Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1206) Csíkszereda (1365) DAB (1196) ebel (2399) Erste Liga (4751) Extraliga (1177) Fehérvár (1638) felkészülés (2223) FTC (1462) khl (2185) légiósok (1644) Miskolc (1502) nhl (4875) nők (1272) playoff (1302) Titánok (1025) u18 (1042) utánpótlás (1251) UTE (1300) válogatott (2187) vb (2337) videó (2120) Összes címke

Miskolc-Ferencváros 7-1

2012.03.08. 23:28: Theutus

Miskolc-Ferencváros 7-1 2012.03.08. 22:54 Hblog

96 komment

Címkék: 1 elődöntő ob

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr504298833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zergling 2012.03.08. 23:47:57

Kíváncsi leszek, h a pesterzsébeti meccsen is ekkora különbség lesz-e a csapatok között.

centreville 2012.03.08. 23:53:52

@Zergling: Pesterzsébeten a Fradi minden alkalommal 5+2 fővel játszik.Az ellenfeleknek hegymászó bakancsot kell felvenni nem pedig korcsolyát, mert annyira lejt a pálya a Fradi javára.Holnap nézzed majd a bíró tevékenységét.Nagy fogadást mernék most tenni a kiállítási arányra.A Fradi már nem ellenfél a Miskolcnak,kúrva gyengék.Egy jó játékosuk van aki beférne a Miskolcba:Hittemaki

Da-weed 2012.03.09. 00:15:26

Schellin...pff... =D

moszkvicssluszkulcs 2012.03.09. 07:01:11

Igen, idegenben-sajnos nem csak a Fradi ellen- haloványak vagyunk. De okos játékkal be kell húzni a mai meccset.
Schellinről csak annyit, hogy igazából a mamáját sajnálom. Néha meg kell ölelnie ezt a ....

Tillasz 2012.03.09. 07:23:12

Eljött az a nagyszerű pillanat, amikor Miskolcon több bevethető hátvéd van, mint csatár.:-(
Én nem szívesen írnám le a Fradit, és a nagy különbségű győzelmek sem jók a rájátszásban.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2012.03.09. 07:57:30

@Tillasz: Jogos. A harmadik harmadra a Fradi feladta. Sőt, picit már korábban. Ez volt az oka az ennyire nagy különbségnek. "Fradiban" - így vagy úgy, de - még mindig ők az esélyesebbek egy picikét.

moszkvicssluszkulcs 2012.03.09. 08:22:45

A mai meccset én is keservesnek érzem. Sok hiányzó, gyenge idegenbeli mérleg, 2x ritkán játszunk jól 2 nap alatt.
Nehogy beleessünk a Volán-szindrómába!

peterszky 2012.03.09. 08:52:52

Sírva röhögök, ahogy előre keresitek a vereség okát. Tiszta szánalom. Mitől féltek, profi csapat az amatőr ellen, szégyen minden egyes vereség, amit ellenünk elszenvedtek.

Csak szólok, hogy talán két alkalommal kaptunk hazai pályát az egész szezonban, egyszer a Bukarest, egyszer meg a Dunaferr ellen. Ti meg a jegyzőkönyvből megállapítjátok minden alkalommal, hogy idegenben ellenetek fújtak. Bohócok.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2012.03.09. 09:04:41

@moszkvicssluszkulcs: Vagy éppen a Csíkszereda-szindrómába, csak most éppen a f** rosszabbik végén állva... Hiszen 7-1 ott is volt.

leonov 2012.03.09. 09:04:56

@peterszky: Kemény szittya legény vagy.

Tillasz 2012.03.09. 09:15:52

@peterszky:
Hát erről a profi, amatőr viszonyról azért majd beszélgessünk el. A Miskolc előnye, hogy van pályája, vannak nézői és korrektek a játékosokkal szemben. (Bár megjegyzem a mostani Fradi vezetés talán a legkorrektebb az elmúlt időszakhoz képest.)
Otthon pedig tényleg jó a Fradi, jv-től függetlenül.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2012.03.09. 09:17:33

@peterszky: Én idegenben veszélyes ellenfélnek gondolom a Fradit. Most sírva röhögsz, de azért abban bízom, hogy vasárnap este röhögve fogsz sírni! ;) Félre ne érts, csak azt akarom ezzel mondani, remélem, mi megyünk tovább és azt is remélem, hogy túlságosan nem veszed majd ezt a szívedre! :)
Egyébként pedig szép volt a gólotok és 2-1-nél azért volt egy csöpp okunk az idegeskedésre...

