Szlovén bírókat küldött az EBEL 2012.02.22. 15:40 F. Kapus
Szlovén bírókat küldött az EBEL
2012.02.22. 15:52: Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!
106 komment
Címkék: ebel játékvezetők
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr974172702
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!
jegib 2012.02.22. 15:53:48
Ezt meddig tűri Ocskay úr? Tényleg nem akar írni a blog egy átfogó levelet ennek félnyomorék bandának?
kapusLaci 2012.02.22. 15:58:23
"Trilar és Hribar sporttárs számára sem kívánatos helyzet ez."
Hát akkor a mi számunkra mennyire lesz kellemes?Röhej az egész,télleg azt akarják hogy mi essünk ki a rájátszás elsö köréböl,nem pedig a Ljubjana!
Igy is tovább megyünk,az biztos!!!
Mégazértis Hajrá Volán!!!
Hát akkor a mi számunkra mennyire lesz kellemes?Röhej az egész,télleg azt akarják hogy mi essünk ki a rájátszás elsö köréböl,nem pedig a Ljubjana!
Igy is tovább megyünk,az biztos!!!
Mégazértis Hajrá Volán!!!
házézsé 2012.02.22. 15:59:23
Tudom, hogy addig még van néhány állomás, de ezek után tényleg nyerjék meg a fehérvári legények az EBEL-t! HAJRÁ VOLÁN! Az erkölcsi előny megint csak nálunk van! Ebadta labancai...
Kovácsnéni2 2012.02.22. 16:03:12
Amikor fehérvári bírók voltak OB1 döntőn az ugye nem volt probléma? :p
csa1 2012.02.22. 16:05:16
@miki78: Visszautalás a régi esetre.
csa1 2012.02.22. 16:06:25
Elég kemény üzenet , csönd legyen magyarok...
Skandinávia-mánia 2012.02.22. 16:06:28
@miki78: Azt még az előző idegenbelin kapta, mert (ó micsoda bocsáthatatlan bűn!) öklözött egy másik legénnyel... de persze őt nem mentették fel...
DonCsocso 2012.02.22. 16:10:06
@Skandinávia-mánia: lehet, hogy be kellett volna mosnia egyet az egyik zebranak is es akkor felmentettek volna...
Nem maradt mas ut, megint kell adni a gyikoknak min. egy hetest, lehetoleg ugy, hogy lamoro mar a masodiknal elboruljon idegileg es akkor talan megkapja az is a 10 meccset, mint pintaric.
Ha meg mar vagtunk het golt nekik, akkor mi lesz? Tan a harmadik harmadban vegig kettos hatranyban fogunk jatszani? Csak, hogy ne legyen bundaszaga a dolognak?
Pfejj, vajon mi lesz a kovetkezo lepes? A Volan jatekosok nem vehetnek botot a kezukbe????
Nem maradt mas ut, megint kell adni a gyikoknak min. egy hetest, lehetoleg ugy, hogy lamoro mar a masodiknal elboruljon idegileg es akkor talan megkapja az is a 10 meccset, mint pintaric.
Ha meg mar vagtunk het golt nekik, akkor mi lesz? Tan a harmadik harmadban vegig kettos hatranyban fogunk jatszani? Csak, hogy ne legyen bundaszaga a dolognak?
Pfejj, vajon mi lesz a kovetkezo lepes? A Volan jatekosok nem vehetnek botot a kezukbe????
2012.02.22. 16:16:02
ez már gyomorforgató, komolyan
Skandinávia-mánia 2012.02.22. 16:17:30
@DonCsocso: Csodálom, hogy Pintaric és az edző nem kapott felmentést...
EisHockey 2012.02.22. 16:21:35
Az egy dolog, hogy nyernünk kell és kész....
De, meddig tűrjük, hogy lejtsen a pálya?!
A szabályok vagy mindenkire vonatkozzanak vagy senkire!
A sportdiplomáciának sürgősen lépnie kell!!!
Ha azt látják, hogy nyuszik vagyunk, akkor bármit meg fognak tenni ellenünk.
De, meddig tűrjük, hogy lejtsen a pálya?!
A szabályok vagy mindenkire vonatkozzanak vagy senkire!
A sportdiplomáciának sürgősen lépnie kell!!!
Ha azt látják, hogy nyuszik vagyunk, akkor bármit meg fognak tenni ellenünk.
hüjeliba 2012.02.22. 16:28:05
A fenti hírnek a hírcsárda rovatban lenne a helye.
Nyerni fogunk így is, szlovén (AL)elnök meg bírózhat, nyugodtan.
Addig nincs baj, míg hokiütőt és mezszámot nem adnak a zebrának...
Nyerni fogunk így is, szlovén (AL)elnök meg bírózhat, nyugodtan.
Addig nincs baj, míg hokiütőt és mezszámot nem adnak a zebrának...
DanZi 2012.02.22. 16:28:18
Nyugi, nyilván át fog lépni a Volán a Ljubljanán ebben a sorozatban, ozt majd felejtős lesz ez is meg a kapus felfüggesztett eltiltása is...
ennyi
nem kérdés, melyik a jobb csapat!
Hajrá Volán!
ennyi
nem kérdés, melyik a jobb csapat!
Hajrá Volán!
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.02.22. 16:32:56
sztem nagy a baj... sokan kerdeztek anno tolem hogy miert akarta az OLL a Volant. akkor meg azt mondtam h az RBS melett a Volan a kisebbik rossz. ma mar azt is tudom miert... mert tudjak hogy Magyarorszagon nincs sportdiplomacia...
jegib 2012.02.22. 16:38:41
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Én azt mondanám, inkább most kellene lépni, mint utólag azt mondani, h nem lehet fellebbezni...
DonCsocso 2012.02.22. 16:39:00
@Skandinávia-mánia: legy eros, az edzonek mar lejart a ket meccses eltiltasa es ott lesz Fehervaron a kispadon, a maradek ket meccse 3 honapra fel van fuggesztve...
