Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1231) Csíkszereda (1381) DAB (1198) ebel (2418) Erste Liga (4767) Extraliga (1178) Fehérvár (1655) felkészülés (2272) FTC (1484) Gyergyói HK (1000) khl (2189) légiósok (1681) Miskolc (1517) nhl (4938) nők (1336) playoff (1339) Titánok (1027) u18 (1104) utánpótlás (1342) UTE (1307) válogatott (2269) vb (2473) videó (2124) Összes címke

Hetényi nem sokára lehetőséget kaphat

2011.12.01. 11:32: Lazlee

Hetényi nem sokára lehetőséget kaphat 2011.12.01. 11:07 Hblog

69 komment

Címkék: finnország légiósok hetényi jokerit kiekko vantaa

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr403428583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Raon 2011.12.01. 12:28:03

Érdekes, amiket Hete mond rólunk. Bevallom őszintén, nem jó érzés ezeket olvasni, de sajnos tökéletesen igaza van.

Theutus 2011.12.01. 12:34:44

@Raon: ugyanazt mondja, amit pár napja mi is kiveséztünk

Raon 2011.12.01. 12:45:34

@Theutus: ez igaz, én arra gondoltam, hogy furcsa érzést ezt belsős embertől hallani. Magyarországon ilyenkor általában a ködösítés megy, hogy minden nagyon szép, minden nagyon jó, és előre a világbékéért. Én becsülöm azokat, akik fel merik vállalni a véleményüket (főként ha tudják, hogy ez sokaknak nem fog tetszeni).

jegib 2011.12.01. 12:58:13

@Theutus: És pont ugyanazok a válaszok amiket felvázoltam. Szponzor, rájátszás, eredménykényszer.

kapusLaci 2011.12.01. 13:00:32

Tudtam hogy nemsokára eljön a bizonyitási idö,most itt a lehetöség,és bizonyitani is fog Zolika az SM ligában!
Amit mondott teljesen igazat adok neki,sajnos ez a szinvaloság!
Remélem hogy jövötöl már stabil kapus fog lenni az SM ligában.
Sok sikert!!!

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.12.01. 13:15:04

@Theutus: koztudott dolog h Zolika olvassa a blogot :)

@Raon: abba a pozicioban van, ahol nem kell kodositeni. ha meg tud abban a pozicioba maradni, miert ne mondana el az igazat? max nem o lesz a kapus a VBn, osi magyar szokas szerint...

@jegib: azok amiket felvazoltal, azok a problema gyokerei ;)

jegib 2011.12.01. 13:31:13

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Na ezt viszont sosem mondtam, hogy ez így van jól, csak ezek voltak a válaszok az akkor feltett kérdésekre. Nincs jól természetesen, csak azt is látni kell, hogy egy SM ligához képest nem 5 év lemaradásunk van, hanem generációnyi. Nem csak nekünk, hanem az osztrákoknak is. Marha sok víz lefolyik a dunán amig elérünk a mostani SM liga szintjéig, de még mindig az a véleményem h a csapásirány jó. Úgy gondolom, az a tömérdek légiós hozta el ezt a sebességet az EBEL-be, ahol most tart. Ezt a színvonalat kell megtartani, sőt fejleszteni, egyre kevesebb légióssal. De ez sztem nem 1-2 éves terv, inkább 10-15

Theutus 2011.12.01. 13:40:04

@jegib: azért vedd már észre, hogy ezt nem pozitívumként éli meg
egyébként tavaly fiatalítás nélkül nem jutottatok a POba
idén mi fog történni?

jegib 2011.12.01. 13:41:57

@Theutus: Olvastál e olyat, hogy pozitívként tűntettem volna fel? Nem. Pusztán válaszok.

`durex · https://www.dropbox.com/referrals/NTMzNzQwMDg2OQ?src=global9 2011.12.01. 13:46:16

@jegib: "elérünk a mostani SM liga szintjéig" kis optimista :D ;).

