Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1206) Csíkszereda (1365) DAB (1196) ebel (2399) Erste Liga (4751) Extraliga (1178) Fehérvár (1638) felkészülés (2223) FTC (1462) khl (2185) légiósok (1645) Miskolc (1502) nhl (4875) nők (1272) playoff (1302) Titánok (1025) u18 (1042) utánpótlás (1251) UTE (1300) válogatott (2187) vb (2337) videó (2120) Összes címke

A Miskolc nem tud Dunaújvárosban nyerni

2012.02.17. 06:58: Grumpy

A Miskolc nem tud Dunaújvárosban nyerni 2012.02.17 01:34 F.Kapus

86 komment

Címkék: lundh mol liga lindqvist

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr184122486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

OliBLOOD 2012.02.17. 08:54:13

Kíváncsi vagyok, hogy a Miskolc mit fog lépni ha egyszer végre mi szerezzük meg a vezetést a meccs elején. Mert tegnap a 3. harmadra már teljesen elkészültek az erejükkel, hiába álltak vesztésre összesen 2 kapuralövésre futotta.

KISANGYAL 2012.02.17. 09:01:39

SAJNA erőnlétben nagyon felülmúlnak minket a DAB játékosai!:( Ebben a néhány napban nem várható javulás, talán egy kicsi pihenő jól jöhet, miközben a DAB veszett sokat utazik és
a "sógorokkal" is meg kell küzdeniük.

moszkvicssluszkulcs 2012.02.17. 09:05:58

@OliBLOOD: mert hozzátok a védekező ütőt vittük.

Spigott 2012.02.17. 09:44:02

@a. Bárd: Lindgren véresre verésén láthatóan jól szórakoznak a csapattársai :))))

moszkvicssluszkulcs 2012.02.17. 09:49:00

@a. Bárd: tök xar képek, ennyi piros gól...

amúgy tényleg jók:))

Da-weed 2012.02.17. 09:49:41

a) Szerintem amúgy rekord gyanús az össz. 214 perc büntetés 60 perc alatt a MOL liga történetében.
b) Megnéztem a videót a bunyóról: ez nem is tömegverekedés b*zmeg! Szabályos párok voltak, ráadásul egymás után. Pár évvel ezelőtt, amikor Miskolcon a meccs lefújásakor a két kispad am block egymásnak ment, na az volt tömegverekedés. =D

Spigott 2012.02.17. 09:52:34

De az is látszik, ami már a meccsen is elég biztosnak tűnt, hogy a kapu elmozdítós esetnél már azelőtt a vonal mögött volt a pakk, hogy kilökték volna a kaput a helyéről.

check 2012.02.17. 10:05:30

@a. Bárd: 15ös képen érdemes megnézni Fodor hogy fogja az ütőt az alső kezével és hogy mennyire kilóg a botvég. Mindez egy palánkharc közepette.

moszkvicssluszkulcs 2012.02.17. 10:08:20

és most elkezdjük elemezni a képeket, hogy ki melyik képen szabálytalan(hányó smájli)

kiralyfi 2012.02.17. 10:13:46

@Uteapu: észrevetted a lényeget:)))

leonov 2012.02.17. 10:19:47

@Uteapu: azért mezgerelj köztük.

Uteapu 2012.02.17. 10:21:25

@kiralyfi: Ráadásul,mint csokiszerető Gombóc Artúr hasonmás, Nika-(ha jól látom), sisakját baromira irigylem.:)

Uteapu 2012.02.17. 10:23:40

@kiralyfi: Ja, és így négyszemközt bevallom, a Maciknak szurkoltam most, pusztán önző, "csalános" érdekből.:)

moszkvicssluszkulcs 2012.02.17. 10:35:59

@Uteapu: igen, ezt elfelejtettem írni:))

