Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1233) Csíkszereda (1387) DAB (1198) ebel (2420) Erste Liga (4767) Extraliga (1178) Fehérvár (1657) felkészülés (2275) FTC (1484) Gyergyói HK (1005) khl (2189) légiósok (1681) Miskolc (1519) nhl (4941) nők (1343) playoff (1339) Titánok (1030) u18 (1110) utánpótlás (1359) UTE (1309) válogatott (2273) vb (2478) videó (2125) Összes címke

Fehérvár–Ljubljana 2-3

2012.02.28. 22:40: Theutus

Fehérvár–Ljubljana 2-3 2012.02.28. 21:54 F. Kapus

76 komment

Címkék: fehérvár ebel

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr54221793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ali_B 2012.02.28. 22:48:56

Sajnos nem éreztem ma azt , hogy a srácok nyerni akartak.

Theutus 2012.02.28. 22:56:12

@Ali_B: szerinted veszíteni akartak? ehh

veghist 2012.02.28. 22:56:28

Ravatal. Nem láttam ilyen gyenge teljesítményt egész szezonban. MOL liga iram.

Theutus 2012.02.28. 23:00:56

@veghist: most már érted miért kérdeztem, hogy mit szóltok a múltkori hazai meccs utáni nemzeti sportban megjelent bulvár cikkhez?
egyébként csak arra akartam célozni, hogy POban 2 győzelem után kár leírni az ellenfelet, mert 4 meccs kell az üdvösséghez

egyébként baj most sincs, meg kell nyerni 2 meccset és ennyi
nem láttam a meccset, de a beszámolók alapján azt mondom ennyire gyengén nem játszhat többet a csapat ebben a párharcban és akkor meglesz az elődöntő

F. Kapus 2012.02.28. 23:02:23

@Theutus: Szoktunk mi egyetérteni? :)

MecKenna 2012.02.28. 23:04:47

@Theutus: hogy te milyen optimista vagy!:))

Rossonero_HUN 2012.02.28. 23:05:02

Görcsös ügyetlenkedés.Ennél csak jobb jöhet csütörtökön.Nem kéne csüggedni,hanem menni kell előre,hisz a lehetőség még mindig adott.Hajrá Volán!!

Ali_B 2012.02.28. 23:09:34

Nem tudom mit higgyek. Amit láttam abból csak ez vonható le. A lövések jó esetben a kapus hasában landoltak, de inkább a kaput sem találták el, és mindig egy kivárás után jöttek. Én így éreztem. Remélem rosszul, és csak gyártom itt az összeesküvés elméleteket :D

DanZi 2012.02.28. 23:09:52

gyász... :S remélem kint menni fog... vagy vége sajnos, mer ez a helyzet :S

Theutus 2012.02.28. 23:19:08

@F. Kapus: nemtom:) de biztosan volt már rá példa
elég, ha évente 2-3 nagy dologban egyetértünk, a többi meg...nem számít
te sem azért írogatsz ide, hogy mindenki bólogasson és simogassa a buksidat
@MecKenna: a szurkoló szerintem legyen optimista, egyébként ezt a meccset éreztük többen, hogy így lesz, a Feldkirch elleni kezdésünk előtt erről beszélgettünk
kijött a Volánnál is egy szar teljesítmény, a következő 2 meccsen meg hozzák majd a kötelezőt, mert jelenleg jobb csapat a Volán

petyagergő 2012.02.28. 23:20:52

Az OLL ma a helyzetéhez képest szenzációsan játszott, megérdemelték a győzelmet, a második harmadban simán eldönthették volna. Mondjuk Pire szerint a két gólon kívül nem lőttek kapura... :DDD Úgy látszik ma teljes köd volt a fejekben.

DE!...

Nekünk már ennél lejjebb nincs! Ők viszont ebben a szerkezetben nem tudnak jobban játszani. Mi feljavulunk, és a magunk által odatett késsel a nyakunkon nyerünk kint, vasárnap pedig megtanítjuk a visszatérő Pintaric-ot kapuban kotorászni.

Ha nem, akkor megint "ünnepelhetünk" egy bajnoki címet, amire őszintén szólva most egyáltalán nem vágyom.

Ja, és látni szeretném még rendes tétmeccsen a Sofit Volán mezben, tartok tőle, ez egy esetben lehetséges csak... várom a csütörtököt!

a. Bárd 2012.02.28. 23:24:24

@petyagergő: nono, szurkolok a Volánnak, de ez az "ünnepelünk egy bajnoki címet" meg hogy szeretnéd még Sofit rendes tétmeccsen Volán mezben látni kissé antipatikus

Lesz még itt meglepetés!

