Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1217) Csíkszereda (1369) DAB (1196) ebel (2410) Erste Liga (4765) Extraliga (1178) Fehérvár (1641) felkészülés (2245) FTC (1471) khl (2188) légiósok (1676) Miskolc (1506) nhl (4905) nők (1295) playoff (1316) Titánok (1025) u18 (1061) utánpótlás (1279) UTE (1301) válogatott (2221) vb (2371) videó (2120) Összes címke

Dab.Docler–Miskolc 4-2

2012.02.15. 20:34: 1885*

Dab.Docler–Miskolc 4-2 2012.02.15. 20:13 F. Kapus

45 komment

Címkék: mol liga

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr394115181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

OliBLOOD 2012.02.15. 20:46:56

Nehéz meccs volt, de a szezonban már produkáltak ilyen felállást a srácok. Két perc kettős hátránynál volt izgalom rendesen.
Remélem holnap már nyugodtabbak leszünk és a kezek is jobban fognak sülni. Fenének sem kell ez a sok izgalom. :)

budapestijeti 2012.02.15. 21:02:30

A kettős előny kihagyásával vesztettek a Macik! DAB kicsit tompa volt, ha tempót mennek, hamarabb dűlőre vihették volna a meccset, a hosszabb keret engedte volna... Az elcserélés is a fáradtság jele lehetett! Jó, harcos meccs volt, kár hogy cserbenhagyással lemaradtam róla. Mire eszméltem, már késő volt, maradt a net.
GRT a szurkereknek, jó hangulat lehetett!:)
A kép nagyon OK! :)

check 2012.02.15. 21:02:58

Nem volt magas színvonal, de izgalmas és küzdős meccs volt. A Miskolc elfogyott a végére de már az elejétől nem igazán erőltették a támadást.
A bíráskodás meglepően jó volt, következetesek voltak, nem féltek népszerűtlen ítéleteket hozni. Nekünk egyébként végig mintha remegett volna a kezünk, szanaszét passzoltunk és ez rányomta a bélyegét a játékra. Mindenesetre bedaráltuk a Miskolcot, holnap ismétlünk.

moszkvicssluszkulcs 2012.02.15. 21:09:57

Grat a DAB-nak, tényleg bedaráltak minket. Láttam már jobb meccset, de ez már a döntő, a végeredmény számít. Szerintem ez volt az utolsó szoros meccs.

gogosz 2012.02.15. 21:25:03

@moszkvicssluszkulcs: Ne próbálj altatni! Nem vesszük be! :) Szerintem meg ilyen szoros meccsek lesznek végig. Feltéve, ha Budai tartja a formáját. Márpedig miért ne tartaná?
A miskolci edző több alkalommal bizonytalannak tűnt az alapszakasz során, de a PO-ra remekül összerakta a csapatát. Ezt a jellegű célhokit nagyon beélesítette, egy pillanat nyugta nincs az ellenfélnek.

Miskolcifan 2012.02.15. 21:27:58

Megvolt a "meccslabdánk",sajnos nem tudtunk vele élni.Innentől törvényszerű volt a vereség.Holnap legalább ilyen koncentrált játékot várok a csapattól,aztán hátha mi jövünk ki jobban a dologból :)

check 2012.02.15. 21:36:45

A jkv szerint 2200 néző volt kint. Szerintetek is csak ennyi? Én a helyszínen úgy tippeltem, hogy alulról súroljuk a 3000-t

gogosz 2012.02.15. 21:36:49

Persze a Feldkirch nyerni tudott Innsbruckban...

kiralyfi 2012.02.15. 21:41:59

röviden: a Miskolc tiszteletreméltóan küzdött, de ma a jobb csapat nyert. a második harmadtól a macik nem bírták felvenni a bikák tempóját, ez döntött. nem volt ez annyira rossz meccs, nagy a tét, érthető hibák voltak. azért veszélyes a macibanda, amíg bírja erővel. és grat a sok miskolci szurkernek, akik elkísérték a csapatot.

veghist 2012.02.15. 21:49:02

@check: A közvetítés alatt nagyon kevésnek tűnt, szóvá is tettem.

gabute 2012.02.15. 21:52:43

gratulálok a DAB-nak! Remélem, behúzzák, nagyon kijár nekik már egy diadal :)

gabute 2012.02.15. 21:53:29

Amúgy ha a DAB tudna valamit alakítani a védekezésén, akkor akár az EBEL-re is alkalmas lenne a kerete. De hátul túl sok a hiba, az eladott korong. Ezen sokat kell stabilizálni még, és ez csak koncentráció kérdése, mivel a tudás megvan!

macik 2012.02.15. 22:08:59

sajnos ilyen lövésaránnyal nem igazán lehet nyerni...na de majd holnap!

