Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1231) Csíkszereda (1381) DAB (1198) ebel (2418) Erste Liga (4767) Extraliga (1178) Fehérvár (1655) felkészülés (2272) FTC (1484) Gyergyói HK (999) khl (2189) légiósok (1681) Miskolc (1517) nhl (4938) nők (1332) playoff (1339) Titánok (1027) u18 (1100) utánpótlás (1336) UTE (1307) válogatott (2269) vb (2472) videó (2123) Összes címke

Újra győzne a Miskolc

2011.11.27. 13:41: Theutus

Újra győzne a Miskolc 2011.11.27. 12:46 Hblog

91 komment

Címkék: mol liga

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr723415138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Miskolcifan 2011.11.27. 14:26:33

Van még lejjebb?Nicolesu lő gólt az első és második sorunk egyvelegének...

Theutus 2011.11.27. 14:55:46

meglesz ez a Maciknak, csak nehezen indultak be

Theutus 2011.11.27. 15:48:49

byah...beindult a henger rendesen

Uteapu 2011.11.27. 16:35:48

Gratulálok Macik! Kíváncsian várom a véleményeket, elég ideges meccs lehetett.

Zsiraf.Remete 2011.11.27. 16:49:56

Hajrá fiuk Székely gyerekekek!!!

1885* 2011.11.27. 16:59:51

Szép volt Macik! HAJRÁ LILÁK!!! Hajrá Fradi :)))))))

moszkvicssluszkulcs 2011.11.27. 18:51:33

Greg Lindqvist: - Örülök a 3 pontnak, hiszen nagyon régen győztünk már. Az első harmadban még egy kicsit görcsösek voltunk, ezért volt rendkívül fontos Dubek gólja. Utána már elkaptuk a fonalat, és végül magabiztos győzelmet arattunk. Bízom benne, hogy ez a siker kellő önbizalmat ad az előttünk álló mérkőzésekre.

Alexe Nelu: - Az Újpest elleni mérkőzés sokat kivett a csapatból, ráadásul 3-4 meghatározó játékosunk hiányzott is. A Miskolc jobban játszott, gratulálok nekik a győzelemhez.

Uteapu 2011.11.27. 18:58:22

Örülök, hogy segíthettünk.:))

moszkvicssluszkulcs 2011.11.27. 19:04:26

@Uteapu: Ez a Nelu az egyik legkorrektebben nyilatkozó edzők egyike.

moszkvicssluszkulcs 2011.11.27. 19:10:33

közben Fradi-Brassó 1:1
nem is tudom, hogy nekünk milyen eredmény lenne a jó, szakadjon le a Fradi, vagy közelítsünk a Brassóhoz...

Vincenzo90 2011.11.27. 19:20:52

Hajrá Fradi!
@moszkvicssluszkulcs: Szerintem szakadjon le a Brassó! ;)

eszel59 2011.11.27. 19:21:03

@Uteapu: az idegesség oka a pályán és a lelátón:Haszonics ténykedése.
Adtunk két gól előnyt a Steliek,de aztán beindultunk és bedaráltuk a bukarestieket.Megint rengeteg gólszerzési lehetőségünk volt,ebből hetet kihasználtuk és gond nélkül győztünk.Remélem ezzel a győzelemmel véget ért a rossz sorozat és elindulunk fölfelé,
HAJRÁ MACIK!!!

scottysc 2011.11.27. 19:25:16

@moszkvicssluszkulcs: mindkettő jó lenne,de sajna ez lehetetlen..

Uteapu 2011.11.27. 19:41:51

Ha Babic nem állítana ki a HSC-től, egész tisztes eredmény lenne a nélkül.:(

budapestijeti 2011.11.27. 20:29:51

Hosszabítás 4.47 Kiss Gabi-Feil Arni! 3-2 Igen! Meg lehet verni ezt a Brassót is, még ha nehezen is!
Ma eddig minden OK!
Még nyerhetnének a dánok, és akkor aranynap!
Hajrá Fradi!

Csak a Sportklub 2011.11.27. 20:34:53

most az ute séríteni akarta a játékosainkat?!

1885* 2011.11.27. 21:01:37

@Csak a Sportklub : megsérült valaki?
@Uteapu: Garbacznak volt egy fejre irányuló a végén, meg Gergely Zs. 15 mp-vel a vége előtt összeszedett 30 percet.Ami eléggé felesges hülyeségnek tűnik.

