Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1217) Csíkszereda (1369) DAB (1197) ebel (2411) Erste Liga (4765) Extraliga (1178) Fehérvár (1643) felkészülés (2246) FTC (1472) khl (2189) légiósok (1677) Miskolc (1507) nhl (4908) nők (1297) playoff (1318) Titánok (1025) u18 (1062) utánpótlás (1280) UTE (1301) válogatott (2223) vb (2376) videó (2120) Összes címke

Nehéz miskolci győzelem

2011.12.02. 21:55: leonov

Nehéz miskolci győzelem 2011.12.02. 20:55 Hblog

38 komment

Címkék: mol liga

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr433432689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsiraf.Remete 2011.12.02. 22:00:06

Szép volt fiuk,hajrá HSC!!

leonov 2011.12.02. 22:20:15

Néha nagyon jól ment a farm. Kifejezetten gyors és már-már látványos játékot mutattak.
Négy-négy után volt öt-hat meleg percünk.

A meg nem adott gólt azért nem adták meg, mert nem volt bent. A fizikát mebaszni nem lehet és amilyen irányba kipattant a korong, az kizárja azt, hogy belülről jött volna ki.

Szerintem nem akkor, hanem az előnyben kapott gólnál ment el a meccs a farmnak.

Nekünk pedig az egyenlítés volt a fordulópont.

Egyébként egy teljesen jó meccs volt.

Kiss találata remek egyéni teljesítményt volt.

A mieink egy felforgatott és teljesen tartalékos csapattal indultak neki a meccsnek és valóban volt, hogy nem találták sem egymást, sem a korongot.

Le a kalappal Bonar és Saluga teljesítménye előtt. Nem a gólokra és a pontokra gondolok, hanem arra hogy csak kapusposzton nem voltak ma. Az egész csapat remekül küzdött és bizony nagy fegyvertény, hogy legyőzték a fürge és jól szervezett farmot.

Nagy Gergőt pedig valami ürbéli UFÓtechnikával műthették, mert láthatóan nagyon jól szervezte a játékot.

Végül is megvan a három pont és dolgos iparos munkával egy nagyon sportszerű meccsen győztünk.

Gratulálok az egész csapatnak és jó (eseménymentes) utat kívánok hazafelé.

Fodor rutinróka kapueltolását tanítani lehetne!

Jégkorong 2011.12.02. 23:56:20

@leonov: „Néha nagyon jól ment a farm.” – szerintem nem csak néha – vagy ti voltatok a szokásosnál kevésbé jók -… Paliban voltak a srácok a mérkőzés nagy részében…

”A meg nem adott gólt azért nem adták meg, mert nem volt bent. A fizikát mebaszni nem lehet és amilyen irányba kipattant a korong, az kizárja azt, hogy belülről jött volna ki.” – igazad van, mebaszni nem lehet…. Én/mi úgy láttam/láttuk, hogy bent volt. Vissza is néztem/néztük, szerintem/szerintünk gól volt. Neked/nektek is van lehetőségetek ez utóbbira, ezért javaslom, győződj meg te is személyesen. ( Elképzelhető, hogy én/mi tévedünk; akkor bocsi…) Nem mellesleg, nem ezen ment el a mérkőzés.

”A mieink egy felforgatott és teljesen tartalékos csapattal indultak neki a meccsnek….” – a farmra is jellemző, hátvédek hiányában csatárok, centerek töltötték be a hátvéd posztot.