Theutus 2011.12.01. 14:00:27

majd nézz rá azért pl. a Ljubjana keretére is
van 15 szlovén és ebből 8 ember 22 vagy fiatalabb

jegib 2011.12.01. 14:26:50

@Theutus: ott vagyunk ahol a part szakad :) Ugye azért látod mellette azt a 8 légióst is

Tomi Kallio 2011.12.01. 14:39:14

@Raon: Kívülről nem nehéz okosnak lenni, akkor szólt volna, amikor itt volt. Nem tartom elegánsnak azt, hogy most minősíti a fehérvári dolgokat, függetlenül attól, hogy igaza van vagy nincs.
@kapusLaci: Szerintem soha nem lesz stabil kapus az SM-liigában, egyszerűen nem elég jó hozzá. A kapusok hazájában különösen nehéz dolga lesz. A véleményem ellenére kívánom neki, hogy járjon sikerrel.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.12.01. 14:43:03

@Tomi Kallio: "akkor szólt volna, amikor itt volt" jaj mar persze. olyan vilagot elunk itt, hogy szolok, aztan atgondoljak, mert szoltam. persze.

@jegib: de mi arrol beszelunk, hogy fiatalitas nelkul, soha nem erjuk el az SMliigat. jo, igy sem, de nemfogunk fejlodni. szal jo a penz a szponzor az eredmeny, csak epp, ez pillanatnyi feny. de ahogy mondod, ott vagyunk ahol a part szakad, en is ertem amit te mondasz es te is erted amit mi. de ennyivel maradunk.

jegib 2011.12.01. 14:44:02

@Tomi Kallio: Te odakakálnál ahol enni adnak?

jegib 2011.12.01. 14:50:14

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Annyiban egészítem ki, hogy természetesen nem a fiatalítás ellen vagyok, cseppet sem, abban is biztos vagyok, hogy meg fog történni, csak nem egyszerre és nem radikálisan és nem holnap. Természetesen, ha a volán olyan pénzügyi helyzetbe kerül (ne kerüljön) akkor megvalósulhat drasztikusan is, mint a szlovéneknél, de nem gondolnám hogy ez lenne a tervezett út.

jegib 2011.12.01. 14:51:46

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Jah és persze ezek mind feltételezések és következtetések, nem vagyok se jóbarátja az öregnek, se különbejáratos az öltözőbe.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.12.01. 14:54:27

@jegib: en meg abban remenykedem h a vezetok belatjak h ebben a temaban nemjol gondolkodnak, es lepni fognak.
mert nagy orom volna szamomra ha a kov 3 evben bent lenne a Volan a POban, de nem annak az aran, hogy 3 ev mulva a Div1/also hazaba kerulunk. ujra.

Tomi Kallio 2011.12.01. 14:56:39

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Most meg már minek? Ráadásul utólag nem nagyon elegáns.

@jegib: Pont erről szóltam én is, annyi különbséggel, hogy nem elegáns odakakálni, ahol enni adTak. Még kevésbé, mint oda, ahol adNak. Mert utóbbi eset feltételez egy kis bátorságot. A tárgybeli eset még azt sem.

jegib 2011.12.01. 15:11:16

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Engedd meg h untassalak kicsit. Játszom egy idióta manager játékkal, pár éve :) Indultam a 3. ligából egy csapattal. Néhány szezon alatt felügyeskedtem magam az első ligába, viszont a játékosaim öregecskék voltak. Lecseréltem a komplett garnitúrát, fiatal, tehetséges, de tapasztalatlan játékosokra. Tudtam hogy kiesek az első ligából, de arra nem számítottam, hogy utána simán kihullok a másodosztályból is. Most ismét a 3. ligában nyomom, az akkori fiatalok beértek, most lehet megkezdeni a kapaszkodást felfelé. Akik viszont velem ellentétben, nem a radikális fiatalítás mellett döntöttek, hanem megtartották addig a kulcsembereiket amíg lehet, és mellette fokozatosan építették be a fiatalokat, azok a mai napig első ligások. Tudom egy pitiáner modellezés és komoly konzekvenciát nem lehet levonni, de annyira nem is elrugaszkodott a valóságtól. Az öreg is kötélen táncol, mert meg kell felelnie a szurkolóknak, a TV nézőknek, a szponzoroknak, a csapat érdekeit nézőknek, a magyar hoki érdekeit nézőknek, és mindezt ki kell gazdálkodnia.