Uteapu 2011.11.27. 21:07:36

@1885*: Láttam én is a jegyzőkönyvben. Gergely a dumája miatt kapta a szokásosat, a fejre irányuló csúnya, veszélyes dolog. No de az ő stílusában most mondjam azt erre, hogy Becze után szabadon?

1885* 2011.11.27. 21:08:42

Márk nem kapott gólt :) Svasznek vajon miért nem játszott?

1885* 2011.11.27. 21:13:45

@Uteapu: nem szép, persze, de ezen az alapon ezt mindig elő lehet adni, hogy szándékosan le akarta séríteni, nyilván más csapat soha nem kap ilyenért büntetést, mert ilyet csak az UTE játékosai szoktak csinálni.Gergely, mondom felesleges hülyeség.

scottysc 2011.11.27. 21:16:27

@Uteapu: " No de az ő stílusában most mondjam azt erre, hogy Becze után szabadon?" ezen mondatodat,hogy is értelmezzem?

Uteapu 2011.11.27. 21:17:11

@1885*: Ezért lettem durcás. Mintha náluk ilyen nem fordulna elő. Már csak a ko-s kolléga hiányzik.

1885* 2011.11.27. 21:23:11

@Uteapu: értem és egyetértek Veled. Nekem nem, de a múltkor szerintem megértette amit mondtam neki a Ko-zással kapcs.

1885* 2011.11.27. 21:30:16

@scottysc: @Csak a Sportklub :
2011.11.20 vasárnap
37:43 5p. 37:43 - 42:43 20 Becze Tihamér (HSC Csíkszereda) - (CHE-H - fejre irányuló támadás)
37:43 20p. 37:43 - 60:00 20 Becze Tihamér (HSC Csíkszereda) - (GA-MI - végleges fegyelmi büntetés

Uteapu 2011.11.27. 21:37:58

@scottysc: Na mire konkretizálni akartam , a számodra kicsit furcsa megjegyzést, 1885 megtette. Én kimondottan utálom a durva sportszerűtlenségeket. Ugyan úgy nem szeretem az olyan feltételezést, amit Csak a Sportklub pedzegetett. Azért, mert egyikünk portája sem tiszta ebből a szempontból. Tehát mindegyikünk kezdje otthon a söprögetést.

Csak a Sportklub 2011.11.27. 21:46:42

Csak kérdeztem, nem pedztem ! !

Uteapu 2011.11.27. 21:55:13

@Csak a Sportklub : Én ilyen esetben azt kérdezem, hogy mi szükség van ilyen durvaságra? Ez konkrét és nincs benne sanda feltételezés.
Ennyi.

Csak a Sportklub 2011.11.27. 21:57:40

@Uteapu: Eg egyszer kérdést nem kell túlvariálni ! Ennyi.

1885* 2011.11.27. 22:03:05

@Csak a Sportklub : jó, de 1 héttel korábban, Ti 5:0-ra vezettetek, mikor Becze ugyanilyen szabálytalanságot követetett el, akkor ott is az volt a szándék? Én is csak kérdezem. U.apu nem variálta túl, ő is csak megkérdezte, hogy "Ezt honnan veszed? "

Theutus 2011.11.27. 22:03:16

@Csak a Sportklub : csak a kérdéseidnek gyakran van "mi ártatlanok vagyunk és mindig nyomják krahácsot" vetülete:ikszdé

Indiana Jonescu 2011.11.27. 22:03:24

@Csak a Sportklub : Azért ebben a bizonyos kérdésben megbújt egy feltételezés is.

Csak a Sportklub 2011.11.27. 22:08:54

@1885*: Ott a gyerek behajolt, nem szándékos volt az ! @Theutus: Téged nem kérdeztelek, ikszdézz nyugodtan, s dugdosd a nyelved, ehhez értessz, ahogy megigyeltem ! @Indiana Jonescu: ...

1885* 2011.11.27. 22:12:14

@Csak a Sportklub : Ok. AZ nem volt szándékos, és most a Garbaczé igen?

Uteapu 2011.11.27. 22:12:45

Remélem erre egyikőtök sem reagál. Egy ilyen napot nem szabad elrontani.

