Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1233) Csíkszereda (1387) DAB (1198) ebel (2420) Erste Liga (4767) Extraliga (1178) Fehérvár (1657) felkészülés (2275) FTC (1484) Gyergyói HK (1005) khl (2189) légiósok (1681) Miskolc (1519) nhl (4941) nők (1343) playoff (1339) Titánok (1030) u18 (1110) utánpótlás (1359) UTE (1309) válogatott (2273) vb (2478) videó (2125) Összes címke

Gröschl Tamás a csapatkapitány

2011.12.14. 13:11: Grumpy

Gröschl Tamás a csapatkapitány 2011.12.14 11:45 F.Kapus

181 komment

Címkék: válogatott eihc csíkszereda gröschl szilassy

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr23462945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vaze 2011.12.14. 19:30:19

@hüjeliba: azért annál az interligánál kevés erősebb bajnokság van itt a környéken, magyarországon konkrétan egy sem :) és nem tudom, miből gondolod, hogy bármit is elhisznek magukról

kapusLaci 2011.12.14. 19:31:33

@terminatrix: Azt gondoltam hogy nem a mai meccsröl beszélsz,egyetértek hogy már a 3-ik golnál cserét kellett volna csinálni

Spigott 2011.12.14. 19:31:47

Hááát, ez nagyon gyenge teljesítmény volt sajnos, a lengyelek ilyen arányban is megérdemelten nyertek

terminatrix 2011.12.14. 19:32:52

Nézd, én nem örülök, hogy a magyar c válogatott jött el hozzánk, ez látszik a nézőszámon is, nem igazán komoly dolog a DAB és a Volán farmból összerakott csapattal eljönni. Persze értem a szempontokat és el is lehet őket fogadni, de igazán más lett volna a teljes magyar válogatottat látni, hiszen nagyon rég nem volt így Csíkban magyar játékos...

vaze 2011.12.14. 19:33:12

@Borsy: mindegy, más egy klubcsapat, ahol a játékosokat ismerve építed fel a szisztémát, találod meg a játékosoknak a feladatot és más egy válogatott, ahol kétszer egy héten keresztül készülsz egy kerettel. mindegy, egészen másképpen látjuk ezt, szerintem egyáltalán nem hoztak szégyent senkire, egy tisztes vereségre ezzel a kerettel is jók lettünk volna, ha kicsit több szerencsénk van. ezzel együtt persze borzasztóan játszottunk

tiriakos 2011.12.14. 19:34:34

@Borsy: Képességbeli problémák nem nagyon vannak. Dániában ez kiderült. (Legalábbis a DAB játékosoknál.)
Mentális és taktikai annál inkább...

Borsy 2011.12.14. 19:37:31

@vaze: Egy jó játékos tud alkalmazkodni. Annyira nem rossz edző Primeau, hogy teljesen rossz taktikát dolgozzon ki, amivel a játékosok visszafejlődnek és nem tudják legjobbjukat mutatni. Egy nemzetközi szintű játékos mindig tud hozni egy jó átlagot. Ma ez nagyon átlag alatti volt.

a. Bárd 2011.12.14. 19:40:19

Azt azért ne felejtsük el, ahogy az EBEL-ben játszó játékosokra, úgy a mieinkre is kifejezetten ráférne egy kis pihenő, sőt!

Nagyon sok meccset játszunk, ritkán van 2 napnál több pihenőnk és a többség akkor is hétvégi tornán játszik. Az egyetlen különbség a két csapat játékosai között, hogy míg a mieinknek még keményen dolgozniuk kell, hogy válogatottak legyenek, addig az EBEL-ben játszók már stabil alapemberek és sokuknak biztos a helye.

vaze 2011.12.14. 19:41:00

@Borsy: én egyáltalán nem azt mondtam, hogy primeau-val van baj. de nyilvánvaló pl. hogy egy rendes meccsen nem automatikusan pörgetsz négy sort, akár előny van, akár hátrány. ezek a játékosok sokkal jobban is tudnak játszani.

Borsy 2011.12.14. 19:46:12

@vaze: @tiriakos: A mentális probléma is nagy baj. Válogatott mezben nem szabadna mentális problémáknak előjönni. A Dániában elért eredmény nagyon szép, kár azért az 1 gólért v. 1 percért. Nagyon szurkoltam.

