Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1217) Csíkszereda (1369) DAB (1197) ebel (2410) Erste Liga (4765) Extraliga (1178) Fehérvár (1642) felkészülés (2246) FTC (1472) khl (2189) légiósok (1677) Miskolc (1507) nhl (4907) nők (1297) playoff (1318) Titánok (1025) u18 (1062) utánpótlás (1280) UTE (1301) válogatott (2223) vb (2376) videó (2120) Összes címke

Nem a pénzen múlik az EBEL-csatlakozás

2012.02.24. 22:56: Grumpy

Nem a pénzen múlik az EBEL-csatlakozás 2012.02.24 22:31 F.Kapus

142 komment

Címkék: dab.docler azari

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr454194929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kiralyfi 2012.02.25. 14:16:59

@Raon: jól van szép ecsém, látom kiestem a pixisből:))))
egyébként , ha elolvasod, amit válaszoltam tiz2 elvtársnak, akkor talán egyetértesz vele:)))

Milos Palovcik 2012.02.25. 14:17:13

@kiralyfi: @gogosz:
Örülök, hogy legalább Ti elhiszitek, amit írtok.
Nézzétek meg, hogy hányan kommenteltünk régen az index fórumon, aztán utána a blog-on, meg nézzétek meg most, mióta Ti és pár hozzátok csapódott újpesti szopkodja itt egymást.
Ja és nem a Volánról szóló cikkek hozzászólásairól beszélek.
Vagytok max. 20-an, de "elzavartatok" vagy 100-150-t...

2012.02.25. 14:21:05

@Raon: Arra eleve számítottam, hogy vihar lesz belőle, nem baj. Elég rég ért már bennem ez a vélemény, most jutottam el odáig, hogy ki kellene fejezni.

Azt pedig előre elhatároztam, hogy az ellen-szimpatizánsoknak csak este fogok válaszolni.

Ahogy Moldova írja: "Mennyivel kevesebben párbajoznának, ha egy fél kesztyű helyett egy fél csizmát kellene ellenfelük elébe vetni."

gogosz 2012.02.25. 14:23:00

@Milos Palovcik: Reagáltam egy bejegyzésedre. Konkrétummal nem tudtál válaszolni. Duplán nevetségessé váltál. Szopkodásról meg majdnem írtam, hogy kit kérdezzél.

Uteapu 2012.02.25. 14:23:25

@Milos Palovcik: Gratulálok, kulturált voltál. Ha majd én beszélek rólad így, akkor beszélj rólam így. Ezt a hangnemet visszautasítom!

Milos Palovcik 2012.02.25. 14:28:11

@gogosz: Szerencsére te konkrétan válaszoltál. Ennek megfelelően Te meg duplán nem akarod megérteni, hogy miről írtam.

Milos Palovcik 2012.02.25. 14:29:59

@Uteapu: Igen, rád is gondoltam. Utasítsd vissza. Szíved joga. Tiltass ki légyszi!

kiralyfi 2012.02.25. 14:36:16

@Milos Palovcik: értem, amit írsz, csak azt nem, mi köze van a témához? nem arról volt szó, amit tiz2 írt? :)))

a. Bárd 2012.02.25. 14:38:59

A Miskolc is addig volt "szerethető csapat" a MOL Ligában, amíg mindenki agyba-főbe verte őket. Amióta ilyen magas szintű munka folyik náluk mint az utóbbi két évben, már kiléptek ebből a státuszból és méltó ellenfelekké váltak.

Kezdek örülni, hogy van itt egy-két fehérvári, akik szerint már nem vagyunk szerethető csapat. Hogy ezt a saját maguk hülye módján próbálják magyarázni az a szívük joga, de nyilván az játszik közbe, hogy ma már élesebb meccseket játszanánk velük, mint akkoriban volt. A vicc az, hogy ha a Macik is felnőnek hozzájuk, akkor majd ők is elfelejthetik a Fehérváriaktól a szerethető státuszt. (nyilván tisztelet a kivételnek)

De amit itt egyesek megengednek maguknak, az gusztustalan.

gogosz 2012.02.25. 14:58:09

@tiz2: "Azt pedig előre elhatároztam, hogy az ellen-szimpatizánsoknak csak este fogok válaszolni."

Kik az ellen szimpatizánsok? Azzal kezdted a mondandódat, hogy pestiként semleges vagy, majd folytatod avval, hogy 2 éve Volán meccseket követsz közelről. Aztán egy itt kommentelő ember miatt és egy statisztika miatt, ítéletet mondasz egy csapatról. lelked rajta, de ne csodálkozz, ha reagálnak erre a másik "semleges" oldalról. Arra meg már nem is merek gondolni, hogy egyes( akár ez alá a poszt alá is beíró ) fehérvári drukker beírása után mi lesz akkor, ha jön egy fegyelmezetlenebb időszaka a Volánnak?
A probléma az, hogy Te mint "semleges" jöttél és felizzítottál egy olyan témát, amit szerencsére az utóbbi időben mindkét tábor kulturáltan kezelt.

Raon 2012.02.25. 15:05:59

@Milos Palovcik: te én egyszer már nagyon nagy hülyének lettem kikiáltva, amikor valami hasonló észrevételt bedobtam a közösbe a szerkesztői fórumon (nem a szopkodást, az elzavaró jelleget), úgyhogy az efféle véleményekkel csak óvatosan :)

@kiralyfi: igazad van testvér, rendesen kiestem, sőt rájöttem arra is, hogy öreg vagyok én már az efféle vitákhoz. :)

Az unfair dologban meggyőzőek az érveid, nyilván a Dabnak is be kell járnia a maga útját. Az idei év pedig az mutatja, hogy elég jól járja ezt az utat.

Azt gondolom, hogy Tiz2 ettől függetlenül nem bunkózott, nem vádolt senkit, egyszerűen csak leírta a véleményét. Ha szerintetek tévedett, hát tévedett, van ilyen. Viszont ha ezért itt ti (nem feltétlenül te) így cseszegetitek, akkor azzal nemhogy védeni fogjátok a mundért, de még inkább rásegítetek arra a hatásra, amiről ő beszélt...

a. Bárd 2012.02.25. 15:07:08

@tiz2: javaslom nézd meg a Volán EBEL kiállítási statisztikáit abból az időből, amikor még nem követted a csapatot. Meg fogsz lepődni

Ausztriában más a bírói felfogás mint itthon (más, nem jobb vagy rosszabb) és ehhez is meg kell tanulni alkalmazkodni. A szabályos védekezés olyan mint az eh vagy ee játék, tanulni kell. Meg kell szokni, ki kell tapasztalni. Ez leginkább a saját bőrén tanulja meg az ember. Mi még csak tanuljuk, ez látszik is

De nyugodtan megnézheted a MOL kiállítási statisztikáit, nem mi leszünk az élen. Sőt...

a. Bárd 2012.02.25. 15:13:02

@Raon: Most tényleg azt hiszitek, hogy elzavartunk mindenkit és csa1, prince és a többi fehérvári szurkoló miattunk nem ír semmit az újpesti, ferencvárosi, miskolci vagy dabos hírekhez?

