Fehérvár-Znojmo 4-1 2011.12.26. 23:42 Hblog
Fehérvár-Znojmo 4-1
2011.12.27. 02:20: Vincenzo90
26 komment
Címkék: fehérvár alba volán ebel znojmo
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr83497983
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
DominiKing 2011.12.27. 09:59:34
- Van egy újabb "Szuper" kapusunk, van egy csapatunk akik megalkuvás nélkül mindig győzelemre törnek, és ha még sem, akkor van egy edzőnk, aki erre emlékezteti őket.
Mi ez ha nem a "cunami" hatás!
- A más csapatok közti pontleadásos összeesküvés elmélet pedig a tegnapi eredmények ismeretében megbukott.
- A székely mammut mez pedig mindent visz, még kapusLacin is sokat javított.
Hajrá AV19! Hajrá Magyar Hoki!
Mi ez ha nem a "cunami" hatás!
- A más csapatok közti pontleadásos összeesküvés elmélet pedig a tegnapi eredmények ismeretében megbukott.
- A székely mammut mez pedig mindent visz, még kapusLacin is sokat javított.
Hajrá AV19! Hajrá Magyar Hoki!
Kegyetlen 2011.12.27. 10:28:01
gratulálok a győzelemhez! de azt a kib.szott emberelőnyt és a pattintott lövést szíveskedjenek már gyakorolni. a védők főleg az utóbbit, mert egyet sem láttunk tegnap tőlük...
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2011.12.27. 12:22:53
@DominiKing: A pontleadós teóriáról korai lenne állítani bármit is. Egyelőre az osztrákok idén presztízs meccseknek tekintették az egymás elleni összecsapásokat is - szerencsére. Főleg az utánpótlást nevelő és a pénzes csapatok mérkőzései lettek kiélezettek. Az is versenyre sarkallja őket, hogy idén a medvék lehengerlők, a gyíkok is feljöttek, és mi is lőtávon belül vagyunk. A cseh sasok se vallotak szégyent. Egyedül a szlovén Dab bukdácsol, de szerintem ők már a légiósbotrány óta a középszakaszra fókuszálnak.
cimbitom 2011.12.27. 13:13:23
@trollfeeder: Az utolsó kör előtt ( ahol mi már nem játszunk), meg kell legyen a biztos 6. hely, mert ott ügyeskedhetnek a többiek.
Még az is döntő lehet, hogy a már szinte biztos első Linz, és a már valószínűleg lemaradó Jese mennyit enged a többieknek.
8-án Linzben kellene a pontszerzés.... ( ők utánunk még játszanak a Villach és a Bécs ellen)
Még az is döntő lehet, hogy a már szinte biztos első Linz, és a már valószínűleg lemaradó Jese mennyit enged a többieknek.
8-án Linzben kellene a pontszerzés.... ( ők utánunk még játszanak a Villach és a Bécs ellen)
zsozsi68 2011.12.27. 13:41:28
@cimbitom: Érdekes gondolat, nekem ez még korai, de tényleg lehetnek olyan körbeverések ( akár szándékosan, akár nem ), amik + v. - irányba befolyásolhatják a végső helyünket. Ehhez mondjuk nekünk is meg kell tennünk minden tőlünk telhetőt...
Erick Mouth 2011.12.27. 14:45:42
@cimbitom: @zsozsi68:@Kegyetlen:
ismervén a korábbi évek "körbeveréseit" most sem lesz ez másképp. Külön szerencsétlen dolog, hogy az utolsó fordulóban már nem játszik a Fehérvár. Az előnyös szituációk valóban vérszegények voltak legutoljára, remélem ez is csak javulni fog. És nagyrészt a lövésből lesz gól (mégha a Zojmo ellen nem is volt ez igaz...), tüzelni kell ahonnan csak lehet!!!
ismervén a korábbi évek "körbeveréseit" most sem lesz ez másképp. Külön szerencsétlen dolog, hogy az utolsó fordulóban már nem játszik a Fehérvár. Az előnyös szituációk valóban vérszegények voltak legutoljára, remélem ez is csak javulni fog. És nagyrészt a lövésből lesz gól (mégha a Zojmo ellen nem is volt ez igaz...), tüzelni kell ahonnan csak lehet!!!
