Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1218) Csíkszereda (1369) DAB (1198) ebel (2414) Erste Liga (4765) Extraliga (1178) Fehérvár (1646) felkészülés (2246) FTC (1480) khl (2189) légiósok (1679) Miskolc (1516) nhl (4935) nők (1302) playoff (1339) Titánok (1025) u18 (1068) utánpótlás (1281) UTE (1302) válogatott (2245) vb (2464) videó (2120) Összes címke

Miskolcon új csapatkapitányt választottak

2011.12.11. 13:25: 1885*

Miskolcon új csapatkapitányt választottak  2011.12.11. 12:49 F. Kapus

56 komment

Címkék: mol liga

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr363455174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

1885* 2011.12.11. 13:30:35

Érdekes, nagyon érdkes :(

eszel59 2011.12.11. 14:01:21

@1885*: igen,én is érdekesnek,nagyon érdekesnek,sőt meglepőnek találom,hogy...a Szereda kiapott Bukarestben..!

1885* 2011.12.11. 14:09:55

@eszel59: aha, gondolom. Meg azt is, hogy most, hogy nem Dubo lesz a kapitány szárnyalni fognak a macik! Jó, hogy sikerült megtalálni a felelőst.

moszkvicssluszkulcs 2011.12.11. 14:30:25

@1885*: nem Dubót kiáltották ki bűnösnek. Az kapta a "C"-t, aki eddig is rendet tett az öltözőben-ha kellett.

Raon 2011.12.11. 14:39:33

@moszkvicssluszkulcs: teljesen felesleges érvelni, egy volt lilát leváltottak, 1885 kolléga számára ennyi a történet lényege.
Sok sikert nektek a felkapaszkodáshoz!

1885* 2011.12.11. 14:48:02

@Raon: te mit provokálsz engem állandóan? Már nem írhatok a volán postokhoz, most már semmihez nem szólhatok hozzá??? Tilts ki nyugodtan. Aztán érezd jól magad.

Raon 2011.12.11. 14:48:09

Elnézést, csak most gondoltam bele, hogy ezért jó eséllyel megint lófütyköst kapok majd az izmébe.
Szóval 1885 kolléga, szerintem teljesen érthető, ha kedveled Dubeket és ez a hír nem tetszik, de először talán kérdezni kellene, mert sehol semmi nyoma annak, hogy Dubeket Miskolcon bárki főgonosznak tartaná. Sőt, az új módi szerint ha lejössz egy Volán meccsre Fehérvárra, ott pár miskolci szakértő kollégával ezt személyesen is megbeszélheted. :))

Raon 2011.12.11. 14:48:47

Na tessék, mire megírtam, már jött is a lóf.sz a s.ggembe. Ez nem esett jól, meg kell mondjam.

1885* 2011.12.11. 14:53:26

@Raon: én nekem meg nem esik jól a folyamatos kioktatásod, hogy úgy állítasz be mintha egy komlett idióta lennék. Nem először. És most ne gyere azzal, hogy poén volt meg élőszóbán máshogy jön át.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.12.11. 14:56:39

@Raon: nem kene folyamatosan belekotni, es akkor nem kapnal lofaszt. ilyen kurva 1xu.

1885* 2011.12.11. 15:01:13

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: én eddig is úri stilusban irkáltam, nem én minősítgetek másokat fóbiásnak meg betegesen vadászó meg jóisten tudja még minek. Soha nem küldtem senkinek lóf... meg hasonlót. Te is tudod más is tudja.

Szoljanka 2011.12.11. 15:03:06

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Időnkét felszínre tör onnan a fővárosból a csapataik jelenlegi produkciója miatti frusztrációból eredő - nem a lényeggel foglalkozó - provokatív komment...
Szerencsére azért vannak kivételek...
Ez meg ilyen kurva 1xu.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.12.11. 15:04:53

@Szoljanka: hogy ki a fusztralt, az nezopont kerdese.
de cserelhetunk ha gondolod...

1885* 2011.12.11. 15:06:55

@Szoljanka: még szerencse, hogy Fehérvárról csupa lényeggel fogalkozó, mindenkit tiszteletben tartó, szakszerű komment érkezik csak.

Raon 2011.12.11. 15:16:41

@1885*: de most komolyan. Itt te tényleg tudod, mi volt Dubek leváltásának háttere és ennek adtál hangot, vagy szimplán csak nem tetszik, amiért leváltottak egy volt lila játékost?
Bármit válaszolsz, el fogom hinni, hogy igazat mondasz. :)

gogosz 2011.12.11. 15:16:47

1-1. 1885 túl érzékeny vagy, (amilyen időket éltek, teljesen érthető) Raon, te meg túl érzéketlen vagy, (amilyen időket éltek, teljesen érthető).