Pözsó 2012.02.15. 22:10:13

Nagyon dadogtak ma a korcsolyák és az ütők! Ha ezt le tudjuk vetkőzni akkor markánsabban kijöhet a különbség!

Tillasz 2012.02.15. 22:15:14

@check:
"A bíráskodás meglepően jó volt, következetesek voltak, nem féltek népszerűtlen ítéleteket hozni."
Gondoltam, hogy ez lesz a véleményed!:-)

Lazlee 2012.02.15. 22:26:04

ha 5meccses lesz a NL negyeddöntő, akkor sanszos egy 7. meccs ebben a párharcban, ha addig nem fejezzük be :D

horika38 2012.02.15. 22:29:48

@veghist: A kamerák a rossz oldalon vannak. Az ülőhely csak 600 szeméályes.

a. Bárd 2012.02.15. 22:59:27

Sokan voltunk kint, én is többnek gondoltam mint 2200 fő, de fogadjuk el, ennyi embert sajnos ritkán kell megtippelni Újvárosban :(

A Macik szinte teljesen feladták a támadást, tipikus célhokit (mások szerint antihokit) játszottak, rettentő kevés kapura lövésük volt, azzal a 20-25 lövéssel amit eleresztettek (úgy,hogy volt vagy 3perc kettős előny) nagyon nehéz nyerni. Viszont a védelmüket kiválóan összerakták, Budai pedig fantasztikusan védett.

Nálunk meg nagyon dadogott a játék, nem játszottunk azon a sebességen amit már párszor mutattunk az idén, ha holnapra tudunk változtatni ezen, akkor a holnapi meccs simább lesz. Nekem amúgy ez a tippem.
Viszont Miskolcon nagyon meg fogunk izzadni, nem lesz ebből söprés. Jók a Macik, felszívták magukat rendesen. Ma nyert a támadó hoki, remélem így marad ez végig

A miskolci szurkolók remélem épségben hazaérnek, bár az időjárás és az út (Bp-ig) összehasonlíthatatlanul jobb, mint odafelé volt.

a. Bárd 2012.02.15. 23:00:17

@gabute: A védekezésen sokat kéne alakítani, még ezen a szinten is. Amúgy egyetértek

kapusLaci 2012.02.16. 00:40:53

@a. Bárd: Gratulálok nektek,biztos vagyok hogy megnyeritek a bajnokságot,de egyszerü nem lesz.
A másik fontos dolog hogyha már indulhattok az NL rájátszásba akkor üssétek ki a Feldkirchet,méghozza 4-0-al!
Hajrá DAB!!!

vaze 2012.02.16. 01:54:27

@Tillasz: talán nincs igaza? komolyan meglepődnék. szerintem nagyon jól vezettek

Szoljanka 2012.02.16. 05:51:17

A második harmad közepéig a Miskolc jobb volt, után föléjük kerekedett az Újváros. Valóban a kettős előnyön ment el a meccs, voltak akkor hatalmas helyzetek, egy még Sevelán is túljutott, de a lassuló korong a kapuvas mellett centikkel ment el, s nem lett gól. Bírók valóban nem fújtak rosszul, tán a második harmad utolsó pár percében nem fújtak be egy-két megadható kiállítást.
Évek óta nem volt ennyi ember a csarnokban (tán még a Volán ellen sem ), jó volt a hangulat, s ehhez az is hozzátartozik, hogy a 200-250 miskolci szurker mellett bizony csak 1-2x lehetett újvárosi szurkolást hallani.

kiralyfi 2012.02.16. 07:11:03

@Szoljanka: az kicsit erős, hogy jobb volt a Miskolc, akár a meccs feléig is, és azon sem lepődök meg, hogy csak egyszer-kétszer hallottad az ellen szurkolását, valahogy mindig csak az általad favorizált szurkolás létezik:))) visszanéztem a meccset, a dunaújvárosi szurkolás sokszor jól hallható volt:)))

a. Bárd 2012.02.16. 07:21:56

www.digisport.hu/video/7839
kész az összefoglaló

@kiralyfi: Mindenki azt hall, amit akar :)
A helyszínen meg attól függ, hogy hol áll az ember

