Szuper Levente Kazahsztánba szerződött 2012.01.14. 08:39 F. Kapus
Szuper Levente Kazahsztánba szerződött
2012.01.14. 10:04: 1885*
77 komment
Címkék: kazahsztán szuper chl
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr863544783
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
kovacsistvan · http://www.khl.hu 2012.01.14. 10:06:24
"Az anyagi háttér biztosított, így gondolkoznak abban is, hogy Karagandába költöznek, és jövőre esetleg a KHL-es indulás is szóba kerülhet. De hangsúlyozom, hogy ezeket ottani játékosoktól és ügynököktől lehetett hallani."
A Szariarka Karaganda akar menni a KHL-be (www.championat.com/hockey/news-1050263-saryarka-nachala-proceduru-zajavki-komandy-v-kkhl.html); Szuper Levente csapatának, az Arisztan Temirtaunak köze sincs ahhoz a gárdához, mert az Arisztan az a Barisz Asztana farmcsapata. Esetleg úgy, ha egyesülnének.
A Szariarka Karaganda akar menni a KHL-be (www.championat.com/hockey/news-1050263-saryarka-nachala-proceduru-zajavki-komandy-v-kkhl.html); Szuper Levente csapatának, az Arisztan Temirtaunak köze sincs ahhoz a gárdához, mert az Arisztan az a Barisz Asztana farmcsapata. Esetleg úgy, ha egyesülnének.
jágör68 2012.01.14. 10:10:04
Mr. Média mindig is szeretett nagyokat mondani. A csapatának honlapján meg nagyképűen KHL-es szerződésről hadoválnak.
Ja, persze....
Ja, persze....
kovacsistvan · http://www.khl.hu 2012.01.14. 10:14:42
@jágör68: Nekem a kedvencem az nso.hu-ról: "amely véleménye szerint hamarosan feljut a KHL-be". FELJUT? A Winnipeg Jets is feljutott az NHL-be? Vagy 2011 nyarán a Lev Poprad feljutott a KHL-be? Felettébb érdekes.
zsozsi68 2012.01.14. 10:44:25
@kovacsistvan: Az nso az az nso. Vhogy másképp használják ugyanazokat a betűket mint mások... Levinek meg sok szerencsét, Dzsudzsinak is alakul...
freddyD 2012.01.14. 11:08:15
Szupernek a Fradi óta volt olyan csapata, ahol lehúzott egymás után két szezont?
Pözsó 2012.01.14. 11:20:26
Kezd nagyon átmenni ez a dolog a "hokikúrv@" effektusba! Mondjuk fiatalabb már ő sem lesz. Sok sikert!
kapusLaci 2012.01.14. 12:24:17
Szökök ide szökök oda,log a tököm ide oda:)
A rekordok könyvébe szeretne kerülni,hogy szezononként hány csapatot járt meg,lehet sikerül neki.
A válogatottat pedig ha nem elsö számu kapus messze leszarja!
A rekordok könyvébe szeretne kerülni,hogy szezononként hány csapatot járt meg,lehet sikerül neki.
A válogatottat pedig ha nem elsö számu kapus messze leszarja!
gogosz 2012.01.14. 12:42:16
Akármit tesz Szuper, letett már ő annyit az asztalra, hogy nem érdemel ilyen "elbírálást". Most komolyan, miért kell ezt csinálni? Évekig vitte a válogatottat a hátán, még senki nem csinálta ezt utána. Vannak ígéretes tehetségeink, de bizonyítani még senki nem volt képes. Annyi tehetségünk mondott már csődöt, ne fikázzunk már le egy olyan embert, aki már bizonyított. Lehet unszimpatikus valaki, de a tényeket ne akarjátok meghazudtolni. Nála jobb kapusa MÉG nem volt a válogatottnak!
Kegyetlen 2012.01.14. 12:48:25
azért elgondolkodtató, h olyan csapatba megy, ahol MOL-ligások egész sora a húzóember. ezt nehéz összevetni a KHL-lel. anyagilag, persze, nem mindegy.
kapusLaci 2012.01.14. 12:52:11
@gogosz: "Nála jobb kapusa MÉG nem volt a válogatottnak!"
Ez merész kijelentés részedröl!
Ez merész kijelentés részedröl!
üveg 2012.01.14. 12:53:28
@gogosz: ....:-pajtikám,ébredj!
"aki a multból él, annak nincs jövője!!" Sláger Rádió...:) ?
"aki a multból él, annak nincs jövője!!" Sláger Rádió...:) ?
gogosz 2012.01.14. 12:56:39
@kapusLaci: Várom a neveket.
üveg 2012.01.14. 12:57:34
ha jól tudom, megszünt az a Rádió!! :D !
gogosz 2012.01.14. 12:58:03
@üveg: Keress valakit gyorsan, aki értelmezi neked amit leírtam.
kapusLaci 2012.01.14. 13:25:10
@gogosz: Hetényi,mindenszempontbol jobb,tehetségesebb,többet dolgozik, alázatosabb!
Aztán van néhány fiatal aki megfogja Levit elözni,csak kikell várni.
Aztán van néhány fiatal aki megfogja Levit elözni,csak kikell várni.
Rettenet tábornok 2012.01.14. 13:29:55
@kapusLaci: Bár Hetényin eddig még csak két feljutás ment el eddig. De azért persze hajrá, Hete!
gogosz 2012.01.14. 13:31:05
@kapusLaci: Hetényi tehetsége vitathatatlan, de a két utolsó VB-n nem tudta odatenni azt a pluszt a döntő meccsen, ami az igazi, kiforrott klasszisokat jellemzi. Mindemellett miatta tettem oda a hsz-emben azt a hárombetűs szócskát nagy betűkkel.
kapusLaci 2012.01.14. 13:44:01
@Rettenet tábornok: @gogosz: Remélem hogy Hete ott lesz Szlovéniában(max. a rájátszás miatt nem)és abba is bizok hogy mi is ott leszünk,találkozunk,és egýütt ünnepelhetjük a sikereket!
Utánna megbeszélhetjük hogy mit tud Hete,és mit tudott Levi!
Utánna megbeszélhetjük hogy mit tud Hete,és mit tudott Levi!