Hajrá, Macik!

centreville 2012.03.09. 09:25:43

@peterszky: Bohócnak sem neveznélek,mert azok értelmes emberek.Ne gyere már a csehszlovák szöveggel hogy nálatok nem fújják be a hazai pályát!Az utóbbi két évben voltam a fáskamrátokban 5-6 alkalommal,mindíg lejtett a pálya kb.75 fokkal a javatokra.A csapatotok KURVA GYENGE!Tegnap Budainak volt max.három lövése amit védeni kellett.Röhejes vagy!

centreville 2012.03.09. 09:28:26

@Fermentátor: Szerinted a Fradi az esélyesebb!Irass fel új szemüveget,de előtte a szürke meg a rózsaszín hályogodat műtesdd meg!

moszkvicssluszkulcs 2012.03.09. 09:30:01

Azt azért valami hozzáértő elmagyarázhatná, hogy miért volt azonos tegnap este Bonár meg a Lény büntetési tétele?

peterszky 2012.03.09. 09:31:13

@Tillasz:

"Van pálya" - hát igen, ez tényleg csak egy kis kerekítési hiba lehet a képletben.

"Van néző" - van, és ez remek dolog, komolyan. Megnézném az összes csapatot, milyen nézőszámot produkálna, ha évek óta vegetálna az együttese eredmény nélkül a megszűnés szélén. Mellesleg minden egyes meccsre majd egy óra oda, egy óra vissza az út a "hazai" pályára (kocsival előbb ott vagyunk Újvárosban...). Bár kevesen vagyunk, a helyzethez képest szerintem még sokan is.

Az előnyök mellé odatenném, hogy a keretetek húzóemberei nem munka mellett jégkorongoznak.

@Fermentátor: Tisztában vagyok az esélyekkel, de amíg nincs vége a párharcnak, addig bízom a csapatban.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2012.03.09. 09:33:30

@centreville: Az alapszakaszban nem voltunk túl eredményesek náluk...

peterszky 2012.03.09. 09:35:00

@Fermentátor: Há' nem ééééérted, mert legalább 75%-kal lejtett a pálya.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2012.03.09. 09:40:34

@peterszky: Én nem szoktam a sporikkal foglalkozni. Sokkal inkább: hajrá, Macik! :)

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.03.09. 09:41:52

@centreville: jaj vijja, ne csinalj mar ugy mintha most esett volna ki a Miskolc az EBEL elodontobol... ugyanabban a posvanyosban tapostok mint mi, csak videki lokalpatriotizmus mezssgyejen tobb penzhez/lehetoseghez juttok mint a fovarosi csapatok

centreville 2012.03.09. 09:53:59

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Nekünk ez a posványos tetején való hajókázás is nagy élmény.Hidd el, 2006-tól van fedett pályánk,tavaly volt előszőr profi csapatunk.Évekig úgy jártunk ki a jégcsarnokba,hogy már akkor is boldogok voltunk mikor gólt tudtunk ütni.Nekünk most ez is kánaán,hogy valószínű három ezüst lesz a tarsolyunkban.Mi kb. 80-100 M Ft-ből gazdálkodhattunk.Az EBEL-ben a Znomjo 750.000 Euróból.Mi lennénk a legboldogabbak,ha valami mesebeli szponzor(pl.a HELL) vállalná az EBEL indulásunkat.Szép csata lenne:RED BULL-HELL.Amíg ez nem következik be,addig marad ez a MOL liga.Egyenlőre mi ennek is tudunk örülni.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.03.09. 10:01:41

@centreville: ezeket senki nem vitatja. ettol meg nem kell kurvagyengezni meg birozni, elore.

peterszky 2012.03.09. 10:04:19

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Ugyanazt tolja, mint a Dukla Trencsény, csak kicsiben.

frankyf*ckin4fingers 2012.03.09. 10:07:17

@centreville: nem nagyon tudod feldolgozni ezt a hirtelen jött jó világot. mint amikor a hülyegyerek megkapja az első biciklijét, és azt hiszi, hogy tud repülni:)

centreville 2012.03.09. 10:07:50

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Azért kurvagyengéztem,mert a Fradi tegnap az volt,sőt az egész szezonban Miskolcon nullák voltak.A bíróval kapcsolatosan meg nézdd meg a ma esti közvetítést.Holnap pedig írdd le a véleményed!Nagy tétbe merek fogadni hogy meredeken fog lejteni a hazai pálya.

centreville 2012.03.09. 10:10:59

@frankyf*ckin4fingers: Te meg azt nem tudod feldolgozni,hogy egy fáskamrába játszotok,amatör színvonalon!Nullák vagytok!Az Újpestet többre értékelem.Schellin pedig még az amatőr LÚZER SC-ben sem férne be,mert emberileg egy nagy NULLA!

frankyf*ckin4fingers 2012.03.09. 10:14:15

@centreville: mondom, hogy nagyon feszült vagy:) igyál egy sört, vagy verd ki, jót fog tenni, hidd el.

