Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1217) Csíkszereda (1369) DAB (1197) ebel (2410) Erste Liga (4765) Extraliga (1178) Fehérvár (1641) felkészülés (2246) FTC (1472) khl (2188) légiósok (1677) Miskolc (1507) nhl (4906) nők (1297) playoff (1317) Titánok (1025) u18 (1061) utánpótlás (1279) UTE (1301) válogatott (2222) vb (2374) videó (2120) Összes címke

Nagyon fontos a jó erőbeosztás

2012.02.19. 14:06: Grumpy

Nagyon fontos a jó erőbeosztás 2012.02.19 13:45 F.Kapus

116 komment

Címkék: énekes fehérvár ebel

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr94134695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szittyavezír 2012.02.19. 18:25:54

Ákos, hagyd már ezt a 'buta gól' dolgot!

papi79 2012.02.19. 18:51:08

@volvo03: Igen, neha sajnos beakad... :( Azert orulok hogy igy is megy! :) Meg ahogy latom meg 750 nezo orul neki. :)

papi79 2012.02.19. 18:53:16

Aki jol ismeri a szabalyokat, felvilagosithatna: ha 4 a 4 ellenben valamelyik csapat golt ut, akkor a szenvedo fel nem egeszul ki? Vagy valami mas oka volt az itteni eseteknel hogy ugyan ugy folytattak tovabb?

papi79 2012.02.19. 18:56:08

Hehe, Palo felkent valakit a palankra! :D Biztos o is play-off lazban eg! :) Na most szoljanak akik mindig kritizaljak. :)

papi79 2012.02.19. 18:59:36

Hahaha!!! Nincs kapusuk!! Ezzel a veglegessel a kovetkezo meccsrol is eltiltjak?

Vincenzo90 2012.02.19. 19:00:06

Na, most kell megszórni őket 4-5 góllal még. Hadd rettegjenek a lehetséges köv. kör béli ellenfelek is... :D

papi79 2012.02.19. 19:04:13

Arpi kezdi visszanyerni a ket evvel ezelotti formajat. Jo ezt latni par honappal a vb elott! :D

MecKenna 2012.02.19. 19:07:24

@papi79: igen,
úristen, milyen fordulatos,izgalmas meccs!:))

Spigott 2012.02.19. 19:07:48

Match penalty a jegyzőkönyv szerint, hát mit csinált ez? Ilyen felelőtlenséget

Gaudi 2012.02.19. 19:09:07

@Spigott: Két nagyon felelőtlen dolgot is.
Egy: verekedést kezdeményezett,
Kettő: Horváth Balut akarta megverni :-DDDD

zsozsi68 2012.02.19. 19:09:08

@papi79: Én emlékszem, még az Újvárossal meccseltünk akkor is volt egy ütközése, úgy hogy nem is kritizáljuk... :-) Jobbak vagyunk, Lamoureux meg elintézte, hogy így is maradjon. Balu egy + csokit megérdemel ezért a végén :-)

Jimmy666 2012.02.19. 19:12:52

@papi79: végleges automatikusan egy meccs eltiltás, de ez a hátulról tarkóra megmozdulás elég véleményes, benne van, hogy kap még egyet mellé.

Jimmy666 2012.02.19. 19:17:17

most mondja Toki, hogy PO-ban a végleges alapból 2 meccs

DonCsocso 2012.02.19. 19:18:07

buzi gyikok most orulhetnek maguknak:)
Esetleg ha nem bundaztak volna ilyen nyilvanvaloan, akkor most nem egy kiskolok lenne a kapujukban meg 2 meccsig ezen kivul:) Meg kellene oket most szorni, de ugy, hogy siras legyen a buszon hazafele!!!
HAJRA VOLAN!!!!