Nem hinnem, hogy ez a magyar vagy a fehervari sportdiplomacia hianyossaga miatt van, sokkal inkabb kellene arrafele korulnezni, hogy Sekelj Ur vajon mit tudott eloadni az EBEL vezetosegi ulesen ennek erdekeben?
Gyanitom, hogy a Raktar utca is zengett nem kicsit, amikor ez a Volan vezetoseg tudomasara jutott, de biztos vagyok benne, hogy pontosan tudjak mit miert illetve miert nem csinalnak / reagalnak a dolgokra.
Nem hinnem, hogy ez a magyar vagy a fehervari sportdiplomacia hianyossaga miatt van, sokkal inkabb kellene arrafele korulnezni, hogy Sekelj Ur vajon mit tudott eloadni az EBEL vezetosegi ulesen ennek erdekeben?
Gyanitom, hogy a Raktar utca is zengett nem kicsit, amikor ez a Volan vezetoseg tudomasara jutott, de biztos vagyok benne, hogy pontosan tudjak mit miert illetve miert nem csinalnak / reagalnak a dolgokra.
advocatusdiaboli 2012.02.22. 16:41:25
A legszörnyűbb, hogy a pártatlanság látszatát sem akarják fenntartani...
Tényleg, mi lett volna Lamoró büntetése, ha megtámadott játékost nem Horváth Andrásnak, hanem mondjuk Matthias Trattnignak hívják. Vajon védene még a szezonban? Költői a kérdés...
Azt üzenem a srácoknak, hogy ami nem öl meg az erősít, tehát merítsenek erőt ebből a sok g*cizésből és kenjék el holnap a gyíkok száját rendesen!
Tényleg, mi lett volna Lamoró büntetése, ha megtámadott játékost nem Horváth Andrásnak, hanem mondjuk Matthias Trattnignak hívják. Vajon védene még a szezonban? Költői a kérdés...
Azt üzenem a srácoknak, hogy ami nem öl meg az erősít, tehát merítsenek erőt ebből a sok g*cizésből és kenjék el holnap a gyíkok száját rendesen!
DominiKing 2012.02.22. 16:41:54
Kanyar EBEL (spanyolul!)
Milyen képet vágnának, ha minden igyekezetük ellenére egy magyar csapatnak kellene átadniuk az osztrák bajnoki címet (ez egy nemes bosszú lenne).
Milyen képet vágnának, ha minden igyekezetük ellenére egy magyar csapatnak kellene átadniuk az osztrák bajnoki címet (ez egy nemes bosszú lenne).
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.02.22. 16:42:48
@jegib: en meg azt, hogy egyetertek az elso hszeddel.
mar 1-1, a kavarasokank koszonhetoen. utolag aztan majd lehet mondani hogy hat igy meg ugy, kurvara senkit nem fog erdekelni... csak remenykedni tudok, hogy az akinek a dolga ilyen esetben uvoltson, teszi a dolgat....
mar 1-1, a kavarasokank koszonhetoen. utolag aztan majd lehet mondani hogy hat igy meg ugy, kurvara senkit nem fog erdekelni... csak remenykedni tudok, hogy az akinek a dolga ilyen esetben uvoltson, teszi a dolgat....
alpec 2012.02.22. 16:57:31
a következő majd az lesz, hogy szurkolói bedobálások miatt eltiltják a Volán pályát? :)
remélem holnap xopatunk.
remélem holnap xopatunk.
Theutus 2012.02.22. 17:14:10
a Volán jobb csapat, mint a Ljubjana, be fogja húzni ezt a párharcot
a gólokat meg nem a bírók ütik
kurva szép dolog lenne egy Volán Ebel és egy Dab NL győzelem
a gólokat meg nem a bírók ütik
kurva szép dolog lenne egy Volán Ebel és egy Dab NL győzelem
medvid 2012.02.22. 17:23:56
ha jól emlékszem, akkor a Jese ellen volt már egy olyan eset, hogy az előzetesen kisorsolt Gebei sporttársnak erőteljesen javasolta a liga, hogy elfogultság miatt kérjen másik meccset, ő ezt megtette, erre lazán kijelöltek egy szlovén bírót, aki el is csalta nekik a meccset.. ezek után ne csodálkozzunk.
jágör68 2012.02.22. 17:41:30
A minimum, hogy a következő meccset magyar négyes dirigálja.
Bár nekünk még az sem jelentene előnyt, ugye mint tudjuk..
Bár nekünk még az sem jelentene előnyt, ugye mint tudjuk..
gogosz 2012.02.22. 17:46:00
A kérdés az, hogy a Volán annyival jobb csapat-e, hogy ezt a nyomást is kibírja. A válsz: Igen. Jobb annyival és simán tovább fog jutni. Akárki, akármivel is erőlködik.
hopepe 2012.02.22. 17:58:32
nem sok vizet zavarok sem feni sem lenti vizeken, de én ezt érzem:
játszottunk egy meccset, ahol "minden" bejött: 7-2
játszottunk egy meccset, ahol "semmi sem" jött be: 1-2
az igazság szerintem valahol a kettő között van, de meccsenként 2-3 góllal mindeképpen jobbnak érzem magunkat, bírók ide, bírók oda, bundagyanú ide, tundrabugyi oda
HAJRÁ VOLÁN!!!
játszottunk egy meccset, ahol "minden" bejött: 7-2
játszottunk egy meccset, ahol "semmi sem" jött be: 1-2
az igazság szerintem valahol a kettő között van, de meccsenként 2-3 góllal mindeképpen jobbnak érzem magunkat, bírók ide, bírók oda, bundagyanú ide, tundrabugyi oda
HAJRÁ VOLÁN!!!
magyar77 2012.02.22. 18:18:28
Lamoro büntetése azért ilyen enyhe mert nem erőset ütött balú fejére!MI AZÉRT FIZETTÜNK 3000 EZER JURÓT MERT VALAKI MEGSIMIZTE A TEHÉN SISAKJÁT!!!!!!!!MIKOR HAGYJUK MÁR EL EZT A RABSZOLGA SORSOT ÉS NYITJUK KI A POF..KAT MÁR!!!!!!!!!!!!!!!!
