Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1233) Csíkszereda (1387) DAB (1198) ebel (2420) Erste Liga (4767) Extraliga (1178) Fehérvár (1657) felkészülés (2275) FTC (1484) Gyergyói HK (1006) khl (2189) légiósok (1681) Miskolc (1519) nhl (4941) nők (1343) playoff (1339) Titánok (1030) u18 (1111) utánpótlás (1363) UTE (1309) válogatott (2273) vb (2478) videó (2126) Összes címke

Szabályos büntetőt érvénytelenítettek

2012.02.05. 10:55: Theutus

Szabályos büntetőt érvénytelenítettek 2012.02.05. 10:05 kovacsistvan

54 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr214067493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csatoimi 2012.02.05. 11:02:20

Arról lesz-e poszt, hogy szabályos csíki gólokat érvénytelenítettek a Miskolc-Csíkszereda meccsen? Vagy ez csak a KHL-ben szenzáció, itt mindez természetes/ lehetséges?!

poraszabolcs 2012.02.05. 11:13:20

@csatoimi: Korábban keltél, mint én:-) Bár soha nem szoktam a bírók döntéseivel foglalkozni, a péntek esti történések még mindig a bögyömben vannak.

a. Bárd 2012.02.05. 11:14:27

Arról se volt, h szabályos gólt nem adtk meg a Maciknak Szeredában, vagy a DAB-nak Brassóban. Nem panaszkodni kell, vagy sajnáltatni magatokat, hanem ma bebizonyítani, h Ti vagytok a jobbak. Mert Ti vagytok...

csatoimi 2012.02.05. 11:22:32

@a. Bárd: Brassóban egy olyan gólt is megadtak Nektek, ami nem volt az! :)

kia77 2012.02.05. 11:32:21

@a. Bárd: Itt nem sajnáltatja senki magát csak ami igaz az igaz:)!A ti meg nem adott góljaitok azok valóban szabálytalanok voltak...,nem úgy mint a mieink,és ráadásul ezek a meg nem adott gólok befolyásolták a végeredményt.

csatoimi 2012.02.05. 11:33:44

@a. Bárd: Amúgy a két meg nem adott gól nagyon bekavart nekem, ma Fehérváron kellett volna lennem a Salzburg elleni meccsen, erre a tegnap hazakorcsolyáztam ebben a szép télben! :)

vaze 2012.02.05. 11:58:07

@csatoimi: nem tudom, mit nem lehet azon a gólon nem érteni: azt megadta, másik kettőt meg nem. De nem nékünk vezette a meccset, az fix. Kívülről könnyű okosnak lenni, de nektek a 2. harmad végén kellett volna megnyerni a meccset, mikor 6 vagy 8 percet voltatok folyamatos előnyben. Tragédia nem történt, továbbra is ti vagytok az esélyesek csak nehezebb lesz, mint amire az első két meccs alapján számítani lehetett.

poraszabolcs 2012.02.05. 12:01:00

@a. Bárd: A sípszó utáni gól nem gól, ezen nincs mit vitázni. A péntekiek nem ilyenek voltak. Ha 3-0-ra nyer a Miskolc, nincs gond, de így...Ez nem sajnáltatás, hanem mérkőzés eredményét befolyásoló döntés. A play-offban ez nem kicsit gáz...Ez mellett, ha a 33 emberelőnyből beütünk 15-öt és ebből 8-at érvénytelenít a spori, valószínű nem köhögnék. A saját portánkon is van sepregetnivaló és sepregetünk is, de azért durva volt ez a két döntés.

Theutus 2012.02.05. 12:06:50

@poraszabolcs: az első csíki meccsen meg nem adott miskolci gól is befolyásolta a mérkőzés eredményét
de az felett eléggé nagyvonalúan átsiklottatok
a HSC játékosai az első miskolci meccsen 2-0 után úgy gondolták, hogy a döntőben vannak és elfelejtettek nekik szólni, hogy még azt a meccset meg kellene nyerni

a. Bárd 2012.02.05. 12:08:25

@poraszabolcs: tudom, valszeg a helyetekben én is reklamálnék. Csak azt akartam jelezni, h túl kéne már lépni rajta, mert mára adott a házi feladat, arra kéne koncentrálni. Ha ma még a miskolci meccs jár a fejekben, nem fogtok döntözni
@csatoimi: Ma nyerjetek és akkor én is megnézem, hogyan lehet arrafelé korcsolyázni :)

Jégkorong 2012.02.05. 12:16:23

@Theutus:"az első csíki meccsen meg nem adott miskolci gól is befolyásolta a mérkőzés eredményét" - igazad van, befolyásolta.
"de az felett eléggé nagyvonalúan átsiklottatok" - igen, mert nem döntötte el a mérkőzést.

