Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1233) Csíkszereda (1387) DAB (1198) ebel (2420) Erste Liga (4767) Extraliga (1178) Fehérvár (1657) felkészülés (2275) FTC (1484) Gyergyói HK (1005) khl (2189) légiósok (1681) Miskolc (1519) nhl (4941) nők (1343) playoff (1339) Titánok (1030) u18 (1110) utánpótlás (1359) UTE (1309) válogatott (2273) vb (2478) videó (2125) Összes címke

A Fehérvár-farm számára az év meccse jön

2012.01.06. 15:14: Grumpy

A Fehérvár-farm számára az év meccse jön 2011.01.06 14:22 Hblog

132 komment

Címkék: mol liga

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr23524406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Miskolcifan 2012.01.06. 19:34:18

Valami életjelet adhatna már magáról a csapat... :D

moszkvicssluszkulcs 2012.01.06. 19:52:23

a Brassó 50 ! perc alatt nem szabálytalankodott...

centreville 2012.01.06. 19:54:24

@moszkvicssluszkulcs: Most "boritékolom" hogy a meccs végéig hozzák ezt a sportszerű játékot.

centreville 2012.01.06. 19:55:26

@centreville: Csoda történt!Ezta sportszerűtlen csapatot!

Miskolcifan 2012.01.06. 19:57:15

Nem mindegy amúgy?0 góllal mit akarunk?Nem az előnyt kellene várni,hanem gólt lőni...

leonov 2012.01.06. 19:59:12

@Miskolcifan: 0 góllal a legnehezebb nyerni.

moszkvicssluszkulcs 2012.01.06. 20:00:04

@Miskolcifan: azt hallottam, hogy csak a passzolós ütőt vitték magukkal.

leonov 2012.01.06. 20:01:40

vagy a gumimágnesest

OliBLOOD 2012.01.06. 20:03:29

@moszkvicssluszkulcs: Tanultak a Miskolctól :) Tavaly ti is hoztatok le meccset egy kétpercessel (és egy páros véglegessel, de az nem volt hátrány).
www.regi.icehockey.hu/magyar/merkozes.php?mit=5199

gogosz 2012.01.06. 20:03:29

@centreville: Én a Miskolcnak fogok szurkolni, hogy bejusson a négy közé, nehogy szélütést kapjál, és ne tudjál ellenünk drukkolni. :)

moszkvicssluszkulcs 2012.01.06. 20:03:49

Szerintem a tavalyi kupadöntőn nulláztunk utoljára:((

Xardas 2012.01.06. 20:05:14

@centreville: Na kiengedtek a zárt osztályról? Vagy csempésztek neked be gépet?
Lassan villanyoltás van.

moszkvicssluszkulcs 2012.01.06. 20:05:31

@OliBLOOD: én emlékszem is a dunaúji szurkerek lármás reklamálására

centreville 2012.01.06. 20:06:20

@Xardas: Úgy látom te voltál bent és onnan tudod a pontos napirendet.

SC4ever 2012.01.06. 20:07:21

Jó meccs lehet bukiban

OliBLOOD 2012.01.06. 20:08:09

@moszkvicssluszkulcs: Én meg arra, hogy a miskolciak állították, hogy olyan létezik, hogy csak az egyik csapat nem szabálytalankodik.
Mai meccsen a Miskolc sem lett megszórva, közel 50 percet ők is lehoztak kiállítás nélkül.

laci101 2012.01.06. 20:08:10

Steaua-AV19 5-8 szépen potyognak a gólok.

moszkvicssluszkulcs 2012.01.06. 20:09:25

bezzeg bucu-restiben, már 13-nál tartanak:))

moszkvicssluszkulcs 2012.01.06. 20:10:05

@OliBLOOD: na, látod, tényleg létezik:))

leonov 2012.01.06. 20:11:07

@OliBLOOD: Emlékszem rá én is. De nem a DABbal játszottuk az ziher!

Spigott 2012.01.06. 20:16:18

7-8 és még van fél perc :)

kerusz 2012.01.06. 20:17:00

@SC4ever: Inkább szomorú. Nem normális, hogy az utolsó 10 percben szinte percenként potyognak a gólok.