@a. Bárd: Most lehet bizonyítani, de sajnos ma nem sikerült.

hüjeliba 2011.12.14. 19:46:47

@vaze:
azt írtad, hogy kell a tapasztalat ez igaz
én csak arra reagáltam ,hogy az EBEL jobb mint anno a magyar-szlovén közös liga, ill. a MOL liga is erősebb mint 5 éve volt.
Másik fele arra vonatkozott ,hogy álladó vita van ki miért nem játszik többet ill. miért marad ki keretszűkítésnél.
Ez Lengyel csapat meg sosem volt olyan gyenge, hogy mai produkció elég legyen ellenük.

kapusLaci 2011.12.14. 19:48:56

@a. Bárd: "míg a mieinknek még keményen dolgozniuk kell, hogy válogatottak legyenek, addig az EBEL-ben játszók már stabil alapemberek és sokuknak biztos a helye."
Ez ugy jön ki mintha az EBEL-sek nem dolgoznának keményen!
Az hogy kinek biztos a helye azt te is tudod,de gondolom nincs is kifogásod ellenük!

a. Bárd 2011.12.14. 19:50:41

@kapusLaci: Sztem érted Te, hogy mit akartam írni :)

sztenke 2011.12.14. 19:55:25

Csak kérdem, de az A-csapat játékosai majd a VB-n lesznek együtt jégen először?

OliBLOOD 2011.12.14. 20:01:34

VB-re van egy felkészülési időszak. A mostani tornára nem volt. Jópár játékos hétfőn még klubmeccset játszott, kedden utaztak, ma válogatott meccs. Nem olyan túl bonyolult dolog ezt megérteni.

hüjeliba 2011.12.14. 20:09:34

@OliBLOOD:
volt már úgy, hogy buszon töltött éjszaka jó hatással volt a játékra :)

vaze 2011.12.14. 20:09:47

vezetünk az ukránok ellen!

bandog 2011.12.14. 20:10:00

@Theutus: Barátom,Lecsót max. te meg én hiányolom a válogatottból.;)

vaze 2011.12.14. 20:13:20

@hüjeliba: jót nem tett, max. ezen is úrrá tudtak lenni ;) de a kettő összehasonlíthatatlan. egész más sorokkal játszottunk és hidd el, nem véletlenül

bazilika 2011.12.14. 20:17:36

no comment aszakvezetesnek bekelelne adnia a lemondasat a kovacs csabaval eggyutt aki a szakmai alelnok egyszoval gyalazat ennyit er a farm es a toltozott foltozott dab

bazilika 2011.12.14. 20:21:56

egy jo napot kifogo fradi is nyert volna a lengyelek ellen

bazilika 2011.12.14. 20:23:21

ocskay kovacs paros -lengyelorszag 6:1 GATULALOK

Zsiraf.Remete 2011.12.14. 20:26:27

Hajrá MAGYAROK!!!Hajrá SZÉKELYEK!!!

bandog 2011.12.14. 20:27:32

Márcsak abból a vezérfonalból kiindulva amin haladsz,bazilika.

bazilika 2011.12.14. 20:27:34

@terminatrix: maximalisan egyetertek veled eza magyar hoki megalazasa erddelyben

bazilika 2011.12.14. 20:30:48

@bandog: de bocs
6:1 csak bennem van az ideg

bandog 2011.12.14. 20:38:46

@foma: De aztán most már elég legyen,még a végén beszurkoljuk. :D

bazilika 2011.12.14. 20:42:17

itt nem a volant es a dab-ot jarattak le hanem magyarorszagot ezt azert szamon kellene kerni-e a szovetseg vezetoinek,hogy engedhettek meg hogy a magyar jegkorong jatekosainak az aljat jeloljek ki magyar valogatottnak eben ez a szegyen

bandog 2011.12.14. 20:49:55

@vaze: Látod,az ember lelke azért örül egy kicsit ilyenkor,és egy kis poénnal,hogy el lehet venni az élét a dolgoknak.:)

drukker60 2011.12.14. 20:51:26

@bazilika: ezzel csak az a baj,hogy amikor nem ezeket a játékosokat játszatja, akkor meg azért veritek a cuccot, hogy miért nem a x és miért nem y van beválogatva. Igazad van aki felveszi a címeres mezt, igen, tessék megszakadni a pályán. Végrehajtani amit az edző mond,és akkor bármi az eredmény emelt fővel jöhet le a pályáról. Az nem járja,hogy beválogattak és innentől én vagyok a valaki!Tingli-tanglizni maradjon itthon! Ja és ezek a fiuk nem az alja a magyar játékosoknak, hanem néhány év múlva a gerince!

jegib 2011.12.14. 21:01:52

@bazilika: Te most (is) éppen magadat járatod le. no comment

gabute 2011.12.14. 21:25:43

Tudom, nem leszek népszerű, de...