A Révai lexikonba meg javaslom belefoglalni a következő kiegészítést: Frusztrált = nem fehérvári.

kerusz 2011.12.11. 15:33:33

@gogosz: kiegészítés: de sorozatban három vesztes meccs után már fehérvári is lehet...

1885* 2011.12.11. 15:48:18

@gogosz: :) pusztán arra merészeltem célozni, hogy attól, hogy másra teszik a "C" betűt, majd minden probléma megoldódik :) vagy mégsem? Eseteleg javasolnám még a senkin ne legyen betű módszert, mert az mint köztudott Mol Liga győzelemre vezet.
Eszel kollegából kinéztem, hogy nem minden miskolci elleni támadásnak véli ezt a mondatom. Ez viszont Raonnak remek alkalom volt arra, hogy ismét belémköthessen.
Miért lennék érzékeny? A héten már 1x vertük a Macikat :D karácsonyig szavunk sem lehet.
@Raon: előbb keressd ki mikor írtam én olyanokat amivel te vádolsz. Egyébként meg fogsz lepődni, abszolút nem érdekel elhiszed-e amit mondok.
Azt viszont baromira unom, amit az én irányban folytatsz. Hosszú ideje, folyamatosan.

Beethoven 2011.12.11. 15:55:41

Nem nagyon találkoztam még Miskolcon olyan emberrel, akinek Dubekkel az égvilágon bármi baja lett volna.
Sőt, szerintem inkább szimpatikus mindenkinek betöltött pozicíótól függetlenül.

Theutus 2011.12.11. 16:34:22

én pedig örülök neki, hogy Szilágyi kapta az egyik A betűt:)

Jégkorong 2011.12.11. 16:42:37

@Beethoven: ezek szerint nem beszéltél az edzővel és a vezetőséggel; ők döntöttek ebben a kérdésben (is). Engem Foci kinevezése lepett meg, de nagyon... Szilágyihoz gratulálok, megérdemli Levi !

Beethoven 2011.12.11. 16:50:49

@Jégkorong: Foci miért meglepő? Levi tényleg megerdemli, de szerintem Szabina is be fog válni.

Jégkorong 2011.12.11. 16:53:43

@Beethoven: a csapatokban és a pályákon történt, látott "kevésbé sportszerű" magatartása miatt.

Uteapu 2011.12.11. 17:41:05

Csak annyit üzennék a két kollégának a "hokifővárosba", némileg módosítva Énekes szavait, hogy néha nagyon idegesítőek tudtok lenni.

kanada09 2011.12.11. 19:30:55

Nem kell az ilyen dolgokat szemejesen venni.Gratula azoknak akik kaptak A vagy C betu"tt,ha ez segiti a csapatott akkor remek meg olda's.Az edzo" csinalja ahogy jonak la'ssa,elve'gre az o" nyaka lo'g a vagodeszkan ha a csapat pucsot mond.Sok,Sok sikert a Maciknak tova'bra is.

Boda B. 2011.12.11. 19:34:20

Tudom, hogy nagyon OFF, de tegnap újból a pályára lépett Ladislav Scurko... www.eliteprospects.com/player.php?player=9252

On April 24, 2009, Ladislav Scurko confessed to murdering a 26-year old hockey referee whose body was found on the 12th of December, 2008.

Erről a sztoriról tud valaki valami bővebbet??

Beethoven 2011.12.11. 21:19:00

@Jégkorong: mióta nálunk játszik rossz szavunk kevés lehet rá. vasasban nem szerettük, de ott mást kellett játszani valószínűleg.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2011.12.11. 23:04:31

Ez hírértékű?
Bónusz kérdés: Milyen fűzőben játssza Timaru a következő meccsét?

Raon 2011.12.12. 00:05:37

@1885*: azt kell mondjam, voltaképpen remek problémakezelési techikád van. Olyan ügyesen terelgetsz (és folyamatosan), hogy ha száz évvel korábban születsz mérnöknek, ma Kecskemét alatt menne el a Tisza, nem Szeged felé. :)

Akkor most elmondom, újra, sokadszorra, hátha ezúttal kapok végre tőled egy érdemi választ.

A te nézőpontod ott dől meg, hogy vitaalap nélkül nem létezik vita!