JámborMalac 2012.02.22. 18:34:11
Kár hőbörögni. Majd visszakapjuk. Kicsit rossz irányba megy a gondolkodás, érdemes elolvasni az edzők szavait: azért kaptunk ki, mert gyengék voltunk. nem kell túlgondolni ezeket a sztorikat. és ha osztrák csapattal játszanánk, akkor osztrák bírót kapnánk. szerintem sokat nem fog számítani.
-Toboz- 2012.02.22. 18:41:32
ez aztán már tényleg habnak látszik a tortán! felháborito!
transzparenseket kellene készitteni német, angol, esetleg szlovén nyelven s felsorolni az eseteket mint ilyent! mi a turo megy itt, ennyire kéttös mércét én még sportban nem láttam (ugye a politikában már megszokottnak kell hogy venni)...
transzparenseket kellene készitteni német, angol, esetleg szlovén nyelven s felsorolni az eseteket mint ilyent! mi a turo megy itt, ennyire kéttös mércét én még sportban nem láttam (ugye a politikában már megszokottnak kell hogy venni)...
KREÁTOR 2012.02.22. 19:00:27
Attól félek, hogy elkezdik kiutálni a Fehérvárt az EBEL-ből. Valamiért nagyon útban vagyunk nekik, és ha ezt szó nélkül hagyjuk a továbbiakban, még több szarságot akasztanak a nyakunkba, ami szép lassan megfojt bennünket.
Nehéz elhinni, hogy ennyire alárendelt szerepünk lehet az összes osztrák, szlovén, és a horvát csapattal szemben. A Jesenice után talán mienk a leg kisebb költségvetésű csapat, ami azt jelentheti, hogy minél több pénzből gazdálkodik egy csapat, annál jobban befolyásolhatja zöld asztalnál a meccsek végeredményét. Tuti, hogy szúrja a csőrüket, kevesebb légióssal, meghatározó magyar játékos állománnyal idáig eljutottunk, és az mellett kimagasló egyéni és csapat statisztikákkal rendelkezünk.
Nehéz elhinni, hogy ennyire alárendelt szerepünk lehet az összes osztrák, szlovén, és a horvát csapattal szemben. A Jesenice után talán mienk a leg kisebb költségvetésű csapat, ami azt jelentheti, hogy minél több pénzből gazdálkodik egy csapat, annál jobban befolyásolhatja zöld asztalnál a meccsek végeredményét. Tuti, hogy szúrja a csőrüket, kevesebb légióssal, meghatározó magyar játékos állománnyal idáig eljutottunk, és az mellett kimagasló egyéni és csapat statisztikákkal rendelkezünk.
Szoljanka 2012.02.22. 19:32:25
Valahol olvastam, hogy az észak olasz csapatok nem viselték jól az efféle dolgokat, és ezért nem reális a Dél-Tiroli bővítés ( Bolzano, Asiago )...
Hát valószínűleg igazuk volt...
Ez már felháborító...
Hát valószínűleg igazuk volt...
Ez már felháborító...
Rettenet tábornok 2012.02.22. 19:39:02
Azért ne essünk át a paci másik oldalára. A Fehérvár szereplése érdeke az EBEL-nek és főként érdeke az Erste Banknak. Nyilván nem lennének oda az osztrák klubok, ha nem osztrák nyerné a ligát, de hát ez van, erre akkor is lehetett számítani, amikor a Volán belépett. Látva a vasárnapi meccset, kevés valószínűséget adnék a Lajbach továbbjutásának...
benö51 2012.02.22. 19:39:53
@Kovácsnéni2: Lehet, hogy nem jól emlékszel a történetre. Ennek 2 oka lehet vagy fiatal vagy, a másik hogy amnéziás. Árkovicsot a döntőkre a két csapat közösen kérte, mert még abban az időben mindig ő volt a legjobb. a hat meccsből ötöt ő fújt.
Mindenkit szeretnék emlékeztetni arra amit az olimpiai döntő előtt mondott a két csapat edzője, hogy mindegy milyen nemzetiségű a bíró csak NHL-ben vezessen.
Mindenkit szeretnék emlékeztetni arra amit az olimpiai döntő előtt mondott a két csapat edzője, hogy mindegy milyen nemzetiségű a bíró csak NHL-ben vezessen.
zsozsi68 2012.02.22. 19:47:09
@-Toboz-: Lehet, hogy Te még nem láttál, de én több mint tíz éve járok Veszprémbe BL meccsekre. A sokkal nagyobb nyilvánosságnak örvendő sorozat hasonlóan működik. A gyengébb ( lásd Veszprém, stb... ) csapatoknak, bíróküldéssel, irányított sorsolással, stb... lehetetlenné teszik a jobb ( legjobb négy döntője ) szereplést. Akkor mit várunk egy ahhoz képest putris ligától... Ez persze itt nem vigasztal senkit, engem sem :-((( Viszont ekkora szembe szélben is nyakon kell hugyozni a szlovén kutyákat. Csütörtökön sokan leszünk hangosak. HAJRÁ VOLÁN! HAJRÁ MAGYAR JÉGKORONG!
zsozsi68 2012.02.22. 19:52:41
@Rettenet tábornok: Ráérnének akkor szopatni minket, ha osztrák csapattal kerülnénk össze. Lehet, hogy ezzel nem a szlovének mellett, hanem Mi ellenünk történik. Írtam már, szerintem annyira fosnak tőlünk, hogy ilyen sportszerűtlenségekre is képesek.
budapestijeti 2012.02.22. 20:02:49
Nem kell a csekélyhitűség! Meg nyomják Krahácsot duma! Szétütjük Őket és kész! Aki bajnok akar lenni, annak az ellenfelet a saját pályáján is le kell verni! Ez lesz...!
Gyíkoknak meg viszon'látásra! :)
Hajrá Fehérvár! Hajrá Magyarok!
Hajrá Fradi!
Gyíkoknak meg viszon'látásra! :)
Hajrá Fehérvár! Hajrá Magyarok!
Hajrá Fradi!
