Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1233) Csíkszereda (1387) DAB (1198) ebel (2420) Erste Liga (4767) Extraliga (1178) Fehérvár (1657) felkészülés (2275) FTC (1484) Gyergyói HK (1005) khl (2189) légiósok (1681) Miskolc (1519) nhl (4941) nők (1343) playoff (1339) Titánok (1030) u18 (1110) utánpótlás (1359) UTE (1309) válogatott (2273) vb (2478) videó (2125) Összes címke

Fehérvár–Villach 3-5

2011.12.11. 20:25: Grumpy

Fehérvár–Villach 3-5 2011.12.11 19:46 F.Kapus

73 komment

Címkék: ebel

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr543456358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kegyetlen 2011.12.11. 20:44:46

nem szeretnék bántani senkit, de az első harmad dekoncentráltsága, főleg a védők részéről igazán bosszantó volt.

2011.12.11. 20:51:07

reméljük belefér ez a kisiklás a fiúknak.. és az is előfordul amikor ilyen meccset kell látnunk, a korábbi kiváló széria után. Talán jól jön a szünet is, picit rendezni a sorokat, és talán Johansson is visszatér, a tavalyi góllövö ütőjével. Sajnálom a mai meccset, mert nagy lehetőséget szalasztottunk el.

Szoljanka 2011.12.11. 20:52:46

Nem voltunk jók, sokat hibáztunk hátul. Toki adott egy ajándék gólt, Pratt is hibázott bőven.
DaCosta-át úgy hoztuk, hogy milyen jó lövő, a kékről szaggatja a hálót. Ehhez képest még csak lőni sem lőtt, inkább mindig tovább adta eggyel, pedig Ő jobb helyzetben volt...
Volt még rengeteg pontatlanság, hiába ha futni kell az eredmény után, jönnek a hibák, fejben kevésbé vagyunk ott.
2-3-nál miért kértünk időt? Pont akkor nem kellett volna kizökkenteni minket,az ellen meg volt zavarodva ezt kihasználhattuk volna.
Utolsó senkiházi tetű szlovén bíró, undorító amit csinált, Tóth Adrián fejét 20 másodpercig nyomta le a villachi, s nem ítélt semmit. Két olyan este is volt, hogy villachi szabálytalanságot engedett el, s jött a villachi gól. Sokszor a szlovén 25 méterről befújta azt, mit a másik vezetőbíró 2 méterről nem...
Nem csodálkozom, egyrészt hozni kell felfelé a karintiaiakat, másrészt ot tartani a Ljubljanát a hatban. De ez akkor is gusztustalan volt.
HAJRÁÁÁ AV19!!!
-_- BLL -_-

Borsy 2011.12.11. 21:17:39

60 percből kb. 15 percig irányítottuk mi a játékot, ez nagyon kevés. Az első 10 percben vezetnünk kellett volna a helyzetek alapján, de a pontatlanság és fásultság, na meg a szerencse hiánya miatt maradt a 0-0. Aztán utána már nem volt közünk a meccshez a 2 bomba gól kivételével. Akkor volt egy jó 5 percünk.

Tokaji gólpassza és Munro mellényúlása után szinte már eldőlt a meccs. Ezen a meccsen senkinek nem ment jól, egymást húzták vissza a játékosok. A 4. sor játékánál szinte emberhátrányban voltunk. A bírók is mindig úgy nyúltak bele téves ítéletekkel, hogy amikor sikerült egy kis lendületet szerezni, akkor egyből megtörték.

A kihagyott helyzetek megbosszulják magukat. Nekem még Ladányi védekezésbeli lazasága, nem törődömsége tűnt fel.

zsozsi68 2011.12.11. 21:18:31

@Szoljanka: Írtam a másiknál, hogy nem csaltak nagyon, de mivel nem voltunk jók, nem bírtuk el a szembe szelet. Az biztos, hogy osztrák nem leszek soha, osztrák nem leszek sooooha! Fontos lett volna, ráadásul szünet jön ami a múltkor sem jött jól. Hajrá Volán! Hajrá Magyar Jégkorong!

