Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1217) Csíkszereda (1369) DAB (1197) ebel (2411) Erste Liga (4765) Extraliga (1178) Fehérvár (1643) felkészülés (2246) FTC (1472) khl (2189) légiósok (1677) Miskolc (1507) nhl (4908) nők (1297) playoff (1318) Titánok (1025) u18 (1062) utánpótlás (1280) UTE (1301) válogatott (2223) vb (2376) videó (2120) Összes címke

Magyarország-Lengyelország 1-6

2011.12.14. 22:35: Raon

Magyarország-Lengyelország 1-6 2011.12.14. 21:21 Hblog

67 komment

Címkék: válogatott eihc

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr573464267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

exL:1 2011.12.14. 23:23:01

Felkészülési meccseken általában az eredmény sokadlagos dolog.A mostani tornán belehet építeni a szlovén vb re készülve jópár kiegészitő embert,gondolom ez is a szakvezetés célja.de....Elmenni Erdélybe,épp Erdélybe a zsé válogatottal(akik közül 3max 4játékos lesz ott a vbn azok is a 3-4.sorban) ) ,ott k.o vereséget szenvedni egy nem épp világverő Lengyel alakulattól,hááát az álmos könyv szerint nem épp a legjobb dolgok egyike.Szerintem ezzel a gólkülönbséggel kissé lejáratta magát a válogatott,mert akik nem ismerik az összeállítást,azok gondolom meglepődtek nem kicsit a végeredményen ,éljenek a világ bármely pontján is.Én nem lepődtem meg,de az oddsmesterek biztos,hisz neten a vendég 1,75ös odds ajándéknak számított így karácsony előtt.Ukránok ellen is nagyjából ez az eredmény várható.

kerusz 2011.12.14. 23:47:33

@exL:1: Miért, az ukránok is zsé csapattal mentek.

kőr alakú vulkanizált gumi 2011.12.15. 00:10:09

Szerintem a kisérletezgetésnek is van határa,ez így nagyon megalázó.

lmark2 2011.12.15. 01:49:31

Hali mindenkinek!

Én nagyon jégkorong szurkoló vagyok de most van azaz idő amikor kezdek félni a vb -től mert a Lengyel válogatott 1 szinttel lejjebb van sorolva mint mi 1 ilyen csapattól kapni 6 ot az gáz még ha B kerettel is mentünk. Annak idején Pet Cortina idején a vb előtt megvertünk szinte mindenkit a felkészülési meccseken pedig azokban az ellenfelekben swéd, norvég stb volt ami nálunk erősebb most meg 1 nálunk 1 szinttel gyengébb csapat is hülyére ver minket. Szerintem a vb n a kiesés ellen fogunk küzdeni és ilyen játékkal még az Angoloktól is ki fogunk kapni. és annak idején Cortina a felkészülési meccsekre is a legerősebb keretet vitte mert akkor lesz 1 összeszokott csapat a vb re. így ,hogy mindig más csapattal megyünk mindenhova és a vb re is valszeg más összeállításba megyünk nem lesz az az összeszokottság mint Cortina idelyén. én szerintem Kavin Primeau nak és a szövetségnek el kell gondolkodni a hogyan továbbon én nagyon visszavárom Cortinát ő szerintem jobb volt a magyar válogatott élén és nem csak arra gondolok , hogy A vb re vitte a csapatott hanem arra hogy amikor átvette a csapatot akkor folyamatosan fejlődött a csapat most azt érzem visszafele fejlődik a kedvenc csapatom de szurkolni fogok nekik még ha kiesnek is csak azért jobb amikor nyerünk és nem vesztünk.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.12.15. 05:39:55

@lmark2: Pat, Kevin. Akiket vertunk anno, ugyanolyan B csapatok voltak, mint ez most itt. Cortinat meg hagyjuk mar, ELMENT. Nem elkuldtuk, nem eluldoztuk, elment.

bazilika 2011.12.15. 07:02:01

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: a cortina ugy azert osszetettebb sajnos az ocskay eluldozte maradjunk ennyibe