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.02.22. 20:03:22
@zsozsi68: de hisz ez a cel, h NE keruljunk ossze osztrak csapattal... vagy ha igen, addig mar legyunk minel jobban legyengulve...
zsozsi68 2012.02.22. 20:10:20
@budapestijeti: Nem vagyok csekély hitű, én aztán nem, de a bajnoki cím sztem majdnem csoda kategória. A ziccereket be kell verni, az előnyöket ki kell használni és ezzel nem bírálok, csak megállapítok. Ezekkel messzire juthatunk, nélkülük... @Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Ezzel sajna nem lehet vitatkozni. :(
budapestijeti 2012.02.22. 20:26:44
@zsozsi68: Szerintem jól együtt van a csapat, jó az edző, jók a szurkerek! A legjobb 4-be lenni szerintem már terv túlteljesítés! Örömhokit akarunk, és erre alapozva jó VB szereplést! Csak szerényen... :)
advocatusdiaboli 2012.02.22. 20:40:44
Lehet, hogy a Laibach most kapja meg a maga 30 ezüstjét a 2008-as óvással "elveszitett" döntőért...
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.02.22. 20:47:39
@Rettenet tábornok: "...és főként érdeke az Erste Banknak" Magyarországon? Az Erste Banknak? Figyeled a híreket?
facsipesz 2012.02.22. 20:50:46
Ha nagy az ugrálás, a következőn meg Gebei vezet. Nem szerencsés a történet, de a meccs után derül ki, hogy volt-e alapja az egésznek.
Mondjuk darázsfészekbe nyúltak, mert mindenki minden ítéletre fel lesz pörögve, tökmindegy, hogy jogos-e vagy sem.
Mondjuk darázsfészekbe nyúltak, mert mindenki minden ítéletre fel lesz pörögve, tökmindegy, hogy jogos-e vagy sem.
Raon 2012.02.22. 21:31:43
Na ezért is írtam a másik cik alá, amit. Óriási lehetőség volt a tegnapi, ezért kellett volna utolsó erőnket megfeszítve behúzni. Így egy térdre kényszerített Ljubjana helyett egy sokadik esélyt kapott, vérszagot érző csapat fog idejönni.
Persze ahhoz, hogy esetleg holnap is nyerni tudjanak, minden bírói ellenszél ellenre is lehet egy-két pakkunk. :)
Persze ahhoz, hogy esetleg holnap is nyerni tudjanak, minden bírói ellenszél ellenre is lehet egy-két pakkunk. :)
Kegyetlen 2012.02.22. 21:47:13
remélem, a szlovén sporik "magyarabbak lesznek a magyaroknál", azaz annyira fair-ül akarnak majd vezetni, hogy óhatatlanul is a Ljubljanát sújtják majd. inkább ne is, elég, h a korrektek lesznek.
szittyavezír 2012.02.22. 22:01:25
@Raon: ott a pont.
vladiv 2012.02.22. 22:20:41
@JámborMalac: tudod, ha a veletlenek sorozata tulsagosan is logikus sorrendben, netalan tulsagosan is kezenfekvoen tortennek, akkor mar lehet nem is veletlen a veletlen...
lmark2 2012.02.22. 23:03:44
szerintem is elotte kéne cselekedni mielott baj lesz meg kéne előzni minden rosz eshetőséget mert ha csak 1 kicsit is kétes a szitu és a dontés ellenunk lesz akkor a nézők nem lesznek kedvesek az tuti. ennek nem kéne megtorténni.erre mondom előzzük meg a bajt. lehetne elfogultságra hivatkozva kérni 1 másik bírot. ki kell nekünk is állni magunkért a sportdiplomáciában is.
FrankK 2012.02.22. 23:04:04
@Kovácsnéni2: És amikor újvárosi ?
exL:1 2012.02.22. 23:09:30
Igaza van Raonnak,tegnapi meccset hozni kellett volna,de 1 lőtt góllal nem lehet meccset nyerni,főleg nekünk nem,mert mi nem tudunk 0 kapott góllal lehozni 3 harmadot(Villach bejött tudom)Szlovén sporik emlékezetem szerint itt nem vezettek rosszul,sőt osztrák schidsrichtereknél sokkal korrektebben nyomták,igaz nem szlovén ellenfél ellen fújtak nekünk.Remélem úgy vezetnek majd mint Kincses spori a válogatott meccsünket fehérváron 2éve a Horvátok ellen,ahol fél nap videózás után megadott 1 Horvát gólt ,és kiállította Hetényit.Mindesetre fura hogy egy lét a tét meccsen szlovén ellenfél ellen szlovén sporik is járnak:)
solarys 2012.02.22. 23:10:35
Az alapszakaszban már elég korrekt bíráskodást kaptunk, viszonyítva a korábbi évekhez. Viszont ez a mostani bíróküldés, több mint furcsa. Kérdéses mennyire lesz pofátlan a szlovén spori, de emlékezhetünk még az első 2-3 szezon sokszor felháborító bíráskodására. Tiltakozhattunk, fújolhattunk, de a bírói ítélet nem változott. Ha meg vki meggondolatlanul cselekedne a pályán vagy a nézőtéren, akkor teljes erejével sújthatna le az általunk "igen tisztelt" Fegyelmi Bizottság. Nem vagyok paranoiás, de ez a fura bíróküldés akár provokáció is lehet.
Vajon mennyi az esélye hogy vasárnap Retye vezesse a ljubljanai meccsünket?? S mit szólnának hozzá a szlovének?
Vajon mennyi az esélye hogy vasárnap Retye vezesse a ljubljanai meccsünket?? S mit szólnának hozzá a szlovének?
`durex · https://www.dropbox.com/referrals/NTMzNzQwMDg2OQ?src=global9 2012.02.23. 08:41:46
Hehe :D, és még így is lesz majd olyan, aki példaértékűnek tartja a "profi" ebel szervezést :). Egyébként szerintem ezek fricskák, hogy a csapatot demoralizálják felidegesítsék, és ha netalán nem működne, lesznek majd durvább húzások is :D.