Jégkorong 2012.01.14. 13:47:45
@kapusLaci: nem vagy edzésen ?
gogosz 2012.01.14. 13:51:18
@kapusLaci: Én azt kívánom Hetének, hogy szárnyalja túl a csúcsformában lévő Levit!(a legjobb úton van ehhez). Csak arra szerettem volna felhívni a figyelmet, hogy ne bántsuk Szupert, mert nem ezt érdemli.
Tillasz 2012.01.14. 13:56:47
@gogosz:
Igazad van!
Lehet fikázni, de jobbat nemigen tud mondani senki. Hetét imádjuk, csak ne védjen ki-ki meccsen.
Azt meg különösen nem értem, miért baj az, ha valakiről írnak. Inkább róla olvassak, mint sok jelenlegi "hősünkről"!
Igazad van!
Lehet fikázni, de jobbat nemigen tud mondani senki. Hetét imádjuk, csak ne védjen ki-ki meccsen.
Azt meg különösen nem értem, miért baj az, ha valakiről írnak. Inkább róla olvassak, mint sok jelenlegi "hősünkről"!
kapusLaci 2012.01.14. 14:00:34
@Tillasz: Nem fikázom,és nem is vagyok ellene,csak a véleményemet irtam le.
Ha ugy adatik hogy Szuper Levi véd a válogatottba,vagy Hetényi,egyértelmüen akkor is a MAGYAROKNAK szurkolok! "Inkább róla olvassak, mint sok jelenlegi "hősünkről"!"
Ebbe viszont teljesen egyetértek veled!
Ha ugy adatik hogy Szuper Levi véd a válogatottba,vagy Hetényi,egyértelmüen akkor is a MAGYAROKNAK szurkolok! "Inkább róla olvassak, mint sok jelenlegi "hősünkről"!"
Ebbe viszont teljesen egyetértek veled!
kapusLaci 2012.01.14. 14:09:20
@jonnglenn: Ez a kérdés választ se érdemel!
Néhány blogos barátom nagyon jol tudja kinek szurkolok!
Néhány blogos barátom nagyon jol tudja kinek szurkolok!
jágör68 2012.01.14. 14:32:36
Azért mert valaki sikeres sportoló- még lehet emberként kifogásolható viselkedése.
Szerintem itt sokan erre gondoltak.
Nálam most is gondolkodás nélkül ő lenne az 1. számú kapus. Más kérdés, hogy szerénységi tanácsokért nem hozzá mennék.
Van ugye a másik ikonunk is, aki szintén elvitathatatlan érdemeket szerzett, de mondjuk mikrofon közelébe nem szabad engedni:DDD
Szerintem itt sokan erre gondoltak.
Nálam most is gondolkodás nélkül ő lenne az 1. számú kapus. Más kérdés, hogy szerénységi tanácsokért nem hozzá mennék.
Van ugye a másik ikonunk is, aki szintén elvitathatatlan érdemeket szerzett, de mondjuk mikrofon közelébe nem szabad engedni:DDD
szurkolo2012 2012.01.14. 14:35:36
@Rettenet tábornok
Ha már a feljutásról esik szó, a ljubljana-i VB-n a csapat a döntőig sem jutott volna el, Hetényi nélkül!
A CSAPAT!!!! Mindig olyan jókat nevetek, amikor ti kedves magyar szurkolónak nevező valakik (senkik) egy emberre kenitek rá az eredményt, ez olyan jellemző és elszomorító! Szégyen!
Mit képzeltek magatokról!? Arra sem vagytok méltóak, hogy szátokra vegyétek a sportolók nevét! Ha már a magyar hoki fejlődik, ti is tarthatnátok valamerre!!!
Ha már a feljutásról esik szó, a ljubljana-i VB-n a csapat a döntőig sem jutott volna el, Hetényi nélkül!
A CSAPAT!!!! Mindig olyan jókat nevetek, amikor ti kedves magyar szurkolónak nevező valakik (senkik) egy emberre kenitek rá az eredményt, ez olyan jellemző és elszomorító! Szégyen!
Mit képzeltek magatokról!? Arra sem vagytok méltóak, hogy szátokra vegyétek a sportolók nevét! Ha már a magyar hoki fejlődik, ti is tarthatnátok valamerre!!!
a. Bárd 2012.01.14. 14:36:11
Kívánom Hetének, hogy múlja felül Levi sikereit, van esélye rá, de nagyon nehéz dolga lesz. Sok munka és kitartás kell hozzá.
Nem mostanában lesz még egy játékosunk sajnos, aki olyan díjakat nyer, mint a CHL Memorial Cup, OHL best rookie goalie, AHL Calder Cup és hogy az európai címekről, meg a válogatottról ne is beszéljünk.
Szuper sokáig egyeduralkodó volt a hazai kapus poszton, nem is volt kérdés, hogy ki lesz az első számú portás. Nélküle közel sem ért volna el ekkora sikereket a magyar válogatott, aki ezt nem látja be, az vagy vak, vagy "csak" elfogult. Lehet antipatikus sokak számára (ami még érthető is a nyilatkozatai és sűrű klubváltásai miatt), de ahogy gogosz is írta, a tényeket ne hazudtoljuk már meg. Zolika előtt adva van a lehetőség, remélhetőleg élni tud vele és sok évig megoldja a kapusposztot válogatott szinten
Nem mostanában lesz még egy játékosunk sajnos, aki olyan díjakat nyer, mint a CHL Memorial Cup, OHL best rookie goalie, AHL Calder Cup és hogy az európai címekről, meg a válogatottról ne is beszéljünk.
