Románia–Magyarország 4-1 2011.12.16. 19:52 F. Kapus
Románia–Magyarország 4-1
2011.12.16. 20:07: 1885*
87 komment
Címkék: románia válogatott eihc csíkszereda
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr563469384
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
moszkvicssluszkulcs 2011.12.16. 20:08:49
Azt kell mondjam, hogy ez a Volán vége/DAB eleje csapat ma is igen harmatos volt...
Spigott 2011.12.16. 20:15:41
A játékkal szerintem különösebb gond nem volt, a helyzeteket be kellett volna lőni, de ugye nem sikerült... Jahh, az sem nagyon jött be, hogy Bálizst ezeken a meccseken hozzák vissza a játékba, a négyből csak azért két és fél gól az övé, mert egyiknél már jégen sem volt, másiknál meg Láda hibázott nála is nagyobbat. Persze lehet, hogy megint fikázni fogja majd a MOL Ligás játékosokat, mint tegnap, ugyanakkor ma is a "sajátjai" voltak a leggyengébbek. Rendszert nem nagyon láttam a játékunkban, az mondjuk, hogy a hajrában még négy soroztunk, konkrétan meg is mutatta, hogy az edzőnek nem is számított az eredmény, de azért ez így elég kínos volt.
Zsiraf.Remete 2011.12.16. 20:20:49
Szép volt fiuk Székely gyerekek!! Hajrá Magyarok!!
Harcsavadász 2011.12.16. 20:26:00
@Spigott: Egy esetben megbocsátok KP.-nak! Ha nem esünk ki a DIV/A csoportjából. De szerintem most látszik hogy idáig erőn felül teljesítettünk. Egyébként meg pénzkérdés a feljutás, az olaszok és kedves labanc tesóink
is honosítással oldották meg a képességbeli hiányosságaikat. Ha nem megy a "Szlovén" módszer, akkor igazoljunk 6db kanadai hátvédet. Uff, én beszéltem!
is honosítással oldották meg a képességbeli hiányosságaikat. Ha nem megy a "Szlovén" módszer, akkor igazoljunk 6db kanadai hátvédet. Uff, én beszéltem!
veghist 2011.12.16. 20:35:58
@Harcsavadász: " De szerintem most látszik hogy idáig erőn felül teljesítettünk. "
Ne haragudj, de ez ordas f*szség.
Ne haragudj, de ez ordas f*szség.
qwertzuiop05 2011.12.16. 20:46:47
Jó lesz ez áprilisra...
Ljubljanában jön majd az alázás!
Hajrá magyar lyékkorong!
Ljubljanában jön majd az alázás!
Hajrá magyar lyékkorong!
Kegyetlen 2011.12.16. 20:49:20
a szörnyű, hogy idejön a finn C, kínlódva legyűrjük őket a legerősebb csapattal. most meg nem játszik nálunk két és fél sor, és a C csoport ver bennünket. vékony az utánpótlás. vagy, persze ez is lehet, a válogatás nem jó. Bálizs meg...
SportClub 2011.12.16. 20:54:03
Szakmailag nem szándékom a meccsről beszélni, a második harmadtól viszonylag jó volt a tempó, természetesen többet vártunk a magyar válogatottól, de örültünk a székely fiainknak. A vége egy igazi magyar hokiünnep volt, szólt a "Ria-ria Hungária", a "Magyarok!", az "Édesanyám...", és zengett a székely himnusz, hogy repedt szét a csarnok. Óriási vastapsot kaptak a csapatok, majd közös fotót is készítettek:) Jó volt ott lenni. Hajrá székelyek, hajrá magyarok!
Harcsavadász 2011.12.16. 20:54:23
@veghist: Csak a körülményekre, a sportágban jelenlévő pénztömegre, illetve a felnőtt játékosok számára gondoltam. A közeg nagyon nem kedvez egy profi környezet kialakításának.
Kegyetlen 2011.12.16. 20:55:54
egyébként, nincs sok nemzetnek két válogatott hokicsapata. Grat a győzteseknek!
veghist 2011.12.16. 20:56:44
@Harcsavadász: Az a gáz, hogy ez nincs így.
alpec 2011.12.16. 21:06:31
@Kegyetlen:
ha úgy alakul, akkor egy darab ember nem kerül be ebből a csapatból a VB keretbe (be fognak páran, de a játék kedvéért)
Ladányi, Vas M., Sofron - Kovács Cs., Sikorcin, Mihály - Vas J, Bartalis, Kóger - Hári, Fekete, Peterdi, satöbbi.
Ettől függetlenül nagy csalódás nekem ez az összetételű magyar válogatott, sokaktól sokkal többet vártam.
Hajrá!
ha úgy alakul, akkor egy darab ember nem kerül be ebből a csapatból a VB keretbe (be fognak páran, de a játék kedvéért)
Ladányi, Vas M., Sofron - Kovács Cs., Sikorcin, Mihály - Vas J, Bartalis, Kóger - Hári, Fekete, Peterdi, satöbbi.
Ettől függetlenül nagy csalódás nekem ez az összetételű magyar válogatott, sokaktól sokkal többet vártam.
Hajrá!