Theutus 2012.02.23. 11:48:30
felesleges egyébként többet kihozni egy szimpla bíróküldésből, mint amennyit megér
jelen pillanatban még nem lehet tudni miképpen fognak bíráskodni
én pl emlékszem olyan olimpiai döntőre, ahol canadai bírók fújtak egy usa elleni meccsen és mki elégedett volt a helyzettel előtte/utána
a Volán meg szerintem jobb csapat a jelenlegi Ljubjanánál és nem a bírókon fog múlni a párharc eredménye
ha a labancoknak nem tetszene a Volán térnyerése nem lenne egyszerűbb osztrák bírókkal kivéreztetni a csapatot? >>> teljesen felesleges előre összeesküvés elméleteket gyártani
jelen pillanatban még nem lehet tudni miképpen fognak bíráskodni
én pl emlékszem olyan olimpiai döntőre, ahol canadai bírók fújtak egy usa elleni meccsen és mki elégedett volt a helyzettel előtte/utána
a Volán meg szerintem jobb csapat a jelenlegi Ljubjanánál és nem a bírókon fog múlni a párharc eredménye
ha a labancoknak nem tetszene a Volán térnyerése nem lenne egyszerűbb osztrák bírókkal kivéreztetni a csapatot? >>> teljesen felesleges előre összeesküvés elméleteket gyártani
DominiKing 2012.02.23. 12:03:36
@Theutus: Akár még igazad is lehetne, csak hát az elmúlt napok történései nem ezt mutatják. Ha folyamatában nézed a dolgokat akkor inkább egy tendenciának lehetünk tanúi.
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.02.23. 12:28:33
@Theutus: ha 1 szimpla birokuldes volna, csak csovalnam a fejem. de CunamiKingel egyetertve a baj az, hogy tortent itt ez-az az utobbi par hetben... de persze lassuk mi lesz este... valaki epp mondta h nem fognak merni csalni, mondtam h persze h nem, es lamoro sem utotte meg a birot :)
HAJRA VOLAN
Udv
Elkenyeztetett
Budapesti Divat Kor
HAJRA VOLAN
Udv
Elkenyeztetett
Budapesti Divat Kor
Theutus 2012.02.23. 12:30:30
@DominiKing: szerintem - ne legyen igazam - kicsit túlreagáljátok a dolgokat
érdekérvényesítésben meg soha nem lesz egy külföldi csapatnak annyi lehetősége, mint a vezető osztrák csapatoknak
ne feledd az ebel osztrák vircsaft megtűrt vendégekkel, akik kizárólag azért lehetnek ott, mert kevés a hazai...így ezt el kell fogadni
azonban nem hinném, hogy jelenleg pont a Volánnal akarna kibaszarintani az ebel vezetése egy másik vendég a Ljubjana ellenében
érdekérvényesítésben meg soha nem lesz egy külföldi csapatnak annyi lehetősége, mint a vezető osztrák csapatoknak
ne feledd az ebel osztrák vircsaft megtűrt vendégekkel, akik kizárólag azért lehetnek ott, mert kevés a hazai...így ezt el kell fogadni
azonban nem hinném, hogy jelenleg pont a Volánnal akarna kibaszarintani az ebel vezetése egy másik vendég a Ljubjana ellenében
csiszi 2012.02.23. 12:32:22
Az én elméletem szerint az EBEL ezzel pont azt akarja demonstrálni, hogy eddig sem volt semmilyen méltánytalanság a Fehérvárral szemben. Annyira nem és annyira korrekt a liga, hogy még az sem számít, hogy a bírók milyen nemzetiségűek.
Ha tényleg így van, akkor viszont ma különösen oda kell figyelniük a korrekt játékvezetésre. Ha egy kicsit is lejt majd a pálya a Ljubljana felé, az a bírók nemzetisége miatt sokkal inkább a középpontban lesz, mintha ezt egy "semleges" osztrák páros csinálná. Tehát még jól is kijöhetünk a dologból.
Ha pedig ma esetleg a Volánnak fújnának a bírók, azzal teljesen semlegesítenének minden konspirációs elméletet, ami a Lamoureux eset óta terjed (és ami valóban felháborító volt).
Egyébként az alapszakaszban én sem emlékszem nagyon durva bíráskodásra, talán 1-2x a kecskeszakállas meg a horgasorrú csávótól (amelyik folyton a gatyáját huzogatja). Bár kedden a Balu elleni palánkralökés szerintem minimum 2+10 kellett volna legyen, de az 5+20 se lett volna durva (szándékosan, hátulról és erősen)
Ha tényleg így van, akkor viszont ma különösen oda kell figyelniük a korrekt játékvezetésre. Ha egy kicsit is lejt majd a pálya a Ljubljana felé, az a bírók nemzetisége miatt sokkal inkább a középpontban lesz, mintha ezt egy "semleges" osztrák páros csinálná. Tehát még jól is kijöhetünk a dologból.
Ha pedig ma esetleg a Volánnak fújnának a bírók, azzal teljesen semlegesítenének minden konspirációs elméletet, ami a Lamoureux eset óta terjed (és ami valóban felháborító volt).
Egyébként az alapszakaszban én sem emlékszem nagyon durva bíráskodásra, talán 1-2x a kecskeszakállas meg a horgasorrú csávótól (amelyik folyton a gatyáját huzogatja). Bár kedden a Balu elleni palánkralökés szerintem minimum 2+10 kellett volna legyen, de az 5+20 se lett volna durva (szándékosan, hátulról és erősen)
Theutus 2012.02.23. 12:36:38
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: megkockáztatom, hogy a szlovén bírók ténykedése akkor sem lesz sokak számára megfelelő, ha egyébként teljesen jól fújnak, mert akkor bukik az összeesküvés elmélet:)
kurvára nem értem, hogy nálunk miért látja majdnem mindenki a bírókban a legnagyobb ellenséget
a bírók nem szabálytalankodnak, nem lőnek és kapnak gólokat, nem adnak gólpasszokat, stb.
kurvára nem értem, hogy nálunk miért látja majdnem mindenki a bírókban a legnagyobb ellenséget
a bírók nem szabálytalankodnak, nem lőnek és kapnak gólokat, nem adnak gólpasszokat, stb.