Uteapu 2011.11.27. 22:16:12

@1885*: Elkéstem. :) Azért a DAB meccs után, még ő sem tudja igazán elrontani a kedvem.

Theutus 2011.11.27. 22:20:54

@Csak a Sportklub : nagy szerencsének tekintem azt, hogy nem rajtad múlik mikor szólalhatok meg:XD

Theutus 2011.11.27. 22:21:27

@Uteapu: egyébként igazad van

Uteapu 2011.11.27. 22:27:15

@Theutus: Ha jól láttam, legközelebb 2.-án lesz meccsetek. Addig egy "lúgosító" kúra ráférne a srácokra, mert csöpöghet az izmokból a sav.:)

Theutus 2011.11.27. 22:34:59

@Uteapu: jövő héten pénteken és vasárnap NL meccs Lustenau és Bregenzenwald
megyünk mi is páran a túrára

Theutus 2011.11.27. 22:40:19

nemtom, hogy Romániába vagy Ausztriába melyik csapat megy
km-ben kb ugyanannyi, csak nyugat felé kicsivel jobb az infrastruktúra
ez és a gyengébb helyezés az NL-ben azt predesztinálja, hogy a Farm látogat keletre

Lazlee 2011.11.27. 22:54:08

@Theutus: így számolok én is, pláne, hogy Buki sztem hozható nekik is, a Csík már nem engedi ki az első helyet, viszont hátulról se érzek komolyabb fenyegetettséget jelenleg.

Rajna egyébként nyugatra akar jönni. :D

Theutus 2011.11.27. 22:56:41

@Lazlee: ahogy mi is azt választottuk:P

Uteapu 2011.11.27. 22:59:35

@Theutus: Keletre, meg csak thai masszázsra?:)

Theutus 2011.11.27. 23:04:05

@Uteapu: sztem megyünk Mol döntőre is

Uteapu 2011.11.27. 23:09:55

@Theutus: A mai játékot látva, azt hozva hosszútávon, benne lehet a ligagyőzelem is.Addig persze még hosszú az út.

noacid 2011.11.27. 23:32:10

@Uteapu: @1885*: Most láttam először az idei szezonban az UTE-t és figyelembe véve sokminden körülményt le a kalappal előtettek. Előszőr is, hogy még mindig nagydobbal jártok szurkolni:) másrészt meg, hogy ilyen mostoha sors ellenére is megtesz mindent a csapat, hogy jól jégkorongozzon. Számomra felemelő volt ezt látni és további kitartást kívánok- kis alpári szappanorás katarzíssal- jóban-rosszban

Indiana Jonescu 2011.11.27. 23:38:16

@Zsiraf.Remete: El fog jönni annak is az ideje, ne aggódj.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.11.28. 00:00:56

@noacid: latod, ez a korrekt hozzallas. elmagyarazhatnad meg par embernek ;)

a. Bárd 2011.11.28. 07:06:23

@Theutus: Káka már nyilatkozta, h a MOL-ban most jól állunk, így az NL a prio.

ilyéslaci 2011.11.28. 08:45:08

@noacid:
Nekem is szimpatikus volt az Újpest, az utolsó harmadban történt fölösleges keménykedések ellenére.
Az "elhelyezés" viszont...Az rendben volt, hogy már az elején irány a vendégszektor de a háló mögött semmit sem látni, a büféről is letiltottak, egy beton lépcsőházban mulattuk a szünetet fejenként egy rendőr társaságában, szóval a biztonság az rendben volt meg az eredmény is úgyhogy a vége pozitív.

ilyéslaci 2011.11.28. 08:59:32

@moszkvicssluszkulcs:

Gratula a Miskolcnak, hogy végre összeszedte magát és megmutatta a regátiaknak, hogy hol lakik a magyarok istene :-)

1885* 2011.11.28. 09:01:55

@noacid: köszönjük:)
@ilyéslaci: nem értem, hogy van ez, kérdezd Zsiráfot, hogy lehet a nemvendégszektorban is drukkolni a vendégcsapatnak. Az, hogy a büféről is letiltanak tényleg gáz.
Sajnos talán azóta óvatosabbak amióta volt egy kis probléma: www.youtube.com/watch?v=_EgPSf7u8mw

ilyéslaci 2011.11.28. 09:14:36

@1885*:

Nincs a vendégszektorba való tereléssel semmi baj, mindenkinek jobb ez így, csak ne jelölnék ki a legsz...abb helyen, tudom,hogy ez nemcsak Újpesten van így de akkor sem értem, hogy a vendég ugynazért a pénzért miért kap rosszabb helyet.
Annak külön örülök, hogy Szeredában a vendégszektor nem a kapu (védőháló)mögött van.

eszel59 2011.11.28. 09:19:00

@Uteapu: a thai masszázsról nekem meg az ugrott be,hogy mi az igazi magyaros tájbox?
?????
Amikor két paraszt verekszik a mezőn...