Vincenzo90 2012.01.06. 20:17:37

@a. Bárd: Én arra emlékszem, hogy a Volán egyszer bukott a lilák ellen, amikor lazán 8-10 góllal hazaküldhette volna őket. Tudom, hogy a lilák voltak hősök, a Volán meg csak addig volt erős, amíg szembe nem került velük, mert pont akkor megroggyantak az ijedtségtől... :) Most csak azt mondom, hogy a Miskolcot a HSC akkor veri meg, amikor akarja. Ha van Szonár, ha nincs Szonár.

Spigott 2012.01.06. 20:20:13

39 másodperc alatt három gólt lőtt a szteli... ez mondjuk gáz :S

moszkvicssluszkulcs 2012.01.06. 20:22:51

bazz, 1 perc alatt 3 Sztója(Lindgren hívja így őket) gól

gogosz 2012.01.06. 20:23:03

Akármi lesz a vége, a Bukarest az életéért fog küzdeni a Miskolc ellen.

moszkvicssluszkulcs 2012.01.06. 20:24:24

59.05-nél időt kért a Sztója, utána a KisVolán visszament a jégre?

gogosz 2012.01.06. 20:24:41

Mindenesetre a Volán a kiállításokra nem panaszkodhat. Úgy néz ki saját magukat verték meg.

moszkvicssluszkulcs 2012.01.06. 20:26:29

és nyertek is, ezt a Volán bénázást...

noacid 2012.01.06. 20:26:49

És ezt meccset hagyta ki a digi:) Hihetetlen ami ott megy. Mi a szarás lehetett Catrinoi-al vajon, ha jó napja nehéz neki gólt ütni. Többek között ezért is volt ilyen jó teljesítménye a Steunak az elmúlt időszakban

Spigott 2012.01.06. 20:27:07

És nyert a szteli. gyakorlatilag két és fél perc alatt lőttek négy gólt 5-8 után...

moszkvicssluszkulcs 2012.01.06. 20:27:30

nem is értem mi tartott nekik 1 perc 17 másodpercig.

noacid 2012.01.06. 20:30:44

@kerusz: az 59.percig altatták az ellent:)

Spigott 2012.01.06. 20:30:58

Pleszkánnak is volt már sztm jobb meccse, bár egy 9-8-as meccs után a védelmek értékelésére is kíváncsi lennék

gogosz 2012.01.06. 20:31:10

@moszkvicssluszkulcs: Nem lesz egyszerű az biztos. De hát mindig is arra vágytunk, hogy kiegyenlített mezőny legyen. Ilyen meccseket kell megnyerni!

leonov 2012.01.06. 20:31:58

Azért volt, mert a meccset le kellett játszani. Ha az elején széthajtják magukat és ütnek nyolc-kilenc gól az első hat percben, akkor is le kell játszani és unatkoznának.

peterszky 2012.01.06. 20:33:08

40 mp alatt 3 gól a 60. percben. Nem rossz.

leonov 2012.01.06. 20:33:43

Ezzel a Sztója már be is előzött.

centreville 2012.01.06. 20:34:56

@Vincenzo90: 2011.10.14: Csíkszereda-Miskolc 1:2
Gólszerző:Bonar,Fodor

Spigott 2012.01.06. 20:38:38

a jegyzőkönyv szerint 35-33 volt a lövési arány a szteli-meccsen. Kapusparádé...

Da-weed 2012.01.06. 20:47:23

@leonov: a 34-33 pontos állás nem a 29-29 lejátszott mérkőzés utáni? Mert szerintem igen és ha igen, akkor pontegyenlőség vanik. oO

üveg 2012.01.06. 20:48:46

@peterszky: Milyen "edző" az aki ennyi idő alatt elbukja a meccset??Gratulálok Kóger!!Ennyit tudsz....