A Volánnak rengeteg szurkolója van az EBEL miatt országszerte, olyanokat is foglalkoztat a téma akik alapból nem is járnak jégkorong meccsre csak megveszik a sportot vagy nézik a Sportklub közvetítéseket (csak úgy, mint pl a Veszprém vagy a Győr BL meccseit), persze hogy sokkal többen irkálnak az EBEL cikkekhez. Sajnos az NL és a MOL marketingje meg sem közelíti a Volánét, ne is várjátok hogy sokkal több hozzászólás legyen a posztok alatt.

Ha ez stílus kérdése lenne...

Milos Palovcik 2012.02.25. 15:18:51

@Raon: Tiszta politika, amit itt az Újvárosiak csinálnak. Bárki bármilyen észrevételt tesz, ami nem tetszik nekik, azonnal összezárnak, mint a parlamentben a képviselők, mindig ugyanazt a gombot nyomják meg. Ettől függetlenül mindig lesznek más vélemények is és az "elzavarás" az tény és az makacs dolog.
Soha nem vontam kétségbe a DAB játékosainak képességeit. Jó az út, amit bejárnak, ha beveszik Őket az EBEL-be, akkor majd még jobbak lesznek. De ne felejtsük el, hogy 5 éve kik voltak a Volán távozásának a legnagyobb kerékkötői, most meg ugyanoda vágynak. Ha visszaemlékszünk a Japánban játszott utolsó megy végénél mit mondtak a kommentátorok, akkor láthatjuk, hogy a kerékkötés nem kitaláció. Spiller és Máthé azért közel volt a tűzhöz, biztos nem ők találták ki...
Ja akkor mégse olyan szar az az út, amit az öreg kitalált?

Raon 2012.02.25. 15:22:18

@tiz2: jogos.
Az a baj, hogy a kommentelfajulásokat illető dolgokban van egy másik Moldova idézet is, ami idevág:
"A béke számomra az a pillanat, amikor újratöltik a fegyvereket."

Jól belecsaptál a közepébe, de talán nem is baj. A konfliktus nem feltétlerül ördögtől való, ha megvan a felekben a kellő hajlandóság, ennek jó vége is lehet.

@Uteapu: jól láttam, hogy a "szopákolás" kifejezés a minap tetszett neked?

@a. Bárd: nem hinném, hogy ez a csapatok erősségén múlik. Sőt, ha nem sértelek meg: az élesebb meccs a mi szemszögünkből pont arra lenne jó, hogy legyen némi élménye is a győzelmünknek. :) Ha meg megvernétek minket, én megtapsolnám a Dabot, mert akkor tényleg megérdemelné.
Amiről viszont itt megy a vita, az a szurkolói attitűd. Ez elvileg teljesen más kérdés - annyiban csatlakozik az előzőekhez, hogy sokan képtelenek túllépni a klubrivalizálás fátylain, és észre sem veszik, hogy bármilyen békésebb helyzetben is beleszőnek némi fröcsögést a nagy rivális felé. De hogy ennek mi értelme van, azt szerinem ők sem tudják megmondani.

@gogosz: azért ti is pillanatok alatt eljutottatok az ősfehérvári ellentétig... most mondhatnám én is, hogy "egy itt kommentelő ember miatt ítéletet mondasz".

Uteapu 2012.02.25. 15:31:23

@Raon: Ha kérhetném pontosan! Remélem tudod ki az a Ballagi Mór akit említettem és mindjárt más lenne a dolog fekvése. Egyébként kollégádat kéne intened nem engem , ráadásul más műfajt vallok magaménak.Igaz azt sem ott, hanem kicsit arrébb és más nemnél.

kiralyfi 2012.02.25. 15:32:01

@a. Bárd: lelested, mit írtam előtted?:)))

gogosz 2012.02.25. 15:33:14

@Raon: Nem értem milyen ítéletet mondtam. Az ellentét köztünk mindig is megvolt, van és lesz is. De mostanában mindkét tábor teljesen jól kezelte ezt a kérdést. Tudunk egymás nemzetközi sikereinek örülni, (nem tudom ki, hogy van vele, nekem ez az elején nagyon nehezen ment) elismerjük a másik eredményeit, törekvéseit. De ez egy szűk mezsgye, könnyű róla letérni és ha az egyik oldal megteszi, akkor a hamu alatt mindig felizzik a parázs.

Raon 2012.02.25. 15:35:00

@a. Bárd: én nem hiszem ezt, nem erre gondoltam.

A jelenség a következő:
- bár a fórumokon elvileg egyenlőség van, a gyakorlatban mindenhol vannak törzstagok/nagykutyák, meg akik ritkábban/kevesebbet fórumoznak
- az esetek többségében a törzstagok alakítják az adott fórum életét
- nem arról van szó, hogy bárkit elüldöznek, hanem arról, hogy ha a törzstagok egy része között kialakul egy egységfront, akkor az kétélű fegyver. Ha ugyanis látni olyan tendenciát, hogy (ráadásul jórészt félreértések miatt) a törzstagok másokra akár heccből akár unalomból, akár mert "Rambónak ezt a harcot meg kell vívnia" beszélgetés helyett egyből ugranak, akkor az külső szemlélő számára nem lesz túl szimpatikus
- emellett lesznek olyanok is, akik azt mondják, hogy nincs kedvük harcolni a főárammal, akkor inkább nem írnak ide többet

És félre ne érts, ezt ne vedd magadra, mert te vagy az egyik legkorrektebb újvárosi szurkesz, akit ismerek. Meg persze az is lehet, hogy eleve teljesen rosszul látom ezt a dolgot.

Raon 2012.02.25. 15:58:57

@Milos Palovcik: sok mindenben hasonlóképpen látom a dolgot, de én nem erre helyezném a hangsúlyt (a békéltető szerep amúgy is tuti kudarc, az olyanokat mindkét oldalon fel akarják kötni). Ami volt, volt. Most van náluk egy új irány, ami tényleg jó. A jelek szerint az általad említett dolgok hasznosságát Azari belátta... és biztos vagyok abban, hogy idővel a szurkolók is be fogják látni. És ha emellé még az eredmények is jönnek, akkor majd szépen háttérbe szorul ez a fajta azonnal ugrás és fősérelmezés, mert már nem lesz jelentősége. Akkor majd mondhatjuk, hogy mi megmondtuk, de annak sem lesz jelentősége, mert nem az a lényeg, hanem hogy ha ők is feljebb tudnak lépni, akkor közelebb lehetünk az A csoportos hokimenyországhoz.