Da-weed 2012.02.17. 10:38:39

@check: komolyan mondom nem akartam ilyet leírni, de már nem bírom magamban tartani: szabályosan viccesnek tartom azt, ahogy folyamatosan besírtok itt a csapatunk által elkövetett szabálytalanságokról és az alattomos hokinkról. =D Pár év alatt sikerült valahogyan összefoltozni egy olyan csapatot, ami már beleszól a nagyok dolgába. Van már ember minden posztra, minden játékstílusra és ez hihetetlen mértékben vegzál egyeseket, holott a DAB-ban ugyanez eddig is megvolt. =D
Nálatok ugyanúgy megvannak ezek a praktikák, átlagosan semmivel sem volt a csapatotok fegyelmezettebb egy-egy Miskolcon játszott meccsen, mint a miénk nálatok. Leszögezem: mivel nem voltam ott a csütörtöki meccsen (tv-ben pedig ma tervezem megnézni), ezért nem is mondom,hogy nem vetette el a sulykot a Medve csapat. Ugyanakkor ez döntő, mi voltunk idegenben és bizony a tulajdonképp nem várt döntőbe jutás ténye szerintem adja a lovat a játékosaink alá.
Ezzel együtt mondom, komikus a felháborodás. =D Pl. Bonar állandó jellegű kipécézése - nálatok is ott vannak azok az emberek, akik ha olyan napot fognak ki, úgy lépnek jégre, mint akinek feltett szándéka, hogy tapló legyen. Ez az általad levezetett képelemzés pedig tényleg irodalom órára való... =D
Fusson ki merre lát, mi vagyunk a magyar Vityaz Chekhov!! =D

kiralyfi 2012.02.17. 11:00:58

@Da-weed: nem is igaz, mert a Vityazban legalább tudnak verekedni:))) remélem érted az iróniát...nem kekeckedni akartam:)

kiralyfi 2012.02.17. 11:02:15

@Uteapu: akkor most szomorú vagy?:)))

Jó a döntő eddig, és nem azért mondom, mert vezetünk kettővel. Van itt minden, ami szem-szájnak ingere:))) De, szerintem ez így van jól.

vaze 2012.02.17. 11:09:46

@Da-weed: ezen a csehovon besírtam! :))) egyébként igazad van, a jégkorongot azért is szeretem, mert itt hosszú távon senki senkinek nem marad adósa. abban tévedsz, hogy ezeknek az indulatoknak bármi köze lenne a csapatotokhoz. nem, itt nem kis múlttal rendelkező személyekről van szó, bárhol játsszanak is (szabrina). Salugáról senkinek nem volt egy rossz szava sem...

Leonhard Euler 2012.02.17. 11:37:12

Érdekes pszichologiája a harcnak, ha a vezér, akire támaszkodik a csapat elesik, akkor lelkileg összeroppan a csapatban valami. A Spigott által feltett linkben az addig izzó Miskolciak a Fodor földrekerülés után már nem kezdeményeztek semmit. Ott a kép, meg kell nézni.
Egyébként valójában a játékmegszakításban mit kerestek a DAB kispadja előtt. Fodor mélyen bent a harmadban verbális ütközés után elsőnek üt. Szinte mindenkibe belekötött. A hátulról lerántásáról ott a kép.
Da-weed: Bonart nem sajnálom. Nézd meg az első meccs első pár másodpercét. Már a bedobás előtt üti bottal (nem piszkálja) a mellette állót és az első támadásnál már beköszön három játékosnak. Amilyen az aggyon isten, olyan a fogadj isten.
A legutóbbi oszrák meccset ha jól emlékszem ez a vad DAB 6 perc büntetéssel hozta le.
Bár náluk nem szakadt el a cérna 5 bekapott gól után.

check 2012.02.17. 11:37:45

@Da-weed: Jópofa válasz :), de azért ne bagatellizáljuk már ennyire dolgot.
@vaze: naugyehogy