Te nagyon ügyesen játszol az érzelmi húrokkal (én ezt hívom hisztinek), kettőnk értekezésében nagyon ügyesen terelgeted a témákat mindenféle irreleváns irányba (mintha nekem itt a személyeddel lenne bajom, vagy pl. a lilákkal, vagy akármivel - de persze még véletlenül sem azzal, amiket leírok).

A gond csak az, hogy ezektől sajnos nem lesz igazad.

Én ugyanis kizárólag csak az általad LEÍRTAKRA reagálok - és azok közül sem mindenre, mindegyikre. Ezt mindenki látja, bárki visszakeresheti, ellenőrizheti.
Innentől amit mondasz, az jól hangzik, csakhogy szimplán nem igaz, védhetetlen.

Például most azt írod, hogy
"előbb keressd ki mikor írtam én olyanokat amivel te vádolsz. "

Hát kérlek alássan, 14:09:55-nél te írtál 1885 alatt vagy valaki visszahackerkedett a nickeddel?
Ott ugyanis ez szerepel:
"Jó, hogy sikerült megtalálni a felelőst. "

//ez persze csak költői kérdés volt: mivel eddig soha nem ismerted be nyilvánosan, hogy bármiben is tévedtél volna, erre értelemszerűen ide sem várok választ//

Amit te nem akarsz észrevenni, hogy ez részemről nem a személyed ellen irányul, hanem egy ATTITŰD ellen. Nekem ez a fajta "okoskodás" régi rigolyám már évek óta (és bárkivel szemben, nem csak veled - sőt mi több, érdekes módon, amikor számodra tetsző témában, úgymond a te oldaladon jöttem elő ilyesmivel, akkor az neked még tetszetr is, visszakeressem hol volt ez?). Szóval ez nem csakis ellened szól, nem kell itt a te személyed jelentősége kapcsán túlzásokba esni.

Persze egyáltalán nem biztos, hogy igazam van - sőt, legfőképpen, hogy egyáltalán van-e értelme ennek az egésznek. Valószínűleg nincs.

De kérdem én, ha te ennyire nem tudsz napirendre térni az én rigolyám felett, nekem mitől kellene így tennem a tiéddel?

De ha magadtól nem akarsz rájönni az amúgy nem túl bonyolult megoldásra, akkor ideírom én.
Ennyire de tényleg ennyire nagyon fájdalmas lenne neked néhanapján leírni, hogy "bocs tévedtem"? Pláne ha itt emberek (nem csak én) egyértelműen rámutatnak arra, hogy tévedtél, túlzásokba estél?
Számomra ugyanis kizárólag ez a fajta kettős mércéd az irritáló, más bajom továbbra sincs veled.

eszel59 2011.12.12. 07:48:06

@1885*:senki nem gondolta,hogy Dubó lenne a felelős a gyengébb eredményekért,játékának és emberi tulajdonságainak köszönhete a csapatkapitányi "megbizatását".Viszont úgy látszik,hogy a jelenlegi helyzetben a "csendes úriemberi"(idézet Gregtől)attitűd helyett egy vehemensebb csékára van szükség - nemcsak a pályán,hanem az öltözőben is!

Uteapu 2011.12.12. 10:11:05

@Raon: Némi csípősséggel, pár rövid megjegyzés.
Lőttél egyet, ami eléggé provokatív volt.
Nem gondoltál rá, hogy mit kapsz "oda"? Dehogynem! Ha meg odatartottad és nem esett jól, hát ne kínáld föl.
Kedvenc kifejezésed egyike a terelés. Azért Neked sem kell puli kutya.
"Persze egyáltalán nem biztos, hogy igazam van-sőt, hogy egyáltalán van-e értelme ennek az egésznek. Valószínűleg nincs"
Ez és hasonlók, szinte majd minden írásodban szerepel.Mindig nyitva hagysz egy hátsó kaput.Ügyes de érthető.
Csak nem értem a kettőt együtt.
Végül, hogy igazán pikirt legyek.Sajnálom, hogy nem vagyok plasztikai sebész.Itt hagyva a fővárost, milliomos lehetnék.

Raon 2011.12.12. 11:19:24

@Uteapu: nem volt ebben semmi csípős.
A véleményed köszönöm, tudod, hogy mindig becsültem és tiszteletben tartottam a mondandód.
Viszont az a helyzet, hogy szerintem itt te sem arról beszélsz, ami az egész kiváltóoka, hanem ami téged érdekel. Ez meg akkor az én szemszögömből egy szimpátiatüntetés a szurkolótársad mellett - ami érthető, de nagyon nem lehet vele mit kezdeni. Elfogadom, hogy te így látod, de mert a lényegre még csak ki sem térsz te sem, ettől én nagyon nem fogom másképp látni a világot.