”Nagy Gergőt pedig valami ürbéli UFÓtechnikával műthették, mert láthatóan nagyon jól szervezte a játékot.” – bár megműtötték volna…))) ( Adott esetben nagyképűen játszott – egyik ember előnyös játéknál hülyét csinált magából ütőjén a koronggal , sok esetben állva várta, adta a korongot, … Gyengén játszott…)

”Gratulálok az egész csapatnak és jó (eseménymentes) utat kívánok hazafelé.” – én/mi is gratulálunk az eredményhez. A látottakhoz én nem tudok – kevésbé jó játékkal MEGÉRDEMELTEN nyertetek -, de jelen pillanatban nem ez a fontos nektek, hanem a győzelem, a három pont megszerzése. (Van nektek is amit javítani, nem is keveset, amennyiben az éremszerzés a cél a MOL Ligában …)

eszel59 2011.12.03. 07:45:45

Most én hagy berzenkedjek egy kicsit a címadás miatt:szerintem aki nehezen győzött,az a DAB volt,az előzmények ismeretében a Macik győzelmét a BRAVÚROS jelzővel illetném!Gondolok itt arra,hogy milyen keretel és hátvédhiánnyal léptünk pályára az egyre "izmosabb"Kisvolán ellen idegenben,úgy hogy a Farm már többször is bizonyította,hogy senki nem mehet ellenük tutira.A két csapat helyezésétől függetlenül nem éreztem,hogy mi lennénk a mérkőzés toronymagas esélyesei - sőt nagyon is féltem az összecsapástól.
Örülök a megszerzett három pontnak,gratulálok a csapatnak,
HAJRÁ MACIK!!!

KISANGYAL 2011.12.03. 08:05:30

@Zsiraf.Remete: Kár, hogy nem lehettem ott!
Gratulálok a játékosoknak!!!
A mérkőzés még PC-n is izgalmas volt. A játékosaink és AV19 is jól teljesített, azonban a GK-k megint nagyon alúlmúlták magukat.Erről írtam múltkor is! A következő hétre össze kell szednünk magunkat,Shamygin kivédi a szemünket!!!???

eszel59 2011.12.03. 08:11:33

Majdnem elfelejtettem!Gratulálok Bonarnak az első mesterhármasához,amit az EBEL-ben szerzett!!!(Forrás:"icehockey.hu",a Magyar Jégkorong Szövetség hivatalos honlapja...vagy Bonar"holnapja"..?)

Jégkorong 2011.12.03. 08:29:42

@eszel59: (Forrás:"icehockey.hu",a Magyar Jégkorong Szövetség hivatalos honlapja...vagy Bonar"holnapja"..?)- azért vannak ott még érdekességek… ( A beszámoló szerint persze, hogy nyertetek, hiszen több koronggal játszottak egyes Miskolciak.) „…Egy védő korongján fennakadt a korong…”
( Azt nem árultátok el, hogy edzőcsere volt nálatok, és/vagy sikerült a farmnak meccs alatt is igazolni.) „…Kóger István ezért előbb időt kért, majd 58:39. percnél lehívta Budai Krisztiánt…”

Beethoven 2011.12.03. 08:46:42

mostanság minden szombati cikkben van elírás

leonov 2011.12.03. 10:55:00

@Jégkorong: Megnéztem

A 4.10-es esetnek semmi köze sincs a tegnapihoz.
Azonban, ami 0.40 körül történik, az is engem igazol.

Mindegy, egy működő gólbíró rendszerrel simán eldönthető lett volna.

Egyébként nekem kifejezetten tetszett a farm szervezett játéka.
A Kiss gólja pedig pazar volt. A Fraditól kaptunk ilyet az első meccsen, asszem Borbástól.

Szóval nagyon jó alapot ad a farm a nagy csapatnak. Jó úton járnak és lassacskán majd fel-fel kerülnek a fiatalok.

Tetszetős, lendületes és izgalmas meccs volt.
Sose rosszabbat.
Szerintem a rutin győzött.