Rettenet tábornok 2011.12.16. 21:07:05
Spillernek igaza volt, a MOL liga arra jó, hogy felhozzuk a romániai hokit. Más hasznát én sem látom. Azért a vébén minden másképp lesz.
exL:1 2011.12.16. 21:11:08
Nem történt semmi különös,.váratlan és meglepő a tornán,aki mást várt az igencsak optimista.Nagyjából ennyit tud a magyar zsé válogatott.Nem mol ligázok sem ebelezek,mint jópár délutáni kommentelő, mert semmi értelme,itt nem ligák játszottak, hanem a " válogatott"Igaz erősen gyanítható hogy közülük max 3-4ember lesz ott a vb n ,ők is zömmel a 4.sorban.Nekem kissé az a fura hogy a 4.sor megtalálására miért kell 2 tornát beáldozni???.Max annyi jött le Primeaunak a lejátszott 6 meccsből,hogy ha minden kötél szakad Budaira lehet számítani ,és hogy mekkora szakadék van a mostani első vonal,és az utána levő között (grand kanyonnyi,igaz ezt megírtam a lengyel meccs után is,és finoman fogalmazva jópáran nem értettek velem együtt)Tragédia nem történt max a magyar hoki hírneve csorbult kissé,de ezt kiköszörüljük ha a div 1 vb n bent maradunk a felsőházban.
Harcsavadász 2011.12.16. 21:12:27
@veghist: Addig amíg a Ftc-nek egy arab hokiszaktekintély (maffiózó) lehetett a vezére,és a működést napi szinten olyan anomáliák zavarják, amiről elképzelhető hogy nem értesítettek, addig nem tudom miről beszélsz. Azt tudod hogy a "profi" játékosok a fővárosban nevetséges összegért amatőrködnek? Hogy xy edzőnek átutalsz egy kis összeget akkor a csemetéd játszik a MOl ligában...
jacint70 · http://jacint.blog.hu 2011.12.16. 21:13:26
Köszönhetően a Digisport nézőbarát közvetítési politikájának, csak a lengyelek elleni meccset láttam, de úgy érzem, kiderült, hogy a kulcsembereitől "megfosztott" válogatott nem igazán versenyképes...
Gondolom (remélem?) KP nem "hülyült el" egy hét alatt, hanem az volt a cél, hogy ezt kiderítse...
Azért lehet, hogy abba kéne hagyni a kísérletezést a Volán farm (vagyis B) játékosaival, meg a talán öt EBEL meccsen védett kapussal... Hangsúlyozom, nem a játékosokkal van "gondom", csak korainak érzem a válogatottban való szereplésüket...
Gondolom (remélem?) KP nem "hülyült el" egy hét alatt, hanem az volt a cél, hogy ezt kiderítse...
Azért lehet, hogy abba kéne hagyni a kísérletezést a Volán farm (vagyis B) játékosaival, meg a talán öt EBEL meccsen védett kapussal... Hangsúlyozom, nem a játékosokkal van "gondom", csak korainak érzem a válogatottban való szereplésüket...
alpec 2011.12.16. 21:14:09
@1885*: csatársorba? :)
SC4ever 2011.12.16. 21:15:22
@Rettenet tábornok: Igaza lenne, ha:
1. az első három helyből kettőn (I. és III.) nem székelyföldi csapat lenne.
2. az első pont tény, akkor hol mondott igazat a világ legjobb sportkommentátora?
3. A Mol Liga legelső szezonjától igaz az első és második feltevés (I. szezon-két szeredai csapat a döntőben, II. szezon- Final Four döntött, alapszakasz II. hely, III. szezon- első hely, negyedik szezon- jelenleg első hely).
1. az első három helyből kettőn (I. és III.) nem székelyföldi csapat lenne.
2. az első pont tény, akkor hol mondott igazat a világ legjobb sportkommentátora?
3. A Mol Liga legelső szezonjától igaz az első és második feltevés (I. szezon-két szeredai csapat a döntőben, II. szezon- Final Four döntött, alapszakasz II. hely, III. szezon- első hely, negyedik szezon- jelenleg első hely).
veghist 2011.12.16. 21:15:54
@Harcsavadász: Amit írsz, annak semmi köze a körülményekhez vagy az igazolt játékosok számának. Még a pénzhez se igazából.
alpec 2011.12.16. 21:19:57
@SC4ever: ha nem lenne a MOL, akkor nem itt tartana a szeredai jégkorong, ebben egyezzünk meg, a magyar viszont közel itt. A pitsagyenge Steauaval és a többi harmatos harmat sapattal nem lenne túl nagy izgalom pattogtatni a pakkot, arra senki nem költene egy banit sem.
én örvendek, hogy ez nem így van, félreértés ne essék, csak a tények kedvéért :)
Hajrá!
én örvendek, hogy ez nem így van, félreértés ne essék, csak a tények kedvéért :)
Hajrá!
Harcsavadász 2011.12.16. 21:20:33
@SC4ever: Ez mind igaz, csak a székelyföldiek a román válogatottat erősítik.Miért nem a Magyart?