Amúgy meg no para, a Volán a jobb csapat, a csütörtökit behúzzátok

Theutus 2012.02.28. 23:27:00

@a. Bárd: az is lehet, hogy valami szemműtét lesz, ne ítéld el megalapozatlanul:P

petyagergő 2012.02.28. 23:31:50

@a. Bárd: Bocs, ha az lett, nem ellenetek szántam. De tényleg úgy gondolom, (sőt célzások is történtek rá) hogy jelen pillanatban a Magyar bajnoki cím kevésbé értékes, mint az EBEL-ben 4 közé jutás, akár egy ottani sima kieséssel is...
Amúgy érdekes lehet a ti helyzetetek is miután majd kivertétek a Feldkirch-et, nálatok mi lesz a fontossági sorrend? Lehet, hogy ott is a Nat. liga.

a. Bárd 2012.02.28. 23:34:55

@petyagergő: Ha nem egy napon vannak a meccsek, mindkét párharcban az első csapattal megyünk majd. A buszon alvás már lassan rutin :)

A két liga között azért van különbség, érthető, hogy nálatok az EBEL élvez prioritást

Theutus 2012.02.28. 23:35:05

@petyagergő: először a kupa és utána mindig a soron következő meccs
aztán majd a végén kiderül, hogy hol meddig jutunk

petyagergő 2012.02.28. 23:36:22

@Theutus: még nem tudok róla, ne élcelődj elkeseredett, csalódott szurkolótársadon :)

a. Bárd 2012.02.28. 23:36:28

@petyagergő: Amúgy meg ha ne adj Isten úgy alakul, hogy mindkettőnk csapata kiesik a PO-ból, nem vagyok biztos, hogy 1-2 meccsen nem kapjuk el a Volánt

Teljesen más lesz a két csapat motivációja

petyagergő 2012.02.28. 23:38:23

@Theutus: ezt nem mondod komolyan, kizárt, hogy nincs egy terv, valamiféle prioritási sorrend

gogosz 2012.02.28. 23:40:05

@a. Bárd: Mondjuk én nem így gondolom. Amíg ilyen esetleges az előnyjátékunk, esélyünk sincs.

Lazlee 2012.02.28. 23:40:07

@petyagergő: profizmus, mindig a következő meccs a lényeg.

petyagergő 2012.02.28. 23:40:45

@a. Bárd: hát, bakker, ahogy ma játszottunk, még a Miskolctól is tartanunk kellene...

De tudunk ám máshogy is, csak könyörgöm, még Ljubljanában mutassuk meg!!!

csiszi 2012.02.28. 23:46:48

Az létezik, hogy fizikailag voltak fáradtak a srácok? Tegnap erőnléti edzés volt vagy mi a fasz? Többen is estek-keltek, Ladányiról elpattantak a korongok, ha fél méterrel odébb kapta a passzt azért már nem volt hajlandó elindulni.
Olyan volt, mintha mi mentünk volna 3 sorral, ők meg néggyel. Hughes szerintem vasból van, még az utolsó percekben is simán lekorizott mindenkit, pedig brutálisan sokat volt fent. Egyszer számoltam, egymás után 4x ő lopta el tőlünk a korongokat. Van az ebelben doppingteszt?

Theutus 2012.02.28. 23:48:44

@petyagergő: lófüttyöt...
rohadt sok csapatot láttam már 1-1 meccs erejéig nagyon rosszul játszani a POban (is)
aztán a következő meccsen kikorcsolyáztak a jégre és megmutatták, hogy tudnak jól játszani is
hidd el így lesz ez a Volán esetében is

ami a Dabot illeti: mindegyik sorozat egyformán fontos és tényleg mindig csak a következő meccs számít
ami engem illet: régen voltunk bajnokok, tehát jó lenne OB1-et nyerni
ha osztrákokat győzünk le az különösképpen melengeti a szívemet
mivel nem tudok választani, meg kell próbálni mindegyiket és mint mondottam, majd meglátjuk hol meddig jutunk

facsipesz 2012.02.28. 23:50:40

Hát lehet, hogy a szezon előtt senki nem gondolta volna, hogy a középszakasz harmadik helyén végez a csapat.
De nem vagyok egyedül, aki ilyen meccsek (7-2, 8-1) után kurvacsalódott (már-már dühös) lenne, ha nem lenne benn a Volán a négyben.

Bencito 2012.02.29. 00:00:54

Ez olyan volt mint egy rémálom ... :( Meccs közben egy interjú jutott eszembe amiben Gábor bá azt mondta, hogy nem kell bemennie az öltözőbe, én azt remélem, hogy most nemcsak a szemetes lesz felrúgva hanem a csillár is ... A vasárnapi meccs után nem hittem, hogy tudunk rosszabbul játszani. Kíváncsi leszek mi lesz csütörtökön, gyerünk fiúk mutassátok meg!