Leonhard Euler 2012.02.17. 12:03:04

Utolsó észrevételemként, azért a bírók is felelősek, hogy nem bántak bőkezübben a 10 percekkel. Azt szokták mondani, hogy ki kell szagolni a zűrösebb egyéneket. Na már most aki már 2:29-nél 2+2-t kap durva játékért (Fodor) attól várható, hogy magas hőfokon ég. Kicsit ki lehetett volna tenni hűlni. A kiállításnál jár a szája. 10 perc.
Akkor elkerülhető lett volna több minden, pl. Kiss Ákos sérülés okozás, amely büntetlenül maradt, a kapus lábának elhúzása. (Bár gyorsan szaladt elnézést kérni, mert tudta, hogy abból baja lehet.)
És ha a másik oldalon is tapasztalható problémás egyén, akkor az azokra is vonatkozik.

moszkvicssluszkulcs 2012.02.17. 12:09:03

@Leonhard Euler: Utolsó észrevételemként, azért a bírók is felelősek, hogy nem bántak bőkezübben a 10 percekkel.

igazad van. 0.25-nél Pavuk a "vak oldalról" leütközte Jarabeket. Na ott kellett volna kezdeni 5+20-al...

Tillasz 2012.02.17. 12:13:08

@Leonhard Euler:
Objektivitásod maximalis!
Ezért kár hozzászólni.

Leonhard Euler 2012.02.17. 12:13:11

mind a két oldalra mondtam

Leonhard Euler 2012.02.17. 12:20:43

Tillasz
biztos még én is a meccs hatása alatt vagyok. Itt szocializálódtam, ezért biztos pirosabban látom a dolgokat. Egy nagykanizsai, vagy makói objektívebb lehet.
Leírtam amit én vettem észre írd le Te is a Te észrevételedet és elolvasom.

Da-weed 2012.02.17. 12:38:47

@kiralyfi: szerintem a Vityazban nagyságrendileg lehet kb. 5 ember, aki tényleg tud verekedni, a többi a meglepetés erejével támad, mint a nagy, zöld erdei állat, ami lesből ugrik rád és meghalsz (gyk.: biliárdasztal). =D
@vaze: örülök, hogy tetszett a hasonlat. =) Neveket én szándékosan nem soroltam fel a ti csapatotokból, de ne feledd, hogy nálatok is van egy illusztris, volt BP. Stars játékos, akit mi ugyanúgy nem zártunk a szívünkbe a korábbi években történő ténykedése miatt. =) (Amúgy mi Szabinának becézzük, nem Szabrinának. =D )
@Leonhard Euler: Bonart csak azért emeltem ki, mert rendre vele példálóztok. Mint említettem, már minden posztra és stílusra van embere a csapatnak, ebbe az enforcer is beletartozik. Lehet, hogy éppen Bonar az. Bírói munka: mit mondhatnék...?(Amúgy a mieinknek is volt már valószínűtlenül kevés kiállítás perccel végződött meccse.)
@check: semmit sem bagatellizálok el, leírtam, amit tapasztalok meccseken és azon kívül.

a. Bárd 2012.02.17. 12:42:27

@Da-weed: a "biliárdasztalon" felsírtam :) :)

a. Bárd 2012.02.17. 12:43:20

@check: A 28-as képen érdemes megnézni, Budai mennyire élvezi a meccset. Azért ennél egy kicsivel több dolga volt :D

OliBLOOD 2012.02.17. 12:46:49

Egyébként itt az ideje külföldi bírókat kérni. Láttuk, hogy a hazaiak mire képesek. Vasárnap Gebei-Haszonits helyett Halassy-Haszonits fúj. Gebei gondolom az EBEL-ben vezet (furcsa, hogy mi elengedjük a legjobbunkat amikor itthon is lenne munka)

a. Bárd 2012.02.17. 12:55:34

@OliBLOOD: Nem tudom, hogy hány bíró tudta volna megfogni a tegnapi meccset, sztem nem sok.
Az egyetlen komoly hibájuk sztem az volt, hogy engedték a csapatokat jégrejönni a balhé kialakulásakor.