Lapke76 2011.12.03. 10:59:48

@Jégkorong: Sztem a legjellemzőbb, ahogy rémlik, hogy a lövés után még játékban volt a korong a miskolci harmadban, Krisztián pedig felegyenesedve a bárdot felemelve álldogál a kapunak támaszkodva. Most vagy halál laza, vagy pontosan tudta, hogy gólt kapott. Én utóbbira tippelnék. Azzal pedig nem értek egyet, hogy nem ezen múlt, inkább nem csak ezen, mert a Farm védők mindent megtettek, hogy meccsben tartsák a Miskolcot.
És Krisztiánnak üzenném, hogy meccs végén Fehérváron nem túl szimpatikus még a nézőkkel "Mi van?" felkiáltással vigyorogni, ez nekem egyébként megint csak azt jelentette, hogy gól volt. Szóval ezt neki Fehérváron szerintem nem volt szép megtennie. Eddig nagyon sokra tartottam, most egy kicsit kevesebbre. :(

Egyébként, Kincsesnek nem sikerül felnőnie a meccshez, ami sztem kifejezetten jó volt, le a kalappal mind a két csapat előtt, bár sztem sajnos nem a jobban játszó nyert, de a fiataloknak még a hátsó fegyelmezettséget nagyon tanulni kell.

leonov 2011.12.03. 11:08:37

@Lapke76: Volt valami kavarodás, az biztos.
Ahogy én emlékszem még vagy tíz tizenöt másodpercig ment a pakk és akkor szakították meg a játékot. Hogy miért, az már a homályba vész.
Elvileg kellene, hogy legyen felvételnek a meccsről. És ha jól tippelek, akkor azon sem fog látszani márt kábé ugyanabból a szögből vehették fel, mint ahonnan én néztem a meccset. Persze, ez csak feltételezés, amely azon alapul, hogy a túloldalon nem láttam kamerát, operatőrt.

Valóba nem feltétlenül a jobb, vagy a rosszabb csapat győzött, hanem az erősebb.

Lapke76 2011.12.03. 11:17:16

@leonov: Egyet már aludtam a meccsre tegnap este még erősebb véleményem volt, ezért írtam csak ma. :)
Így viszont kb egyetértek veled, sajnos az erő és a rutin győzött, kicsit abban bíztam meccs közben, hogy a Bonar féle sor csak nem bír 38 percet jégen tölteni aktívan, de tudott. :)
És még egy lényeges. Ritó menjen feljutni a fehérvári fiúkkal a VB-n. :)

leonov 2011.12.03. 11:21:15

Bizony, bizony és nem csak Ritó.
Nagyon jó fiataljaink vannak, csak játszatni kell őket.

leonov 2011.12.03. 11:37:35

Kellett ám Saluga teljesítménye is.
Dubek és Rafaj, meg Szilágyi is brunsztolt rendesen.
Nekem Popovics hiányzott nagyon. Ő, bár az utóbbi két szezonban, pontosabban amióta elment a Vasashoz, azóta nem igazán ponterős, de nagyon nagy hatékonysággal tudja lekötni és megzavarni az ellent. Amikor pedig Dusánnal van egy sorban, akkor konkrét életveszélyesek.
Az edzésen történt orrtörés nem volt bekalkuláva a naptárba.
Nagyon várom vissza Jarabek pajtást és Láda Petit is. Jarabek a személyi kedvencem.

Nagy Gergőröl, pedig nekem az a véleményem, hogy qrva jó játékos, csak amikor a farmban játszik, akkor valahogyan átkapcsol főmuftiba és hát az a alázatos hajtós játék, amit egyéb meccseken látok tőle, az hiányzik. Sokkal inkább főnök és zsugaosztó királynak érzi magát mint rabszolgának. Persze ez lehet edzői utasítás is. Mindenesetre én kedvelem és élvezem a váratlan megmozdulásait. Tegnap is lőtt úgy kapura, hogy még kívülről nézve is megdöbbentem, hogy ezt bizony hogy gondolta. Budai épphogy elérte mamuttal. Nem vagyok edző és végképp nem mondhatom, hogy nagyon jól ismerem a fehérvári keretet és kalibereket, de nem lenne szabad hagyni, hogy megtörjön a lendülete. Csikó még, akit bizony kordában kellene tartani. Talán jobban megy neki, ha nem ő a főnök. Az ominózus két-három évvel ezelőtti riportja óta külön kedvencem Fehérvárról. Jó figura.