Theutus 2011.12.16. 21:23:48
@Rettenet tábornok: a közös bajnokság színvonalát az erdélyi csapatok inkább emelik, mint lehúzzák
a hazai épkézláb csapatok ellenük legalább tétmeccseket játszhatnak
persze ez igaz fordítva is, tehát valószínűleg az tartja össze a Mol Ligát, hogy mindkét félnek kölcsönösen pozitív
a hazai épkézláb csapatok ellenük legalább tétmeccseket játszhatnak
persze ez igaz fordítva is, tehát valószínűleg az tartja össze a Mol Ligát, hogy mindkét félnek kölcsönösen pozitív
Beethoven 2011.12.16. 21:26:29
áprilisban meglattjuk mire volt jó ez a két felkeszulesi kupa. kevint utána elég piedesztara emelni, vagy lincshangulatot csinálni. Addig tegye a dolgát. vonja le a kovetkezteteseket. bízzunk benne megérte
Rettenet tábornok 2011.12.16. 21:28:05
@SC4ever: Azért ez a sorozat olyan versenyeztetési lehetőséget teremt a romániai kluboknak, ami számukra nagyon is előnyös. Látszik a mai eredményen is. Ahogy nekünk az EBEL javította a lehetőségeinket.
hüjeliba 2011.12.16. 21:28:55
Fájdalom ezt kimondani, de most kezd kiütközni az , hogy a válogatott gerince kiiratkozott, a magyar mezőnyből, akkor ez egy teljesen jó lépés volt hiszen egy ereje teljében lévő garnitúra az EBEL-el megkapta azt a szükséges pluszt gyorsaságban koncentrációban és felelősségben ami a továbblépéshez feltétlenül kellett, és sikeresen átlépte saját árnyékát.
Mára az is világos ,hogy a 2007-09-es DiV1 ben szereplő U20 garnitúra a hazai mezőnyben hiába játszik ma vezető szerepet napi szinten nem a legjobbakkal versenyezve, lassabban fejlődik, és a távolság nem csökken, egyszerűen kimarad egy lépcsőfok. Ha a Volán első sorában "tudjukki" nem futott volna be, ma nem lenne egyetlen olyan játékos sem akit a magyar mezőny nevelt volna éljátékossá.
Ahhoz, hogy ezek a srácok nagy számban képesek legyenek átvenni a stafétát legalább a felkészülési tornákon rájuk kell bízni a vezető szerepet. Ez így van jól.
Mára az is világos ,hogy a 2007-09-es DiV1 ben szereplő U20 garnitúra a hazai mezőnyben hiába játszik ma vezető szerepet napi szinten nem a legjobbakkal versenyezve, lassabban fejlődik, és a távolság nem csökken, egyszerűen kimarad egy lépcsőfok. Ha a Volán első sorában "tudjukki" nem futott volna be, ma nem lenne egyetlen olyan játékos sem akit a magyar mezőny nevelt volna éljátékossá.
Ahhoz, hogy ezek a srácok nagy számban képesek legyenek átvenni a stafétát legalább a felkészülési tornákon rájuk kell bízni a vezető szerepet. Ez így van jól.
bazilika 2011.12.16. 21:34:59
@hüjeliba: latjuk az eredmenyt lesujto
bazilika 2011.12.16. 21:36:32
egy sziv lelek fradi siman nyeri ezt a tornat
noacid 2011.12.16. 21:38:35
@Rettenet tábornok: Sztem Theutus kolléga elég érthetően fogalmazott. A magyar bajnokságban a DAB és Miskolc is érdemi kihívó nélkül maradna. Kölcsönösen előnyős és ezt szimbiózisnak nevezik nem parazitizmusnak
Gaudi 2011.12.16. 21:48:45
Jót tenne a lelkivilágomnak egy kiadós, elemzős, magyarázós cikk a HBlog csapattól.
szekelyszurkolo · http://jegkorong.blog.hu 2011.12.16. 21:50:57
Ami a lenyeg tiz ev mulva senki nem kerdi meg, hogy milyen csapat jatszott!!!- mol ligas vagy ebeles hanem az: 4-1 re nyert a csapat, csak a sajnos nem azt irjak SZEKELYEK-MAGYAROK 4- 1.!!!!!!!!!!!
hüjeliba 2011.12.16. 21:53:20
@bazilika: Tévedés, a helyes hozzáállás az, ha ezek a srácok átérzik ,hogy most Ők a magyar válogatott ,ha csak azt tudják hogy belőlük csak 2-3 ember kell ,hogy meglegyen a létszám, nem fogják úgy odatenni magukat, mint ahogy te ezt elvárnád.
Theutus 2011.12.16. 21:53:36
@szekelyszurkolo: mivel pontosan tudod, hogy mi a helyzet teljesen felesleges ez az önhittség
10 év múlva fellapozza valaki az annaleseket és érdekességképpen megállapítja, hogy egy FELKÉSZÜLÉSI tornán nyertetek
10 év múlva fellapozza valaki az annaleseket és érdekességképpen megállapítja, hogy egy FELKÉSZÜLÉSI tornán nyertetek
Da-weed 2011.12.16. 22:01:04
A Székely All Stars - Magyarország mérkőzést nézve egyik cimbora merészelte azt mondani, hogy nekünk az A-csoportot el kell felejteni. Értelemszerű, hogy ezért kell küzdeni, de a mostani formát látva lehet, hogy igaza van. Mellesleg gratulálok a romániai csapatnak.
Amit láttam (miskolci torna és csíki torna összesítve): biztató jelek mutatkoznak emberkéktől, de a csapat fogalmától ez a gárda (egyelőre) messze van, mint szerzetes farka a szűz p*nától. Ami külön lehangoló, hogy a küzdőszellem, az akarás sem nagyon látszott sok esetben. Sok munka vár még a két vezetőre: Primeau, Szilassy, kapjátok össze magatokat és főleg a csapatot!
Többen mondják, hogy áprilisban más lesz, sőt, minden más lesz. Sajnálom, de nem. Így nem. De ne legyen igazam!
A fradit meg off topikban fényezzük már ennyire kitartóan, mert már mindenki olvasta párszor...