1885* 2011.11.28. 09:23:45

@ilyéslaci: egyetértek. Én sem értem.

kerusz 2011.11.28. 09:53:36

@ilyéslaci: Azt azért még talán Te is érzed, hogy van abban némi túlzás, hogy a háló mögül semmit sem lehet látni. Ráadásul éppen Újpesten még csak nem is durva háló van, hanem olyan, ami gyakorlatilag egyáltalán nem zavarja a meccsnézést. Abban semmi méltánytalanságot nem érzek, hogy a vendégszektor a kapu mögött van.

Hogy a büfébe miért nem mehettetek illetve ha már nem mehettetek, miért nem volt külön büfé, azt nem tudom, de az, hogy a külön szektorban elhelyezett szurkolók is tudjanak sört, üdítőt, kaját venni, valóban hozzátartozik a legalapvetőbb elvárásokhoz.

Uteapu 2011.11.28. 10:03:27

Lehet, hogy valaki/kik túlbuzgósága miatt történhetett. Ez a jobbik eset és remélem, ugyan olyan egyszeri és nem ismétlődő, mint amit 1885 belinkelt. Hokiban nincs de ez öngól a biztonságiaknak és nekünk.

Zsiraf.Remete 2011.11.28. 11:09:41

@Indiana Jonescu: 1-el üssünk mindig többet és akkor felölem kaphatunk is:))

ilyéslaci 2011.11.28. 11:16:49

@kerusz:
"háló van(...)ami egyáltalán nem zavarja a meccsnézést"
Szerintem meg igen, a háló és a távolság miatt alig látod a pálya távolabbi harmadában zajló eseményeket, ez ismét mondom nem csak Újpesttel szembeni kritika.
A büfés ügy meg hülyeség volt, a közeli benzinkutas dörzsölte a kezét.
@Uteapu:
A belinkelt esetben szereplőkkel ellentétben mi nem szoktuk rángatni senki plexijét!

ilyéslaci 2011.11.28. 11:59:13

@Uteapu:
"valaki/kik túlbuzgósága miatt történhetett"
Ha "valakik" azért voltak túlbuzgók mert párhuzamot vontak közénk és a 1885 által belinkelt "plexirángatók" közé, visszautasítom.

Uteapu 2011.11.28. 12:43:05

@ilyéslaci: Most már értem! Ebből a megközelítésből igazad van. Viszont az általam írtat nem egészen értetted vagy esetleg rosszul fogalmaztam.

kerusz 2011.11.28. 14:45:16

@ilyéslaci: Továbbra sem hiszem, hogy méltánytalanság az, ha a vendégszektort a kapu mögött jelölik ki. Ebben nem hiszem, hogy bármelyik pályán is várható lenne változás.

Ami a vendégszurkolók vendéglátását illeti, abban viszont lépni fogunk.

Vincenzo90 2011.11.28. 15:22:54

@kerusz: @ilyéslaci: Minden komoly szurkolótábor a csapata kapuja mögött helyezkedik el. (kivéve persze, ahol ehhez szar az adott sportcsarnok :))

a. Bárd 2011.11.28. 15:36:20

@ilyéslaci: Nem, Szeredában a "vendégszektor"-ban simán hazai szurkolók ülnek, így nem lehet drapériát kirakni mert nem látnak, zászló zavarja őket, mert nem látnak, ha állunk a korlátnál akkor szólnak, hogy üljünk le mert nem látnak és ha éppen rossz pillanatod van és elküldesz mindenkit a pályán a qrva anyjába, akkor beszólnak.
sokkal jobb, tényleg :)

eszel59 2011.11.28. 15:54:31

@Vincenzo90: ezek szerint nem komoly szurkolótábor a DAB-é,a Fradié,az Újpesté és a miénk sem,mert nem a csapatu(n)k kapuja mögott helyezkedünk el?
@ilyéslaci: még csak a Fradi pályán szurkoltam háló mögül ,engem ugyan nem zavart különösebben,de valóban levon a meccsnézés élvezetéből és a távoli történések megítélésében is gátol.Viszont garantálom,hogy Miskolcon senkit nem ültetünk-ál(l)tatunk a háló takarásába(n)!