Szoljanka 2011.12.03. 11:39:46

@leonov: Mi kb. 4 méterről láttuk az esetet, és 100%, hogy bent volt. Még a háló is megmozdult. Budai is felállt, még csodálkozott is, hogy megy tovább a játék...
És 4-4-nél szerintem ez döntő momentum volt...

Jégkorong 2011.12.03. 11:51:47

@leonov: „A 4.10-es esetnek semmi köze sincs a tegnapihoz.” – tudom, hogy nincs, csupán az általad említett fizika törvényére találtam egy ellenpéldát; ennyi, nem több.

”Mindegy, egy működő gólbíró rendszerrel simán eldönthető lett volna.” – ezt a csapatok nem szavazták meg a költségekre tekintettel. Amennyiben ezt rosszul tudom, Kerusz kiigazít.

”Egyébként nekem kifejezetten tetszett a farm szervezett játéka.” – amennyiben a farm szervezetten játszik, tegnap este nem kap ki.

” Jó úton járnak és lassacskán majd fel-fel kerülnek a fiatalok.” – egy-két kivételtől eltekintve csak akkor, amennyiben a Volán költségvetése „szűkösebb” lesz a következő években és még akkor játszani fognak ezek a srácok…

”Tetszetős, lendületes és izgalmas meccs volt.” – jól fogalmazol, egyetértek.

”Sose rosszabbat.” – a „szakadék szélén imbolyogva” rájuk fér.

”Szerintem a rutin győzött.” – szerintem meg a légiósok, akiket ezért igazoltatok.

„Nagy Gergőröl, pedig nekem az a véleményem, hogy qrva jó játékos, csak amikor a farmban játszik, akkor valahogyan átkapcsol főmuftiba és hát az a alázatos hajtós játék, amit egyéb meccseken látok tőle, az hiányzik. Sokkal inkább főnök és zsugaosztó királynak érzi magát mint rabszolgának.” – jól látod…

„Persze ez lehet edzői utasítás is.” – nem az, lesz@rja nagy ívben.

@Lapke76:„Azzal pedig nem értek egyet, hogy nem ezen múlt, inkább nem csak ezen, mert a Farm védők mindent megtettek, hogy meccsben tartsák a Miskolcot.” – ebben a megközelítésben igazad van, nem is vitatom.

( Kövezzél meg, én a következőket láttam. A mérkőzés egészét tekintve az első sor csatársora Ada nélkül nem az igazi, bárki játszik a helyén nem illik Duduhoz, Rolihoz. A gólokon kívül sokat hibáztak, egyénieskedtek, pontatlan volt a játékuk, tudásukhoz mérten gyengén védekeztek. A második sor, ahol négy játékos váltogatta egymást a csatárok között, dettó, ugyanaz. Center sehol, védekezés részükről harmat gyenge. A harmadik sor csatárairól inkább nem mondok semmit, mert jót nem tudok. A hátvédek, ezen a poszton játszók nem játszottak rosszul, ezért lett szorosabb a mérkőzés. Én így láttam…)

leonov 2011.12.03. 11:53:34

Ha ti négyméterről, akkor én háromról, csak a másik oldalról. Ám hidd el nekem, az előnyben kapott gólnál dőlt el a meccs.
Ha belemélyedünk a becsapódási és visszaverődési szögek, perdületek és vektorok tengerébe, akkor bizony kiderül, hogy ebben az inercia rendszerben annak az esélye, hogy a lőtt szögből történő érkezésre történő kipattanási szög-reakció bizony kvázi lehetetlen. A korongnak nem felétek, hanem Budai alá, vagy még esetleg felénk kellett volna kipattannia.
Mindegy már.
Jó meccs volt bizony és nem szabad elkeserednetek. Egy meccs volt a sok közül és a tegnapi játékotokat látva nyugvást mondhatom, hogy a farm teljesen partiban volt velünk, sőt néha valóban fölénk nőttek és a szervezett játékuknak köszönhetően esetenként be is szorítottak minket.
A konzekvenciát egy felettünk álló fehérvári néző foglalta össze korrektül.