Szuper sokáig egyeduralkodó volt a hazai kapus poszton, nem is volt kérdés, hogy ki lesz az első számú portás. Nélküle közel sem ért volna el ekkora sikereket a magyar válogatott, aki ezt nem látja be, az vagy vak, vagy "csak" elfogult. Lehet antipatikus sokak számára (ami még érthető is a nyilatkozatai és sűrű klubváltásai miatt), de ahogy gogosz is írta, a tényeket ne hazudtoljuk már meg. Zolika előtt adva van a lehetőség, remélhetőleg élni tud vele és sok évig megoldja a kapusposztot válogatott szinten
a. Bárd 2012.01.14. 14:37:11
Arról nem is beszélve, hogy a Volán eddig Szuper Levivel érte el a legnagyobb sikerét és a legjobb kapott gólátlagát :D
a. Bárd 2012.01.14. 14:44:20
@Tillasz: Az érdekes az egészben az, hogy én is Zolikát védettem volna az olaszok ellen, számomra is stabilabbnak és magabiztosabbnak tűnt abban az időszakban, mint Levi. De hát mindenki hibázhat, ő is
gogosz 2012.01.14. 14:44:35
@jágör68: Abban vitatkoznék veled, hogy aki abban a közegben, amit az élsport jelent érvényesülni akar, annak alkalmazkodni kell ahhoz. Lehet valaki szende, jófej, tündi-bündi, de azt úgy eltapossák ott mint a ...rt. Ha nem duzzadsz az önbizalomtól, semmi keresni valód nincs ott hosszú távon.
miki78 2012.01.14. 15:07:06
no comment...
Amúgy megértem Levit, sok pénzért elment a világ végére, hamarosan vége a karrierjének, jól jön még néhány ezer euro. Jön a gyerek is, tehát kell a pénz..
Más kérdés, hogy milyen ez a karrier? Ez már kitudja hányadik klubja Levinek, azért érdemes lenne egyszer megkérdezni ezeket a klubokat, hogy mi az oka, hogy SOHA, SEHOL nem marasztalták, hogy fél, max. 1 évet húzott le csapatainál...
Keress pénzt Levi, legalább éljen jól az a gyerek! A válogatottal meg ne foglalkozz, így is te fogsz védeni, mert nem sok alternatíva van. Szóval ebben a közegben ez is elmegy...
Amúgy megértem Levit, sok pénzért elment a világ végére, hamarosan vége a karrierjének, jól jön még néhány ezer euro. Jön a gyerek is, tehát kell a pénz..
Más kérdés, hogy milyen ez a karrier? Ez már kitudja hányadik klubja Levinek, azért érdemes lenne egyszer megkérdezni ezeket a klubokat, hogy mi az oka, hogy SOHA, SEHOL nem marasztalták, hogy fél, max. 1 évet húzott le csapatainál...
Keress pénzt Levi, legalább éljen jól az a gyerek! A válogatottal meg ne foglalkozz, így is te fogsz védeni, mert nem sok alternatíva van. Szóval ebben a közegben ez is elmegy...
HAnonymus 2012.01.14. 15:21:25
@gogosz: Itt az igazság, szóról szóra.
kapusLaci 2012.01.14. 16:02:11
Az idö igazolni fog engem,hogy ki Magyarország minden idök legjobb kapusa.Ne feledjétek Szuper pártiak hogy Zolika még csak 23 éves!!!
Volna most is lehetösége több pénzért más csapathoz igazolnia,de nem teszi,mert Helsinkiben sokkal nagyobb a lehetösége fejlödni!
Tehát a pénz nem minden,erre gondolni kéne Levinek is!
Volna most is lehetösége több pénzért más csapathoz igazolnia,de nem teszi,mert Helsinkiben sokkal nagyobb a lehetösége fejlödni!
Tehát a pénz nem minden,erre gondolni kéne Levinek is!
OliBLOOD 2012.01.14. 16:17:47
@kapusLaci: Én pedig azt remélem, hogy nem Hetényi lesz Magyarország minden idők legjobb kapusa, hanem jön majd még jópár fiatal suhanc (akik lehet most még csak szuperminik). Ez lenne igazán jó a magyar hokinak.
Zoli 23 éves, neki a fejlődés a fontos. Szuper 32, neki van még 2-4 éve, neki már a jövőjét kell megalapoznia, annyi pénzt kell szereznie amennyit tud a hátralivő pár évben.
Zoli 23 éves, neki a fejlődés a fontos. Szuper 32, neki van még 2-4 éve, neki már a jövőjét kell megalapoznia, annyi pénzt kell szereznie amennyit tud a hátralivő pár évben.
jegib 2012.01.14. 16:22:50
@OliBLOOD: Sztem nem is bántaná senki, ha nem nyílvánosan sértődne meg, olyan dolgokon amiket egy profi játékosnak le kell nyelnie. Elvitathatatlan érdemei vannak a sportban ez tény, viszont azt hogy sokan ennek ellenére nem kedvelik, csak saját magának köszönheti. Kicsit olyan mint a profiboksz világában Floyd Mayweather.
a. Bárd 2012.01.14. 16:31:01
@kapusLaci: Szuper 23 évesen sokkal előrébb tartott Hetényinél. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy attól hogy Zolika most jó helyen van, fiatal és megvan az esélye, még nem jelenti automatikusan mindenki számára szép karriert fut majd be. De szurkolunk neki
Rumcájsz 2012.01.14. 16:33:03
@kapusLaci: Sok Siker Hetényi Zolinak! Szüksége van a magyar jégkorongnak kiváló kapusokra!
Kiváló csapatba került, ott sokat fejlődhet. Már 4(!?) meccsen lehetőséget is kapott a bizonyításra.
Csak annyit, hogy Hetényi Zoli már 24 éves.
Sajnos későn engedték el fehérvárról.
Csak megjegyzem, hogy Szuper Levente 18 évesen került ki az OHL-be, 19 évesen Best Roookie of the year díjat kapott, és 20 évesen második körben draftolta a Calgary Flames. Addigra Calder Cup és Memorial Cap győztes volt.
www.eliteprospects.com/player.php?player=7930
Itt megnézheted Levi pályafutását.
Azzal egyet értek, hogy nem volt szerencsés ennyiszer klubot váltani, de szerintem ez inkább a menedzser hibája. Mint tudjuk, a menedzser akkor keres sokat, ha játékos klubot vált. És olyat is hallottunk, hogy amíg Levi csapatot keresett, addig a menedzser nyaralt.
Hannoverben épp a válogatott miatt veszett össze a vezetéssel, mert nem engedték el a VB-re. Arizonában ez már feltétele volt a szerződésének. Tehát azzal sem lehet vádolni, hogy ne érdekelné a válogatott.
A munkáról és az alázatról pont Levi kapcsán nem nyilatkoznék negatívan. Aki látta dolgozni a gyerekekkel a kapustáborban, az tudja miről beszélek.