Én úgy érzem, hogy Primeau-nak és a szövetségnek is fontosabb a Volán, mint a válogatott. Mondhatnám a válogatott meccseket arra áldozzák fel, hogy a Volán sztárjai (Ladányi, Mihály, Palkovics - tudom, ő lemondta..., Sofron, Vas M., Tokaji, Horváth, Kovács Cs., Sikorcin, stb.) kipihenjék magukat, a kevesebb jégidőhöz jutó játékosai (Bálizs, Orbán, Benk, Láda, Nagy G., Magosi, stb.) pedig játékba lendüljenek. Míg a farm-játékosokat meg lehet nézni éles helyzetben (és esetleg lehet gondolkozni a jövő évi újvárosi igazolásokon?...)

Volt már elég sok Volán-kötődésű szövetségi kapitány, de eddig ezt sohasem éreztem, válogatott meccsen mindig a válogatott volt az első! Most azt érzem, hogy ez nem így van...

Javítsatok ki ha tévednék, de szerintem ez az első év, hogy a válogatottunk "sztárjai" kizárólag a VB-n és a VB felkészülésen szerepelnek a csapatban, minden más eseményen pihentetik őket...
Pedig remek alkalom lenne arra egy ilyen torna, hogy például Mihály Árpit elkezdjük beépíteni, vagy Sikorcin még jobban összecsiszolódjon a válogatott társakkal, stb.

És nekem úgy tűnik, hogy fejben sincsen együtt ez a csapat... ennél azért sokkal jobbak a fiatalok is! Valami itt nem stimmel. Talán túlságosan el van bagatellizálva a torna? Túlságosan a barátságos, felkészülési, és így lényegtelen jelleg van kiemelve?

Azért remélem, kijavítjuk a tornán ezt a csorbát... és a VB-nk tökéletesen sikerül!

HAJRÁ MAGYAROK!!!!

Kegyetlen 2011.12.14. 21:31:13

eddig minden VB-felkészülési tornán remekeltünk, a vébéken meg elmaradt az eredmény. talán most fordítva lesz.

a Zamboni nem egy tészta 2011.12.14. 21:44:40

@gabute: Szerintem igazad van ez látszik, de elfogadható a magyarázat, hogy meg kell nézni azt is, mi lesz jövőre ha a hátország kell bizonyítson. Jelenleg úgy tűnik nem a feljutásért hanem a tisztes győzelmekért szurkolunk majd tavasszal.

Toki, Balu, Palkó, Sille, nem nagyon lesz már.

Árpit és Sikit én se értem

Borsy 2011.12.14. 21:58:54

@gabute: 1-2-3 év múlva már ne lesznek a Volán sztárjai közül jó páran, kb. fele játékosra már nem lehet számítani. Remélem nem lesz így és még Ladányi, Tokaji, Horváth, Palko is nyomja vagy még 5 évig és tudják hozni a mostani formát.

Sillét mindenki elfelejti??? :) Pedig nem kellene. Most is az egyik legjobb hátvéd.

Tehát már most is kell bizonyítani, hogy kire lehet számítani pár év múlva. Nem nagyon sikerül.

Borsy 2011.12.14. 22:01:04

@Kegyetlen: Úgy legyen. Mondjuk most mindennél nehezebb dolgunk lesz. Attól még az eredmény is lehetne a legjobb. Palkovics szereplésében is bízom azért.

Remélhetőleg a külföldön játszó játékosok is haza tudnak térni. Az a gond, hogy köztük is szinte csak csatárok vannak.

Raon 2011.12.14. 22:15:55

@gabute: én tiszteletben tartom, hogy így is lehet nézni a dolgokat.
Egy ellenérv: a Volán első sora a miskolci torna óta nem találja a formáját, amikor is pihenés helyett a válogatottban játszottak, és a látottak szerint jócskán sok volt az már nekik. Ha Primeau annyira a Volán érdekeit nézi, akkor ez az eset ebbe hogy férhetett bele?

Pár játékost én sem értek (Árpinak pl. szerintem kimondottan jót tehetett volna egy kis hazai pörgés), az eredmény is kellemetlen, de szerintem alapvetően az egy jó dolog, hogy a válogatottban ilyen sok fiatal lehetőséget kaphatott a bizonyításra.

Hosszú távon az meg talán nem is feltétlenül baj, ha az ilyen felkészülési meccseken a mai B keret szembesül azzal, hogy nem minden fenékig tejfel. Talán ettől látni fogják azt is, mire gondoltak az öregek, amikor már évekkel ezelőtt azt hangoztatták, hogy ennél több kell, ennél több kell.
Mondjuk tény az is, hogy ettől szurkolóként az ilyen eredményeket nem lesz könnyebb csak úgy lenyelni.