" Qrva Bonár! "

leonov 2011.12.03. 11:55:54

@Jégkorong: Elvileg megszavazták, vagy legalábbis már folyamatban van dolog.

Szoljanka 2011.12.03. 11:58:32

@leonov: Ok, te úgy láttad, én meg így...
Hatalmas mázlitok volt, mikor fórban voltunk, buli a harmadotokban, és úgy jött ki a korong a bulitól, hogy pont a két kék vonalon álló hokistánk közé, aztán egy szóló tőletek, s bent is volt...
Szerintem mindkét eset döntően befolyásolta mérkőzés kimenetelét.

leonov 2011.12.03. 12:05:55

@Szoljanka: Mindenféle felhang nélkül, utoljára írom le. Ahol én álltam az veletek szemben volt. Tehát ha be is ment volna, akkor sem láthattam volna Budaitól. Én csak a spárgázó Budait és a "FELÉTEK KIPATTANÓ" korongot láttam és azt, hogy a bíró még csak nem hezitált egy pillanatot sem. A korong már kiment a harmadból és talán vissza is lőttétek lesre, amikor megállta a játék.

De Béke és tisztelet neked mert igazi FAN vagy!

Szoljanka 2011.12.03. 12:11:41

@leonov: Én sem akrok veled vitázni,csak beszélgetünk.
Miről pattanhatott ki? Mammutról, vasról?
Mindkettőnek jellegzetes hangja lett volna,és nem hallottam semmit...
A vezetőbíró tényleg nem hezitált, de a mi oldalunk álló vonalbíró szerintem gólnak látta.
Inkognítóban lehettél, csupán egyetlen hölgyön láttam fekete-sárga sálat, meg még pár ember jöhetett a csapattal...:))
Amúgy ez nem volt semmi ahogy két 4-2-nél a svéd edző ordított a fiaival, majd' nekik ment..:))
Hajrá Volán, Hajrá Jegesmedvék!

leonov 2011.12.03. 12:18:24

Én sose vagyok inkognitóban.
Sárga fekete snowboard mellény van rajtam mindig. Vagy legalábbis majdnem mindig.
Az ilyen sál, sapka dolgokat én nem élem annyira.
Mez van természetesen, de a mikor felveszem, akkor mindig kikapunk.

Greggel többször beszéltem a meccs előtt és alatt is. Ő egy igazi fanatikus őrült.
A meccs előtt azt mondta, hogy most jól van, de nem tudja hogy fogja érezni magát a meccs után. Ahogy felstuffolja magát az elég érdekes.
És!

Hajrá Volán, Hajrá Jegesmedvék!

Jégkorong 2011.12.03. 12:21:06

@leonov:

„Ha ti négyméterről, akkor én háromról, csak a másik oldalról. … Ha belemélyedünk a becsapódási és visszaverődési szögek, perdületek és vektorok tengerébe, akkor bizony kiderül, hogy ebben az inercia rendszerben annak az esélye, hogy a lőtt szögből történő érkezésre történő kipattanási szög-reakció bizony kvázi lehetetlen. A korongnak nem felétek, hanem Budai alá, vagy még esetleg felénk kellett volna kipattannia.
Mindegy már.” – továbbra is arra kérlek, hogy nézzétek vissza a felvételeket.

”Jó meccs volt bizony és nem szabad elkeserednetek. Egy meccs volt a sok közül és a tegnapi játékotokat látva nyugvást mondhatom, hogy a farm teljesen partiban volt velünk, sőt néha valóban fölénk nőttek és a szervezett játékuknak köszönhetően esetenként be is szorítottak minket.” – az ilyen és hasonló vereségek nem erőstik meg azt a helytelen gondolatot a vezetőségben, hogy érdemes ezt a csapatot fenntartani.