FrankK 2011.12.11. 21:20:31

@Szoljanka: Egyetértek veled...
DaCosta messze a leggyengébb védőnk, főleg ha Borgatelloval hasonlítom össze. Cseréljük már le , kérem szépen.

jágör68 2011.12.11. 21:24:16

Itt is csak megjegyezném, hogy 4 védővel- majd- Unterluggauer szájbalövése után- 3- mal!!!! zúztak le minket- és a legjobb csatáruk még mindig sérült.

vostark 2011.12.11. 21:24:50

ez egy ilyen nap volt.. ezúton szeretném megkérni a kedves fiatalembert aki végig "kurva anyád marci"-zta a meccset, hogy vegyen vissza.. nem kell kispécizni senkit és szidni egész meccsen. inkább a hangját szurkolásra használja. remélem olvassa

jegib 2011.12.11. 21:26:26

@Szoljanka: 2-3-nál azért kértünk időt mert előnybe kerültük, és Ryan tudjon pihenni. A helyszínen nem láttam ennyire szorosnak mint F. Kapus, sőt sztem elég gyenge meccs volt. Nagyjából mindenki csetlett botlott. A bírákodás tényleg katasztrófális volt. Érdekes módon mindig úgy fújta a lest a villachnak, mikor már épp nálunk volt a korong és indultunk volna. Gyorsan felejtsük el az egészet, pihenjenek a srácok, jöjjön Joe bácsi és hozzuk ismét a pénteki formát :)

ati91 2011.12.11. 21:29:15

boragatello egy szar és nem munró hanem manróóóó

Szoljanka 2011.12.11. 21:34:01

@zsozsi68: Akkor ezt most máshogy gondoljuk, de akkor én már nem csak osztrák nem, hanem szlovén sem leszek soha..:)
@jegib: Ok, de szerintem akkor is jobb lett volna tovább játszani, és kihasználni a zavarodottságukat, még akár Ryan nélkül is...

Boda B. 2011.12.11. 21:34:14

Icipici off, de úgy tűnik a Salzburghoz ment Marty Turco...

zsozsi68 2011.12.11. 21:34:19

@vostark: Legközelebb vágjátok szájon, ha nem tetszik neki kapjon még egyet.@ati91: DaCostánál nem szarabb. Munroval viszont igazad van

TheKaszi 2011.12.11. 21:36:57

@FrankK: Egyetértek, gondolom, nincs jobb védő a láthatáron.
@Szoljanka: Azért kértünk időt, hogy a figurát beszéljük meg az egyenlítéshez, ki is lett játszva, sajnos Godó nem jól találta el.
@Borsy: 45 percen keresztül ki írányított? A zebrák?

jegib 2011.12.11. 21:40:02

@FrankK: Sztem meg gyenge volt Borgatello. Nem kicsit, nagyon...
Sőt mióta nincs itt, Pratt összekapta magát, pedig szezon elején nagyon kapta a fikát. De abban egyetértünk, h DaCosta nem egy kiugró légiós.

Borsy 2011.12.11. 21:41:56

@TheKaszi: A zebrák segítségével a Villach. Ha mi nem úgy játszunk ahogy, akkor ez mind kevés lett volna.

@jegib: DaCosta jól kezdett, azóta szépen visszesett. Most is sok korongátvételi és egyéb pontatlansága volt.

zsozsi68 2011.12.11. 21:41:59

@Szoljanka: Egyetértünk, talán én árnyaltabban fogalmaztam ahol Te álsz pláne jobban látszanak dolgok. Az előző cikkhez én is írtam, hogy két gól előtt is kiállítást kellett volna kapniuk és nem tudtam, hogy szlovén a kutya (naná, hogy a gyíkokat támogatta). Osztrák azért sem lennék, mert nem tudnék ennyit pofázni a bírókkal, főleg úgy, hogy nekem fújnak...

jegib 2011.12.11. 21:46:32

@Szoljanka: Ha edzésen begyakorolsz egy PP figurát, az nagyobb százalékkal lesz hatékony meccsen is. Szóval taktiailag mindenképpen helyesnek tartom az időkérést.