Borsy 2011.12.14. 22:23:25

@Raon: Ennél több kell. Miben kell a legtöbb? Alázat, külön edzések, taktikai fegyelem, munkához, meccsekhez való hozzáállás. Az "öregek" sokkal rosszabb feltételek mellett játszottak még 10-15 éve is, mégis jóval előrébb tartanak.

Voitih 2011.12.14. 22:24:05

@gabute: az első három sor szerintem megvan:
Ladányi-Vas-Sofron
Hári-Bartalis-Vas
Kóger-Sikorcin-Kovács?
a negyedik sort keressük, ezért játszik most a 'B' válogatott. Örüljünk, hogy 15 játékos pályázik 4-5 helyre, régen ez nem így volt. Eddig az összes felkészülési meccsen megvertük a harmadik-negyedik sorát kereső Norvégiát, sokat nem profitáltunk belőle...
Nem jó az 1-6, de a barátságos meccs senkit nem érdekel.

Borsy 2011.12.14. 22:28:28

Sofront kellene példának állítani a feltörekvő játékosok elé. Ő megmutatta, hogy utánpótlás világversenyen nem is volt és mégis hova jutott.

Raon 2011.12.14. 22:33:07

@Borsy: igazán nem okoskodni akarok, de az az emberi természet jellegéből adódik, hogy ez így valahol sajnos teljesen logikusan történik.
A rosszabb körülmények néha sokkal jobban motiválhatnak embereket, mint a sok jóság (lásd orosz és amerikai sportolók összevetése).
Ha az ember az álmaiért küzd egész életében, sokkal előbb elérheti, mintha beleszületik a jóba és úgy kellene neki érvényesülnie, ez van. Evolúciós szempontból ritka balfasz egy faj vagyunk, sosem tudjuk eléggé értékelni a kínálkozó lehetőségeket. Avagy minél több van belőle, annál kevésbé érdekel minket...

Borsy 2011.12.14. 22:35:05

@Voitih: Pár éve még Fekete is milyen jól ment, azóta visszaesett jócskán. Kíváncsi lennék rá, hogy mennyi változást hozott neki a klubváltás?
18 meccsen 5+5-nél tart. Ez nem túl kiemelkedő az osztrák 2-ben. Volt már ettől jobb szezonja is.

www.eishockey.at/profil/daniel-fekete/

miki78 2011.12.14. 22:36:47

@Voitih: szerintem a 4. is megvan már, de védőket nem keresünk???

Borsy 2011.12.14. 22:38:27

@Raon: Mondjuk van benne igazság. De az nem lenne egy nagy cél, hogy A csoportban szeretne szerepelni, NHL-be, KHL-be kerülni és ott megragadni. Vegyük a dánokat. Fehérváron feljutottak és azóta ki sem estek, sőt stabilan ott vannak a 10 környékén. NHL-ben is folyamatosan nő a dán játékosok száma.

Borsy 2011.12.14. 22:45:38

@miki78: Az még jobban papírforma. Szélig, Tokaji, Horváth, Sille, Orbán. Első 4 tuti, van még 2-3 kiadó hely, ahova reálisan nem sok játékos pályázik. (Láda, Pozsgai, Hegyi, Szirányi, Hüffner)

kerusz 2011.12.14. 22:47:44

@miki78: de, védőket a junior válogatottba is keresünk meg az ifibe is

Raon 2011.12.14. 22:50:00

@Borsy: de, ez lenne a cél. Viszont itt szerintem már bőven olyan határokat feszegetünk, ahol szembesülhetünk azzal, hogy álmodni jó dolog, de teljesen más a valóság. A magyar jégkorong Sapporóban elérte teljesítőképességének 140 %-át. Svájcban szerintem erre még rá is tettünk valamennyit, amikor partiban voltunk a szlovákokkal vagy a fehéroroszokkal. De látni kell, hogy a csoda attól csoda, hogy egyszeri, megismételhetetlen.

Jó, hogy említetted Feketét, mert az ő sorsa remekül rámutat arra, hogy szerintem mi itt a legnagyobb gond. Az, hogy sokakban ott van a lehetőség, de már nincs bennük tűz. Vagy kihúnyt, vagy sosem lobbant fel még bennük az a bizonyos szikra. És mivel a magyar jégkorong az összes sikerét jelentősen az erején felül, 110-120-130 %-os teljesítménnyel érte el, a maiak szépen szembesülhetnek azzal, hogy a puszta tehetség, vagy a 80-90 % (ami közel száz!) már nem elég.