Az, hogy a farm teljesen partiban volt veletek az edzőtők szerint a következőképpen hangzik: „A mérkőzés teljes egészét nézve mi voltunk a jobb csapat.” A „jobb” kifejezést egy költői túlzásnak tudom be…

" Elvileg megszavazták, vagy legalábbis már folyamatban van dolog." - nem szavazták meg, úgy tudom.

Lapke76 2011.12.03. 12:26:09

@Jégkorong: Megkövezni biztos nem foglak, azért olyan nagy különbség nincs a véleményünkben, az összevissza soroknak valóban nem ment a Meretei féle sorban pedig tegnap sztem Horváth Dávid harcolt egy jót. A többieknek nem nagyon jöttek be a cselek, bár menni mentek.
Sztem hajtással nem volt gond, kicsit fegyelmezetebb játékkal, főleg (csatár)védekezésben simán nyerhető lett volna a meccs.
Viszont időnként a csatárok megmozdulásai élményszámba mentek. Csak probléma, ha a második harmadban szép játékkal kiépítesz egy két gólos előnyt aztán az utolsó percben sikerül lenullázni a munkát. Sztem ez volt a másik döntő momentum, ott meg lehetett volna roppantani a Miskolc lelkét.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2011.12.03. 13:44:10

Én sajnos nem láttam a meccset, de szerintem, ha ennyire vitatott, hogy egy lövésnél bement-e a korong a kapuba vagy sem, akkor fölösleges is rajta a vita, érdemes elfogadni a spori döntését. Úgy értem, egy vitatott szituációra nem érdemes fogni, hogy azon ment el a meccs. Hiszen még az sem egyértelmű, hogy bement-e.

Ordogfioka 2011.12.03. 14:29:08

Farm meccsen még nem láttam ennyire kikelni embereket magukból, és azt kell mondjam teljesen jogos volt a felháborodás. Kincses két harmadig teljesen korrekten vezette a meccset. Ellenben a meg nem adott gólt is, ami tisztán látszott, hogy az volt (rezgett a háló, bentről jött ki a korong, és Budai reakciója is erre utalt), több helytelen ítélet követte.
pl.: Egyszeres előnyből egy szerencsétlen buli után szabálytalanul leütközték Erdélyit a középső harmadban, de 5 v 3 helyett miskolci gólt könyveltek el.
Sajnos ilyen fatális bíró hibák 4-4 -es állásnál döntőek lehetnek.

Ennek ellenére szerintem a csapat nagyot küzdött, 55 percen keresztül jobban játszottak az ellenfélnél. A 2. harmad utolsó 5 percében voltunk fegyelmezetlenek, a kapott gólok nagy része meg egyéni hibákból keletkezett.

Tillasz 2011.12.03. 16:01:30

@Ordogfioka:
Tudod az a szép, hogy más meg máshogy látta. (Én is láttam egy hálórezgést, de az sem volt bent.)
Amelyik Farm meccset én láttam, mindig volt egy-két ember, aki kivetkőzött magából, most valóban többen voltak. De, hogy ez EN-es gólnál mi a f..szért volt a lázadás, azt tényleg nem tudom.
Hajtós jó meccs volt, egy-két parádés teljesítménnyel.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2011.12.03. 16:55:39