Vincenzo90 2011.12.15. 07:32:43

@bazilika: Hát persze. Mert ő a patásördög. :D

Kicsit meglepő az 1:6, de ha belegondolok, milyen kerettel mentünk... Ebből szerintem 1-2 ember, aki a VB-n is ott lehet és nem miattuk kaptunk valószinűleg 6-ot.

hokihun 2011.12.15. 07:40:53

@Vincenzo90:
A védők közül muszáj lesz innen is válogatni, a csatárokra lehet igaz ez az 1-2.

bazilika 2011.12.15. 07:48:38

@Vincenzo90: lehet igazad van de ez akkor is gyalazatos es aban sem vagyok biztos hogy akik tuti csapattagok hogy motivaltabbak

KISANGYAL 2011.12.15. 07:50:45

Kevin megint rosszul kavart!
Lehet engem bunkózni,de igaza van Imark2-nek ,ez a felkészülési torna még sz.rabbul indul, mint az előző.Nem tudom ki (csak sejtem) nyomja Kevint és Bálizst, a szövetség meg miért hagyja az egész sportágat lezülleni? Ki kit irányít?
DAB-nak az edzője ezerszer jobbnak látszik, ( eredményeik ezt mutatják és nem Szilasira gondolok)bár lehet, hogy már késő ezen keseregni. Ha nem történik változás,Ocskay befojásoltság alatt kimúlik a válogatott!

Theutus 2011.12.15. 08:07:31

mindössze annyi történt, hogy egy fiatal válogatott rossz napot kifogva elvesztett egy felkészülési meccset
nem történt semmi tragédia, nem kell temetni, bűnbakot keresni, stb.

hüjeliba 2011.12.15. 08:11:36

Szinte biztos voltam benne, hogy sokan ásnak egy hat láb mély gödröt feléje meg sírkő, magyar hoki aranykorszak 2002-2012, élt tíz évet.
Valahol el kell kezdeni megint. A lengyel hoki idén a feljutás esélyese, így az osztálykülönbség csak időleges, sőt U18-U20 -sok évek óta itt vannak velünk vagy feljebb.
Biztos vagyok benne ,hogy az Ukránok ellen már lesznek speciális sorok és jobb játék.(egy könnyebb ellenféllel)

exL:1 2011.12.15. 08:24:39

@kerusz: Szia.Ma 14 től meglátod majd a 2 zsé csapat közti különbséget,bár ne legyen igazam. Mégegyszer leírom,nincs bajom kísérletezéssel,megkell találni a vb re a megfelelő kiegészítő embereket,ezzel no problemo.Viszont 6 gólt kapni egy nem épp giga szinten jegyzett lengyel válogatottól ráadásul abban a csarnokban ahol .....illett volna megszakadni a győzelemért.2-3 gólos vereség belefért volna, de ez így soknak tűnik.Múltkori Miskolci tornából és a mostaniból is látszik,hogy Grand kanyonni szakadék van a mostani sajnos lassan kifutó generáció ,és a " feltörekvők" közt

KISANGYAL 2011.12.15. 08:56:40

@Theutus: Én nem bűnbakot keresek, hanem szakmai tudást,korrekt válogatást még akkor is, ha csak a jövő ( néhány hónap,év múlva)kell helytállni! Kevin, de főleg Bálizs nem rossz napot fogott ki, hanem eddig rossz évet!!! Én sokáig szerettem Fehérvárt a játékosai miatt, azonban lassan már csak Fehérváriak szeretik, nem a játékosok miatt!

vaze 2011.12.15. 09:29:29

@exL:1: ahhoz képest ("ne legyen igazam") elég magabiztosan írod le a csapatunkat

@KISANGYAL: és mégis, milyen alapon kérsz számon szakmai dolgokat? ránézel a táblára és összevonod szakmai szemöldököd? :)

exL:1 2011.12.15. 09:35:30

@vaze: Nem én írom le őket,hanem saját maguk a mutatott játékkal,bár nagyjából ennyire képesek,ezt lehetett is tudni,nekem ebben semmi meglepő nincs.