Da-weed 2012.03.09. 10:15:00

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: erre igazából nem nagyon lehet mást mondani, minthogy oldjátok meg. Nálunk ugyanez történt, sőt történik minden szezonban. A várostól kapott támogatás még mindig nem elég egy értelmes szezon felépítésére, mivel továbbra is a DVTK kapja a sportra elkülönített büdzsé nagy részét. A lokálpatriotizmus annyiban lehet igaz, hogy most már aránylag szép számmal állnak a csapat mellé helyi szponzorok (de a pénz még mindig éppen csak futja egy szezonra...). És úgy gondolom, hogy ebben a nézőknek kiemelt szerepük van, pár év alatt sikerült egy egészen tisztességes, stabil nézőszámot elérni. Mi annyiban lehetünk jobb helyzetben, hogy itt kevesebb a látványsport.
Igaz én nem ismerem az átlagos nézőszámotokat (és nem is kerestem most utána), de próbáljatok megmozgatni több nézőt. A népnek cirkusz kell, de ha van nép, hátha lesz cirkusz is!

Tillasz 2012.03.09. 10:15:12

@centreville:
Hát szerintem Pista 'bá örülne, ha 80-100 MFt lenne az....
@peterszky:
Hidd el Nekem sem egyszerű Miskolcra utaznom, amikor az Erzsébeti pályától vagy 10 percre lakom.
Nagyjából tudom ki mivel foglalkozik a hoki mellett a Fradiban és abban is képben vagyok, hogy ez az amatőr - másodállású - státusz mennyit is hoz. (Nem beszélve a tavalyi kezdeti narancsssárga szárnyalást.)
A meglévő nézőkhöz már nem kevés barátom is csatlakozott, örülök, ha minél többen járnak meccsre és megszeretik azt.
Azért a mostani Fradiban is nem kevés jóképességű játékos van, így bárkinek lenézni Őket nem ildomos.
Mindenesetre azért kíváncsi lennék mit is mondanál, ha ma Jánosi, Hoffmann, Hietimaki, Borbás, Berta nélkül kellene játszanotok.

Uteapu 2012.03.09. 10:15:18

Nagyon ritkán volt olyan, hogy ne olvastam volna a pálya lejtéséről. Ez már csak így marad és még az a hülye víz is... de, hogy az hogyan csinálja!?
A két csapat mostani helyzetét nem lehet összehasonlítani. Miskolcon hamar feledésbe merült,-hál Istennek- a nehéz időszak. A pályát nem elegáns ilyen módon emlegetni, mert erről nem ők tehetnek.Örülni kell ennek is, ez mások szégyene. Közel sem vagyok Fradi-fan de a teljesítményük, tiszteletre méltó.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2012.03.09. 10:24:44

@Da-weed: A blogon volt egy poszt, mely szerint valami 1.100 körül, ha jól emlékszem. A MOL Ligában a legmagasabb, még a csíkszeredainál is magasabb átlagos nézőszám.

centreville 2012.03.09. 10:32:11

@Uteapu: A pályáról nem a játékosok tehetnek, hanem a klub vezetése,viszont hogy nagyon gyengék voltak,arról Ők!A szakosztályelnökük Almássy volt MDF-es politikus úgy nyilatkozott,hogy igazából csak egyszer kell a Miskolcot idegenbe megverni és máris döntősök.Na ettől azért hála nagyon messze vannak!

peterszky 2012.03.09. 10:36:37

@Tillasz: Mit mondanék, kb. ugyanazt, amit a szezonban, amikor Borbás már sérült volt és munka miatt többen se tudtak ide-oda elutazni, vagy az erdélyi túrák, ahová sosem tudtunk teljes kerettel menni szintén munka miatt. Benne van, most Miskolcon sok a sérült és van eltiltott is.