@Tillasz: Ha tegnap este írok, azt Kincses nem valószínű, hogy zsebre teszi.. Az első két harmadot kifogástalanul vezényelte le a vonalbírókkal együtt. Meg is jegyeztük, hogy az oly sokat kifogásolt játékvezetés végre a játék élményének szolgálatába áll. A Miskolc kb. az első öt percben tudott kibontakozni, utána 4:2-ig teljesen alárendelt játékba kényszerült. Itt a Volán elvesztegette előnyét, és hét másodperccel a vége előtt, két brunsztolós góllal visszajött eredményileg a Miskolc. Majdnem a szünetet jelző dudaszó előtt is betaláltak. A harmadik harmad elején azonban a Fehérvár nem csak a játék képe alapján, de Fekti által szerzett góllal is egyértelművé tette fölényét. Budai már lemondóan támasztotta a kaput, mikor a védői rászóltak, hogy nem fújták be, menjen tovább a játék. A játékvezető legalább a nézőtérről érzékelte a problémát, és rövid tanácskozásra indult a jegyzőkönyvhöz. A működő videóbírót azonban úgy látszik, csak a Volán ellen vetik be! (UTE ellen Tolnai reklamálására a spori ez alapján érvénytelenítette a harmad végén döntetlennél szerzett gólt..) Ezen a ponton javíthatta volna magát a vezetőbíró, de nem tette. A mérkőzés hátralévő részében pedig durva kettős mércét érzékelhettünk a lesek, tilos felszabadítások, kiállítások terén. Az egyik gólját a Miskolc emberelőnyben ütötte olyan kiállítás után, amit be nem fújt, nyilvánvaló les előzött meg. Az emberhátrányból kapott gólt pedig szintén nyilvánvaló testre ütés előzte meg, amit a leghátsó védőnk, Erdélyi Tamás szenvedett el. A közönség a látottak alapján teljesen joggal kelt ki magából eddig nem látott módon.

Tillasz 2011.12.03. 20:39:37

@trollfeeder:
Erre utaltam. Te(i) így láttátok. Én - és mások - másképp. Szerinted gól volt, szerintem nem. Szerinted jól vezettek, majd csaltak, szerintem egy szinten vezették végig a mérkőzést. Nyilván véletlen, hogy a kapura lövési arány 28:36, míg a kiállítási arány 6:12 volt. Bizonyára az sem a vendégcsapatot sújtotta, hogy 3,5 perccel a vége előtt olyanért adtak kiállítást, amiért addig senkinek. A környékemen lévő Volán szurkolók szintén a saját szemszögükből értékelték az eseményeket, de ezt maximálisan kulturált formában.
Fontos amit tudnod kell, a játékvezető nem korrigálhat semmilyen esetben. Ha hibázik, tovább kell lépnie. Az sokkal nagyobb hiba, ha a rossz döntését megpróbálja egalizálni!

Jégkorong 2011.12.03. 20:57:39

@Tillasz: „Szerinted gól volt, szerintem nem.” – könnyen hozzáférsz a felvételekhez, kérlek, tedd meg és nézd vissza. Van ennél egyszerűbb megoldás is, kérdezd meg L-t, gondolom visszanézik.

„Bizonyára az sem a vendégcsapatot sújtotta, hogy 3,5 perccel a vége előtt olyanért adtak kiállítást, amiért addig senkinek.” – tudod erre a választ, hiszen te írtad: „Fontos amit tudnod kell, a játékvezető nem korrigálhat semmilyen esetben. Ha hibázik, tovább kell lépnie.”

„Nyilván véletlen, hogy a kapura lövési arány 28:36…” – nem véletlen, ebből Bonar 11 lövés. Meg is nyerte a meccset...

OliBLOOD 2011.12.03. 21:08:58

@Jégkorong: Fehérváron van videóbíró rendszer. Ha működött volna a meccs alatt, akkor Kincses használhatta volna. Minden bizonnyal nem volt bekapcsolva.
A jelenetet azért feltölthetné valaki, hogy had lássák a többiek is ne csak azok akik "könnyen hozzáférhetnek"

TheKaszi 2011.12.03. 21:21:22

@trollfeeder: Na, jah! Zebra! Azt kívántam én is azt Újpest meccsen (teljesen jogos volt akkor a videóbíró használata után a gól érvénytelenítése), hogy majd egyszer a farm csapat javára használhatnák, nem ez volt az alkalom hozzá. Na, jah! Zebra! Nem csalt, nem állítom, csak ennyire sikeredett a teljesítménye.
Az első harmad első öt percét és a második harmad utolsó perceit leszámítva a farm játszott fölényben. Ugyanakkor azért volt nyílt a meccs, mert a macik a támadásokra mindig összeszedték magukat, valljuk be, ezt jól is csinálták.
4-2-nél egy nyert meccset szórakoztunk el, majd pedig 4-4-nél a harmadik harmadban nagy erőket mozgósítva, ismét nyertesnek látszottunk. Na, jah!
Gratulálok a csapatnak, jobbak voltak tegnap a miskolciaknál!