Tillasz 2012.02.16. 07:41:03

@vaze:
Én a döntő előtt megfogattam, nem fogom minősíteni a jv-ők működését. Alkalomadtán elmondom a véleményem, de nem itt nyilvánosan.
@check:
Valóban rég volt ennyi néző Újvárosban. Sajnálatos, hogy az ülőoldali rész gyéren látogatott, és a kamera ezt veszi fel. Az állóhelyi részen úgy - beleértve a vendégszektort is - 60-70%-os lehetett, azülőhelyen nem volt több 15%-nál a telítettség.
Nem értettem ezt a vákumos elkülönítést, szerintem egy sor pompomlány megoldotta volna ezt a kérdést. Talán annyira, mint az ott unatkozó 1 biztonsági őr és két rendőr.
A meccsről talán annyit, hogy jó hangulatú, igazi play-off meccs volt.
Soha rosszabbat.

check 2012.02.16. 07:51:52

@Tillasz: Szerintem megdolgoztak érte, hogy ez legyen a véleményem

check 2012.02.16. 08:09:49

@Tillasz: Én sem nagyon értem az elkülönítés módját, miskolci sporttársakkal nem szokott gond lenni. Még a kupán sem volt tavaly, amikor a nyakunkban álltak (igaz szájkarate volt pár tinindzsával :DD)

Szoljanka 2012.02.16. 08:43:09

@kiralyfi: Igaza van Bárdnak, bent álltam a miskolciak között, ezért hallottam őket nagyon hangosnak..:) A lényeg, hogy szurkolt mindkét tábor, s ez adta a jó közeget, szerintem ilyen útviszonyok között nem semmi, hogy ennyien eljöttek Borsodból...

a. Bárd 2012.02.16. 09:30:06

@Szoljanka: nem "nem semmi" hanem kifejezetten megsüvegelendő. Nagyon rossz volt még az autópálya is

eszel59 2012.02.16. 09:33:01

Bíztató kezdés,az eredmény is megfelel a "hagyományoknak".Ma 7:1-re kapunk ki,vasárnap 0:2-ről fordítunk,aztán,megnyerjük a MOL Ligát!(Történelmileg igazolván ez így volt a Szereda ellen...)
Azért néhány szó a játékvezetésről:
-Bonár második kiállítása teljesen jogos volt,bottal akasztott térdelő helyzetben.Csakhát ezt megelőzően azért esett el,mert úgy sodorták el a lábát,mint lavina a hegyipásztort...
-A következetességet akkor nem annyira láttam,amikor öt a háromra játszottunk a harmadik harmadban.Volt két olyan újvárosi hátulról bottal lökés,amiért korábban Jarabek(teszem hozzá esmeg ,jogosan)2X kettő percet kapott.Értem én a jv.lélektant , de kettős hátrány ide vagy oda mindkettő kétperces lett volna,ha ugyanúgy bírálják el,mint a miskolci hátvédét.
-Mihalik gólja erősen kislesgyanús számomra-még ismétlésben is!
Mielőtt felzúdulás lenne,gyorsan leszögezem,hogy ezektől függetlenül az a véleményem,hogy nem érdemtelenül nyert a DAB.A védekezésünk ugyan jó volt,de támadásban többet kell produkálnunk,mert enélkül nem lehet győzni!

Kegyetlen 2012.02.16. 09:34:46

a DAB tegnap önmagához mérten gyengén játszott, nyilván a Miskolc is szerepet játszott ebben. Volt egy jó öt perc, amikor kb. azt a tempót menték, úgy járt a korong, mint az Innsbruck ellen, akkor beszorultak a Jegesmedvék. Az emberelőnyös tanácstalanságot rossz volt nézni mindkét oldalon. A hangulat, főleg a 2. harmad második felétől kiváló volt.

Tillasz 2012.02.16. 09:36:16

@a. Bárd:
Gondolj bele. Te - is - csak Pesttől élvezhetted a hófúvás szépségit. Ők Miskolctól. Ha jól tudom 1 óra felé indultak, és így estek be a 10. percben.
A lényeg odajutottak, és ahogy nézem Kzoli hozzászólását, 23:45-kor már otthon voltak.
Dicséret Nekik is, és végre egy olyan meccs, ahol azért lelkes buzdítás volt mindkét oldalon.

a. Bárd 2012.02.16. 09:39:11

@kapusLaci: Köszi szépen Lacika! Az NL nagyon kemény lesz, egyrészt ott a PO sztem keményebb lesz, mint a MOL Liga, másrészt én még mindig félek ettől a párhuzamos rájátszástól. Mi sem vagyunk gépek