advocatusdiaboli 2012.02.19. 19:18:40

Tegnap még azon meditáltam, mi lenne ha Lamoreux-ot elintézné valaki... Erre elintézi saját magát... Köszi! :D

papi79 2012.02.19. 19:21:03

@Jimmy666: csak a hatterbn ment a kozvetites, ugyhogy ezt nem hallottam. Ha ez tenyleg igy van, ez oriasi esely nekunk. Valaki irta itt csikbol, hogy ez a zoldfulu kapus az ottani tornan igen gyengen teljesitett. :D

Jimmy666 2012.02.19. 19:21:05

@DonCsocso: szerintem a játékvezetőknél is elvágták magukat. a fegyelmiket szórják nekik nagyon, nem a kisbüntiket. azoknál sokszor egészen elnézőek is voltak.

papi79 2012.02.19. 19:21:45

itt is van az elso a sracnak!!!!!! :DD

papi79 2012.02.19. 19:22:39

@Jimmy666: hulye is volt a kapus, mert meg a birot is lokdoste...

Jimmy666 2012.02.19. 19:22:42

de kellett ez JO-nak

papi79 2012.02.19. 19:24:17

Amugy visszaterve meg a kiallitasra, az is nagyszeru volt hogy valahogy elinteztuk hogy egy csatar es nem Balu lett kikuldve nalunk. :)

zsozsi68 2012.02.19. 19:25:15

Megroppantani, azt most kellene őket...

Vincenzo90 2012.02.19. 19:25:39

Azt mondja Ákos, hogy "majdnem kiugratással próbálkoztunk". Csodás, hát már gondolatolvasó is... :D

zsozsi68 2012.02.19. 19:27:52

@papi79: Sztem azért kapta az MP-t.

Jimmy666 2012.02.19. 19:29:37

honnan ért át Muni :D

SC4ever 2012.02.19. 19:31:53

Jól jön a Volánnak Boh. Titkon reméltem, amikor pár napja beírtam, hogy szerephez jut valahogyan ;-)

papi79 2012.02.19. 19:33:44

6 perc emberhatrany zsinorban... eleg lesz mar...

papi79 2012.02.19. 19:34:51

@SC4ever: jaja, akkor Te voltal, erre a beirasra emlekeztem.

papi79 2012.02.19. 19:39:56

Johet a 'Szekely Tesok' riportfilm ujabb epizodja. :))))

satti71 2012.02.19. 19:44:52

hát ezt reggelig tudnám nézni :-)

papi79 2012.02.19. 19:45:40

KP megmondta: Jo a 4.sorba, de lehet beszall elonyben is! Azt hiszem erti a dolgat a kanadai! :)))

Vincenzo90 2012.02.19. 19:47:38

Na, még egy hármat.

zsozsi68 2012.02.19. 19:49:20

Nem szoktam labancozni, de amit a 3. harmadban művelnek azért elmehetnek a retkesbe...

papi79 2012.02.19. 19:58:21

@zsozsi68: tok mindegy. kozmetikaznak. :)

Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.02.19. 20:02:46

Hát ez fölényes volt, csak így tovább! Viszont ez a "blikkes" (kivéve Török) közvetítés...elviselhetetlen!

zsozsi68 2012.02.19. 20:04:59

@papi79: Jaja. Helyre állt a világ rendje. Még ez a különbség is reális. Szerintem. Hatalmas Gratula! Sofi the King...

zsozsi68 2012.02.19. 20:06:02

@Ringleader: Azért sokan vagyunk akik elviselik...