Tomi Kallio 2011.12.01. 15:19:32

@jegib: na, ez a nagy igazság, ezzel egyetértek. nem a modellezős résszel, hanem ami a Volánról szól konkrétan.

kapusLaci 2011.12.01. 15:25:31

@Tomi Kallio: Ez a te véleményed,én ezt idö elteltével teljesen másképp látom,szoval pozitivan Zolika számára.
És ne feledd én kapus szemmel nézem:))

jegib 2011.12.01. 15:27:57

@kapusLaci: Laci jössz dec11-én fehérvárra?

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.12.01. 15:34:28

@jegib: "Lecseréltem a komplett garnitúrát, fiatal, tehetséges, de tapasztalatlan játékosokra"

nem ezt "kerjuk" itt paran. egyszeruen, ugy erezzuk, hogy a klubnak kutyakotelessege a fiatalok kinevelese. a fiatalok meg csak ugy erosodnek, ha jatszatjak oket. ez nem tortenik, ezt nehezmenyezzuk.

`durex · https://www.dropbox.com/referrals/NTMzNzQwMDg2OQ?src=global9 2011.12.01. 15:35:33

Tényleg azt hiszitek, hogy random fiatalokat bedobálunk ebelbe jó játékos lesz belőle, különben nem?

jegib 2011.12.01. 15:38:06

@kapusLaci: Mikó leszel legközelebb?

jegib 2011.12.01. 15:49:11

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Megtörténik az csak lassan, némiképp felgyorsulna ha a DAB is jönne ebelbe. Sofron odaért, Nagy Gergő is ott kopogtat, Tóth Adrián is egyre többet van jégen. Tavaly Benk még rendszeres fikázás áldozata volt, sztem Ő is stabil ember lehet. Orbánnal is számolni lehet (tudom, nem fehérvári nevelés, de mégiscsak itt pallérozódik. Előbb utóbb jönnie kell Varga Arnoldnak, Maklárinak, Hajósnak és Hetényi Petinek is.

kapusLaci 2011.12.01. 15:53:59

@jegib:valoszinüleg december 30-án a Salzburg elleni meccsre megyek.Udv.

jegib 2011.12.01. 16:13:38

@kapusLaci: oksa, majd hívlak telefonon

Lapke76 2011.12.01. 16:39:13

@jegib: És tegyük hozzá, hogy a negyedik sor játszik is, ha nincs nagy kavarodás a sérülések miatt. De ez tényleg régi vita és nehéz okosnak lenni.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2011.12.01. 19:50:47

@jegib: A fájó pontokra tapintott Hete, és az ő szájából sanyarú megerősítésként hangzik, amit amúgy is látunk. A problémák gyökereit viszont sem egy klubcsapat, sem a hazai jégkorong nem fogja tudni kigyomlálni. A média focival történő agymosása, és a jégkorong elhallgatása más szinten van.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2011.12.01. 19:55:37

@Theutus: Arra sem tennék nagy tételben, hogy kifejezetten rossz szájízzel mondja. Hiszen ő (átmenetileg?) kikerült ebből, és - ha igazi sportember - előre tekint, értékeli a saját előrelépését. Úgy gondolom, hogy ez egy objektív kritika, amelyben nem foglal állást. Nem kéri számon senkitől, hogy ki mit tehetne a magyar jégkorong felemelkedéséért. Egyszerűen vázolja a helyzetet.