Szoljanka 2011.12.11. 21:46:45

@zsozsi68: Igen, olvastam a hozzászólásodat a másik poszt alatt is..:)
Most már rohadtul érdekel, hogy te hol állsz, ki vagy, ezek szerint te tudod ki vagyok én.
@TheKaszi: Én mindezek ellenére még mindig nem nagyon értem, de edzőbá' ezerszer többet tud nálam erről a játékról, Ő így döntött, nincs más mint elfogadni :)

JámborMalac 2011.12.11. 21:48:49

@ati91:

Neked, Léderer Ákinak, meg az összes többi Mánrózónak. Zárjuk már le a témát. Esetleg szólhattok neki, hogy rosszul ejti a saját nevét...

www.youtube.com/watch?v=ySf-AbA9Uo4&feature=related

zsozsi68 2011.12.11. 21:49:05

Amit rossz volt látni, hogy legjobbjainknak is komoly gondjai voltak a korongátvételtől a pontos passzig mindennel. Úgy volt sz@r ez a meccs, ahogy csak lehetett, szerintünk a pénteki hatalmas játék után nem úgy mozogtak az agysejtek ahogy kellett volna, de jó volt látni, hogy megtapsoltuk a csapatot, mert nem lélektelen volt a mai játék, csak semmi sem sikerült...

zsozsi68 2011.12.11. 21:51:37

@Szoljanka: Nem nehéz leolvasni a mezedről a neved, szerintem sokan tudják ki vagy:-)

zsozsi68 2011.12.11. 21:58:43

@JámborMalac: Nem baj, majd Fehérváron rájön, hogy itt a redbull is csak deadbull

Szoljanka 2011.12.11. 21:58:54

@zsozsi68: Tippem van, hogy ki lehetsz, de biztosra nem tudom. Ez a célod gondolom, hogy ez így is maradjon...:)

JámborMalac 2011.12.11. 22:17:44

@zsozsi68:

Mmost nézem, az "ET" nem azt jelenti, hogy csak a European Trophyra jön hozzájuk? bár sok ráció abban nem lenne.

ati91 2011.12.11. 22:20:05

@zsozsi68: szerintem dacosta valamivel jobb,mint borgatello..már csak azért is mert már most több pontja van mint borginak volt..ha jól emlékszem ő is úgy volt beharangozva h egy hatlmas lövőerejű játékos ahoz képest egy gólja volt és az sem távolról..ennyi idő alatt gondolom nem volt idő jobb játékost találni..
de azért ha győzünk akkor mindkei jó egy vereség és lázadás van??!!!gyerekek a red bull sem nyeri meg az összes meccsét..ez egy ilyen bajnokság.vannak jobb és rosszabb meccsek..én személy szerint nem csak dacosta helyett hoznék egy másik légióst hanem mihály árpi helyett is jövőre:)ez csak az én véleményem

Boda B. 2011.12.11. 22:26:12

@JámborMalac: Azt is írják, hogy egyrészt sajtóértesülés, másrészt short-time contract. Szóval gondolom, hogy maximum szezonvégéig írt alá...

Borsy 2011.12.11. 22:30:38

@ati91: Mihály Árpi remélhetőleg már nem számít légiósnak jövőre és abban is bízok, hogy még ebben a szezonban visszatalál régi önmagához.

jegib 2011.12.11. 22:36:48

@Borsy: Mondjuk a mai passza Pratt-nek az zseniális volt. Pedig én ekézem Árpit rendesen...

Raon 2011.12.11. 23:17:38

Furcsa érzés volt látni ezt a meccset, főleg a pénteki után - de hát valahol ettől szép az Ebel. Még ha most épp mi szívtunk ezzel.

Én is úgy éreztem, hogy ez a meccs nem nekünk fog állni, és bár a két kapott gól után is reménykedtem a fordításban, reálisan nézve ennek sajnos nem volt sok esélye.
Az az igazán nehezen emészthető ebben, hogy tök más csapatok ellen teljesen ugyanúgy vagyunk képesek kikapni. Megyünk csináljuk, helyenként jól is, azután megzavarnak minket, pánik jön, ebből általában még nagyobb hátrány, küzdés, küzdés ezerrel, ami a végén nem elég a fordításhoz.