MecKenna 2012.02.19. 20:09:48

@Ringleader: :)először nekem is az volt,de már megszoktam:)

Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.02.19. 20:12:09

@MecKenna: A lényeg a győzelem, hangot meg ki lehet kapcsolni! :-)

DonCsocso 2012.02.19. 20:16:27

Szep volt FIUK!!!
Igy kell ezt csinalni, most majd lehet gondolkodni Ljubljanaban, hogy vajon azert van a palank, mert ez ketrecharc vagy azert, hogy ne menjen ki a korong. Nagyon jol latszott, hogy a jatekkal kb. 30%-ban foglalkoztak, mert az nem megy, de most azert legalabb az edzoknek tuti leesett, hogy nem K1 videokat kellene mutogatni nekik. Bar en orulok neki, csak azert nem szeretnem, hogy tolunk barki leseruljon egy bunyo vagy alattomos utkozes miatt.
Megkaptak, amit erdemeltek, nem is jar nekik mas, mint ilyen veresegek.
Remelem, hogy az itteni zakot majd a vb-re is magukkal viszik a szloven valogatott jatekosok es amikor ellenunk fognak jegre lepni, akkor is hasonlo eredmennyel fog zarodni:)

MecKenna 2012.02.19. 20:23:24

@Ringleader::)hihi, jogos! de a végén - hidd el- már hiányozni fognak a visitásai:) én megkedveltem, mert lelkes, és ezt a hokiban akceptálom nagyon:)

DonCsocso 2012.02.19. 20:30:13

azt gondoltatok volna, hogy a becs elveri a linzet?

Ringleader · http://sahic.inda.hu 2012.02.19. 20:34:15

@DonCsocso: miért? kirobbanó erőben voltak a legutolsó meccsükön is! :-D

advocatusdiaboli 2012.02.19. 20:41:45

A gyíkok honnan fognak kapust szerezni? Úgy tudom kötelező két kapust nevezni a meccsekre. Beöltöztetnek egy mezőnyjátékost?

Uteapu 2012.02.19. 20:42:25

Szép volt, gratulálok. Ez járt nekik.:)

2012.02.19. 20:50:22

@DonCsocso: Nem, de a Linz mostanában nem talál magára, kikapott tőlünk, a KACtól és most a Bécstől is...

A meccs nagyon jó volt, az első gólunkat fölöslegesen kaptuk - mondjuk előtte már 2 olyan korongot adtunk el a kapu előtt, hogy ihajj -, a bunyók többnyire jogosak voltak, Lámorő pedig nagyon bután csinálta... ebből még szuperül is kijöhetünk. A bírók kicsit furán ítélkeztek, de ma nem nekünk kell magyarázkodni. Siki és Sofi lejátszotta a gyíkokat a pályáról, Ladányi bombája után csaknem sírt a kapusuk, Eric gólja megkoronázta a visszatérést, bár ha Ryan és Klassen is alkotott volna valamit, hazaküldhettük volna őket egy tízessel.

Remek meccs volt!

utó 2012.02.19. 20:56:07

Azért rohadt nagy mázlink van, szerintem, hogy megkaptuk a Ljubljana-t, hogy a Ljubljana már egy kapus mínusszal jött, és hogy még egy kapusuk kihullott.

Balu szituációját szerintem érdemes elemezni. Kezdve azzal, hogy a hülye védőik miért hagyták, hogy a kapus verekedjen... Meg lehet, érdemes lenne még nézni, de nem volt ez kicsit túl szigorú büntetés? Meg Balu mekkora profi, hogy leüvölti a kapus haját, aztán hátat fordít, és el. Eszméletlen szerethető ez a csapat.

Kegyetlen 2012.02.19. 20:59:53

Ryant és Klassent külön sorba tenném, mert szerintem lassan kezd öncélúvá válni kettejük játéka: gondolok arra, amíg nem volt itt Klassen, Ryan gólkirály-jelölt volt, amióta megjött, csak kiszolgálni akar. Külön-külön hasznosabbak volnának, szerintem.

miki78 2012.02.19. 21:00:55

Nagyon jó meccs volt, megérdemeltünk az 5 gólos győzelmet is!

Már korábban akartam írni: mintha Mihály Árpiban valami megváltozott volna, kezdi hozni azt a szintet, amit az első szezonjában megismertünk. Nagyon kellett már, erőszakos, pontos, jönnek a gólok. Ez fontos lesz még! Csak így tovább!