Uteapu 2012.03.09. 10:39:20

@centreville: Nem tudom, melyik az a klub mely csarnokot épített magának. Egy gyenge teljesítmény benne van a pakliban, mint nálunk is, egyszer egy jó.:) Almássy? Inkább Dobosra halgass!

Edi a Sas 2012.03.09. 10:44:18

@Uteapu: Ahogy a lila csikók teljesítménye is tiszteletreméltó a körülményekhez képest. Végre egy korrekt hozzászólás, respect. :)

@centreville: Nem tudom milyen 75%-os pálya lejtésről beszélsz. Ott voltam minden hazain, ugyanúgy fújtak haza, mint mindenütt máshol...

1885* 2012.03.09. 10:47:48

@centreville: de ki mondta, hogy Almássy ért a hokihoz?

centreville 2012.03.09. 10:49:33

@Uteapu: A csarnok a városé.Majdnem annyi bérleti díjat fizetünk érte,mint amennyit a város ad támogatást.Tulajdonképpen a szponzorok meg a jegybevétel( a tavalyi év duplája az átlag nézőszámunk)ami eltartja a szakosztályt.Azért az elég érdekes,hogy Magyarország legnépszerűbb klubjának szintén népszerű szakosztályának félamatőr státuszban kell léteznie.

centreville 2012.03.09. 10:55:01

@Edi a Sas: Abban igazad van hogy általában mindenütt befújják a hazai pályát.Az viszont már nem mindegy hogy milyen mértékkel.

Uteapu 2012.03.09. 11:00:57

@centreville: A tulajdon viszonyokkal mindenkinek megvan a maga baja, ilyen-olyan módon, sajnos. Az utóbbi nem érdekes, hanem nagyon szomorú.

Edi a Sas 2012.03.09. 11:11:37

@centreville: Épp azért megy most a lobbizás, hogy az új stadion mellé egy csarnokot is húzzanak fel. Hidd el, mi örülnénk a legjobban.

:DDD
Jó hát akkor nézzük a számokat:

www.regi.icehockey.hu/magyar/merkozes.php?mit=6729
Mayer fogyatékos, de nyilván nekünk fújt akkor gondolom :D

www.regi.icehockey.hu/magyar/merkozes.php?mit=6771
4 perccel több, hatalmas különbség :D

www.regi.icehockey.hu/magyar/merkozes.php?mit=6798
Itt nem lejtett a pálya csak reális volt a Mayer-Kincses páros, gondolom :D

www.regi.icehockey.hu/magyar/merkozes.php?mit=6807
megint Mayer, merre dől a pálya?

www.regi.icehockey.hu/magyar/merkozes.php?mit=6817
És itt?

Szóval hagyjuk már ezt inkább, ezek a számok nem mondanak kb semmit.

ultra viola 2012.03.09. 11:29:43

@centreville: "A csapatotok KURVA GYENGE!"
A tiétek meg KURVA ERŐS, mégis sikerült kétszer is szipkáznotok...
FTC-Miskolc 4-1; 3-1
"Schellin... emberileg egy nagy NULLA!
Még szerencse, hogy a ti "királyotok" igazi veszíteni tudó sportember! Megcsinálja a tüzet, aztán elvegyül a tömegben! :))
Video 03.05-nél...
www.digisport.hu/video/7866

qwertzuiop05 2012.03.09. 11:39:29

Jobbak voltunk, hoztuk a kötelezőt.
Salugát nagyon sajnálom, a kedvencem.
Sajnos a zebrák nem engedték meg a Bonar/Schellin-kettősnek, hogy végre lerendezzék a dolgot, bár a véglegest megkapták.
Kemény lesz a mai meccs, Erzsiben nem megy nekünk, és még ez a sérüléshullám. Plusz eltiltás.
De így is nyernünk kell!
Hajrá Macik!

peterszky 2012.03.09. 11:50:19

Ó, hogy a k*rva blogmotor, oda a gyűjtőmunkám. Csak annyi lett volna a lényeg centrevillenek, hogy kimásoltam a jegyzőkönyvek releváns adatait az elmúlt két szezonból, ahol folyamatosan a Miskolc ellen fújtak Pesterzsébeten. Szövetség oldalán megtalálható, nézze meg, akit érdekel.

Én elmorzsolok egy pajkos vigyort a kolléga felé.