Kiváló csapatba került, ott sokat fejlődhet. Már 4(!?) meccsen lehetőséget is kapott a bizonyításra.
Csak annyit, hogy Hetényi Zoli már 24 éves.
Sajnos későn engedték el fehérvárról.
Csak megjegyzem, hogy Szuper Levente 18 évesen került ki az OHL-be, 19 évesen Best Roookie of the year díjat kapott, és 20 évesen második körben draftolta a Calgary Flames. Addigra Calder Cup és Memorial Cap győztes volt.
www.eliteprospects.com/player.php?player=7930
Itt megnézheted Levi pályafutását.
Azzal egyet értek, hogy nem volt szerencsés ennyiszer klubot váltani, de szerintem ez inkább a menedzser hibája. Mint tudjuk, a menedzser akkor keres sokat, ha játékos klubot vált. És olyat is hallottunk, hogy amíg Levi csapatot keresett, addig a menedzser nyaralt.
Hannoverben épp a válogatott miatt veszett össze a vezetéssel, mert nem engedték el a VB-re. Arizonában ez már feltétele volt a szerződésének. Tehát azzal sem lehet vádolni, hogy ne érdekelné a válogatott.
A munkáról és az alázatról pont Levi kapcsán nem nyilatkoznék negatívan. Aki látta dolgozni a gyerekekkel a kapustáborban, az tudja miről beszélek.
drukker60 2012.01.14. 16:36:02
@miki78;@kapusLaci;@freddyD:
erre van egy anekdotám: amikor az egyik ismerősöm, aki nagyjából 3-4 havonta munkahelyet váltott, egyszer azt mondta: gyerekek 100 munkahelynél több van, 100 évig meg nem élek!
erre van egy anekdotám: amikor az egyik ismerősöm, aki nagyjából 3-4 havonta munkahelyet váltott, egyszer azt mondta: gyerekek 100 munkahelynél több van, 100 évig meg nem élek!
2012.01.14. 16:45:57
https://www.youtube.com/watch?v=AKe68fqQEaA&feature=player_embedded#!
kapusLaci 2012.01.14. 16:51:54
@OliBLOOD: Abba egyet értek hogy jöjjenek a fiatal riválisok,mindig legyen egy cél hogy én ennél a játékosnál,kapusnál jobb leszek,ez a fiatalok feladata.Nem fogok megsértödni ha Zolikánál lesz idövel egy fiatalabb tehetségesebb kapus,hisz ö vagy ök is a mi érdekeinket fogják szolgálni!
De ne feledd a pénz nem minden "a pénznek ördöge van"
Levi egy nagyon szerencsés kapus,mondhatni éveken keresztül nem volt semmi konkurenciája,de ahogy jöttek a fiatalok(ami Levinek nem tett jot)ö rögtön megsértödött,hisz nem automatikusan öt nevezték elsö kapusnak.Ez nagyon fájt neki,nem birta elviselni!Toporzékolt volna ha nem látja a nagytömeg,igy inkább csendbe maradt,senkihez se szolt,aztán amikor egy riporter faggatni kezdte kiöntött mindent magábol ami fájt!
Ugy jött ki a beszélgetés,ha nem én vagyok az elsö számu kapus akkor levan sz....a a magyar válogatott!Kérdezlek téged:kellenek nekünk ilyen hazafiak?@szurkolo2012: egyetértek veled bizonyos szempontbol!Igazad van amit irsz,de ne beszélj többesszámba!Nem szabad egy kalap alá sorolni mindenkit!
Az viszont nagyon is igaz hogy a Ljubjanai VB-n
Zolika nélkül nehezen lettünk volna a döntöbe,95% fölött védett.A döntöbe pedig öszintén bekell vallnunk hogy az egész válogatott szarul ment,megijedtünk beszartunk!Szoval az a döntö nem egy kapuson ment el,hanem az egész csapaton!
Üdv.kapusLaci
De ne feledd a pénz nem minden "a pénznek ördöge van"
Levi egy nagyon szerencsés kapus,mondhatni éveken keresztül nem volt semmi konkurenciája,de ahogy jöttek a fiatalok(ami Levinek nem tett jot)ö rögtön megsértödött,hisz nem automatikusan öt nevezték elsö kapusnak.Ez nagyon fájt neki,nem birta elviselni!Toporzékolt volna ha nem látja a nagytömeg,igy inkább csendbe maradt,senkihez se szolt,aztán amikor egy riporter faggatni kezdte kiöntött mindent magábol ami fájt!
Ugy jött ki a beszélgetés,ha nem én vagyok az elsö számu kapus akkor levan sz....a a magyar válogatott!Kérdezlek téged:kellenek nekünk ilyen hazafiak?@szurkolo2012: egyetértek veled bizonyos szempontbol!Igazad van amit irsz,de ne beszélj többesszámba!Nem szabad egy kalap alá sorolni mindenkit!
Az viszont nagyon is igaz hogy a Ljubjanai VB-n
Zolika nélkül nehezen lettünk volna a döntöbe,95% fölött védett.A döntöbe pedig öszintén bekell vallnunk hogy az egész válogatott szarul ment,megijedtünk beszartunk!Szoval az a döntö nem egy kapuson ment el,hanem az egész csapaton!
Üdv.kapusLaci
predátor 2012.01.14. 17:27:39
@a. Bárd: A tényeket és a valóságot teljes mértékben leírtad. És igaza van "gogosz"-nak is Hete valóban nagy tehetség, de még egy hatalmas nagy híbálya van nem tudja elviselni a felelőség terhét, sajnos ezt az utolsó 2 VB.-n bebizonyította. A döntő mérkőzéseken nem tudta a felelőséget elviselni, mentálisan nem elég erős, ezt sajnos sok esetben a Volánban is bizonyította. Hetének még sokat kell fejlődnie, hogy olyan szinvonalon védjen folyamatosan, mint azt Szuper tette több éven keresztül a válogatottban és a klubb csapataiban. Szóval abbahagyni Szuper kritizálását!
kapusLaci 2012.01.14. 17:38:09
@predátor: "Hetének még sokat kell fejlődnie, hogy olyan szinvonalon védjen folyamatosan, mint azt Szuper tette több éven keresztül a válogatottban és a klubb csapataiban. Szóval abbahagyni Szuper kritizálását"
Isten örizz hogy Hete a Levi szintjére kell fejlödjön(:akkor télleg nem lenne magyarkapusjövö!!!Az Hetének visszafejlödést jelentene!!!