Thomas_AV 2012.02.29. 00:05:05

@F. Kapus: @Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: de most áttelepülés lesz a Király utcába, asszem a Blöf tesó kocsmájába, de majd jön a hivatalos infó is asszem Voitih-től:)

meccs: pszichológusi elbeszélgetés kéne, a fejekben most tényleg homokszem volt! :(

exL:1 2012.02.29. 00:37:53

Mi volt ez? Mi volt ez? Maga a tömény borzalom!Ez a jégkorong nevű játék gyalázatos megcsúfolása volt.Örülhetett aki nem jött ki.Őszintén remélem hogy a managment összedob annyi pénzt hogy a holnapi nemzeti sport főoldalát megveszik,és ezt íratják rá vastag betűvel: Elnézést kérünk a kedves kilátogató,és tv előtt szenvedő becsapott szurkolóktól a kedd esti gyalázatos förtelmes produkcióért,és minden játékos aláírja.Ebel bajnokság hírnevének színvonalának megcsúfolása volt a meccs,az oly sokat hangozatott ebel színvonalat a meccs egyetlen momentuma érte el,az pedig a nézőtéri szurkolás volt.Ezt a Ljubljanát minden ebel csapat gólokkal verte volna,azaz nem minden ,egy nem az pedig ....Egy gyenge semmit nem csináló nagy nulla csapat nyert egy jó indulattal 1 es alá színvonalú meccsen egy kék fehérbe öltözött nincs is rá jó szó kik ellen(pedig a magyar nyelvben annyit és oly sokféleképp meglehet magyarázni,de a volán produkciójára egész egyszerűen nincs szó.)A mélyen tisztelt játékos uraknak nem a botot kell csapkodni a kispadon,és nem okosan ingatni a fejeket az elrontott 12345. passz után és nem a végsőkig őket bíztató nézőknek kiintegetni hogy szurkoljatok jobban,hanem játszani kellett volna.Mondjuk a 2 kettős előnyt hazai jégen kihasználni,nem pedig olyan tanácstalanul álldogálni,mint egy mongolidióta a kémia laborban.Minden jégen lévő fehérvári játékos mélységesen szégyenlheti magát.A sport olyan hogy kilehet kapni,mert benne van a játékban,nem mindig a hazai pályán játszó csapat nyer,nem mindig az előkelőbb helyen végzettebb csapat nyer (írtam már példaképp párszor a tavalyi svéd p.o-t Hv71 alapszakasz győztesként simán kikapott 4meccsen a 8.helyen rangsorolt újonc Aik tól)kilehet kapni szép játékkal(bár az is fájó)de így ahogy mi kikaptunk így nem lehet ,sőt égő de kurvára.Szlovéneknek alig volt meg a 3soruk,menet közben kiesett az első számú kapusuk,még így is látszott hogy gyengébb képességüek a mieinknél mégis ők nyertek,mert meghaltak a jégen,küzdöttek egymásért.22percig a liga leggyengébb kapusa állt az ellenfél kapujában,és mennyit lőttünk kapura neki??kb 10et,abból is 3 épphogy a bent uralkodó passzát szél miatt jutott el a kapuig.A csapat megérdemelné hogy most hazazavaarja őket Primeau mester hogy a kakis alsót lecseréljék ,megzuhanyozzanak és irány vissza a csarnok,ahol a teljes sportklubos felvételt óhéber nyelven hajnal 2-től végtelenitett szalagon levetitsék nekik egész délig,majd beszállni egy régi ikarus farmotoros buszba és irány szlovénia ,igy megérkeznek épp csütörtökre estére,és a vereséget hihetően rálehet fogni a buszozásra.Kíváncsi lennék hogy a játékosok hogy értékelik a produkciójukat ,hova helyezik 0-5 ig tartó skálán,(reális 0,01-0,5)nem hiszem hogy nem fogták fel,hogy a klub legnagyobb sikere előtt álltak karnyújtásnyira,a po.ba jutott leggyengébb ellenfél jutott nekik,aki nagy valószinűséggel akövetkező körben sima 4-0 al fog kipottyanni.Igaz van még egy mérkőzés ljubljanába,de az utóbbi 2 szánalmas produkció nem sok jóval biztat.Ebel pontlistás top játékosok játszanak nálunk és egy erősen tartalékos gyenge ellenfélnek cserekapusostól nemtudunk hazai pályán gólt lőni!!!!azaz 1 valami isteni csoda folytán összejött,nem is értem hogy csúszhatott be az Nhl aspiráns BOH kapujába.Nem volt 3 normális passzunk a 60perc folyamán,estek keltek a jégen,mint a chemotoxos légy,ha rajz órán témát keresne a tanár a nagy rakás szerencsétlenség szimbolizálására,remek alkalom lenne egy pillanatkép a 2ős emberelőnyös helyzetünkről.Őszintén sajnálom Énekes mestert a holnapi meccsértékelője miatt,hogy adja elő az értékelhetetlen nagy nullát? akandi akmerába illő jelenetek tömkelegét.Szégyen...

exL:1 2012.02.29. 00:45:02

Bocs becsúszott pár nyomdahiba.Utolsó mondat helyesen: a kandi kamerába illő jelenetek tömkelegét.Szégyen...

Voitih 2012.02.29. 00:52:39

@exL:1: Csak keményen;) Egészen elképesztő volt a tegnapi, ilyen szarul még egyszer nem játszhatunk. Ez az egy dolog éltet, az, hogy kicsivel jobbak vagyunk, de ez mindaddig teória, amíg nem bizonyítjuk be...
Nagyon kellene a négy közé jutás, elképesztő mennyiségű médiamegjelenést generálna. Én egyelőre apátiában vagyok, csütörtökre visszatérek;) akkor is: magyar jégkorong for president!!!!!!