Uteapu 2012.03.09. 11:52:49

@peterszky: Még szerencse, hogy a sufnid, meg a polcod nem a blogmotortól függ.:))

eszel59 2012.03.09. 11:55:38

Múltkor üziváltásban volt valamiféle utalás egy "békesörről"kétoldalú relációban"Vijja"és "Theutus"között.Ahogy nézem a blogot lassan egy egész" Jégkorongblogos Békesörfesztvált"lehet alapozni a fogyasztásra,jó kis betétprogramokkal:
-"barátságos" meccsek a szurkerek között
-ankét a lejtős pályákról
-kötetlen beszélgetések a csapatok erősségéről
-tippverseny a csapatok finanszírozásának nagyságáról
-békéltető megbeszélések a lokálpatriotizmusra(és szúrófegyverekre)kihegyezve
-a játékvezetők működésének kitárgyalására
- előadás a pályaviszonyok és a tulajdonjog összefüggéseiről
- (késhegyig menő)vita játékosok státuszának és emberi jellemvonásainak megbeszélésére
- annoním módon kitöltött tréfás IQ-tesztek közös kiértékelése (csak a rajongás tárgyát képező csapatot kell megjelölni!)
- stb.stb.stb.
Fesztiválzárás:az elfogyasztott sörök-és kísérő pálinkólák hatására összeborulás,mint falusi kocsma előtt a biciklik!

Edi a Sas 2012.03.09. 12:10:52

@peterszky: ja én meg azt hittem, hogy Dabos a "kolléga" :DDDDDDDD FAIL.

Na mindegy, nem gyűjtöm ki a miskolci meccseket, de meglehet nézni, hogy semmivel sem fújtak jobban haza Pesterzsébeten, mint Miskolcon, vagy akárhol.

Abban meg biztos vagyok, hogy ha ma 2 perccel több kiállítást kap a Miskolc, akkor már lobogtatni fogja a kinyomtatott jegyzőkönyvet :))))

Hajrá Fradi!

eszel59 2012.03.09. 12:12:42

Azért valami kis összefoglaló a meccsről:
-jobbak voltunk,megérdemelten győztünk
-dacára a kiállítási adatoknak,szerinten egyáltalán nem volt durva vagy feltűnően sportszerűtlen mérkőzés - leszámítva a Schellin-Bonar eksönöket
-a főzebra MINDKÉT OLDALRA! adott olyan kiállításokat(akadályozás,magas bot,bottal ütés,meg nem engedett testtel való játék)amit más spori nagyvonalúbban ítél meg és a jégkorong-mint sport-szellemének gyakorlatának és jellegének megfelelően minősít szabályosnak.
Nagyon sajnálom Salu sérülését(nem titkoltan az egyik kedvencem).Ha Fodor és Síjka is felépül ők hárman lehetnek-az egykori legendás "Harlamov sor"mintájára-a "traumatológiai"vagy"rehab"támadósor.Ennek ellenére úgy gondolom,hogy a Miskolc jut a döntőbe,ott meg már mindegy,hogy hány játékossal és milyen összeálításban verjük a Fehérvárt..!
HAJRÁ MACIK!!!

leonov 2012.03.09. 12:18:22

@peterszky: Én nem a statisztikákat nézem, hanem a meccseket. A Fradi otthon mindig a lehető legjobb pillanatban kapja a 'kompenzálást.
Az esetek döntő részében ott szoktam lenni és a látottak alapján jegyzem a véleményem.

Mindemellett semmiképpen sem írnám le a Fradit.
Jó csapat az, sőt a lehetőségekhez képest, ugyanúgy mint az UTE, tiszteletre méltó a teljesítménye.

Tegnap Bonar pofátlan gólja után adta fel a Fradi. Feladta és ez mint taktika nagyon megy nekik. Tavaly a kupadöntőben is a Vasas ellen feladott meccsnek köszönhetően szétvágtak minket másnap. Annyi Szóval én a mai meccset még csak megjósolni sem tudom. Amennyiben a bírók következetesek lesznek, még akkor is 'fiti-fifti.

A csapat költségvetésében a 'városi pénz csak egy vicc. És még meg is kell köszönni és jó pofát vágni hozzá hogy nagyságrendileg annyit ad a város, mint a birkózásnak. Amiskolci hoki utánpotlásában 100-200 gyerek harcol. A birkózásban és a női kosárlabdában még elképzelni sem tudom. Szóval ami pénz van az Egri Pista mániákus és pióca típusú munkájának és az abból következő eredményeknek köszönhető. Persze, sokan dolgoznak azért (önkéntesen is), hogy menjen olajazottan a gépezet.