miki78 2011.12.27. 15:31:31
@cimbitom: @zsozsi68: @Erick Mouth: Szerintem mi ne szóljunk semmit, mert ha nem csal az emlékezetem (márpedig most nem csal), akkor mi is "ügyeskedtünk" egyszer (pontosabban ügyetlenkedtünk) Zágrábban az utolsó meccsen... Talán annyira még senki nem akart gólt kapni, mint mi ott.. :/
cimbitom 2011.12.27. 15:39:30
@miki78: Jogos..... sajnos
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2011.12.27. 17:43:12
@miki78: Azzal lettünk hatodikak. A Zágráb meg nem győzte feltolni Hetényi statját.. :)
miki78 2011.12.27. 18:02:01
@trollfeeder: Ja, mert csak neki nem szóltak, h gólt kéne kapni... Ackerströmék nem győztek jobbnál jobb passzokkal tömni a horvátokat :)
predátor 2011.12.27. 21:33:57
Először is Gratulálok a CSAPATNAK) az eredményhez és a jó mérkőzéshez, melyet szívos küzdelemben, szép lőt gólokkal nyert meg. Továbbá gratulálok Bálizs Bencének a mérkőzésen mutatott teljesítményéhez, nagyszerüen, magabiztossan és bravúrosan védett. Bebizonyította a kritizáló szurkolóknak, hogy tud Ő EBEL szinten védeni és a csapatnak hátulról tartást biztosítani. Sok szurkoló kritizálta, hogy amikor védett az idei évadban az EBEL meccseken a legtöbb mérközésen nem védett jól és miatta vesztett a csapat, de ezek a szurkolók elfelejtik, hogy Munrónak, Satosarinak és Hetényinek is voltak olyan mérközéseik, amikor több hibát követtek el, nem védtek jól és rajtuk is elmentek meccsek. A tegnapi mérközésén a csapat sok szép gólt is lőt, ezért dicséret illeti őket, továbbá azért, mert a Zágreb elleni meccsel ellentétben jobban használták ki a helyzeteket. Továbbá gratulálok a jó védekezéshez, mert most sokkal összeszedetteb volt mint az előző mérközéseken, és nem követtünk el akkora, híbákat, melyekkel az ellenfélnek ajándékoztunk, helyzeteket és gólokat.
predátor 2011.12.27. 23:59:24
@Kegyetlen: @zsozsi68: @cimbitom: @Erick Mouth: Egyetértek, hát igen félő, hogy az osztrákok leadják a pontokat a végén egymásnak, és valóban az nagy hátrány, hogy a Volán az utolsó fordulóban lesz szabadnapos. Ezt a helyzetet, megelőzhettük volna, hogy a már megnyert ( nagy előnyben) lévő meccseinket (Linz), behuztuk volna és nem bukjuk el, továbbá a Zágreb és a Villach elleni utóbbi két haza meccsünket, melyeken sokkal jobban játszottunk az ellenfeleknél, csak nem lőtük be a ziccereinket, valamint megajándékoztuk az ellenfeleinket a kapítális védelmi híbáinkal, amelyekkel elbuktuk ezeket a meccseket. Ezzel a hiányzó 7 ponttal, már páholyban lehetnénk, messze rájátszás jelentő helyen és már nem is kellene izgulnunk a hátralévő mérkőzéseken, de így elég necces lesz a 6 közé kerülés, eléggé kaparnunk kell ezért, és főleg a hátra lévő hazai meccseinket kötelező lesz hozni, valamint főleg az Olimpia, Villch, Vienna elleni 4 pontos meccseket. Az emberelőnyős és hátrányos játékunk tényleg nem az igazi az utóbbi időben a Villach és a Zágreb elleni meccseket is megnyerhettük volna, ha ezek jobban működnek. A Zojmo elleni sem volt az igazi, de ezen legalább szereztünk 2 emberelőnyös és 1 emberhátrányos gólt, erre nem lehet panasz, még ha a felálás, nem mindig sikerül, és kevés a kapura lővés. A Zágreb-i meccsel kapcsolatban az egyik kommentelő, meg volt győzödve, hogy Kovács Csabika adta el a korondot a 2 kapott gólunk előtt, és Őt híbáztatta, de meg kell Őt védenem, mert a meccset többször is megnéztem a Sport Klub ismétlésében, és ezen jól látszik, hogy Láda passzolta oda a korongot a Zágrábi gólszerzőnek.