Isten örizz hogy Hete a Levi szintjére kell fejlödjön(:akkor télleg nem lenne magyarkapusjövö!!!Az Hetének visszafejlödést jelentene!!!
benö51 2012.01.14. 18:21:06
@Tillasz: Kovalcsik Péter kitűnő kapus és sportember.
Norbee00 · http://sapafehervarav19.blog.hu/ 2012.01.14. 18:22:58
elismerem Szuper tehetségét, de a "Szuper szög" az mindig ott lesz a fejembe meg ez, hogy évente keresek csapatot keresem a kihívásokat. Hete most megtanulja ebben az évben, hogy kell védeni fontos meccsen, Ljubljanában látni fogjuk eredményét. 2 döntőt Zolikának, ebből az 1 meccsen semmi közünk nem volt a meccshez 4 lövésünk volt 2 harmad alatt simán kikaptunk. Bp-i vébé teljesen más sztori első kapott gólja után nem csak ő hibázott hol volt a védelem a kipattanónál a 2. gól igen az a övé volt, de hosszabbításba ugyanolyan gólt kapott a Levi is. Ljubljanába idén Hetét mindenképpen vinném
predátor 2012.01.14. 18:24:53
@Rumcájsz: Ez a valóság teljes leírása, ez megfelelő válasz "kapus Laci" megjegyzésére és kritikájára. Még annyit, Szuper és Hete közötti különbségre, amit végül Te is megemlítettél, hogy Szuper már 18 évesen kikerült Észak-Amerikába különböző Lígákba és ott nagyon jól teljesített, díjat is szerzett
és csapataival is jól szerepelt. Na hát most, akkor abban az időben még sehol sem jegyzett magyar hoki bajnokságból, valakit amerikába visznek, annak nagyon tehetségesnek kell lenni-e, mert anélkül a egy menedzser és egy csapat sem vitt volna ki egy ismeretlen fiatal kapust. Szupert kivitték, mert tehetségesnek tartották, és ezt több ligában és több csapatban, valamint a válogatottban is bebizonyította. Hetényi valóban tehetséges, de se 18 évesen, se azóta nem került ki amerikai ligákba játszani. És csak ebben az idényben sikerült kiszerződni-e a Finn ligába, ha akkora tehetség lett volna már rég elvitték volna külföldre játszani, hiába lett volna érvényes szerződése a Volánnal. Még egy saját véleményem a két kapus közötti különbségre Szuper kiegyensúlyozottan, megbizhatóan véd, és sokszor képes bravúrokra! Hetényi meg valamikor bravúrosan véd, de sok esetben hajmeresztő híbákat követ el és nem tud kiegyensúlyozottan védeni. Amit a VB.-n Szuperrel csinált a szakvezetés az katasztrófális volt. Cortina idejében ilyen nem lett volna, Ő sokkal következetessebb volt mind Sator.
Én személy szerint jobb edzőnek tartom Őt, ez meglátszott a válogatottnál és most is klub edzőként. Münchent felvitte a német másodosztályból a DEL-be és ott is nagyszerűen szerepel a csapatával.
és csapataival is jól szerepelt. Na hát most, akkor abban az időben még sehol sem jegyzett magyar hoki bajnokságból, valakit amerikába visznek, annak nagyon tehetségesnek kell lenni-e, mert anélkül a egy menedzser és egy csapat sem vitt volna ki egy ismeretlen fiatal kapust. Szupert kivitték, mert tehetségesnek tartották, és ezt több ligában és több csapatban, valamint a válogatottban is bebizonyította. Hetényi valóban tehetséges, de se 18 évesen, se azóta nem került ki amerikai ligákba játszani. És csak ebben az idényben sikerült kiszerződni-e a Finn ligába, ha akkora tehetség lett volna már rég elvitték volna külföldre játszani, hiába lett volna érvényes szerződése a Volánnal. Még egy saját véleményem a két kapus közötti különbségre Szuper kiegyensúlyozottan, megbizhatóan véd, és sokszor képes bravúrokra! Hetényi meg valamikor bravúrosan véd, de sok esetben hajmeresztő híbákat követ el és nem tud kiegyensúlyozottan védeni. Amit a VB.-n Szuperrel csinált a szakvezetés az katasztrófális volt. Cortina idejében ilyen nem lett volna, Ő sokkal következetessebb volt mind Sator.
Én személy szerint jobb edzőnek tartom Őt, ez meglátszott a válogatottnál és most is klub edzőként. Münchent felvitte a német másodosztályból a DEL-be és ott is nagyszerűen szerepel a csapatával.
HAnonymus 2012.01.14. 18:26:52
Én tényleg nagyon szeretem Zolikát, de Szuper a 23. születésnapjáig 112 AHL meccsen védett. Remélem a 30 éves Hetényi ki fogja állni az összehasonlítást a 30 éves Szuperrel.
predátor 2012.01.14. 18:41:35
@kapusLaci: Úgy látom te nagyon el vagy varázsolva Hetényi teljesítményétől és már most sokkal jobb kapusnak tartod Szupernél, amikor még alig tett le valamit az asztalra. Az egy dolog, hogy valaki tehetséges kapus, ha nem tudja kihozni magából azt, mert az kevés, hogy valaki 1-1 meccsen bravúrossan véd, de egy jó átlagot nem képes hozni, és a felelőséget nem tudja elviselni. Ha jól emlékszem te írtad, hogy "Szupernak nem volt vetélytársa és most, hogy a fiatal tehetséges kapusok feltüntek, nem tudja elviselni, hogy sok néha 2-dik számú kapusként számítanak rá". Én úgy érzem, régen Szuper mellett volt egy Budaink is a válogatottban, aki nagyszerűen teljesített, és megbízható volt rá is lehetett számítani! Megfelelő verseny, rivalizálás volt közöttük, és ez előbbre vitte mindkettőjűket.
Hetényinek még sokat kell bizonyítania!