vaze 2011.12.15. 09:45:34

@exL:1: még szerencse, hogy ekkora szakértő vagy te is. még valami az ilyen csontparasztosabb fajtából lesz ma raktáron? :D

Theutus 2011.12.15. 09:47:38

@KISANGYAL: és te lennél a szakma?
ne@asszakma?:D

miki78 2011.12.15. 09:56:40

Nem láttam, mert nincs digim, de Bálizs - leszámítva a tavalyi szezon végét, amikor Hetényi helyére beugrott - rendkívül bizonytalanul véd! Sajnos...
Ebből a keretből látatlanul is Benk-Nagy-Magosi lesz ott Ljubljanában!

Bár, én Benk Andris helyében megfontolnám a Kevin ajánlatát, hogy legyen védő... (a Volánban is)!

DominiKing 2011.12.15. 10:07:32

Négy meccs négy vereség. Jó-jó, hogy csak felkészülési meccs, de azért ez már több mint kínos!
Ezek a játékosok nem tudnak élni a lehetőséggel!? Erre jó alkalom ma is lesz, Ukrajna ellen!
Micimackó szavaival élve, azért egy kicsit többre számítottam.
Hajrá Magyar Hoki!

Theutus 2011.12.15. 10:14:08

@KISANGYAL: 07:50:45
ez az "Ocskayzás" eléggé vicces dolog /maradjunk a viccesnél/
Kp a válogatott játékosainak döntő többségével napi kapcsolatban van
a Volán - szerintem - erőn felül teljesít az Ebelben
KP edzői státusza nemtom mit zülleszt le...ehh

Theutus 2011.12.15. 10:20:27

@miki78: ha bizonytalanul véd az is infó a szakmai stábnak
@DominiKing:
japán - a legerősebb csapatukkal voltak itt, győztek, de nem mondhatjuk, hogy égés volt a mutatott játékunk
olasz - mint a vb-n, ugyanúgy hosszabbításban szenvedtünk vereséget
osztrák - itt állítólag elég gyengén játszottunk (ezt a meccset nem láttam)
lengyel - egyértelmű betli
azért ez összességében nem a kínos kategória

benő19 2011.12.15. 10:25:57

A mostani keretben levő fiúk bizonyítottak a Mesternek - bár szerintem Ő nem erre számított... Lehet fikázni az EBEL-t, trónra emelni a hazai bajnokságban játszokat, de a tényekkel vitatkozni felesleges.A VOLÁN-osok a légiósokkal együtt csak pár kiegészítő helyet hagynak a mostani keret tagjainak - ezért viszont meg kellene szakadni, nem pedig hokizgatni. Ha játéktudásban nem is, de bizonyítási vágyban és alázatban sokkal többet vártam volna e társaságtól.

DonCsocso 2011.12.15. 10:30:39

akar kinos, akar nem, nyilvan mindenki azt szeretne, ha gyoztesen jonnenk le a jegrol, barki ellen. DE! Az, hogy ezeken a felkeszulesi meccseken kikapunk, nem jelent semmit, ha majd a vb-re nem 30 jatekosbol kell a keretet kivalasztani, hanem mondjuk 50-bol. Melyik is a jobb valtozat?
En nem vagyok szakember, de figyeljetek meg, hogy a kozvetlen a vb elotti felkeszulesi meccseken milyen csapatunk lesz majd es ok milyen jatekot mutatnak majd be. Akkor majd mindenki latni fogja ennek a ket tornanak az igazi eredmenyet es rajon majd mindenki, aki most puffog, hogy mi miert volt es egyatalan nem fogja banni ezeket!
En nagyon remelem, hogy ez az ara annak, hogy aprilisban Ljubljanaban majd fultol fulig ero mosollyal jojjunk ki a Stozice-bol!!