Vincenzo90 2012.02.29. 02:53:19

Soha nem szoktam káromkodni, viszont elég sűrűn, de hogy a tévét csapkodjam nedves konyharuhával, ahhoz kellett ez a gyalázat. Ha ittam volna, szerintem bicskával rontok a tévékábelnek, hogy ilyen szar játékot ne is láthassak többé. A legszarabb, hogy belefért volna a mai megingás, ha Ljubljanaban nem töketlenkedünk el két, simán nyerhető meccset. Primeau mester kifogyott a taktikából? Látszott más a második meccsen, hogy bejöhet nekik a taktika, ha összeszedik magukat. Legközelebb vajon mit művelünk? És én mit művelek?

lmark2 2012.02.29. 05:03:38

Srácok én továbra is szurkolok a volánnak amig leget. persze szeretném ha a 4 kozott lennénk de a valóság az hogy most a végéhez kzeledve a párharcnak a szlovéneknek volt igazuk mindent bevetettek mi meg csak hagytuk az egészet. csak a fiuk küzdttek nagyott de lehet ez a csupaszív nem elég most a továblépéshez. a srácoknak egyértelmuen megremegett a lábuk a tét alatt.(győzelmi kényszer alatt) de az a baj hogy ez a győzelmi kényszer kint is minkett fog nyomni és nem a szlovéneket. ők addig fogják játszani azt a taktikát amit találtak elenünk amig mi nem találjuk meg az ellenszert. csak az a gáz hogy már az nem jott be hogy kint rájukrontunk és nyerünk 1 nyugott felszabadult játtékkal lehetne őket megverni de a hejzet most más mert nyugottan és felszabadultan a szlovének fognak játszani mi meg eredmnykérszerben szenvedni. bár ne legyen igazam .

még 1 gondolat én nem a srácokat hibáztatom mert szerintem ők meghalnak a pályán ezért is szeretem a jégkorongot. én az edzőt hibáztatom mert rosz volt szerintem a formaidőzítés ,nem a kozépszakaszban kellet volna a kirobbanó forma. hanem most milyen jol jonnene az a kozépszakaszbeli forma. nem is kellet volna 7 győzelem sorozatban hanem csak 4. De azért még reménykedem csak innen nagyon nehéz lesz mert a fiuk lelkileg tortek szerintem meg. ha felyben elhiszik és lazán élvezve lezavarják a mecse(t)ket akkor nincs gáz. HAJRÁ VOLÁN!!!!!!!!!

Szoljanka 2012.02.29. 07:00:28

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Adjon az ég! (csütörtökön egy Volán győzelmet)
Semmi nem ment tegnap, se az összjáték, se a passzok, se a lövések, semmi..
Mikor jött Boh fellélegeztem, most fordítunk...aha.. ahhoz nem 8:05-nél kellett volna először kapura lőni (kapus elé ejteni) a pakkot a harmadik harmadban.
Az egész meccset nagyon plasztikusan ábrázolta az a kis jelenet, mely a végén zajlott: mikor már levittük a kapust , és felálltunk a támadó harmadban Godó, és Marci egymástól 2 méterre teljesen tanácstalanul oda-vissza passzolgattak egymásnak...:(
Sofi a nagykirály, de hiába biztat a jobb szurkolásra, ha valaki végigüvölti a vasárnapi meccset, az nem megy 2 nappal később is, 60 percig...

exL:1 2012.02.29. 07:23:20

Megvagyok nyugodva,mai sportban olyan okos és bölcs játékos nyilatkozatokat olvastam,hogy dont worry,sima ügy minden.Kár hogy tegnap több ezer tv nézőnek vették el a kedvét a jégkorongtól.Komolyan visszakellene nézetni a meccset minden játékossal,és hallhatják akkor,hogy az örökké lelkes Léderer Ákos is miket hüledezik,ezen a szánalmas foson amit tegnap prezentáltak,remélem mindenki aki jégre lépett tegnap mélységesen szégyenli magát,és bocsánatot kérnek a becsapott szurkolóktól.Nem a vereség fáj annyira,hanem ahogy történt!!!!!2 jó passz nem volt,alibi hegyek,szerintem páran megsem izzadtak,elestek saját lábukban,Bohnak nem is igen lőttünk kapura ,stb....röhej.Johannsont előre vinném a 3.v.1.sorba neveket nem akarok írni kik helyett,(mindkettőjük mezszámának összege 6:) )

EisHockey 2012.02.29. 07:26:23

Sok mindent leírtatok, én csak egyet teszek hozzá: ha én lettem volna a pályán, egy ilyen vesztes meccs után nem tudtam volna mosolyogni!:(
No comment!

montipájton 2012.02.29. 07:27:12

Nincs mese, most kell megmutatni, hogy nem csak akkor vagyunk királyok, ha minden sikerül egy meccsen, hanem akkor is, ha kaparni kell, de nagyon. Ez utóbbi még hibádzik...