Hetényinek még sokat kell bizonyítania!
drukker60 2012.01.14. 18:41:58
@predátor: csak az igazság kedvéért: Levinek a Flamesban eltelt idő óta(amit felemlegettek, hogy díjakat szedett, amiért sipka emelés), ha jól számoltam ez 9 éve volt, és azóta ez a 13. csapata, azért ez nem a megbízhatóságot sejteti. Zolikával történő hasonlításában annyit tévedsz, hogy már 2 éve is akarták a finnek vinni, volt is próbajátékon, de végül is maradt. Igaz csak a finn SM-ligába akarták, az meg ugye sokkal lejjebb van mint az amerikai ligák.:D
Csak még annyit, a kapus kapja a gólokat, de tessék megnézni, hogy hol vannak a védekezéssel megbízott emberek?
Csak még annyit, a kapus kapja a gólokat, de tessék megnézni, hogy hol vannak a védekezéssel megbízott emberek?
Dukla Trenčín 2012.01.14. 19:11:09
Csak ugy néztem a két magyar kapust,és az az igazság,hogy Szuper Levente maradhatott volna ott,ahol volt,mert ha megy neki,akkor talán(lehet)feljebb mehetet volna(AHL).A liga ahol hokizot szerintem ugy egyforma a kazah ligával.Kár hogy nincs kitartása.Az AHL meg nem nagy színvonal(!).Az osszes fiatal cseh-szlovák,orosz,finn,svéd játékos ha 2-3,4 éven belul nem kerül be az NHL-be azonnal elmennek europába hokizni,hogy fejlodjenek.Az AHL-ben nem nagyon tanulsz semit.Csak kemény fizikai hokit.Az osszes szlovák aki az AHL-ben hokizik,az mind huszonéves,akik az NHL lehetoségére várnak.Most szerdán például Milan Kytnár(22 éves)játszotta az első NHL meccsét az Edmonton Oilers-nél.Visza térve kár hogy türelmetlen kapus ez a Super Levente.A másik kapustok(Hetényi),az nagyon fiatal még.Jokerit az nagyon jó finn csapat,és az ijen lehetoséget meg kell becsülni,foleg magyar hokisnak,mert ez ritka eset,mint a fehér hollo.Hetényi jó kezekben van.A finn kapusiskola az egyik legjobb a világon.Ha van tehetcsége,ami gondolom van,mert különben nem lenne ott,meg kitarto tanulása,akkor biztos hogy nagyobb jövö ál elöte,mint Szupernél.Ha én választanák,akkor Hetényi lenne a magyar válogatott 1 kapusa.
predátor 2012.01.14. 19:17:08
@kapusLaci: "Isten őriz, hogy Hete Levi szintjére kell fejlődjön(akkor télleg nem lenne magyarkapus jővő!!!Az Hetének visszafejlődés jelentene!!!"
Te ezt most komolyan gondolod?
Szuperrel feljutottunk az A csoportba, évekig Budaival együtt hátán vitték a csapatot, nagyszerűen védtek és ezzel stabilitást adtak a csapatnak hátulról. És amikor az A csoportban voltunk is nagyon jól védett Szuper, Ő már többször bizonyított, Hete még elég messze van tőle. Ha Hete a tehetségét, már annyira bizonyította volna, akkor nem lett volna az, hogy 3-4 éven keresztül csak második számú kapus volt a Volánban és csak akkor vált első számúvá, amikor Satosari megsérült és amikor felépült nem ment neki a védés. Szuper már 15-16 éves korától védett a FTC-ban és a válogatottban, és nem csereként, hanem alap emberként, mindkét helyen bizonyított is. Hetényi majd ha tétmeccseken a válogatottban is elviseli a terhet és végig minden meccsen jól, megbizhatóan véd, majd akkor lesz olyan szintű kapus mint Szuper!
@benö51: Igen egyetértünk Kovalcsik Péter egy nagyszerű kapus volt, és nagyszeű sportember! Ilyen Kovalcsik Péter és Szuper Levente, Budai Krisztián kapusokra kellene példakép felnézni, és tanúlni tölük.
Te ezt most komolyan gondolod?
Szuperrel feljutottunk az A csoportba, évekig Budaival együtt hátán vitték a csapatot, nagyszerűen védtek és ezzel stabilitást adtak a csapatnak hátulról. És amikor az A csoportban voltunk is nagyon jól védett Szuper, Ő már többször bizonyított, Hete még elég messze van tőle. Ha Hete a tehetségét, már annyira bizonyította volna, akkor nem lett volna az, hogy 3-4 éven keresztül csak második számú kapus volt a Volánban és csak akkor vált első számúvá, amikor Satosari megsérült és amikor felépült nem ment neki a védés. Szuper már 15-16 éves korától védett a FTC-ban és a válogatottban, és nem csereként, hanem alap emberként, mindkét helyen bizonyított is. Hetényi majd ha tétmeccseken a válogatottban is elviseli a terhet és végig minden meccsen jól, megbizhatóan véd, majd akkor lesz olyan szintű kapus mint Szuper!
@benö51: Igen egyetértünk Kovalcsik Péter egy nagyszerű kapus volt, és nagyszeű sportember! Ilyen Kovalcsik Péter és Szuper Levente, Budai Krisztián kapusokra kellene példakép felnézni, és tanúlni tölük.
HAnonymus 2012.01.14. 19:34:52
@Dukla Trenčín: theahl.com/faq-p137653
Ezen az oldalon nézd meg azt a kérdést, hogy "What is the AHL's development rule?"
Itt kiderül hogy miért mennek el a fiatal európaiak, ha nem sikerül bekerülniük az NHL-be 2-3 éven belül. Egyszerűen azért, mert kiteszik a szűrüket, nem biztos hogy azért, mert Európában jobban lehet fejlődni. [Biztos hogy mondjuk egy svéd élcsapat első sorában jobban lehet fejlődni mint egy átlag AHL csapatban, de nem csak az az oka a visszavándorlásnak, amit te is írsz.]
Ezen az oldalon nézd meg azt a kérdést, hogy "What is the AHL's development rule?"
Itt kiderül hogy miért mennek el a fiatal európaiak, ha nem sikerül bekerülniük az NHL-be 2-3 éven belül. Egyszerűen azért, mert kiteszik a szűrüket, nem biztos hogy azért, mert Európában jobban lehet fejlődni. [Biztos hogy mondjuk egy svéd élcsapat első sorában jobban lehet fejlődni mint egy átlag AHL csapatban, de nem csak az az oka a visszavándorlásnak, amit te is írsz.]