Joe is szépen tért vissza, ha meccsenként hoz 1-2 pontot, akkor megérte rá várni!

Klassen is remélem beérik és be fogja ütni a ziccereket!

Jók vagyunk, nem szabad kishitűnek lennünk. Még a döntő sem elérhetetlen, ha mindenki hozza, amit tud!

miki78 2012.02.19. 21:02:56

@utó: A kapus a bírót is taszigálta, így jogos a büntetés. Semmi oka nem volt erre a magánszámra!

Kegyetlen 2012.02.19. 21:03:43

ésmégegy: Sofron Istvánnak külön gratuláció, hogy így bírja a nyomást, hogy folyamatosan gólt-gólokat várnak tőle.

Uteapu 2012.02.19. 21:12:53

@miki78: Szerintem ez volt az, amiért ezt megkapta. Jó ez így de kíváncsi lennék a reakciókra, fordított esetben.:)

utó 2012.02.19. 21:17:09

Én lehet, hogy kicsit túl előreszaladok, de azon pörgök már, kit fogunk kapni az elődöntőben. :) Harmadszer is megkíséreltem értelmezni ezt az EBEL-honlapról:

Im Halbfinale spielen die vier Sieger der Viertelfinalpaarungen: Der in der Zwischenrunde am besten platzierte Verein spielt gegen den am schlechtesten platzierten, der zweitbeste gegen den zweitschlechtesten platzierten Verein aus dem Grunddurchgang - jeweils in einer Serie "best-of-seven".

Valaki fordítsa már le értelmesen, mert itt alap- és középszakaszt (Grunddurchgang és Zwischenrunde) is emlegetnek. A középszakaszban legjobban végzett a legrosszabbul végzettet kapja, a második legjobban végzett pedig az alapszakaszból (??) a második legrosszabbul végzettet?

Szerintem itt valami nem kerek, szerintem elírás lehet vagy itt, vagy ott. Akkor viszont az alap- vagy a középszakasz a mérvadó? Tudja valaki?

Jimmy666 2012.02.19. 21:20:46

Az első harmad félelmetes volt, sosem láttam ilyen jól játszani a csapatot.
A folytatásban a legnagyobb erény, hogy nem álltak bele a srácok az oktalan fegyelmikbe, kutya kemény meccsen tudtak végig higgadtak maradni. Nagyon fegyelmezetten, meg is volt az eredménye. Ha ezt tudják folytatni, akkor bármi lehet.

Gyíkoknak annyi, remélem Sekeljnek informálisan megsúgják, hogy túlfeszítették a húrt, abba lehet hagyni. Akkor van esély arra, hogy komoly sérülés nélkül söpréssel letudjuk.

Kell is, mert a Medvék sem kevésbé kemények, de legalább sokkal több eszük van.

Jo cseréről cserére jött vissza a játékba, Láda visszamehet védőnek. Mi kell még? :)

Jimmy666 2012.02.19. 21:28:27

@utó: Balut előtte már belegyalulták a jégbe. Kapus hátulról ment neki, két kézzel tarkóra, aztán még a bíróknak is.
Örülhetnek ha megússza az automatikus eltiltással.

PO eleve keményebb játék, a játékvezetőknek hagyni is kell a közönség miatt, de jól mondta Toki, a határt nagyon keményen meg kell húzni. Azért ez mégis csak jégkorong, nem ketrecharc, sérülés veszély meg e nélkül sem kicsi.

jegib 2012.02.19. 21:38:12

@utó: Nézz rá most az ebel.at táblázatára, az szerint fognak számolni. Ha most a Linz, Volán, Medvék, Redbull nyer, akkor Linz - Redbull, Medve- Volán párosítás lesz, ha a bécs nyer a linz ellen, akkor medve - bécs, és volán - redbull. Tehát a középszakasz végereményével kell számolni, ha nem így lenne, akkor felesleges lett volna az egész középszakasz és bónuszpontok...

ati91 2012.02.19. 21:41:32

azért horváth megmozdulása is megért volna volna egy két pofont..akárhogyis..de ez nagyon sportszerűtlen!!nem olánra jellemző stílus..
csodálkoztam is h groznik nem torolta meg még jobban..megérdemlete volna

jegib 2012.02.19. 21:47:31

@ati91: megkapta, hátulról.