gogosz 2012.01.06. 20:49:32

Egy kis fikció: A Bukarest akár döntőbe is juthat. :) Van esélye bejutni a hat közé. Ha oda bejut, minimum 50 % hogy a Brassóval játszana az elődöntőért, akik ellen nekik nagyon megy! :) Ha onnan tovább mennek, elvileg HSC jöhet, akik ellen meg sokkal jobban megy nekik, mint a komplett DAB ellen, ráadásul óriási presztízsharc lenne, amiből akár kijöhetne győztesként is. :) Aztán jöhetne nekik a döntőben akár a Miskolc is, akiket legutóbb már megvertek otthon, és holnap is elég jó eséllyel pályáznak a győzelemre. És kész, baromi jó, kiszámíthatatlan bajnokságunk lenne. :)

moszkvicssluszkulcs 2012.01.06. 20:52:59

@gogosz: én benne vagyok, vagyis legyen Sztója-Miskolc döntő!!

Da-weed 2012.01.06. 20:53:35

@gogosz: kevesebb hallucinogén, több élet! xD

gogosz 2012.01.06. 20:57:46

@Da-weed: Aztán nehogy számon kérd rajtam a végén. :)

kiralyfi 2012.01.06. 20:58:59

vijjának még a szava is elakadt:))))
a kisvolán ezt hogy a bánatba tudta végrehajtani???

Zsiraf.Remete 2012.01.06. 21:00:47

2xer játszunk mi a kis volánal,nyernek ök és a stelinek game over:)))

Da-weed 2012.01.06. 21:02:04

@gogosz: ilyen nick-kel mi? =D
Egyébként a szezon elején sokak által lesajnált Bukarest minő meglepetéseket okoz a végére. =) Ez a végjáték nem volt gyönge, remélem felbukkan majd neten valami összefoglaló videó!

Theutus 2012.01.07. 00:18:00

a Farmnak sztem zűrösebb meccsei vannak, mint a Stelinek
kíváncsi leszek a végjátékra

Theutus 2012.01.07. 00:33:03

@centreville:
1. Gergely Zsombor 139 Újpesti TE
2. Schellin Linus 112 FTC
3. Bonar Joshua 112 Miskolc
4. Lindgren Alfred 103 Miskolc
5. Gergely Csaba 90 Újpesti TE
6. Lusneac Nicusor 86 Steaua
7. Varga Milán 84 Brasov
8. Jarabek Jan 82 Miskolc
9. Popovics Patrik 81 Miskolc
10. Filip Richard 78 Brasov
a legtöbb büntetéspercet szerzett játékosok listája
elég sok miskolcit vélek felfedezni közöttük, szóval a sepregetést mindig otthon kell kezdeni

Xardas 2012.01.07. 01:00:59

@Theutus: Psszt! Már alszik. Gondolom az ápolók telenyomták koktéllal :)

Theutus 2012.01.07. 01:27:44

@Xardas: jobb meginni egy koktélt,
mint kinyalni a bobtailt:)

a. Bárd 2012.01.07. 04:10:22

@Theutus: Tehát Bonar akkora tufa, mint Schellin?

Hát én egész éjjel ittam, most jó erre hazaérkezni? Most kinél kell reklamálni?
A viccet félretéve semmi bajom se a miskolciakkal, se a szurkolóikkal (többségében). Sőt, az összes ellenféllel összehasonlítva ők a legkorrektebbek, mondjuk itt sokat nyomnak a latba leonovék és moszkvicsék (a névsor folytatható eszelékkel, stb)... Tehát előre az elődöntőért!!!
És persze vesszenek a fikázók :D

Lazlee 2012.01.07. 07:20:37

@leonov: nem az ingerküszöbömet haladja meg.
csak szerintem kibaszott szánalmas ilyeneket kívánni, mondani, netkeménynek lenni.

a sajátjaink közül is ki fogom törölni.

azért egy emberi színvonalat lépjünk már meg..!

leonov 2012.01.07. 08:53:45

@Lazlee: Neked vannak sajátjaid?

Szerintem meg ne törülgess csak azért, mert a te ingerküszöbödet veri Vijja kommentstílusa.