@gogosz: lényegében teljesen egyetétek, ezért is nem értem, miért csodálkoztok azon, hogy az eredeti felvetésben Theutussal kapcsolatban kritikát fogalmaztak meg. Nekem semmi bajom vele, annak ellenére, hogy ő most megsértődött rám, és pár hete azt játssza, hogy nem vesz tudomást arról, amit neki írok. Ellenben az is tény, hogy emellett folyamatosan odamondogat nekünk, sőt, szemlátomást élvezi ezt a helyzetet. Szóval tényleg kényes dolgok ezek, majd kérdezd meg tőle, neki miért áll az érdekében ezekkel szórakozni.

gogosz 2012.02.25. 16:23:07

@Raon: Nekem nem a Theutus felé megfogalmazott kritikával volt bajom. Arra reagáljon Ő, ha akar, én például nem is ismerem Őt. Tovább megyek tiz2 teljesen korrekt stílusban kommentelt. A tartalma, a logikai felépítése és a végén ez alapján kialakított konklúziója verte a biztosítékot. Abban igazad van, hogy én például ezekre azonnal ugrok, de hát Istenem, ilyen a vérmérsékletem.

Lazlee 2012.02.25. 16:40:44

ne már Imi
ide jártál fősulira, még szép, hogy meccsre is.
kb annyira szeretted ezen kívül a DABot, mint én a Volánt.
ki hiányzik indexről? Halassy fater? aztán lehet ő is ír ide, mások meg nem járnak MOLra, ide a rozsdást. de komolyan, nickeket!
(esetleg Zsoc? :D)
megmondásról meg nézz magadra, köszi; te havonta írsz, de úgy nyilvánulsz meg, hogy az ember legszívesebben itthagyná a blogot :D

megnéztem: tényleg utolsók vagyunk :D SZERINEM pedig nem is vagyunk dirtyk. de mondjuk ezt statisztikából megmondani kb olyan, mint hogy Ladányi rossz játékos, mert -100on áll.

engem az se érdekel, ha vki másnak szurkol. hogy is kérhetném számon rajta ezt, ez választás, pláne ha nem "kötelező". arra meg aztán pláne nem gondolok, hogy vki a szomszédvárnak szurkoljon. ÉN: ha kikap a volán vigyorgok, ha nyer: vigyorgok. win-win :D illetve ez csak múltidő, playoff, -úristen- Hajrá Volán! válogatottban is.
az azért szerencse, hogy a volánosok nem zárnak össze, ha támadásról, ha védekezésről van szó. :D

egyébként nagyon offok vagyunk szvsz

1885* 2012.02.25. 16:47:54

@Lazlee: nekem antireál hiányzik, igen.

Theutus 2012.02.25. 16:57:16

@tiz2: soha nem törekedtem rá, hogy szeressenek, nem készültem/készülök politikusnak
a logikai következtetéseid számomra nem túl világosak, de ez a te dolgod

teljesen más...
örülök neki, hogy olvasod a kommentjeimet:

Theutus 2012.02.23. 12:48:14
@benö51:és van még egy fontos adat: a sportszerűségi mutató
a Volánnak szerintem nem a bíróktól kell tartani, elég jól megtanulták a saját bőrükön, hogy miképpen kell relatíve szabályosan játszani ezt a játékot
ha annyira nyomnák krahácsot nem a Volán lenne magasan a legsportszerűbb csapat a ligában
Válasz erre
Moderál
Theutus 2012.02.23. 12:53:49
@benö51: @JámborMalac: érdekes ez a bíró dolog, anno amikor bekerült a Volán az Ebelbe, akkor is folyamatos volt a sírás-rívás
biztos volt olyan meccs, amikor ennek volt is alapja, azonban én akkor inkább abban láttam a különbséget, hogy az ellenfelek az első szezonban egyszerűen jobbak és gyorsabbak voltak
szidhatnám a bírókat az NLben is, mert a Dab magasan a legtöbbet szabálytalankodó csapat, de egyszerűen tudomásul kell venni, hogy a kampózásokat, fogásokat ott következetesen befújják
idén nem sok ebel meccset láttam, mert szinte folyamatos volt a hazai kínálat, de nem a bírókon mentek el a vesztes meccsek

a rövid távú memóriám még elég jól működik

Theutus 2012.02.25. 17:05:03

@tiz2: még azt megkérdezném, hogy a bajnokság indulásakor (valamikor ősszel) a jövőbe láttál és tudtad, hogy a büntetőperceket tekintve így alakulnak a statisztikai mutatók és ez alapján vontad le előre a következtetéseidet vagy van némi csúsztatás a dologban?
legközelebb olvass figyelmesebben, mert én kizárólag az NL-ről beszéltem a Dab-al kapcsolatban és nem volt véletlen, mivel ez a Mol Lugára nem igaz

Raon 2012.02.25. 18:09:22

@gogosz: amíg szót értünk, az egyáltalán nem baj, hogy nem vagyunk egyformák. Este hajrá, mutassátok meg nekik!

Milos Palovcik 2012.02.25. 18:17:27

@Lazlee: Megint játszod magad! Nem jártam DAB meccsekre, mikor fősulis voltam. Ellenben később, az UTE "ezüst" korszakában igen és nem csak Dunaújvárosba, hanem Pestre is. Akkor már régen nem voltam fősulis.
Kb. Annyira van igazad, mint tavaly a döntő első meccsen, mikor szerinted a bírók miatt kaptatok csak ki... Pedig nem volt perc a meccsen, mikor kétség volt, hogy ki lesz a győztes.
Lehet elkendőzni az elzavarást, de nekem pl. igen, hiányzik a Búbánat is, de inkább az akkori hangulat, amikor még veled is lehetett beszélgetni...
Sajnos nem hagyjátok itt...
Az írásod második felét meg nem nekem kell címezni, én pusztán a játékosok és a szurkolók megnyilvánulásai miatt fordultam 180°-ot az Újváros megítélésével kapcsolatban.

benö51 2012.02.25. 18:27:25

@Theutus: Válasz erre
Moderál
Mit jelent nem hiszem hogy olyant írtam volna, hogy törölni kellene.
Az előző hsz.ba van. Világosíts fel légy szi

Theutus 2012.02.25. 18:30:10

@benö51: egymás után másoltam ki a hozzászólásaimat, így gondolom másolta azt is és véletlenül benne maradt
egyik sem rád vonatkozik benő, valamelyik poszt alatti beszélgetésből idéztem

DominiKing 2012.02.25. 18:35:25

Szerintem nem biztos, hogy célszerű egy csapatot a szurkolói miatt utálni. Abban viszont biztos vagyok, hogy a jégkorong az egy nagyon kemény férfias sport, amikor a meccs közben elcsattan néhány pofon, akár vér is folyik, de a mérkőzés végén mindenki kezet fog mindenkivel. Vegyük úgy hogy ez ma egy jégkorong szurkolói mérkőzés volt.
És most mindenki fogjon kezet mindenkivel, mert nemsokára kezdődik egy MAGYAR érdekeltségű hoki meccs, holnap pedig egy másik, ahol minden magyar szurkolóra szükség van.
Hajrá Magyar Hoki!