Vincenzo90 2012.01.14. 19:37:30
@Dukla Trenčín: Kivételesen teljes mértékben egyetértek veled. Reméltem, hogy egyszer eljön ez a pillanat, igazán felemelő... :)
szittyavezír 2012.01.14. 19:59:13
@HAnonymus: +1
ma eddig minden HSZ-eddel egyetértettem.
ma eddig minden HSZ-eddel egyetértettem.
Dukla Trenčín 2012.01.14. 20:11:17
@HAnonymus: Bizony sok hokis nem is kap még az AHL-ben is lehetöséget.Például Juraj Mikus(Lev Poprad) elmesélte,hogy sokszor csak a 3-4 sorban csak engedték bizonyítani.Nem türte sokáig,most meg azota KHL-ben van,ami sokkal jobb liga.Mário Bliznak most a Sparta Praha-nál van nem várt többet.Tomás Záborsky ugy szintén othagyta az AHL-t,és ott van a finn ligában,és a legjobb gólövö.Az AHL nem nagy eresztés.
szittyavezír 2012.01.14. 20:51:43
@Dukla Trenčín: ez nézőpont kérdése. Vannak csapatok, akik arra mennek, hogy megnyerjék, vannak, akiknek az az elsődleges cél, hogy a 'nagy' csapat számára kitermeljenek játékosokat.
Egy biztos, ha ott bizonyítasz, akkor valószínűleg kipróbálnak az nhl-ben is. Ha nem, akkor lehet visszajönni Európába. A khl, svéd I. osztály szerintem is jobb, mint az ahl, de onnan könnyebb is bekerülni az nhl-be. Azért a cseh I. osztályról már nem vagyok meggyőződve, a szlovákról nem is beszélve. Szóval az sem mind1 hova jönnek vissza.
Egy biztos, ha ott bizonyítasz, akkor valószínűleg kipróbálnak az nhl-ben is. Ha nem, akkor lehet visszajönni Európába. A khl, svéd I. osztály szerintem is jobb, mint az ahl, de onnan könnyebb is bekerülni az nhl-be. Azért a cseh I. osztályról már nem vagyok meggyőződve, a szlovákról nem is beszélve. Szóval az sem mind1 hova jönnek vissza.
`durex · https://www.dropbox.com/referrals/NTMzNzQwMDg2OQ?src=global9 2012.01.14. 21:55:11
@HAnonymus: Szupert hívták más AHL csapatok (ahogy Jankót is annó) csak duzzogni, kezdett, mert a flames nem akart hosszabítani, s elfutott euroapába. Ha marad még pár évet biztos vagyok benne, hogy bekerül. Ahogy Dukla is mondta, türelmetlen volt. Hetényiben, Kógerben és Háriban bizakodom. Nagyon tudatosnak tűnnek.
kapusLaci 2012.01.14. 22:31:46
@predátor: "Ha Hete a tehetségét, már annyira bizonyította volna, akkor nem lett volna az, hogy 3-4 éven keresztül csak második számú kapus volt a Volánban és csak akkor vált első számúvá, amikor Satosari megsérült és amikor felépült nem ment neki a védés"
Eamber gondolkozz,Hete már Budait kiszoritotta a Volánbol 2008-ben,nem emlékszel?Utánna pedig Satosarit,nem csak sérülése miatt!"Szuperrel feljutottunk az A csoportba, évekig Budaival együtt hátán vitték a csapatot, nagyszerűen védtek és ezzel stabilitást adtak a csapatnak hátulról."Ki volt akkor konkurens Szupernek?Egyszoval mindva senki!!!Igy könnyü sztárnak lenni!
Kercsonak volt egy mondása "emlékekböl nem lehet hokizni"ez Levire is meg rátok Szuper pártiakra is érvényes!
Eamber gondolkozz,Hete már Budait kiszoritotta a Volánbol 2008-ben,nem emlékszel?Utánna pedig Satosarit,nem csak sérülése miatt!"Szuperrel feljutottunk az A csoportba, évekig Budaival együtt hátán vitték a csapatot, nagyszerűen védtek és ezzel stabilitást adtak a csapatnak hátulról."Ki volt akkor konkurens Szupernek?Egyszoval mindva senki!!!Igy könnyü sztárnak lenni!
Kercsonak volt egy mondása "emlékekböl nem lehet hokizni"ez Levire is meg rátok Szuper pártiakra is érvényes!
decsko 2012.01.15. 00:26:09
@kapusLaci: ""Ki volt akkor konkurens Szupernek?Egyszoval mindva senki!!!Igy könnyü sztárnak lenni!""
Ez a legbutább mondat amit idén eddig olvastam.
Ez a legbutább mondat amit idén eddig olvastam.
kovacsistvan · http://www.khl.hu 2012.01.15. 09:40:00
A kazahok már várják Szupert.
shaiba.kz/news/3934/novyi-vratar-arystana-super
Alatta a fb-kommentek igencsak pozitívak.
shaiba.kz/news/3934/novyi-vratar-arystana-super
Alatta a fb-kommentek igencsak pozitívak.