Jelen pillanatban ott állunk, hogy a csodákkal elkényeztette szurkolók alig várják az A csoportos előrelépést - közben meg jól látszik, hogy igazából nemhogy nem az előrelépésről szól a történet, hanem arról, hogy az öregek leköszönésével egyáltalán meg tudjuk-e tartani ezt a nehezen megszerzett pozíciót, rangot magunknak. Közben ugyanis a riválisaink sem maradtak állva.

És igen, erre azt is lehet mondani, a baj az, hogy nem mindenki Sofron István. Szerintem nála bőven vannak tehetségesebb játékosok akár a hazai magyar mezőnyben is (pl. Újvárosban többek még most is technikásabbak nála) - de mégis ő volt az a terminátor, aki szó szerint kiharcolta magának azt, ahol most tart. Mert benne ott van a tűz, mint ami a régiekben volt, és ez minden rezdülésében látszik a jégen!

Voitih 2011.12.14. 22:55:05

@miki78: de, csak nem találunk.. egyébként szerintem is megvan a 4. sor is, nálam Mihály nincs a keretben, nagy csalódás idén is

Borsy 2011.12.14. 22:57:20

@Raon: Igazad van. Edzésmunkával, jó hozzáállással sokáig el lehet jutni. Erre említettem Sofit. Ezért is ő az első számú kedvenc Fehérváron.

A statisztikája is mutatja, hogy folyamatos jó munkával és hozzáállással az eredmények is javulnak.
eliteprospects.com/player.php?player=16764

Most kijavítom magam, egy utánpótlás VB-n játszott, ellentétben sok más játékossal szemben, akik megfordultak sok jó versenyen fiatalként és most sehol sem tartanak...főleg hozzá képest.

Borsy 2011.12.14. 23:00:30

@Raon: Itt az ellenpélda is, ha már Újváros és technikás játékos. Végigjárta az utánpótlás VB-ket, hatalmas tehetségnek volt beharangozva, Sofron korosztálya és most mégis jóval le van maradva.

Kiss Ákos:

eliteprospects.com/player.php?player=47798

vaze 2011.12.14. 23:05:17

az, hogy egy játékos teljesítménye - főleg korosztályához képest - változik, az nem különlegesség, hanem a dolog természetéből következik. ezért szeretem legjobban, mikor valami u2-es torna sikere után már meglátjuk a ladányiékat pótló generációt :)

kerusz 2011.12.14. 23:05:39

@Voitih: Úgy tudom, Pire benne volt eredetileg a mostani csíki tornára kijelölt keretben amúgy.

vaze 2011.12.14. 23:07:48

egyébként papp viktor még az ákosnál is nagyobb tehetség volt. eltérő ütemben fejlődünk, ebben semmi újdonság nincs. nem véletlen, hogy minden jobb hokikultúrájú országban előírják, hogy milyen idős korban milyen százalékban kell a gyerekeknek az egyes játékelemeket tanítani.

OliBLOOD 2011.12.14. 23:08:28

@Borsy: Arról a Sofronról beszélünk a jó hozzáállással kapcsolatosan aki tavaly utolsó lehetőséget kapott és büntetésként a farmba kellett játszania a nem megfelelő hozzáállása miatt?

Raon 2011.12.14. 23:11:40

@Borsy: pl. rá gondoltam, jó példa. Amennyire én látom, remek felépítésű, szenvedélyes játékos, akiben szerintem abszolút meglenne az esély arra, hogy a hátán vigye a sorát, a csapatot. Az újvárosi kollégák remélem majd megírják, hogy ez igaz/sem, és/vagy mi kellene ehhez.

mannisenmaki_ 2011.12.14. 23:14:38

@Raon: ritka kín ez nekem, de Olinak igaza van (ti. Gergőnek IS).

OliBLOOD 2011.12.14. 23:14:56

@vaze: A kedvencem amikor a mostani nagy öregeket szentként tüntetik fel. Mondván, hogy ők fiatal korukban mekkora tűz égett bennük, csak a jégkorongért éltek. Legendaként szépen hangzik, csak az a gond, hogy nem igaz.
A szerencse is sokat számít 1-1 játékos fejlődésében. Hogy mindig a megfelelő szintű sorba kerüljön, megfelelő játékostársakkal, jégidővel.

