8000 néző egy negyedosztályú mérkőzésen 2012.02.08. 11:33 F. Kapus
8000 néző egy negyedosztályú mérkőzésen
2012.02.08. 11:38: Theutus
39 komment
Címkék: svédország hammarby fans hovet bajenkvallen bajen
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr804078111
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Theutus 2012.02.08. 13:50:21
@jegib: www.youtube.com/watch?v=e_h75PE-GGE&feature=related
azért a legjobb svéd szurkerek itt vannak
azért a legjobb svéd szurkerek itt vannak
budaijegesmedve 2012.02.08. 13:54:11
Régi fradisták is lassan létrehozhatnánk egy hasonló klubot, talán a Kisstadion, BS tízezres közönségéből eljönne párezer nosztalgiázni pl. a Káposztába.Megjegyzem első lépésként mi csak azért nem szerepelünk a negyedosztályban, mert olyan Magyarországon (még) nincs, legfeljebb színvonalban...:-(
Theutus 2012.02.08. 14:00:50
@jegib: én is tudom, ez számunkra itt meglepő
de pl az angol fociban a sokadik osztályban is teljesen általános és természetes ez
ha nálunk is lesznek a másodosztályban 3-4 ezren hokimeccsen, akkor A csoportosok leszünk:)
de pl az angol fociban a sokadik osztályban is teljesen általános és természetes ez
ha nálunk is lesznek a másodosztályban 3-4 ezren hokimeccsen, akkor A csoportosok leszünk:)
jegib 2012.02.08. 14:08:11
@Theutus: Sajnos ez addig nem fog előfordulni amig megéri magyarországon focistaként alkalmazni vkit havi 7,3 milkáért.
1885* 2012.02.08. 14:11:40
@jegib: ne is mondd, én is olvastam. Ob1-ben bazz, lószar teljesítményért, szégyen.
Theutus 2012.02.08. 14:20:45
@jegib: mki maga dönti el, hogy mire költi a pénzét
ebbe nem érdemes belemenni
ebbe nem érdemes belemenni
1885* 2012.02.08. 14:25:29
@peterszky: lehet, hogy nem pont 7.3 :D de irreálisan túl vannak fizetve, hidd el.
jegib 2012.02.08. 14:29:00
@1885*: Senki nem cáfolta a videotontól, lobogtatva a szerződést, h tessék nézni, nem is, Sándor is "csak" havi 2,5 milkát kap. (Ami még mindig irreális a kutyaütőknek a nullához konvergáló teljesítményükért...)
peterszky 2012.02.08. 14:29:15
Én azzal tisztában vagyok, hogy a teljesítményhez, magyar átlaghoz képest túl vannak fizetve. De azzal is, hogy ki csinálja a Borsot, ennél a Turcsiknál nagyobb szarrágót nehéz lenne találni, persze nekem sincs arra bizonyítékom, hogy hazudik, csak abból tudok következtetni, amikor láttam a Fradi híreit. Na azok még tízzel elosztva se voltak közel a valósághoz.
Theutus 2012.02.08. 14:42:55
@jegib: véleményem nekem is van:)
azért nem hangoztatom, mert biztos vagyok benne, hogy sokan a fociszurkolók közül meg a hokisok pénzét tartják a valóságtól elrugaszkodottnak, mondván, hogy alig érdekel a hoki pár tízezer embert az országban
azért nem hangoztatom, mert biztos vagyok benne, hogy sokan a fociszurkolók közül meg a hokisok pénzét tartják a valóságtól elrugaszkodottnak, mondván, hogy alig érdekel a hoki pár tízezer embert az országban
jegib 2012.02.08. 14:49:28
@Theutus: Ne haragudj, de ez butaság. Egyik sikersportágtól sem irigylem a játékosok pénzét, sem a salakmotorostól, sem karatésoktól, vagy a rejtvényfejtőktől, leginkább azért mert vagy reálisan keresnek, de inkább alatta. Viszont a focista nem keres reálisan ami megbocsájtható lenne, ha kiemelkedő lenne a teljesítménye. De nem az. Még csak közel sem.
Theutus 2012.02.08. 15:00:28
@jegib: azonban még mindig a foci a legnépszerűbb sport kis hazánkban
nekem tényleg mindegy mennyit keresnek, amíg nem én adom nekik a pénzt hónapról hónapra
nekem tényleg mindegy mennyit keresnek, amíg nem én adom nekik a pénzt hónapról hónapra
jegib 2012.02.08. 15:06:07
@Theutus: Valóban, viszont nincsenek 10x annyian focimeccsen a nézők, hogy evvel magyarázni lehessen a 10x akkora jövedelmet. Még1x elmondom, nem sajnálnám tőlük a pénzt ha legalább olyan szinten állnának mint a hoki vagy a kézilabda.