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2011.12.03. 23:07:41

@Tillasz: Elszalaszt gólt megítélni játékvezetői pályafutása során - oké, előfordulhat. Nem változtat az ítéletén, mikor lenne rá lehetősége - nem annyira oké, de ezt is el lehet nézni. De ahogy utána a vonalbírókkal együtt elcsalta a meccset.. _KRITIKÁN ALULI_!
Én úgy gondolom ezt a miskolciaknak is látniuk, érezniük kellett. Szép dolog, hogy a gyenge bekkpárunk visszahozta őket a meccsbe, de a mérkőzést a játéknak kellett volna eldöntenie. Lehet, hogy a Miskolcnak önerőből lett volna a végéig tartása. Ezt már sose tudhatjuk meg..

Norbee00 · http://sapafehervarav19.blog.hu/ 2011.12.04. 12:52:59

Kincsesnek nem ez első, hogy ilyen "jól" vezetett meccset Fehérváron. Emlékezzünk vissza mondjuk a Pannon kupa Szlovének elleni meccsre, ott megadott ellenünk egy gólt ami nem volt az, vagy ebben a szezonban a Salzburg elleni utolsó 5percben 2 kiállítást adott nekünk Magas bottal való játékért. Én szomorú vagyok mert két válogatott kapus betlizett nagyon csúnyán. Hajrá Volán!

Tillasz 2011.12.04. 14:20:00

@trollfeeder:
Hát sajnálom, hogy Neked ez így jött le. Nyilván én is elfogult vagyok, de azért, hogy a Miskolc a játékvezetőknek köszönheti győzelmét, azt azért ne vegyük már komolyan.
Ja én amúgy nem vagyok miskolci, nyilván Leonov véleménye - mint miskolci - elfogultabb.
@Jégkorong:
Mivel nekem egyértelmű volt, hogy nem volt gól, ezért nem kérdeztem ezt meg tőle. (Most már én is kíváncsi vagyok a felvételre.) Vele egészen más dolgokról beszélgettünk. Azért az is érdekes volt.
A kiállítással kapcsolatos véleményed azért sántít, mert ez felfogás kérdése. A csatár dolga, hogy minden helyzetben próbáljon meg gólt lőni, a kapus és védők feladata ezt megakadályozni. Nyilvánvalóan ez ellentétet szül, de ha egy meccsen a kapu előtti - védem a kapust szituációért - nem történik kiállítás, akkor ne legyen már az 57. percben sem. Amúgy a helyzet szépsége, hogy ott nem a vétkes játékost küldték le 2. percre.
Valóban Bonar nagyot játszott, de a 3 gólja ellenére sok helyzetet elpuskázott, és ha Saluga is sok helyzetben nem önállóan akar megoldani mindent, megint nem lenne miről beszélni.
Sokan elsiklanak amellett is, hogy a 2. harmadban bekapott 4. gól után a Miskolc 7 mp alatt is majdnem gólt lőtt, akkor Brunya megmentette a csapatot. Nem beszélek még a szólókról, az egy az egyben Brunya hasát tesztelő lövésekről, vagy a hátrányban a 3-1 helyzet elszórakozásáról. (Mondjuk itt más nézetben FT önfeláldozó szerelését kell megemlíteni.)

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2011.12.05. 22:33:36

@Tillasz: Hol állítottam azt, hogy a Miskolc a játékvezetőknek köszönheti győzelmét? Én fizettem egy belépőt a játék öröméért, és a játékvezető ezt elvette tőlem. Nem először.. És nem azért, mert a másik csapat nyert. A _hogyan_ a nagy probléma itt! Lehet védeni a szövetséget, de játékvezetésből irtó nagy lemaradásunk van. A dilettantizmussal lehet magyarázni a csalást - egy darabig.
süti beállítások módosítása