üveg 2011.12.01. 19:57:41

Hete ott képzeli el a jövőt...helyes!
Milyenek az ottani viszonyok, játékosok..olyanok,mások jobbak!!
Ott a finn a saját fiatalját versenyezteti..ők ilyenek!!
Az Ebel tele van öreg idegenlégiossal...jól látja!!
A Volánnal ugyan ez a helyzet...az igazat mondja!
Nálunk nyaljuk a külföldi seggét....ez van ezt mi is látjuk.
Ezért nem fejlődik a magyar fiatal!!
De ott a mi akadémiánk....amikor majd "ontják a "jobbnál jobb fiatalokat!!
Ettől félek én is!! Akkor hol lesz az eredménykényszer???
Na de becsüljük meg az "értékeinket" és lássuk be:-oda ment, ahol játszák a hokit és nem ugatják!! Bár mi magyarok "mindenhez" értünk :(!!
A kapusnak meg van ideje...hisz fiatal, naponta ott többet fejlődik a kapusedzőjével, mint itthon az eddigiekkel! Nos Hete fel a fejjel pár év és az irigyeid megsokszorozódnak!! :D

jegib 2011.12.01. 20:06:07

@trollfeeder: Én nem látom ilyen borúsan a jövőt, sőt, egyre több a TV-s közvetítés, most van egy kis hézag a fiatalokkal, de aztán korban ahogy haladunk a kicsik felé, egyre több a játékos, persze sok lesz a lemorzsolódás, de a nagy számok törvénye alapján többen kell hogy mardjanak. Talán picivel több forráshoz juthatnak a látványsportágak csapatai, közte a hokival. A DAB idén is 2 ligában játszik, ami mindenképpen előrelépés, talán jönnek ők is az EBEL-be, amitől mindenképpen nézőszám növekedést várok, illetve talán egy TV-s szerződést. Előbb utóbb, rá fog jönni a szponzor, hogy ennyi embernek megéri reklámozni, így kerülhet legolcsóbban képernyőre. Lehet túlságosan optimista vagyok, de nehezen tudom elképzelni, hogy ahol van érdemi jégkorong, ott ne lenne rá kereslet is. Azt hiszem a volán költségvetése, úgy növekszik exponenciálisan, hogy közben volt világválság, most meg euroválság, meg kutyafüle. "Örökké nem eshet."

Jégkorong 2011.12.01. 20:07:53

@üveg: amennyiben jól emlékszem, Váradi volt az utolsó kapusedzője, aki heti több alkalommal foglalkozott vele (is). Igaz, annak már több éve...

jegib 2011.12.01. 20:09:47

@üveg: Sok butaságot és közhelyet puffogtatsz, de így van ez jól

Jégkorong 2011.12.01. 20:16:02

@jegib: "Sok butaságot és közhelyet puffogtatsz, de így van ez jól" - kifejtenéd ? Köszönöm.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2011.12.01. 21:07:56

@jegib: Én sem vagyok borúlátó. A klubcsapatok saját lehetőségeikhez képest igyekeznek. Fiataljaink egyre nagyobb tömegben nevelkednek külföldön. A válogatottnál már apránként elkezdődött a fiatalítás (épp Hetényi, Bartalis, Hári etc.). Csak ismételni tudnám a poszt elején lévő hosszászólást: az irány jó.

Theutus 2011.12.01. 21:26:38

@trollfeeder: ..."A klubcsapatok saját lehetőségeikhez képest igyekeznek."...
A Vasas felnőtt csapata megszűnt, a Fradi vegetál, az Ute halódik, a Macik kínlódnak
a helyzet idilli: a Múlt padlásszobája és az "Örökkétartó" pillanat dögivel porosodik a raktárban. Bármikor probléma lesz, csak bemegyünk, leporoljuk őket és dagadó kebellel örvendünk az idők végezetéig:P