KISANGYAL 2011.12.15. 10:35:08

@vaze: talán te vagy a csontparaszt, ha nem tudsz csak sértegetni, akkor csöndesebb legyél!Hogy neked mik az elvárásaid és a véleményed, tiszteletben tartom. Néhányan csak szeretnénk látni valamit és nem szakérteni akarunk.Az eredmények maguktól beszélnek, nem kell sem nekem sem másnak semmit írnom arról ami történt! Nem a szakmai szemöldököm húzom össze, hanem a szebb és eredményesebb játékra vágyót exL:1-el együtt!
Remélem ma derűsebb napra ébredtünk!Csontparasztok, okosak és csak szurkolók egyaránt!

benő19 2011.12.15. 10:35:51

@Theutus: Az előző tornán azért nem ez a keret játszott... Az bevállalható volt-az eredmények alapján is - de azért ez a mostani egy "kicsit" égő. Válogatottba igyekvők ennyit tudnak és főleg akarnak? Nem a 4 meccset kellene egyben nézned,de ha úgy akarod akkor is karcsú az 1 pont........ és magyarázhatjuk akárhogy.

DominiKing 2011.12.15. 10:37:07

@Theutus: Valóban nem a kínos, hanem a több mint kínos kategória. Igazad van nincs itt a világvége, de érvelésed a fociban szokás "kikaptunk ugyan, de rohadt jók voltunk". Egyébként én sem az eredményekre gondolok, hanem a mutatott játékra. Ez csak az olaszok ellen volt bíztató. Ráadásul azért is nagyon kínos, mert ezek azok a játékosok, akik a közvetlen élvonalat jelentik a "mammutok" után a magyar jégkorongban. Van amikor csak egy-két meccs jut, arra, hogy bizonyítson egy tehetséges fiatal. Nekik eddig négy lehetőségük is volt és még lesz kettő.
Ideje lenne felébredniük! Erre már jó alkalom lenne a mai meccs is.
ÉBRESZTŐ!

benő19 2011.12.15. 10:42:18

@DominiKing: Teljes mértékben egyetértek, csak én nem akartam ily kemény lenni...., pedig lehet, hogy célravezetőbb.

vaze 2011.12.15. 10:43:39

@KISANGYAL: tudod, az nem engem minősít, hogy mit veszel magadra egy nem neked címzett hsz-ből. ráadásul ott sem exl:1-re mondtam, hogy csontparaszt, hanem a hsz-ére. amire nagyon mást objektíve nem lehet mondani. értem én, hogy mindenki vérmérseklete szerint böfögi ki magából a vereség okozta csalódottságot, de azért egy határon belül kéne maradni... azzal a jelentős ellentmondással meg magadban kellene kezdeni valamit, hogy egyfelől nem szakérteni akarsz, másfelől szakmai tudást keresel, kérsz számon

2011.12.15. 10:49:19

Szerintem túllihegitek ezt a 6-1-et.

Emlékeztetőül:

www.pointstreak.com/en/prostats/boxscore.html?gameid=1157398

stats.iihf.com/Hydra/258/IHM258910_74_6_0.pdf

Theutus 2011.12.15. 10:50:24

@DominiKing:@benő19: a mutatott játék tegnap tényleg gyenge volt
fiataloknál gyakran előfordul, hogy a teljesítmény nagy amplitúdóban ingadozik
szerintem mindössze ennyi történt
arról meg egyelőre fogalmatok sincs - velem együtt - mire lesznek képesek ezek a fiatalok 4-5 év múlva:XD
és remélem 10 év múlva nem ugyanezt írjátok le az akkori fiatalokkal kapcsolatban
láttátok már sokkal jobban is játszani ezeket a fiatalokat, így pontosan tudjátok, hogy mit tudnak

Theutus 2011.12.15. 10:57:46

@benő19: én is fogalmazhattam volna keményebben, azonban derűs a délelőttöm a született hozzászólások kapcsán, így maradtam a lágy vonalaknál:)

cimbitom 2011.12.15. 11:00:55

A Hegyi, Pozsgai, Szirányi trió hogy muzsikált a meccsen?
Közülük minimum kettő ott lesz a VB-n, ha csak valaki nem nyújt valami fantasztikusat a többiek közül...igen, ilyen kevés védőnk van..
(Balu, Toki, Szélig, Sille helye biztos, Láda vagy Orbán még pályázhat a 7. vagy a 8. védő helyére)

benő19 2011.12.15. 11:01:01

@DonCsocso: Én sem vagyok szakember, de úgy gondolom , hogy pár kiegészítő ember fér be a VB keretbe. Nem én állítom össze az utazók névsorát, de 10-12 játékos a Volánból, ha minden légiósunk "ráér" (most gonosz leszek csapataikkal - érjenek rá) további 7 fő, akkor mennyi is a kiadó hely ???? No azért a pár helyért kellene keményen odatenni magukat a most játszó srácoknak......