Amit láttam (miskolci torna és csíki torna összesítve): biztató jelek mutatkoznak emberkéktől, de a csapat fogalmától ez a gárda (egyelőre) messze van, mint szerzetes farka a szűz p*nától. Ami külön lehangoló, hogy a küzdőszellem, az akarás sem nagyon látszott sok esetben. Sok munka vár még a két vezetőre: Primeau, Szilassy, kapjátok össze magatokat és főleg a csapatot!
Többen mondják, hogy áprilisban más lesz, sőt, minden más lesz. Sajnálom, de nem. Így nem. De ne legyen igazam!
A fradit meg off topikban fényezzük már ennyire kitartóan, mert már mindenki olvasta párszor...
veghist 2011.12.16. 22:14:17
@bazilika: Muhhahhha.
Zsiraf.Remete 2011.12.16. 22:24:29
@bazilika: egy sziv lelek fradi siman nyeri ezt a tornat
??? a sziv lélek fradidnak a Csikszereda 4 mecsen ütött 24 gólt és 4 et kapot miröl beszélsz ember???
??? a sziv lélek fradidnak a Csikszereda 4 mecsen ütött 24 gólt és 4 et kapot miröl beszélsz ember???
Theutus 2011.12.16. 22:26:07
@Zsiraf.Remete: hagyd már te is lécci, mert tényleg kitiltom a francba, ha még egyszer megszólal
Von Siebenbuergen · http://koszelet.blog.hu/ 2011.12.16. 22:31:38
Bocs, off, tudom, de hátha érdekel valakit.
Január 15-én, Bp-ről Poprád - Ak Barsz meccsre induló autóban van két szabad hely, meccs után jövünk is haza. Ha valakit érdekel, keressen e-mailen: vonsiebenbuergen@index.hu
Január 15-én, Bp-ről Poprád - Ak Barsz meccsre induló autóban van két szabad hely, meccs után jövünk is haza. Ha valakit érdekel, keressen e-mailen: vonsiebenbuergen@index.hu
Buddy Stern · http://stern.blog.hu/ 2011.12.16. 22:43:44
Ez most így jött össze, 10%on játszó magyar "b". Korcsolyázás, játéktudás minimál szinten, úgy látszik senkisem akar válogatott lenni ebből a keretből, pedig 4-5 embernek be kellene vállalni eme nemes feladatot...
lmark2 2011.12.16. 23:33:39
a nyilatkozatokból kiderűlt számomra minden a magyar játékos csak ugy mondta hogy ugy mentek hogy nyernek a székely játékoson meg látszott hogy szívből mondja ugyanezt ők tényleg nyerni akartak ezért nyertek.A másik probléma az számomra ha a felkészülési mecseken nem azok játszanak akik a vb n fognak játszani akkor a vb n 1 összeszokatlan magyar csapat lesz a jol összeszokott erős csapatok ellen. szerintem azért szoktak vb elött válogatott mecset játszani hogy a vb re már azok akik a felkészülési meccsen játszanak a vb re begyakorolt összeszokott társaság legyen. tudom 6 meccsen nem lehet mindent begyakorolni de a 6 meccs több mint a 0 mert az aki a vb játszik nem játszott elötte a felkészülési meccseken.
miki78 2011.12.16. 23:38:54
@lmark2: A Vb-n miért játszana összeszokatlan csapat? A fele heti 3 meccsen együtt játszik + Bartalis-Vas is.
jacint70 · http://jacint.blog.hu 2011.12.16. 23:42:22
@lmark2: Ez csak az "évközi" tornákra igaz, a közvetlen felkészülési meccsekre nem annyira...
OliBLOOD 2011.12.17. 10:59:47
Négy link és egy vaze idézet:
"igazán mulattató volna ebben az általános világvége hangulatban visszakeresni a tavalyi szlovéniai eihc-torna (szoros vereség szlovéniától, még szorosabb ausztriától, győzelem norvégia ellen) utáni hurráoptimista kommenteket, miszerint van jövő a 75-76-os generáció nyugdíjazása után is :))))"
2010:
eihcsite.stats.pointstreak.com/hu/leagueschedule.html?leagueid=911&seasonid=6548
eihcsite.stats.pointstreak.com/hu/teamplayerstats.html?teamid=285736&seasonid=6548
2011:
eihcsite.stats.pointstreak.com/hu/leagueschedule.html?leagueid=911&seasonid=8273
eihcsite.stats.pointstreak.com/hu/teamplayerstats.html?teamid=353098&seasonid=8273
"igazán mulattató volna ebben az általános világvége hangulatban visszakeresni a tavalyi szlovéniai eihc-torna (szoros vereség szlovéniától, még szorosabb ausztriától, győzelem norvégia ellen) utáni hurráoptimista kommenteket, miszerint van jövő a 75-76-os generáció nyugdíjazása után is :))))"
2010:
eihcsite.stats.pointstreak.com/hu/leagueschedule.html?leagueid=911&seasonid=6548
eihcsite.stats.pointstreak.com/hu/teamplayerstats.html?teamid=285736&seasonid=6548
2011:
eihcsite.stats.pointstreak.com/hu/leagueschedule.html?leagueid=911&seasonid=8273
eihcsite.stats.pointstreak.com/hu/teamplayerstats.html?teamid=353098&seasonid=8273
Rettenet tábornok 2011.12.17. 11:13:13
@noacid: Parazitizmusnak nem neveztem a jelenséget, csak kiemeltem, hogy a romániai csapatok többet profitálnak belőle. Emellett, ha csak hazai csapatok lennének az OBI-ben, valszeg 3 magyar csapattal több lenne. A Vasas az erdélyi és bukaresti túrák miatt nem indult, s emellett a Szeged és a Debrecen távolmaradásának is vélhetően ez az egyik oka.
veghist 2011.12.17. 11:25:09
@Rettenet tábornok: Ezt meg honnan veszed? (mert hogy nem igaz)
Komolyan érdekelne.