Egy másik kommenttel kapcsolatban is lenne véleményem, bár nagyon szeretem Godó és Vas Marci játékát és de az utóbbi időben valahogy nem igazán megy nekik a játék és a helyzetkihasználás, ez meglátszik a +/- mutatójukon (Godó -9,Vas -6,) ponton állnak. És akárki akármit is állít megnéztem, és utánna számoltam, csak az EQ gólokat, tehát egyenlő létszámnál kapott és lőt gólokat számolják bele. Ez sajnos elég gyenge az első sor két meghatározó, rutinos játékosától, mert még a sortársuk Sofi is +3 ponton áll. Még a harmadik soros sokat kritizált Kovács Csabi és Sikrcin is +5,+6 ponton állnak, tehát kevesebb gólt kapnak, mint amenyit lő a soruk egyenlő létszámnál. Nagyon tisztelem Kevin Primeau edzőt, de szerintem az ember hátrányos védekezés esetén én több lehetőséget adnék a 4 soros játékosoknak (Magosinak, Tóth A., Ládának), mert már több mérkőzésen azt láttam, hogy Godóék a védekezés során le vannak lassulva beállnak a rombusz alakzatba és szinte alig mozognak, így nagyban hozzájárulnak, hogy az ellenfél több variációs helyzetet alakítson kí és több lövést ereszen meg a kapunkra. Tudom nem vagyok edző, csak egy szurkoló, de úgy érzem lehet, hogy a fiatalok több mozgással jobban megdolgozhatnák, megzavarhatnák az ellenfelet a játékukban, mint ahogy tapasztalhattam több mérközésen az ellenfelek részéről. Továbbá Gogóék nem lennének úgy kifacsarva, többet pihennének és ennek következtében frissebbek lennének 5-5 ellen, valamint emberelőnyben is, és ennek következtében janulhatna az eredményességük, és a +/- mutatóban is jobban állnának. Remélem az edzők, és a tanácsadók is olvassák a kommenteket, és a jó szurkolói ötleteket esetleg figyelembe veszik és ha esetleg jónak, vagy kípróbálhatónak találják kisérletezhetnek vele. Remélem amit most leírtam mások nem találják okoskodásnak, csak a véleményemet írtam le, és esetleg ezzel is segíthetek a csapaton, hogy minél jobb eredményt érjen el. HAJRÁ VOLÁN!!
Egy másik kommenttel kapcsolatban is lenne véleményem, bár nagyon szeretem Godó és Vas Marci játékát és de az utóbbi időben valahogy nem igazán megy nekik a játék és a helyzetkihasználás, ez meglátszik a +/- mutatójukon (Godó -9,Vas -6,) ponton állnak. És akárki akármit is állít megnéztem, és utánna számoltam, csak az EQ gólokat, tehát egyenlő létszámnál kapott és lőt gólokat számolják bele. Ez sajnos elég gyenge az első sor két meghatározó, rutinos játékosától, mert még a sortársuk Sofi is +3 ponton áll. Még a harmadik soros sokat kritizált Kovács Csabi és Sikrcin is +5,+6 ponton állnak, tehát kevesebb gólt kapnak, mint amenyit lő a soruk egyenlő létszámnál. Nagyon tisztelem Kevin Primeau edzőt, de szerintem az ember hátrányos védekezés esetén én több lehetőséget adnék a 4 soros játékosoknak (Magosinak, Tóth A., Ládának), mert már több mérkőzésen azt láttam, hogy Godóék a védekezés során le vannak lassulva beállnak a rombusz alakzatba és szinte alig mozognak, így nagyban hozzájárulnak, hogy az ellenfél több variációs helyzetet alakítson kí és több lövést ereszen meg a kapunkra. Tudom nem vagyok edző, csak egy szurkoló, de úgy érzem lehet, hogy a fiatalok több mozgással jobban megdolgozhatnák, megzavarhatnák az ellenfelet a játékukban, mint ahogy tapasztalhattam több mérközésen az ellenfelek részéről. Továbbá Gogóék nem lennének úgy kifacsarva, többet pihennének és ennek következtében frissebbek lennének 5-5 ellen, valamint emberelőnyben is, és ennek következtében janulhatna az eredményességük, és a +/- mutatóban is jobban állnának. Remélem az edzők, és a tanácsadók is olvassák a kommenteket, és a jó szurkolói ötleteket esetleg figyelembe veszik és ha esetleg jónak, vagy kípróbálhatónak találják kisérletezhetnek vele. Remélem amit most leírtam mások nem találják okoskodásnak, csak a véleményemet írtam le, és esetleg ezzel is segíthetek a csapaton, hogy minél jobb eredményt érjen el. HAJRÁ VOLÁN!!