vaze 2012.02.17. 12:57:06

@Da-weed: jól tolod! :) cicát mi se szerettük és szerintem ő maga sem hitte volna, hogy 2-3 hónap alatt saját nótája lesz a szurkolók között. de nézd meg, mit csinált ő tegnap vagy tegnapelőtt és mit a nálatok játszó. pedig az nso tévés nyilatkozata alapján nem faéknek tűnik fodor se. szerintem egyébként a tegnapi ízelítő volt csak abból, ami akkor következik, HA végleg elúszni látszik a párharc. (a szabrinát meg azért találtam ki, mert egy barátom azt mondta tegnap, hogy tök ciki, hogy a húgát fodor szabinának hívják lol )

a. Bárd 2012.02.17. 13:00:28

@vaze: azért abban a szurkolói nótában van egy kis él ;)
Hidd el, ismerem az értelmi szerzőt :P

a. Bárd 2012.02.17. 13:02:23

@vaze: Ne bántsd már Focit, ma van a születésnapja! :)

vaze 2012.02.17. 13:03:54

@a. Bárd: kopik az az él, ha nincs aki élezze, trust me :)

vaze 2012.02.17. 13:08:13

@a. Bárd: mi van? barátok vagytok facebook-on? :D

check 2012.02.17. 13:10:49

@Da-weed: Hidd el, mi is ahasonlóan éreztünk Cica Tomival kapcsolatban, azonban bebizonyította, hogy ha nincs benne szerződésében, hogy görénynek kell lenni, akkor nem. Azt gondolom, hogy igen hasznos tagja a csapatnak, aki azt is megmutatta, hogy jó játékos. Szerintem szeretni nálunk sose fogja senki, de elismerjük.
Érdekes, hogy Miskolcon az alapszakasz és a HSC-s meccsek folyamán nem volt jellemző rátok ez a dirty play jellegű játék. Viszont amióta Kurkkinen hivatalosan is másodedző Fodor minden játékmegszakításkor automatikusan indul tárgyalni, megy dirty play. Nincsenek véletlenek. A probléma ezzel az, hogy a csapat sok munkával felépített image-ét rombolják le, ezt pedig nem kéne.

check 2012.02.17. 13:11:48

@vaze: Ilyen névrokonra én se lennék büszke :)))))

Uteapu 2012.02.17. 13:13:21

@a. Bárd: Lehet, hogy ezután még a gépem is felrobban amit kapok de én nem mondanék most a sporikra, különösebben rosszat, egyik meccsen sem.Egy percig nem állítom, hogy lehetett volna tán' jobban vezetni a meccset de ez nem csak tőlük függött. Megpróbálták megfogni a meccset, ami látszott például a Hegyi- Fodor kettős kiállításnál, ami szerintem nem volt jó döntés. Mit választhattak volna még, a szinte nulla tolarenciánál, amibe aztán bele is kavarodtak. Hogy engedték bejönni a játékosokat? Ezt nem az edzőnek kellett volna megakadályozni első sorban.

Uteapu 2012.02.17. 13:16:15

Lemaradt a végéről:?

vaze 2012.02.17. 13:18:04

@check: én kedvelem. fehérvári játékosként is igen jónak tartottam, aztán valamiért nem futotta be azt a pályát, amit befuthatott volna.

gogosz 2012.02.17. 13:18:38

@Uteapu: Szerintem sem volt gond a játékvezetéssel. Voltak hibáik, de ettől rosszabb sose legyen.

Da-weed 2012.02.17. 14:53:24

@check: direkt végignéztem a mérkőzés kritikus szakaszát, mielőtt válaszoltam volna. Csak ismételni tudom magam, nevetnem kell, mikor ilyen kifejezéseket használtok, mint a "dirty play". =) A folyamatos tárgyalásokat részetekről is jócskán tapasztaltuk, Szilassy idejében is.
A Bonar-féle inzultálás hülyeség volt. Kár érte, de így legalább teljesült a "cirkuszt és kenyeret a népnek" elv. (Egyébként van image-ünk? =) Jó tudni!)
És azzal együtt ismerem el, hogy Gröschl tényleg jelentősen visszavett, hogy a Jarabek ellen elkövetett palánkra lökése azért "gröschlös" volt és SIMÁN fújható lett volna.