> "Persze egyáltalán nem biztos, hogy igazam van-sőt, hogy egyáltalán van-e értelme ennek az egésznek. Valószínűleg nincs"
Ez és hasonlók, szinte majd minden írásodban szerepel.Mindig nyitva hagysz egy hátsó kaput.Ügyes de érthető.

Értem én, ha ez hátsó kapunak tűnik. Ha ugyanis itt arról lenne szó, hogy ki tudja könnyebben megszerezni az erkölcsi fölényt, akkor ilyen szempontból egy ilyen betoldás jócskán megnehezítheti a túloldal dolgát. Az ilyen egy érzelmi alapú vitában tényleg kellemetlen.

Az én oldalamról nézve viszont az van, hogy ha nagyon biztos is vagyok a dolgomban, mindig megvan az esély arra, hogy tévedek. Erre az elmúlt tíz évben számtalanszor volt már példa.

Én ezért írom oda a véleményem mögé ezt, hogy egyértelmű legyen, nem vakfanatikusként adom elő a mondandómat, és ha bebizonyosodik, hogy nincs igazam, nekem nem okoz problémát ezt nyilvánosan elismerni. Nem mintha ez erény lenne, szerintem ez kellene legyen a normális. Az már más kérdés, hogy efféle egyenességre a mai magyar netes közéletben sajnos elég ritkán van példa.
Most is mintha ez lenne itt a fő probléma ugye. :)

Ha arra reagálsz, amiket én felvetettem, és abban rámutatsz, hogy tévedek, én nem csinálok ügyet abból, hogy így akkor "én vesztek".
Én nem várom el, hogy visszafelé is meglegyen ez a fajta korrektség, de persze jó lenne, hogy ha nem csak a folyamatos mellébeszélés menne az efféle dolgokban.

De akkor, hogy konkretizáljunk, neked is felteszem a kérdést. Értelemszerűen tiszteletben tartom, ha te erre nem akarsz vagy helyzetednél fogva nem tudsz válaszolni.

1885 ezt írta nekem:
"előbb keressd ki mikor írtam én olyanokat amivel te vádolsz. "

Előtte tegnap 14:09:55-nél 1885 neve alatt ez szerepel:
"Jó, hogy sikerült megtalálni a felelőst. "

Na most akkor van vitaalap vagy nincs vitaalap?

Lehet úgy tenni, mintha nem lenne, és itt csakis az én köcsögsémeről lenne szó.
De a magyar nyelvet ismerve szerintem ebből elég nehéz lenne azt kihozni, hogy 1885 nem a miskolciakat gyepálta, amiért leváltották Dubeket.

1885 15:48:18
":) pusztán arra merészeltem célozni, hogy attól, hogy másra teszik a "C" betűt, majd minden probléma megoldódik :) vagy mégsem?"

A fentiek fényében ez aztán pláne hihető értelmezés...

"Eseteleg javasolnám még a senkin ne legyen betű módszert, mert az mint köztudott Mol Liga győzelemre vezet."

Íme a terelés magasiskolája. Hiszen ez még véletlenül sem starsos utalás, egy kis érzelmi manipulációval nyakon öntve ugye. :)
De nyugodtan cáfolj meg, ha én látom rosszul a dolgot.
Sőt, itt és most íme egy ajánlat: aki meg tudja mutatni nekem, hogy itt én látom rosszul a lényeget, vendégem egy italra (üvegre, nem pohárra, és lehet tömény minőség is).

Raon 2011.12.12. 11:22:34

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: tudod, hogy kedvelek - még akkor is, ha néha nem értek veled egyet.
A nekem szánt, 1885 mellett letett szimpátiavoksok tőled egy ideje már előre megírt forgatkönyv szerint várhatóak (ahogy a naplemente után szürkület jön :D ).
Lehet hogy akkor te is hadjáratot folytatsz? :)
(szerintem nem, csak vicceltem - ha így érzed helyesnek, csak hajrá!)