Raon 2012.01.07. 09:42:12

@Lazlee: én komolyan nem értem, mi olyan bonyolult ebben.
Ha valami túlmegy a határon, szólsz az ILLETŐNEK, UDVARIASAN, hogy figyelj, ez itt egy figyelmeztetés, ezt légyszíves ne csináld, különben kénytelen leszel moderálni. Ha ezekután sem hagyja abba az illető, akkor jöhet a moderálás. Ez így korrekt.

Ha ez neked nem megy, akkor ne moderálj.
Ha úgy érzed, hogy a személyes ingerküszöböd alapján akarnál moderálni, akkor ne moderálj.
Miután ezt nem először írtam így le, foglaltam össze, ha úgy érzed, hogy ennek ellenére mégis inkább az a buli, hogy nekem kezdesz üzengetni ide a közösbe, akkor inkább egyszer se moderálj erre se válaszolj.

peterszky 2012.01.07. 10:22:44

@Theutus: Csak a körülmények áldozatai, meg ez statisztika, nem mond semmit.

:)

gogosz 2012.01.07. 10:37:01

@Raon: @leonov: @Lazlee: Azért kezdtek nagyon komolytalanná válni ezzel a közösben történő moderátori "egyeztetéseitekkel". Ha az a cél, hogy a tekintélyeteket leromboljátok, akkor nagyon jó úton haladtok. Abba a mélységbe meg bele se süllyedjünk, hogy ki kezdte, ki folytatta.

a. Bárd 2012.01.07. 11:02:46

le kéne szoknom a hajnali kommentekről... Nem jó másnap visszaolvasni :)

Raon 2012.01.07. 11:26:30

@a. Bárd: szerintem teljesen jól megvan bennük azaz ösztönös lendület, amelyek a szukolói lét velejét jelentik. :)

@gogosz: szvsz nem létezik az a fajta tekintély, amire gondolsz - így nincs is mit lerombolni. Abban mondjuk teljesen igazat adok, hogy ennek nem így kellene működnie.

a. Bárd 2012.01.07. 11:36:57

@Raon: a törlést köszi :)

zsozsi68 2012.01.07. 11:55:31

Egy ilyen meccs után ( úgy, hogy nem láttam ) semmi keresnivalónk az elődöntőben.:-( Ha mégis odajutunk az bőven a csoda kategória. 1 perc alatt 8-5-ről elbukni legalább annyira az edző felelőssége mint a csapaté.

Jégkorong 2012.01.07. 12:21:23

Hány mérkőzését láttad a farmnak ? Tudtad azt, hogy az elmúlt hónapokban több hátvéd is sérült, korábban több mérkőzésen Joci a felnőttnél volt ? Van itt még más is, csak neked is ki kellene jönni legalább a hazai mérkőzésekre. Te lennél a 124-ik szurkoló a rolbásokkal, jegyszedőkkel, elleszurkerekkel, büfésekkel, zsűrivel, orvossal, bíróval, takarítóval együtt. Amennyiben mégis ott lesznek a srácok, akkor az nem a csodának, hanem a teljes csapatnak lesz köszönhető; igaz, erre nem sok esélyt látok. Te is a Stelinek szurkolsz valami okból kifolyólag ? Ők a 30 mérkőzés alapján megérdemlik ?

Theutus 2012.01.07. 13:05:27

@peterszky:minden statisztika jó valamire:)
pl. megmutatja, hogy Linus semmivel sem rosszabb a deákné vásznánál:P

Uteapu 2012.01.07. 13:47:56

No igen. Lehet(?) így is, meg ahogy Raon tette 09. 42 nél.

Jégkorong 2012.01.07. 13:51:42

@trollfeeder: "Vissza az agarakkal"... Ne idegesítsd te is már a Stelinek is drukkoló embertársunkat.