Ma szerintem támadásban egész jók voltunk, helyenként nagyon szépen járt a korong, gyönyörű akciók egész sora jött - csak hát a befejezés. Az elején kihagytunk vagy öt ziccert, Toki adott egy gólt az ellenfélnek, a bíró nem küldte ki Ada jégbe döngöléséért a labancot, hanem ment tovább a meccs, Munro elnézett egy tiszta lövést, és kész, vége. Pedig csak 0-2 volt, de mégis érezni lehetett, hogy ezzel vége is a történetnek.

Tény, hogy a bírók Fehérváron rég látott extra érdekes felfogásban vezetté a meccset. Kb. teljesen szétdarálták a játékot, azaz lehetetlenné tették, hogy vissza tudjunk jönni. Persze nem mindig feltűnően, csak ügyesen, nem látványos nagy hibákkal, csak védhetően. Itt egy kis les, két elmulaszttot kiállítás, ott egy megadott, hagyni reklamálni, időt húzni a villachiakat, hogy kizökkentsek minket a játékunkból... ezek mondjuk kiadhatják a "szerencsétlen véletlenek/bírói tévedések sorozatát" is... ki-ki eldöntheti ezt vérmérséklete szerint. Én azért öregnek érzem már magam ahhoz, hogy hinni tudjak az efféle véletlenekben.

A nagyobb gond az, hogy pusztán csak emiatt nem feltétlenül kellett volna kikapnunk, mert ez a Villach semmi világraszólót nem csinált, csak szervezetten védekezett és kihasználta a hibáinkat. Meg ellőttek húsz malacot a meccs alatt.

Nálunk a csatárok rendre hibáztak - előbb a ziccereket, majd elkezdték túljátszani az akciókat -, a védők hajmeresztő hibákkal jöttek elő - ebben nyilván benne lehetett a fáradtság is. Ez mind érthető, csak hát a vége megint egy kis pofáraesés lett.

Szerintem ha a bíró-csatár-védő hiba elemből csak akármelyik kettő van ma meg, még hoztuk volna a meccset. A három így együtt meg össszehozta ezt a vereséget.

Nagy gond nincsen, a játékosokat ekézni szerintem felesleges, van az úgy, hogy nem jönnek össze a dolgok. Csak ezt szurkolóként nem egyszerű megélni, elviselni.

A lényeg számomra a vereség tudatában a meccs végi Blue Line Legion - old UU nóták sora volt, a nemfeladni, voltakszépidők, csapatszeretős verziókkal. Igen, ez most nem jött össze, de majd a Zágrábnak vége lesz legközelebb (ezt mondjuk a meccs előtt is így mondtam volna, hogy Zágráb hazai... az meglesz... ez a Villach? Hát a franc tudja...). Ezzel a játékstílusukkal idén a Villach olyan mumus, mint amilyen az elmúlt években a Graz volt. Van ilyen. Így egy kicsit nehezebb dolgunk lesz, de úgy tűnik, a csapatunknak idén mintha külön kellenének is a jó teljesítményhez az extra nehézségek, körülmények...

Én bízom abban, hogy a szünet után Joe már visszatérhet - és azt is remélem, hogy ezzel nem szedjük szét Ryan-Palkó-Árpi sort, mert remekül mennek. Ez nyilvén csak magánvélemény, meg a szakemberek biztos jobban tudják, de nekem úgy tűnik, a csapatunk sokkal jobban járna, ha Joe a harmadik sorba kerülne. Hátha Kovács Csabi visszatalálna a góllövő formájához, Siki meg már régóta jó, ő szerintem biztos több pontot tudna egy ilyen társ mellett termelni. És akkor mindjárt három góllövő sorunk lehetne a jelenlegi kettő+majdmeglátjuk kombó helyett.