Dukla Trenčín 2012.01.15. 12:14:27
@szittyavezír: Nos elöször is az AHL nem temel ki játékosokat az NHL részére.Erre ott vannak a kanadai QJMHL,WHL vagy OHL junior ligák,cseh,szlovák,svéd,orosz,finn junior ligák.Ezek termelik,ezekben a ligákban járnak a szkautok,s nem az AHL -be.Az AHL egy másodosztájú amerikai profi felnöt bajnokság nem juniorokat kinevelö liga.Nos hogy az AHL-böl könyebb bekerülni az NHL-be abszolut nem igaz.A szlovák vagy cseh ligákbol egyenesen mehetsz az NHL-be,ha az eredményeid jók.A mult évben volt Torontóban egy hoki konferencia,ahol csak a hoki elitjei vettek részt,és ott Ján Filc kijelentette ,hogy túl sok fiatal junior tehetséget csábít el az NHL,anélkül,hogy megértek volna rá.Ma már szlovákián is inkább othon tartják a juniorokat,mint hogy kimenjen fiatalon,azt csak az AHL-be rakják öket.Erre jó példa a finn junior Mikael Granlund,aki az esetleges AHL hejet az othoni SM ligában tanul tovább.Tudod valamikor csehszlovákiában úgy mehettél csak ki az NHL-be,ha világbajnok voltál,vagy 30 éven túl voltál.Nem létezett ojasmi hogy AHL.Jöttek az ügynökök,azt csábították a csaehszlovák hokisokat,csak hogy NHL-be vigyék öket.Van aki mert menni,van aki maradt ithon.A cseh-szlovák ligábol egyenesen az NHL-be ment például Lubomír Visnovsky,Marian Gáborík,Martin Havlat,Radek Dvorak,Milan Hejduk,Lubomír Sekerás.Andrej Meszaros vagy Marian Hossa kimentek a tengerentúlra,lehuztak egy szezont a junior ligában,és már stabil NHL játékosok voltak.Zigmund Palffy mikor kiment már akkor kész stabil NHL-es volt,de mivel fizikailag nem volt szerintük erös beküldték egy szarabb IHL ligába,hogy fizikai hokit játszon.Abban az idöben Pálffy is haza akart jönni,mert a szaros IHL-töl a ligánk jobb.Tudod aki jo jétékos,az a zslovák ligábol nyugodtan mehet az NHL-be.Van persze több variácio is mint Tomas Tatar,aki 18 évesen nem junior ligába ment,hanem egyböl az AHL felnöt bajnokságba.Szerintem jövöre már lehet stabil NHL-es.
Szoljanka 2012.01.15. 12:22:49
@blackiii: Igen, eddig stabil SZKA, Atlant program volt, néha, néha keletebbről is láthattunk meccseket...:S
kapusLaci 2012.01.15. 13:27:49
@decsko: Ha buta mondatnak tartod,akkor sorold fel a konkurenseket.
Budai volt az egyetlen,ö abba az idöbe nagyon jol védett,de csak akkor engedték labdába rugni amikor Szuper nem tudott megjelenni,mert pillanatnyi csapatánál tevékenykedett.Ennyi.
Budai volt az egyetlen,ö abba az idöbe nagyon jol védett,de csak akkor engedték labdába rugni amikor Szuper nem tudott megjelenni,mert pillanatnyi csapatánál tevékenykedett.Ennyi.
szittyavezír 2012.01.15. 15:32:35
@Dukla Trenčín: a kedvedért belenéztem 2 nhl-es csapat rosterébe (buf, van). A következő a helyzet: a buf minden európai játékosa volt hosszabb-rövidebb időre az ahl-ben (még Sekera is, aki lehúzott 1,5 szezont a rochesterben, mielőtt stabil nhl-es játékossá avanzsált).
A canucksnál Sedinék és Salo egyből az nhl-be ment, többiek voltak alacsonyabb ligában.
---
Tehát, ha nem vagy Sedin, Salo-képességű játékos, akkor marad a ranglétra.
Szóval az az állításod egyszerűen nem igaz, hogy az ahl helyett sokkal egyszerűbb pl. Szlovákiából átugrani az nhl-be! Tatár példája sem ezt bizonyítja. Hogy Te arról álmodozol, hogy stabil játékos lesz a redwingsban az semmit nem jelent. Majd idővel eldől!
A canucksnál Sedinék és Salo egyből az nhl-be ment, többiek voltak alacsonyabb ligában.
---
Tehát, ha nem vagy Sedin, Salo-képességű játékos, akkor marad a ranglétra.
Szóval az az állításod egyszerűen nem igaz, hogy az ahl helyett sokkal egyszerűbb pl. Szlovákiából átugrani az nhl-be! Tatár példája sem ezt bizonyítja. Hogy Te arról álmodozol, hogy stabil játékos lesz a redwingsban az semmit nem jelent. Majd idővel eldől!
`durex · https://www.dropbox.com/referrals/NTMzNzQwMDg2OQ?src=global9 2012.01.15. 20:47:13
@szittyavezír: pedig Tatar stabil lesz, amit kernek tole azt dublan teljesiti :).
Dukla Trenčín 2012.01.16. 20:48:59
@szittyavezír: Gondolom elég érthetöen írtam neked magyarul,de nem értettél meg.De lehet,hogy rosszul fogalmazok magyarul.Még egyszer leírom neked,hogy a cseh-szlovák ligákbol egyenesen mehetsz az NHL-be.Ha visza olvasod amit írtam,akkor láthatod,hogy például Visnovsky,Havlat,Hejduk,Sekerás, Marian Gáborik-ot is írtam,aki egyenesen a szlovák ligábol ment az NHL-be.Gáborík gondolom elég nagy név az NHL-ben.Néz utána nyugottan,hogy hány cseh-szlovák játékos ment ki az NHL-be egyenesen a cseh-szlovák ligákbol,azt okosab leszel.Nem tudom,hogy látad e Tatárt játszani,de anyit mondok neked,hogy jelenleg nagyon jo,és 18 éves juniorként simán hejt ált az AHL-ben.Tavaj volt egy olyan meccse,ahol 7(!)pontot szerzet.Én nagyon bízom benne.
JámborMalac 2012.01.17. 00:16:16
én annak örülök, h egyáltalán ilyen formátumú kapusok vannak a válogatott környékén.
Zolika jó helyen van, elég csak megnézni korunk finn kapusai hol és milyen szinten védenek! nem biztos, hogy mérvadó a kor. ki hány éves koráig mit ért el, az több összetevőtől is függ (menedzser, anyagi lehetőségek, szerencse, sérülés elkerülése). Tim Thomas sem volt vmi fiatal mire csúcsra ért. 37 évesen vezette győzelemre a Bocsokat, a po-ban 94%-al...
Zolika jó helyen van, elég csak megnézni korunk finn kapusai hol és milyen szinten védenek! nem biztos, hogy mérvadó a kor. ki hány éves koráig mit ért el, az több összetevőtől is függ (menedzser, anyagi lehetőségek, szerencse, sérülés elkerülése). Tim Thomas sem volt vmi fiatal mire csúcsra ért. 37 évesen vezette győzelemre a Bocsokat, a po-ban 94%-al...