Raon 2011.12.14. 23:15:20

@OliBLOOD: ember, az Nagy Gergő volt. :)
Jó igaz, Sofival is volt affér, de szerintem a történet lényegesebb része talán az, hogy vette a lapot. A mai világban a fiataloktól talán nem is lehet elvárni, hogy megússzák az efféle besározódást. Legalábbis a haverok-buli-éccaka vonzása ma sokkal nagyobb problémának tűnik, mint húsz évvel ezelőtt.

kerusz 2011.12.14. 23:17:06

@vaze: Sőt, Mestyán asszem minden korosztályos bajnokságban gólkirály volt. Ha jól emlékszem

vaze 2011.12.14. 23:18:51

@Raon: én nem fogok róla rosszat mondani, a mentalitásáról sok mindent elárul, hogy bár idén lekerült az első sorból, dániában negyedik soros játékosként az egyik legkiválóbb teljesítményt nyújtotta, ha megnézed az olaszok elleni meccs videóját, ahol ő lőtte, azt hiszem, a második gólt, látszik rajta, hogy addig fog ő ott küzdeni, amíg be nem megy az a k. korong a hálóba :)
mindebből azonban nem az következik, hogy lám, sztárnak lett beharangozva, azt mégse, hanem hogy hullámzó a játékosok teljesítménye, nem csak meccsről meccsre, vagy éppen meccsen belül, hanem évről évre is. most visszatették nika és zsoci mellé, valószínűleg egy általuk nem nagyon ismert vagy gyakorolt taktikával, nem brillíroztak, bár azon meglepődnék, ha a következő meccsek valamelyikén ne kapnának több lehetőséget, pl. előnyben.

mannisenmaki_ 2011.12.14. 23:21:18

@Raon: mindig ez a pátosz :/
Sofi élvédőjében több tűz van, mint Palkovicsban volt az egész pályafutása alatt.
Mondom ezt úgy, hogy a kettőjük mindegyik egy félisten (itt, nálunk).

OliBLOOD 2011.12.14. 23:22:53

@Raon: Előfordulhat, de rémlik valami hasonló Sofronról is. Én nem is ítélem el. Csak azt nem szeretem amikor már ilyen korán elkezdődik a legendagyártás, ráér az még 5-10 év múlva. Akkor majd ezt írhatjuk: "Sofron amikor fiatal volt még nyáron se nézte meg az esti filmet, hogy a következő szezonban megfelelő formában legyen. Bezzeg a mai fiatalok, nincs meg bennük a tűz."

Raon 2011.12.14. 23:24:16

@mannisenmaki_: persze, valahol igaza van - de nem akkor, amikor a szentekről ír.
Én sosem értettem, sokan miért nem látják, hogy a tudás/teljesítmény és az ego sokszor kéz a kézben jár. Sőt, ez sokszor nem is mehet máshogy. Onnantól meg már csak egy apró lépés a "bármit megtehetek" attitűd. Tényleg nem mindenki születik szentnek - ritka adottság, ha valaki olyan lelkületű élsportoló, mint Godó vagy Csicsó.
Én ezért sem szeretem, amikor elítélnek sportolókat azért, mert megkísérti őket az erő sötét oldala, mert nem tudnak élni jól ezzel az adottságukkal. Aki nem szent lelkületű, annak ezt is meg kell tanulni.

Na persze ha elbuknak a próbán, az más.

vaze 2011.12.14. 23:25:50

@Raon: @OliBLOOD: ahogy oli mondja, ez a korosztály mindig problémás volt és az is lesz, bármit mondasson a megszépítő messzesség egyesekkel. talán godó az egyedüli kivétel, akivel tényleg soha nem volt ilyen probléma. ő meg azt mondta, hogy a nem túl magasan jegyzett francia légióskodás alatt nőtt be teljesen a feje lágya. nagyon nehéz ilyen kevés játékosból, ilyen néha talán rosszul támogató közegben állandó szinten tartani a fegyelmet. ez szerintem ugyanúgy probléma fehérváron és újvárosban is.

Raon 2011.12.14. 23:27:57

@OliBLOOD: időközben bejött a válaszod, tiszta sor.

mannisenmaki_ 2011.12.14. 23:35:11

@Raon: senki nem szent, csak a nagyok felállnak a pofon(ok) után.
De mára zárul a közhelygyűjtemény.

Raon 2011.12.14. 23:36:35

@vaze: köszi a választ. Akkor ha jól értem, még mindig abszolút megvan benne a lehetőség, csak még nem jött belőle elő?
Nekem Magosi után az ő játéka tetszett még a tavalyi csapatból, úgyhogy örülnék, ha így lenne.
Talán a mostani edzőtök segíthet neki (és nem csak neki, a többieknek is).

@mannisenmaki_: na Palkó az a kivétel, akivel senkit semmikor nem érdemes összehasonlítani, már szvsz.

Borsy 2011.12.14. 23:36:54

@mannisenmaki_: És tanulnak a rossz húzásokból, főleg, ha ők is belekerültek. Mindenki a saját hibájából tanul (?) a legjobban, valamint mindenki saját sikerének a kovácsa.