Da-weed 2012.02.17. 14:59:26

@OliBLOOD: sh!tfcuk és kajak! oO Rekordot emlegettem a tegnapi meccs kiállítás perceivel kapcsolatban, hát jó esély van rá, hogy ez vasárnap megdől. =D
@vaze: nem is faék, de a sportpszichológusa sem én vagyok, így nem tudok mindenre magyarázatot adni. =)

Theutus 2012.02.17. 16:22:40

@Uteapu: @gogosz: egyetértünk, szerintem sem volt gond a bírókkal

benö51 2012.02.17. 16:35:06

Mind a kettő meccsen hoztak a bírók egy jónak mondható átlagot. Egyik fél sem panaszkodhat rájuk, mondom én mint kívül álló semleges néző.
A második meccsen az fájt nekem, hogy jóval kevesebb néző volt. mint az elsőn. Nem a vendégszektorra gondolok most, mert azt tudtam, hogy sokan 1 napra jöttek.
Nem tudom mi kell még Újváros és vonzás körzetének, hogy min 3000 tegyék tiszteletüket a csarnokban, olcsó a jegy, jó iramú és szórakoztató a játék.

tiriakos 2012.02.17. 17:08:30

@a. Bárd: A 32-ES KÉP!!!! A korong pont púpozza a hálót!!! Hatalmas!!! :)

check 2012.02.17. 17:12:32

@Da-weed: Én nem a meccs egyes szakaszaira értettem. Általában. Tegnap Foci az első percben ment és reklamált, tárgyalt, és folyamatosan hozzászólt mindenhez. Kurkkinen edző ugyanezt csináltatta a Vasassal tavaly és egy korábbi posztban erre céloztam, hogy előkerülhetnek nem szokványos taktikai elemek is. ezért kellenek külföldi bírók, azokkal szemben ezt nem engednék meg maguknak. Fodor egyébként megkapta Zsoctól ami járt, utoljára talán Fisera pancsolt be neki ekkorát.

check 2012.02.17. 17:18:43

@vaze: A játékát én is. De azért volt néhány húzása a múltban, ami szerintem nem igazán szép dolog. Ezzel együtt mint ilyen típusú játékos - végletekig fegyelmezett és megcsinálja amivel megbízták - kulcsember lehet egy csapatban.

Da-weed 2012.02.17. 17:57:00

@check: én is általában értettem, Szilassy ugyanezt csinálta, semmi újdonság (csk. reklamálhat). Különben is a bíró dolga, hogy mennyit tűr el ebből - függetlenül attól, hogy milyen nemzetiségű, mert láttam én már példát arra is, hogy külföldi bírónak próbáltak mindent megmagyarázni és ő meg is hallgatta, de arra is, hogy magyar bíró olyan ellentmondást nem tűrő módon intette félre a magyarázó játékost a második mondat után, mint szigorú óvónéni a becsokizott kiscsoportost.
Egyébként jó meccsek voltak, csak legalább az egyiket hoztuk volna, ha már megérdemelten összemaszekoltuk az első harmadokat. De hát sportban "ha"-val kezdődő mondat...

Da-weed 2012.02.17. 17:57:39

@Da-weed: jobban mondva itt tagmondat...

gogosz 2012.02.17. 18:11:49

@Da-weed: Nekem olyan érzésem van, hogy akkor fog nyerni a Miskolc, ha felépít egy 3 gólos előnyt a második harmad közepéig. Ellenkező esetben a végére felőrlődik. Sokat segíthet vasárnap az, hogy mi Ausztriából érkezünk. Ha azt a meccset nem nyeri meg a Miskolc, akkor elúszott a hajó.

kerusz 2012.02.17. 20:14:53

@check: Tavalyelőtt is utáltátok a Vasast, pedig akkor nem Kurkinen volt az edző.

a. Bárd 2012.02.17. 20:24:38

@kerusz:
off
Írtad pár napja, hogy nálunk is meg van szabva, hogy mennyi jegyet kell biztosítani a vendég szurkolók részére. Ez százalékban van megszabva? Az publikus, mekkora ez a szám? Vagy épp Miskolcon mennyi lesz?

