Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1233) Csíkszereda (1387) DAB (1198) ebel (2420) Erste Liga (4767) Extraliga (1178) Fehérvár (1657) felkészülés (2275) FTC (1484) Gyergyói HK (1005) khl (2189) légiósok (1681) Miskolc (1519) nhl (4941) nők (1343) playoff (1339) Titánok (1030) u18 (1110) utánpótlás (1359) UTE (1309) válogatott (2273) vb (2478) videó (2125) Összes címke

Tönkrement a jesenicei hokiklub

2012.02.23. 08:22: Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!

Tönkrement a jesenicei hokiklub 2012.02.23. 07:51 F. Kapus

43 komment

Címkék: csőd ebel jesenice malkia

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr304182662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.02.23. 08:32:21

valoszinuleg mi is kapnank haladekot Majusig :)

nekem csak az a gyonyoru helyen levo jegcsarnok fog hianyozni... lelegzetelallito latvanyt nyujtott...

Dunaujvaros, felkeszulni ;)

Skyblue 2012.02.23. 09:05:16

R.I.P. :(
Kopitar talán megtudná menteni, ha akarná (már az Anze, nem az apja).

vladiv 2012.02.23. 09:09:49

ugy latom az EBEL alapjaiban recseg-ropog

- gyikok-tehenek mit muveltek az utolso meccsen
- vicces buntetest kaptak ezert
- a gyik kapus megut egy jv-t, kiallitjak
- de ezt utana felfuggesztik
- gyik PO meccsre kirendelnek szloven jv-t
- most meg ez...

DAB felkeszul!!!....

Volannal meg menjunk a KHL-be... :-))

a. Bárd 2012.02.23. 09:09:51

Újra kell ott kezdeni mindent az alapoktól, teljesen új vezetéssel. Láttunk már ilyet, hogy egy majdnem megszűnő csapatból főnixmadár szerűen egy új és szintén sikeres csapat születik

kapusLaci 2012.02.23. 09:11:03

@Skyblue: Pontosan!Ugy ahogy Gaborik is befektetett(csarnokot épitett)Trencsénbe,ugy Kopitar is besegithetne Jesenicébe!
Gazdálkodni egy ilyen klubszinten nem egyszerü,ezért kell megbecsülni Ocskay Gabi-bát!

kapusLaci 2012.02.23. 09:13:42

@vladiv: A KHL nem lenne jó,mennyi kilómétret kellene repdessünk a nagy Oroszországba:))

kapusLaci 2012.02.23. 09:14:41

@a. Bárd: Mentek Feldkirchbe hétvégén?

hüjeliba 2012.02.23. 09:23:16

@a. Bárd: Igen, ezt a cégek számos helyen eljátszották, ha az infrastruktúra nem terhelt, akkor új néven új klub tiszta lappal, tartozások nélkül a régi meg felszámolásra kerül soha ki nem fizetendő követelésekkel.
Ahhoz, hogy ez sikerüljön, májusig kell egy új klub, amit a szövetség hajlandó bejegyezni, és az EBEL-is befogadni.

Kegyetlen 2012.02.23. 09:30:15

ha lehet választani és a Docler is finanszírozza, akkor inkább a DAB-ot kérném az EBEL-be, mint a németeket. köszi.

veghist 2012.02.23. 09:31:20

@vladiv: Ez neharagudj marhaság. Három lépés távolságból nem is látszik. Az EBEL nézettségben, médiaértékben Európa egyik legeősebben fejlődő ligája. Amit te látsz az a te szűrődön keresztül látod, de bocs, de a szűrőd rosszul szűr. Mindenhol vannak sérelmek, nem kell ezeket túldimenzionálni.
Az hogy a Jesenice ilyen pöcs, az már ne a franchise hibája legyen.
Kicsit más: Ez viszont megoldja az osztrákok problémáit, szerintem kizárt a bővítés.
10 csapat, páros szám, 6 osztrák, megvan a többség, egy-egy csapat a környező országokból. Ideális helyzet, nem kell nyalni a Dorbirnnek.

veghist 2012.02.23. 09:32:20

@Kegyetlen: Ez nem kívánságműsor, szerintem (lásd előző post) nem érdek idén a bővítés.

Kegyetlen 2012.02.23. 09:40:12

@veghist: hacsaknem ígértek már a Dornbirnnek valamit, amiből nehéz a a visszakozz. elég hülyén mutat mondjuk, a 10 csapatból 8 a rájátszásba jut arány. meglátjuk.