jegib 2011.12.01. 21:36:32

@Jégkorong: "Az Ebel tele van öreg idegenlégiossal...jól látja!!" Mondott ilyet Hetényi? Nem, ezt mondta: "Az EBEL főleg a jó idegenlégiósok körül forog." "Nálunk nyaljuk a külföldi seggét....ez van ezt mi is látjuk." Mondott ilyet Hetényi? Nem. Meg tudnád nevezni melyik külföldi seggét nyalja, és ki? "Ott a finn a saját fiatalját versenyezteti..ők ilyenek!!" Ez csak azért tud előfordulni, mert nem kell importálnia és tanulnia a hokit, alakítják a játékrendszert, míg nekünk tanulnunk kell, pont olyanoktól mint a finnek, svédek, amerikaiak, kanadaiak. Nem tud a védőnk rendesen támadni és védekezni mert gyerekkorától nem ez ivódott bele, nem tudta megtanulni, mert nem mutatta meg neki senki. Egyszerűen nem volt olyan szakemebr aki megkövetlje tőle. "...hisz fiatal, naponta ott többet fejlődik a kapusedzőjével, mint itthon az eddigiekkel!" Egyébként ez nem a külföldiek seggnyalása éppen? Szerinted ha itt lenne ilyen tradició, szakemeber gárda, kapusedző és annyi pénz a hokiban, ez a kiejelntés megállja a helyét?

jegib 2011.12.01. 21:51:29

@Theutus: Ettől szerinted nem igyekszik az ute vagy a fradi? Ez előfordulhat bárkivel, a volánnal és a dabbal úgyszintén, ha bedobja az unalmast a dockler vagy a sapa, akkor le lehet húzni a rolót, mert elúszunk az adósságban, aztán mardna 2 szerethető csapat. Perpill nincs más lehetőség mint előre menekülni, és 19-re lapot húzni...

Theutus 2011.12.01. 22:33:29

@jegib: persze, a sánta is tud igyekezni
nem arról beszéltem, hogy kivel és mi fordulhat elő (pusztán pár hazai csapat általános helyzetét próbáltam körülírni a teljesség igénye nélkül...
annyi a különbség közöttünk, hogy te folyamatosan feltételes módban "állítasz" dolgokat, én pedig nem látom annyira fényesnek a jövőt a jelen ismeretében
ezt leszámítva egy hullámhosszon vagyunk:XD

aysays 2011.12.02. 07:54:16

Az eredeti témához egy apróság: "A csapatnak folyamatosan eredményesnek kell lennie, meg kell próbálnia bekerülni a rájátszásba, és így szponzorokat szerezni. Ezért a fiatalok nem kapnak lehetőséget." - akkor kérdezem, hogyan lehet, hogy Hetényi Zoltán, mint FIATAL KAPUS!!!!!!!! mégis lehetőséget kapott????? A másik része: minden bajnokság alkalmaz idegenlégiósokat, ahol meg tudják fizetni, ott jókat és fiatalokat, ahol nem, ott jókat és öregebbeket. Meggyőződésem, hogy szükségesek az EBEL-ben és nálunk is a légiósok. Elsősorban a tempó fokozása miatt, másrészt mert meggyőződésem, hogy a légiósok ittléte nem engedi, hogy a tehetségeink csak tehetségek legyenek, hanem rákényszerülnek a hajtásra is.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.12.02. 08:36:10

@Theutus: hat en sem latom fenyesnek... abban a pillanatban ahogy kikopik az "aranygeneracio" ugy esunk vissza a melybe mint a pinty. es en ugy gondolom, hogy ez nem a "szeretheto csapatok" hibaja lesz, hanem aze, aki mindezt magasabb szinten uzi. mert A csoport kozeli hokisokat, tobbnyire csak az a csapat tud kinevelni, aki A csoport kozeli bajnoksagban jatszik.

@trollfeeder: Bartalis es Hari, na szerintem ez az a 2 nev, amit ebbol a vitabol illene kihagyni...

solarys 2011.12.02. 08:53:36

@Theutus: "majd nézz rá azért pl. a Ljubjana keretére is
van 15 szlovén és ebből 8 ember 22 vagy fiatalabb"
Sajnos ebből is látszik az alapvető különbség már a szlovénokhoz képest is. Náluk 18-20 éves korukra több tehetséges és felnőttek között is bevethető játékos nevelődik ki mint nálunk. A Tavalyi jesenicei fiatal sor (Jeglic, Ticar, Sabolic) tehetségét bizonyítja hogy az EBEL-ben is jól játszottak, sőt azóta már nevesebb csapatoknál játszanak. Nálunk Sofin kivül ki tud ilyen szintű játékot nyújtani? Persze kell fiatalitani, de sajnos nagyon nem emelkedik ki senki a farmból sem. Erre jó példa lehet Magó is. Jó játékos, hazai szinten kiemelkedőnek is mondható, de eddig nem robbant be az EBEL-be.