cimbitom 2011.12.28. 00:17:23
@predátor: Pár hete ugyanezt mondtam, hogy nem Godóékat kéne erőltetni hátrányban, hiszen egy "passzkirály" a legnagyobb erényét hogyan tudná csillogtatni, ha ilyenkor nincs is nálunk a korong. (és valóban, többet tudna rápihenni az 5 vs 5 játékra). Nekem is jobban tetszik Benk, Sikorcin, Sofi védekezési stílusa: már a korongátvételre kispriccelnek az ellenre.... Pont látjuk, hogy a többi csapatokban milyen jól lövő védők vannak, ilyenkor szerintem nem elég a rombusz alakzat felvétele. Ellenünk bőven a kékvonalon belül igazgatják a korongot, míg minket szinte kiszorítanak a vonalon túlra, és max 2 lövésünk van egy előny alatt.
Érdekesség, hogy a második helyezett Salzburgnál alig van pluszos játékos a +/- mutató szerint ( a legjobbjuk is +4-es). Ebből is látszik, hogy a speciális játékhelyzetek döntőek lehetnek, hiába vagyunk jók egyenlő létszámnál....
Érdekesség, hogy a második helyezett Salzburgnál alig van pluszos játékos a +/- mutató szerint ( a legjobbjuk is +4-es). Ebből is látszik, hogy a speciális játékhelyzetek döntőek lehetnek, hiába vagyunk jók egyenlő létszámnál....
Voitih 2011.12.28. 08:03:18
@predátor: Így van, mindenki a Volánt akarja kiejteni a 1-6-ból. Muhaha..
miki78 2011.12.28. 10:14:17
Nem kell aggódni!
Lesz még 4 hazai, ami mind nyehető + Zágrábban és Villachban is szerzhető pont. Az utolsó meccsünk pedig Bécsben lesz, ott leszünk 500-an és kiszurkoljuk! :)
Lesz még 4 hazai, ami mind nyehető + Zágrábban és Villachban is szerzhető pont. Az utolsó meccsünk pedig Bécsben lesz, ott leszünk 500-an és kiszurkoljuk! :)
benő19 2011.12.28. 10:26:13
@predátor: Még jó, hogy ilyen röviden, tömören fogalmazol. Egészen biztos, hogy Te és hasonló szurkolói kommentek segítenek a csapaton.... Ez ugye a hét vicce volt? Míg Te a medvék elleni meccs védőbeszédét tartod a csapat már a "tehenek" ellen hangol. A jövő kell, hogy motiváljon....mint pl miki78 hozzászólása!
zsozsi68 2011.12.28. 14:38:59
@Voitih: Nem a Volánt ki-, hanem a Viennát meg a Villachot be. Muhaha
Zergling 2011.12.28. 16:32:08
@predátor: nyilván buktunk el meccseket előnyből, de hátrányból is sokat felhoztunk.
Szerintem is előre kell tekintenünk; ha jól megfogjuk a hátralévő meccseket, nem lesz gond.
Apropó, Joe esetleges visszatéréséről van már valami hír?
Szerintem is előre kell tekintenünk; ha jól megfogjuk a hátralévő meccseket, nem lesz gond.
Apropó, Joe esetleges visszatéréséről van már valami hír?
Voitih 2011.12.28. 17:57:56
@zsozsi68: A Villach-Bécs meccsen is le lehetett volna adni, meg a KAC-Linzen is. Meg az osztrákok nagyon szeretik egymást, nyilván nem cinkelné senki a Bécset, ha nem jutna az első hatba.. Ez nem jó út, nekünk magunkkal kell foglalkozni.
predátor 2011.12.28. 23:24:31
@cimbitom: Teljes mértékben egyetértek veled ebben a dologban.