Lazlee 2011.12.11. 23:22:34

@Raon: ki a tököm olvas el ennyit :D

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2011.12.11. 23:27:09

@Kegyetlen: Miről beszélsz? Végig példásan védekeztünk. A Villach egyenlőnél nem nagyon tudott helyzetet kidolgozni, hiába cipelték a korongot. Egyedül Toki asszisztja miatt temethetjük az arcunkat, de akkor Sofi kihagyott ziccerei után is nyugodtan. Sajnos ezen a meccsen nagyon fontos lett, ki szerzni meg a vezetést..

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2011.12.11. 23:29:07

@Szoljanka: Egyetértek. Főleg az első harmadban nagyon hagyták elharapózni a liga legdurvább csapatát. Ezek meg vérszemet kaptak.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2011.12.11. 23:31:25

@FrankK: Ma is előnyben eladta legalább kétszer a korongot.. És ahogy írták már korábban: a "nagy lövő" jó helyzetből is inkább továbbpasszolta a korongot. Lya egyszer nem! Akkor villachi lábvédő lett.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2011.12.11. 23:35:53

@vostark: Na igen, főleg úgy, hogy Marci anyukája ott szurkol a lelátón..

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2011.12.11. 23:50:31

@jegib:
@ati91:
Lehet, hogy a Borgatello begyűjtött egy rakat mínuszt, de a stat azért csalóka lehet. Szinte mindig fenn volt hátránynál, és elég keveset állították ki. Prattel tökéletesen kiegészítették egymást: ő bátrabban csatlakozott a támadásokhoz, Pratt pedig az utolsó bástya szerepét töltötte be. Átütő erejű volt a Borgatello előrejátéka, szinte biztosra lehetett venni, hogy egy-egy meccsen a légiós sor Palkóval gólt üt. Most nem ez a helyzet, persze a kulcsjátékosokra rászáll az ellen, de ugyanúgy ahogy a támadók védekezése, a védők előrejátéka is elengedhetetlen a hatékony szerepléshez.

jegib 2011.12.12. 00:02:42

@trollfeeder: Sztem meg nem, ennyi. Kicsi volt, simán elnyomták. Bátran csatlakozott a támadáshoz, csak nem ért vissza védekezni, ezt tükrözi a statja is. Őt is bombázónak hozták, mégsem bombázott, asziszt király sem lett. Lehet mondani h a stat hazudik, de azért hokiban elég jó képet ad a teljesítményről.

ati91 2011.12.12. 08:56:05

@jegib: a bolzánóban megint otthvan a meccs/pont átlaga dehát ide gyenge volt valjuk be:)

vladiv 2011.12.12. 10:23:47

@Raon: tokeltesen egyetertek a "Tény, hogy a bírók Fehérváron rég..." kezdetu bekezdessel... vicc, amit megengednek maguknak...

csak anyit kerunk sztem, hogy kovetkezetesen legyen jo vagy rossz biraskodas, a tegnapi meg...............

exL:1 2011.12.12. 11:14:56

Nagybátyámnak volt egy érdekes ,de szerintem igazán találó észrevétele az első harmad végén." Már pénteken elveszítettük a vasárnapi meccset"akkor még furcsálltam,de a meccs végén a látottak után bekell lássam szerintem igaza van.Túlnyertük magunkat pénteken, tényleg a szezon meccse volt,bejött minden,elhitte a csapat hogy elég kiküldeni a szerelést a jégre és lehozzuk a közelezőnek mondott hazait a Villach ellen.Szerintem hülyeség hogy fáradtak voltunk,hisz a Villachiak buszoztak több száz kilométert és még 8 centit vasárnap ,nem mi. A csapat tagjainak csak a lakóhelyüktől kellett beautózni a jégcsarnokig,nem mondanám marathoni távnak.Nagykár ezért a szinte szokásos hazai bakiért,mert megint egy 6 ba igyekvő konkurensnek ajándékoztunk hazai jégen ovis hibákkal 2pontot,a szezonban már ez volt a tizenegyedik közvetlen rivális ellen fehérváron elhullajtott pont.Nagyon de nagyon fognak ezek a pontok hiányozni a végelszámolásnál.Tudom a játékosok nem gépek,a hokiban benn van a hazai vereség is,nemlehet mindig jól játszani,de..ha pénteken tényleg szép játékkal leiskolázzuk a Bécset,akkor rá 46órával ugyancsak hazai pályán miért esünk vissza ennyire látványosan???? és már nem először ,nem is másodszor.Nagyon szoros az ebel mezőnye ,és emiatt fájó a szinte már szokásos hazai vereség,nem először tudnánk elhúzni a hátsó régiótól,és nem először nem sikerül....