Theutus 2011.12.02. 09:00:04

@solarys: lemaradtál róla, korábban más poszt alatt már kiveséztük valamennyire a témát
negyedik sorban 3-4 csere révén senki sem lesz ebel játékos

Lazlee 2011.12.02. 09:13:54

@aysays: a kapus poszt speciális.
egyébként meg kell nézni Bálizs helyzetét, ha annyit lenne sérült Mánró, mint Sátorisi...
meg fiatal jó kapusunk van már elég, mezőnyjátékosokat akarunk kinevelődni látni már.

Uteapu 2011.12.02. 09:25:07

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Sajnos igazad van. Úgy járhatunk, mint a II. világháborús német flotta. Azt gondolták, elég egy Bismarck.

Uteapu 2011.12.02. 10:12:38

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Már kezd idegesíteni, hogy oly sokszor egyet kell értenem Veled.:)

kerusz 2011.12.02. 10:22:15

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Mindenki hibája lesz, mert nem volt az sem kötelező jelleggel előírva, hogy a szerethető csapatok úgy gazdálkodjanak, olyan játékospolitikát folytassanak, amilyet. Ha nem úgy működtek volna ezek a csapatok, ahogy, akkor most szélesebb lehetne a piramis alapja, több erős csapatunk lehetne, hajtósabb ligánk, kevesebb játékos tűnt volna el a jégkorongból, stb... Szóval, kinek-kinek megvan a saját felelőssége ebben.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.12.02. 15:02:08

@kerusz: ertem hogy mire gondolsz, es erted hogy mire gondolok...
a multba visszatekinteni, hogy kinek mit kelett volna tenni, lehet es jogos, de sokkal hatekonyabb, ha azt nezzuk hogy ki mit tud tenni ma azert, hogy a elekeruljuk egy csufos jovot...

Jégkorong 2011.12.02. 15:40:49

@jegib:
"Az Ebel tele van öreg idegenlégiossal...jól látja!!" Mondott ilyet Hetényi? Nem. Ezt mondta: Az EBEL főleg a jó idegenlégiósok körül forog." - igazad van; üveg tévedett.

"Nálunk nyaljuk a külföldi seggét....ez van ezt mi is látjuk." Mondott ilyet Hetényi? Nem.” – nem azt állítja, hogy Zolika mondta, ez üveg saját véleménye.

„Meg tudnád nevezni melyik külföldi seggét nyalja, és ki? Ott a finn a saját fiatalját versenyezteti..ők ilyenek!!" - ez is üveg saját véleménye.

"...hisz fiatal, naponta ott többet fejlődik a kapusedzőjével, mint itthon az eddigiekkel!" – üveg saját véleménye.

„Egyébként ez nem a külföldiek seggnyalása éppen?” – Ez nem seggnyalás, hanem végre a speciális képességek fejlesztése a kapusnak, ami Fehérváron a felnőttben még nem rendszeresen adatott meg senkinek.

„Szerinted ha itt lenne ilyen tradició, szakemeber gárda, kapusedző és annyi pénz a hokiban, ez a kiejelntés megállja a helyét?” – amíg nincs elegendő pénz a hokiban, addig megállja a helyét Zolika tekintetében ez a gondolatmenet.