polarbears 2012.03.09. 12:21:26

Salugát jól elintéztétek!
Remélem győzünk, és vége szakad a rossz idegenbeli szereplésnek!
Itt a tavasz, itt az ideje a takarításnak, elő a seprűvel ! :)

leonov 2012.03.09. 12:23:48

Schellin pedig mindig azt és úgy játssza, ahogy azt kérik tőle. Volt olyan időszak, amikor nem piszkált, szurkált,hanem iparos módjára tette a dolgát.
Tegnap Bonar 'kivétele a játékból taktika is sikerült.
Ez és Saluga kiesése komoly érvágás, ami a mai meccset igen izgalmassá teszi.

szerintem.

centreville 2012.03.09. 12:27:09

@Edi a Sas: Nem fogok lobogtatni semmit.Egy kis statisztika:Ebben a szezonban 8 meccset játszottunk a Fradival,ebből 6 győzelem,kettő vereség.A gólarány:41:21
Az igazsághoz tartozik,hogy Pesten viszont általában kikapunk.

centreville 2012.03.09. 12:32:05

@leonov: Tévedsz!Schellin ösztöneire hallgat.Ajegesmedve is csak akkor támadna meg mikor marhára éhes.Egy jó nagy kövér fóka elfogyasztása után talán még meg is simogathatnád.Emlékezzél tavaly az utolsó Fradi meccsre!A mérkőzés végi kézfogásoknál még elkezdett verekedést provokálni.Kállait meg is ütötte.Úgy fogták le a saját játékostársai.Fekti eddző is kúrvára mérges volt rá,úgy tolta be az öltözőbe.A magyar bajnokság szégyene!

eszel59 2012.03.09. 12:33:22

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Nem elírtam,kifelejtettem!Szóval "várjuk és verjük"-ha már a hokiról van szó...

centreville 2012.03.09. 12:34:37

@polarbears: Barátom, a seprűt haggyuk meg a DAB-os kollegák privilégiumának!Jó lesz a felmosórongy is, amivel a Fradit fel lehet törölni!

Edi a Sas 2012.03.09. 12:38:54

@polarbears: szembe álltam azzal esettel, de semmi sportszerűtlen nem volt, sima test-test elleni ütközés ami után szerencsétlenül ért földet, talán a térdeik találkoztak, de szándékosság tuti nem volt benne.

peterszky 2012.03.09. 12:39:22

@leonov: Megjegyzem én is jelen vagyok a hazai meccsek 99%-án és egyáltalán nem rémlik az itt emlegetett 75%-os lejtő. Sőt, több esetben mi "nyertük" a kiállítás párharcot és nem a kompenzálás által. Egyszer volt jelentősebb győzelmetek ebben a mutatóban, amikor a Derton-Waddel páros ámokat futott.

Másra is rádöbbentett ez a keresgélés amúgy, ami az, hogy nem nyertetek Erzsébeten, így ez erőt adhat nekünk :)

Edi a Sas 2012.03.09. 12:41:07

@peterszky: és ez maradjon is így! :))

eszel59 2012.03.09. 12:56:41

@polarbears: @Edi a Sas: Szerintem nem volt semmi szándékosság,sportszerűtlenség Salu sajnálatosan súlyos sérülésében.(Akaratlanul is szép kis alliteráció jött ki.Szórom,mint bolond pék a lisztet...)
Már tegnap is mondtam néhány háborgónak,hogy tucatütközés volt,ezért kár a Fradit okolni!
Mindezek mellett végtelenül sz@r érzés ismét elveszteni egy kiváló játékost!

Da-weed 2012.03.09. 13:09:14

@Edi a Sas: szerintem meg rontsuk el ezt a slamasztikát...vagy statisztikát, vagy mit! =D

Egyébként elgondolkodtam rajta, hogy érdemes lenne a kinti pályára áthelyezni a miskolci MJJSE-FTC meccseket és a rolba által összegyűjtött jégkásából egyenlő arányban juttatva a két csapat szurkolótáborának, a régi meccseket visszaidéző hógolyócsatával lehetne kulturált módon rendezni a szurkolói nézeteltéréseket, a blogon történő szájkarate mérkőzések helyett. =D

polarbears 2012.03.09. 13:09:56

@Edi a Sas: szándékosságot nem is írtam ,de a tény az tény, megsérült !