Vincenzo90 2012.02.19. 21:48:20

@ati91: Az előzményét is láttad, ugye? Nem volt valóban egy sportszerű dolog, de lehet, hogy sokan kezelték volna hasonló módon.

2012.02.19. 21:49:15

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=VkDy21InbVg#!

4:11nél van az eset

papi79 2012.02.19. 21:49:25

@Jimmy666: Jo helyzete erdekes lesz ezek utan. Mert azert 4. sorba rakni egy ilyen jatekost kicsit durva, viszont az osszes tobbi sor is nagyon jol megy, es az ottani centerek egyike sem erdemli meg a negyedik sort.
@Kegyetlen: Lehet valami ebben is, de akkor inkabb Klassent kene kivenni, de azt nem tudom jatszhatna-e Jo vagy Ryan Klassen helyen.
Vagy az is jo amit a mester kitalalt, hogy az egyik aszunkat picit kevesebbet jatszatja 5 az 5 ellen, es vele nyomatja az elonyoket. Igy meg az elonyos jatek is tovabb fejlodhet.
Wow, milyen kellemes problemak ezek! :D

papi79 2012.02.19. 21:52:34

@ati91: a helyzet egyszeruen ezt eredmenyezte. Leutottek, es valaszul kaptak egy golt. Szerintem ez egy oszinte megnyilvanulas volt. Tegye fel a kezet akiben nincs ennyi vaganysag, hogy ezt igy visszamondja. Es ami nagyon profi volt tole, az az hogy mennyire higgadt tudott maradni amikor az az orult hatulrol lokdoste meg ordibalt utanna.
minden esetre azt en sem ertettem hogy lett abbol a szituaciobol Arpi kiallitva.

utó 2012.02.19. 21:53:46

@Milos Palovcik:

Pont az általad belinkelt oldalról idéztem a kétértelmű "kiírást". Az ábrának meg semmi köze ahhoz, hogy hogy lesz az elődöntős párosítás.

Grundolf 2012.02.19. 21:54:38

@utó: Az én értelmezésem szerint a 4 továbjutó csapat középszakasz utáni helyezés sorrendjét nézik meg.
A legjobb a leggyengébb ellen megy és a középső 2 csapat is egymás ellen megy.
Tehát csak akkor lesz Zágráb-Volán elődöntő ha a két csapat mellet a Linz is továbbjut.

utó 2012.02.19. 21:55:15

@jegib:

Logikus, de van bármi forrás, amire ezt alapozod? :) Szerintem az is nagyon logikus lenne, ha az alapszakasz számítana. Akkor negyeddöntős ellenfelet, pályaelőnyt a középszakasz alapján kapnál, de elődöntős párosításnál meg újra számítana az alapszakasz. Így kicsit több súlyt kapna az alapszakasz, aminek szerintem lenne értelme.

komolytalan samu 2012.02.19. 21:55:15

@ati91:
Hmm érdekes. Ha egyszer a rájátszás van olyan mocskos mint egy profi bokszmeccs, és az ellenfél ezt maximálisan kihasználja, ott a nemeslovag jófiúk hazamennek.

Én pl majdnem biztosra veszem, hogy Lam. provokálása nem spontán eset volt (Guys, if someone can really piss of their ONLY GK left, do it smart! Please!)

Balu profin nyomta le, Lam. meg amatőr módon. Ez nem mesekönyv, szóval örülj neki.