Komolyan érdekelne.
vaze 2011.12.17. 11:34:00
@veghist: iszonyat, milyen mennyiségben kerülnek ilyenkor felszínre sületlenségek... :)
....s estifény 2011.12.17. 11:44:27
@Rettenet tábornok: Te tisztában vagy az általad emlitett három csapat játék erejével?
Rettenet tábornok 2011.12.17. 11:59:10
@....s estifény: Hát, nem világverők, az tény. De azt gondolom, hogy OBI-es felnőtt csapat nélküli műhelyekben a gyerekek nem látják a perspektívát, nem látják a célt maguk előtt. S ha nem sikerül bővíteni a magyar hoki bázisait, hátországát, akkor az hosszabb távon bizony siralmas helyzetet fog teremteni...
kapusLaci 2011.12.17. 12:11:43
Mindenki elvan keseredve hogy vége nincs a 75-76-osknak már utánpotlása!
Akkor ne feledjük a hiányzokat:Vas J,Hári,Sopron,Koger,Bartalis,Hetényi.Ehez még fog csatlakozni néhány uj fiatal tehetség akik most 16 17 évesek,2-3 év és ott lesznek a válogatottba.Igenis van utánpotlás,csak türelemmel kell lennünk!
A 75-76-os korosztálynak az elönye az is volt hogy együtt nevelkedtek,egy csapatban,együtt vitték a hátukon a válogatottat,annyira összevannak szokva már hogy jobban ismerik egymást mint saját családjukat.
A mai fiatalok szétvannak szorodva,megvan a lehetöség külfölfre menni(ami pozitiv)mert sokat tudnak fejlödni.
Ez a 3 vereség kellemetlen volt mindenki számára,nekem is,de ezért nincs világvége,megy tovább a szekér,és igenis van esélyünk a VB-n hogy bekerüljünk ujra az elitbe!Ha a legerösebb válogatottat sikerül összehozni,haza tudnak jönni az idegenlégiosok is,igenis lesz esély ujra az A csoportra.
És azt se szabad elfelednünk hogy Szlovéniában a magyar válogatott 7 emberrel lesz mindig a jégen,mert mi ott leszünk hetediknek,segitünk nekik,biztatjuk,és én biztos vagyok abba hogy mindent megtesznek a sikeres szereplés érdekében!!!
Gratulálok a Székely fiuknak a gyözelemhez,a Magyarok pedig ne törjenek le,mert lesz ez még jobb is!!!
Hajrá Székely,és Magyr jégkorong!!!
Akkor ne feledjük a hiányzokat:Vas J,Hári,Sopron,Koger,Bartalis,Hetényi.Ehez még fog csatlakozni néhány uj fiatal tehetség akik most 16 17 évesek,2-3 év és ott lesznek a válogatottba.Igenis van utánpotlás,csak türelemmel kell lennünk!
A 75-76-os korosztálynak az elönye az is volt hogy együtt nevelkedtek,egy csapatban,együtt vitték a hátukon a válogatottat,annyira összevannak szokva már hogy jobban ismerik egymást mint saját családjukat.
A mai fiatalok szétvannak szorodva,megvan a lehetöség külfölfre menni(ami pozitiv)mert sokat tudnak fejlödni.
Ez a 3 vereség kellemetlen volt mindenki számára,nekem is,de ezért nincs világvége,megy tovább a szekér,és igenis van esélyünk a VB-n hogy bekerüljünk ujra az elitbe!Ha a legerösebb válogatottat sikerül összehozni,haza tudnak jönni az idegenlégiosok is,igenis lesz esély ujra az A csoportra.
És azt se szabad elfelednünk hogy Szlovéniában a magyar válogatott 7 emberrel lesz mindig a jégen,mert mi ott leszünk hetediknek,segitünk nekik,biztatjuk,és én biztos vagyok abba hogy mindent megtesznek a sikeres szereplés érdekében!!!
Gratulálok a Székely fiuknak a gyözelemhez,a Magyarok pedig ne törjenek le,mert lesz ez még jobb is!!!
Hajrá Székely,és Magyr jégkorong!!!
jágör68 2011.12.17. 12:23:03
@OliBLOOD:
Bizony az a tavalyi torna nagyon szép volt- a mostaniakhoz képest egyenest mennyország...
@kapusLaci:
A két hátvédtehetségen kívül viszont nagyon vékony lesz a hátsó alakzat.
Bizony az a tavalyi torna nagyon szép volt- a mostaniakhoz képest egyenest mennyország...