Raon 2012.01.07. 13:55:59

@trollfeeder: elnézést, de ez azért már itt sem fér bele. A véleményed tiszteletben tartjuk, de próbáld meg elfogadható stílusban közülni. Köszi.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2012.01.07. 13:59:26

@Jégkorong: Mélységesen egyetértek. Annyit fűznék még hozzá, hogy bakáéknál azért feltűnt pár ámerikás név is az utóbbi időben, és ez nagyjából egybeesett a kupagyőzelmükkel, és a MOL alapszakasz hajrával. Az, hogy a Steli feljött, több botlás következménye: Csíkszereda, Dab (2x), Miskolc, Brassó (2x), Fradi, Újpest (2x) is hagyott Bukarestben pontot; valamint Brassóban és Újpesten is kétszer nyertek katonáék. A Kisvolán pedig ez alapján nem a Steli ellen szerepelt eredménytelenül.

Raon 2012.01.07. 14:05:56

@Jégkorong: szerintem hagyd, úgy is el lettünk könyvelne azoknak, akik a szezon elején a bronzról csipogtak, most meg jól elhalkultak a végére. Ez nem volt egy jó szezon a Kisvolánnak, a rengeteg sérülés, Ebel padozás és a rutinhiánnyal elveszített, amúgy már megnyert meccsek szépen szertefoszlatták az álmainkat. A társaság ereje ettől függetlenül megvan: ha megfigyeled, ezt azért ma már a riválisok szurkolói is elismerik. A védekezésen kellene majd csiszolni a jövőben, mert ez a negyedik legtöbb lőtt gól a ligában ilyen fiatal srácoktól szerintem remek mutató, de nagyon sokat kaptunk mellette. Viszont abban biztos vagyok, hogy az idei szezonnak is meglesz a maga haszna, és ez a csapat sokkal többre lesz hivatott, ha kicsit ki is jön a lépés nekik. Képzeld, akkor milyen kommentek lesznek majd itt. :)

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2012.01.07. 14:09:17

@Lazlee: @Uteapu: @Jégkorong: @Raon: Ezek szerint a "kibaszott szánalmas" belefér.

Raon 2012.01.07. 14:11:55

@trollfeeder: hol látsz te ilyet? Nálam ez sem fér bele - ha volt ilyen, akkor csak elkerülte a figyelmem.

Raon 2012.01.07. 14:14:16

@Raon: ja megvan. Nos, moderátorok nem szokták törölni egymást - igaz, általában erre nincs is szükség. Viszont mivel nem hagytam reakció nélkül a dolgot, azt igazán nem mondhatod, hogy nekem az "belefért".

Jégkorong 2012.01.07. 14:34:16

@trollfeeder: A tegnapi napom felemásra sikeredett és az egyik szemem sír, a másik nevet. Kedvenceim nyertek Karcfalván, szimpatizánsaim pedig elbuktak a fővárosban. Olvasva a mérkőzésekkel kapcsolatos kommenteket arra a következtetésre jutottam, hogy néhány személynél az ellenszenv nem hagyott alább, megy a gyűlölködés továbbra is; egyesek „kiteljesednek mások szerencsétlen helyzetén”, látatlanban fogalmaznak meg gondolatokat, amelyek nem biztos, hogy valósak. Kezdem azt hinni, hogy nem ellenfelek, hanem ellenségek vagyunk. Ezeket nem a sértődöttség mondatja velem. Tudom, akkor nem kell olvasni, írni. Igen, ez is egy megoldás. A kérdésem, miért nem hagy lennebb néhányunkban a „gyűlölet” ? Nem tudunk sértő jelzők használata nélkül beszélgetni ? Nincs igény minden körülmények között a normális párbeszédre ?

zsozsi68 2012.01.07. 14:37:38

@Jégkorong: Igaz, hogy nem volt címzés, de magamra vettem a hszedet. Hirtelen felindulásból írtam, megkövetem, akinek a becsületébe gázoltam. Bocs, hogy nem tudok a Farm meccseken is ott lenni, én már csak ilyen divatdrukker vagyok aki csak a EBEL-csapatéira jut ki. A Steuának meg szurkol a t.k.m, ezért a feltételezésért nekem kéne megsértődnöm...

Uteapu 2012.01.07. 14:39:51

@Raon: Mintha mostanában, kicsit érzékenyebben reagálnál dolgokra. Vagy csak én látom így?
Hogy milyen kommentek lennének itt, a kis Volánnal kapcsolatban, adott esetben? Szerintem nagyon pozitívak. A normálisabbaknál. Még a részemről is.