Voitih 2012.02.23. 09:53:51

@veghist: Megelőztél;) Én azért remélem, hogy 12 csapat lesz Dab-bal együtt, de azért nem fogadnék rá. A többivel -szokás szerint- egyet tudok érteni.

Rettenet tábornok 2012.02.23. 09:57:59

Szerintem se kell túldimenzionálni az EBEL-gondjait. A Jesenice is feltámadhat még. A Dunaújváros EBEL-szereplése azt hiszem, hogy csak álom. Ahhoz elég sok zsé kéne, s jó esetben 1000 néző előtt játszani EBEL-szintű csapatoknak kiábrándító lehet.

Mocsar 2012.02.23. 10:07:33

Pedig a Dab-nak most kellene lépni, ha nem akar megállni ezen a szinten. Várhatnak még pár évet, mire stabilan megnyerik a Mol-ligát és dominálnak a Nationalligában is, de ha most adódik egy helyzet azzal élni kell! Lehet pár év múlva sokkal erősebb lesz a csapat és több lesz a pénz is, de ki tudja lesz e még lehetőség bekerülni az EBEL-be! Szerintem erre a gerincre fel lehetne építeni egy új EBEL csapatot, aztán fokozatosan beleerősödnének a mezőnybe, éppúgy ahogy a Volán tette!

vaze 2012.02.23. 10:44:52

@Mocsar: az az idegesítő, hogy nincs helyzet, én is inkább arra hajlok, amit veghist mond, hogy a mostani helyzet ideális az osztrákoknak. ráadásul látható, hogy egy magyar klub hátránnyal indul egy némethez, de még egy szlovénhoz képest is. kurva nehéz úgy gólt lőni, hogy nem nálad van a korong...

vaze 2012.02.23. 10:48:16

@Rettenet tábornok: álomnak talán nem álom, csak messzinek látszik egyelőre. és nem a pénz miatt.

JámborMalac 2012.02.23. 10:49:23

@Rettenet tábornok:

a Fehérvár sem játszott sokkal több néző előtt EBELt megelőző korszakban.

a. Bárd 2012.02.23. 10:51:34

@kapusLaci: terveztük, hogy kimegyünk megint Vorarlbergbe már csak az érzés kedvéért is, de aztán osztottunk szoroztunk, megnézte mindenki a naptárját és lemondtunk róla.

Majd az elődöntőre kimegyünk, vagy Grazba ha úgy alakul a párosítás

Theutus 2012.02.23. 10:53:31

a Jesenicenek ugyanazok a problémái, mint a voralbergi osztrákoknak, az ebel megnövekedett költségvetéséhez a kisvárosok csapatai nem tudnak elég szponzort találni
az ebel a jelenlegi rendszerében előbb-utóbb saját magát fogja kinyírni, ha nem csinálnak valamilyen légiós korlátozást vagy fizetési sapkát
sokkal inkább értelmét látnám annak, hogy legyen egy közép-európai hokibajnokság maximalizált légiós létszámmal, fizetésekkel, mint a jelenlegi ebelt
nem tudom, hogy mekkora bevételei vannak egy ebel csapatnak, de azt gyanítom, hogy a kiadások messze meghaladják a bevételeket
Landshut-Rosenheim párosról
stabil második ligás szereplők, az ebelnek maximálisan megfelelő földrajzi adottságokkal, jó infrastruktúrával, a mostani szintjüknek megfelelő pénzügyi stabilitással (könnyebben megközelíthetőek, mint a voralbergi csapatok, Landshut Dunaújvárostól 700 km), tehát még realitása is lehetne a dolgoknak
az más kérdés, hogy a labancok mennyire látnának szívesen németeket a ligájukban

veghist 2012.02.23. 11:03:12

@JámborMalac: Igen, csak azóta a liga médiaértéke többszöröse lett, és nem fér már ilyesmi bele. A Medvescak 8-15000 nézőt hozott, hogy beengedték. Szerinted?

veghist 2012.02.23. 11:06:18

@Theutus: Nem teljesen így van, a Voralbergi kérdés ennél bonyolultabb sokkal. Az egy belterjes környék saját hokiszövetséggel. És egyáltalán nem érdekli őket mi van Voralbergen kívül.

budaijegesmedve 2012.02.23. 11:13:27

Miért gondolja bárki is, hogy a jelenlegi gazdasági helyzettől a sport(cirkusz), mint vállalkozás függetleníteni tudja magát. A gyengék, a férgesek hullanak, nem az EBEL-lel van a baj, mint formával. A Jesenice a Bécs elleni utolsó meccsen nyílvánvalóan nem sportszerűen küzdött, ezzel alapvetően befolyásolta a végeredményt. Ilyen társaságra nincs is szükség, úgy tűnik morálisan nagyon alacsony színvonalon áll a szlovén sportélet(is).Ez az ami igazán szomorú!