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.02.25. 19:12:22

@a. Bárd: miert ne, olyan is van aki Raon miatt nem ir Volan cikkek ala, olyan is lehet aki Theutus miatt nem ir, nem? :P

@Milos Palovcik: "Tiszta politika, amit itt az Újvárosiak csinálnak. Bárki bármilyen észrevételt tesz, ami nem tetszik nekik, azonnal összezárnak, mint a parlamentben a képviselők, mindig ugyanazt a gombot nyomják meg. Ettől függetlenül mindig lesznek más vélemények is és az "elzavarás" az tény és az makacs dolog."

helyettesitsd nyugodtan az ujvarosiakat fehervariakkal, az eredmeny ugyanez lesz :)
de hasonlokeppen fogsz jarni a miskolci es a csikszeredai stb szurkolokkal...

Kovácsnéni2 2012.02.25. 20:16:38

A nézőszám a 2x annyi meccs miatt nem is olyan rossz,
de be kell látni, hogy egy közepesen csóró városban nehéz e-fölé menni. A BP-i nézőkhöz pedig muszáj lenne több széket rakni a csarnokba!

tiz2 (törölt) 2012.02.25. 20:59:46

Engedjétek meg, hogy ne reagáljak egyenként mindegyik válaszra. Nem célom, hogy a kákán is csomót keressek.

Azt viszont fontosnak tartom megjegyezni, hogy ama ominózus vitaindító hozzászólás nem a DAB - Volán ellentétről szól.

Úgy tartottam korrektnek, ha a teljes képet látjátok. Így a helyén tudjátok kezelni amit írtam.

Az is fontos, hogy az eredeti hozzászólás célja az, hogy _segítsen_ a dunaújvárosi vezetésnek, illetve szurkolóknak. Ha elolvassátok, látni fogjátok, hogy egyszerűen elmondtam, bennem mi játszódott le. Természetesen nem tudhatom, hány ember van ezzel ugyanígy, de mégis, ez egy történet egy lehetséges szurkolóról, aki bizonyos okok miatt úgy döntött, nem foglalkozik ezzel a csapattal.

Ami a tényeket illeti, természetesen ellenőriztem az állításaim tartalmát _mielőtt_ elküldtem a hozzászólást, nevezetesen megnéztem az EBEL fair play táblát a kezdetekig visszamenőleg, illetve a DAB aktuális helyét az NL fair play táblán.

csa1 2012.02.25. 21:04:02

Jajj de jó! Én nagyon örülnék AVF-DAB EBEL meccsnek!
Nem restelltem előkeresni a régi hozzászólásokat a régi fórumunkból, ennél nagyobb elégtétel nem is kell ebben a témában :) :) :) :)

OliBLOOD_2007.09.20 09:49:14 © (55097)

...Én örülök a Volán EBEL indulásának, biztos meg fogok én is pár meccsüket nézni, de az akkor is nagyon szúrja a szememet, hogy ez miatt a hazai bajnokságot, ahol a többi magyar csapat játszik (közte az én kedvencem is) tönkre vágják.

---------------------------------------
sergiototta 2007.10.05 21:08:03 © (56161)
... összemostok dolgokat
az embereknek szvsz nem az a bajuk, hogy a Volán elindult az EBEL-be
hanem az, hogy ezzel párhuzamosan kicsinálták a magyar bajnokságot

----------------------------------------
lg23 2007.10.05 14:42:44 © (56013)

Szóval sem az MK arany, sem az alapszakasz utolsó hely elkerülése nem cél.

Az EBEL-ben meg fullutolsók vagytok 0 ponttal...

Akkor mi is a cél Székesfehérváron?

Ne ködösítsünk. A Volánnak nyűg a magyar bajnokság és az MK is. És éppen ezért szarik is rá, ráadásul mindezt magas lóról.

Ez rendkívül szimpatikus, és köszönjük a magyar jégkorong nevében a sportág fejlesztése érdekében tett lépéseiteket...

Hirtelen ennyit találtam, majd biztos megmagyarázzák :)

Milos Palovcik 2012.02.25. 21:30:06

szerencsére iq23 már nem írogat...
IRL: kapálgat Sukorón...

csa1 2012.02.25. 21:34:02

@Milos Palovcik: Akkor holnap megkukkolom a tó másik oldaláról :)

csa1 2012.02.25. 21:37:05

@Milos Palovcik: El fogok menni a DAB 1. EBEL mecsére és megkérdezem Oliéktól na most mi van??? :) :) :)
Persze nekik szirkolok, kivéve ha velünk játszanak.

Milos Palovcik 2012.02.25. 21:39:00

@csa1: Semmi. A fenti analógia szerint tönkre tették a Magyar bajnokságot! :P

Lapke76 2012.02.25. 21:59:13

Elolvastam mind a 85 hozzászólást és nem értem, hogy került ennyi ovis egy helyre. mindenkit nem linkelnék, mert túl sok.
És hogy Uteapu DAB-os? Nem figyelek eléggé, az lehet a baj.

Igyon mindenki egy sört inkább, az nyugtatobb.

Hajrá Volán és DAB!
Szerintem

Theutus 2012.02.25. 22:12:53

@tiz2: arra a kérdésre még mindig nem feleltél, miképpen lehet az, hogy ősszel gondolkodtál el azon, hogy többek között a Dab "rossz" fair play statisztikája miatt nem szurkolsz nekik
újra megkérdezném honnan tudtad, hogyan alakul ez a statisztikai mutató?
azt meg tudnád mondani ki nyeri Szocsiban az olimpiát?

mannisenmaki_ 2012.02.25. 23:18:18

De jó, hogy nem voltam net közelben, és ebből kimaradtam :D :D.
Újvárosban nem értik, hogy lehetséges az, hogy valakinek nem szimpatikusak, hiszen ott annyira fain minden.
LOL.

a. Bárd 2012.02.25. 23:37:14

@mannisenmaki_: Nem, nagyon rosszul látod a dolgot. Le se sz@rjuk, ha vki nem szeret minket, hisz mindenki szíve joga, hogy kinek szurkol. Attól nyílik ki a bicska, ha idejön egy Volán szurkoló és megpróbálja elmagyarázni, hogy mitöl antipatikus a csapatunk, miközben azt átaludta amikor a Fehérvár volt ugyanebben a cipöben. Azért remélem Te érzed a különbséget.

Theutus 2012.02.25. 23:55:08

@mannisenmaki_: szerintem sokan és sok mindent értenek, főleg akkor, ha nyíltan megmondják, mint például te is
így becsületes és nincs benne semmi mellébeszélés, sőt még csak nem is problémás

mannisenmaki_ 2012.02.25. 23:56:36

@a. Bárd: Én érzem és értem is, de írta is -aki szerintem max. szimpatzáns, nem szurkoló- hogy csak 2 éve követi a dolgokat, másrészt az egyik indokló tényező volt csak a fair play stat, de ez a rész elsikkadt a vitában ;-).
Viszont érzek részetekről vmi tudatosan kreált erkölcsi felsőbbséget (hívószavak: saját nevelés, magyar játékosok, poraiból feltámadó főnix, jégkorong tisztán, a Volán a Dab farmja, stb.), ami miatt nekem úgy tűnik, mintha nem tudnátok megérteni/elfogadni, hogy van olyan, akinek mindezek ellenére mégsem jöttök be, és erre ugrotok is egy emberként.