@benő19: Azt tudom, hogy egy kicsit hosszúra sikerült a kifejtésem (hozzá szólásom), de valakinek aki kritizált egyes játékosokat, csak felhívtam a figyelmét a tényekre, lehet ez valakit zavar. A hozzászólásod második részével egyetértek, hogy előre kell tekinteni következő meccsekre "miki78" nak igaza van, ezek a meccsek nyerhetők, de a csapatnak megfelelően kell koncentrálni a hátra lévő mérkőzéseken az elejétől a végéig és jól kell védekezés, mert ez minden győzelem alapja. @Voitih: Úgy látom, hogy te egy kárőrvendő ember vagy azt szeretnéd, hogy a Volán ne kerüljőn be az első 6 közé.
@zsozsi68: Ez egy jó és tökéletes válasz volt "Voittih" nek.
@benő19: Azt tudom, hogy egy kicsit hosszúra sikerült a kifejtésem (hozzá szólásom), de valakinek aki kritizált egyes játékosokat, csak felhívtam a figyelmét a tényekre, lehet ez valakit zavar. A hozzászólásod második részével egyetértek, hogy előre kell tekinteni következő meccsekre "miki78" nak igaza van, ezek a meccsek nyerhetők, de a csapatnak megfelelően kell koncentrálni a hátra lévő mérkőzéseken az elejétől a végéig és jól kell védekezés, mert ez minden győzelem alapja. @Voitih: Úgy látom, hogy te egy kárőrvendő ember vagy azt szeretnéd, hogy a Volán ne kerüljőn be az első 6 közé.
@zsozsi68: Ez egy jó és tökéletes válasz volt "Voittih" nek.
predátor 2011.12.28. 23:33:32
@Zergling: Egyetértünk ebben a témában , igazad van, csak én azt fejtegettem, ha ezek az elhulajtott pontok meglennének, már nem kellene nagyon aggódni, és szétizgulni magunkat a hátralévő meccseken. Sajna én nem hallottam semmi hírt Joe visszatéréséről, de remélem minél előbb felépül, mert nagy szükségünk van rá a hátralévő meccseken a rájátszásba jutásért.
predátor 2011.12.28. 23:59:03
@Voitih: Hát én úgy látom valami nálad nem tiszta, mert a Villach-Bécs meccsel, amelyel példáloztál "zsozsi68" -nak, pont nem igazán vág ide. Ez a két csapat, mért adta volna le egymásnak a pontokat, amikor egymással is vetélkednek, hogy bekerüljenek a 6 közé. A KAC-Linz meccs az már más tészta. De van egy jó példám Salzburg-Villach 1-4 ez furcsa eredmény, ez cinkes. Abban igazad van, hogy nem mással, hanem magunkal kell foglakozni. Őszeszedetten kell játszani, és hozni a hátra lévő meccsekből minől többet, főleg a riválisok ellenieket, mert azok 4 pontosak.
Voitih 2011.12.29. 13:20:06
@predátor: Teljesen tiszta, mindegy, nem értünk egyet, a lényeg, hogy kezünkben a sorsunk. És nálam többet kevesebben járnak idegenben, csak a szurkolás miatt mondom..
hüjeliba 2011.12.29. 14:11:05
Szerintem ez a pontleadás, most nem reális, amíg három nem osztrák van a legjobb hat között nem lehet kivitelezni, a Linz -en kívül mindenkinek kell a pont .. csak akkor tudnának egymásnak segíteni, ha csak egy csapatot kell felhúzni, de most ez visszaüthet. Így ilyen nem lesz.
Ha meglenne a Bulls elleni meccs, akkor megmarad a két és fél fordulónyi előny, így elég lenne a maradék nyolc meccsből hármat nyerni, főleg úgy, hogy abból egy Villacban lesz. Ez kivitelezhető.
Ha meglenne a Bulls elleni meccs, akkor megmarad a két és fél fordulónyi előny, így elég lenne a maradék nyolc meccsből hármat nyerni, főleg úgy, hogy abból egy Villacban lesz. Ez kivitelezhető.
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2011.12.29. 17:41:54
@hüjeliba: Pontosan. Erre a szezonra nem is nagyon volt jellemző. A Linz pedig minél inkább ki akar emelkedni a rájátszásig. Legtöbb légióssal illik neki a szponzorokat kielégíteni.