DominiKing 2012.02.23. 12:40:10
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Tetszik a szurkolói köröd neve. Remélem csak ékezet hiány és nem kor szerint szerveződik.
benö51 2012.02.23. 12:41:38
@Theutus: Egyetértek veled. Nem lenne szabad feltételezni, hogy bármelyik spori azért fúj esetleg nem nekünk tetszően
, mert más a nemzetisége. Becsületes sport emberek és csak a játékot nézik.
, mert más a nemzetisége. Becsületes sport emberek és csak a játékot nézik.
Theutus 2012.02.23. 12:48:14
@benö51:és van még egy fontos adat: a sportszerűségi mutató
a Volánnak szerintem nem a bíróktól kell tartani, elég jól megtanulták a saját bőrükön, hogy miképpen kell relatíve szabályosan játszani ezt a játékot
ha annyira nyomnák krahácsot nem a Volán lenne magasan a legsportszerűbb csapat a ligában
a Volánnak szerintem nem a bíróktól kell tartani, elég jól megtanulták a saját bőrükön, hogy miképpen kell relatíve szabályosan játszani ezt a játékot
ha annyira nyomnák krahácsot nem a Volán lenne magasan a legsportszerűbb csapat a ligában
Theutus 2012.02.23. 12:53:49
@benö51: @JámborMalac: érdekes ez a bíró dolog, anno amikor bekerült a Volán az Ebelbe, akkor is folyamatos volt a sírás-rívás
biztos volt olyan meccs, amikor ennek volt is alapja, azonban én akkor inkább abban láttam a különbséget, hogy az ellenfelek az első szezonban egyszerűen jobbak és gyorsabbak voltak
szidhatnám a bírókat az NLben is, mert a Dab magasan a legtöbbet szabálytalankodó csapat, de egyszerűen tudomásul kell venni, hogy a kampózásokat, fogásokat ott következetesen befújják
idén nem sok ebel meccset láttam, mert szinte folyamatos volt a hazai kínálat, de nem a bírókon mentek el a vesztes meccsek
biztos volt olyan meccs, amikor ennek volt is alapja, azonban én akkor inkább abban láttam a különbséget, hogy az ellenfelek az első szezonban egyszerűen jobbak és gyorsabbak voltak
szidhatnám a bírókat az NLben is, mert a Dab magasan a legtöbbet szabálytalankodó csapat, de egyszerűen tudomásul kell venni, hogy a kampózásokat, fogásokat ott következetesen befújják
idén nem sok ebel meccset láttam, mert szinte folyamatos volt a hazai kínálat, de nem a bírókon mentek el a vesztes meccsek
DominiKing 2012.02.23. 13:00:50
@Theutus: Lassan mondom, hogy mndenki értse: neeem eeez a bíííróóóküüüldééés váltott kiii ekkkkora ellllenérzést, haneeem a folyamaaaat!!!
Theutus 2012.02.23. 13:04:14
kis hazánkban amúgy is érdekes a bírókhoz történő hozzáállás, mert általános jelenség, hogy a közönség egy emberként ordít kiállítást követelve, ha egy hazai játékos elesik, még akkor is ha a közelében nincs senki
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.02.23. 13:07:56
@Theutus: az nem ugy van.
hazai jatekos leutkozi idegent: YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE (taps)
idegen jatekos leutkozi hazait:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU (bemutogatas)
raszolsz a meletted allora, h mivan, az szabalyos utkozes v... NEMBAJ, jon a valasz :)
hazai jatekos leutkozi idegent: YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE (taps)
idegen jatekos leutkozi hazait:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU (bemutogatas)
raszolsz a meletted allora, h mivan, az szabalyos utkozes v... NEMBAJ, jon a valasz :)
Theutus 2012.02.23. 13:09:07
@DominiKing: milyen folyamat?
az OLL-Salzburg botrányhoz hasonlóra szerintem nincs szüksége a ligának, mert senkinek sem az az érdeke, hogy ilyen és ehhez hasonló botrányok kapcsán beszéljenek róla
arról meg nem tehet senki sem az ebel vezetőségében, hogy ti összeesküvés elméleteket gyártatok
kíváncsi lennék pl, ha a Balu/Lamoureux eset fordítva történik (Munro/OLLvédő), akkor mi lett volna a helyes ítélet
nem kell többet belemagyarázni a dolgokba, mint amennyi benne van
az OLL-Salzburg botrányhoz hasonlóra szerintem nincs szüksége a ligának, mert senkinek sem az az érdeke, hogy ilyen és ehhez hasonló botrányok kapcsán beszéljenek róla
arról meg nem tehet senki sem az ebel vezetőségében, hogy ti összeesküvés elméleteket gyártatok
kíváncsi lennék pl, ha a Balu/Lamoureux eset fordítva történik (Munro/OLLvédő), akkor mi lett volna a helyes ítélet
nem kell többet belemagyarázni a dolgokba, mint amennyi benne van
`durex · https://www.dropbox.com/referrals/NTMzNzQwMDg2OQ?src=global9 2012.02.23. 13:19:37
@Theutus: persze téged is arcon köpnek, te meg kimagyarázod hogy igazából az neked jó :D. Amivel nem is lenne baj, csak, hogy mindenkitől elvárod hogy felszálljon a bandvagonra... felfogom iróniának ;).
csiszi 2012.02.23. 13:22:22
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Szerintem a szurkolónak ez a dolga :) Én egyedül azt nem szeretem, amikor fel/levonulásnál fújolják az ellenfél játékosait (kivéve persze, ha van erre valamilyen különös ok, kirívó durvaság)
DominiKing 2012.02.23. 13:39:18
@Theutus: Az még nem baj, ha esetleg nem láttad az ominózus meccseket, az viszont baj, ha úgy szólsz hozzá, ha nem láttad a napok óta beírt hozzászólásokat.
Milyen folyamat?
Irjak itt egy regényt?