Tillasz 2012.01.07. 14:50:07

@Jégkorong:
Azért én csak megkérdezem.
Hogy tud egy csapat az utolsó percben 39(!) mp alatt 3(!) gólt kapni, így elbukni egy 3 gólos előnyt?
Persze ehhez még annyit, hogy nem volt hátrányban.
Én elég öreg vagyok már, hogy ne higyjek a mesében!
Ad erre majd választ valaki? Esetleg Brunya?

Jégkorong 2012.01.07. 15:01:16

@Raon: „szerintem hagyd, úgy is el lettünk könyvelne azoknak, akik a szezon elején a bronzról csipogtak, most meg jól elhalkultak a végére.” – láthatod te is, hogy lentebb hagytam, csak időnként írok a „jóindulatú” beírások, a helyenként feltűnő „szlengek, jelzők, szinonimák” miatt.

„Ez nem volt egy jó szezon a Kisvolánnak, a rengeteg sérülés, Ebel padozás és a rutinhiánnyal elveszített, amúgy már megnyert meccsek szépen szertefoszlatták az álmainkat.” – ennyi pontot a farm nem szerzett a MOL-ban, mint idén – remélem nem tévedek -. A játékosok álmai nagyon kevés személyt érdekelnek, nagy az érdektelenség minden szinten a csapat iránt. Tudom, szurkolóként nem lehet heti 5 mérkőzésre kimenni, nem fér bele időben, de nyomasztó az” üres” hazai lelátó látványa évek óta a srácoknak is – néhány ritka kivételtől eltekintve-.

„A társaság ereje ettől függetlenül megvan: ha megfigyeled, ezt azért ma már a riválisok szurkolói is elismerik.” – igen, vannak akik értékelik a fiatal csapat által látott teljesítményt, de a látatlanban alkotott vélemények ellenszenvről tanúskodnak.

„A védekezésen kellene majd csiszolni a jövőben, mert ez a negyedik legtöbb lőtt gól a ligában ilyen fiatal srácoktól szerintem remek mutató, de nagyon sokat kaptunk mellette.” – az elmúlt hónapokban négy/három/kettő csatárunk játszik hátvédet, Joci sem volt közel egy hónapig, nem teljes a csapat hónapok óta. Ezek tudatában kell „véleményt formálni” a mostoha fiatalokról.

„Viszont abban biztos vagyok, hogy az idei szezonnak is meglesz a maga haszna, és ez a csapat sokkal többre lesz hivatott, ha kicsit ki is jön a lépés nekik.” – legyen igazad, de a jövőt illetően csapatként szkeptikus vagyok.

„Képzeld, akkor milyen kommentek lesznek majd itt. :)” – adott esetekben folytatódhat a „pocskondiázás”, és lehet néhány „elismerés”.

Jégkorong 2012.01.07. 15:12:20

@zsozsi68: „Igaz, hogy nem volt címzés, de magamra vettem a hszedet.” – neked szántam, csak elb@szt@m, a címzett lemaradt.

„Hirtelen felindulásból írtam” – nem vagy az első, sem az utolsó. OK minden.

„megkövetem, akinek a becsületébe gázoltam.” – nem szükséges, mindenkinek van rossz pillanata, napja.

„Bocs, hogy nem tudok a Farm meccseken is ott lenni, én már csak ilyen divatdrukker vagyok aki csak a EBEL-csapatéira jut ki.” – én mindenkit megértek, téged is. Csak az árvák „egyedül” vannak, jó lenne, ha éreznék, hogy valakik szorítanak értük, ne add Isten, szurkolnak nekik. Minden nap nem vasárnap, tudom ezt is; semmi baj.

„A Steuának meg szurkol a t.k.m, ezért a feltételezésért nekem kéne megsértődnöm...” – nem kell megsértődnöd, nem feltételeztem, csupán kérdeztem.