MecKenna 2012.02.19. 21:56:29

@ati91: hihetetlen, mit műveltek előtte vele, de felpattant és sportszerűen küzdött tovább; én inkább amúgy ezt egy adrenalin által diktált örömüvöltésnek láttam, és mint ilyen nekem belefért. Az más kérdés, h a kapus ezt marhára magára vette, vszeg ha előtte nem kap ennyi nagy gólt, könnyebben viselte volna. Engem emlékeztetett ez a kapuscsapkodás a zágrábi Kristan emlékezetes bárdtörésére:))az is szép a volánban, h őrületbe kergeti az ellenfél kapusait, erről lassan már egy videómixet kéne csinálni:)

papi79 2012.02.19. 21:59:24

@utó: ez igy szerintem oktalanul tul lenne bonyolitva. Es akkor a donto megint a kozepszakaszhoz igazodna? :)

papi79 2012.02.19. 22:00:45

@komolytalan samu: forras: KP's dirty tricks. :D

papi79 2012.02.19. 22:02:42

Valaki meg tudna nekem ezt magyarazni? Delutan nem volt senkinek ideje ra, mindenki a meccsre figyelt. :)
"Aki jol ismeri a szabalyokat, felvilagosithatna: ha 4 a 4 ellenben valamelyik csapat golt ut, akkor a szenvedo fel nem egeszul ki? Vagy valami mas oka volt az itteni eseteknel hogy ugyan ugy folytattak tovabb?"

jegib 2012.02.19. 22:03:18

@komolytalan samu: Egyébként Mihály is folyton provokálta a kapust, volt h a padról, aztán mikor jégre lépett -játékmegszakításnál is-, végig zrikálta. Ha taktika volt, ügyes húzás...

Apropó, nagyon nem tetszett Mihály mély időszaka, volt h szóvá is tettem, viszont a mai játéka nagyon tetszett, és nem csak a gólok miatt, hanem kellően aggressziv volt, kihasználta testi fölényét, beleállt a bunyóba is, és igyekezett szépen.

jegib 2012.02.19. 22:05:25

@papi79: nem egészül ki és van tilos is.

utó 2012.02.19. 22:05:26

@papi79: A gól csak akkor jelenti a kiálítás végét, ha a góllövő csapat emberelőnyben volt.

ati91 2012.02.19. 22:08:14

@Vincenzo90: értem én ,h a meccs hevében benne vagy,de szerintem akkor is sportszerűtlen volt..és most akkor tegye fel a kezét aki a kapus helyében nem ment volna neki...

jegib 2012.02.19. 22:10:23

@ati91: Tegye fel a kezét az aki a bírót taszigálta volna...

komolytalan samu 2012.02.19. 22:11:16

@papi79: first edition, szignálva :)
@jegib: Szerintem ez volt annyira magas labda, hogy bepróbálják. És még a legfinomabban. Page-ból azt is kinézem, hogy az összes játékosa Lamoureux anyjának photoshopolt pornóképével a mellén megy ki a pályára.

ati91 2012.02.19. 22:16:52

@jegib: hát ha a te arcodba röhögnének bele nem hiszem h csak úgy válatvonnál..

papi79 2012.02.19. 22:21:58

@ati91: igen, valoban irto idegesito tudott lenni, de ez a kapus egy profi sportolo (vagy legalabbis az kene legyen), es tudataban volt vele hogy mar igy is milyen helyzetben vannak. Ahogy elkepzelhetone tartom Kegyetlen teoriajat a mi oltozonkben elhangzottakrol, ugyan ugy biztos vagyok abban is, hogy figyelmeztettek ot, nehogy feluljon barmilyen provokalasnak. Nekunk szerencsere ma o huzta a rovidebbet! :)

papi79 2012.02.19. 22:22:48

@papi79: bocsanat, 'komolytalan samu' a pontos forrasmegnevezes, nem 'Kegyetlen'.

komolytalan samu 2012.02.19. 22:25:08

@ati91:
Ha azért kapod a nem kis fizetésed, hogy ilyen helyzetben is hideg fejjel a csapatod érdeke szerint viselkedj, akkor de. Ettől (is) profi.