Theutus 2012.02.26. 00:03:08

@mannisenmaki_: azért azt te is érzed, hogy némileg sántít, ha vki ősszel a jövőbe lát és az alapján eldönti, hogy nem szereti a Dabot?
ha nem szereti egyébként lelke rajta, nem kötelező
egyébként azt, hogy a rolbás is válogatott kihagytad a hívószavak közül:)

mannisenmaki_ 2012.02.26. 00:13:18

@Theutus: De, szerintem is sántít, csak amit ennek apropóján Milos és Csa1 is megpendített példákkal, hogy a kettős mércés látásmód nem fehérvár specifikus szembetegség, ezeket juttatta az eszembe.
Tényleg azt is, meg a Singer Louis noteszét is, már rég volt válogatott kerethirdetés :).
Jó éjt, holnap megint kevesebben szurkolnak nekünk, de szerencsére még mindig vagyunk elegen :)!

Theutus 2012.02.26. 00:15:29

@mannisenmaki_: ezeknek a "hívószavaknak" a csokorba gyűjtése azért veszélyes játék, mert két perc gondolkodás után hasonlóan csokorba tudnád szedni őket a ti oldalatokon is (ha nem menne szívesen segítek:P)

Theutus 2012.02.26. 00:18:47

@mannisenmaki_: a legfontosabbat az "Ocskay Ligát" kifelejtetted, de a Lajos is jogos:D
szerintem nálunk is sokan tudják, hogy létezik amiről beszélsz, csak valamiért mindig könnyebb a másikat bacogatni vele:)
annak egyébként örülök, hogy többen vagytok, mint ahányan elfértek a csarnokban
én meg majd viszek magammal egy embert a soros Dab meccsre:D

predátor 2012.02.26. 01:35:38

Egy jó ideje nem voltam fent a neten, így most utólag olvasom a különböző cikkeket, és a hozzájuk kapcsolódó kommenteket.
Látom, hogy a mai napon ebben a cikkben milyen parázs viták alakultak ki, és elégé ellenséges hangnemek nyilvánultak meg. Sajnos úgy néz ki ez magyar betegség, hogy sok esetben ennyire elfajulnak a dolgok (hozzá szólások). Most én egy régebbi cikkhez szólnék még hozzá, amely a Jesenice problémájával és ezen belül az EBEL-ben felépő hiánya estén más csapatok indulásával kapcsolatosan jelent meg, és abban is viták alakultak ki. A DAB és a Dorbin is az EBEL indulással kacérkodik, de ehez, nem csak akarat kell, hanem kemény pénzügyi összegek is. Sajnos nem csak a Jesenice van ilyen nehéz helyzetben, id. Ocskay már többször kijelentette, hogy a Volán is gazdasági nehézségekkel küzd. A múlt kedd (febr.14) Nemzeti Sport újságban olvastam, melyben egy egész oldalt szenteltek a Volánnak. A cikk egyik része szerint az elmaradt támogatások a Ft-euró árfolyam ingadozása és az Alba Volán rossz helyzete miatt 95 millió Ft. adósággal küzd a klub. A játékosokat rendesen fizetik, de a beszállítóknak tartoznak. Szóval a Volánnál sem fenékig tejfel az élet, nos a klubbnak is necces a helyzette. Lehet, hogy én rosszul tudom, és nem jól számolok, de egy kicsit furcsa, ez a hatalmas minusz. Az év elején arról lehetett hallani, hogy a Volán költségvetése 1.2-1.5 millió euró erre az idényre, ha ezt elvileg 300 FT/euró árfolyamon számolom, akkor ez kb. 360-450 millió forint összeget tesz ki. Na már most a 95 milliós hiány ez kb. a fentiek szerint a költségvetés 1/4,-1/5-t teszi ki, ez hatalmas összeg. Na már most, ha van itt valaki aki megtudja nekem magyarázni, hogy lehet ekkora a híány, amikor szinte mindig teltház van az jó lenne? Nagyon sok mérkőzésen kint voltam, de azokon általában mindig volt legalább 3000 ezer néző, de sok esetben telt ház volt. Na már most, ha csak a legkisebb összegű (1000Ft) jegyárral számolok, akkor is minden meccsen min. 3 millió Ft. jön össze, vagyis az eddigi 27 hazai meccsen min. 81 millió Ft.-t jegybevétel származott, ez a költségvetés kb. 1/4-1/5.-de. Utánna néztem még, a csapatot kb. 60-63 szponzor támogatja, a honlap és a pályán lévő hírdetések alapján, hát nem tudom, így hogyan lehet akkor ekkora híány.
Csak remélni tudom, hogy a AV19. anyagi helyzete rendeződik, és nem lesz gond a következő évadban lévő indulással!!!
Mint Volán Szurkolóként és a Magyar Hoki Szurkolójaként e szempontjából is ebben reménykedem!!!

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.02.26. 09:26:37

@predátor: ha mar ilyen pontosan ismered a szamokat, azt is tudhatnad, hogy a hianyt az Akademia "okozta" elsosorban, es hogy a varva vart TAOs penzek azota mar becsorogtak a utanpotlasneveles kasszaiba. teny es valo, hogy ezt az osszeget nem lehet "visszaemelni" legalabbis nem lehetne a felnottekhez, de ezzel az hiannyal jovore mar nem kell szamolni.

a. Bárd 2012.02.26. 09:30:41

@csa1: Egyébként ez akkor lenne korrekt, ha kikeresnéd és bemásolnád Lazlee és Theutus véleményeit a DAB EBEL csatlakozásáról

Fedayn 2012.02.26. 09:41:09

uhhh. végig olvasva a kommenteket, elég parázs a hangulat... nem akarok olajat önteni a tűzre, de szerintem a DAB EBEL indulásának az ég világon semmi reális esélye sincs. A szándék oké, az út is amit járnak, le a kalappal a vezetőség előtt, szerintem jól csinálják a dolgokat, de az teljesen reménytelen dolognak tűnik, hogy Fejér megyében még egy - BÁRMILYEN!!!- csapat össze tudjon szedni évi 1,5 millió eurót a szponzoroktól. Sajnos ez a realítás.

Kegyetlen 2012.02.26. 10:09:53

úgy látom, valóban nem a pénzen, hanem a játékon múlik a csatlakozás. de ilyen játékkal nem biztos, hogy kell.

Kegyetlen 2012.02.26. 10:30:48

@Jégkorong: olvastam. bosszús vagyok az eredmény miatt. két vereség egy gyengébb csapattól, ehh.

csa1 2012.02.26. 10:37:12

@a. Bárd: Nézd, Olivérrel és még másokkal is rengeteget vitatkoztam akkor élőben is erről a témáról. Sokan voltak ezen az állásponton, nem csak a DAB szurkolók közül.
Nekem ez elégtétel így még akkor is ha nem tudnak elindulni, amit sajnálnék.