üvegnek: „Sok butaságot és közhelyet puffogtatsz…” – a fentiek tekintetében végképp nem értem. Tudom, üveggel van a baj, akinek ezt a kijelentésedet címezted, na meg velem, aki nem értem a butaság és a közhely definícióját, ezek szinonimáit, asszociációit. A fentiekre való hivatkozással kérlek, nézd el nekem, hogy ennyire értetlen vagyok a köztetek lefolytatott beszélgetések kapcsán …Köszönöm.

jegib 2011.12.02. 15:44:16

@Jégkorong: Köszönjük h elsimítod a vitánkat és félreértéseinket üveg ügyvédje. Én kérek elnézést.

hüjeliba 2011.12.02. 16:48:48

Ez megint a tyúk meg a tojás vitája... jó megoldás több pénz nélkül nem lesz, csak kompromisszumos.
Szerintem az EBEL idei lebonyolítását pont nekünk találták ki. Ha most elérik 6. helyet akkor kapunk 10 meccset ajándékba, ahol lehet kísérletezni. Hiszen reálisan nézve ez a csapat nem az alapszakasz dobogóért hajt.
Ha meglesz a 6. hely és a fiatalok továbbra sem kapnak több szerepet, majd akkor....

Jégkorong 2011.12.02. 22:56:25

@jegib: nem volt „nehéz dolgom”, mert partner voltál a „párbeszédben”. Egymás megértéséhez, elfogadásához szükség van a szándékra és a toleranciára. Az a szép a dologban, hogy ügyvéd nem vagyok és mégis sikerült közös nevezőre jutnunk, mert meghallgattuk a másik felet. Így van ez rendjén, még akkor is, amikor adott esetben eltérő a véleményünk. További sok sikert a kedvenceinknek.

Jégkorong 2011.12.03. 20:27:10

@trollfeeder: nem, nincs okom. Más. Amennyiben valamivel nem értesz egyet vagy másként látod, tudod, gondolod, minden szarkazmus nélkül megírhatod.