zsozsi68 2011.12.12. 11:15:11

@Raon: "Szerintem ha a bíró-csatár-védő hiba elemből csak akármelyik kettő van ma meg, még hoztuk volna a meccset. A három így együtt meg össszehozta ezt a vereséget." Betűről betűre így gondolom. A Borgi-DaCosta vita meg meddő, mert DaCosta itt játszik, Borgi meg nem, lehet, hogy fáj is emiatt az Öreg feje, de ez van...

mannisenmaki_ 2011.12.12. 11:39:50

@exL:1: önfény:
meccs előtt idézet tőlem:
"ma simán lecumizunk, elhittük két meccs után, hogy jó csapat vagyunk, a korit és a mezt elég lesz a jégre küldeni". Nem is a küzdéssel volt a baj, a koncentráció hiányzott tegnap.
Nem vagyok a nagybátyád :), de biztos ő is fehérvári, és ugye mi itt frankón értjük ezt a játékot, jobban, mint bárhol az országban, lásd egyéb kommentek itt, ikszdé.
:D

exL:1 2011.12.12. 12:44:57

@mannisenmaki_: hali. xd ide vagy oda,attól még így van.Úgy néz ki ,ha 7. helyezettnél rosszabb csapat jön fehérvárra,akkor az nekünk öncunami,hogy egy ma is élő klasszikus mondását idézzem kissé elferdítve..

csiszi 2011.12.12. 12:48:37

@Raon: Pont erre gondoltam én is Eric-kel kapcsolatban Az első 2 sorunk most nélküle is jó, így egyrészt jó lenne kicsit megerősíteni a harmadikat a nagy decemberi-januári maratonra, másrészt azért valljuk be, Joe sem úgy ment idén, mint tavaly. Nyilván ezért még nem kell elküldeni, de talán egy kis ébresztőt jelent majd neki, ha a 3. sorba kerül vissza.

A meccs szerintem nem dekoncetráltságon vagy fáradtság ment el: elhittük, hogy nekünk már minden bemegy. Nem lehet azt mondani, hogy csak kikülték a srácok az ütőket, de az tény, hogy nem zártunk vissza olyan fegyelmezetten, mint szoktunk, mindenki előre akart menni gólt lőni. Oké, Toki eladta a korongot, de hogy került teljesen üresen egy csatár a kapu elé, amikor nem volt 100%-ig nálunk a korong? A 3. gól előtt DaCosta betört, nem fújták be a visszahúzást, de megintcsak miért nem zártunk rögtön vissza? Pedig a támadás előtt még egészen a kapujukig visszament a korong.

Ezt még tetézte a bunkó bíráskodás: A kapu mögött ültünk, Palkó ziccerénél simán keresztbe tette előtte a védő a botot, teljesen egyértelmű szabálytalanság volt. Gólhelyzetben, úgyhogy még akár a büntető sem lett volna ördögtől való, a bíró meg nem fújt semmit. Adrián földre nyomását nem láttam közelről, de nem igazán értettem, hogy erre miért nem fújtak semmit? Legalább egy páros kiállítást, csak hogy lássák a villachiak, hogy nem lehet mindent megcsinálni (nem mellékesen nekünk még a páros is jó lett volna: egyrészt ők 3 soroztak, tehát a többiek jobban fáradtak volna, másrészt Adrián 4. soros, akik ugyan nem mentek rosszul, de a gólokat nyilván nem tőlük várjuk elsősorban)

A 3 sorozásuk miatt egyéként a sok megállítás és reklamálás csak nekik volt jó, mert így tudtak pihenni.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2011.12.12. 13:20:33

@exL:1: Szerintem ez a kiküldjük a mezeket hipotézis nem nagyon állja meg a helyét. A mieink küzdöttek, és fejben is jól bírták a negyedik kapott gólig. A játékosokan annyi múlott, hogy pontatlanul játszottak, de valójában taktikailag kaptunk zakót: miért nem volt forgatókönyvünk a történtekre.. Ez az edzők dolga lett volna!