Theutus 2012.02.26. 10:54:06

@csa1: tényleg elég érdekes helyzet ez
ebel indulás lehetőségéről beszélünk akkor amikor végre erősödni látszik a honi liga is és kialakulóban van egy megegyezés a slohokejjel is
én is beszélgettem sok emberrel a témáról köztük Volán szurkolókkal is, akik azt mondták - sok más emberrel egyetemben - le kell szarni a többiek érdekeit és csak a Dab fejlődése számít, tehát menni kell előre
én mindig azt mondtam, hogy a Dab ebel indulása max azoknak a szurkolóknak lesz jó, akik ezáltal színvonalasabb meccseket láthatnak (és a fejlődő játékosoknak)
erről az oldalról vizsgálva szeretném? - igen
van azonban egy másik oldala is a dolognak
ha a Dab ebeles lesz akkor egyszerre két csapat szívhatja el a játékosokat a hazai hokiból, drágulhatnak a hazai játékosok is mert két klub versenyhelyzetet teremthet
jelentősen meggyengül a hazai bajnokság, ahol gyakorlatilag Miskolcot leszámítva érdektelenségbe fordul a dolog
így keruszék több éves munkája is kudarcba fordulhat
amiről én beszéltem az egy másik dolog, igaz hosszú távú folyamat lenne: erős és kiegyensúlyozott hazai bajnokság legalább 8-10 csapattal
a kérdés az, hogy a jelenlegi gazdasági környezetben ez hány év alatt valósulhat meg (ha egyáltalán megvalósul)
azonban ez a hosszú távú folyamat nem szolgálja a hazai bajnokságban jelenleg pakkot kergető tehetséges játékosok fejlődését, mert a hazai bajnokságban kevés a magas hőfokú, maximális erőbedobást igénylő mérkőzés
és itt érkeztünk el oda, hogy a saját farkába harap az ember

csa1 2012.02.26. 11:13:00

@Theutus: 8-10 erős csapat ugyanúgy szívja a játékosokat.
8-10 erős magyar csapatnak sokkal kisebb az esélye, mint a DAB az EBEL-en szerintem.
Ne hanyagoljuk el azt sem hogy a válogatottnak is jót tett a Volán és jót tenne az EBEL DAB is.
Ezt helyi szinten lehet csak lerendezni, nem hiszem hogy ha a Volán visszatérne a hazai bajnokságba akkor Kaposváron, vagy Tiszaújvárosban nagyot lendülne a hokiélet.
Szerintem most csak az előremenekülés van ami kua drága dolog. Nem szabad visszahúzni azokat akik ezt az utat választják. Rövid távon sikerülhet, hosszútávon, meglátjuk.

Theutus 2012.02.26. 11:20:09

@csa1: igen, rövid távon jót tett a válogatottnak a Volán Ebel szereplése és a Dab-é sem lógna ki a sorból
ellenben már többször leírtam, hogy a válogatott hosszú távú fejlődésének nem az ebel a kulcsa >>> Szlovénia 2, Ausztria - jelenleg - 6 ebel csapattal rendelkezik és ugyanúgy a divizióI oszlopos tagjai, mint mi
a Volánnak felesleges visszatérni, ők már elindultak egy úton, aminek a közepén tartanak
nekem azonban felemás érzéseim vannak a Dab ebel indulásával kapcsolatban még akkor is, ha tudom, hogy momentán ez a legnagyobb garancia a fejlődésre
jelenleg több utánpótlás korú játékost képezünk, mint amennyit felszívnak a csapatok, egyébként pedig ha lenne 8-10 közel egyforma csapat az garantálhatna egyféle színvonalat, vonzó lenne a közönségnek, médiának, stb

Theutus 2012.02.26. 11:21:02

ha a Dab is elmegy az ebelbe lesz egy belterjes 40km-en belüli magyar hoki az országban
az is lehet egyébként, hogy nincs igazam és csak károgok

csa1 2012.02.26. 11:24:39

@Theutus: Sokkal többet járnék idegenbe meccsre , ez pedig nekem tenne jót :)

Theutus 2012.02.26. 11:27:47

@csa1: ok, tudom fontosak az önös érdekek is:)
az tényleg nem lenne rossz, ha 40 km távolságba mehetne az ember ismét rendszeresen tétmeccsekre...
elvégre a Volán legyőzése mindennél többet ér, főleg idegenben:P

csa1 2012.02.26. 11:30:03

@Theutus: A jó lenne , meg lehetne, talán összejön, az nem visz sehova.
Az adódó lehetőséget kell kihasználni, nem a sült galambra várni. Persze hogy jó lenne 8-10 csapatos magyar bajnokság, de sajnos 5 éven belül biztos nem lesz .
Igaz hogy minden EBEL csapat jelenleg b.csoportos (kivéve csehek ugye, de az más kérdés), de nagyon nagy arányban vannak légiósok, nálunk nem akkora így jöhettek a fiatalok akik már gólokat lőnek a 4. sorban.

Milos Palovcik 2012.02.26. 11:33:31

@Theutus: Hát azért ez még nem mostanában fog bekövetkezni... :P
Idén Ti lesztek a bajnokok, az évkönyvekbe meg úgyse írják bele, hogy a legjobb Magyar csapattal nem játszottatok érte.

tiz2 (törölt) 2012.02.26. 11:33:48

Picit off, de innét jutott eszembe. Van valamilyen többé-kevésbé összeszedett irodalom a magyar hoki elmúlt 10-20 évéről.

Nem arra vagyok kíváncsi, ki mit nyert, hanem inkább arra, hogy mi történt az egyes - főleg kisebb - csapatokkal, milyen irányban, milyen poszton mekkora volt a játékosmozgás, stb.

Ha nincs ilyen, nem lehetne egy vállalkozó kedvű főiskolást beszervezni, hogy TDK vagy szakdolgozat keretében gyűjtsön és rendszerezzen?

tiz2 (törölt) 2012.02.26. 11:36:27

@tiz2: Az ügy érdekében hajlandó lennék bevállalni mondjuk az interjúkhoz, csapatlátogatásokhoz szükséges utazás költségét.