DominiKing 2011.12.15. 11:02:34

@Theutus: "láttátok már sokkal jobban is játszani ezeket a fiatalokat"
Hát pont ezért nem értem a mostani hozzáállásukat. Nekik ez a VB-vel egyenértékű torna. Mivel sokuknak nem adatik meg, hogy ott legyenek, nekik erre kellene kihegyezni a csúcsformájukat, ez az "egyetlen" alkalom a bizonyításra. Az ÉBRESZTŐ pedig nálam azt jelenti, hogy ez nem végleges értékítélet, még nem késtünk le semmiről. Én még továbbra is bízom bennük.

benő19 2011.12.15. 11:04:51

@Theutus: No ezen sem veszünk össze, örülök, hogy jó napod van. Reméljük ez ragályos...

DonCsocso 2011.12.15. 11:05:32

@benő19:
"No azért a pár helyért kellene keményen odatenni magukat a most játszó srácoknak......"
Nos, ebben tokeletesen egyetertunk.

DominiKing 2011.12.15. 11:06:22

Segítsetek!
Nekem nincs Digim. Lesz ma a meccshez strem?

Dukla Trenčín 2011.12.15. 11:29:42

@exL:1: Na volt időm,és megnéztem a magyar-lengye hokit.Csak annyit,hogy ez a lengyel csapat egy kategóriával jobban játszott a magyartól.Az 1:6 vereség ide vagy oda megérdemelt volt,és még nem is volt gyors a játék színvonala.

jegib 2011.12.15. 11:39:27

Túl van dimenzionálva ez a vereség. Természetesen szerintem :)A mérvadó mérkőzések majd Ljubljanában lesznek, előtte nem számít semmi. Ezek a meccsek nem a szurkolóknak szervezett gálameccsek, hanem olyan edző/felkészítő, amit megtekinthet a publikum. Ezekből a laikus kb annyi hiteles információt tud szerezni, mint egy finnek elleni sikerből...

Theutus 2011.12.15. 12:48:31

@DominiKing:benned fel sem merül, hogy egy vereséget el lehet szenvedni hozzáállásbeli problémák nélkül is? (vö.:meg lehet dögölni anélkül is, hogy az ember a túlvilágon egy fejbólintással bejelentené W.S.)
nem gondoltál arra, hogy adott napon jobb formában van az ellenfél vagy csak szimplán nem tudják a mieink hozni azt, amit tudnak, esetleg mindkét lehetőség együttesen fennáll?
nem tart még ott a magyar hoki (sőt messze van tőle), hogy egy elszenvedett vereség után rögtön ízekre kelljen szedni egy csapatot - legyen az a válogatott vagy a volán - mert kikapott

DominiKing 2011.12.15. 13:11:37

@Theutus: Az én hozzászólásomban nincsen semmiféle ízekre szedés. Ráadásul nem egy, hanem négy meccs alapján értékeltem. Az ÉBRESZTŐ pedig kimondottan buzdító szándéktól vezérelt. Szerintem nem is kell nagyon a sorok között olvasni, ahhoz, hogy kiderüljön, hogy minden sorom pozitív hullámú (pluszcunami). Ennek bizonyítékaként küldök egy pozitív hullámot (+~)

DominiKing 2011.12.15. 13:17:38

@Dukla Trenčín: Köszönöm a streamet, remélem működni is fog. Jó szurkolást!