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2011.12.12. 13:25:22

@csiszi: A csíkszemű, kecskeszakállú játékvezetőről nem tudnék semmi szalonképeset mondani. De a másikról se nagyon! Ha kiegyenlítünk, hagyták volna, hogy két vagy akár egy pontot is szerezzünk? A Villach meg ment, hajtott, korizott, ütközött, durvult, csak a hoki nem ment. Ezért fájó a vereség.

cimbitom 2011.12.12. 13:28:44

5 az 5 ellen nem volt különösebb gond, de én még mindig azt mondom, hogy a hátrányos védekezést nem a Godó-féle spílerek kéne megoldják. Ő se a védekezéséért lett az év játékosa, ő a passz király, de hát hátrányban nincs is nálunk a korong, inkább Siki, Sofi, Nagy, Benk féle erőszakosabb játékosok kéne védekezzenek hátrányban szerintem.
Feltűnő volt, hogy a villachi játékosok hátrányban is, hogy rárontottak a mieinkre, és hát ilyen gyenge korongkezeléssel nem voltak meg igazán a lövőhelyzetek ( max 1-2/ előny),míg mi hagytuk őket előnyben nyugodtam passzolgatni...
Az alapszakasz vége előtt 3-4 meccsel, már jó lenne ,ha meg lenne a 6. hely, hogy ne tudjanak a bírók beleszólni a végén, úgyhogy hajrá, a köv 4 meccsen kéne min 6 pont.

csiszi 2011.12.12. 14:00:00

@cimbitom: Ráadásul a legutolsó alapszakasz-fordulóban szabadnapos lesz a volán. Remélem, nem kell majd a többi eredményen izgulnunk...

JámborMalac 2011.12.12. 14:00:59

@csiszi:

mit kell ahhoz nyújtani Joe-nak a jövőben, h teljesítménye elfogadható legyen? mármint a pont / meccs és állandó special teamben való részvétel mellett?

csiszi 2011.12.12. 14:01:01

@trollfeeder: Igen, az a fickó engem is különösen irritált. Taktikailag jó húzás lett volna még az első harmadban kilőni őt egy koronggal...

csiszi 2011.12.12. 14:13:02

@JámborMalac: Tavaly 38 meccsen 20 gól, 1.23 pont/meccs, idén 21 meccsen 6 gól, 1 pont/meccs. Tehát 20%-al kevesebb pont és kb fele annyi gól. Pedig azt nem lehet mondani, hogy rosszabb sorban szerepelne, sőt.

Ezzel együtt nem azt mondtam, hogy nem elfogadható a teljesítménye, hanem hogy nem húzza annyira a csapatot, mint tavaly (pedig gyaníthatóan a legdrágább játékosunk). Emlékszem én olyanra, amikor egyedül végigcselezte a teljes védelmet, majd bevarrta a gólt. Ehhez képest most azért jóval szürkébb (de persze nem feketebárány), nem dönt el egymaga mérkőzéseket.

csiszi 2011.12.12. 14:15:52

@JámborMalac: További statisztika: tavaly 38 meccsen +16-os mutató, idén 21 meccsen +4.

exL:1 2011.12.12. 16:08:30

Szinte törvényszerű hogy nálunk minden légiós a 2.évben kissé visszaesik,(minden csapatsportágunkra igaz ez) megszokják a magyaros mentalitást, stb..Azt sem szabad figyelmen kívűl hagyni,hogy a múlt szezonban Joe új volt az ebelben,nem ismerték az ellenfelek,idén már tudják hogy mire képes,és jobban is figyelnek rá a bekkek .Igaz ez Ryanre is,3-4fordulóval ezelőtt vettem észre először ,hogy a hátvédek oda oda vágnak neki már a meccs elején,és jóval többször szabálytalankodnak vele szemben,mind kb 2hónappal ezelőtt.