Azt viszont úgy láttam az újvárosi embereken, hogy számukra most kezdődött el a jégkorong szezon. Igaz kicsit későn, de jobb, mintha egyáltalán nem jöttek volna ki. Mostantól kifejezetten jó meccsekre van kilátás

a. Bárd 2012.02.16. 11:35:17

@eszel59: nem volt kisles, a korong már rég a kéken belül volt amikor Mihalik bement és beütötte. (ráadásul nem is 100%, h mind a két lábával belül volt)

benö51 2012.02.16. 13:19:26

@a. Bárd: Az volt, hidd el ráadásul még Budaival is volt test kontakt és akkor már az. De nem ezen múlt a Maciknak. Kaptak tisztán 2 perc 2-s előnyt és nem verték be.
Mi meg tudjuk, hogy az ilyen kivédekezése akkora lélektani előny, hogy már akkor mondtam nekik ez a meccs elment és nyer a Dab.
Egyébként jó meccset láttam, kb 3000 nézővel az utóbbi 4 év leglátogatottabb eseménye volt Újvárosban szerintem.
Hajrá Hoki!!

leonov 2012.02.16. 13:57:38

kisles volt . kb annyira álltam az esttől, mint a bíró.
Csak én felülről láttam, ő pedig nem látta, vagy inkább nem nézte.

Alapvetően nem fújtak rosszul.
Nem azzal van a bajom, amit befújtak, hanem amit nem...

A kettőselőnyt be kellett volna verni...

kazoli 2012.02.16. 14:15:46

@Tillasz: Sajnos nem. Azt a kommentet buszról, mobilról toltam. 1 óra volt mire hazaértünk. A gyerek reggel három táskával ment suliba (kettő a szeme alatt). :)
De jó buli volt, jól éreztük magunkat.

vaze 2012.02.16. 14:18:48

@Tillasz: akkor majd szóban (kapott a gyerek?) az elkülönítésre meg nyilvánvalóan azért volt szükség, mert fehérváriak nagy számban jelezték érkezésüket! xD

@eszel59: a bonár-affért én is így láttam, de volt belőle mindkét oldalon (pl. Papp Vitya leütközése sem kerül be a Top Ten Szabályos Ütközés nagykönyvének dvd-mellékletébe) és persze nem Pavuk ütött testre, ő éppen arccal a jégnek volt :)

a. Bárd 2012.02.16. 14:37:09

Fent van a galéria a honlapon, megéri megnézni, qrva jó képek vannak közte

dabdocler.hu/elmenyzona/galeria/?id=216

a. Bárd 2012.02.16. 14:42:24

@benö51: @leonov: lehet hogy volt kapus kontakt, de nézzétek vissza a felvételt és a képeket és látjátok, hogy Budai a kéken kívül térdelt a lövésnél, úgy kikorizott. Mondjuk ez nála általános dolog. És nem lehet kisles, ha a kapus elhagyja a kapu előterét

A korong Budai mögött pattant le a kéken belül és simán volt közte és a kapu között annyi hely, hogy gond nélkül bekorizzon Mihalik és beüsse. Ez így az én olvasatomban nem kisles, de úgy sem fogjuk egymást meggyőzni

Tillasz 2012.02.16. 15:10:06

@vaze:
Ja, fostatok a Szoljanka-Benö51 párostól!:-)
Amúgy kapott rendesen, de nem erről van szó. (Tudod, én a saját szememnek hiszek.) Sok olyan dologra hívja fel a figyelmemet, amire a kutya sem figyelne, de jelentősen tud mérkőzéseket befolyásolni. (A meg nem adott msikolci gólnál szereplő volt, - én nem láttam, akkor még nem érkeztem meg -, így belülről élte át. A gól sípszó után született, így jogos volt, hogy nem adták meg......)
@kazoli:
Reménykedtem, hogy már otthon vagytok. De az élmény felbecsülhetetlen, a többire ott az EC-MC. (A DAB piros, a Miskolc sárgában játszott!)
@a. Bárd:
Tök jók a képek. Mindig bírtam a fotóst, gratula Neki. A képeket meg mindeki úgy értelmezi, ahogy akarja.:-)

vaze 2012.02.16. 15:13:31

@a. Bárd: mudra laci nagyon jó fotós! nekem cica az öltözőben az első harmad után tetszik a legjobban

a. Bárd 2012.02.16. 15:43:53

@Tillasz: felőlem a felvételt is nézheted :)
Mudra Laci elképesztő képeket csinál, mindig kitalál valamit amitől különlegesek lesznek a képei. Nagy szerencsénk van vele.

(ez a tetőre szerelt kamera nem volt hülye ötlet, ahogy tavaly a kapuba szerelt sem)

vaze 2012.02.16. 15:50:08

@a. Bárd: akkor majd csak figyeld meg, hogy vajon a kamera van-e a tetőre szerelve vagy a laci mászik fel. meg fogsz lepődni... ;)
süti beállítások módosítása