Innen a OL-nak áll a zászló, ezt kár lenne ragozni, a pályaelőny + a lélektani győzelem a két utolsó meccsen mellettük szól, nyilván telt ház lesz és a vérünket kívánja - na, igazi győztes csapat ilyenkor mutatja meg csak azért is. Vagy készülhet az Acélbikák ellen. Döntsék el a srácok, melyik a komolyabb kihívás.

Freebulletz 2012.02.29. 07:45:38

Először is gratulálok az OLL-nek, abszolút megérdemelték.
másrészt láttam én is már sok NHL PO meccset, ahol aztán tényleg minden de minden megtörténik. itt is így érzem. most jön az ami elválasztja a gyengéket az erőstől. kérdés az hogy fel tudunk-e nőni a feladathoz. nem létezik egy W-t nem tudunk elhozni Ljubljanából, meg hogy ez mennyit vett ki belőlük.

én bizakodom.
ez csapat katasztrófa volt felső fokon. a vége az volt amikor EN-nél Godó megpróbálta alapvonalról beütni Bohnak. mondom, tényleg? mikor ott voltak fent üresen ketten lövőben.
szóval egy pozitívum: nincs még vége :)

Raon 2012.02.29. 07:50:52

1885, fradigy: a ljubjanai meccs utáni írásomra érkezett okosításokat követően akkor most majd jön tőletek egy elnézést, tévedtünk, kár volt gúnyolódni, tényleg jól láttad? Nem kell válaszolni, költői kérdés volt.

A meccsről. A vasárnapi bukta után ettől féltem, ettől tartottam. Annyi rosszat lehetne írni a csapatról, hogy értelme sincsen. Innentől már jöhet a régi nóta: miután esélyesként szokás szerint nem tudtunk élni a lehetőséggel, csak abban bízhatunk, hogy a tét a gyíkokat fogja nyomni, nekünk meg a csodás fordítás amúgy is mindig jobban szokott menni... A tökösség lesz a kulcs: aki így játszik, az fog továbbjutni.
Egyébként nem szívesen mondom, de őszinte gratuláció a Ljubjanának a tegnapi győzelemért. Egy ezer sebből vérző csapat, idegenben, három sorral, béna cserekapussal... számukra ez heroikus diadal volt.

Szoljanka 2012.02.29. 07:58:46

@exL:1: Tényleg sok rosszat el lehet mondani a tegnapi meccsről, de ilyen baromságot, hogy ez elveszi a jégkorongtól a kedvet...
Az maga a legjobb sportág - határokon innen és túl :) - hogy venné el tőle az ember kedvét egy vesztes meccs, de még a csapattól sem, attól szurkoló az ember, hogy mindig bízzon a csapatában, és kitartson mellettük.
Egyszer fent, egyszer lent.
Reméljük csütörtökön fent,
HAJRÁÁÁ VOLÁÁÁN!
-_- BLL -_-

poraszabolcs 2012.02.29. 08:06:46

@Raon: De miért van ez???? Doktori értekezések sorozatát lehetne írni, hogy az esélytelennek vélt, kulcsjátékosok sorát nélkülöző ellenfelek megvernek minket. (most nemcsak a Volánra, hanem a HSC-re is gondolok, mert ezt mindig eljátsszuk mi is) Ha egy bivalyerős ellenfelet le tudunk simán győzni, miért nem megy ez a tartalékosokkal szemben???? Soha nem fogom megérteni. A játékról inkább nem írok semmit...Azt a harmadok harmadot bármelyikünk lehozta volna egy kapott góllal, mert többször nem nagyon találtuk el a kaput. Borzasztó volt nézni, ahogy saját árnyékukon is átestek a srácok. Még jó, hogy nem kaptak büntit színészkedésért. Innen már nagyon nehéz lesz, nem mintha eddig könnyű lett volna. Ezek a szlovének tudtak valamit, hogy minket választottak???

montipájton 2012.02.29. 08:07:56

@Raon: Szóról szóra ugyanezt gondolom. A Ljubljana - főleg a légiósai - a helyzetéhez képest emberfelettit nyújt, kurva vastag mínusszal az alapszakaszban ellenünk, két irgalmatlan PO-zakó után, megfogyva, kapusok nélkül, három sorral, ha innen behúzzák, meg is érdemlik. Sajnos.