Igazából egy számra vagyok kíváncsi, nem igen-nem válaszokra :)

köszi

gogosz 2012.02.17. 20:28:54

@kerusz: Szerintem sem edzőfüggő ez a dolog. Az utálat egyenesen arányos az ellenfél erejével és eredményességével. Ez olyan emberi.

kerusz 2012.02.17. 20:37:07

@a. Bárd: publikus, 10%

Tudom, mi a problémátok, kérek egy kis türelmet, a Miskolccal egyeztetünk.

Da-weed 2012.02.17. 20:41:31

@gogosz: haha, az első mondaton nevettem egyet. =D Pont azért, mert sajnos igazságtartalma is van. Örülnék neki, ha a soron következő két hazait egyaránt megnyernénk! "The show must go on!" ;)

Theutus 2012.02.17. 22:56:30

@check: nemtom miért lovagoltok folyamatosan a külföldi bíró kérdésen
nem útlevél függőek azok a dolgok amikről beszélsz és egyáltalán nem vezették rosszul az eddigi két meccset
ami meg a reklamálásokat illeti: tetszik-nem tetszik ez taktikai elem, ha fogy a szusz nyújtani kell a szüneteken
ezt tökéletesen visszaigazolja Gergő NSO tv-s nyilatkozata is
azért ez csak egy döntő, nem várható el az ellenféltől, hogy nekünk kedvező taktikával játsszon

Theutus 2012.02.17. 23:15:20

én inkább arra lennék kíváncsi, hogy a legjobb magyar bírók miért az ebelben vezetnek a Mol Döntő helyett

Theutus 2012.02.17. 23:19:29

pontosabban miért attól függ, hogy vezet-e vki a Mol döntőn, hogy az ebelben mi történik

check 2012.02.18. 09:12:59

@kerusz: Kurkinennenl csak kitreljesedtek. Egyébként Williamson találta ki nekik ezt a bunkerhokit (MOL Liga Final Four) és emlékeim szerint a fightnight is az ő szezonjában volt.
Látom nem hagysz ki egy alkalmat sem, hogy fogást találj rajtam, ennyire mélyen érintett a bírókkal kapcsolatos kritikám? :))))

check 2012.02.18. 09:17:35

@Theutus: Lehet, hogy lovagolok, lehet, hogy csak a tavalyi vezetés hiányzik, de azt gondolom, hogy az első meccs rendben volt, a második nem, egy komoly csetepatéban benne volt a kezük. Én úgy gondolom, hogy a hazaiak nem képesek kellően lekezelni a nem szokványos taktikai elemeket - azt ki ne találd már, hogy az első percben is kell a pihenő, ez szimpla nyomásgyakorlás - a külföldiekkel mindenképpen óvatosabban bánnának. Egyébként én arra is választ várnék, hogy MOL Liga döntő sorozata közben mi miért engedjük el a topbíroinkat külföldre vezetni.

gogosz 2012.02.18. 10:00:48

@check: Amiért a toppcsapatainkat is kiengedték. Fejlődési lehetőségért. Vannak érvek evvel kapcsolatban pro és kontra is.

Spigott 2012.02.18. 10:10:13

Fodort most tolják be a műtőbe (by facebook-üzenőfala) remélem, hogy a szezon végére felépül

a. Bárd 2012.02.18. 10:20:56

@Spigott: Egy darabig Azarit most sztem kerülni fogja.