Theutus 2012.02.05. 12:18:50

@Jégkorong: ha megadják alakulhatott volna teljesen másképp is a mérkőzés
erről hajlamosak vagytok megfeledkezni:P

Jégkorong 2012.02.05. 12:21:10

@Theutus: – igen, lehetett volna; Miskolcon meg lett.

Theutus 2012.02.05. 12:28:53

@Jégkorong: summa summarum egyetlen probléma van, jelesül, hogy a HSCnek hátránya származott a bírói ítéletekből
ha az ellenféllel történik ugyanez, akkor nincs probléma, mert az szinte elvárható:)

leonov 2012.02.05. 12:30:23

@Jégkorong: Majd, ma este bizonyíthattok.
Ami mellettetek szól az az, hogy jobb, drágább és ezáltal erősebb csapat vagytok.
Meg, még otthon is vagytok.

Mellettünk pedig az szól, hogy semmivel nem vagytok pihentebbek és meglehetősen nagy az eredménykényszer is nálatok. Egy jó Budai teljesítménnyel teljesen nyitott lehet a meccs.

csatoimi 2012.02.05. 12:32:51

@Theutus: Annyit már te is felfoghattál volna ebből a sportból, hogyha áll a meccs, akkor nem lehet sem szabályos gólt ütni, sem szabálytalant!

Jégkorong 2012.02.05. 12:34:12

@Theutus: "ha az ellenféllel történik ugyanez, akkor nincs probléma, mert az szinte elvárható:)" - nekem nem lenne, ellenben a miskolciaknak több, mint bizonyos.

Theutus 2012.02.05. 12:34:34

@csatoimi: még nem sikerült Imi, de nem adom fel és próbálkozom rendületlenül

Jégkorong 2012.02.05. 12:37:42

@leonov: "Majd, ma este bizonyíthattok." - ez csak akkor lehetséges, amennyiben a főzebra jól vezet.

leonov 2012.02.05. 12:40:31

@Jégkorong: Ez, nem volt jó válasz.
Mit jelent a jól vezet? Úgy, mint kint az első meccsen? Vagy úgy , mint kint a második meccsen?
Mi a lfasz az, hogy jól vezet? Kinek vezet jól?

csatoimi 2012.02.05. 12:41:07

@vaze: Elnézést, hogy okoskodtam! :) Kivülről! :) Nem akartalak megbántani! :)

Theutus 2012.02.05. 12:41:09

@Jégkorong:ha jól vezet is kikaphattok:P

csatoimi 2012.02.05. 12:41:59

@leonov: Legyen semleges, az a lényeg!

csatoimi 2012.02.05. 12:43:03

A mai meccs meg 50-50, még ha jól vezet is!

Jégkorong 2012.02.05. 12:45:12

@Theutus: ki. Látom kellő mértékben élvezed a helyzetünket. Húzzál bele, mindjárt kezdődik a meccs.

leonov 2012.02.05. 12:45:53

@csatoimi: Elég ritkán értünk 1et, bár az utóbbi időben...
A mai meccsen összességében sokat javult sz esélyünk a PO kezdetéhez képest.

Jégkorong 2012.02.05. 12:47:21

@csatoimi: "A mai meccs meg 50-50, még ha jól vezet is!" - nem egy utolsó szempont.

leonov 2012.02.05. 12:47:32

Inkább olyan 60-40 a javatokra.
A lényeg, hogy már nem 90-10.

gogosz 2012.02.05. 12:47:37

@csatoimi: Attól még hibázhat, ha semleges. Erre nincs garancia. Miskolcon sem volt elfogult. Az első meg nem adott gól abszolút benne van ebben a gyors játékban. A második megítélése meg ott, akkor így sikerült a zebrának.

csatoimi 2012.02.05. 12:48:27

@leonov: Az lenne a furcsa, ha mindig egyetértünk! :) Akkor vagy Te drukkolnál nekünk, vagy én Nektek! :)

leonov 2012.02.05. 12:49:02

@gogosz: Igen a hiba benne van. Csak, eddig mindig mi szívtunk. Pontosabban általában mi voltunk a rossz végén.

leonov 2012.02.05. 12:50:05

@csatoimi: Azért az elmondom, hogy tavaly is a székelylégió mellett szurkoltam végig az Újvárosi döntőtöket.