fegya94 2011.12.12. 17:14:47

"kicsi" OFF: 18:20-tól a HírTV-n lesz egy műsor(kövezzetek meg,de elfelejtettem a címét), de a Volánról is lesz szó benne,és nem igazán pozitív hírek,legalábbis fater ezt mondta..:/

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2011.12.12. 17:34:16

@csiszi: Sajnos így van, igaz tavaly nem hiányzott ennyit. A kiemelkedően jól teljesítő játékosainkra amúgy nagyon odafigyel az ellen. Ezért lenne jó 2..3 támadásban is hatékony sort összerakni, mert ha az egyik nem hozza a formát, a másikat pedig megfogják, a harmadik még mindig tudna menni!

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2011.12.12. 17:36:38

@fegya94: Nem kapják meg a beígért pénzt az Akadémiára, ezért meg kell húzni a nadrágszíjat, és a fele csapat búcsúzik?

csiszi 2011.12.12. 19:54:32

@fegya94: Kiderült, hogy mi volt a hír?

Nick Snot 2011.12.12. 21:26:23

@csiszi: Palkovicsot nem szabad mikrofonhoz engedni.
a hírTvnél még nem tudták

zsozsi68 2011.12.12. 22:21:50

@Nick Snot: Nem is ezért szeretjük. :-)

HAnonymus 2011.12.12. 22:36:09

Nem tudom értelmes e megnézni, mert még én is csak most fogok nekiállni, de aki kíváncsi az itt megnézheti:
mno.hu/stopper/a-fizeteseket-meg-nem-jegelik-1037134

jágör68 2011.12.13. 08:06:42

@HAnonymus:
Miért nem keresnek osztrák szponzort?
Madzsarisztántól felesleges bármi jót is várni.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.12.13. 10:09:35

@Nick Snot: tenyleg nem ertem ezt a Palko hypot. iszonyatosan nagy hokis, magyar jegkorong legenda. de ha nem tud beszelni miert kell eroltetni?

jegib 2011.12.13. 10:57:42

@HAnonymus: Sztem ez "csak" ilyen marketing sírás, hogy felhívja a szponzorok figyelmét h van hely a pénznek. Elhangzik az interjúban, h a napokban kapnak pénzt a társasági adóból. Nehezen hinném, h a HírTV tudósítana egy olyan klubról, aki gyakorlatilag azért csődöl be, mert fél évig nem jutott hozzá a beígért állami támogatáshoz...

jegib 2011.12.13. 11:03:04

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Sztem ennél lényegesen egyszerűbb a képlet. Én mint laikus, ha reprezentálni akarok egy témában akkor a legautentikusabb embert keresem meg interjú alanynak. Pl. autosportnál Schumacher. Őt ismeri a laikus, nagyjából be tudja azonosítani stb. Jelen esetben Palkó a klub emblematikus alakja, és vele tudnak a legszélesebb réteghez szólni.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.12.13. 11:07:45

@jegib: jaja nekem is ez jutott eszembe, hogy ez gyakorlatilag egy PR reklam, utobbi X honapban 2 havonta volt egy ilyen kb. mindenki a TAO-ra var, es mindenkinek zabszemnyi a segglyuka h mikor erkezik meg.

Palko: logikus amit mondasz, csak epp nem biztos hogy jo reklam ez igy, nekem megye2 jut eszembe rola sajnos :(

jegib 2011.12.13. 11:13:20

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Sajnos a magyar hoki kb annyiból is gazdálkodik mint egy megye kettő csapat :) :) sőt, sztem a fradinál fél havi fizuddal, simán mezszponzor tudnál lenni :( Ez az igazán elkeserítő...

mannisenmaki_ 2011.12.13. 16:05:47

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Hallottad volna 10 éve (ha esetleg nem). Ahhoz képest ez egy akadémiai székfoglaló volt, XD.
süti beállítások módosítása