van? és Kercsó? körbe utazta Mo., sőt amikor kirohant Karcfalvára?...o, tudjátok majd elfogy a pénz, a mester tovább áll és akkor beszélgethetünk...
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.03.18. 22:47:51
@b23: a gondolatod második részéhez, miszerint a MAC összevásárolná a tehetséges UTE játékosokat, csak annyit fűznék hozzá, hogy az eddig egyetlen bajnoki címük, a 2011-es kölyök csapatában összesen 4 UTE nevelés játszott (akik közül 2 lány, egy kapus, aki már régebb óta tagja a MAC-nak) az összes többi saját MAC nevelés. Veletek össze sem lehet hasonlítani!
Egyébként pedig nem ebben a kontextusban közelítettem meg, hanem mint utánpótlás bázis, nekik lenne a legkönnyebb akadémiává alakulni.
Egyébként pedig nem ebben a kontextusban közelítettem meg, hanem mint utánpótlás bázis, nekik lenne a legkönnyebb akadémiává alakulni.
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.03.18. 22:53:18
@Ringleader: sőt, még azt is meg merem kockáztatni, hogy amennyiben a MAC-ból kinőne egy második EBEL csapat (ugye Budapest marketing erejét te sem vonod kétségbe?), mint "szűz" csapatnak, szívesen drukkolnék, többedmagammal, akár fradistákkal is, hiszen te is tudod, hogy a Volán közönsége elég magas számban fővárosi. Csak hogy a jövőt is említsem egy kicsit, meg a magyar jégkorong "érdekét"! ;-)
Doktor Böle 2012.03.18. 23:48:48
@Pumukli00: Dehogy! Nem a név teszi az intézményt. A fehérvári hokiakadémia az EBEL nevű mézesmadzaggal szipkáz el sok gyereket máshonnan. Aztán jól megcsócsálja őket és kiköpi, a kölkök meg csináljanak, amit akarnak. Az elmúlt hat évben, a Titánok projekt kezdete óta Hetényi és Sofron az a két játékos, aki túl tudott lépni a töltelékember szerepkörön és saját nevelés. Miközben a Titánokban, Fehérvár farmban megfordult, magyar bajnoki aranyérmes játékosok tmkelege hagyta már abba a hokit. Ezt a gátlástalan szipkázást addig tudják csinálni, amíg nincs új átigazolási szabályzat. Nem véletlen, hogy Fehérvárról még csak fúrni sikerült a készülő új szabályzatot, de konstruktív gondolattal nem járult hozzá onnan senki sem.
kerusz 2012.03.18. 23:53:12
@Szoljanka: A Junior EBEL nem túl pozitív példa egyelőre. A projekt több, mint aggályos.