kosztaINC 2011.12.15. 13:33:29

Bálizs hatalmasakat védett,de két potyájával megalapozta a vereséget.Egyértelmüen a rutintalanság számlájára irható,nagy kapus lesz,még sok örömet fog nekünk okozni.
A fiatal fehérváriak még nincsenek a válogatott közelébe,ez tény.
Hatalmas csalódás az Azari-Galanisz-Kiss féle sor volt.Semmi nem látszott belőlük a jégen.Hegyi,Pozsgai talán Somogyi,ők (lehetnek) a jövő emberei.Gröschlt,Hüffnert el lehet felejteni,durvasággal nem lehet mindent pótólni.
Összességében nem is az eredmény a fájó,hanem a mutatott játék,illetve a játékhoz való hozzá állás.

lmark2 2011.12.15. 13:41:21

a régi társaság fiatalon és idősebb korban is megszakadt a pályán ezért voltak eredményesebbek és ezért szeretti őket mindenki az eredménytől függetlenül ha nyert ha vesztett. ezekett a magyar fiatalokat nem akarom leírni de nem hiszem hogy a lengyel bajnokság (itt játszik szinte az összes lengyel játékos a keretből)jobb lenne a Mol ligánál ahol ezek magyar fiatalok játszanak a különbség annyi hogy a lengyelek jobban akartak nyerni . úgy mint az idősebb generáció magyar országon ők a szívüket lelküket testüket kitették a pályára ezért szeretem őket és szerintem mások is. Még akkor is ha vesztettek mert látszott mindent megtettek és nem bírtak lejönni a pályáról a fáradtságtól ez volt a különbség a focista és a hokis között.ez az egyik amiért a hokit szeretem ,a másik a jó közönség nem randarirozók hanem szurkolók járnak meccsre. szurkoljunk tovább is a magyar hokinak legyen az bármilyen is.
u.i. nem lenne gáz a négy meccs 1 pont ha mindig erősebbek ellen játszanánk mert az erősebbtől kikapva is lehet tanulni de mit tanulsz 1 gyengébbtől és még ki is kapunk.nem a lengyel meccs fáj hanem a 4 vereség és a jövőkép mert ez visszafejlődés idejét se tudom mikor volt utoljára olyan hogy 4 -4 vereség legyen a mérleg legyen az bármilyen meccs.

bazilika 2011.12.15. 13:41:28

@KISANGYAL: de legalabb az ocskay elondhatja hogy csak valogatott jatekosok jatszanak nala a farm csapatban is csak ettol kiraz a hideg foleg ha arra gondolok hogy van meg egy par 30koruli rutinos jatekos akik kiletetk mar probalva csak eppen nem az alba jolanba es a dab a jatszanak es azert nem lehetnek ott kovacs csabanak mint szakmai alelnoknek egy feladata maradt le kell vonja a kovetkeztetest es alljon fel a poziciojabol

Uteapu 2011.12.15. 13:46:42

@bazilika: Megfejtettem! Baromság.

vaze 2011.12.15. 13:52:31

@lmark2: hát, ha szerinted a lengyel bajnokság azonos erősségű a mol ligával, akkor téged valaki nagyon bevitt az erdőbe :) attól hogy két éve nekünk minden sikerült ellenük, még nem lesznek ám mögöttünk, pláne egy szinttel lejjebb

lmark2 2011.12.15. 14:08:29

@vaze: kedves vaze! nem én hanem az iihf sorolta őket 1 csoporttal lejjebb.

lmark2 2011.12.15. 14:13:29

én sajna magyar stream et nem találtam . de itt egy talán olasz. www.firstrowsports.tv/webmaster/T-Gyuszi-Online-TV/97942/1/watch-hungary-vs-ukraine.html

ha valaki tud magyart az írjon mert az amit dukla irt az nekem nem működik
köszi

DominiKing 2011.12.15. 14:16:39

@lmark2: @Dukla Trenčín: Nekem megy Dukláé és mégegyszer köszönöm neki!

lmark2 2011.12.15. 14:23:07

@DominiKing: de az neked magyar kommentes?

kerusz 2011.12.15. 14:26:15

@lmark2: A lengyel bajnokságot? Egy szinttel lejjebb sorolta az IIHF? Azért kezdenek a Kontinentális Kupában mindig egy körrel később, mint a magyar csapatok?

lmark2 2011.12.15. 14:29:36

@kerusz: nem a lengyel bajnokságot hanem a lengyel válogatottat sorolták 1 osztállyal lejjebb .