Mivel mindig tisztelem a másik véleményét, ezért megpróbálom távírati stílusban:
- OLL-Salzburg stop
- Groznik-Ryan-Klassen stop
- Lamoureux-Balu-vonalbíró-FB döntés stop
- Vasárnapi Balu palánkrakenés stop
- Kiállítás 8 sec. a vége előtt semmiért stop
- OLL-Volán kiállítási arány PO. stop
- Bíróküldés stop
Legyen már STOP!
Milyen folyamat?
Irjak itt egy regényt?
Mivel mindig tisztelem a másik véleményét, ezért megpróbálom távírati stílusban:
- OLL-Salzburg stop
- Groznik-Ryan-Klassen stop
- Lamoureux-Balu-vonalbíró-FB döntés stop
- Vasárnapi Balu palánkrakenés stop
- Kiállítás 8 sec. a vége előtt semmiért stop
- OLL-Volán kiállítási arány PO. stop
- Bíróküldés stop
Legyen már STOP!
mannisenmaki_ 2012.02.23. 13:55:24
@Theutus: Felettem DominiKing megírta, mi a mi baj. Kiragadhatsz egy-egy elemet, ami nem mérvadó magában, de így együtt ez már nem biztos, hogy paranoia a részünkről.
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.02.23. 14:16:43
@JámborMalac: nahat. miert leptek Ocskayek? nem is ertem...
Theutus 2012.02.23. 14:32:38
@mannisenmaki_: nyilván nézőpont kérdése, de szerintem meg ti akarjátok mindenképpen összeilleszteni azt, ami nem tartozik egybe
Gaudi 2012.02.23. 14:34:38
@Theutus: Én emlékszem arra, hogy Gebeit megkérték, hogy ugyan ne fújjon már Volán meccset. De PO-ban, ilyen előzményekkel magától értetődőnek tartják, hogy szlovén bíró fújjon szlovén csapatnak. Ez azért erős.
mannisenmaki_ 2012.02.23. 14:34:51
@Theutus: Az is lehet, senki nem tudja a tutit.
De egy bajnoki döntőben ellenünk ti is összeraknátok.
De egy bajnoki döntőben ellenünk ti is összeraknátok.
Theutus 2012.02.23. 14:42:06
@mannisenmaki_: nem szeretem az összeesküvés elméleteket, a hoki igazságos játék, a POban a legtöbbször a jobbik csapat megy tovább és itt a csapaton van a hangsúly
amúgy pedig szeretném, ha eljutnánk odáig, hogy elméleteket kelljen gyártani miért is győztök le bennünket:)
szerintem tényleg többet foglalkozunk idehaza a bírókkal, mint amennyit kellene és ez igaz minden csapat szurkoló táborára
a Ljubjanának sok hiányzója van, a Volán jelenleg úgy tűnik, hogy jó formában van és mint csapat is egységesnek tűnik, szerintem hozni fogja ezt a párharcot
amúgy pedig szeretném, ha eljutnánk odáig, hogy elméleteket kelljen gyártani miért is győztök le bennünket:)
szerintem tényleg többet foglalkozunk idehaza a bírókkal, mint amennyit kellene és ez igaz minden csapat szurkoló táborára
a Ljubjanának sok hiányzója van, a Volán jelenleg úgy tűnik, hogy jó formában van és mint csapat is egységesnek tűnik, szerintem hozni fogja ezt a párharcot
`durex · https://www.dropbox.com/referrals/NTMzNzQwMDg2OQ?src=global9 2012.02.23. 14:43:22
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: hát ő is olyan gonosz, aki nem érzi a liga jóindulatát, biztos neki is a canada usa olimpiai döntővel példálóztak, hogy bezzeg nekik megfelelt :D. Amúgy az is lehet, hogy senki más bíró nem ért rá, és egyik osztrák meccsre sem akarták a világklasszis szlovén bírókat varrni, s így megkapta a volán.
DominiKing 2012.02.23. 14:47:22
@Theutus: Nem elég, ha valaki tisztességes, annak is kell látszania. Nem mondom, hogy minden bíró csaló. Sőt! Azt utálom a legjobban amikor egy rosszul játszó csapatot a rossz bírói felfogás miatt mentegetnek, de megvolt a potenciál arra, hogy ezt a meccset ne szlovén bírók vezessék. Az EBEL még is így döntött. Lelkük rajta, viszont így úgy látszik, hogy ők nem adnak a látszatra és itt jön be az a pont, amikor az olyan rosszmájúak mint én, már tendenciát keresnek (és itt lép be a képbe az elmúlt napok-hetek történései).
mannisenmaki_ 2012.02.23. 14:49:35
@Theutus: Én se szeretem, de ez már kezd sok lenni.
Szerintem is hozni fogjuk, de az Ocskay-liga névadó városában ne lehetnél egy kicsit empatikusabb:).
A párhuzamot félre-khhmm-értetted :).
Szerintem is hozni fogjuk, de az Ocskay-liga névadó városában ne lehetnél egy kicsit empatikusabb:).
A párhuzamot félre-khhmm-értetted :).
Theutus 2012.02.23. 14:49:41
@Gaudi: @mannisenmaki_:tényleg nem féltem a Volánt ebben a párharcban függetlenül attól, hogy milyen nemzetiségű bírók fújják a meccset
a POba nyilván azok a bírók kerültek be, akik a megelőző időszakban a legjobban teljesítettek
aki bekerült a bírói keretbe az pénzt kap a fellépéseiért és nem mellékesen szakmai elismerést is, ebből adódóan én nem látok farkast ott, ahol nincs
a POba nyilván azok a bírók kerültek be, akik a megelőző időszakban a legjobban teljesítettek
aki bekerült a bírói keretbe az pénzt kap a fellépéseiért és nem mellékesen szakmai elismerést is, ebből adódóan én nem látok farkast ott, ahol nincs
Theutus 2012.02.23. 14:56:27
@mannisenmaki_: nem én voltam a névadó, így semmi okom a szokásosnál nagyobb empátiára:)
@DominiKing: ok, abban igazad van, hogy meg lehetett volna oldani szlovén bíró nélkül is ezt a meccset, de még mindig azt gondolom, hogy egy ilyen szintű ligában nem lehetne kérdés a bíró nemzetisége
@DominiKing: ok, abban igazad van, hogy meg lehetett volna oldani szlovén bíró nélkül is ezt a meccset, de még mindig azt gondolom, hogy egy ilyen szintű ligában nem lehetne kérdés a bíró nemzetisége
DominiKing 2012.02.23. 15:05:48
@Theutus: Ez utóbbival egyetértek. Mindenesetre, ha mód is lett volna más bírókat jelölni, akkor az még is elegánsabb lett volna. Ennek ellenére nem esek kétségbe, mert nem a bírók fogják a gólokat ütni, hanem a Volán játékosok.