jegib 2012.02.19. 22:26:37

@ati91: Valóban nem, de nem is a bírót szoktam lökdösni, mert pontosan tudom mi jár érte... Ezt már Rotter is megtanulta, igaz ő is saját kárán. Most már tudja Lamorő is.

tomancs 2012.02.19. 22:27:23

sziasztok!
a meccs vége után, amíg várt a Balu a tévés interjúra, megkérdeztük tőle, hogy tudatos volt e az "arcbaröhögés"? Balu azt mondta, hogy tudták, hogy kapusproblémáik lehetnek, megpróbálták, bejött...
üdv,
t.

jegib 2012.02.19. 22:29:04

Jah a győzelem ellenére a játékvezetés katasztrófális volt. Következetlen, sokszor baromságot fújtak.

komolytalan samu 2012.02.19. 22:33:03

@tomancs: hehe, first edition.
@papi79: Szerintem még a rolbás is kétszer.
(kegyetlen ? :)))

Uteapu 2012.02.19. 22:34:12

@ati91: Senki nem állítja a dologról, hogy sportszerű volt. A legnagyobb marhaság lett volna viszont, nem megtenni. Egy percig ne kételkedj benne, hogy ellenünk is meg fogják tenni ha adódik rá lehetőség. Volt már rá példa. Aki nem tudja kezelni, így jár.

1 drukker 2012.02.19. 22:59:26

Gratula a fiuknak a magabiztos győzelemhez!

Mindenki a nyerési szándékkal ment ki a jégre. Az ellenfélnél tarsolyban volt (szerintem) az agresszív játék is, bár helyenként túlzásba vitték súrolva a sportszerűség határát. Az első harmadban a zebrák nem akartak azonnal belefolyni az adok-kapokba, de sejteni lehetett, hogy a sportszerűség határához érve lesznek kiállítások. Szerintem határozott keménységgel válaszoltunk, felvettük azt a bizonyos kesztyűt és a kisebb hullámvölgyet átvészelve már végig kezünkbe tartottuk az irányítást. Balu profi módon járt el a kapussal szembe. Semmi tettlegesség (tőle nem elvárt módon) hanem az Árpi gólja utáni feszültség levezető kitört belőle és utána hátat fordított és jött el a kapustól. A kapus ezután támadt rá hátulról. Árpi kiállítása ezután történ "összeszólalkozott" egy zöld gyíkkal. A kapus amatőr volt, nehéz helyzetbe hozta csapatát. Ha a zöld gyíkok a játékra több energiát fordítanak nehezebb dolgunk lett volna.
Minden gólunk szenzációs volt! Erik egyre jobban játszott a mérkőzés vége felé. Átmenetileg én hagynám a negyedik sorban, ezzel ütőképes, gólérzékenyebb négy sorunk lenne.

2012.02.19. 23:43:37

Amikor Satosaari védett nálunk, őt is rendszeresen provokálták mert tudták róla h balhés kapus.
A lapvetően ők sokkal alatomosabbak mint mi, de ma este mi jobban csináltuk :D

Vincenzo90 2012.02.20. 00:54:07

@p3p3: Azért ha az egész meccset nézzük, Baluból felszakadt az indulat, ami jogosan gyűlt össze benne, és ennyi. Nem volt sportszerű, de nekimenni a bírónak nem kellett volna miatta. Amit meg egyébként folyamatosan műveltek a szlovének, és amin Balu is felkapta a vizet, az tényleg gusztustalan, de megszoktuk már tőlük. Bár szerintem a Jesenicére volt ez jellemzőbb mindig, de az Olimpija sem gyenge sokszor.

ati91 2012.02.20. 16:13:05

@Vincenzo90: hát szlovéniában még keményebbek lesznek az biztos..egy balu groznik csatát megnéznék azért:) egyébként lamorux majdnem a mi kapusunk lett nem?
süti beállítások módosítása