Theutus 2012.02.08. 16:46:48
@zsozsi68: az eredményességet tekintve azért ne magyarázz hülyeségeket
olimpia, vb2. hely tudtommal még nem volt a hokiban
én egy szóval sem mondtam, hogy ne szidd őket, tőlem a nap 24 órájában megteheted
olimpia, vb2. hely tudtommal még nem volt a hokiban
én egy szóval sem mondtam, hogy ne szidd őket, tőlem a nap 24 órájában megteheted
jegib 2012.02.08. 16:55:09
@Theutus: Igen, és magyarország sem ekkora volt... Lehet a kákán csomót keresni, de minek. Te is tudod miről beszélünk az elmúlt 10-20 év nem a magyar fociról szólt, mégis öntik a pénzt a feneketlen kútba, és foganatja semmi.
brainska (törölt) 2012.02.08. 18:02:05
OFF Én mindenesetre csatlakoztam a svédek Facebook-köréhez, nincsenek túl sokan :) ON a gond az, hogy a foci a Mi Hazánkban nem sport, hanem valami más, mondom ezt úgy, hogy szerintem is elképesztő túlfizetés, túlspilázás, túlhabzás és túltúl minden. de amikor nincs faluhely, ahol vasárnap délután ne lenne pár tucat bringa odatámasztva a helyi pálya kerítéséhez, ha esik, ha fúj, ha hőség, ha hó, és ne lenne meccsnézés, bármilyen színvonal, na, akkor ezek a milliós tételek valahol sokadrangúak lesznek hirtelen. ezen persze lehet sajnálkozni, de nem nagyon érdemes. mármint szerintem :)
üdv.
üdv.
2012.02.08. 19:33:48
Ha már szóba került a pénz, van itt valami, amit nem értek, és már korábban is meg szerettem volna kérdezni. Nem ismerem a részleteket, ha nagyon félrebeszélek, elnézést, kérlek javítsatok ki.
Mintha azt olvastam volna, hogy a Miskolc 80 millió körüli költségvetéssel dolgozik. Ez:
- 22 játékos
- edző
- masszőr
- elnök
- jég (?)
- utazás (liga szponzor állja?)
- felszerelés
- egyéb költségek
Nagyvonalúan eltekintve minden mástól, és 20 emberrel számolva egy emberre 4 millió jut egy évben. Ha ebből adózik is, akkor nagyjából a fele elmegy, marad 2 millió, ami kevesebb, mint havi 200 ezer.
Ha felteszem, hogy a bérek különbözőek (gondolom egy légiós nem jön ide 800 euro / hóért), akkor felmerül a kérdés, hogy mennyit keres egy magyar játékos. Minimálbért?
Vagy van valamilyen adókedvezmény ebben az esetben?
Mintha azt olvastam volna, hogy a Miskolc 80 millió körüli költségvetéssel dolgozik. Ez:
- 22 játékos
- edző
- masszőr
- elnök
- jég (?)
- utazás (liga szponzor állja?)
- felszerelés
- egyéb költségek
Nagyvonalúan eltekintve minden mástól, és 20 emberrel számolva egy emberre 4 millió jut egy évben. Ha ebből adózik is, akkor nagyjából a fele elmegy, marad 2 millió, ami kevesebb, mint havi 200 ezer.
Ha felteszem, hogy a bérek különbözőek (gondolom egy légiós nem jön ide 800 euro / hóért), akkor felmerül a kérdés, hogy mennyit keres egy magyar játékos. Minimálbért?
Vagy van valamilyen adókedvezmény ebben az esetben?
1885* 2012.02.08. 20:40:36
@jegib: már igen: atv.hu/cikk/20120208_millios_fizetesek_cafol_a_videoton_beperli_a_borst
szerintem az 1 milla is sok :)
szerintem az 1 milla is sok :)
jegib 2012.02.08. 20:48:39
@1885*: persze számokat nem említ, mert azt magyarországon nem ildomos. Így igaz ha 1 millát keres Sándor még az is sok, de lényegesen elfogadhatóbb. Ha bruttóban keres annyit és abból szépen adózik, akkor azt mondom, h nem szóltam egy rossz szót sem, és elnézést a fikáért. Úgy gondlom ezt sosem tudjuk meg...