miki78 2012.02.23. 11:15:47

@Theutus: Ez mind jól hangzik, csak azt már nem nagyon engedheti meg magának egy liga, hogy szándékosan csökkentse a színvonalat. Sajnos a légiósok szintjét nem ütik meg a hazai játékosok, még a Volánban is kevesen (lásd a védőket, de egy Ryan, Johansson szintű magyar csatárt is nehéz elővenni a 18-22 éveseink közül).
Ha légiós-korlátozás lesz, akkor az még mindig jobb, mint a fizetési sapka, mert ha maximálod a fizut, akkor egy bizonyos szint felett nem tudsz légiós hozni ebbe a ligába, vagyis tőlük nem fog nőni a színvonal. Közepes légiósokat meg nem érdemes hozni senkinek.

Nem hiszem, hogy ez az út, inkább a terjeszkedés, a bővítés, a több szponzor, a nagyobb csarnokok, a több tévéközvetítés minden országban stb.. és persze az utánpótlás-nevelés, ezért nem rossz ötlet egyáltalán az EBEL junior liga létrehozása, ahogy az sem lenne rossz ötlet, hogy ki lehessen esni az NL-be és fel lehessen jutni az EBEL-be. Ez megoldaná pl. egy ilyen JESENICE problémáját is, hiszen, most nyugodtan ellehetnének 1-2 évig a második ligában, nem kéne bedobni a kulcsot..

Theutus 2012.02.23. 11:17:24

@veghist: ebben is van igazság
@Rettenet tábornok: nem a pénz az elsődleges akadály, mint ahogy a nézőszám sem
a nézőszám vélhetően magasabb lenne az ebelben és ne feledd, hogy Fehérváron sem mindig volt telt ház az osztrák ligában sem - idén érthetően felfokozott a várakozás, mivel a csapat jó formában játszik, reális esélye van akár a döntőbe jutásra is

Theutus 2012.02.23. 11:21:24

@miki78: így sem kellene feltétlenül bedobniuk a kulcsot, mert szerepelhetnek a slohokej ligában, vagy az alakulgató közös ligában, esetleg a Dab mintájára az NLben is

abban teljesen egyetértek veled, hogy az ebel színvonala így magasabb, mint légiós korlátozással, fizetési sapkával, stb.
a kérdés csak az, hogy mennyi értelme van az osztrákoknak fenntartani az ebelt, ha a labancok válogatott szinten nem igazán profitálnak belőle

vaze 2012.02.23. 11:25:16

@Theutus: a haszon a klubokat érdekli, a válogatott érdeke meg a szövetséget

miki78 2012.02.23. 11:27:37

@Theutus: hát ez legyen az ő gondjuk :) gondolom egy EBEL junior ligának az lenne az értelme, hogy sok osztrák fiatal jut lehetőséghez, gyakoribb feljátszásokkal jobbá válnának. Nehéz ügy az biztos. Persze ha lenne junior liga, akkor az NL kerülne veszélybe, illetve át kéne alakítani, nem kéne kelet-nyugat felosztás, mert annyi csapat nem biztos, hogy maradna.

Theutus 2012.02.23. 11:41:34

@miki78: ha megcsinálják a junior ligát, akkor lesz az ebel, a jebel és a voralbergi bajnokság:P
@vaze:értem én, hogy gőzgép, csak szerintem jelenleg a kluboknak nincs haszna a dologból, így hosszú távon zűrös a talpon maradás (lásd még Graz, Villach)

advocatusdiaboli 2012.02.23. 11:44:28

@miki78: Én nem tartom jó ötletnek az EBEL és a NL közötti "átjárhatóságot" Ehhez - jelenleg - szerintem túl nagy a különbség a két liga között. Gondolj bele, idén a Bécs épp, hogy odaért a PO-ra. Ha ez nem sikerül, és kiesik a NL-ba, mit művelne mondjuk a Linz farmcsapatával? Még akkor is, ha a légiósai egy része venné a kalapját, mert nem szeretne a NL-ban játszani. Bár gondolom van az a pénz, amiért marad és egy évig "közönségkorizik"...De ugyanez igaz a Graz és a Villach EBEL keretére is.