Theutus 2012.02.26. 11:39:40

@Milos Palovcik: ha több évig vártam, ez a kis idő már nem probléma:D
lesz is némi hiányérzetem

Theutus 2012.02.26. 11:41:52

@csa1: a légiósok száma érdekes dolog, szerintem minden csapatban pont annyi van belőlük amennyit ki tud fizetni...illetve közben előfordul, hogy vki túlvásárolja magát és nem tud fizetni
ha 500 millával hosszabb lenne a Volán sztem ott is több légiós lenne, persze ez csak jövőkutatás:P

Theutus 2012.02.26. 11:57:06

@csa1: a fiatalok beépítése nálatok szintén vékony jeges téma, most nem mennék bele, mivel korábban számtalanszor boncolgattam
maradjunk annyiban, hogy Volán szurkolók berkein belül is elég ellentétes a megítélése

Theutus 2012.02.26. 12:01:07

@Milos Palovcik: (11:33:31) én személy szerint díjazom az ilyen jellegű tüskéket, de azért ne csodálkozz, ha éppen rosszabb hangulatban kapsz el sokakat, és akkor összezárnak:P
igaz ez megtörténik akkor is, amikor Volán szimpatizáns primadonnázza le Palkót vagy taplózza a közönséget:D

1885* 2012.02.26. 12:13:43

@Milos Palovcik: pont 1 hónapja várok egy válaszra tőled, "ezt hogy gondoltad: "egyikőtök sem tud válaszolni, hogy elzavartuk az alkalmatlan vezetést és hoztunk jó edzőt és fejlődik az UTE. Csak az én tömegemmel. Nekem van önkritikán, nektek nincs... "

Ha nekem lenne önkritikám akkor berontok a Megyeri útra és elzavarom a vezetést? "

egyébként, nehogy már annak kelljen szégyenkeznie aki megnyeri a Magyar Bajnokságot, azért, hogy a Volán épp nem ér rá...

hüjeliba 2012.02.26. 12:15:15

@Theutus: Nem csak ilyen oldala(i) vannak, a döntésnek.
A jelenlegi DAB keret (pénzügyi,személyi és játékos stb.) a MOL-hoz bőven sok, a nézők erre a fanatikusokon kívül) még nem vevők.
Kérdés az meddig éri meg ezen a szinten menedzselni egy klubot, ha az előrelépés már nem csak a DAB-tól függ ? Marad-e az edző még egy évig, ha nincs újabb kihívás ?
Mi vonzót tud adni a DAB az EBEL-nek ?

Theutus 2012.02.26. 12:27:32

@hüjeliba:a legfontosabb kérdésed az utolsó
ha erre pozitív a válasz, akkor lehet gondolkodni a többinek a megválaszolásán
ha lenne Ebel valószínűleg a meccsek látogatottsága is emelkedne
sokáig nyilván nem éri meg "túl"menedzselni egyetlen klubot sem, az előrelépéshez azonban bizonyos ideig elengedhetetlen
Lundh döntése nem kizárólagosan csak azon fog múlni, hogy lesz-e Ebel (ha nem marad - aminek nem örülnék - még mindig lehet jó edzőt szerződtetni)
/nem kizárólagosan a klub ésszerű fejlődési lehetőségeit vizsgáltam a korábbiakban, inkább moralizáltam/

az Ebelt egyébként egy kiváló lehetőségnek tekinteném abból a szempontból, hogy legyen egy NHL/KHL mintára szerveződő közép-európai 20-24 csapatos bajnokság
ebben sok fantázia és lehetőség lehetne, de a jelenlegi formájában még messze van ettől
de vizsgálhatjuk a dolgot ebeltől függetlenül is, más névvel, egy újonnan szerveződő liga szemüvegén át
költségvetési sapka, légiós korlátozás, stb

Theutus 2012.02.26. 12:29:55

@hüjeliba: a hangsúlyom a közép-európai szón lenne, mert az ebel annak ellenére, hogy nemzetközinek látszik még mindig erősen osztrák érdekérvényesítéssel bíró bajnokság

gogosz 2012.02.26. 12:43:06

@Milos Palovcik: Idén eddig még mindig megvertük a legjobb magyar csapatot. Azt a Volánt kell megverni, amelyik kiáll ellenünk. Ebben az évben egy csapat van, azt eddig mindig legyőztük. Ha evvel álltok ki, mit tehetnénk mi? A bajnoki elődöntő alatt szintén Ti döntitek el, milyen összeállításban léptek jégre. ( bízom benne, hogy akkor is két fronton kell helytállnotok, és nem azért, hogy ellenünk gyengébb összeállításban játszatok).Ott majd kiderül, hogy az értékrendetekben melyik kiírás a fontosabb. Írtam már korábban is, hogy a Magyar Bajnokság fontos dolog, és aki megnyeri, annak minden csapatot le kell győznie, aki szembejön. De csak azt győzheti le! Szeretném, ha a Volán a lehető legtovább jutna az EBEL-ben, de azt is szeretném, ha a legjobb összeállításában is összemérnénk vele az erőnket. Jelen állás szerint, ez nem rajtunk múlik.

vaze 2012.02.26. 13:34:29

az újabb iq-fight-ot most nem olvastam végig, ha nem baj. annyit viszont mindenképpen el kell mondani, hogy függetlenül attól, melyik szurkoló mit mondott a volán ebel-indulásával kapcsolatban annak idején, a dab mint klub mindig támogatta azt.

(mielőtt még jobban megindulna az idézetdömping, azért filológiailag is hozzá kéne tenni valamit a dologhoz, ugyanis azóta a környezet jelentősen megváltozott, tehát önmagában semmit sem bizonyít, hogy ha valaki akár a tökéletes ellentettjét állítja is, mint amit 5 éve mondott. így filológia hiányában a volán nálam sajnos nem szerethető csapat. vicc... sok sikert mára!)

vaze 2012.02.26. 13:36:57

@hüjeliba: "Mi vonzót tud adni a DAB az EBEL-nek?"

na, ez a nagyon nem hüje kérdés! bizonyítani kell, hogy nemzetközileg is versenyképes csapat vagyunk.

rv21 2012.02.26. 13:53:50

@Fedayn: Ha egy kicsit is olvasnál híreket tudnád, hogy a Docler tulajának magánvagyonát 30-40 Mrd-ra becsülik. Nála tényleg csak egy döntés (meg persze az Ebel-é), hogy induljanak.

Szerintem öt stratégiai kérdés van, amire ha igen a válasz akkor Dab Ebel "képes":
-Pénz: ez elvileg rendben lehet
-Edző: ez most rendben van
-Csapat: ha mostani keret kiegészül 4-5 megfelelő légióssal
-Csarnok: ha a csapat megkapja és rendbe rakja megfelelő
-Fogadó készség: Szerintem már csak ez a kérdés (mintha ezt súggalná az interjú).

Fedayn 2012.02.26. 14:18:19

@rv21: és te azt hiszed, hogy a becsült vagyon a zsebben vagy mi??? Istenem, ezt a szűk látókört... mind1. hagyjuk. Lehet a becsült vagyon akármennyi, hogy ha az az üzletek, ingatlanok stb értéke. Azért évi másfél millió euró - szinte - kp nem kevés összeg. Persze még így is lehet hogy megéri a holdingnak beszállni a piac miatt. Ezen kívül Te úgy gondolod, hogy 1 szponzorra támaszkodva végig lehet egy ilyen projektet csinálni? Ha nem jön be a számításuk - márpedig az első évbe pofozni fognak benneteket rendesen, az meg nem túl jó reklám a szponzornak - fogják magukat, kiszállnak, Ti meg ott maradtok a part szélén, azt még az is lehet, hogy mehettek vissza OB1/B-be... szóval óvatosan azért azokkal a 30-40 Mrd kijelentésekkel, semmit nem jelent.