Vincenzo90 2012.03.09. 13:14:36

Ez a játékvezetés dolog... Én Erzsébeten mindig azt látom, hogy baromi szánalmas a játékvezetés. Nem lejt az semerre, mert van, mikor a Fradit sújtja többet a téves ítéleteivel a bírói gárda és ritkábban előfordul, hogy a vendég jár szarabbul. Akárhogy is fújnak viszont a zebrák, rendre az a csapat nyer, aki éppen jobban megérdemli a győzelmet. Ennyi ez, nem kell itt a klubszimpátia miatt túldimenzionálni. Ha a Miskolc a Fradi pályáján jól játszana, vagyis jobban, mint a Fradi, akkor nyerne. A lehetőség adott, egyszer tessék megpróbálni élni vele, és nem már előre a bírókra fogni, mert ez tényleg a nevetségesség netovábbja.

peterszky 2012.03.09. 13:25:47

@Vincenzo90: Idén szerintem inkább azt nézzük meg, hogy otthon is gyengébb a Miskolc. Jövőre majd esetleg kipróbálhatjuk azt, hogy itthon gyengébben teljesítünk :)

Vincenzo90 2012.03.09. 13:39:38

@peterszky: Az első felével egyetértek, nézzük meg! :D A második fele nem szimpi. :D

frankyf*ckin4fingers 2012.03.09. 13:39:53

@polarbears: az elintézték szó másodlagos jelentését azt hiszem nem kell különösebben elemzgetni.

amúgy én úgy látom, hogy a sporik mindig nekünk fújnak. erzsébeten arcátlanul, már-már csalás szinten, de miskolcon is egyértelműen. meg mindenhol.

Vincenzo90 2012.03.09. 13:43:32

@frankyf*ckin4fingers: Sőt, már azt tervezi a játékvezetői testület, hogy a hagyományos fekete-fehér csíkozású játékvezetői mezt lecseréli egy a hovatartozást jobban kifejező zöld-fehér csíkozásúra.

leonov 2012.03.09. 13:44:26

ez totálisan meddő vita

Vincenzo90 2012.03.09. 13:55:17

@leonov: Mégis mi értelme lenne egy olyan vitának, ami abból indul ki, hogy a Fradit segítik a játékvezetők? :D Elolvastam az első erről szóló hozzászólást, és nem bírtam nem nevetni. Persze, tudom, ha az "átlag fradistát" kérdezem a lelátóról, akkor ugyan ezt hallom, csak a Miskolccal, de na... Azért aki ide ír, ritkán ennyire gyerekes, vagy elvakult.

Mr. Whisky 2012.03.09. 15:19:42

@centreville: Én egy Fodor Szabinával a keretben inkább csöndben beülnék a sarokba és nem Linuson köszörülném a nyelvem...

leonov 2012.03.09. 15:37:26

@Vincenzo90: Köszönöm Mindentudó Bölcs Mester!!!

centreville 2012.03.09. 15:38:27

@Mr. Whisky: Fodor csak egy misimókus Schellin mellett.Nem a nyelvem köszörülöm,de amit ez a tajt éticsiga csinál az már mindennek a teteje.Éltem kint 3 évig Washingtonban,láttam egy-két mérkőzést.Voltak ott olyan ütközések meg bunyók,de a meccs végén mikor mind a két csapat lekezel és akkor valaki sunyi módon még verekedést produkáljon,na ilyet nem láttam.Kérdezd meg Fektit hogy akkor Ő mit szólt ehhez a produkcióhoz.

Vincenzo90 2012.03.09. 15:39:23

@leonov: Most meggyőztél. Végiggondoltam és rájöttem, hogy Erzsébeten mindig is a Fradinak fújtak. Visszakozom. Soha nem történt még meg, hogy ne így lett volna, és ha kikapnak a macik, az megint ezért lesz. Nem a szurkoló elvakult, hanem mindenki más.

1885* 2012.03.09. 15:43:42

@Vincenzo90: Újpesten például nem fújnak az UTE-nak az tuti.

peterszky 2012.03.09. 16:03:23

@1885*: Dehogynem, csak nem 75%-kal, mint Erzsébeten a Fradinak.

leonov 2012.03.09. 16:20:57

Végiggondoltam és rájöttem, hogy Erzsébeten soha nem a Fradinak fújtak. Elismerem. Ilyen volt mindig, és ha győz a Fradi, az megint nem ezért lesz. A miskolci szurkoló elvakult. Senki más.
Sőt (csak úgy példaképpen)teljesen szabályosan fújta be Haszonits 2-3 nál a vége előtt hat perccel azt a két büntetést amit kaptunk, mert már mindkétszer majdnem hozzáértünk a támadóhoz.
Imádom a Fradit és a józan, objektív szurkolóit.