Az italmeghívásos értelemszerűen rész rád is áll. :)

Uteapu 2011.12.12. 12:13:23

@Raon: Valóban nem a kiváltó okra reagáltam. A dolog roppant egyszerű. Ez a Miskolc ügye és eddig is tudták, mit és miért csinálnak. Mindkettőtök reakciója, az én megítélésem szerint rossz. Az ilyen nem vita, hanem vitatkozási alap.Szimpátiatüntetés? Vállalom, annak ellenére, hogy nem mindig azonos az álláspontunk, némely dolog megítélésében.

leonov 2011.12.12. 12:47:53

Hinnye ni!

Szétültetlek!

Ez valóban Greg és a medvék dolga.
Magyarázatok fentebb és a posztban olvashatóak.

Raon 2011.12.12. 13:03:51

@Uteapu: köszönöm a véleményed, ez nekem is segített jobban megfogalmazni, hogy minek erőltetem 1885 kollégával ezt a dolgot.

Ez az egész az itteni reakciók szerint általában onnantól lesz probléma, ahogy én reagálok az ő szavaira. Pedig te magad is ezt írod, hogy mindkettőnk reakciója rossz, mert pl. ez a mostani Miskolc ügye. A véleményeddel részben tehát egyet is értek!

A problémám azzal van, hogy ha én nem írok, te vagy más (aki más dolgok miatt szimpatizál 1885-el) soha nem szól neki, és a dolog hanem az annyiban marad.
Én ezt hívom kettős mércének!

A látszat emellett annyiban problémás, hogy ha egy oldalon az adminok kacsintanak így össze, akkor annak sajnos már üzenete van kifelé, mintha szimpla felhasználók tennének ugyanígy.

Nekem kezdetben tényleg semmilyen komolyabb hátsó szándékom nem volt ezzel az egésszel, de a folyamatos hisztik után most már eljutottam odaáig, hogy szeretnék egyszer 1885 józan eszével beszélni erről (az érzelmi alapú reakciói helyett).
Én biztos vagyok abban, hogy van neki olyan és abban is, hogy egyszer majd el fogunk jutni idáig. :)

Egy ilyen oldalon ugyanis szerintem az lenne a lényeg, hogy két jégkorongszerető ember az ízlése, stílusa, világnézete ellenére is képes legyen korrekten beszélni egymással még akkor is, ha netán épp nem értenek egyet.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2011.12.12. 13:05:03

@Raon: Csak, hogy ne maradjak hallgatag olvasó, nekem is az futott át 1885 első két kommentje után, mint amit első hozzászólásban leírtál.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.12.12. 13:44:08

@Raon: majd ha veled ertek egyet veled kapcsintok ossze.

Uteapu 2011.12.12. 13:56:57

@Raon: Nemsokára kapunk majd, mert kezdjük túllihegni a témát.:)
Bizony az úgy szokott történni, hogy az akció reakciót szül.Viszont nem mindegy, hogy milyet.Szerintem nem igazán feladat a lelkek nemesítése, durr-bele módon meg pláne. Az elegáns véleményformálás sokszor hatásosabb és célravezetőbb. Főleg ha erre megvan a lehetőség és példa is volt rá.
Az, hogy én miért ugrottam erre, annak ellenére,hogy nem vagyok szökdécselő típus?
Mert két dolgot olvastam, amit nem hagyhattam szó nélkül.
Az utolsó bekezdésed, az egészre visszatekintve, érdekes, mindenkinek megfontolandó. A mindenkibe ti is benne vagytok.

Theutus 2011.12.12. 15:13:25

@Raon: elkényeztetett csak erre figyel:"Aki a városban támadt belviszály esetén nem áll ki egyik fél mellett sem, polgárjogaitól megfosztassék és a közösségből kizárassék" /Szolón törvénye/:XD
amúgy pedig:
"Jó lovat járta ismertet meg;
arany, ezüst próbája:olvaszd;
csatában nézd az elefántot,
bölcs mondásból ítéld a bölcset"
/Sza-Szkja-Pamtita/
beszélgessetek a műanyag ablakok előnyeiről és hátrányairól, az közömbös téma:)

Raon 2011.12.12. 16:27:00

@trollfeeder: köszi!

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: köszönöm, de szerintem ez eddig is egyértelmű volt. Ezért is írtam, hogy "ahogy érzed, hajrá"!

@Uteapu: az a helyzet, hogy ez azért itt messze nem az első ilyen durr bele alkalom, meg van ennek privát előzménye is.

Szerintem módfelett tanulságos, ahogy eddig alakultak a dolgok.