Mert tudod: a "CUNAMI" ereje velük van.
Mert tudod: a "CUNAMI" ereje velük van.
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.02.23. 15:06:18
@mannisenmaki_: Jambormalac nem ujvarosi es megis ugyanezt mondja, nem biztos h a megyei ellentetek bele kene kenni ebbe...
Theutus 2012.02.23. 15:10:29
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: szerintem félreértetted @mannisenmaki_-t, nem volt célja megyei ellentéteket belevinni a dologba és szerintem közöttünk nincs is semmiféle ellentét, max. az elvárható és egészséges mértékben bacogatjuk egymást, ha van rá lehetőség:P
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.02.23. 15:36:07
@Theutus: ja tenyleg, ezt mindig elfelejtem. mi scuzi amici :)
Theutus 2012.02.23. 15:48:41
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: ma pedig elnézőbb vagyok a szokásosnál is:P
EisHockey 2012.02.24. 00:29:10
Volt a mai meccsnek 1 momentuma a vendégszurkolók részéről: 2 rajzot mutogattak. Az egyiken disznófejű bíró, a másikon egy ugyanolyan SAPA játékos és ezek egymás felé néztek.
Nem értettem, de talán e percekben esett le a tantusz: lehetséges, hogy a vasárnapi vereséget, a kapuskiállítással egyetemben a bírók nyakába varrták a szlovének. Kisírták a kapus játékjogát, plusz az EBEL szlovén bírókat küldött, hogy megbizonyodhassanak vélt sérelmükről.
Ha ez így volt, akkor sikerült....az ellenkezőjéről.
Lehet, hogy a bíróküldés nem ellenünk szólt?!
Nem értettem, de talán e percekben esett le a tantusz: lehetséges, hogy a vasárnapi vereséget, a kapuskiállítással egyetemben a bírók nyakába varrták a szlovének. Kisírták a kapus játékjogát, plusz az EBEL szlovén bírókat küldött, hogy megbizonyodhassanak vélt sérelmükről.
Ha ez így volt, akkor sikerült....az ellenkezőjéről.
Lehet, hogy a bíróküldés nem ellenünk szólt?!
kerusz 2012.02.24. 12:24:47
@EisHockey: Az, hogy a tegnapi meccsre két szlovén bírót jelöltek, már 18-a óta ismert volt (pl. innen: www.eishockeyforum.com/board89-erste-bank-eishockey-liga-ebel/board68-allgemeines/27603-nun-aktuell-komplette-schiedsrichterbesetzung-viertelfinale-runde-1-bis-4/index4.html#post646618 ). Az első negyeddöntős meccset 19-én játszották a felek. Nem kell mindenben összeseküvést keresni.
miki78 2012.02.24. 12:46:23
@EisHockey: Lehet, hogy náluk ezek a bírók nem kívánatosak, szerintem nálunk is tudnának olyat küldeni, aki nekünk nem az :)
Uteapu 2012.02.24. 13:05:52
Illene az előzetes feltételezéseket revideálni a sporikkal szemben, attól függetlenül, hogy teljesítményükbe esetleg belejátszhatott Ocskay Gáborék, figyelemfelkeltő észrevételezése az EBEL felé. Néha úgy tűnt, hogy túlzottan igyekeznek, még a látszatát is elkerülni a pártosságnak. Az más kérdés, hogy erre nem is igazán volt lehetőségük de láttam példát a "félrenézésre", márpedig a javunkra is.
Theutus 2012.02.24. 13:08:05
@Uteapu: közép-európában nem túl divatos dolog az, amire kéred az illetékeseket:)
Uteapu 2012.02.24. 13:15:54
@Theutus: Mások már mondták, hogy kicsit hülye és naiv vagyok de öreg korára az ember már nehezen változik.:)
mannisenmaki_ 2012.02.24. 14:02:03
@Theutus: Jogos, ez ügyben van egy kiló mea culpám CFR paritáson, mehet:)?
Theutus 2012.02.24. 14:08:42
@mannisenmaki_: egen, jó lesz....egyébként úgy fest, hogy a szlovén oldalon jelenleg egyedül a bírók azok, akiknek nincs vaj a füle mögött
mannisenmaki_ 2012.02.24. 14:13:18
@Theutus: Az kizárt dolog mert nem tudom:).
Illetve az lehet csak /:)!/, hogy a bírói rutin évtizedes a meccsek elcsalásában, így ők nem buknak le, xd.
Illetve az lehet csak /:)!/, hogy a bírói rutin évtizedes a meccsek elcsalásában, így ők nem buknak le, xd.
`durex · https://www.dropbox.com/referrals/NTMzNzQwMDg2OQ?src=global9 2012.02.24. 15:34:54
@Theutus: Én is sorra küldöm, többet én se bírózok soha :). Bár én nem is bírókat bíráltam, hanem a ligát, hogy rezzenéstelen arccal őket küldték. Hiba volt, előre károgni tanultam :D.
Theutus 2012.02.24. 16:49:50
@`durex: most, hogy learattam a babérokat, azért bevallhatom, hogy némileg volt bennem félsz, de a huszáros kezdéssel ezek a gondjaim meg is oldódtak, mivel utána már értelme sem lett volna támogatni az ellent akkora volt a különbség a 2 csapat között