kapusLaci 2012.02.29. 08:22:49

Természetesen megértek minden lelkes Volán szurkolót hogy vérzik a szive,mérges haragszik a csapatra.De:ne feledjük hogy mennyi örömet szereztek nekünk,mennyi jó meccsel megajándékoztak minket,visszajöttek 1-5-röl,és nyertek.
Bárkit bárhol a ligában megtudunk verni,az legyen a red bull Turcoval,vagy a KAC Chiodoval,mindegy,képesek vagyunk a gyözelemre,bárhol bármikor!Ugy érzem most is ez lesz,csütörtökön nyerünk Ljubjanában,vasárnap pedig ünnepelhetjük a továbbjutást.Igy mi is megnyugodhatunk,nem fogjuk a csapatot temetni,szurkolhatunk tovább lelkesen,mert ez a feladatunk ha szeretjük ezt a csapatot!
Holnap a taktikán kell változtatni,ez pedig az edzö feladata,a srácok csak bekell tartsák amit tölük kérnek,ha igy lesz akkor biztos nyerünk.
Ez a továbbjutás lélektanilag is nagyon fontos a VB-re nézve,hisz Szlovénia lesz az egyik riválisunk,és még ráadásul a VB is náluk lesz.
Na hát akkor nemcsak a csapatnak fel a fejjel,hanem nekünk szurkoloknak is kötelességünk kitartani a csapat mellett!!!
Kell menni elöre,küzdeni,igy meglesz a gyümölcse!Ja meg legyünk optimisták,elkell hinni hogy jobbak vagyunk az ellenfélnél!
Mégazért is Hajrá Volán!!!

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.02.29. 08:31:33

@Raon: tudom hogy nem kell, de azert remelem szabad... miert tevedtem volna? mondtam es mondom, egyaltalan nem lattam siralmasnak a vasarnapi produkciot.

lehet h neked kellene elnezest kerned a tegnapi utan? mert EZ volt siralmas, nem a vasarnapi...

BKEDI 2012.02.29. 08:31:54

Úgy látszik tényleg jól láttam, nekünk az előny is hátrány, meg a hátrány is hátrány. Lehet, tényleg kellenne nekik Csernus doki? Szokták mondani, hogy a "női megérzés", hát az én női megérzésem már vasárnap is érezte ezt. De azért az is hozzátartozik a megérzésemhez, hogy a meccs után teljesen megnyugodtam, hogy "na, a pechnek vége, jöhet a feltámadás." Remélem nem fog csalni a női megérzésem.

exL:1 2012.02.29. 08:33:06

@poraszabolcs: Persze hogy tudtak valamit a szlovénok! nem véletlenül választottak minket.Bejött nekik a hungarikumnak számító téthelyzetben megremegő kezek és balfaszságok sora.A tegnapi Ljubljanát a Dab és Miskolc cirka 6-7 góllal,a Fradi 4el ,de a volán farm és az ute is 2-3góllal verte volna,a szlovének annyira de annyira nem csináltak semmit,és ezért felháborító és fájó a vereségünk.Volánt nem a Ljubljana üti el a továbbjutástól,hanem saját maga tehetetlen edzői és játékosai.Holnapi meccset neten nyugodtan meeglehet tenni hazaira.

hüjeliba 2012.02.29. 08:34:26

Ti terminátorok, ti magányos hősök ! Ezt meg hogy ? Ok, van olyan edzői utasítás ,hogy a harmadik negyedik passz a támadó harmadban inkább kontra produktív, de amit tegnap láttam az kicsit túlzás, az még feltalálás alatt van ,hogy a gólszerző ill. pontlista éllovasa továbbjut meg kap aranyat, a többi meg nem, az egy másik sportág azt gyors korcsolyának hívják, de ott meg nincs palánk a pálya végén, hogy koppanjunk.
Ez kérem, csapatjáték az nem megy ,hogy a védő harmadban szerzett korong az enyém, viszem mint a győzelmi zászlót, kikerülök egy zöldet, azt hopp elfogyott pálya, vagy ha fennakadok valakin akkor leadom a másik szerencsétlen felé (nem neki, hanem felé)most vigye ő is egy kicsit.
Levadásztak titeket egyesével, szabályosan, ahogy a lövészárokból kiugráló hősöket szokás.
Lépésről, lépésre fogyott el a türelem az összjátékból, holott van olyan ,hogy az ellenfél is gólt lő, ha nem megy azonnal türelemmel és ésszel ez meg lett volna.

2012.02.29. 08:38:58

Most kaptam a bennfentes infót, hogy a Volán csak azért akarja 4-3 eredménnyel legyőzni a Ljubljanát, mivel a szlovén jégkorong válságban van, és szeretnének egy jó csapatot is látni a helyi szurkolók.

az infó egyenesen Jesenicéből jött :)

***

Sajnos az igazság egyik fele, hogy a Volán ebben a playoffban ezzel már két meccset kiadott a kezéből, ami elég gyászos, mert még egy közepes színvonalat sem tudnak hozni egy hazai meccsen - én kinyomtam a streamet a csába az első harmad után, mert nem akartam agyvérzést.

A dolog másik oldala, hogy a Ljubljanát erősen lenéztük a nagy arányú vereségei miatt, pedig nem rossz csapat és láthatólag az utolsó utáni erőkkel is küzdenek, bevetve a sportdiplomáciától a sportszerűtlenségig mindent, mi meg csak gólt tudunk ütni. A jobb napjainkon. Lehet, hogy ez kevés lesz. @montipájton: -nal teljesen egyetértek.