csatoimi 2012.02.05. 12:51:34

@gogosz: Igen, de az már nagyon gyanús lesz, ha az van benne ebben a gyors játékban, hogy ma sem adnak meg vagy három gólt! :)

csatoimi 2012.02.05. 12:53:48

@leonov: Ha bejuttok a döntőbe, én is Nektek fogok szurkolni! :)

Theutus 2012.02.05. 12:55:03

@csatoimi: a második gólotok szabályosságát nem lehetett a tv-ből egyértelműen megítélni, noha azt is szabályosnak ítéltem a képek alapján
a kérdés csak az, hogy a bíró látott-e valamit az előtt, hogy a kamera a kapusra és az előtte álló játékosra váltott

csatoimi 2012.02.05. 12:59:55

@Theutus: Egy a biztos a mai napon, hogy az állás 2-2, és ma győzni kell! Két év múlva nem lesz benne a statisztikákban, hogy volt két meg nem adott gólunk, csak az, hogy hányadikok lettünk! Tehát ma este mindent bele!

a. Bárd 2012.02.05. 13:00:17

@Theutus: így van, a második meg nem adott gól bírói döntésen múlt, azzal nem lehet mit tenni.
Viszont az első góllal igen és meg is kell lépni, mert nem elfogadható, hogy szinte minden évben előjön ez a PO alatt. Egyszerűen kell gólkamera és használni is kell. Nem olcsó, de a hiánya egy egész éves munkát tehet tönkre.

leonov 2012.02.05. 13:00:51

@csatoimi: Bizony-bizony. Ma este mindent bele!

a. Bárd 2012.02.05. 13:01:06

@csatoimi: ez a jó hozzáállás :)

leonov 2012.02.05. 13:01:53

Annyit még hozzátennék, hogy a miskolci hoki, eddigi legfontosabb mérkőzése következik.
Szerintem.

a. Bárd 2012.02.05. 13:03:10

@leonov: Ez egy kifejezetten eredményes év lehet Nektek, mert az OB1-ben meg a Fradival elődöntőztök majd, míg mi a Volánnal

leonov 2012.02.05. 13:07:39

@a. Bárd: a videóbíró rendszer bevezetése a szövetségen múlik. A csapatok önerőből nem fogják megvalósítani.
Hacsak a szövetség nem kényszeríti rájuk.
Elég sokat dolgoztam a megtervezésén. Nem olcsó, de kvázi értelmesen meghatározott összegből ki lehet hozni, ha nincs mutyizás körülötte.
A kiépítése és hangolása kb 2 hét/ csarnok.
Ez függ persze attól is, hogy szezon van, vagy üzemszünet.

leonov 2012.02.05. 13:08:44

@a. Bárd: nem is figyeltem, hogy van már ütemterv az ob1re.

csatoimi 2012.02.05. 13:10:50

@leonov: Ez fontos lesz a szeredai hoki szempontjából is! Nagyon is! de majd meccs után bővebben!

a. Bárd 2012.02.05. 13:14:16

@leonov: muszáj lesz meglépni előbb utóbb. Most a Szereda rohant bele, tavaly a Vasas, előtte mi (is), ahol ekkora tét van ott meg kell próbálni kiküszöbölni minden hibalehetőséget.

Az OB1-ben a Volán játszik az Újpesttel a 4 közé jutásért és a győztes velünk elődöntőzik. A másik ágon értelem szerint Miskolc - Fradi. Így ha ma győztök, minden esélyetek meglesz arra, hogy minden fronton döntőzzetek. Nem kis mutatvány :)

poraszabolcs 2012.02.05. 13:20:05

@Theutus: Ebben a témában utoljára szólok, mert tényleg hangolni kell estére: nem siklottam át nagyvonalúan azon a gólon, mert az a bírói sípszó után született. A macik sem nagyon tüntettek, inkább csak kötelességből kérték számon a sporit. Amúgy az egész ott zajlott a miskolci drukkerek (RESPECT!) orra előtt, ők is látták-hallották. Teljesen szabályos gól volt, csak épp a bírói sípszó után született. Ennyi, ma este nyerni kell és kész.

poraszabolcs 2012.02.05. 13:21:20

A technológiát pedig tényleg be kellene már csempészni, mennyi karaktert megspórolhatnánk:-)))

Kovácsnéni2 2012.02.05. 14:55:37

Az eredeti poszthoz: a játékos befarolt, tehát nem haladt folyamatosan előre, így jó a döntés.

Ilthis. 2012.02.06. 11:14:56

@Kovácsnéni2: Nem a játékos, hanem a korong mozgása számít.

blackiii 2012.02.09. 10:34:57

Malkinnnak is volt ilyen rávezetése a Canadians ellen pár napja :))) www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=KltHosiKvdM
süti beállítások módosítása