Theutus 2012.02.26. 14:32:06

@Fedayn: asszem nem érted, hogy az alap probléma nem a pénz

Fedayn 2012.02.26. 14:35:53

@Theutus: én értem a ti problémátokat, az alap problémát amit mondotok, mind jogos is, de ti azt hiszitek, hogy a pénz megvan, miközben a nagy túrót van meg!!! Azt csak TI HISZITEK!!!Anélkül meg minden más problémáról kár beszélni. sztem.

gogosz 2012.02.26. 15:07:01

@Fedayn: Kár ezen rugózni. Egyelőre nagyon messze vagyunk az EBEL-től. Azari nyilatkozatában benne van a lényeg.

vaze 2012.02.26. 15:11:00

@Fedayn: szerintem ezzel el is érkeztünk a kommentblogon való viták tökéletes értelmetlenségéhez. az igazság ugyanis nem eme vitatkozások nyomán konstituálódik. egyszerűbben kifejezve: az úgynevezett valóság szempontjából nagyjából tökmindegy, hogy te vagy én vagy imi vagy theutus (valahány név...) mit mondasz vagy hiszel el. ennek a blognak az értelme - ha van egyáltalán ilyenje - szerintem kimerül abban, hogy szurkolók élményeiket megosszák egymással, megbeszéljék valahavolt és leendő találkozóikat. vitának, eszmecserének csak azzal a szigorú korláttal van értelme, ha a fenti episztemológiai alaptételt mindenki észben tartja, ami nyilvánvalóan lehetetlenség, hiszen - főleg az úgynevezett viták hevében - sokan (talán a többség) összetéveszti a virtuáliát a reáliákkal. vagy valahogy így. :)))

Theutus 2012.02.26. 15:19:19

@Fedayn: úgy látom amíg te nem inogsz meg a saját hitedben, számodra teljesen lényegtelen, hogy ki mit gondol vagy hisz:)

Fedayn 2012.02.26. 16:09:34

@Theutus: @gogosz: @vaze: higgyétek el, én örülnék a legjobban, ha a DAB-nak összejönne az EBEL szereplés. Én csak azt mondom, hogy nagyon sok minden kell ehhez. Az út jó amin jártok, van honnan tanulni a hibákból, mert azért a Volánnál is volt, kár szépíteni. Én nem vitázni akarok, csak ne jelentsünk ki olyan dolgokat, amik nagyon nem biztosak. Ennyi. Azari úr nyilatkozata valóban előre mutató, nincs is ezzel semmi gond.

vaze 2012.02.26. 16:23:43

@Fedayn: használd kicsit a képzelőerőd, és próbáld meg elhinni, hogy azari nem nyilatkozik a levegőbe. bár nekem teljesen mindegy, hogy mit hiszel el, csak kicsit furcsállom, hogy te kintről próbálod megmondani, hogy van-e pénzünk vagy nincs vagy hogy mire van és mire nincs. valljuk be, ez egy elég lehetetlen helyzet. de most már legalább tudjuk, hogy nem rosszindulatból teszed. ;) de akár így, akár úgy, az erről való beszélgetés alighanem az egyik legértelmetlenebb dolog a világon! :)

rv21 2012.02.26. 16:27:23

@Fedayn:
A tények:
-Docler tulajdonosa Mo. 10 leggazdagabb embere között van.
-A Docler európai szinten meghatározó szereplője az internetes (közvetítői) webkereskedelemnek. Nekik kifizetni havi 10-20 Mft-ot semmiség.
-Pont az Alba Volán aki hazárdjátékot űz a pénzügyeivel
A bizonytalanság:
-A TE szövegértési lépességed

rv21 2012.02.26. 16:28:03

@rv21: lépességed - képességed

JoAzUgyse 2012.02.26. 16:40:03

Természetesen az egy lábon állás semmilyen klubbnál nem egézséges és így elvi szinten a Dabnál sem lenne az.
Azt viszont ugye nem gondolják az az újvárosiak, hogy a fehérváriak a szlogenek szintjén túl valóban szeretnék ha a Dab is EBEL-es lenne. Az érzelmi tölteteken túl is minden észérv is ez ellen szól (-játékosok áramlási iránya-reklámpiac megoszlása-a jelenlegi egyoldalú médiamegjelenés megoszlása-külső nézők megoszlása-stb..).

vaze 2012.02.26. 16:52:42

@JoAzUgyse: egymás basztatásával majd ráérünk akkor foglalkozni, ha helyzet lesz, és az most nincs, valószínűleg még holnap sem lesz. annál is inkább, hiszen a szurkoló nem tud csinálni semmit (a szurkoláson kívü természetesen), nem tudja befolyásolni az eseményeket

Theutus 2012.02.26. 17:27:12

@JoAzUgyse: én úgy gondoltam - teljesen naivan - hogy Fehérváron is őszintén örülni kellene ennek, hiszen ez is a magyar hoki érdekeit szolgálná, és felébredtem:D

leonov 2012.02.26. 20:08:44

A Doclernél csupán szándék és hangulat kérdése az, hogy indul-e a DAB az EBEL-ben.
Az 1 millió eurós nagyságrend még egy közepes NB-1-es focicsapatnál sem sok. A gazdagabbakról nem is beszélve.
Gazdasági oldalról tekintve, még akár jól is kijöhet a Docler a dologból.
Azarit viszont nem értem. Szerintem mellébeszél és ködösít.

Theutus 2012.02.26. 20:15:47

@leonov: szerintem meg csak azt mondja, ami van...
pl ha az ebel nem akarja, te hiába szeretnél bármit

leonov 2012.02.26. 20:19:49

@Theutus: Ez például konkrét. Általánosságban gondoltam a maszatolást. Pontosabban, többet tud, mint amit mond.

predátor 2012.02.27. 00:17:28

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Ebben igazad van, én is tudom, hogy az Akadémia miatt is vannak költségvetési gondok, ezt id. Ocskay még tavaly lenyilatkozta, de azt nem gondoltam, hogy ez ekkora összeget tesz ki. És azt gondoltam már a TAO támogatással rendeződöt a helyzet, mert itt a Blogon, valamint a Szövetség Honlapján márt azt olvastam, hogy a TAO támogatásokat benyujtó pályázok azokhoz hozzájuthattak. Hát akkor reménykedem, hogy a Volán költségvetése rendbe jön, és nem lesz gond a következő évaddal gazdasági téren. A DAB-nak pedig kívánom, ha síkerül a megfelelő összeget előteremteni, és bekerülni az EBEL-be ott folytatni, mert akkor két magyar csapat lehetne ott és ez a válogatott szempontjából jó lenne. A DAB is tovább tudna fejlődni, az idei szezonban is két csapatot inditott a különböző bajnokságokban.
süti beállítások módosítása