1885* 2012.02.29. 08:54:25

@Raon: Ezt írtam tegnap:
" olvashattad "edző eljut képességei határáig." reméljük jövőre a blogról választ edzőt Csicsóbá, itt mint már Godo is említette NHL színtű szakemberek vannak :)
Azért a nézőtérről könnyebb észt osztani, mint a kispadról ;)
ha a fogukat szívják még hagyján, de azoknak a vérét akik a 7:2, 8:1-et csinálták? Vagy az másik csapat volt másik edzővel? "

Na most mégis miért kérjek elnézést? Melyik része nem igaz?

Reméljük holnap már a kispadon fogsz ülni és bizonyíthatod, hogy jobban értesz a hokihoz mint a képességei határára eljutott KP. Esetleg már ma reggel Te tartsd meg az edzést.
A válogatottat is át akarod venni?

p.s ettől még a tegnapi rémálom volt, ezt leírtam este, de nem fikáztam sem játékost sem edzőt.

Raon 2012.02.29. 08:58:42

@poraszabolcs: nem akarom úgy tenni, mintha annyira értenék hozzá, de valószínűleg ott van a probléma, hogy más egy jó csapat ellen küzdeni és más diktálni a tempót. A kettő teljesen más szint, más kategória. Az előbbi mehet a gyengébb csapatoknak is. Az utóbbi csak a nagyoknak, a közepeseknek nem. Ha úgy tetszik, így tehát sem a Szereda, sem a Volán nem elég jó csapat (még) ahhoz, hogy bármikor tempót is tudjon diktálni (csak közepes, erős szélsőségekre képes formaingadozással).
Illetve én a mi meccseinken azt fájlalom, hogy amikor a két kiütéses győzelemnél mentünk előre, akkor annak meg is volt az eredménye. Amikor elkezdtünk taktikázni, beijdeni, óvatoskodni, annak is meglett az eredménye...

@montipájton: ezért is tartom neccesnek a történteket. Ne legyen igazam, de az a sejtésem, hogy őket aztán nem fogja nyomni a tét, mert most minden lélektani előny náluk van.

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: persze, nekem elnézést kérni, hogyne :)
Tudod már a buszon (ljubjanából hazajövet) azt beszéltük, hogy figyeljétek meg, ha majd leírjuk páran amit láttunk a helyszínen, a blogon egyből jönnek az okosok, akik a tv-ben látottak alapján majd szépen kioktatnak minket, hogy miért láttuk rosszul, amit láttunk. Hogy biztos csak a csalódottság beszél belőlünk, sok elpazarolt idő és pénz, meg hogy elvakultan győzelmet vártunk... előre megírtuk az egész forgatókönyvet.

Nézd, én nem mondom, hogy a csalódottságban nincs igazság (mert van). Azt sem állítom, hogy mindent a helyszínen lehet jobban látni (mert sok mindenre a tv, stream alkalmasabb). Az viszont biztos, hogy egy közvetítés csak a töredékét adja át a helyszíni élménynek (hisz eleve pl. csak a meccsre fókuszál), nincsenek benne a jégről lejövő játékosok reakciói, nem látni arcokat, testbeszédet, grimaszokat, ritkán mutatja az edzőt... szóval biztos én vagyok a deviáns megmondóember, de ha én ülnék a tv előtt, nekem eszembe nem jutna kioktatni azokat, akik élőben ott voltak az adott meccsen. Pláne úgy, hogy a tegnapi meccs sajnos teljesen logikus és lineáris folytatása volt a vasárnap látottaknak.

Kooliver 2012.02.29. 09:01:01

Egyébként tudja valaki mekkora odds volt a vendég győzelemre?

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.02.29. 09:06:37

@Raon: ertem amit mondasz, ettol fuggetlenul nem erzem azt h barmiert elnezest kellene kernem. azt sem h vasarnap hudeszarul jatszottunk volna. azt h te kerj elnezest csak azert mondtam, mert te is hasonlora szolittal fel. a hazafele-csalodottsag-errzest hidd el nagyon jol ismerem. de attol meg nem fog nyerni a csapat hogy mindenki azt harsogja hogy megyunk es gyikhust eszunk...

ha a tegnapi meccs logikus es linearis folytatsa volt a vasarnap latottaknak, mi kovetkezik?

amugy ha itt tartunk, elokereshetjuk azt is amikor egy emberkent felhaborodtatok azon, amikor azt mondtam hogy nem kellene a felhok kozott repkedni, es h nem pesszimista csak realista vagyok. elso meccs ota ugatom: kozhely vagy sem, ez a PO nem arrol szol h ki az eselyesebb, hanem arrol hogy ki jut tovabb...