predátor 2011.12.07. 00:46:09

Én is olvastam a Hetényi Zolika nyilatkozatát a blogon, egy részével egyetértek, de valamelyik részével nem. Most olvastam a cikkhez szóló komenteket, melyek megoszlanak, egyesek egyet értenek a Zolika nyilatkozatával, de vannak akik nem, vagy csak bizonyos dolgokban. Látom ez a cikk több ember között vitát váltott ki. @aysays: Veled mind a 2 bejegyzéseddel egyetértek. @jegib: Egyetértek veled több hozzá szólásoddal is. @Tomi Kallio: Neked is igazad van a hozzá szólásodban.
Na most én is elmondom a Zolika cikkével kapcsolatban a gondolataimat, melyek egy részében egyetértek vele, de vannak ellen véleményeim. Az biztos, hogy a jégkorong kevesebet szerepel a médiában, mint a labdarúgás, de ezt meglehet valamennyire érteni, mert (1.) több csapat szerepel az NB-1.ben, valamint külföldi bajnokságokról is tudosítanak, továbbá valamenyivel népszerűbb a lakosság körében a foci, mint a jégkorong, ezt szerintem Zolika nem gondolta át teljes mértékben. Nekem rendszeresen jár a "Nemzeti Sport", és amikor vannak jégkorong mérközések, azokról rendszeresen tudosítanak,általában egy oldalas cikkek, néha külön cikkek is megjelennek, ezért ebben nem értek egyet a Zolika véleményével. A külföldőn játszó magyar jákosokról is vannak cikkek az újságban rendszeresen.
Abban egyetértek vele, hogy a magyar jégkorong csapatok nehéz anyagi helyzetben vannak, ez sajnos kardinális kérdés. Igen jó lenne, ha a hazai bajnokságban (MOL Liga, OB-1.)szereplő, vagy a nemzetközi bajnokságokban játszó csapatok (EBEL, National liga)jó, stabil anyagi helyzete lenne, és nem csak vegetálnának, vagy csak nagy nehézségek árán sikerül előteremteni a működésükhőz szükséges pénzösszegeket. Abban sem értek vele egyet, hogy csak a Volán van, amely megfelelő színvonalon van, mert szerintem az idei évben a DAB is nagyszerűen teljesít, és remek eredményeket ért el (Kontinentális Kupa, National liga), így felzárkozik a Volán mellé. Nyilatkozta még, hogy a finn ligában sokkal képzettebbek a játékosok, és a fiatalokat is jobban támogatjak, ez lehetséges, mivel a ott nemzeti sport a jégkorong és több pénzt adnak a csapatokat támogató cégek. Másik kijelentése, ha jól emlékszem az volt, hogy az EBEL-ben rengeteg a külföldi játékos, valamint főleg idős játékosokat szerepeltetnek (Volán) mivel a rájátszásba kerülés fontos, a szponzorok miatt, és ezért nem szerepeltetik és nem nagyon adnak lehetőséget a fiatal játékosoknak a bizonyításra. Ezzel kapcsolatban részben egyetértek vele, valamint egyes hozzászóló kommentelővel, valóban sok külföldi játékos szerepel a bajnokságban, de ezek külföldi (kanadai, amerikai, svéd, finn ) játékosok emelik az EBEL szinvonalát, és nem mind idősek. A Volánnal kapcsolatban pedig abban igazat adok neki, hogy fontos a csapatnak a rájátszásba jutás. Igen, mert csak így tudja megtartani a csapatot támogató szponzorokat, és újabbakat szerezni ebben a nehéz gazdasági helyzetben, hogy megfelelő szinvonalon működtesse a klubbot, ezért minden tisztelet megilleti id. Ocskai Gábort. Az edzőnek meg kötelessége, hogy a legjobban teljesítő és legjobb játékosokat szerepeltesse, a csapat érdekében a minél jobb és eredményesebb szereplés miatt. Persze, hogy a külföldi valamint a hazai idősebb játékosokat szerepelteti, akik megfelelő szinvonalon játszanak és teljesítenek, de tudomásom szerint jó néhány fiatal játékos is szerepel (szerepelt Hetényi)a csapatban. Amint egyik kommentelő hozzászóló is megjegyezte, akivel egyetértek, hogy Hetényi Zolika, Sofi, Bálizs, Benk, Nagy G, Orbán, Magosi, Tóth A, is szerepel az együtesben, megkapta a lehetőséget, hogy játszon, és bizonyítsa tehetségét, hogy helye van az együtesben szerepelni. Ezek a játékosok 20-23 évesek, akik nyújtanak olyan teljesítményt, melynek alapján szerepelhetnek az EBEL csapatban. Úgy emlékszem Zolika is elég sok lehetőséget (szerepelt)kapott, hogy bizonyitson (volt amikor bizonyitott, volt amikor nem) az elöző idényekben. Idén első számú kapus lett volna, de neki ez nem volt elég, inkább elment a finn ligába (hol véd-hol nem)most pedig okoskodik.
A Farm csapatban lévő fiatal játékosokra gondolva, pedig csak annyit, hogy először a Mol ligában bizonyitsanak, és ott érjenek el jó eredményt, majd ha ott kiválóan szerepelnek, kimagaslanak és olyan szinvonalon játszanak, mind Godó, Palkó Toki, Vas Marci, Mihály Árpi, akkor majd biztos, hogy az EBEL csapatban is szerepelni fognak.
Csak ennyi a véleményem a Hetényi Zoli nyilatkozatával kapcsolatban.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2011.12.07. 22:15:32

Nézd meg a MOL ligás mutatókat (főleg kanadai, góllövőlista, asszisztlista)! Hajós, Kiss csak légiósokkal verseng, Tóthnak pedig 2 pont / meccs-es az átlaga.

Jégkorong 2011.12.08. 18:37:13

@trollfeeder: "SARCASM ?":)))) Roli, Dudu valóban ügyes játékosok. Te is tudod, hogy a puding próbája az evés. Amennyiben huzamosabb ideig edzés és játék lehetőséget kapnának az ebel csapatban, akkor látni lehetne a bennük lévő potenciált. Addig esetükben (is) minden csak elmélet marad. A győzelmeknek, a jelenlegi helyezésnek, a várható eredményességnek, a célok elérésének a nagyoknál nagy ára van; többek között ez is...
süti beállítások módosítása