Sajnálom a sérülését, de egy az egyben magának kereste a bajt és a saját hülyesége miatti kiütésben sérült meg, ahogy jégre zuhant

gogosz 2012.02.18. 10:27:05

@a. Bárd: És még most is szenyózik velünk, mert a sérülése miatt az ember nem tud önfeledten örülni Zsoci kiütésének. :)

kerusz 2012.02.18. 10:27:26

@check: Nem, hanem az olyan rögeszmésen ismételt butaságoktól vagyok kissé szomorú, mint például az, hogy Kurkinen minden (számodra) csúnyaság alfája és ómegája.

check 2012.02.18. 10:46:20

@kerusz: Nézd, az alapszakaszban nem volt minimálisan sem jellemző ez a fajta stílus a Miskolcra. Amint Kurkinen hivatalosan is segédedző, rögtön megjelentek ezek a dolgok, mint taktikai elemek. Egyébként nem rögeszme, csak ez a véleményem, és ennek ellenszere tavaly is a külföldi jv volt (lásd OB1 PO elődöntő). Nem mellesleg Williamsonnal kapcsolatosan is volt hasonló érzésem (mármint hogy egyéb eszközöket is bevet taktikai elemként). Azt is megjegyezném, hogy 2 győztes meccs után morgok, tehát nem hiszem, hogy a bírókra fognék bármit is, pusztán nem tartom jó dolognak, hogy nem kezelik megfelelően ezeket a helyzeteket.
Jeleztem azt is, hogy megkövetem őket azonnal, ha nem lesz igazam és az talán elkerülte a figyelmedet, hogy az első meccs után elsőként jeleztem, hogy szerintem jól fújtak. A másodikon a csetepatét az ő számlájukra írom egyértelműen.

check 2012.02.18. 10:47:48

@gogosz: Oké, csak korábban arra hivatkoztak, hogy nem tudunk topbírót kérni külföldről, mert csak a maradékból lehet válogatni, ugyanakkor a mi topbíróinkat simán elengedik külföldre. Nekem ez felemás.

check 2012.02.18. 10:48:38

@Spigott: Kár a járulékos sérülésért...

Theutus 2012.02.18. 11:13:47

@check: az alapszakaszban nem is volt akkora jelentősége 1-1 meccsnek, mint a döntőben

kerusz 2012.02.18. 11:23:20

@check: Nem, check. Egy akármilyen taktikának sem ellenszere sohasem a külföldi bíró. Egyszer talán majd Te is megérted.

check 2012.02.18. 12:09:54

@kerusz: De igen, sokadszor említem a tavalyi aOB1 elődöntőt, amikor onnantól, hogy külföldi volt a bíró nem volt lehetőség ezeket a fogásokat alkalmazni (ill. igen, de ára volt).
Mindenesetre sajnálatos, hogy nem vagyok még azon a szinten, ahol te... :(((

check 2012.02.18. 12:11:11

@Theutus: És Kurkinen sem volt segédedző

vaze 2012.02.18. 12:44:12

@check: nézd, szombat kora délután van... most hogy gondolod, egészen a vasárnapi meccsig fogod ezt folytatni, esetleg a hónap vagy a szezon végéig, vagy egészen addig, amíg maga centreville is beismeri, hogy ezer százalékosan neked van igazad? egyszerűbben fogalmazva: ez már nem csak uncsi, de egyenesen ciki

kerusz 2012.02.18. 14:44:16

@a. Bárd: Az Egri Istvántól kapott tájékoztatás szerint (ezt a Dab.Doclernek is megküldte) Miskolcon egy 151 ülőhelyes szektor áll majd a vendégszurkolók rendelkezésére. A jegyhez jutás mikéntjéről és az egyéb tudnivalókról a klub (Dab.Docler) gondolom, tájékoztat Benneteket.

a. Bárd 2012.02.18. 15:56:21

@kerusz: Igen, azóta már olvastam, köszi szépen a segítséget és a tájékoztatást

check 2012.02.18. 20:09:34

@vaze: Ha egyszer mindig válaszol valaki :))))

eszel59 2012.02.19. 08:59:46

@check: Van valami véleményed a bíróküldéssel kapcsolatban?Check(bocsi:csak)hogy valaki megint válaszoljon...

leonov 2012.02.19. 15:53:57

@eszel59: Nekem van.

ecsém kesztyűben gépelni...
süti beállítások módosítása