Uteapu 2012.02.29. 09:14:17

A pesszimistákat soha nem éri csalódás, a naugyemegmondtam mindig bejön.
Remélem a játékosok el vannak tiltva a blogtól, mert amit itt a sajátjaitok ellen elkövettek, az nem hiba, hanem bűn!

kapusLaci 2012.02.29. 09:23:17

@1885*: @Raon: @Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Na most gyorsan kérjetek egymástol elnézést,mert kitiltlak mindhármanotokat innen:)))

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.02.29. 09:25:01

@Uteapu: mondom, nem pesszimista, realista ;)
de ezt nem MA mondom, hanem meg az elejen mertem megjegyezni. amugy meg igazad van, osztani konnyu...

@kapusLaci: am inteles :)

djsanyi · http://borbanavigasz.blog.hu/ 2012.02.29. 09:28:01

@Raon: ezt adom, erről beszélgettünk hazafelé jövet. leírtam, hogy én hogyan láttam a vasárnapi kinti meccset és megkaptam, hogy nem értek hozzá. erre mi van rá egy napra? hát ez...

Raon 2012.02.29. 09:30:22

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: a cseszegetés volt felesleges, de ez a lényeget tekintve tulajdonképpen már mindegy is.
Nem tudom, mi következik, remélem ennél lejjebb nincs, ez a padló és innen fel tudunk állni.
A realista dologban valahol igazad volt, de nem hiszem, hogy most sokkal kisebb lenne a csalódottság/bánat, ha akkor kevésbé örülünk. Az amúgy is egy szurkolói reakció volt, a meccset meg a csapat játssza.

@1885*: bocs, de ez már az a szint, amivel nekem sem kedvem, se időm nincs foglalkozni. Minden kérdésedre az általad kritizált hozzászólásomban ott van a válasz: próbáld meg kevésbé félreértelmezni.

1885* 2012.02.29. 09:31:29

@kapusLaci: :D én elnézést kérek Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: től, amiért egyet értek vele.
És Veled is "
De:ne feledjük hogy mennyi örömet szereztek nekünk,mennyi jó meccsel megajándékoztak minket,visszajöttek 1-5-röl,és nyertek" nagyjából én is ezt írtam, csak persze tudom, hogy ha én mondom az más...

@Uteapu: Veled is egyetértek.

1885* 2012.02.29. 09:38:54

@Raon: kicsit hisztérikus vagy, de megértem.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.02.29. 09:43:17

@Raon: nem, nem arrol van szo h igazam van vagy sincs. en igy elek, ezek az alapelveim. vannak optimista emberek, en szeretem azt hinni magamrol hogy realista vagyok. ennyi.

es valaki kerdezte hogy mi a realizmus? hat az, hogy a PO elso meccse utan nem kezdem szamolgatni hogy a dontoben kit is kapunk majd. ettol fuggetlenul meg en is ugyanugy foldon vagyok most mint te, es ugyanugy orulnek a dontobe jutasnak mint te.

SC4ever 2012.02.29. 10:23:38

Nem nagyon követtem a kommenteket.
Egy kérdésem lenne: Lamoreux kidőlt teljesen?
Mert ha igen, és Boh fog védeni, akkor simán kell hozni.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.02.29. 10:37:39

@kapusLaci: mindig az is volt :) nem harcolunk, hanem vitatkozunk ;)

Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.02.29. 11:16:25

@Szoljanka: "Sofi a nagykirály, de hiába biztat a jobb szurkolásra, ha valaki végigüvölti a vasárnapi meccset, az nem megy 2 nappal később is, 60 percig... " - jól értettem? Felmentetted magad? ;-)

Szoljanka 2012.02.29. 11:37:26

@Ringleader: Azt azért nem, tegnap sem sikerült megállni, hogy kiabáljak egyszer-kétszer, de meg akarok szólalni 10 év múlva is...:))

Raon 2012.02.29. 11:55:19

@djsanyi: ha élőben beszélnénk az itteniekkel, valószínűleg ott sokkal könnyebb lenne ezekről a dolgokról simán csak beszélgetni vita helyett. A neten keresztül mindig könnyebb ítélkezni és elküldeni valakit a fenébe, a gondolkozás itt sokszor csak a visszaütés után jön.

@kapusLaci: bár így lenne!

@1885*: az is lehet, hogy olyan ez, mint az influenza, egy közösbe tüsszentéssel simán megfertőzzük egymást.

1885* 2012.02.29. 12:03:09

@SC4ever: nos, ha azt vesszük, hogy Frasert tegnap délelőtt még "kidőlt véglegesen" bordatörés miatt...hiszem ha látom.
@Raon: kardiotréning, szauna, nekem ugyan kutyabajom, évek óta nem volt még csak náthám sem. A sport csodákra képes, úgy értem, nem nézni, csinálni.

Raon 2012.02.29. 18:16:18

@1885*: azért közben a lelked se hanyagold :)
Amúgy nem kell úgy lenézni a kispályás focit, nagyon sok mindenben ugyanaz kicsiben, mint más csapatsport nagyban (nem beszélve arról, hogy mennyi mindent meg lehet csinálni ott abból, amit az ember a jégkorongban lát).

Harvey mar van 2012.02.29. 18:46:12

Gyorsan felejtsuk el az egeszet! :(
Csutortok a mi napunk lesz! :)
süti beállítások módosítása