Elsőre mindketten magas lóról indítottunk. Ez hibának biztos hiba volt, de egy ilyen nem feltétlenül jóvátehetetlen.
Amikor kiderült, hogy tévedtem, én ezért mind privátban, mind nyilvánosan elnézést kértem az úrtól. Ezután én egy ideig nem folytattam, majd egy ideig normálisan, majd alkalomszerű humorral, majd következetesen.
Odaátról előbb a gúnyos lenézés, majd válaszra sem méltatás volt a reakció. A humor jellegénél fogva egyértelműen meghozta az áttörést, és már sehol nincs a kezdeti magas ló odaát sem.
Sajnos a dolog jelen állás szerint egy ideje átment a most is látható rohamokba, ami már kicsapott a kinti fórumokra is. Elismerem, ez valóban nem túl szívderítő látvány, de meglátásom szerint most már teljesen jó úton haladunk a törvényszerű besokalás, azt ezt követő tiszta felismerés, majd a józan ésszel elkövetett tanulságlevonások felé. Azután lehet lapozni, hisz ezzel máris a helyükre kerültek a dolgok.

Mondjuk egyáltalán nem kellene hogy így legyen - ez a legrosszabb verzió. A józan észt bármikor elő lehetne venni, és akkor egyből ugorhatnánk a "lapozzunk" részre.

@Theutus: ezek jók, ilyen nekem is van.
"Fontos, hogy minden másképp lássék, mint ahogy van. Főképp, amiben kényelmesen lehet szenderegni." (Hamvas Béla, Scientia sacra)

Tillasz 2011.12.12. 20:42:18

Hogy megtörjem ezt a magasszintű párbeszédet.
Azt azért megnézném, amikor Szilágyi üvölt az öltözőben!:-)

Theutus 2011.12.12. 20:44:06

@Tillasz: beszélj leonovval, megoldja a hangosítást:)

Jégkorong 2011.12.12. 20:56:24

@Tillasz: "Azt azért megnézném, amikor Szilágyi üvölt az öltözőben!:-)" - másként is lehet győzelemre vezetni a csapatot; nem minden a hangoskodás, korongosvödör, szemetes felrúgása.... ( Amikor a füledbe súgják, hogy ... és ezáltal nem aláznak meg mások előtt, lehetséges célravezetőbb. )

OliBLOOD 2011.12.12. 21:09:16

@Jégkorong: Akkor vissza az elejére :) "Ő azonban egy csendes úriember, nem egy igazi vezértípus. Amikor rosszul megy a csapatnak, akkor néha a kapitánynak fel kell emelnie a hangját, keményebben kell bíztatnia a többieket, és ez Vladonak nem megy. Ezt megbeszéltem vele, és a döntést elfogadta. Úgy gondolom Fodor Szabolcs kitűnő kapitány lesz, aki eddig is űzte-hajtotta a csapatot, most ezt „hivatalból” is elvárom tőle."

Jégkorong 2011.12.12. 21:43:05

@OliBLOOD: Focit azért nevezték ki csk-nak, mert hangadó az öltözőben, és a pályán egyaránt, valamint az idősebb korosztályhoz tartozik. Szilágyi nem ezt az utat járta, járja, mint Szabina; intelligensebb játékos. Lehetséges, hogy kiegészítik egymást ?
Lehetséges, hogy ellentétes döntés született ? ( Nekem nyolc, és a kilenc is páros... A helyes választ a szezon végén megtudom, megtudjuk a többi döntés következményeivel együtt...)Te hogyan látod ezt a kérdést ?

OliBLOOD 2011.12.12. 22:01:44

@Jégkorong: Én nagyjából leszarom, az elmúlt napokban szórakozásból olvastam az itteni hozzászólásokat. Csak gondoltam beidézem, hogy Tillasz miért is írta amit hátha lesz még egy kis szórakoztató olvasmány.

Jégkorong 2011.12.12. 22:04:47

@OliBLOOD: megtisztelő érdemi válaszodat, álláspontodat köszönöm.

Lazlee 2011.12.12. 22:45:04

@Tillasz: rám rámkiabált a ballhoki döntőn.
aztán fél perc múlva ő volt az egyetlen, aki megpróbálta elfogadni a béna magyarázkodásom, megértve, hogy ez életem második bíráskodása.
:)

Tillasz 2011.12.12. 23:23:02

@Lazlee:
Azért az szép baleset volt.
Nyugi Ő is végzett jv., vezetett is nem egy mérkőzést, ezért látja a másik oldalt is. De én még nem láttam, hallottam, hogy mérkőzés közben, öltözöben üvöltözött volna, ezt én szoktam átvállalni helyette.:-)
süti beállítások módosítása