Theutus 2012.02.08. 20:50:14
@jegib: nemtom...szerintem nekem nincs közöm a te fizetésedhez és ez igaz fordítva is
budaijegesmedve 2012.02.08. 21:06:24
@tiz2:Szerintem egyéni vállalkozók a jégkorongipari szakmunkások,esetleg EVÁ-znak, így az adó,TB másképpen számolható.A 80 milliót pedig nem feltétlenül kell készpénznek venni.Az egész "sportgazdálkodás" rohadtul nem transzparens, sokszor még a fejlett Nyugaton sem.Majdnem olyan sötét, mint a pártfinanszírozás..:-(
jegib 2012.02.08. 21:10:01
@Theutus: Mégis tudod nagyjából 2 kattintás után mennyit keres Cé. Ronaldo, Messzi vagy Bekem. De ugyanígy megtudhatod mennyit kap Ovecskin vagy Jagr. Ugyanezt nem fogod tudni Sándorról sosem. Egyébként sem Te sem Én nem vagyunk közszereplők, nem vállatuk, hogy az életünk címlapokon zajlik, ők igen. Az a szörnyű leginkább, hogy nagyjából tudom milyen pénzek mennek pl az újvárosi hokiban fizetés gyanánt. Ilyenkor csodálkozik az ember, hogy hogyan is kerülhettünk A csoportba... Nulla Károlyok pedig felmarkolják a tisztes lóvét a nagy büdös semmiért. És valahogy nagyon nehezem értem meg, hogyan fordulhat elő ilyesmi, dehát ez magyarország...
Theutus 2012.02.08. 21:21:38
@jegib: engem az ő fizetésük sem érdekel
és az is Magyarország, hogy mindenkit a másik fizetése érdekel:)
és az is Magyarország, hogy mindenkit a másik fizetése érdekel:)
zsozsi68 2012.02.08. 21:27:47
@Theutus: '86 óta ! Olvass és érts!
1885* 2012.02.08. 21:33:17
@Theutus: engem, nem érdekel a Te, fizetésed, ;)Téged sem az enyém, de ha 1 kacskalábú nulla eredménnyel, több mint 10x-sét keresi, mint 1 más sportág olimpiai bajnoka, azért engem bosszant. Ettől még Neked is igazad van, ez itt Magyarország.
Theutus 2012.02.08. 21:37:18
@1885*: azért értelmetlen erről filozofálgatni, mert nyilván azért magasabb a focisták fizetése, mivel vannak olyanok - a jelek szerint nem is kevesen - akik szerint ezt megérdemlik
különben vélhetően nem lenne magasabb a pénzük
amíg a klubvezetők magasabbra taksálják a focistáikat, mint más sportágak pl olimpiai bajnokait addig ez így is marad
különben vélhetően nem lenne magasabb a pénzük
amíg a klubvezetők magasabbra taksálják a focistáikat, mint más sportágak pl olimpiai bajnokait addig ez így is marad
Theutus 2012.02.08. 21:43:07
@zsozsi68: ne haragudj, de azt írd le amit mondani akarsz és akkor más is úgy fogja érteni, ahogy te gondolod:)
a foci - főleg a magyar - engem személy szerint rohadtul nem érdekel
azonban nehéz összehasonlítani két olyan sportágat eredményesség tekintetében, ahol kis túlzással az egyiket a világ összes országában űzik, a másikat pedig lényegesen kevesebben
szóval azt akarom csak mondani, hogy nehéz objektíven összehasonlítani a foci világranglistán elfoglalt harmincakárhányadik helyünket a hokiban elfoglalt huszonakárhányadik helyünkkel
a befektetett és elbacarintott pénz mennyisége alapján nyilvánvalóan az jönne ki, hogy a hoki az eredményesebb, de nem ez volt a felvetésed
a foci - főleg a magyar - engem személy szerint rohadtul nem érdekel
azonban nehéz összehasonlítani két olyan sportágat eredményesség tekintetében, ahol kis túlzással az egyiket a világ összes országában űzik, a másikat pedig lényegesen kevesebben
szóval azt akarom csak mondani, hogy nehéz objektíven összehasonlítani a foci világranglistán elfoglalt harmincakárhányadik helyünket a hokiban elfoglalt huszonakárhányadik helyünkkel
a befektetett és elbacarintott pénz mennyisége alapján nyilvánvalóan az jönne ki, hogy a hoki az eredményesebb, de nem ez volt a felvetésed
1885* 2012.02.08. 21:44:20
@Theutus: persze, de azért nehezményezhetem? :D tudom, semmit nem változtat :(