@kapusLaci:
A két hátvédtehetségen kívül viszont nagyon vékony lesz a hátsó alakzat.
kapusLaci 2011.12.17. 12:36:20
@jágör68: ezzel egyetértek,de bizok benne hogy hátvédeket is sikerül kinevelni,mert ha nem akkor Balu,és társai nem kell sose edzösködjenek,60éves korukba a válogatottbol mennek nyugdijba:))
mario lemieux 2011.12.17. 14:31:02
addig nyert ellenünk Magyarország amig a politika miatt a tehetségtelen román hokisok játszottak a román válogatottban.mostmár másképp lesz.@Rettenet tábornok: látom már kezdte idegesiteni a magyar kollegákat székely dominancia..ezvan.meg kell szokni
Theutus 2011.12.17. 14:59:01
@Rettenet tábornok: keresd elő a posztok közül a júniusi vasassal foglalkozó posztot
nem lesz kis munka végigolvasnod, azonban ha megteszed számodra is ki fog derülni miért nincs vasas
ezeknek a sületlenségeknek a terjesztését pedig abba kellene hagyni
nem lesz kis munka végigolvasnod, azonban ha megteszed számodra is ki fog derülni miért nincs vasas
ezeknek a sületlenségeknek a terjesztését pedig abba kellene hagyni
zsozsi68 2011.12.17. 17:24:02
@mario lemieux: VB-n azért nem találkozott a Magyar meg a romániai válogatott hosszú évek óta mert legalább egy, néha két osztálynyi különbség volt köztünk, pedig a politika már rég nem szól bele a válogatási elvekbe. Csak mondom...
Rettenet tábornok 2011.12.17. 17:48:17
@Theutus: Olvastam őket, hát azért azokban is volt 1-2-3-sok sületlenség. Szerintem azért több magyar csapat előbb-utóbb jobb válogatottat is fog eredményezni.
@mario lemieux: Á, félreértettél. Mióta megszűnt a Vasas, a Csíkszeredának szurkolok a MOL-ligában.
@mario lemieux: Á, félreértettél. Mióta megszűnt a Vasas, a Csíkszeredának szurkolok a MOL-ligában.
Rettenet tábornok 2011.12.17. 17:51:31
@veghist: A Vasasról Maszlov nyilatkozta ebben a posztban. A Szegedről meg az icehockey.hu-n volt egy cikk, amelyben erről volt szó. A Debrecenről nem tudom, csak - ahogy írtam is - gondolom.
OliBLOOD 2011.12.17. 18:49:12
@Rettenet tábornok: 2-3 utánpótlás/amatőr csapat a romániai csapatok helyett csak hatalmas színvonalesést hoz. Ebben az esetben a top csapatok vagy elmennek, vagy lefelezik a költségeiket, mert még az is bőven elegendő.
Komoly csapat elő tudja teremteni az utazás költségeit (amire támogatást is kap)
Komoly csapat elő tudja teremteni az utazás költségeit (amire támogatást is kap)
Rettenet tábornok 2011.12.17. 19:11:25
@OliBLOOD: Az érintett klubok nem is arra gondoltak, hogy az erdélyi csapatok ne játszanak, hanem arra, hogy lehetőség legyen csak az OBI-ben indulni. Két forrást találtam erről:
www.icehockey.hu/index.php?pg=news_3_3045
illetve
jegkorong.blog.hu/2011/06/23/a_stars_nem_indul_a_felnotteknel
www.icehockey.hu/index.php?pg=news_3_3045
illetve
jegkorong.blog.hu/2011/06/23/a_stars_nem_indul_a_felnotteknel
OliBLOOD 2011.12.17. 19:50:37
@Rettenet tábornok: Erről beszéltem én is. A szeged amatőr játékosokkal (munkajogi értelemben), a Stars pedig utánpótlás játékosokkal indulnának. Iskola-munka mellett, így péntek-vasárnapi játéknapok jöhetnének csak szóba. Ezzel csak számban növekedne a létszám, viszont olyan csapatokat, mint a HSC vagy Brassó veszítenénk el, ami hatalmas színvonaleséssel járna.
Ezt pedig ugye senki nem gondolja komolyan: "Szerintünk az lenne az optimális megoldás, ha a határokon belülre terelnénk a versengést, amihez persze csatlakozhatnának más országbéli csapatok is, ám azzal a feltétellel, hogy pályaválasztóként is minálunk játsszák le a meccseiket is..."
Jelenlegi rendezés mellett 3 külföldi túra van az alapszakaszban. Amelyik csapat ennyit nem tud vállalni az nem OB1-es szintű.
Ezt pedig ugye senki nem gondolja komolyan: "Szerintünk az lenne az optimális megoldás, ha a határokon belülre terelnénk a versengést, amihez persze csatlakozhatnának más országbéli csapatok is, ám azzal a feltétellel, hogy pályaválasztóként is minálunk játsszák le a meccseiket is..."
Jelenlegi rendezés mellett 3 külföldi túra van az alapszakaszban. Amelyik csapat ennyit nem tud vállalni az nem OB1-es szintű.
ilyéslaci 2011.12.17. 21:21:37
@mario lemieux:
Ezt a "szekely dominanciat" azert ujragondolnam, nekem is kodos a tekintetem de kilatok azert.
@OliBLOOD:
"az lenne az optimális megoldás, ha a határokon belülre terelnénk a versengést"
akkor inkabb kilometerben erdemesebb gondolkodni pl: ahonnan hazaerunk
estere :-}
Ezt a "szekely dominanciat" azert ujragondolnam, nekem is kodos a tekintetem de kilatok azert.