Vincenzo90 2012.03.09. 16:58:56

@leonov: Mindenki elvakult. Utaltam is rá, hogy az erzsébeti pálya lelátójának népe is rendszerint azt gondolja, hogy a "szemét zebra" a Miskolcnak, Brassónak, akárkinek fúj. Én meg csak egyszerű, objektív szemlélettel követem a mérkőzéseket, és ahogy a lelátón nevetek magamban, amikor mindenért a bíró a hibás, úgy itt is nevetek, hogy a miskolciak egy része nemhogy nem tudja feldolgozni a vereséget, de egy még be sem következett vereségért is előre keresi a kifogásokat.

leonov 2012.03.09. 17:20:09

Igazad van, én csakis a kifogásokat keresem.

Spigott 2012.03.09. 18:30:40

Krino védett már jobban is

moszkvicssluszkulcs 2012.03.09. 18:36:02

Igazi idegenbeli semmilyen xar játék...

Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.03.09. 19:58:36

Megfújják Erzsébeten a hazai pályát rendesen, és ráadásul a lilák ütik a gólokat. Stream itt: www.erzsebetjegcsarnok.hu/?p=58

1885* 2012.03.09. 20:14:08

@Ringleader: :D mindkét oldalon! Hajrá Borbi, Dezsi, Hajrá Dubo!

1885* 2012.03.09. 20:40:42

@frankyf*ckin4fingers: próbáld meg normális hangnemben kifejteni a mondandód. Köszi.

frankyf*ckin4fingers 2012.03.09. 20:42:43

@1885*: kár, hogy nem értetted az iróniát.

Lazlee 2012.03.09. 20:44:55

felcseréltem a tippeim.
sajnos.

1885* 2012.03.09. 20:56:59

@frankyf*ckin4fingers: értem én, a patkányozás, stb, nem fér bele.

frankyf*ckin4fingers 2012.03.09. 21:07:41

@1885*: az irónia lényege, hogy sok minden belefér, hiszen pont nem azt akarja kifejezni a posztoló, amit leír. de hát no problemo, a ti szabályaitok játszanak.

frankyf*ckin4fingers 2012.03.09. 21:08:31

egy régi klasszikust idézve: irónia nem az a hely, ahol az irónok laknak. jóéccakát.

1885* 2012.03.09. 21:14:17

@frankyf*ckin4fingers: nem lettél kitiltva, csak udvariasan megkértelek, hogy fogalmazz másképp. Ha neked ez nem fér bele, hát ez van.

frankyf*ckin4fingers 2012.03.09. 21:17:19

ha irónikusan elmondok valakit mindenféle szar, szemét, mocskos, gonosz embernek, akkor éppen nem azt gondolom róla, sőt.

amikor f.kapusék bezárták a boltot, megfogadtam, hogy nem kommenetelek többet, nem lenne nagy érvágás. jobb lett volna megtartani a fogadalmat:(

peterszky 2013.05.05. 17:56:16

@centreville: Kíváncsi voltam, hogy megalapozott-e állításod (75%-os emelkedő számotokra):

Idei MOL Liga szezon:
Első: 4-1, 22-18, www.regi.icehockey.hu/magyar/merkozes.php?mit=6713
El is akadtatok ezen a csúnya hegyen :D

Második: 3-1, 12-18(+10) www.regi.icehockey.hu/magyar/merkozes.php?mit=6735
Itt esetleg fellelhető a hazai pálya, szigorúan a jegyzőkönyv alapján, ahogy Ti szoktátok.

Tavalyi OBI-es szezon
Első: 5-4 hu, 19(+20)-25(+50) www.regi.icehockey.hu/magyar/merkozes.php?mit=6587
A remek sportemberek, Waddel és Derton ámokfutása, nem írnám a hazai pálya számlájára.

Második: 4-1, 16-8 www.regi.icehockey.hu/magyar/merkozes.php?mit=6602
Még büntetőt is kaptatok a nagy ellenszélben.

Tavalyi MOL Liga:
Első: 5-3, 12(+10)-16 www.regi.icehockey.hu/magyar/merkozes.php?mit=5064

Második: 6-3, 22(+10)-18(+20) www.regi.icehockey.hu/magyar/merkozes.php?mit=5190
Itt is komoly lejtő...

Ezen adatok alapján kérdezném, hogy honnan a búbánatos nemíromlemiből veszed ezt a 75%-os hazafújást?
süti beállítások módosítása