Raon 2011.12.14. 23:37:15

@mannisenmaki_: na ezekután kurvára semmi bajod ne legyen az én pátoszommal, okés? :D

Borsy 2011.12.14. 23:38:32

@Raon: Palkót szerinted miért nem érdemes összehasonlítani? Kivételes tehetsége miatt?

Raon 2011.12.14. 23:39:17

@vaze: ez jogosnak tűnik.

@OliBLOOD: elnézést, a tüzesdi kapcsán nem fogalmaztam egyértelműen. Fekete esetére hoztam fel, de írhattam volna Vaszjunyinra is - és az a tűz helyesebben "elég tűz". Azt, hogy van-e vagy nincs, szerintem nem lehet, nem is érdemes általánosítani.

mannisenmaki_ 2011.12.14. 23:39:40

@Raon: úgy írtam, hogy te is értsd :D

Borsy 2011.12.14. 23:47:31

@OliBLOOD: Meccseken is megnézhetjük, hogy mit teljesít. A legkiválóbb, még ha rosszul is megy neki a játék.

Raon 2011.12.14. 23:50:04

@mannisenmaki_: elnézést, de kikérem magamnak: én ennél sokkal eredetibb közhelyeket tudok. :)

@Borsy: így is lehet mondani. Vagy mert olyan kivételes tehetsége van a gólvágáshoz, hogy a játék többi elemében általában hagyja a többieket kibontakozni a jégen. :)

vaze 2011.12.14. 23:53:28

@Raon: néha elég látványosan leszáll nála a köd, ha ezt nem tudja kezelni, akkor nem tudom mi lesz. de új helyeken is meg tudja találni a kihívást és meg is tud nekik felelni, ez nem kérdés. vele olyan problémák nincsenek, mint amikről itt most a legtöbbet beszéltünk. ugyanakkor az is igaz, hogy elég látványosan korcsolyázik, úgy értem van egy fajtája a játékosoknak, ami kifejezetten tetszik a szurkolóknak (nekem is), ő ebbe abszolút beleillik, csak néha a kevesebb több. magó meg éppen arra a legjobb példa, hogy mindig csak egyet érdemes ugrani. neki szerintem jobb lett volna, ha velünk marad és csinálja az emelt meccsszámot, több pörgős ellenféllel, mint liftezni a volán két csapata között. ezt persze nem lehet előre kiszámolni, utólag okos mindig az ember, és lehet, hogy nincs is igazam, szóval nem vádbeszéd, csak inkább annak illusztrálása, hogy tényleg kurva nehéz megállapítani, mikor mi a helyes döntés. márpedig minden ilyen döntésnek meghatározó következményei lehetnek egy-egy játékos pályafutására (pl. jankó váltása kapcsán is felmerült ez). ezért én nem is szeretek okoskodni, szeretem őket, néha hihetetlen szar játékkal kikapunk, néha elképesztően gyönyörűen hihetetlen győzelmeket aratunk, a szurkoló morális és szellemi integritásának megőrzése érdekében arra törekedhet, hogy ezen a hullámvasúton ne nagyon kövesse a játékosokat, igyekezzen a magaslatokra koncentrálni és azt kiélvezni. a magyar jégkorong pokla is szurkolói (és szülői) szeretettel van kikövezve... ha már olyan büszkék vagytok a pátoszotokra és a közhelygyűjteményetekre! :D

Leon 61 2011.12.15. 00:21:46

Szerintem azért nem kell rögtön elkeseredni.! A Szaporói feljutás előtti évben,Cortina valóban elsőosztályú/legjobb csapata/ Miskolcon VB előtti felkészülési meccsen pont 6-1-re kapott ki a Norvég "b" csapatottól! Akkor volt életében Cortina a legdühösebb,mikor a meccs után a játékosok derűsen majszolták a süteményeket! Rájuk ordított:Telt ház,TV közvettítés borzasztó rossz játék ti meg itt nassoltok jókedvűen. Ez így történt,aki ott volt tudja/meglehet kérdezni pld. Sille mit kapott a kapitánytól! Tehát továbbra is Hajrá Magyarok! lesz ez még jobb is,nem rosszak ezek a fiatalok! Most,talán sok volt klubkötelezettség!

hüjeliba 2011.12.15. 08:01:59

@vaze: Szerintem Magónál nem volt korai váltás, két külföldivel ment egy sorban itthoni szinten kiemelkedően, pont, mint Siki. Egyiknél sem lehetett tudni, hogy itt 3.4. sorosként eltérő taktikai feladattal mire lesznek képesek ez csak itt derülhetett ki.