ilyéslaci 2011.11.28. 15:57:10

@Vincenzo90:
Nos akkor mi komolytalanok vagyunk, mert nem megyünk önként a legsz..abb helyre a háló mögé, többnyire a lelátón helyezkedünk el, lehetőleg a hazai szurkolóktól távolabb. Ezt volt eddig, két csarnokban erre már nincs lehetőség.

ilyéslaci 2011.11.28. 16:01:44

@a. Bárd:
Szégyenlem magam miattuk, a biztonságiaknak üresen kellen tartaniuk a vendéghelyeket, amelyek nem az alvégen a háló mögött vannak, továbbítom az észrevételt.

Uteapu 2011.11.28. 16:06:42

@ilyéslaci: Majd kialakulnak a dolgok, eddig sem volt sok probléma. Addig majd az az 1-2 Fradi és Újpest szurkoló, ahogy a javaslat szólt a honlapotokon,, helyet foglal a gólbíró ketrecében.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.11.28. 16:10:19

@ilyéslaci: a bufet illetoen igazad van.

a vendegszektor viszont, ahogy a neve is mutatja azert vendegszektor, hogy a vendegek szurkoloi oda gyuljenek szurkolni. akinek nem tetszik, atul mashova, es csendben vegignezi a meccset. mindezt illik nem mezben, nem dobbal, nem enekelve es nem szidva a hazai jatekosokat.

az, hogy szarul latni, abban megint igazad van.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.11.28. 16:13:20

@eszel59: ha jol tudom nalatok NINCS kapu mogotti szektor, ugye? :)

Vincenzo90 2011.11.28. 16:24:18

@eszel59: Sőt a fehércári is. A Fradi pályán egyik oldalon vendég, másikon nincs hely, szóval az bocsánatos :P A többiek bénák. Én is. :D

Uteapu 2011.11.28. 16:25:07

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! A jó példa erre eszel59, aki nálunk fekete-sárga álcamezben, cseppet sem feltűnő álcasapkában és szirénával, a figyelmet elterelve, ül velünk szemben.

ilyéslaci 2011.11.28. 16:48:01

@Uteapu:
"Addig majd az az 1-2 Fradi és Újpest szurkoló, ahogy a javaslat szólt a honlapotokon,, helyet foglal a gólbíró ketrecében"

Házon belül sok szájtépés van, én ezeket nem hoznám ki ide, (a sajátjaimat itt is ott is vállalom).

Uteapu 2011.11.28. 16:51:18

@ilyéslaci: Azért említettem, mert butaság mindenhol van. Kár érte de majd kigyógyulunk belőle, mint a náthából.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2011.11.28. 21:27:53

Sziasztok!

A vendégeskedéssel kapcsolatban néhány tapasztalatom, hátha mások tanulnak a hibákból:

Újpest - Vendégszektorból pocsék rálátás a túloldalra, vastag halászháló, rácsok mindenütt. Az újpesti szurkolókkal rácson keresztül tudtunk csak kezet rázni. Büfé hasonló tragikomédia. Máskor inkognitóban bemennék hazai szektorokba.

Dunaújváros - Szándékunk ellenére nem tudtuk elkerülni a vendégszektort. Képesek voltak bezavarni minket a sarokba, félig háló takarásába, hogy üresen tátonghassanak középen az ülő- és állóhelyek. A büfére nem lehetett panasz, viszont így nem sokkal lehetett többet látni, mint Újpesten.

Pesterzsébet - A kisfarkasok edzésére már odaértem, így gyakorlatilag ingyen jutottam be. Oldalt és a vendégszektor kanyarulatánál jól látni a plexin át. Bár néhány plexielem karcos, retkes, a halászhálón át még irritálóbb lenne nézni. A vendégszektor gyakorlatilag nem játszik. Cserébe visszafogottan lehet álldogálni az említett helyeken, és az átlag Fradi szurkoló nem túl épületes megjegyzéseit hallgatni. Illetve csak lehetett a csíki meccsig, mert úgy tűnik, a biztonságiak unatkoznak.