Jégkorong 2012.01.07. 15:26:49

@Tillasz: ”Hogy tud egy csapat az utolsó percben 39(!) mp alatt 3(!) gólt kapni, így elbukni egy 3 gólos előnyt?” – a tegnap esti mérkőzést nem láttam, halvány fingom nincs, hogy mi történt. ( Én már láttam csapatot 17,2 mp alatt két gólt és 24,4 mp alatt hármat lőni. )

”Én elég öreg vagyok már, hogy ne higyjek a mesében!” – bizonyára kellene értenem azt, amire gondolsz, de nem megy. ( Remélem ismersz annyira a blogról, hogy nem szoktam mesélni, legfentebb másként látok adott szituációkat. )

”Ad erre majd választ valaki?” – én nem tudok.

„Esetleg Brunya?” – Joci volt a kapus Bukarestben, Brunya pénteken Fehérváron védett.

Tillasz 2012.01.07. 16:00:15

@Jégkorong:
Én is láttam, de mondjuk szuperminiben, vagy még anno KÁ Dunaferrje ellen. Nem egy olyan csapattól, amelyik 2-0-ról megfordítja a mérkőzést 5-2-re ,majd 8-5-re!
Amúgy megnéztem a jégen lévők listáját. Az nem tűnt fel senkinek, hogy a Volánban nincs 14-es, 19-es számú játékos?
Nem bántani akarom a társaságot, mert nem tudom mi történhetett. Ebben az évben tényleg jól játszottak, de ezen a meccsen sokat veszítettek. Nem tudom az okát és ez zavar. A jégen lévők közül 2-en nem voltak valamelyik korosztályos válogatott tagjai.
11 (!) játékos volt ott volt a donyecki U20-as VB-én!
Amúgy tudom, hogy nem Brunya védett, őt néztem a Graz ellen a Sport Klub-on.

a. Bárd 2012.01.07. 16:26:21

@trollfeeder: Sztem az rossz példa. Hazai pályán kapott ki a Volán az Újpest ellen a harmadik meccsen, így totál semmi értelme.

Akkor már egy idegenbeli meccset adott volna el, nem a saját szurkolói előtt teszi. Meg is lett volna a lehetősége, hisz a második meccsen 3-2-re mentek a lilák két harmad után, csak a Volán fordított. Itt bizony az Újpest "izomból" behúzott egy meccset

Jégkorong 2012.01.07. 16:42:04

@Tillasz: „Én is láttam, de mondjuk szuperminiben, vagy még anno KÁ Dunaferrje ellen. Nem egy olyan csapattól, amelyik 2-0-ról megfordítja a mérkőzést 5-2-re ,majd 8-5-re!” – én felnőttben (is) láttam; igaz csak a 24,4 mp lőtt góloknál fordult meg az eredmény.

„Amúgy megnéztem a jégen lévők listáját. Az nem tűnt fel senkinek, hogy a Volánban nincs 14-es, 19-es számú játékos?” – miután vannak olyanok, akik elajándékozzák, vagy nem viszik magukkal a mezüket, nem az első alkalom. ( Jó, hogy volt legalább mezük a zakó mellé. )

„Nem bántani akarom a társaságot, mert nem tudom mi történhetett.” – tudom, megismertelek a blogról.

„Ebben az évben tényleg jól játszottak…” – örülök, hogy így látod, de nem mindig.

„de ezen a meccsen sokat veszítettek.” – igazad van ! ( De nem csak ezen a mérkőzésen….)

„Nem tudom az okát és ez zavar.” – én sem tudom. A tévedéseknek ára van, most is fizettek…

„A jégen lévők közül 2-en nem voltak valamelyik korosztályos válogatott tagjai.
11 (!) játékos volt ott volt a donyecki U20-as VB-én!” – rosszmájú vagyok, kimondom: meg is buktak, mint Rottenbiller, nem jutott fel a csapat ( a kiesés szele is meglegyintette őket ).

Lazlee 2012.01.07. 17:58:50

@Tillasz: nekem az is furcsa, hogy nem kértek időt...

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2012.01.08. 11:58:58

@gogosz: ugy, h jelzem van egy kulon szerkesztoi poszt erre ;)
süti beállítások módosítása