@OliBLOOD:
"az lenne az optimális megoldás, ha a határokon belülre terelnénk a versengést"
akkor inkabb kilometerben erdemesebb gondolkodni pl: ahonnan hazaerunk
estere :-}
Theutus 2011.12.17. 21:39:47
@ilyéslaci: sztem félreértetted olit
a citált mondat idézőjelben van
mondandód első részével teljesen egyetértek
@Rettenet tábornok:
a vasas elsősorban azért nem indul a bajnokságban, mert nem tudott kiállítani 9 felnőtt játékost
másodrészt azért, mert elfelejtett elmenni a ligaülésekre, valamint kommunikálnia sem sikerült az illetékesekkel
fentieket ugyanúgy tudod, mint sokan mások, csak te is próbálsz ködösíteni és azon keseregsz, hogy a soknevűeket nyomják, mint krahácsot
a citált mondat idézőjelben van
mondandód első részével teljesen egyetértek
@Rettenet tábornok:
a vasas elsősorban azért nem indul a bajnokságban, mert nem tudott kiállítani 9 felnőtt játékost
másodrészt azért, mert elfelejtett elmenni a ligaülésekre, valamint kommunikálnia sem sikerült az illetékesekkel
fentieket ugyanúgy tudod, mint sokan mások, csak te is próbálsz ködösíteni és azon keseregsz, hogy a soknevűeket nyomják, mint krahácsot
Egonájsz 2011.12.17. 21:51:11
@OliBLOOD: Én is engedném indulni az OB1-ben azokat a csapatokat, akik még nem MOL liga érettek (azt hiszem, hogy ez a román bajnokságban is így van). Azt ugye Te is elismered, hogy nem kicsi a lépcső az OBII és a MOL liga között. A Debrecen már két éve úgy tervezte, hogy elindul az első osztályban, azt mégse lett belőle semmi. Szerencsés esetben néhány év alatt bele tudnának nőni a MOL ligába. Persze addig az élcsapatoknak lenne néhány tingli-tangli meccsük velük. A rájátszásban az eredmények alapján szétszedném alsó és felsőházra, hogy a mérkőzések rangja megmaradjon.
OliBLOOD 2011.12.17. 21:59:52
@Egonájsz: Írtam korábban is: 3 romániai utazás van, ennyit egy OB1-es klubnak ki kell tudni gazdálkodni (amire kap támogatást is) ugyanúgy, mint a 9 felnőtt játékost.
Csapatok számának növelése még nem vezet sehova. Ennyi erővel az OB1-et össze kellene vonni az OB2-vel és létszámra már egy elfogadható liga lenne.
Csapatok számának növelése még nem vezet sehova. Ennyi erővel az OB1-et össze kellene vonni az OB2-vel és létszámra már egy elfogadható liga lenne.
Egonájsz 2011.12.17. 22:25:35
@OliBLOOD: Szerintem nem ugyanarról beszélünk. Nem hiszem, hogy a Stars csak a pénz miatt nem indult a MOL ligában. Nem valószínű, hogy a fiatal játékosoknak jól jött volna 30-40 meccses tízgólos vereség. Becsülöm az Újpestet, hogy tavaly ők bevállalták. Idén sokkal jobb játékot mutatnak és biztos vagyok benne, hogy nem lennének az utolsó helyen, ha lenne nekik is pénzük egy sor légiós játékosra. Én inkább azt látom, hogy azokban a városokban, ahol van igény OB1-re, folyamatos fejlődéssel és megfelelő szponzori támogatással néhány éven belül elérhetnék a MOL liga szintjét. Viszont ezt folyamatában könnyebb elérni, mint egy nagy ugrással.
trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2011.12.17. 22:30:01
@Spigott: Mutass már egy hivatkozást, ahol Kevin fikázza a MOL ligás játékosokat?
Ha nem sikerülne, fikázom én: sokan elb*szták ezt az utolsó esélyüket, hogy a válogatott látóhatárán belül maradjanak. Székelyföldön, hazai közönség előtt meg kellett volna szakadni a jégen, és fel kellett volna pörögni a megszokott szint fölé.
Ha nem sikerülne, fikázom én: sokan elb*szták ezt az utolsó esélyüket, hogy a válogatott látóhatárán belül maradjanak. Székelyföldön, hazai közönség előtt meg kellett volna szakadni a jégen, és fel kellett volna pörögni a megszokott szint fölé.
Egonájsz 2011.12.17. 22:30:40
@Egonájsz: Kiegészíteném: Nem hiszem hogy a romániai túrák költsége miatt nem indult a Stars.
Theutus 2011.12.17. 22:37:58
@Egonájsz: a Stars több okból kifolyólag nem indult, ezek már alaposan ki lettek vesézve korábban más posztok alatt
Egonájsz 2011.12.17. 22:42:02
@Theutus: Akkor visszanézem. Pedig bizisten, hogy mindegyiket olvastam. :)
OliBLOOD 2011.12.17. 22:43:17
@Egonájsz: Tillasz leírta, a Stars azért nem indult, mert az alapfeltételeket (9 felnőtt játékos nevezése) sem tudta teljesíteni.
Tavaly lett volna lehetőség az OB1/B csapatoknak összemérniük erejüket az OB1-es csapatokkal a Magyar Kupában. De csak a MAC nevezett:
www.regi.icehockey.hu/magyar/merkozes.php?mit=6551
A Magyar Kupa jó lehetőség lenne a két osztály közötti meccsek lejátszására, de tavaly valamiért nem kapkodtak ezért a csapatok.
Tavaly lett volna lehetőség az OB1/B csapatoknak összemérniük erejüket az OB1-es csapatokkal a Magyar Kupában. De csak a MAC nevezett:
www.regi.icehockey.hu/magyar/merkozes.php?mit=6551
A Magyar Kupa jó lehetőség lenne a két osztály közötti meccsek lejátszására, de tavaly valamiért nem kapkodtak ezért a csapatok.