Bécs - Tessék-lássék motozás, majd gyakorlatilag komolyabb határolás nélkül a bécsi nagyközönséggel övezve, a saját harmad oldalába kerültünk, a plexihez közel. Ez még a régi csarnokuk, ahol karcos, retkes volt a plexi egy része, rosszabb, mint Erzsébeten. A mögöttünk ülők bebukták, ha azt gondolták, hogy ülve látják majd a meccset. =)

Graz - Távcsövet kellett volna vinnünk.. Nagy és drága parkolóház, cserébe a pénztárnál nem nagyon nézték, ki nyugdíjas, ki diák.. Komoly motozás, üvegelkobzás (persze visszakaptuk). Beléptetőkapu, kerítés, rács, rács, és ezek után _fizetős_ wc. Érménk csak magyar maradt, és azért is vonatozva mentünk pisálni. :) A szektorunk messze volt a vendégektől, a pályától, mindentől, de ott sorakozott azért Polizei. Nagy betondzsungel, és hiányzott az a távcső. Mindent egyformán vacakul láttunk. A helyi közönség teljesen alá van vetve tömegmanipulációnak. Ha nem adják a szájukba, nem is szurkolnak. A túloldal pedig - nem hinnék el, ha nem látjuk - étterem, ahonnét rá lehet pislantani a meccsre. Két rolbával tolják, és percre pontosan kezdenek.

Miskolc - Egyik legpozitívabb benyomást keltette. A biztonsági őr kicsit aggódott, hogy a két üveget bedobom, de mondtam, hogy nem "focidrukker" vagyok. Itt is csak lépcső és a közlekedős részeket határoló korlát választott el minket a hazaiaktól. A B-közép persze a túloldalt volt. Egy jól felépített kis csarnok, kultúrált mellékhelyiségekkel, jól lehet látni szinte mindenhonnét. A kapu mögötti rész fölött ível át egy balkon, összekötvén a két oldalszárnyat. Szerethető hazai csapat és szurkolás.

Végezetül hazaiként szintén jó tapasztalataim vannak ellenfél szurkolóiról. Még akkor is, ha néha a saját csapatomat szidják a fejem fölött.

A saját szurkolóinkat pedig igenis rendere kell parancsolni, hogy ne az ellent alázza, hanem a sajátját éltesse. És ne dobáljon a pályára semmi oda nem illőt, mert az nem a rendszeresen megjelenők érdekeit szolgálja. És működik. Jégkorongban simán!

eszel59 2011.11.29. 08:58:14

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: MOST HAGYJUK A RÉSZLETEKET,maradjunk annyiban,hogy szívélyes vendéglátóként akkor sem kényszerítenénk oda a vendégszurkereket,HA LENNE kapu mögötti szektor...Ezt büntetőjogi felelősségem teljes tudatában állíthatom!(Mi rezsi van rá,úgysincs lehetőség ellenpéldára a gyakorlatban...)
@Uteapu:...és úgyanígy inkognitós álcaszerelésben tornásztam Újvárosban is közvetlenül a hazai szurkolók mellett,minden gubanc nélkül!

Lazlee 2011.11.29. 16:14:16

@trollfeeder: érdekes

én szeretek újpestre járni.

szerintem újvárosban az is nagy engedmény, hogy egyáltalán oldalra lehet állni.

miskolc: szép, és ennyi. szörnyű helyek a pálya különböző részein. Sajnos a helyi adottságok behatárolták a lehetőségeket.

székesfehérvár: halászháló mocskos, túloldalt nem látni.
és óriási ötlet volt ez a ledfal; legalább 80 helyet kivettek a szektorból, a legjobbak közül. de mondom a megoldást is: el kell menni újvárosba megnézni hogy kell az ilyet: lábra kell állítani és/vagy lelógatni a legfölső sor fejmagassága fölé. az újságírópultok még hagyján.

PLSA: lehet meglepő, de én a kakasülőről szeretek ott meccset nézni. máshonnan nem. a szurkolói szektor is jó szar volt.

Theutus 2011.11.29. 19:22:40

@Lazlee: igen a ledfal a szurkolói szektor közepén óriási ötlet...
süti beállítások módosítása