Theutus 2012.02.23. 11:52:10

@advocatusdiaboli: az átjárhatóság tényleg felesleges, mert óriásiak a különbségek
teljesen felesleges egy 7-12 légióssal felálló csapatot megmérettetni junior vagy éppen etetős játékosokkal

Raon 2012.02.23. 11:52:13

@advocatusdiaboli: arról azért nem volt szó, hogy a rájátszásba nem jutott összes csapat kiessen, az más. Az Ebel utolsó viszont szerintem kieshete - és így akkor nekik is lenne miért hajtani, ha már a rájátszás elment.
A különbség az ettől függetlenül megvan, az tény.

vaze 2012.02.23. 12:11:45

@Theutus: arra próbáltam utalni, hogy itt jelentős szervezeti problémák is vannak, mert van az ebel és a szövetség, akiknek az érdekei nem feltétlenül vágnak egybe, és vannak az ebel-csapatok, akik között szintén érdekellentétek vannak, ráadásul több dimenzió mentén (nemzeti, anyagi stb.). Mondhatni a káosz jelentős, ami szintén nem a mi indulásunknak kedvez...

miki78 2012.02.23. 12:13:47

@advocatusdiaboli: ha lesz JEBEL, akkor nem az NL-ben fog a Linz farmcsapata játszani. Amúgy szerintem ha a Bécs kiesik, akkor játszon csak az NL-ben, akkor úgyis elmennének a légiósaik és főleg osztrákokkal játszanának.

csiszi 2012.02.23. 12:17:24

@advocatusdiaboli: Nem kell automatikus kiesés, lehet azt is, hogy az ebel 10-11. és a NL 1-2. egy 4 csapatos külön tornát játszik az EBEL indulásért.

Theutus 2012.02.23. 12:19:12

@vaze:én nem feltétlenül kapkodok az ebelért...
az általad említett ellentétek pedig mindaddig megmaradnak, amíg a jelenlegi szabályozás nem változik (vannak a gazdag és sikeres valamint a lesajnált kevésbé sikeres csapatok osztrák oldalon valamint az osztrákoknak az sem tetszik, ha a nem hazai csapatok sikeresek)
így én is eléggé kaotikusnak látom a jelenlegi szervezeti felépítést
azonban egy nhl/khl mintára szerveződő közép-európai bajnokságnak (szándékosan nem ebelnek hívom) lenne létjogosultsága
azonban abban nem vagyok biztos, hogy ebben pl az osztrákok érdekeltek lennének a jelenlegi helyzetben

Theutus 2012.02.23. 12:25:54

@vaze:a másik oldala meg az a dolognak, hogy nem szeretnék hétről-hétre 8-10-12 zsoldos jó játékának örvendezni
ha a jelenlegi csapatunk meg tudná magát méretni az természetesen teljesen más tészta

Tyrog89 2012.02.23. 13:08:50

@csiszi: Azt elfelejtitek említeni, hogy ennél a rendszernél arra is szükség van, hogy az NL győztes fel akarjon kerülni az EBEL-be. Mert ha nem engedheti meg magának az EBEL indulást (márpedig az NL-es csapatok jelenleg nem igazán állnak sorba az EBEL kapuja előtt), akkor megette a fene az egészet. Ha olyan helyzet alakul ki, mint fociban az NB2-ből feljutóknál, hogy néha halászhálóval kell összehalászni, hogy ki tudna indulni az NB1-ben, akkor ez elég ciki lenne a csapatokra és a ligára nézve is.

veghist 2012.02.23. 15:03:01

Szerintem semmi realitsa a felkerülés/kiesés rendszernek a NL-ba nincsen.
Nem kivitelezhető, nem akarják a NL csapatok... Semmi értelme gondolkodni rajta.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.02.23. 15:18:25

@veghist: nem is gondolkodnak rajta... feljutatos buli ott bukik el, h a feljuto nem bzitos h meg tudja engedni maganak az ebelt...

vladiv 2012.02.23. 15:54:07

@veghist: majd kesobb vitatkozom, most indulok a meccsre... ;-)

dr. v.b.1990 2012.02.23. 19:16:30

Most már akkor érthető,hogy miért kell ennyire nyomni a Ljubljanát....

Kovácsnéni2 2012.02.23. 20:19:50

Remélem lesz még egy jó csapat, a MOL-Slohokej ligában, ami ha létre jön, már nem is lesz olyan fényes az EBEL.

Jövőre megint lesz egész éves OB1? Mert gondolom az érdeklődő OB2-eseknek nem lehet kötelezővé tenni a MOL ligát.
Vagy (remélem) marad a jelenlegi hozzáállás, hogy ne csináljunk "vicc bajnokságot" az OB1-ből, 17-0-ás meccsekkel?
süti beállítások módosítása