KISANGYAL 2011.12.15. 08:05:16

@gabute: Idézlek:És nekem úgy tűnik, hogy fejben sincsen együtt ez a csapat... ennél azért sokkal jobbak a fiatalok is! Valami itt nem stimmel.
Sztem a "valami" nem elsősorban a játékos fejekben nem stimmel, mindent meg tudnak csinálni amit jól dolgoznak ki okosok!

Gaudi 2011.12.15. 08:08:43

@KISANGYAL: NSO-n van egy video Nikával a meccs után. Ő azt mondja, hogy abból, amit az edzők kértek, semmit nem csináltak meg.

Theutus 2011.12.15. 08:35:53

@Gaudi: ki a játékosokban, ki az edzőkben, vagy esetleg a szövetségben keresi a bűnbakot
habitustól függően
becsukott szemmel vagdalkozni a legegyszerűbb dolog
pedig csak annyi történt, hogy indiszponáltan és rossz játékkal elveszítettünk egy felkészülési meccset
én bízom benne, hogy a csapatot ez a vereség felspannolja és kettőzött erővel áll bele a következő két meccsbe

Gaudi 2011.12.15. 08:42:11

@Theutus: csak remélni merem, hogy a vagdalkozással kapcsolatban nem rám gondoltál. Azért nem szóltam hozzá eddig, mert ezen a meccsen mindenki hibázott, szerintem.
Csak az edzőkkel problémázókon már nehezen tudok túl lépni. Magyarországon még nem volt jó edző, mindenki tök béna, ugyebár (szövetségi edzőre gondolok főleg, mert ott a legnagyobb a lehetséges elégedetlenkedők száma, de klubszinten is jelentkezik, mondjuk titeket leszámítva, mert évek óta jól teljesít a DAB, szerencsére).
Megjegyzem Cortinát is rühellte a nagy átlag, amíg össze nem jött Szapporó. Sokan még utána is, különféle okok miatt (pl. Budai). Az óta meg isten, mivel másnak nem sikerült. Nehezen bírom én az ilyen csőlátást, na.

Theutus 2011.12.15. 09:28:42

@Gaudi: természetesen nem rád gondoltam, általánosságban mondtam, amit mondtam
sajnálom ha esetleg félreérthető volt a dolog, inkább annak alátámasztására szolgált amit te is próbáltál jelezni a videóval kapcsolatban

vaze 2011.12.15. 09:30:16

@hüjeliba: hiszen azt mondom én is, hogy ezt előre nem lehet tudni

Gaudi 2011.12.15. 09:35:11

@Theutus: Ok, elsőre én is így tippeltem, csak mivel személyesen nem ismerlek, így minden eshetőséget figyelembe kell vennem.
Amúgy meg teljesen igazad van: volt egy rossz meccs, én sem örülök neki, de hát van ilyen. Elszoktunk az ilyesmitől, ez a helyzet, de a VB a fontos, ezek az EIHC tornák meg pont erre vannak kitalálva.

Theutus 2011.12.15. 09:57:31

@Gaudi: a vb-n meg az ellenfeleket ismerve bármi megtörténhet
ami tény: a magyar hoki jelenleg nem A csoportos
amiben igaza van Godónak: ha ebből a csoportból kiharcoljuk a feljutást, akkor lehet keresnivalónk odafenn is
a felkészülési meccseinken a korábbiakban általában fordított volt a helyzet, mi a legerősebb csapatunkkal vettünk részt rajtuk és az ellenfelek kísérleteztek
ez tegnap fordítva történt
ettől még nyilvánvalóan lehetett volna szorosabb az eredmény vagy jobb a játék minősége
megtörtént, sajnos így sikerült, egy fiatal csapatnál ez gyakrabban előfordul, még akkor is, ha az akarattal nincs semmi probléma

facsipesz 2011.12.15. 15:15:46

Kicsit későn estem be, de adnék alcímet is a topiknak: "Az újvárosi szurkolók legdurvább rémálmai válnak valóra..." :DD

hopepe 2011.12.15. 15:20:08

A tegnapi meccset nem láttam, öf sem sajnos. Jobban játszunk ahhoz képest?

Lazlee 2011.12.15. 16:28:25

@vaze: de, egyszer otthon hagyta az útlevelét.

:D

1885* 2011.12.15. 16:41:24

@Lazlee: olyan mással is megtörtént már. :)

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2011.12.17. 14:12:49

@Voitih: Valójában egy embert keresünk, ha Palkovics nem szerepel. Húsz ember kapott rá lehetőséget, hogy beverekedje magát. Úgy tűnik, hogy közülük nem mindenki vette ezt komolyan..

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2011.12.17. 14:14:34

@Borsy: Szélig helye bőven kiadó a miskolci formája alapján, és szerintem be is van töltve.
süti beállítások módosítása