Theutus 2011.12.17. 23:02:03
@Egonájsz: hokikomment.blog.hu/2011/06/23/a_stars_nem_indul_az_ob_i_ben
jó régi poszt, csak akkor állj neki, ha van legalább 45 perced, mert elég sok és hosszú vita van alatta
ha végigolvasod a lényeg asszem le fog jönni
jó régi poszt, csak akkor állj neki, ha van legalább 45 perced, mert elég sok és hosszú vita van alatta
ha végigolvasod a lényeg asszem le fog jönni
Egonájsz 2011.12.17. 23:20:26
@Theutus: @OLIBLOOD:
Köszi az infót, így nem kellett végignyálaznom. Én is erre a posztra emlékeztem, de arra, hogy nem is tudtak volna indulni, arra nem.
Maszlov:"Az volt a tervünk, hogy ebben az évben átmenetileg csak az OB I.-ben indulunk, és jövőre megerősödve újra részt vettünk volna a nemzetközi ligában."
De a véleményem azzal kapcsolatban nem változott, hogy ne csak az indulhasson az OB1-ben, aki a MOL ligában is.
Köszi az infót, így nem kellett végignyálaznom. Én is erre a posztra emlékeztem, de arra, hogy nem is tudtak volna indulni, arra nem.
Maszlov:"Az volt a tervünk, hogy ebben az évben átmenetileg csak az OB I.-ben indulunk, és jövőre megerősödve újra részt vettünk volna a nemzetközi ligában."
De a véleményem azzal kapcsolatban nem változott, hogy ne csak az indulhasson az OB1-ben, aki a MOL ligában is.
Theutus 2011.12.17. 23:34:32
@Egonájsz: a Mol Liga magyar vonatkozású mérkőzései idáig egyben az OBI-be is beleszámítottak
az OBIben pedig tényleg elvárható a minimum 9 felnőtt korú játékos
én is örülnék neki, ha lenne egy 10 csapatos hazai bajnokságunk, de ez még messze van
a Mol Liga pedig szükséges és kell, általa van meg az a mérkőzésszám, ami minimálisan elvárható, mérkőzések nélkül nem lehet fejlődni
az OBIben pedig tényleg elvárható a minimum 9 felnőtt korú játékos
én is örülnék neki, ha lenne egy 10 csapatos hazai bajnokságunk, de ez még messze van
a Mol Liga pedig szükséges és kell, általa van meg az a mérkőzésszám, ami minimálisan elvárható, mérkőzések nélkül nem lehet fejlődni
gogosz 2011.12.18. 00:18:59
Arról nem beszélve, hogy a Steli lassan-lassan megerősödött az idény közepére, így már 3 Romániai csapat van, amelyik komoly színvonal emelkedést jelent a honi pontvadászatnak. (mielőtt valaki beleköt, MOL liga szintről beszélek, nem másról).
lmark2 2011.12.18. 09:45:09
hali!
valaki tud videót a magyar -román meccs utáni székely himnuszról?
valaki tud videót a magyar -román meccs utáni székely himnuszról?
1885* 2011.12.18. 10:07:56
@lmark2: próbáld a HSC blogján, hátha ott van valakinek :sportclub.blog.hu/
Rettenet tábornok 2011.12.18. 19:29:16
@Theutus: Valójában én csak egy sokcsapatos magyar ligát szeretnék, sok, színvonalas, nagy iramú, izgalmas meccsel. Ez azért tán akkora baj? Vagy igen?
zsozsi68 2011.12.18. 19:57:42
Van annak egyébként vmi jogi vagy erkölcsi akadálya, hogy néhány szerényebb kgv.-ü csapat csak az OBI-ben induljon? Olyanoktól kérdem akik képben is vannak.
zsozsi68 2011.12.18. 20:06:24
@....s estifény: Remek oldal, köszönöm, jegyeztem.
Theutus 2011.12.18. 21:04:50
@Rettenet tábornok: azzal semmi probléma nem lenne
viszont még mindig nem értem miképpen illeszkedett volna ebbe idén a vasas felnőtt játékos nélkül
viszont még mindig nem értem miképpen illeszkedett volna ebbe idén a vasas felnőtt játékos nélkül
Theutus 2011.12.18. 21:07:01
@zsozsi68: az elmúlt 3 évben több egyéb feltétel mellett el kellett indulni a Mol Ligában is annak, aki OB1-ben indulni akart
Egyébként Oli már korábban írta, hogy az MKban volt lehetősége az alacsonyabb osztályú csapatoknak az indulásra, de egyedül a MAC jelentkezett
Egyébként Oli már korábban írta, hogy az MKban volt lehetősége az alacsonyabb osztályú csapatoknak az indulásra, de egyedül a MAC jelentkezett
Rettenet tábornok 2011.12.18. 21:24:59
@Theutus: Az idei szezonban nyilván sehogy sem, az én felvetésem a jövőre vonatkozott.
Theutus 2011.12.18. 22:07:38
@Rettenet tábornok: abban teljesen egyetértünk egyébként, hogy 10-12 csapatos első osztály kellene a hazai hokiban
a nagy kérdés az, hogy ez mikor valósulhat meg (van-e rá egyáltalán esély)
momentán teljesen belterjes a jégkorong 70 km-es távolságon belül vannak a csapatok + a Miskolc
teljesen más lenne, ha pár megyeszékhely még be tudna kapcsolódni a vérkeringésbe
a nagy kérdés az, hogy ez mikor valósulhat meg (van-e rá egyáltalán esély)
momentán teljesen belterjes a jégkorong 70 km-es távolságon belül vannak a csapatok + a Miskolc
teljesen más lenne, ha pár megyeszékhely még be tudna kapcsolódni a vérkeringésbe