DominiKing 2011.12.15. 14:33:10

@lmark2: Nem magyar, de jól megy. Már annak örülök, hogy láthatom.

lmark2 2011.12.15. 14:35:29

@DominiKing: ezzel én is igy vagyok :)
köszi

lmark2 2011.12.15. 14:39:43

@kerusz: én nem a lengyel bajnokságot itélem csak az eredmények és mutatott játék alapján eddig azt gondoltam őket azét válogatott szinten tudjuk verni.

lmark2 2011.12.15. 20:49:58

Hát srácok ez a meccs után se változott semmit a véleményem primeu ezen a meccsen is keverte a sorokat és nem ért el vele semmit. :( a statisztika 5-0 azért egy B válogatottal is illik nyerni ha a felkészülési meccseken nem nyerünk miből gondolja valaki hogy a vb n jobb lesz . A vb n nem csak mi megyünk erősebb kerettel mások is a legerősebb csapatot viszik mint a felkészülési meccsekre.

gogosz 2011.12.15. 21:01:27

@lmark2: És ha kikapunk a VB-n mi van? Összedől a világ? Amikor nyertünk utána mi lett? Nem ezen múlik a sportág jövője. Én egy évben 50-60 meccset minimum megnézek így is, úgy is. Apránként araszolunk előre, nincs más. Fel kéne már fogni, hogy nincs széles bázisa a válogatottnak. Ha ezt a B válogatottat szétzavarnánk, mögöttük háromszor akkora űr lenne, mint az A meg a B válogatott között van!
És innentől lehet tovább fikázni, ha valakik ettől érzik jól magukat, lelkük rajta.

Theutus 2011.12.15. 21:39:31

@gogosz: asszem jól megfogtad a lényeget, ha érti valaki akkor jó, a többieknek pedig hiába mondasz bármit

lmark2 2011.12.16. 11:30:14

@gogosz: én értem amit mondasz igazad is van. De az ember azt szereti ha a csapata nyer. én nem fikázom a csapatot hanem féltem.
Én is hoki fun maradok ha ki is esünk a vb-n csak a jót könnyebb volt megszokni :) az állandó A csoportba való küzdés az azért jobb mint ha a kiesés ellen küzdünk . nem? vagy tévedek megint? és attól félek hogy ha lejjebb csúszik a csapat és sok vereség lesz akkor a közönség is elpártol de mondom én akkor is a csapat mellett leszek ebben teljesen igazat adok neked.
és ha látom hogy a fiuk meghalnak a pályán mint a mai idősebbek akkor büszke leszek rájuk eredménytől függetlenül.

vaze 2011.12.16. 12:45:24

@lmark2: akkor ezt ki mondta? segíts már ki, lécce!
"de nem hiszem hogy a lengyel bajnokság (itt játszik szinte az összes lengyel játékos a keretből)jobb lenne a Mol ligánál"
mindegy, az emberek (rosszindulatból, féltékenységből, ostobaságból, csalódottságból) összehordanak hetet-havat. én viszont voltam dániában és véletlenül pont TUDOM, hogy ők ennél sokkal többre képesek. hogy ez most miért nem jön ki, az egy másik kérdés, meg kell rá találni a választ, de nem nekünk és főleg nem ezen a szellemi színvonalon. elnézést, ha tegnap bárkit megbántottam volna, most egy ideig nem teszem meg újra. :)

mannisenmaki_ 2011.12.16. 14:38:38

@vaze: azta, Dánia felett elsiklottam, repülő foteled van :D?
Süveg fel érte, az komoly kis túra.

Lazlee 2011.12.16. 15:54:39

@vaze: "én viszont voltam dániában"
bleh. :P
süti beállítások módosítása